Hirdetés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- potyautas: Kiküldetésben a szép Juhásznénál
- Szevam: ChatGPT: Bizonytalansági jelölés funkció bekapcsolása
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
-
PuMbA
titán
Eddig is így volt, de az a furcsa, hogy visszamenőlegesen megnéztem és RDNA2 esetén se volt jelentősen jobb. TechPowerUp tesztek alapján például 60Hz VSync alatt a 3060 Ti 60W-tal kevesebb fogyaszt, mint egy 6700XT: TechPowerUp - AMD Radeon RX 6700 XT Review
-
keIdor
titán
Az annyiért elég jó ajánlat, 24GB vrammal nem mostanában lesz vele gond, újonnan meg egy 4060Ti annyi és 1080p-ig elég a 8GB rajta kb. és a sávszélesség is.
Egyébként az Adával az a baj, hogy felfelé csúsztatták a számozást.
Helyesen így nézne ki: (és ezt a korábbi szériák alapján írom, azt vettem alapul)
4080 -> 4070Ti
4070Ti -> 4070
4070 -> 4060Ti
4060Ti -> 4050Ti
4060 -> 4050
Ennek megfelelően is kéne árazni, mert akkor egyik sem lenne rossz ajánlat. -100-150€ MSRP.Mert 128bittel én xx50 fölé nem mennék, és eddig az nVidia se ment, kevés a sávszélesség, már most látni 1440p-n, mert jobban esik a fps, mint kéne, és ez mind a 128bit miatt van.
A megvariált számozás miatt valójában nincs is 4080, az a 4080, aminek a 3080 az elődje. Tier 1-es nagy GPU-s most csak a 4090. Kérdés meddig marad ez így. -
Thrawn
félisten
-
keIdor
titán
Illetve szerintem alaplapokkal és tápokkal nem is tudtak volna megélni, a profit nagyrészét a VGA-k adták, és azt is engedték el tavaly.
Továbbá alig volt alaplapjuk, évente 1-1db, az is drága, high-end extreme OC-re kihegyezett DARK, amit alig vesznek, hiszen ez a réteg nagyon pici. AMD oldalon egy darab X570 alaplap volt, de a generáció legvégén, amikor már senkit sem érdekelt, készült mindenki az AM5-re.
A picit olcsóbb Classified-ot nem is tudom mikor láttam tőlük utoljára, melyik Intel chipsetnél, de több éve, az biztos.
Tápot és házat meg nem két évente vesznek az emberek, inkább 5-10 év között, tehát ebből nem igazán lehet megélni, valamint nagy a választék, sok a konkurens, több lábon kell állni.Sajnálom őket, mert az egyik legjobb 4090 lett volna az övék. BFG sorsára jutnak végül, azokat is sajnáltam, de már lassan 15 éve, hogy tönkrement az is.
-
Raggie
őstag
"Nvidia szponzorált címeknél valahogy eljutnak oda a fejlesztők, hogy beépítik a konkurens megoldást ."
Egyébként ha nagyon egyik oldalról szeretném nézni erre azt is mondhatnám, hogy az Nvidia megoldását akkor lehet jól beépíteni ha ad hozzá embert is az Nvidia a fejlesztőknek, míg az AMD FSR-t enélkül is be lehet jól építeni, és így jöhet ki ez a helyzet.
(nem gondolom, hogy ez feltétlenül a valós helytet, de lehetséges) -
Ez csak egy framework semmi több. Én játékfejlesztésnél ugyancsak FSR-t (vagy Xess-t ) integrálnék a vezetés helyében. Miért? Azért, mert gyártófüggetlen. Egységnyi fejlesztési erőforrással és költséggel mindenen is megy. Azonban a DLSS nem.
Az csak NVidia-n megy. Tehát nem fogok még egy egységnyi erőforrásra költeni csak azért, hogy ugyanarra használt megoldásból legyen még egy, ami még exkluzív is. Minden fejlesztőcég maga dönti el van-e vagy akar-e erőforrást allokálni az egyes megoldások integrációjára/implementálására. Nyilván, ha NVidia azt mondja, hogy ha beleteszik akkor a költéségekhez hozzájárul vagy fizeti az egészet bele fogják tenni. -
HSM
félisten
Megint összekevered a szezont a fazonnal... Licensz helyett linkelsz egy developer guide-ot...
A Streamline egy keret, ezekszerint csináltak egy opensource keretet, amit én is javasoltam, ez nagyon hasznos.
A probléma, hogy ettől még a DLSS ugyanúgy licensz köteles marad, csak a keretnek nincs külön license, azaz a Streamline-nak.
Lásd, itt a hivatalos fejlesztői oldal: [link] , itt a "NVIDIA DLSS End User License Agreement" néven megtalálod a licenszt, amit linkeltem Githubról korábban. -
PuMbA
titán
Ez így teljesen korrekt
DLSS és NGX esetén nem kér logót az NVIDIA, de ha már a jóval jelentősebb és komplexebb Path Tracing SDK-t használja egy alkalmazás, akkor igen. A Cyberpunk esetén akkor ezért van NVIDIA RTX logó, de még ugye ezen kívül 7 másik is, hiszen pl. a Jali arcmimikát is ki kellett logózniuk. -
Yutani
nagyúr
Akkor ez mit is mond ki konkrétan?
(b) NVIDIA Trademark Placement in Applications with the DLSS SDK or NGX SDK. For applications that incorporate the DLSS SDK or NGX SDK or portions thereof,you must attribute the use of the applicable SDK and include the NVIDIA Markson splash screens, in the about box of the application (if present), and incredits for game applications. [link]
3 játékot csekkoltam, 2 esetén (A Plague Tale: Requiem, Alan Wake Remastered) volt NV logó a többi közt az elején, egynél (Alone In The Dark Prologue) nem. Ennek jobban utána kell járni.
Szóval nem, az AMD nem szent, csak (ha a fenti feltétel igaz valamilyen módon) nem akar reklámot csinálni a konkurensének egy saját maga által szponzorált címben. Egy jól implementált FSR a játékban elég jó a felhasználóknak is. Ha trágya módon van megcsinálva, na akkor van baj.
-
Yutani
nagyúr
HSM-nek igaza van. Az AMD valószínűleg azért nem támogatja az általa szponzorált játékban a DLSS beépítését, mert akkor az általa szponzorált játék a konkurencia logójával kellene induljon.
Fordított esetben semmi gond nincs, mert az AMD (és gondolom az Intel) nem követeli meg a splash screent, így a fejlesztő minden további nélkül beépítheti a másik két upscaling eljárást.
Az NV a saját feltételeivel is képes az AMD-t feltüntetni rossz színben, és mivel erről beszélünk, sikerült is. Zseniális a mi Jensenünk, nemde, Mr. Twelvetrees?
-
Yutani
nagyúr
Nem az a gond, ha valaki pozitívan nyilatkozik bármelyik gyártóról, hanem az értelmetlen szidalmazás, fikázás, trollkodás. Nekem semmi bajom egyik gyártóval sem, mindtől van otthon cuccom, azok nem ártanak senkinek. A toxikus rajongók, az a probléma.
Egyébként a 4060 vs 7600 véleményemet már megosztottam, láttad is. Egyértelmű, hogy minden drágább, mint lennie kéne, de ahogy alkalmazkodtunk a mining craze idején, majd most is fogunk (vagy nem vásárolunk, hátha...) Az, hogy a sajtó mit ír a 4060-ról, az ő dolguk, én nem nagyon szoktam az értékeléseket elolvasni, csak a teszt eredményeket nézem meg és levonom a konzekvenciákat. Így nem tudnak megvezetni, és ha rosszul döntök, akkor nem próbálom ráfogni a PH-ra vagy akármelyik oldalra.
-
HSM
félisten
"Az SDK szabadon hozzáférhető ,a legújabb is Githubon."
Én is láttam Githubon az SDK-t, DLL-t. Ahogy a licenszfeltételeit is.
"szerinted tehát sokkal jobb ha nincs abszolút,mint hogy beletegyék a modderek"
Szerintem az lenne a jó, ha lenne erre egy gyártófüggetlen megoldás, ami mögé a gyártók igény szerint tehetnék a saját megoldásukat. Így a szoftverfejlesztőknek is egyszer kellene dolgozni, és minden gyártó belerakhatná a saját tudása szerint legjobb megoldást."Arról van szó, hogy a felskálázást aki használja annak mi a jobb."
Szóval ragaszkodunk a rossz képminőségből a legjobbhoz. Logikus. Én itt kiszálltam a vitából, mert kész kabaré.
-
HSM
félisten
"A szoftverfejlesztés hatalmas terület ne húzz már rá mindent egy kaptafára."
Úgy látom, még mindig nem esett le, hogy úgy tűnik, jobban ismerem a területet, mint te...
"Azaz ha van FSR 2.0 semeddig nem tart beépíteni a DLSS-t"
Úgy látom, az sem ment át, hogy nem elég csak beépíteni."belehekkelt DLSS támogatása lelkes rajongók által"
A lelkes rajongók utána supportálják is, ha gond lenne vele? Költői kérdés volt...
A black box nem azért rossz, mert nehéz beépíteni, hanem mert nehéz karbantartani, mivel nem látsz bele a működésébe, és nem tudsz módosítani rajta, ha szükséges lenne."...hogy nektek, radeon kártya tulajdonsoknak jobb legyen."
Nekem, mint aktív Radeon Rx 6800XT, és nem olyan rég még RTX 3060 12GB tulaj is az volt a jó, amikor egyik felskálázást sem kapcsoltam be, mert látványosan romlott a képminőség egy minőségi natívhoz képest. Nekem fontos a jó képminőség, így inkább játszom kicsit alacsonyabb, de felskálázás nélküli felbontáson. A 1440P-s monitoromon ugyanúgy fut skálázás nélkül is pl. natív centered 1188P is, kicsit kisebb, de legalább éles. Majd veszek erősebb kártyát, ha ennél több kompromisszumra lenne szükség.
Ezért sem értem ezt az ölre menő viszonyulást, a jó képminőség a natív, innentől nem gondolom akkora jelentőségűnek, hogy egy fél hajszálnyival kevésbé rossz a DLSS képe a natívhoz képest, mint az FSR2-nek. Nevetséges az egész. -
HSM
félisten
"Ne a fejlesztők szempontjából érveljünk már mert azt nem látjuk, te sem"
Ezt ugyan miből gondolod?
Azt látom, hogy itt sokaknak fogalmuk sincs, hogyan néz ki egy szoftverfejlesztési projekt, de én nem tartozom ezek közé."de a felhasználóknak ez jobb szerinted?"
A felhasználónak szerintem az a jó, ha jó játékok készülnek és verseny van a GPU-piacon. Ahhoz pedig az vezet, ha gyártófüggetlen megoldások vannak, és egy problémára elég egy megoldás, és nem kell 3-félét is pátyolgatni. -
Yutani
nagyúr
Szerintem túlgondoljátok. Az AMD a szükséges minimumot támogatja a szponzorált játékokban, ami minden kártyán működik. Láttunk már rá példát, hogy lehet jól is implementálni, így a legnagyobb probléma, a shimmering megszüntethető.
Az NV meg persze, hogy implementáltatja a DLSS-en kívül legalább az FSR-t, hogy a saját, régebbi kártyáit használók ne legyenek kizárva. Azt nem tudom, hogy mi alapján döntik el, hogy FSR vagy XeSS. Olyan nem tudom, hogy van-e, amikor az FSR kimarad és csak a másik kettő kerül be.
-
huskydog17
addikt
Nincs ebben semmi meglepő, teljesen logikus lépés az AMD-től, ugyanis az FSR a három IHV specifikus felskálázási eljárás közül a leggyengébb minőséget adja, ezért az AMD-nek nem jó, nem éri meg, ha mindhárom van a játékban, mert akkor az FSR-t a kutya se fogja használni, így még gyorsabban kikopna a köztudatból és kizárólag a konzolokban lenne életképes.
Na most a köztudatban már meglehetősen széles körben elterjedt az a tény, hogy az AMD RT-ben nem versenyképes, ezért valószínűleg megpróbálják nyomni az FSR szekerét, ha már pénzt öltek bele. Ezt viszont csak úgy lehet, hogy DLSS nincs a játékban, így az általuk fizetett PC portokban tiltják a DLSS beépítését, hogy az FSR ne rontsa még jobban a renoméjukat. 1-2 címben engedik a beépítést, hogy a PR csapat mondhassa és hivatkozhasson arra, hogy ők aztán nem blokkolják, ők nyitottak mindenre.
Ez nekem úgy tűnik, mintha ezzel próbálnák az FSR-t a PC portokban lélegeztetőgépen tartani. A gond csak az, hogy ezzel pont a játékosok járnak rosszul, ráadásul sok esetben a moddolt (nem hivatalos) DLSS injektálás is agyonveri minőségben az FSR-t. (Ezt írtad te is.)
Ez számomra józan paraszti logika: ha a mienk nem elég jó, akkor tiltjuk a jobb technika beépítését.Van még egy teóriám, ami üzleti szempontból számomra logikusnak tűnik:
Az AMD a legtöbb szponzorált játékukhoz adnak egy saját embert, egy programozót, aki beleintegrálja a játékba az FSR-t, de cserébe semmilyen más upscale tech nem lehet a játékban.
Néhány játékhoz viszont nem adnak programozót, ott valszeg a fejlesztő saját maga meg tudja oldani az integrálást, ez esetben az AMD itt jóval kevesebbet is fizet, cserébe nem tilthatják más tech beépítését.Persze az AMD mondhatja (és mondja is), hogy a miénk nyílt forráskódú, így a fejlesztőn múlik a minősége, viszont ez egy terelés, mert a gyakorlatban rendkívül kevesen vagy szinte senki nem fog nekiállni átírni az FSR forráskódját úgy, hogy a DLSS out of the box jobb minőséget ad és ráadásul felhasználóbarátabb, a DLSS esetében nem kell foglalkozniuk a frissítéssel, míg FSR esetében minden felelősség a játékfejlesztőké, akkor meg miért vesződjenek vele.
Az AMD azért force-olja az exkluzivitást, mert másba nem tudnak kapaszkodni, egyszerűen nem versenyképes a technológiájuk, így nincs más lehetőségük. Jó nyilván lenne olyan opció, hogy hagyják kihalni a francba, de valószínűleg ezt nem akarják, egyrészt a beleölt pénz miatt, másrészt marketing szempontból egy öngyilkosság lenne: ha a konkurenciának van ilyenje, akkor nekünk is fel kell mutatni valamit (lásd FSR 3 csak ott még rosszabb a helyzet: 7 hónap után még mindig sehol, miközben a konkurencia letarolja a piacot).
-
-
gV
őstag
na, nem vagyunk egyformák. bennem pl. fel se merült anno a GTX 680 lecserélése amíg nem jött a 1080 Ti, ami már bírta a 4k-t. az 1440p az nekem olyan mint a 1680x1050, nem létezik. van ismerősöm aki beiktatta még a Full HD-ra váltás előtt, én 1280x1024-ről egyből 1920x1080-ra váltottam. TV-ben nem is tudom van-e, de most megnéztem az árukeresőn, nincs ilyen felbontás opció. Sony is csak nem rég tette a PS5-nél (tavaly szeptember) elérhetővé.
-
huskydog17
addikt
Arról nem tesznek említést, így nem venném biztosra, hogy használni fogják.
Akár használni fogja a játék, akár nem, erre a PC portra piszkosul kíváncsi leszek, illetve nagyon remélem, hogy jól lesz összerakva, mert ez a játék az eddigi hulladék portokkal ellentétben már érdekel is.
-
PuMbA
titán
Nem fog kelleni DirectStorage, ugyanis tudjuk már jó ideje, hogy egy játék sem igényli (még)
Anno leragasztotta a Digital Foundry a külső Gen4-es PS5 SSD érintkezőinek egy részét, amivel így 1700MB/s-re csökkentették a sebességét a PS5 saját diagnosztikai mérése alapján és nem lettek akadozások egy játékban sem, tehát a Ratchet and Clank-ben sem. Majd talán a konzol életciklusa végén egy igazi next-gen cím kihasználja a konzolokban lévő hipergyors adatmozgatást. -
Petykemano
veterán
Ez a részvényárfolyam változás annyit jelent, hogy a részvényvásárlóknak mondjuk 5-10%-a azt gondolja, hogy az AI nagyon jó üzlet lesz, sokat lehet rajta majd keresni, tőzsdézők fennmaradó 90-95%-a pedig azt, hogy az AI által keltett tőzsdei hullám lesz nagyon jó üzlet, amin sokat lehet majd keresni.
-
Yutani
nagyúr
Látod, ezért nem vennék 6500XT-t 4k-ra!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Csak azt akarom kihangsúlyozni, hogy a "megérős" és a legrosszabb perf/$ arány a skála két ellentétes végén foglal helyet. Nyilván ha a csúcs kell, akkor go for the 4090, de ha mérlegel az ember, és nem feltétlenül akar egy vagyont adni a legerősebb kártyáért, akkor olcsóbban kap arányiban kevésbé lassabb terméket, pl. 4070 Ti-t vagy 7900 XT/X-et. Erről szól a perf/$ chart, de ezt te is tudod.
-
Yutani
nagyúr
Látod, megteheti az NV, hogy a leggyorsabb kártyája legyen a legrosszabb perf/$ terméke. És a vásárló meg is indokolja saját magának. Jensen egy zseni, ismerd el!
Egyébként semmi közöm senkihez, meg az ő véleményéhez.
Nyilván akinek az abszolút csúcs kell, az megveszi, no matter what the price is.
-
-
Egon
nagyúr
Ez is olyan lesz, mint a bányászláz: előbb-utóbb lecseng, aztán majd jól rájuk rohad az aktuális készlet...
De meg is érdemlik: ott a gémer közösség, ami folyamatosan, évtizedek óta stabil, kiszámítható keresletet biztosít - na ez a közösség van pofán köpve, immáron több éve folyamatosan...
-
PuMbA
titán
Én már szinte lemondtam az RTX4000-res kártyákról. A legrosszabb esetre a tervem, hogy az előző genből veszek jó áron (150k) használtan egy RX6800 16GB-ot, amivel 4-5 évig kihúzom a jelenlegi 1080p-ben vagy akár későbbi esetleges 1440p-ben
Ennyi időtávban világosan eldől, hogy a VGA piac helyzete merre fog menni. Egyre drágább, egyre kevesebbért vagy mi. Addig is jöhet a 16GB-ot kérő és VRAM zabáló UE5, minden oké lesz ezen a kártyán és nem kell eladnom a fél vesém egy VGA-ért. -
Ribi
nagyúr
Ha kicsi a kereslet azért, ha nagy, akkor azért emelnek árat. Mi ezen a fura.
Amúgy valamilyen szinten érthető, hogy eddig egymást taposva csiphiány csiphiány, befoglalnak mindent is, aztán meg "egyik napról a másikra" aszondják, ja mégse kell. Remélhetőleg azoknak emelnek akik ezt nyomják. Csicskáztassanak mást. -
-
FLATRONW
őstag
Ahogy elnézem 4k Quality módban (néha Performance) tud versenyképes lenni.
Ha lett volna 1080p mérés, jó eséllyel mindenhol +++-os lemaradásban lenne.
És pont ezért nincs semmilyen értke az FSR gyártófüggetlenségének, mert pl. ahol az NV-n szükség lenne, ott szart sem ér.
Pl. egy 1070 esetén sokszor jól jönne az 1080p quality mód, de tapasztalataim szerint nagyon rossz minőséget ad. A 166x kártyák 1070 szintjén vannak, tehát ott sem ér semmit. Talán az 1080Ti esetén van valami gyakorlati haszna 1440p Quality módban.
Pl. a RE 4 Remake-ben egész jól néz ki a natív 1080p-hez képest a DLSS 1080p Quality, sőt még a 1080p Performance sem rossz.
Az FSR ott is teljesen használhatatlan.Természetesen nem hibáztatom az AMD-t ezért, nem az ő dolguk, hogy nekem is jó legyen, ez az NV dolga lenne. Őket sem hibáztatom, nem lehet minden terméket öröké támogatni.
-
gV
őstag
4k-n már megint mit művel a 4090?! [link] 46%-al jobb mint a 4080, 1%-osa meg majd' 50%-al. a 4070 Ti-ra meg közel dupláz. jöhetne már a 4080 Ti, akkor talán értelmesebb árat kapnak a kisebb lapkákra épülő Adák.
Pascal veri a Vegát pedig 2023-at írunk ez meg DX12-es játék. utóbbi megjelenésekor mintha nem erről lett volna szó. -
Petykemano
veterán
A Samsung is régóta ígérgeti a GAAFET alapon készülő 3nm osztályú eljárását.
Elvileg a 3LPE elvileg kész, a 3LPP viszont csak jövőre készül el. Végülis nem tudom, használja-e valaki. Az a gyanúm, hogy sajnos nem.
Az, hogy az Intel 20A-n történt már tapeout nem biztos, hogy többet jelent ugyanennél, vagy annál, mint az eső 10nm-es lapkák, amelyek után még 2-3 évig dolgozni kellett az eljáráson, mire versenyképes kihozatalt és frekvenciát elért.A TSMC látszólag "bealudt" a GAAFET-tel. persze elvileg az ő részükről a finfet alapú N3 tudatos döntés volt, de már az elején lehetett tudni, hogy jelentkeznek problémák és hogy szélesebb körben majd csak az N3_ variánsok lesznek használva. Egyébként ha tudatos döntés volt, nem tudom, mit nyertek azzal, hogy finfeten csináltak N3-at. Úgy értem, hogy kijöhet a végén az, hogy végül mindenki elkínlódik a GAAFET-tel 2025-2026-ig, mire használható lesz, és közben kinek-kinek GAAFET vagy finfet alapon volt többé-kevésbé használhatatlan 3nmo osztályú eljárása.
mostanában volt szó az Arrow Lake-ről. Asszem az 2024-ben lesz esedékes, de ebben lehet, hogy tévedek. Mindenesetre a jelenlegi pletykák szerint az IGP és a CPU rész is TSMC N3-on készülne. Persze lehet, hogy a végső döntés a gyárástechnológiák állapota alapján mostanában születik meg, de önmagában az, hogy az amúgy még nem túl jó kihozatallal rendelkező TSMC N3 versenyben van, nem arra utal, hogy az Intel 20A piacra kész lenne (jövőre)
Persze nem akarnám leírni az Intelt, lehet, hogy az Intel 20A mondjuk egy esetleg két évvel is megelőzi végül az TSMC N2-t. Az biztos, hogy nagy lesz a gyártástechnológiai turbulencia a következő 2-3 évben. Kérdés, hogy mennyivel lehet jobban kijönni belőle úgy, hogy ha chipletekre bontod az architektúrádat? Mármint hogy már ez is egy rugalmassági tényező lehet, hogy nem egy egész chipet, hanem csak annak részeit kell erre vagy arra a gyártástechnológiára duplán tervezni backup céllal.
-
Raymond
titán
-
Pakmara
őstag
Kijön az AMD által igért perf/watt, de a teszt körülményeket inkabb hagyjuk...
Benne is van a leírasban egyébként. 7900 XTX vs 6900 XT. A csavar ott van, hogy 300 TDP mellett nézték össze ( XTX ugye 355 dobozból kivéve) a két kártyát és tádám ki is jötta plusz 54% perf/watt. Arról hogy ez nem out of the box működés, és hogy lényegében ezzel az XTX-et ellökték egy jóval kedvezőbb teljesítmény/fogyasztás allapotba meg nem nagyon beszéltek. A teszt körülmények leírásban természetesen benne van, de azt ugyeki nézni... -
huskydog17
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Karácsonyi telefonajánló 2025
- PlayStation 5
- BestBuy ruhás topik
- OLED TV topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hobby elektronika
- Tényleg nem változik semmit a Samsung Galaxy S26+?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Sapphire Pulse Radeon Rx 5500 XT 4Gb Videókártya ELADÓ
- 27% - ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC 20GB GDDR6
- MSI GTX 1660 ti ARMOR OC 6G hibátlan állapotban eladó
- 27% - Gigabyte RTX 3060 12GB OC DDR6 GAMING Videokártya!
- ASUS ROG STRIX RTX 4070 Ti SUPER OC Edition 16G (kishibás) videokártya garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR5 / 512GB SSD!
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3086, 100% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 10500T / RTX 3050 / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- Apple iPhone 8 64GB Fekete 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Canon 1100D + 18-55 3,5-5,6 IS II digitális fényképezőgép
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

A Streamline egy keret, ezekszerint csináltak egy opensource keretet, amit én is javasoltam, ez nagyon hasznos.
DLSS és NGX esetén nem kér logót az NVIDIA, de ha már a jóval jelentősebb és komplexebb Path Tracing SDK-t használja egy alkalmazás, akkor igen. A Cyberpunk esetén akkor ezért van NVIDIA RTX logó, de még ugye ezen kívül 7 másik is, hiszen pl. a Jali arcmimikát is ki kellett logózniuk.

