Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#391) Abu85 válasza Locutus (#389) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az egyetlen szépséghiba, hogy GPU-s gyorsítás nélkül használja a PhysX-et. A CD Projekt máskor is dolgozott vele, például a Witcher első részénél. A next-gen konzolok miatt jelentősen fejlődött a PhysX SDK. A 3.2-es verzióban számos olyan megoldás, ami eddig nagyon lassú volt processzoron, most gyorsabb egy szimpla négymagos CPU-n mint GPU-val gyorsítva. Ezzel a PhysX reális alternatívája lett a Havoknak, mert nincs agyonkorlátozva a CPU-s része, hogy a GPU-s gyorsítás valóban gyorsítás legyen és ne lassítás.
Az egyetlen dolog, ami gyorsítás valóban az a particle része a motornak. Ezt lehet természetesen használni, de szintén a next-gen konzolok miatt érdemes egy saját megoldást írni helyette. Például az Unreal Engine 4-ben ez nincs is benne, így a motor a PhysX helyett erre egy saját kódot használ. Ezért futott PS4-en az Elemental demó GPU-val gyorsított fizikával.
Ami majd érdekes lesz az az új PhysX SDK. Mivel az NV-nek is lesz ARM-os APU-ja 2014-ben, így sokkal hatékonyabban tudják kihasználni a GPGPU-t, mint eddig, mert a PCI Express késleltetése nem korlátozza a feldolgozást. Azt el tudom képzelni, hogy a PhysX fel lesz használva egy mézesmadzagnak, hogy ne Intel és AMD APU-t vegyél, hanem az NV-től egy ARM-os megoldást. Nyilván a legacy kompatibilitás hiányát valamivel ellensúlyozni kell.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.