Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#38801) b.


b.
félisten

TPU :
DLSS : [link]
RTX: [link]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#38802) #45185024 válasza b. (#38799) üzenetére


#45185024
törölt tag

Na látod rég erre várok nekem a nép egyszerű fiának bemutassa valaki ON/ OFF
RTX Global Illumination On vs. Off: Metro Exodus Technical Analysis
Hadd halljam a válaszokat Nektek Mennyire esik le tőle az állatok ???

[ Szerkesztve ]

(#38803) Habugi válasza Abu85 (#38800) üzenetére


Habugi
addikt

"Direkt vannak így csinálva a benchmark részek a játékoknál, hogy reális legyen a legrosszabb eshetőségre."

Ha ez így van lassan ideje lenne bevezetni, hogy a bech ~felétől elkezdik megemelni a játék hangerejét is! ;]

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#38804) b. válasza #45185024 (#38802) üzenetére


b.
félisten

itt[link] nézd meg amit linkeltem.
nem nagy valami, de azért nem rossz ahol látszik. Ott az állóképeken azért látszik. Szépen használják csak, ha valakinek tetszik kapcsolja be, ha nem akkor ne.Fejlődjünk lassan. Vagy a Radeon 7 azért jó mert abban még ilyen nincs :DDD ? Konkrétan a radeon 7 szempontjából mindegy az RTX, akármilyen is, mert nem tudja és anélkül is gyorsabb a 2080.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#38805) Televan74 válasza b. (#38804) üzenetére


Televan74
nagyúr

Ezentúl a ,,Radeon azért szar mert nincs benne RTX lesz a duma?" ;]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#38806) b. válasza Televan74 (#38805) üzenetére


b.
félisten

Nem, ezentúl az lesz a duma hogy az RTX kártya azért szar, mert tudja az RT-t, mint látod.

Egyébként értelmes emberként beszélve, nem, nem lesz az.Nem eza legnagyobb gondja a Radeon 7 nek mint látod.
Ennek így nem sok értelme van jelenleg az én meglátásom szerint, csak éppen az RTX vevő nem veszít vele semmit, mert anélkül is gyorsak a kártyák, normal használat mellett. Egy ott lévő ficsőr aztán kb ennyi.ON/ OFF..
ha már ott van részemről ON ,60 FPS legyen meg Singleplayer alatt,majd ha meglesz a kártyám hozzá persze.

Abu85 : Azért a TPU képeken látszik a különbség, még ha nem is annyi, amennyit megérne ez az erőforrás mennyiség. max 15 % még elfogadható lenne ezért az állapotért, minimális különbségért.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#38807) Abu85 válasza b. (#38806) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Igazából lehetne értelmet találni, csak annyira nem költenek rá erőforrást, hogy kvázi használják az NV kidolgozott cuccait, amelyek talán nem is illeszkednek jól az adott motorba, stb.

Most lehet, hogy megköveztek, de én simán használnám fizikailag korrekt hangleképzésre. ;] Ez független a grafikától, tehát a motornál a raszterizációhoz meghozott döntésekkel nem kellene megküzdeni (amivel jelenleg eleve nem küzdenek, hagyják úgy ahogy van, aztán olyan lesz amilyen a DXR, a lényeg, hogy az NV fizessen).

Amire amúgy simán jó lenne az a valós idejű lightmap. Oké, piték még a mai hardverek erre, de három év múlva már elég gyorsak lesznek. ;)

Szerk.: A különbség látszik, csak a képek felén az RTX off tetszik, a másik felén az RTX on. :DDD Jó lenne ez egyébként, csak az a baj, hogy igazából mindent a motorban a raszterizációhoz szabtak, és arra csak úgy ráengedni az RT-t, hát nem túl okos dolog. Érdemes lenne ehhez külön is dizájnolni, de én úgy gondolom, hogy kb. úgy megy ez az adott stúdiónál, hogy építsük szimplán be, karoljuk fel a pénzt, aztán viszlát.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#38808) b. válasza Abu85 (#38807) üzenetére


b.
félisten

hát gondoltam, hogy neked az tetszik.csak semmi meglepetés :DDD
EZT már nvidia ősszel nyilatkozta, hogy natív támogatás kell a motorokba, addig nem lesz nagy előrelépés ilyen téren a raszterizációhoz képest. Ugye pont ezért jött szóba a múltkor az Unreal 4 az nvidia találgatósban. Az pl jól fog kinézni RT effektekkel.

[Epic adds ray tracing to Unreal Engine and hope to Nvidia’s RTX GPUs]

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#38809) gV válasza b. (#38806) üzenetére


gV
őstag

60fps kell? NV segít, hogy állítsd be:

Now, you can play Battlefield V with DXR ray tracing at higher settings, resolutions and detail levels across our entire range of GeForce RTX GPUs, thanks to the addition of DLSS. The following are our new recommended settings for 60 FPS Battlefield V gameplay*:
RTX 2060: 2560x1440, High Quality Preset, Medium DXR, DLSS On
RTX 2070: 2560x1440, Ultra Quality Preset, Medium DXR, DLSS On
RTX 2080: 2560x1440, Ultra Quality Preset, Ultra DXR, DLSS On
RTX 2080 Ti: 3840x2160, Ultra Quality Preset, Ultra DXR, DLSS On

Based on our testing, we recommend the Ultra-quality preset, High Ray Tracing, and DLSS for 60 FPS Metro Exodus gameplay at the following resolutions*:
RTX 2060: 1920x1080
RTX 2070: 1920x1080
RTX 2080: 2560x1440
RTX 2080 Ti: 3840x2160

[link]

(#38810) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Metro Exodus Benchmark - PCGH
Metro Exodus Ray RayTracing - PCGH Video
Metro Exodus Benchmark - Hardwareluxx

Erősen jelenet függő, hogy mennyit lassít az RTX, de szerintem a legtöbb helyen egyértelműen lehet látni, hogy realisztikusabb megvilágítást ad. Ezen felül sokat gyorsítottak az első demóhoz képest. Ray Tracing mellett megvan az 1440p/60fps is egy 2080Ti-al. Ez nagyon ízlés kérdése, hogy kinek mennyire jön be, nekem jobban tetszik az ON, mert jobban szeretem, hogy minél valóság-közelibb a megjelenítés. Nyilván teljesen nem lehet mindenhol full realisztikus (pl.: stealth), mert az a játékélmény rovására menne, ezt a PCGH szépen le is írta.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#38811) Abu85 válasza b. (#38808) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Abban is csak early access van még.

Én még mindig kajakra a hangra alkalmaznám. Messze ott mutatna magából a legtöbbet a mai, raszterizációhoz illeszkedő rendszerek mellett.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#38812) b. válasza Abu85 (#38811) üzenetére


b.
félisten

Az mit számít? Hivatalos támogatás.Február 13 van :D

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#38814) huskydog17 válasza huskydog17 (#38810) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Kijött a ComputerBase tesztje is az új Metro-hoz

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#38815) b. válasza huskydog17 (#38814) üzenetére


b.
félisten

nagyon igényesen tesztelnek, a grafikonok, a táblázatok, a képek az egész. Bárcsak érteném is. :D és hairwoks-öt is teszteltek. :K
RT-t valóban nem annyira látni egyébként, csak pár jelenetnél. Például a vonatos résznél, ott jól néz ki.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#38816) Abu85 válasza b. (#38812) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az early access a kísérleti funkciókat jelöli az UE4-ben. Ezek általában egy verzióval később lesznek véglegesek. Mondjuk az igaz, hogy ennél a motornál ez mindegy, sokszor a végleges funkciók sem működnek. :DDD

(#38815) b. : Érdekes, hogy a PhysX-hez kapcsoló van rendelve. Végül csak a PhysX cloth maradt a játékban, annak is van DirectCompute back-endje, és alig terhel. Akkor lenne értelme a kapcsolónak, ha nem vették volna ki a particles és a destruction effekteket.

(#38817) Raymond: A Vulkan még mindig Early Access, pedig már ott volt a 4.20 Previewben. Még a 4.22-ben is marad Early Access egyébként. Ezért is tértem át Unity-re, mert fájdalmasan lassan kap végleges státuszt valami. Egy, de inkább két verzió mire az összes engine komponenssel kompatibilis lesz. Persze az igaz, hogy a Vulkan is használható a 4.20 óta, de csak limitációkkal.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#38817) Raymond válasza Abu85 (#38816) üzenetére


Raymond
félisten

Azert Early Access mert a kiadott UE is "Preview 1" es meg aktivan dolgoznak rajta. A tamogatas a ebben a 4.22-ben jon amikor megjelenik marciusban ahogy azt mar megmondtak nehanyszor az utobbi par honapban es foleg az utobbi par hetben.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#38818) #45185024


#45185024
törölt tag

Na tehát visszatérve a Metróhoz. Látom nagyon nem akarják kimondani az emberek.
Én nagyon szívesen kimondom akkor. Nexus videójában az látszik hogy azok a videók részletesebben láthatóak amikre több fény esik.
A RT ON-nál hol világosabb hol sötétebb tónusú épp mit akartak kiemelni az árnyékot vagy a fényforrást.
Morálisan a férfi a vonaton epizóddal van a baj!
... ugyanis itt a játék készítői úgy döntenek mindenkinek elveszik a fényt és csak a RT tulajoknak hagyják meg a részletességet.
NOS
Találjunk ki mi is egy ilyen Kamu effektet AMDnek, legyen ez a fényhozók. LB ON (lightbringer)
Volt a középkorban egy foglalkozás aki végigjárta a várost és meggyújtotta este a mécseseket.
Mostantól AMD support játékokban vegyük ki a fényerőt a Menüből, és mindenki másnak állítsuk 60%-ra.
Majd a LB ONal csak AMD kártyákon feloldható legyen 100%.
Ez mindenki szerint rendben volna ugye ???
és persze az ilyen kártyákat 450 ezerért lehetne adni mert mégiscsak korszakalkotó effektről beszélünk.

(#38819) Habugi válasza #45185024 (#38818) üzenetére


Habugi
addikt

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#38820) #00137984 válasza #45185024 (#38818) üzenetére


#00137984
törölt tag

Ehez fogható vélemények a HDR képmegjelenitéssel kapcsolatban is napvilágot láttak. HDR nélkül a film homályos és a szinek elszürkülnek... HDR alkalmazása a filmekben, játékokban nem mindig nyújtott emlékezetes élményt a több okra visszavezethető tévhitek és félreértések miatt. HDR megjelenitésre alkalmas kijelzőknek a tulajdonságait meghatározták pl. a HDR10 és a Dolby Vision szabványok. Ehez a 10-12bit szinmélység, Rec.2020 (BT.2020) legalább ennyit hozzátesz. Vagyis amig a játékfejlesztők nem alkalmazzák a Raytracing és DLSS eljárásokat szabványos módon, addig lehetnek olyan játékok és játékhelyzetek, ahol a képminőség kifogásolható lehet. Főleg ha ezeket adott felbontáshoz és képfrissitéshez fogják kötni. Ha viszont egyes jeleneteket eleve igy képzeltek el a játékfejlesztők, akkor ezek nélkül még rosszabb képminőségre is lehet számitani. Amig nem lesz egységes elképzelés, addig a játékfejlesztők nem fogják minden helyzetben jól alkalmazni az RTX videókártyákon ezeket az effekteket. RT magok nélkül a helyzet még rosszabb lehet, ezért talán egyéb oka van a hibáknak. Mindenki vegyen RTX videókártyát, aki a Metro Exodus játékban jó képmegjelenitést szeretne látni, főleg a játék gépigénye alapján lehet ez többeknek ad már nyomosabb indokot. Ez szarkazmus volt... Nekem a GTX 1070 Ti teljesitménye most még jó, csak majd nem a Metro Exodus játékban fogom ezt megtapasztalni. :)

[ Szerkesztve ]

(#38821) imi123 válasza #00137984 (#38820) üzenetére


imi123
őstag

A mostani harsány grafikák mellett egy valósághű megjelenítés visszalépésnek tűnhet.
Pl egy sötét szobában miért kellene látnod a megvilágított objektumon kívül mást.
Elvileg RT-vel csak azt kellene látnod amit valóságban látnál. Ja hogy ez így kopár. Ja, de valósághű.
Persze még ettől messze vagyunk de itt nem képminőség javítás a cél.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#38822) proci985 válasza #00137984 (#38820) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

hu, emlekeztek meg amikor a motion blur kapcsan (Deus Ex: Invisible War) hogy ki volt mindenki akadva, hogy lassit az effekt aztan meg rontsa is a kepminoseget mert elmossa? :DDD

(tobbek kozott par akkoriban nagyon nem skalazodo effekt miatt nez ki meg mindig elfogadhatoan)

---

uncanny valley: ezzel mindenki legyen egyebkent tisztaban mielott belemegyunk a mi nez ki jobban digitalis kepalkotas teruleten jellegu vitaba.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#38823) #00137984 válasza imi123 (#38821) üzenetére


#00137984
törölt tag

Játékok nem a valósághoz hű ábrázolásában jeleskednek. Játékélményt és látványos megjelenitést várnak el a játékfejlesztők részéről. Azért a jó textúraminőség nekem fontosabb, ahogy az AI és a játék fizika szintén kiemelt szinten érdekel mint játékos. :)

(#38824) imi123 válasza #00137984 (#38823) üzenetére


imi123
őstag

Nálam a fizika kiemelten fontos lenne. Persze mindig az szorul háttérbe mert erőforrás zabáló. De hát ez van.
Az AI megint nem egyszerű. Ha túl valósághű akkor esélyed nincs a gép ellen. Nehéz úgy belőni hogy az "átlag" Amerikai is elboldoguljon vele. :DDD

[ Szerkesztve ]

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#38825) #00137984 válasza proci985 (#38822) üzenetére


#00137984
törölt tag

Egy kicsit OFF, de azért mégis fontos lehet... :) Alien vs. Predator 2 részében főleg a csatorna jelenet nagyon sőtétre volt beállitva. Nekem ez igazából fel sem tünt a régi CRT-s sikképcsőves TV-n, majd az LCD monitorokon tényleg zavaróan nehéz volt bármit jól kivehetően látni. Aztán a Samsung monitoron találkoztam a Black Equalizer beállitással, ami a sőtét részeket jobban kiemeli. Az ilyen filmekben és a DooM 3 játékban müködik, de általában inkább az alapértelmezetten hagyom. Ezt csak úgy megjegyeztem, mint egy érdekességként, hogy a monitoron lehet azért a sötét részeken nehezen kivehető részleteket jobban láthatóvá tenni. Játékban ez egy kis előnyt jelenthet... :)

[ Szerkesztve ]

(#38826) b. válasza imi123 (#38824) üzenetére


b.
félisten

fizikához nagyon hozzátartozik a valósághű és interaktív megvilágítás és tükröződés/ árnyékolás is nekem, ezért lenne jó az RT használata minél előbb a raszterizáció helyett.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#38827) #00137984 válasza imi123 (#38824) üzenetére


#00137984
törölt tag

Az előző hozzászólásom részben neked volt cimezve... :) A játékosoknak és a játékfejlesztőknek más lett a fontosabb a játékokban. Egy játéknak sikeresnek kell maradni, ezért a noob játékosokat kell megszólitani a játékokban. Ez miatt a játék tartalmi része elég változatosan megosztja a játékosokat. :)

[ Szerkesztve ]

(#38828) imi123 válasza b. (#38826) üzenetére


imi123
őstag

Mindketten 40 felettiek vagyunk de majdcsak megérjük. :D

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#38829) b. válasza imi123 (#38828) üzenetére


b.
félisten

Fő az optimizmus :DDD :DDD

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#38830) keIdor válasza #45185024 (#38818) üzenetére


keIdor
titán

Lesz RadeonRays is, idő kérdése...

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#38831) b. válasza #45185024 (#38818) üzenetére


b.
félisten

Szerencsére megérkezett az olcsó- hűvös Radeon 7 :R

Nem is tudtam hogy az RTX 2060-70-80 450 K :U

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#38832) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Msi 1660ti
[link]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#38833) t72killer válasza b. (#38831) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

"Nem is tudtam hogy az RTX 2060-70-80 450 K "

Viccelsz? Kettéhugyozza ez a Titán ertéixet is!

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#38834) b. válasza GodGamer5 (#38832) üzenetére


b.
félisten

szerintem ez a kártya ilyen áron nem lesz jó.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#38835) TTomax válasza GodGamer5 (#38832) üzenetére


TTomax
nagyúr

4+2 VRM...ordit a pcbröl hogy olcsó,mindig is rühelltem az olyan vgakat ahol a gpu "elött" van a VRM...ne legyen igazam,de nagy csoda lesz ez, GTX 1070áron a körüli teljesítmény.Már viszket a tenyerem cserélni a 1080at de mégis mire???Semmi nincs ami legalább +50%-ot hoz értelmes áron,az alatt meg kár cserélni.remélem nV nem sokáig bohóckodik 12nmen,rohamosan lelassult a fejlődés vga fronton miközben a felbontás és a gépigény csak nö...

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#38836) b. válasza TTomax (#38835) üzenetére


b.
félisten

hát igen. ez tényleg semmilyen formában nem előrelépés. ráadásul a minősége is kérdéses lesz egy olcsónak tűnő, de nem olcsó kártya. Kb éppen arra elég , hogy konkuráljon az RX kártyákkal. Jelenleg 285 Euros áron vehető GTx 1070
Ősszel remélem valamit tényleg bemutat NV a Samu féle 7 nm gyártáson, nem más egy csúcskarit vagy valamit.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#38837) proci985 válasza TTomax (#38835) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

es 250-300mm2 die size

a 350usd msrp az uj 250usd msrp (kb a 7850 helyere lovik be)

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#38838) TTomax válasza proci985 (#38837) üzenetére


TTomax
nagyúr

Jaja olyan 270-290mm2 ez eddig a 250USD szint volt.Majd ha beindul a 7nm rendesen akkor esni fognak az árak,de idénre én már nem várnám.

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#38839) b. válasza TTomax (#38838) üzenetére


b.
félisten

[][Nvidia's RTX 2070 and 2080 Sales Disappoint, Gaming Revenue Down 45%L]

Nem tudom mennyi learazas fér bele a gyártási költségekbe, ha normálisan meglepik, akkor az idénre ez is elég lehet. Minimum 15%MSRP csökkentés kellene, de inkább 20.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#38840) #04430080 válasza b. (#38839) üzenetére


#04430080
törölt tag

Egy szóval sem említette, hogy azért mert drága ;]

(#38841) Devid_81 válasza b. (#38839) üzenetére


Devid_81
nagyúr

Meg jo, hogy nem en osztottam meg ezt, mert mar jott volna ram a kovetkezo talicskanyi ko adag... ;] :DDD
Pedig en azt hittem tok jol mennek az RTX-ek eladasban, viszik oket mint a cukrot, foleg $1200-ert ;]

[ Szerkesztve ]

...

(#38842) #45185024 válasza b. (#38839) üzenetére


#45185024
törölt tag

45% csökkenés a Gamingban az nem kevés.
Ilyen Xbox vagy ps5 nél lenne egyszerűen leváltanák a vezetőt.for example Intel ?
Most néztem ennek ellenére nincs zuhanópont a tőzsdén azért még este majd megnézem, tehát elvileg elhitték neki hogy nem lesz a 292 es értékről (éves max.) a 124re való visszaesés után (éves min.) egy újabb feleződés.
" még mindig négy növekedési piaca van a biztonsági öv alatt, a játék, az adatközpont, a professzionális grafikus kártyák és az autóipari alkalmazások várhatóan az elkövetkező évben növekedni fognak" -mondta Huang.
Ez így van csak ott messze nincs olyan fanatikus tagság, olyat még nem láttam hogy a tvs topicba bizonygassa valaki hogy milyen klasz az önvezető autója. GPUból viszont már igen...

[ Szerkesztve ]

(#38843) szmörlock007 válasza b. (#38836) üzenetére


szmörlock007
aktív tag

Hát a márciusi gtc-n biztosra veszem, hogy bemutatják a 7nm-es teslát. De hogy lesz-e idén 7nm-es geforce az jó kérdés.

(#38844) Raymond válasza #45185024 (#38842) üzenetére


Raymond
félisten

Azert 45% a Gaming-ban mert ott az osszes Geforce kartya beleertve a banyasz piacot is ahova mar nem veszi a kutya se.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#38845) #45185024 válasza Raymond (#38844) üzenetére


#45185024
törölt tag

Igen de gondolod hogy RTX-ről elhitték hogy jó lesz bányászatra mikor tervezték ?
Ez már bele volt kalkulálva az egyéb piacok meg szűkülnek neki mert a VII 16 GBjával nem sokat tud kezdeni. 649 fontos áron... a szerveres deep learninges majdan direct ML-es piacokon...

(#38846) Raymond válasza #45185024 (#38845) üzenetére


Raymond
félisten

"Igen de gondolod hogy RTX-ről elhitték hogy jó lesz bányászatra mikor tervezték ?"

??

Mi koze van az RTX-nek a banyaszat beomlasahoz? Nem azert esett be a forgalmuk mert az RTX nem jo banyaszatra hanem azert mert nincs banyasz piac ahova a kartyakat (nm csak RTX) vennek. Ezert volt es van meg mindig tonnanyi GTX a piacon es disztribucioban.

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#38847) velizare válasza Raymond (#38844) üzenetére


velizare
nagyúr

amd-t még veszik akkor gondolom, mert ők nem csökkentek sem q/q sem y/y alapon.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#38848) Raymond válasza velizare (#38847) üzenetére


Raymond
félisten

Mert nekik nem volt honnan leesni. A difi a ket ceg kozott az hogy az AMD kartyak a laz alatt zomeben a banyakba mentek, ezert nem volt kaphato semmi retail-ben. Az NV viszont novelte a termelest es volt a banyakba is es a retail-ben is, az utobbiban szinten tularazottan mint az AMD, de legalabb volt. A tultermeles miatt van most a raktarkeszlet problemajuk, a banyaszpiac eltunese miatt pedig a bevetelkieses.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#38849) t72killer válasza b. (#38839) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Pontosabban gaming AND MINING revenue - és akkor meg is válaszoltuk a kérdést.

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#38850) velizare válasza Raymond (#38848) üzenetére


velizare
nagyúr

aha, nem volt honnan leesni, jó duma...

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.