Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15894) Abu85 válasza #85552128 (#15886) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ezek komoly mérnöki döntések. Van egy tranyóbudgeted az egész fejlesztésre. Nyilván előre ki lehet számolni, hogy hozzávetőleg mennyit használhatsz fel. Abba kell beleférnie a legjobbnak. De a kérdés, hogy mi a legjobb? Rakjál bele kevesebb ROP-ot, és több shadert ezzel reflektálva a Frostbite, a CryEngine, a Nitrous, és még sok motor irányára, vagy rakj bele több ROP-ot és kevés shadert ezzel lefedve az aktuális motorverziókat. Aztán ott vannak az olyan piacok, mint a VR. Oda nagyon kevés a nyers erő, így le kell tervezni a hardvert úgy, hogy hatékony legyen a timewarphoz. Dönthetsz úgy, hogy én ezt nem teszem meg, mert a finomszemcsés preempció drága, és még nehezebb stateless compute hardvert építeni, vagy úgy, hogy ez egy nagy piac lesz és akkor legyen a hardver VR-ready.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.