- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Dany007: Kiakasztó frissítések
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz
DonThomasino #9799 üzenetére
Két lehetőség van:
- Nem az Amazon szállítja az adott terméket, így hiába nézed a DE-t, lehet, hogy Kínából jön, amire még számolja az ÁFA-t.
- Nincs beállítva rendesen a címed. -
DonThomasino
veterán
Kinéztem egy terméket, a DE ről.
Már majdnem megrendeltem mikor nézem az összesítőt.
Item
Postage and packing
Total before VAT
Estimated VAT
Kihoz egy ilyen tételt Estimated VAT, 32.000 HUF ez most mi? -
warcat
veterán
Ez nem probléma, átveszik, max legyen előre kitöltve a POSTVOLLMACHT és legyen feltöltve a fiókra
-
Sziasztok,
mailboxde címre rendelnék egy telefont. A vásárlás végén mielőtt fizetnék azt írja az amazon,.de hogy "Signature or one-time password required at time of delivery". Szóval valakinek meg kéne adni a kódot átvételkor.
Találkozott már ezzel a problémával valaki?
-
st6969
őstag
Üdv, applikáció van fent. Mindenáron a .de-n akar keresni. Ezt át tudom állítani, hogy .it-n keressen? Sehol nem találom ezt. Olaszországból szeretnék rendelni.
Köszi. -
dzsampi
tag
Sziasztok!
Német amazonról szeretnék rendelni.
Van értelme a prime-nak 1-2 hónapra? Olcsóbb lenne mint a szállítási díj Mo-ra.
Bármikor lemondható? El tudjátok mondani az előnyeit?Köszi
-
warcat
veterán
válasz
Psychopeti #9784 üzenetére
Ha sold és fulfilled by Amazon van a termék alatt (és nem Amazon UK, vagy Amazon US) akkor az európai amazontól veszed ami egy entitás csak több aloldallal.Azt senki nem fogja megmondani neked melyik raktárból teljesítik a rendelést, de jellemzően a német aloldalon szereplő termékek német, néhafrancia raktárból vannak kiszolgálva.
Futárszolgálatnál meg az lesz, amelyik adott pillanatban a legolcsóbb a rendszerükben. -
Psychopeti
senior tag
Sziasztok!
Amazon.DE oldalról való rendelésen gondolkoznék. Azt honnan lehet tudni, hogy az esetleg rendelt termék honnan melyik országból jön?
Meg az változó tényleg hogy melyik futár cég szállítja ki Magyarországra?
És ha minél rövidebb a szállítási idő az esetleg jelentheti azt hogy innen Európából érkezik a rendelt termék?
Köszi előre is a választ. -
Kiskopika
senior tag
Sziasztok, ilyet még nem csináltam ezért kérdezem. .de amazonrol rendszeresen rendelek Ausztriába. Most van egy termék ami nem elérhető a német amazonrol, de a francian igen. Működő dolog az ha régiót váltók megrendelem és kész? Mivel eu bol euba gondolom se vam se aemmi. Ausztria a celallomas
-
Thom!
veterán
Amazon.de van egy Philips soundbar ami itthon nem kapható.
Ha megveszem itthoni garancia megy-e a philipsnél? -
Albert.Tamas
tag
Sziasztok!
Ha cégre kérem német amazonról mondjuk egy telefont netto arért kapom meg ezt tudom ,de garancia ilyenkor ,hogy van ? Koszonom valaszotokat -
nepszter1
addikt
Sziasztok amazon lehet valahogy úgy mond csomag automataba rendelni ? (Németországba élek)
-
santhab00
tag
Sziasztok! A segítségeteket kérem, miután többszöri account-on próbálva, Revolut-os illetve k&h-s kártyával is próbálkozva sem tudok végigvinni egy rendelést, és "gyanús fizetési tevékenység"-re hivatkozva letiltja az Amazon az accountomat.
Long story short: Erasmus miatt kijöttem egy fél évre Olaszországba, és rendelni akartam valamit az olasz Amazon.it-ről. Letiltja a rendelés után röviddel az accountomat. Többnapi dokumentum feltöltögetés után sem volt jó nekik. Csináltam új accountot, mert azt hittem a Revoluttal van a baj, de a K&H-val sem engedte.
Pár infó:
Szállítási cím: egy olasz amazon locker címe
Számlázási cím: a magyar otthoni címem amire a bankkártyáim ki vannak állítva
Amazon prime: próbálta feldobni, hogy ha aktiválom a prime-ot kapok ingyenes szállítást, ez az aktiváció sosem sikerült valamilyen rejtélyes hiba okán, de azt írta ettől le tudom adni a rendelést. Próbáltam barátnőm adataival új amazon accountot létrehozni, prime aktiválási kísérlet nélkül, otthoni OTP-s kártyával leadni a rendelést, de szintén nem sikerült.Mi lehet a gond? A számlázási cím? Adjam meg az olasz ideiglenes lakásom címét? Egyszerűen fogalmam sincs már, hogy feszüljek meg.
Kérem aki tudja mi a megoldás ne tartsa magában! -
evitiguF
senior tag
Köszi az infót!
Lengyelen fizettem elő, ott most 4500Ft az éves díj, viszont nekem nem prime video, vagy gamingre kellene, hanem szállításra, német oldalról, német címre. -
evitiguF
senior tag
Sziasztok,
erre a Prime-ra minden aloldalon elő kellene fizetni? Értem ez alatt, hogy amazon. de / com / it / fr / pl ?
Nem elég egy helyen, és az érvényes lenne mindre? Vagy hogyan működik ez?A háttere annyi, hogy a *.pl oldalon kezdtem meg jelenleg a 30 napos próbaverziót, ami után majd éves szinten vonna le 50zl-t, de tulajdonképpen a *.de oldalt használnám, onnan rendelnék, és a szállítási kölstég redukálása miatt is lenne számomra érdekes a prime, a video / gaming / reading csak plusz, hab a tortán.
Viszont a *.de oldalon azt jelzi továbbra is, hogy kezdjem meg a 30 napos próbaidőmet. -
virkir
veterán
Nekem ne mondja senki, hogy mennyire jó ez a szarkupac.
Mai történet, kilenckor rezeg a banki app, hogy terhelés történt.
Mijafül, nem vettem semmit épp meló nem shopping.
Aszondj amznprimede 89.90 euró
Hogy mivan?
Ordereknél sehol semmi ezért bankkártya letiltva, tétel megreklamálva.
Most kóborolva az appban megtaláltam a payement fülön meg a Prime fülön mindjárt a havi előfizetés után mint egész éves előfizetés. Ja mindkettő azonos napon könyvelve.
Ennyire nem vagyok szenilis, hogy nem emlékszem ennek a végigvitt megrendelésére.
Ennyire hülyék, hogy gond nélkül levon ugyan szolgáltatásra két összeget? -
-
Sanyi.mTs
addikt
Látható valahol a honlapon, hogy ez az ebook olvasó meddig lesz akciós? nekem nem szúr szemet ez az infó.
-
gg72
veterán
válasz
radi8tor #9754 üzenetére
Nekem is az UPS-szel vannak a legrosszabb tapasztalataim, már előre félek, amikor látom, hogy ők szállítják a csomagot. Reggeli értesítés nuku, futár számát nem adják meg, aki persze kézbesítés előtt soha nem telefonál. Mostanában a kedvencem az ExpressOne, reggel jön email (de gyakran már előző este is), sms, futár számával, aki előtte mindig telefonál is + adnak egy trackinget, amivel pontosan látom, hogy hányadik cím vagyok és hol jár éppen a futár. Az UPS hozzájuk képest egy középkori postakocsi színvonal.
-
Lala6
őstag
No, most hogy újra aktív lett a fiókom, gondoltam megnézem a Prime Gaming-et is (ha már kaptam ajándékba Prime-ot).
Ezt a hibát kapom az aktiválásakor: Add your mobile number to enable Prime Gaming.
Természetesen megvan adva a számom. Lehet, hogy az a baja, hogy magyar számot adtam meg? Próbáltam a neten utánakeresni, de amiket javasoltak (pl. kapcsoljam be a kétfaktoros hitelesítést) az egyik sem segített. Adjam meg újra a számot? Arra azt írja, hogy már egy másik fiókhoz van társítva és így azt a fiókot blokkolhatják (persze, mert az enyémhez van megadva).Találkoztatok ilyennel, van erre valami megoldás, vagy hagyjam inkább a fenébe?
A Prime Videó viszont gond nélkül működik, automatikusan aktiválódott. -
radi8tor
MODERÁTOR
Én most UPS-el szenvedek. Hogy ezek az alvállalkozók mennyire gázak. Ma elvileg másodjára jártak nálunk, és most vissza akarják küldeni a csomagot Amazonnak.
Mindkét alkalommal itthon voltam de kaputelefon nem megy, ezt rögzítettük a csomaghoz. De komolyan ez a legrosszabb cég akivel dolgom van. Már máskor is szívtam velük és végül Vecsésre mentem átvenni a csomagot aminek a szállításáért fizettem...
25 perce várok a vonalban. Úgy érzem másokkal is gondjuk van. -
fatal`
titán
válasz
radi8tor #9747 üzenetére
Nem feltétlen.
Nekem pár évig parkolt csak a fiók, mert beregisztráltam, de végül máshol vettem meg, amit akartam. Idén vásároltam és egyből tiltották a fiókot gyanús tevékenység miatt.
Mondjuk pár órán belül engedélyezték, csak először nem volt egyértelmű, hogy milyen dokumentumot akarnak.
-
gg72
veterán
válasz
radi8tor #9747 üzenetére
Pont holnap lesz 22 éves az első amazonos rendelésem és még engem sem tiltottak le még egyszer sem, pedig rengeteget vásároluk tőlük (főleg német amazon, de olasz, spanyol és régebben az angolról is). Nem mondom, hogy nem volt velük néha problémám, de letiltás még soha nem volt. Az ügyfélszolgálat viszont pár éve valóban kritikán aluli ezekkel a "robotokkal" ott a túlvégen...
-
Lala6
őstag
Feloldotta a tiltást az Amazon a fiókomon.
Írtam nekik levelet, amiben elküldtem a bankkártyám fotóját (néhány számot és a cvc-t kitakartam) és a számlakivonatot, amin látszik az Amazon korábbi kártyahitelesítése. Ez szerencsére elegendő volt nekik.
Viszont a tiltáskori rendelésem törölték, de újra megtudtam rendelni, és már a pénz is levonták érte.Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek!
-
Lala6
őstag
válasz
radi8tor #9740 üzenetére
Na jó, de ennyi erővel minden webshop csinálhatná ugyanezt, mégsem teszik. Ebay-en Aliexpress-en soha nem találkoztam ilyennel, pedig számtalanszor rendelek ismerősök címére az én kártyámmal.
Amúgy annyi fejlemény van a dologban, hogy kaptam egy indiai nevű emberkétől levelet, hogy a panaszom továbbította egy illetékesebb kollégájának.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Persze lehet ezt így is nézni meg úgyis hogy átjön a szomszéd gyerek látogatóba, fellép amazonra és rendel magának valamit a kártyáddal. Utána meg reklamálsz, stb. Ezt akarják elkerülni proaktívan.
Ha valami miatt ők úgy ítélik meg kockázatos beengedni téged a fiókodba akkor inkább nem engednek be,Google ugyanezt játszotta velem egyik napról a másikra: elővigyázatosságból kitiltottak a fiókomból, és csak akkor engedtek vissza ha igazoltam magam mindenféle hülye kérdések megválaszolásával. Azóta authenticatort használok, ne szivassanak ezzel.
-
Lala6
őstag
Húú, köszi, nálam is szinte ugyanez van. Akkor írok nekik egy email-t is. Nekem most megváltozott a belépéskori hibaüzenet, már nem a felfüggesztést írja, hanem azt, hogy épp felülvizsgálják a küldött dokumentumokat.
Amúgysem értem én ezt az egészet, ott a kártyám, vegyék le a pénzem és kész. Mit kell kötözködni vele, én akarok nekik fizetni! -
virkir
veterán
Lásd a #9708 -ban leírtakat.
Nekem az segített hogy küldtem email-t a cs-reply@amazon.de-re meg a jeff@amazon.com-ra szépen felsorolva a balfaxkodásukat.
Tizenkét órán belül jött egy válasz, igaz mégegyszer kellett számlakivonatot küldenem de utána pár perc alatt visszaállították a fiókot. -
Lala6
őstag
válasz
#20238798 #9736 üzenetére
Ez nem túl jó hír. Köszi a részletes infót, akkor várakozok, de a 24 órából úgy látom, hogy nem lesz semmi. Az indiaiakat inkább hanyagolnám, németül nem nagyon tudok, angolul meg ők nem tudnak
Anno volt egy időszak amikor a UPC kihelyezte az ügyfélszolgálatát Brassóba. Hívtam őket, magyarul beszélgettem, magyarul tudó emberrel, de kb. minden harmadik szavát nem értettem
-
Lala6
őstag
Sziasztok!
Első vásárlásom bonyolítottam le az amazon.de oldalon és sajnos felfüggesztették a fiókom.
Regisztrálva már régóta vagyok, de csak most szerettem volna rendelni, azt is mailboxde.com-os címre. Mindent megadtam rendesen, a vásárlás végén felajánlott egy 30 napos Prime előfizetést is, azt is elfogadtam. Revolut kártyával fizettem volna, a kártyát ellenőrizte és engedélyezte először az amazon.de, majd utána a prime is. Leadtam a rendelést, amiről megjött az email, majd rövidesen egy másik, hogy a fizetést nem tudják ellenőrizni, ezért felfüggesztették a teljes fiókom.
Megtettem amit kértek, elküldtem a Revolut számlakivonatot, amin látszik az Amazonos ellenőrzés.
Ezen kívül tudok még valamit tenni, hogy visszakapjam a fiókom? Valamint 24 órát írtak az ellenőrzésre, ezt jól gondolom, hogy nem lehet meggyorsítani?Nem tudom, hogy mi lehet a bajuk, a kártya jó, van rajta pénz is, az én nevemen van, max. a mailboxde.com-os szállítási címmel lehet gondjuk, de mondjuk egyértelműen a kártyára panaszkodtak.
-
sysrq
őstag
Sziasztok! Két éve már vásároltam az amazon.de-n, nem is volt semmi nehézség. Most a belépésnél írja hogy majd küld üzenetet a telefonszámra de semmi. A szám nem változott. Az első után 10 percel kértem még egy üzenetet de azóta eltelt 12 óra. Mit rontok el?
-
tomic
addikt
válasz
#20238798 #9730 üzenetére
Szia!
Köszi a segítséget.
Utána olvasva mind az eladó és a feladó is a cég nem pedig az Amazon.
Sajnálom, mert így nem merem megvenni.
A cég ugyan német de ahogy el van "hígulva" az az ország nem egy tuti garancia. Főleg úgy,hogy szinte mindent forgalmaznak(tetőcsomagtartó,asztalidísz,tv, Playstation, mosógép,telefon,fűrész,stb). Bár ugye ne ítéljünk elsőre.
Én amúgy egy kávéfőzőt néztem ki. -
tomic
addikt
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy egy termék vàsàrlàsa után ha garanciális probléma lenne akkor az is az Amazonon keresztül történik?
Tehát ha a készülék meghibásodik akkor is először az Amazonhoz küldöm vissza vagy akkor már az eladónak? -
gg72
veterán
A német amazonos rendelések visszaküldése inverz csomagként a postán még működik?
-
panyongf
csendes tag
Sziasztok!
Amazon.de-ről szeretnék rendelni és a kérdésem az lenne, hogy lehetséges-e valahogyan csomagautomatába (pl. DHL) kérni a szállítást vagy az itthon nem működik?
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
btraven
őstag
amazon.co.uk
120 GBP a kiírt ára szállítással együtt, fizetés előtt, erre jöhet még rá bármi VÁM vagy ÁFA? Mert most már EU-n kívül van.
-
Spec
őstag
válasz
#20238798 #9700 üzenetére
Kis beszámoló...
Írtam mindegyik emailre, ami létezik, még a Bezos-os ra is. Arról semmi válasz nem jött, a cs-replysről meg csak a szokásos copy paste. legaláb 5 emailt írtam, és ugyanaz. A végén még el is küldtem őket a sóhivatalba, meg totál idiótának tituláltam őket, de ugyanaz. Szóval itt érdemben nem foglalkozik a problémával senki, az biztos.
Felhívni nem vagyok hajlandó őket, kizárt dolog. Úgyhogy kapja be az Amazon. Ha nem kell nekik egy új Prime előfizető, akkor erről ennyit. -
doni11
tag
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy a Német Amazon-ról vásárolt eszköz (nyomtató) érvényes garanciája átruházható?Alap esetben a vásárlási előzményeimből kiválasztva a terméket simán vissza lehetne küldeni garanciális javításra-cserére, de nem én vagyok a vevő, ezért ez a lehetőség nem játszik.
Garancia papírom van, de mivel nem én vagyok a vevő, nem tudom hogyan tovább...
Előre is köszönöm az útba igazítást
.
-
Sordoran
addikt
válasz
#20238798 #9713 üzenetére
Ez jó gondolat. Volt már korábban rendelésem amazon-ról, de az még másik címre ment, ezért hittem azt hogy itt tényleg a konkrét címmel lehet baj. Korábban átkerült a számom, mindig hívtak előtte, de az már majdnem egy éve volt. Azóta változhatott a dolog, vagy tényleg néha előforduló hibába futottam bele.
-
Sordoran
addikt
válasz
#20238798 #9711 üzenetére
Köszönöm, sikerült elérnem őket, hétfőn jön a csomag. Mint kiderült, telefonszám hiányzott a futárnak. Megnéztem, és amazon oldalán szerepel a kiszállítási címnél, szóval nem tudom miért nem adták át a UPS-nek (nemzetközi formátumban volt, ez se lenne kifogás), vagy mi történt vele.
-
Sordoran
addikt
Sziasztok!
Kis segítség/tanács kellene egy UPS-es csomaggal kapcsolatban. Rendeltem az amazon-ról egy könyvet amit a UPS hozna ki, de már 3 napja hiányos/rossz címadatok címszóval megvan akadva tracking szerint. Elvileg minden nap megpróbálják pontosítani a címet amazontól, de aztán nap végén felkerül a frissítés, hogy nem jó. Az amazon oldalán ott a cím, nincs gond vele (elvileg), van értelme várnom hátha megoldja az amazon-UPS kettős, vagy vegyem fel kapcsolatot a UPS-el? Utóbbi esetben mi célravezető, e-mail vagy telefon? Visszaolvasva láttam hogy többen személyesen mentek el a csomagért, de ez nálam nem opció (útiköltség több lenne mint a csomag értéke).
-
virkir
veterán
Üdv urak
Lenne némi problémám, segítséget kérnék.
A történet időrendben:
szept.5.-én beizzítottam a prime fiókot, meg is terhelték a megadott kártyámat gond nélkül.
szept.7.-én gondoltam egyet és hatalmas 30 euroért rendeltem egy Fire Tv stick-et megadva egy új Revolut kártyát amire jött is egy nullás terhelés leigazolni a kártyát és email az Order Confirmation-ról. Mindez 18:32-kor.
Még mindig aznap vagyunk amikor is 18:40-kor érkezik egy mail, hogyaszongya Your Amazon account is temporarily on hold.
Linkre kattint az ott leírt, lehet félreértett lépéseket végrehajtva küldök egy választ adatokkal, kártyafényképpel.
szept.8. Szép napra virradtunk, mikoris érkezik egy újabb mail hogyaszongya nem tudták azonosítani a 6609 végű Revolut kártyám, hiszen azt terhelték meg nullás összeggel és azonosítsam mindenhogyan, hogy enyém a kártya.
Számlakivonat, személyi, lakcímkártya anyámkínja feltölt és hátradől, hogy már minden rendben lészen.
A nagy szart.
Délután négykor ismét egy mail amiben ismét kéri az igazolványokat és adjak meg telefonszámot is. Hogydögölnétekbazmeg. Elküldve amit kértek.
szept.9. Már kimondottan hiányoltam, de nem kellett csalódnom, ismét egy mail amiben ismét leírják, hogy azonosítási gondjaik vannak ééés... most jön a csavar az 56-os végű kártyámmal van gondjuk amiről a Prime előfizetést gond nélkül levonták négy napja.
Ismét számlakivonat etcetera feltölt, amire másnap, szombaton ismét levél, benne egy link amire kattintva dobtak egy sms-t abban link megnyit és igazol, hogy én vagyok én.
A mai nap belépési próbálkozásnál ismét sms, ismét link igazolás amire a válasz
The information you supplied was reviewed by Amazon but we cannot remove the hold on your account at this time. For details, check for an email or text message from Amazon describing next steps. Please contact us for further support.
Különösen az utolsó mondat aranyos. Hogyan? Vazze te nyomorult.
Itt mindenki hülye?
Itt?
Mindenki.
Mit lehet tenni, hogy végre használhassam ezt a szart amire kitalálták, mert ugye support az csak bejelentkezve működik, az email-ek no-reply-sek. -
Chesterfield
őstag
Sziasztok!
Vettem egy csapra szerelhető öntözésvezérlőt, ami néhány nap után elromlott.
Hogy tudom visszakérni a pénzem? A terméket vissza kell küldenem? A visszaküldésért fizetni kell?köszönöm
-
Taci
addikt
Oh, köszönöm. "Amazon EU"-ra kerestem rá szövegesen (emiatt: Sold by: Amazon EU S.a.r.L.), ezért nem találtam most.
Sajnos a tegnapi "akció" már nem él, megnézném, akkor mi volt kiírva ott. Csináltam egy képernyőfotó-részletet, de pont az a rész hiányzik.De akkor ezek szerint ott kell nézni. Köszönöm.
-
Taci
addikt
Köszönöm.
A termékoldalon hol látom, hogy ki az aktuális eladó?
Itt van pl. ez a termék. Csak úgy látom, hogy ha kosárba rakom, elmegyek a fizetésig, oda van kiírva egyedül, hogy:
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.Tegnap pont megjártam majdnem vele, mert jó áron volt, elmentem a Sony Store-ba (amit akkor a Sony hivatalos Amazonos store-jának hittem), ott is ugyanezen az áron volt, a termékoldalon láttam felül, hogy "Visit the Sony Store", és ebből azt gondoltam, hogy ez a hivatalos Sony eladó. Aztán csak a végén, fizetésnél vettem észre, hogy nagyon nem hivatalos eladó...
Termékoldalon nem is lehet látni, hogy az aktív "Buy now / Add to Basket" gombokkal melyik eladótól veszek? Tényleg végig kell menni fizetésig, hogy kiderüljön, hogy csak egy noname eladó rakott be egy kamu kedvezményt?
Nincs erre valami mód, amit nem vettem eddig észre, hogy már a termékoldalon is lássam, az aktuálisan kiírt ár (és a gombok) melyik eladóra vonatkoznak?
Egyedül a jobb sáv alján vettem észre egy gombot (ami a linkelt terméknél így néz ki most: New (2) from €999.00 FREE Delivery.), amire kattintva láthatom, hogy az aktuális ár kihez tartozik.
És ahogy látom, ez az egyedüli módja. Vagy nagyon nem látom át ezt a rendszert... -
Taci
addikt
Segítenétek megérteni kérlek, mi-hogyan-miért történik?
Elmentem az Amazon.de-re, ott a Sony Store-ba. (Visit the Sony Store)
Azon belül egy termékkategóriába, ott kiválasztottam egy terméket, kosárba raktam, fizetésnél viszont nem Sony vagy Amazone EU volt írva, hanem "MeCom e.k".Hogy van ez? A Sony Store nem a Sony Amazonos "boltját" hivatott reprezentálni, hanem a márka termékeinek gyűjtőhelye?
Én abban a tudatban rendeltem igen nagy összegben onnan, hogy az bizony a hivatalos Sony Store.
De ahogy a Google-találatokat nézem erre a MeCom resellerre, úgy látom, szépen meg lettem vezetve...De nem értem, hogy lehet ez. Minden alkalommal el kell akkor mennem fizetésig, és ha ott nem Amazon EU-t látok, akkor kamu a dolog?
-
chungee
addikt
Napot!
Aktiválnám a prime gaming-et de állandóan ezt kapom, pedig le is vonta a 2usd-t
Mi lehet a baj
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS PROART Z790-CREATOR WIFI Alaplap
- DELL LATITUDE E5420 i5-2410M
- LG 27GR83Q-B - 27" IPS / QHD 2K / 240Hz & 1ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DisplayHDR 400
- Realme C75 256GB Lightning Gold, Bontatlan, Új, 0 Perces, Arany, 1 Év Garancia
- Realme C75 256GB Lightning Gold, Bontatlan, Új, 0 Perces, Arany, 1 Év Garancia
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080TI 12GB ZALMAN I3 NEO GIGABYTE 850W
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!