- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
molnarpeter #11276 üzenetére
Egyáltalán nincs, még kapcsolója se, a manuál kizárólag a hátsó ködlámpát említi. [kép]
-
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #11258 üzenetére
Okes, kiprobaljuk.
-
TrollBalint
addikt
válasz
molnarpeter #11040 üzenetére
a szervizes kolléga azt mondta, hogy valószínűleg ez volt neki az utolsó műszaki, most van rajta még 2 év 3 nap
Már szoktattunk magunkat a gondolathoz, hogy csere lesz, de valószínűleg csak jövőre, addig meglátjuk mit javítgatunk (tudunk javítgatni) rajta.
-
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #11004 üzenetére
Azt, hogy lehet hallani, hogy a hűtőkazettához odaért? Küldtem fotót a lökhárítóról.
-
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #11004 üzenetére
Küldöm privátban.
sfdrakex: Rendben.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
molnarpeter #11004 üzenetére
Kocsit gányolni? Váltson munkahelyet!
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #11004 üzenetére
Vagy esetleg a betont is meg lehet vésni kicsit előnyösebb formájúra.
-
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #11000 üzenetére
Rendben, köszönöm, akkor írni fogok.
-
válasz
molnarpeter #10944 üzenetére
Köszönöm!
Zegen is csinálnak, 180 K. Ha megtartom, akkor megfontolom. Kicsit számoltam, eddig 84 K már ráment (átírás, olajcsere, szűrők, gumiszerelés, tartalék ablaktörlő).
Még jön biztosan:
- fényezés, vezérlés, ékszíj, minimum 200
- turbószelep legyen 40
- váltó-, kompresszorátmosás 180
- első fékbetét 20-30
Szóval 530+ mindjárt. Kár volt összeadni.(#10945) Chal: Köszönöm a részletes útmutatót, a következő lemerülésnél meghallgatom. Én most járok 194500 km-nél.
-
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #10938 üzenetére
Abban az nem tetszik, hogy mindig el kell indítani. Plusz napi kétszáz km-t megyek, úgy nem éri meg.
-
daninet
veterán
válasz
molnarpeter #10930 üzenetére
Köszi a lámpát meg is rendeltem.
Ezt a pöcköt még megnézem bontóknál nem akarok egy hónapot várni. -
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #10932 üzenetére
Rendben.
-
daninet
veterán
válasz
molnarpeter #10917 üzenetére
Nincsen meg minden darabja a lámpának sajnos. Írtam két bontónak is most.
illetve ma még visszamegyek hátha megtalálom a spricni elemét bár ott gondolom valami patent eltörhetett.
a lökös szétpattant, a fülek kijöttek előre de egyben vannak. Azt látszólag is vissza lehet kézzel rakni. Majd kicsit később feszegetem. -
troll81
addikt
válasz
molnarpeter #10889 üzenetére
50 60 cent közt van az lpg.kérdés az hogyan birja a motor a gáz üzemet.nem igazan hiszek a gazban van egy céges city go gázos klimával egy főnyeremény.
-
troll81
addikt
válasz
molnarpeter #10884 üzenetére
Nem tudom soha nem volt gázos autóm. Euro 6 diesel vagy euro4 tol benzines.
-
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #10855 üzenetére
Rendben, kösz a válaszokat.
-
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #10851 üzenetére
Köszi szépen.
-
wwhy
veterán
válasz
molnarpeter #10842 üzenetére
3,5M / 2016 / 120e km / szervizkönyv / Momentum + Sport Line + Xenium
Valós adatok, első gazdától. -
válasz
molnarpeter #10776 üzenetére
Köszi! Akkor ezek szerint a legrosszabb eset arra módosul, hogy bemegyek egy vizsgaállomásra, és levizsgáztatom újra az autót? Azért ez mindjárt jobban hangzik, itt csak némi pénzt bukok, de legalább lesz használható horgom. Lehet a horgot külön vizsgáztatni, vagy egy full vizsga kell, immár horoggal?
Egyébként egy FB csoportban mondták, hogy a beütött szám előtt kell lennie egy "E" betűnek, de nálam csak számok vannak. Erről esetleg tud valaki valamit?
-
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #10754 üzenetére
Köszi.
sfdrakex: Azt vágom, csak nincs szivargyújtó töltőm és azt hittem, hogy ma kell mennem vidékre, telóm meg 20%-on. De végül nem kell mennem.
Majd veszek egy normális szivargyújtó töltőt. -
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #10711 üzenetére
Rendben, köszönöm, ennek örülök.
-
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #10706 üzenetére
Annyira azért nem fontos, hogy mókoljak.
Nem tudod, hogy Volvo gyártmány a kocsimban a motor? Mert van aki azt mondta, hogy Ford motoros.
V60, 2012 évj, D4, 1984 ccm -
rongyi
aktív tag
válasz
molnarpeter #10708 üzenetére
Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz
molnarpeter #10699 üzenetére
Majd kikeresem, de ha jól emlékszem vida vagy odb okosítóval is meg lehet csinálni. Egyszerűen több menüpont lesz amikor léptetsz, nem csak fogyasztási adatok ha nem hőmérsékletek is.
A digitális műszerfal is viszonylag könnyedén beszerelhető, de nekem nem tetszik így azt elvetettem, bár utána néztem hogy lehetséges meg hogyan is kell.
[link] Ahova kiíratja az olaj szintet, oda ki lehet a hőmérsékletet is. Külön kijelzőt biztos nem szerelnék be ha megoldható full gyárival. Igazából ez alapból is lehetne egy funkció hogy a menübe ki tudod pipálni melyik infó legyen görgethető a bajuszkapcsolókkal, így ami nem kell kiszedhetnéd, nem is lenne bonyolult...
-
rongyi
aktív tag
válasz
molnarpeter #10701 üzenetére
Azért gondoltam első sorban az 1.8-asra, mert abban már van icipici tartalék és fogyasztásilag is rendben van. A 2.4-ről nem tudom, hogy hogyan áll étvágy szempontjából.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #10699 üzenetére
Szerintem lehet, hogy erre gondolt.
-
#03969024
törölt tag
válasz
molnarpeter #10699 üzenetére
Ez engem is érdekelne...
-
válasz
molnarpeter #10692 üzenetére
ha érdekelne komolyabban, simán kifizetem a 6 dollárt, de onnantól, hogy árvizes gtk, én kilogoltam úgy is, akármi van a képeken... (biztosan nem arról van szó, hogy saras lett az ajtó és csak le kell mosni, azért amerikában sem dobnak ki hibátlan kocsit)
-
válasz
molnarpeter #10689 üzenetére
van kép, 6 dollárért megkapod a tíz képet, de árvízkáros kocsit én nem veszek, az totál oroszrulett. na meg mennyibe kerülhetett, ha áthozva, vámolva, megjavítva 2,3-ért hirdetik...
-
válasz
molnarpeter #10687 üzenetére
nem is ismertem az oldalt, nagyon hasznos, köszi szépen!
Title SC - Non-Reb & Rem Salvage Title
Primary Damage Water/floodakkor a kocsi el is felejtve.......
-
Weareus
addikt
válasz
molnarpeter #10622 üzenetére
Ennyire megnőtt mostanság a vezérműszíjak élettartama?
Én az autóimon (V70, S80, de főleg 850-es Volvo-k voltak/Van) 60 ezrenként simán vezérlést cseréltem/cseréltettem.
(Conti v. Ina szíjakat részesítem előnyben.) -
Xmodule
őstag
válasz
molnarpeter #10622 üzenetére
Pontosan mikor csökkent azt nem tudom 100% -ra de ahogy a szerelö gépén néztem 2018-09 i dátummal volt ott az info hogy 150.000km vezérmüszij csere hiánya. Persze nekem azt mondta hogy csak 1-2 hete kaptak erröl hirt (mivel en kb 2 hete telefonaltam nekik hogy lekerdezzem minden oke e a kocsival vásárlás elött mivel ott volt szervizelve es akkor azt mondtak minden rendben van semmi gond, es hogy nehogy emiatt bajba legyenek gyorsan reagalt es azt mondta csak 1-2 hete jött az info a központbol ami szerintem kamu ugy ahogy van. Maskulönben nem lett volna ott a rendszerben uzenetkent 2018-09 es dátummal.
-
ufo13
tag
válasz
molnarpeter #10602 üzenetére
Igen. Van.
Az olaj leírása szerint arra ahhoz is jó. Itt az 5W40 a kérdés? :-)
De köszönök minden segítséget -
Xmodule
őstag
válasz
molnarpeter #10590 üzenetére
6honap garancia van. Jovo honapba viszem valto olaj cserere/atmosasra. 4 eve mar tuti a piacon van ez a motor meg valto. En sehol nem olvastam hibat ezekröl de lehet nem jo helyen keresgeltem.
-
N0rthF4c3
tag
válasz
molnarpeter #10494 üzenetére
Mondjuk a kérdés jó... Én az üléseim kattogásával kapcsolatban kértem infot az Ivanicstól, mert volt erre vonatkozóan egy visszahívás. Arra azt adták válaszul, hogy évjárat tekintetében oké, de az alvázszám tartományban nem szerepel az enyém.
Most ugye az ajtó rozsdásodás kapcsán, ami szintén egy ismert probléma - vajon van bármi esélye is, hogy foglalkozzanak vele?
-
válasz
molnarpeter #10494 üzenetére
Kb. 15 ezer volt a két csere között, az egyiket áprilisban kapta, a másikat júliusban.
Amúgy én most rákérdeztem, mert el szeretném vinni generátor csapágycserére, amit a Volvo nem tud/akar elvégezni, csak kompletten. Azt mondták hogy vigyem nyugodtan, ők ebbe nem kötnek bele, eddig egyetlen esetben küldtek el autót a visszahívásos kompresszorcserénél, annak pedig tekert volt az órája (100 ezerrel több volt benne mint amit mutatott).
-
N0rthF4c3
tag
válasz
molnarpeter #10468 üzenetére
Nincs DPF... Fogalmam sincs mitől hűti magát...
-
tibor.sz
tag
válasz
molnarpeter #10433 üzenetére
Az ajtóban lévő matrica, ahol a szükséges nyomásértékek is vannak, csak annyit ír, hogy 215/50 R17. Tehát nincs tovább, hogy pl. 91V vagy 95W.
-
DaWehun
tag
válasz
molnarpeter #10429 üzenetére
ugyan nem vida-ra, de fel lett rakva diagnosztikára, ellenőrizve lett az izzítás is, külön a gyertyák is egyesével igen.
-
ktg3
őstag
válasz
molnarpeter #10402 üzenetére
Erő nem kell, arra van másik kocsi. Odébb lehessen vele állni, azért lehessen vele országúton, pályán előzni, hogy ne kelljen percekkel előre tervezni.
A régi 1.6-os benzines A3-amat cserélném le gyerek(ek) miatt. Abban az 1.6 még szódával elmegy, de ez több mint 300 kilóval nehezebb. Azért az nem kevés.
Általános használatra kéne, sok városi közlekedéssel.
5 hengeresből kevés is van és azért fogyaszt is rendesen.Mennyire általános ez az olajfogyasztásos történet 1.8-2.0 motoroknál?
Milyen mértékű ez az olajfogyasztás? (Audim is elcsipeget 5000km-enként 1 litert, de azért az még nem olyan vészes. Mondjuk nem bánnám, ha két olajcsere között nem kéne rátölteni.) -
JasL
őstag
válasz
molnarpeter #10327 üzenetére
DPF?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #10327 üzenetére
Ha jól rémlik, nálam is M66 van (400 nyúlmókushoz), ebből kiindulva nem az lesz a szűk keresztmetszet szerintem.
-
JasL
őstag
válasz
molnarpeter #10325 üzenetére
D4204T8-es a motorkódom és 118HP és V40 D2 a leírása szerint. Az a baj, kezdő vagyok, nem tudom mire vagy kíváncsi pontosan! Turbós. A váltó szerintem M66-os mert 2015/7 gyártású.
-
Weareus
addikt
válasz
molnarpeter #10299 üzenetére
Hehe, gondolkodtam rajta, de most még nem. Egyébként ezek nem nagy nyomású csövek, akkor ez valami visszafolyó ág lehet? A fölösleges nafta itt megy vissza a körbe?
Van otthon ilyen műanyag fogasléces kis gyorsfűző bilincsem vagy mim, azzal ne szorítsak majd rá az új csövekre?
Talán nem árthat... -
Tomti
újonc
válasz
molnarpeter #10179 üzenetére
Hali
Nyíregyházán, ezért is kérdeztem.
köszi
-
Tomti
újonc
válasz
molnarpeter #10177 üzenetére
Hali
Esetleg tudsz elérhetőséget ?
Köszönöm
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #10147 üzenetére
Nem néztem/nézték meg, mind az öt cseréjét kértem. De annyira nem volt szörnyű azért még a hidegindítás, de lehetett érezni rajta némi árulást, legutóbb már kicsit kopogós is volt a járása a motornak 5-6 másodpercig.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
molnarpeter #10128 üzenetére
Egyébként én cserélném mindet, akkor tuti jó lesz. Amennyiben a régiek közül valamelyik még működik el lehet tenni tartalékba. Nem multimétereznék, vidáznék, újakat be... szerintem
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #10010 üzenetére
"Rugó törött" > Yep, talált.
Felújításnak utánalesek, bár valamiért inkább az újat preferálom (nincs tapasztalatom, hogy felújítás mennyire tartós).
-
Játékos
addikt
válasz
molnarpeter #9978 üzenetére
Kipróbáltam, hosszan nyomva, többször nyomva. Semmi változás.
XC90 tulajok tudnak erre válaszolni, hogy egyáltalán tud-e ilyen "csodákat" ez a jármű?
Előre is köszönöm! -
Játékos
addikt
válasz
molnarpeter #9978 üzenetére
Kipróbálom, amint tudom. De szerintem próbáltam hosszan tartani, illetve duplán nyomni, nem segített...
BigBlackDog
akkor inkább kurblizom, mert ez az ár igen rosszul néz ki...
Azért köszönöm! -
tibor.sz
tag
válasz
molnarpeter #9945 üzenetére
Hát, én nem feküdtem alá :-)
Viccet félretéve, ismerős szerelő mondta, hogy tuti a hűtő, mutatta is az alján a folyásnyomokat, és azt is ő mondta, hogy nem javítható. Én meg nem vitatkozom, mert nem értek hozzá. Igazából nem is nagyon akarnék vele szarozni, ha meg kell venni, hát meg kell venni. Csak nem akarok sz@rt venni, ezért kértem a segítséget, hogy mik lehetnek a jó márkák. Az alkatrész.hu-t megnézem. -
aneda
senior tag
válasz
molnarpeter #9902 üzenetére
Sajnos nincs időm ilyenekkel foglalkozni, ezért gondoltam hátha itt egy márkatársnál tud hasznosulni...
-
Argos
őstag
válasz
molnarpeter #9796 üzenetére
Pontos részleteket nem tudok, de szoftveres probléma, nem hardveres..
Mindenesetre köszi a válaszokat!
-
Weareus
addikt
válasz
molnarpeter #9741 üzenetére
2.5, tehát az 5 hengeres (automata). (A 2.4-esek a hat hengeresek, ha jól tudom...).
Most, hogy meg lett csinálva az előtöltés, pöcc-röff és az átlagfogyasztás is szépen ballag lefelé.
5,6-ról már visszament 5,2-re, ennyi is volt vezérléscsere előtt.
Viszont most úgy érzem, hogy fog még lejjebb is menni, monjuk nem is hajtom: 2000-es fordulatnál megállok a gázpedállal és hagyom elváltani. -
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #9733 üzenetére
és a CR-punpát mi hajcsa?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #9733 üzenetére
Na basszus, én azt meg pont nem értelmeztem, csak a számadatokból okoskodtam.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #9731 üzenetére
Tippre az övé már Volvo blokkos D5. Az Auditól származó, 140 lovas 2.5-ös TDI S80-ban szerintem csak 2000-2001-ig volt.
-
válasz
molnarpeter #9726 üzenetére
Szóval amit néztem és a szervíz azt mondja hogy oké na meg megkapná elsősorban a nagy szervizelést akkor igazából nagy gondja nem lehet ahogyan kiveszem az írásodból.
Van valamilyen leírás amit el lehet olvasni ezekről a PSA motorokról ami a Volvokban van ,vagy a V50-ről.
-
válasz
molnarpeter #9721 üzenetére
Ez a kétliteres dízelmotor megközelítőleg mikortól nézhető a legkiforrott technikának? Itt első sorban évszakra gondolok.
-
varsam
őstag
válasz
molnarpeter #9721 üzenetére
Lehet kicsit negatívra sikerült a kommentem... én nem zárkózom el előle, többen is ajánlották nekem ezzel a motorral, de csak a 2.0-t. Az 1.6-ról több rosszat írnak.
-
haxxika
senior tag
válasz
molnarpeter #9685 üzenetére
Köszönöm szépen, mindenképpen lecsekkolom
Új XC40-est volt próbálni édesanyum, hogy érzetre milyen, de szerinte nagyon visszaléptek a minőségben a korábbiakhoz képest. Ezért marad a kapizsgálás más vele, valamint az újabbik (2015-) Mazda 6-ot néztük még. Ismerősnek van, napi szinten belerak 200km-t, 2 év alatt nem jött elő eddig semmi, ami nem kopó/szokásos dolgok. -
haxxika
senior tag
válasz
molnarpeter #9681 üzenetére
Családban most felvetődött a V60 D6 kérdése. S80 lesz hamarabb cserés, aztán az S60, anyumnak eljátszottam a gondolattal a hibrid dízellel. Tudsz esetleg vmi nyűgjéről a hibrid oldalnak? A D5-öt 15 év alatt kiismertük a 163/185 lovas változatban,kérdés hogy a hibrid rendszer itt hogy muzsikál. Évi 30-40ezer km környékére kéne az autó. Ha nem, akkor marad a sima D5, de a hibrid miatt jobb lenne városban olcsón valamint halkan közlekedni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
molnarpeter #9681 üzenetére
Egy álom vált valóra, nem túlzás. Itt talán páran tudjátok hogy régi bakancs listás vágyam volt a ringet meghódítani Volvóval. Van egy álmod, és mikor megéled jobb mint valaha gondoltad... Eszméletlen a légkör. Vissza megyek még az biztos, és most nem fog 3-4 év kelleni hozzá
-
tibor.sz
tag
válasz
molnarpeter #9675 üzenetére
Na, ez jó hír, mert én még mindig nem csináltattam meg a váltóolaj cseréjét, bár a linkelt honlapon még túl sok információ nincs (konkrétan semmi :-). Mátrai Zoltán valami Volvo guru? Lehet, hogy most valami nagy hülyeséget kérdeztem, és mint Volvosnak, ismernem kellene, de nem így van...
-
aneda
senior tag
válasz
molnarpeter #9615 üzenetére
A belső oldalon nem próbálkoznék semmivel, hátha beszívja a motor...
-
Rivaul
addikt
válasz
molnarpeter #9612 üzenetére
Én is gondoltam szilikonra, meg saválló csövet bele. Elég nagy cca 8cm hasadás van rajta és olyan helyen ahol nem tudom "kivenni belőle". Volvonál van 30k de az annyira nem esik jól hó végén... Itt Siófok közelébe meg sajna elég korlátozottak a másfajta lehetőségeim...
-
haxxika
senior tag
válasz
molnarpeter #9615 üzenetére
Elég vastag azért az a cső, duct tape-el ideig óráig eltart. Ha leveszed a helyéről el lehet még vele járogatni, csak kormolni fog az autó rendesen... 2 hónapig így jártam, aztán szereztem bontott csőt.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
molnarpeter #9566 üzenetére
A piros amúgy kajakra bejön és évi 9-10 ezer km még talán nem is tenné eladhatatlanná. Bár legalább egy hónapja árulják, ha minden rendben lenne vele kétlem, hogy még meglenne (vagy mást is elriaszt a csipsz?).
A probléma inkább tényleg az időzítés, mert leghamarabb augusztus végén merek nekirugaszkodni egy ilyen kiadásnak, az áprilisi költözésünk eléggé lenullázott :/ -
Def26
félisten
válasz
molnarpeter #9563 üzenetére
-
Def26
félisten
válasz
molnarpeter #9560 üzenetére
konkrétan a volvokban érdekel. pl. ebben van szerinted? [link]
-
FeRRaR1
őstag
válasz
molnarpeter #9507 üzenetére
& Johnny_vT
Nem tudtam hogy mindenki nézi őket itt
Régóta követem őket, kb 1 évvel az Apex előtt a Ring Garage korszakban kezdtem el nézni Mishát. Egyébként őt kértem instruktornak
Szereti a Volvókat, ha lesz ideje biztos megnézi majd
-
kalmanchris
tag
válasz
molnarpeter #9475 üzenetére
Az került bele, hiba továbbra is fennáll.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #9487 üzenetére
Igen, ez már közelít. Pontos, 700 grammos értéket ebben a táblázatban találtam. Szóval 700g R134a + 180g PAG46 kell bele.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #9484 üzenetére
Hmmm... A matricán 700g szerepel, a táblázatban meg 1000g gáz + 180g olaj. Az olaj típusnál írt "PAG 46" mennyire általános? Vagy ez valami spéci, Volvo specifikus dolog?
-
Def26
félisten
válasz
molnarpeter #9483 üzenetére
szerintem grammra. Egy matrica van a kocsi elejében , az alapján töltött.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #9480 üzenetére
Az olajat mire érted? A hűtőközegben lévőre (vagy esetleg motorolajra)? Elvileg sima R134a kell bele. Gondolom ezt használják a legtöbb helyen.
És még egy kérdés; ha netaláltán szivárgás lenne és nem tartaná a nyomást a rendszer a nyomáspróbán, akkor is fel lehet tölteni (értelemszerűen fogyni fog utánna)? Sajnos a szerelőm a következő 3-4 hétben nem dolgozik, viszont komolyabb javítással nem biztos, hogy a márkaszervizt szeretném terhelni.
(#9479) Def26:
Nem akarom túlbonyolítani. Eddig mondjuk nem tudtam, hogy UV jelölőt is lehet kérni, bár azt láttam, hogy a gyáriban van a matrica szerint. A váli klímást ajánlanád, mennyire volt megbízható? Milyen kocsival voltál nála? Ők lennének azok? Ha megbízható, elgondolkozok, kb. ugyanolyan messze lenne, mint egy budapesti.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
molnarpeter #9437 üzenetére
Ez az volt (és meglepően jó állapotú
) Képzelem a full bőr milyen meleg lehet...
-
Def26
félisten
válasz
molnarpeter #9431 üzenetére
ez melyik évjáratól van?
-
person
senior tag
válasz
molnarpeter #9412 üzenetére
Megnéztem, úgy látszik tényleg a hőmérséklet befolyásolja, legutóbb mikor néztem a nyári adatokat nem tudtam lekérni hiányzó jogosultság miatt, most viszont javítottam és valóban 13,4 V az alsó érték.
Közben rákerestem és ez is ezt erősíti: [link]
Hát sory mindenkitől, bár talán haszos és érdekes dolgokat írtunk össze a témával kapcsolatban nekem meg rendbe lett téve a generátorom. Ezentúl legyintek mindenre amit hibának vélek.
-
person
senior tag
válasz
molnarpeter #9404 üzenetére
Az lesz, jövő héten veszek is egy fesszabályzót, ahogy nézem nem kell hozzá leszedni, pár perc alatt cserélhető.
-
person
senior tag
válasz
molnarpeter #9400 üzenetére
Ez az, hogy alig van egy hetem és lesz egy hosszabb külföldi út családdal.. a tököm tele..
Én úgy gondolom, hogy 13.3-13,5 V-al nem lehet teljesen feltölteni egy akkut.
Hőmérséklet szerintem nem befolyásolja, akár egy 1 évre visszamenőleg meg tudom nézni a töltési adatait, van benn műholdas cucc ami ezt is monitorozza, max 14,2 volt az alsó érték.Bontóról fogalmam sincs de szerintem itt nem lenne, és a fesszabályzó ha jól tudom a generátorban van, csak egyben menne.
-
person
senior tag
válasz
molnarpeter #9398 üzenetére
Akkut kimérettem az elején, elég jó műszerük van, 80%-os töltöttsége volt, de ez érthető is mert előtte sokat állt és többnyire városban ment, és ilyen töltés mellett.. Terhelővillát is bírta. De majd lehet teszek egy próbát van egy 74 Ah akkum.
(XC90 D5 163Le)
-
Peti78
őstag
válasz
molnarpeter #9390 üzenetére
Nekem a kihangosítás nem tetszik. Inkább egy rendes BT bedugós, jelenleg explorer 10-em van. A kihangosítással az a bajom, hogy nem biztos, hogy szeretném, ha mindenki hallaná a kocsiban a teljes beszélgetést.
-
Peti78
őstag
válasz
molnarpeter #9388 üzenetére
Sőt! Az idiotizmusra nincs orvosság.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #9375 üzenetére
Igen, igen, az rémlett, hogy a későbbiek már jobbak lettek. De egy Volvoba szerintem legalább öthengerkell.
Meg aztán dízel ide, vagy oda, azért 1.6 tonnához nem túl sok az a ~115 lóerő véleményem szerint. Persze, nyugis közlekedéshez valószínűleg elég.
-
Def26
félisten
válasz
molnarpeter #9373 üzenetére
köszi. (Emlékszel, nemrég még xc60 meg mondeo volt a keresett darab
)
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
molnarpeter #9354 üzenetére
Hát ha tényleg csak ennyi, akkor ide vele
Mobilén másik kettőt árulnak még. Egy pirosat 230e km futással, hülyegyerek tuninggal és 6-os kézivel 9000 ojróért és egy alig futott feketét 30 ezer ojróért. Ilyen riválisokkal szemben ez piszok jó üzletnek tűnik
-
FeRRaR1
őstag
válasz
molnarpeter #9245 üzenetére
Igen nagyon hasonló az ülése. De itt már olyan kis különbségekről beszélünk hogy a testalkat is sokat számít. Nekem 88kg 189cm a V70/S60 MK2 a legjobb, utána az S80MK2 majd az XC90 MK1 Ezek szorosan követik egymást, mindegyik kivalló. De el tudom képzelni hogy egy alacsonyabb embernek lehet jobban bejön az XC ülése vagy akár az MK1 S80.
Még egyszer, mindegyik kiváló, itt már csak a legekről beszélek. Nekünk egy 2004-es D5 S80 volt, a 163 lóerős. TDI-t soha nem próbáltam. Mondjuk 540.000 kilométerrel adtuk el, eredeti turbó és porlasztók, bontatlan motor, soha nem robbant le, bárhova el mertünk indulni vele. Mikor megvettük lecseréltük a váltó olajat, nekünk gondunk nem volt vele. Viszont csak ez az egy volt hosszú távra, meg kettő rövid ideig eladásra, mind D5. Nem rossz autó, nagyon kényelemre hangolt, de nekem sokkal jobban bejön egy S60 abból a korból, egyszerűen jobb vezetni, kényelmesebb még a kényelmesnél is. Sokkal jobban viselkedik a futóműve kanyarokban (is). Sportosabb, az S80 igazi nagypapa autó, nyugis guruláshoz imádtam én is. Nagy távokat bele tenni tempósan pályázni... De amit kimerészkedtem a Mecsek szerpentinekre egyszerűen elvérzett. Ezt nem úgy kell érteni hogy kinyomtam a szemét, ha nem ahol a céges Golf 5 simán elfordult szó nélkül egy normális tempós haladásnál, sebesség határokon belül, ott nyikorgatta az elsőket és brutálisan tolta az orrát. Könnyen kezelhetően mert gáz elvételre vissza ment az ívre, de tényleg normál közlekedési tempónál is előadta egy két nagyobb kanyarban. Túl éles az átmenet, túl nyugis, kényelmes. Ott nagyon jó, amint kicsit kanyarog az országút nagyon rossz. Egy S60 tudja ezt a kényelmi szintet, de nem vérzik el a kanyarokban sem, sőt...
-
N0rthF4c3
tag
válasz
molnarpeter #9133 üzenetére
Nem, még az 5 sebességes geartronic a 163 lovas D5-tel.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
molnarpeter #9095 üzenetére
(#9095) molnarpeter: Ah, tényleg! Köszi, rejtély megoldva
Általános elméleti kérdés:
HA veszek egy 2.4i S60-ast 5500 euróért, igazolt 150ezer kilométerrel, 1. német tulajtól, mekkora összeget tegyek félre a vásárlás utáni szervizre (kopóalkatrészek, folyadékok, stb)? Mondjuk, hogy minden pöpecül működik benne, tehát funkciójában hibátlan. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
molnarpeter #9095 üzenetére
Ah, tényleg! Köszi, rejtély megoldva
Szerk: őőő ez nem tudom miért maradt itt, hiszen ezt a kommentet szerkesztettem és úgy született a felső. Ha jár erre moderátor, törölheti.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #9073 üzenetére
Hmm... Erről eddig még nem is hallottam. Utánaolvasva elvileg a T5-ben van, a többiről nem találtam infót. De köszönöm a tippet!
-
belaazallat
addikt
válasz
molnarpeter #9050 üzenetére
Sajna nem.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
molnarpeter #9052 üzenetére
Turbó miatt. Nem emlékszem pontosan, olyan 76e körül lehetett, már vagy 5-6 éve.
-
belaazallat
addikt
válasz
molnarpeter #9044 üzenetére
Fecskendő se kell hozzá, a jól hozzáférhető, és nem olyan alacsony a szint. Olyan, mintha rendes motorolaj lenne benne, halvány barna.
Szerk: Ha a fékolajból indulok ki, hogy az se volt egy jó ideje cserélve, mielőtt megvettem, akkor tuti a szervo sem.
Szerk2: Szervizkönyvben olajfajtára az van írva ATF, az micsoda?
-
david199801
tag
válasz
molnarpeter #9036 üzenetére
Valami cikkszámot tudnál adni amit ha belerakok jó lesz? Vagy hogy tudnám megcsinálni?
-
Peti78
őstag
válasz
molnarpeter #9015 üzenetére
Jaaa, köszönöm az ajánlást. Ha csak gyertyacsere lenne a teendő, akkor élnék is vele, de itt most komplex hibakeresés az elsődleges, a többi járulékos, és időszerű. Szerintem itt is úgy van, hogy garanciát csak arra az alkatrészre adnak, amit ők szereznek be.
-
Peti78
őstag
válasz
molnarpeter #9012 üzenetére
Miért írjak?
-
Peti78
őstag
válasz
molnarpeter #8994 üzenetére
A leírt hibajelenség illik rá. Lambda nem most kilőve, az augusztusban lett cserélve. De hogy az olajam hova tűnt, azt sem értem. 10 ezer km után a pálca alja 1cm magasságig olajos. Igaz, kb. három hónapja néztem utoljára, de akkor sem normális. A másik dolog, hogy az alacsony olajszintet nem kellene jeleznie?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED monitor topic
- Apple asztali gépek
- Renault, Dacia topik
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Gumi és felni topik
- Milyen processzort vegyek?
- Óra topik
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Whirlpool AWO/C 51001 mosógép alkatrész
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- ASUS TUF Gaming B760M-E D4 DDR4 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
- Samsung Galaxy A35 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
- Újszeru HP 250 G10 - 15.6"FHD - i3-1315U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - 1év garancia - MAGYAR
- iKing.Hu - Apple Macbook Pro 13 Touchbar M2 -2022 - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest