- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rossi
addikt
válasz
belaazallat #14276 üzenetére
Kisebb kár lett volna, mint így.
#14275
Egyébként mintha jobban harapna az autó, közvetlenebb lenne a gázreakció a 2.0-s szoftverrel, de lehet csak placebo.Egyébként baromi nagypapás ez a B5-ös XC90, vezettem több XC60-at B4 és B5 motorral, sokkal direktebb a gázreakciójuk.
S60 T4 meg tiszta huligánautó volt.
Mondjuk ezzel semmi bajom nincs, így 40 előtt éppen hogy, meg kicsi gyerekkel jobban fekszik ez a vezetési stílus, mint mondjuk az előző X3 M40i.
-
Rossi
addikt
válasz
belaazallat #14122 üzenetére
Ma még csak 1,5 órát vezettem, főleg Bp-n, győztem is kerülgetni a sok tetőre rakott új autót, mert nyomkodták a kijelzőt.
Ja, nem...
-
haxxika
senior tag
válasz
belaazallat #14096 üzenetére
Kárpit le és megmérném, hogy van-e jel a hangszórónál egy multiméterrel.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
belaazallat #14020 üzenetére
Levegő hőmérséklet érzékelő pucolás lehet még megoldás. Fogyit nem írta hogy megugrott volna.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
belaazallat #14018 üzenetére
Vagy az első lambda kezdett hülyeségeket mérni.
-
Dr. Mózes
aktív tag
válasz
belaazallat #13871 üzenetére
A szerelő, akihez viszem a kocsit megmondta, hogy mennyi lenne a valós munkaóradíj, de azt is, hogy nincs az a halandó ember, aki ezt ki tudná fizetni, így a töredékét kellett kifizetnem. Gumis ismerős is mondta, hogy 2x ezer a rezsióradíj, és ő szégyenl elkérni ennyi pénzt.
Nálam az autó kezdetektől fogva luxuscikk, amit vidékiként nem tudok elengedni, főleg most hogy jön a gyerek, és ki tudja hol lesz orvos.
Peti78: A szakmunkásoknak is csak addig van pénze, amíg van aki megfizeti. Építőipar is szépen zuhan be, mert nincs aki megfizesse, és ott se a kőművész kaszált a legtöbbet... -
Peti78
őstag
válasz
belaazallat #13871 üzenetére
Na igen a költségek... itt meg 306 Ft a benzin. Ilyen ez a rothadó nyugat.
Egyébként pont a szakmunkások miatt nem aggódnék,hiszen őket megfizetik. Akik az allamnak dolgoznak, azoknak egyre szűkebb a nadragszij -
TrollBalint
addikt
válasz
belaazallat #13474 üzenetére
Ennyit arról, hogy beviszem hozzájuk a kocsit átvizsgálásra. A kereskedés benne van, hogy viszek szerelőt és átnézi, de én nem vihetem el az autót szervízbe / akárhova.
-
SRII
őstag
válasz
belaazallat #13474 üzenetére
Ivanics!? na lehet megoldanak olyan problémát amit más alig tud kiolvasni de én egyszer voltam velük kontaktban, azóta sem és soha nem is szeretnék!
Konkrétan egy hibaüzenetem volt, 28500FT /óra a munkadíj!!! 3 hét várakozás! Soha többet! -
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #13478 üzenetére
Igen eladásnál mindig nagyon rugalmasak, csak utána lehet hogy nyomnak egy 180 fokos fordulatot. Amennyiben nincs hibád / javítanivalód akkor jó tapasztalattal mész haza.
Zay úti duna autóban voltam egyszer és utoljára.
Mellesleg egy privát küldött oda hogy olvassanak ki egy hibát amit nem lát, majd a márkaszerviz egy másik priváthoz akart küldeni, de közölték hogy igazából 2 misiért megoldják a problémát. Mindezt atom bunkó és lekezelő stílusbanMindegy, nem írom le az egészet mert hosszú, lényeg hogy őket nem ajánlom.
-
belaazallat
addikt
válasz
belaazallat #13474 üzenetére
Volvo márkaszervíz, nekem csak értékesítésből van tapasztalatom, 2015-ben ott vettem a Volvomat. Akkor igen rugalmasak voltak sok téren.
-
TrollBalint
addikt
válasz
belaazallat #13474 üzenetére
Róluk hallottam már hideget-meleget vegyesen
Ilyen átvizsgálásra tudnak adni hamar időpontot? Gondolom előre kell kérni. -
TrollBalint
addikt
válasz
belaazallat #13464 üzenetére
Igen, ez "kell egy preferencia", illetve, a "valamiből engedni kell" dologgal szembesültünk. (De ebbe mindig belefutok
)
Jelenleg ott tartunk, hogy Volvo legyen, nagyon szeretném, hogy benzines legyen. Feleségemnek nagyon tetszik a V40, mert hogy kis aranyos. Én viszont a nagy autókat szeretem, ezért megpróbálunk egy V60-t keresni első körben, aztán ha nem sikerül, akkor valamiből engedünk
Ha meglesz konkrét típus, amire azt mondjuk, hogy megvennénk, akkor úgy is kérdezek -
TrollBalint
addikt
válasz
belaazallat #13457 üzenetére
alapvetően a Sedan-t jobban szeretjük, csak hát mindenki azt mondja, hogy kombi, mert...
Igazából abból a szempontból, ha veszünk valamit az Ikeába*, akkor könnyebb ebbe hazavinni, de az már egyre ritkább lesz...
Egyébként babakocsi, ilyesmik beleférnek / belefértek?nesa: Addig-addig mondogattam a feleségemnek, hogy megnézünk a közeljövőben egy V70/XC70-et is, hogy milyen belülről. Tegnap egy V60-t szerettem volna, de nem volt a kereskedésben, mert a kolléga jár vele
Viszont helyette egy 2008-as XC60-t néztünk. Hát az is nagyon szép, így, hogy beleültem, még jobban tetszik
A motorja az 2.4-es dízel, de ~185 LE-s, az is hasonlóan jó konstrukció, mint a 163LE-s? Gondolom egy turbóval lehet több.
"minél nagyobb a csomagtér annál több cuccot pakoltat be veled" - na ezt megjegyzem, bár a feleségem nem az a fajta, de ezt megemlítem neki, hogy ilyen szempont is van
*bárhol
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
belaazallat #13457 üzenetére
Az első feleségem a w140es bálna 3 hullas csomagtartojat is megtoltotte egy gyerekkel, a második 320literbe is belefer 2 gyerekkel... ki érti ezt.
Ez egy kamu, minél nagyobb a csomagter annál több cuccot pakoltat be veled, tapasztalat. -
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #13373 üzenetére
Nem, akkor nem vettem volna meg. De az ablak mosó fúvóka fűtött.
-
Maki75
újonc
válasz
belaazallat #13115 üzenetére
Igen az mindenképpen lesz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #12769 üzenetére
Kicsi drótkorong, Brunox, színben illő fedőfesték, azt' jóidő
-
akooos
veterán
válasz
belaazallat #12696 üzenetére
Sziasztok, szeretnék hivatalosan is beköszönni. Tegnap megvettem a T4-es V40-et. A külső csúnya hibák ellenére is azt mondom egyelőre, hogy megérte
Jóban leszünk, az biztos
Lenne két kérdésem:
Van rajta négyévszakos gumi, ami nem annyira szimpi és elég régi, kopott is. 17-es kerék elfér alatta? Egy oldalon azt láttam, hogy, 215/40-es gumi ami illik rá. Néztem felniket is, sajnos elég fura ez az osztókör, 4x114.3 és ET44. Valakinek van tapasztalata, mit lehet rátenni, ami tapad eléggé, nem ér bele a kerékjáratba és nem túl durva?Másik kérdésem az, hogy merre találom vajon a külső hőmérséklet jeladót. Mindig -40 fokot mutat, az eladó azt mondta, hogy Volvonál cserélték pár éve, de sem előtte, sem azóta nem működik jól.
Azt hiszen egyelőre ennyi
Keresek pár tematikus csoportot facebookon is, fog kelleni pár alkatrész.
Később majd hozok képet is a járgányról
Köszi! -
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #12416 üzenetére
Elég húzós napjaim vannak így nem írtam regényt róla.
Csere amég bent van az S80 V8 éves műszakin és szervizen.Pozitívum:
- Jó vezetni (kormány viszont teljesen szintetikus élettelen 0 visszajelzés)
- Jól össze van rakva
- Jól felszerelt
- Jól működik a hibrid rendszer
Az út amit a Volvo elkezdett a 2015-ös XC90 megjelenésekor most kezd beérni. Már nem találni olcsó megoldásokat a kabinban, nem nyekereg a kardán box, és végre úgy működnek a radarok, kamerák, asszisztensek hogy nem idegesítenek csak finoman alád dolgoznak. Illetve nagyon jól néz ki kívül / belül.Negatív:
Kényelmetlen, pláne Volvós mércével. Olyan kemény az ülésnek a tömése hogy nem tudom elképzelni valaki azt hogy bírhatja ki hosszabb utakon. Egy megváltás volt vissza ülni az S80-ba ebből a szempontból. Illetve a rugózása is fura, néha nagyon jól tompít nagyobb kátyúkat, néha a közepeseken is érezni a rázkódást rendesen. Ráadásul ballonos gumikkal, peresebbel el se merem képzelni.Jól megy, szépet lép, a villany motor szépen elfedi a turbó lyukat. Ellenben megmaradt az a fura dolga, hogy padlógáz után pl előzéskor miután elveszed is tovább nyomja még egy másodpercig a gázt. Pont ahogy a tavalyi V90 T6 csinálta.
Illetve az elmaradhatatlan kifolyik a szemem a fűtött szélvédőtől. Zavar még mindig, ráfókuszál a szemem, homályosabban látok tőle. (semmi baj a látásommal, tavaly azt mondta a szemész a rutin vizsgálaton hogy mindegyik tökéletes)
Összességében jó autónak mondanám, de nem tudott lebeszélni az Lexus RX 450h-ról. Nagyon nem, az más liga. Kényelmesebb, kevesebbet eszik, nem romlik el soha, és még finomabban működik mindene.
-
daninet
veterán
válasz
belaazallat #12329 üzenetére
1 éve volt egy hibaüzim mikor kiolvasták, hogy túl nagy a generátor feszültség. 2 hete kiégett a xeonon izzóm ami lehet véletlen is mert 200k van a kocsiban. Ma meg ez az akku hibaüzi.
Mindjárt megmérem.
-
Kelecar
aktív tag
válasz
belaazallat #12318 üzenetére
-
Kelecar
aktív tag
válasz
belaazallat #12316 üzenetére
Hát igen, a mérete már tuti nem kényelmes több embernek.
-
Kelecar
aktív tag
válasz
belaazallat #12314 üzenetére
Igen, mondjuk én csak emiatt nem cserélném le
-
Kelecar
aktív tag
válasz
belaazallat #12312 üzenetére
Jah értem, jogos. Nekem 17-es felni van a V40-en és arra 215/45 gumik olcsóbbak voltak mint az S80-ra a 245/40 r18-ak
Mondjuk az is igaz, hogy nem sokkal ahhoz képest hogy jóval kisebbek.
-
Kelecar
aktív tag
válasz
belaazallat #12307 üzenetére
Milyen gumit raksz a V40-re ami olyan drága?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #12139 üzenetére
Ha szimmetrikus a szivacs, akkor jobbos ülésből át lehetne menteni az ülőlapot.
-
válasz
belaazallat #12139 üzenetére
2x voltam, reggel vittem, délután mentem érte.
3 éve vezetőülés bőr varrása + oldalsó szivacs cseréje: 10 K Ft.
1 éve 2 első ülésen 1-1 db bőr cseréje, az anyagot én vittem: 20 K Ft. -
válasz
belaazallat #12137 üzenetére
Autó-kárpitos kell neked, kicseréli a szivacsot; Zalaegerszegen és Budapesten tudok ajánlani.
Vagy bontó / ebay. -
válasz
belaazallat #12047 üzenetére
Szia!
2001-től néztem a modelleket. A 9-3 és a 9-5 is nagyon tetszik.
A fogyasztás miatt inkább dizelt vennék, mert ha jól láttam 2.0 körül vannak a benzinesek.
Meddig szeretném használni? Ameddig bírja. -
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #12035 üzenetére
Azért tettem be hogy lássátok milyen amikor nincs kész, meg amikor kész lesz jövő héten
-
Peti78
őstag
válasz
belaazallat #12023 üzenetére
Igazi fillérbaszó "logika". Sose érdekelt mennyit kell tankolni az autóba. Premium autónál, legyen az akármennyi idős, nem illik ezt nézni. Ha nem lesz belátható időn belül egy jó V8, veszek egy 5.7-es Dodge Ram-et. Az is egy élmény
-
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #12019 üzenetére
-
Peti78
őstag
válasz
belaazallat #12019 üzenetére
V8-at akarok venni. Megörültem amikor felrakták jó a szín, a hangrendszer, és bár sok a km, de az nem érdekel.
De megláttam, hogy gázos... Sírni tudtam volna, mostanra feldolgoztam.nesa simán meggyalázták az autót. Úgy kuka az egész ahogy van. Az 5 liter benzint nem éri meg amivel felgyújtanám.
-
nesa
veterán
válasz
belaazallat #12019 üzenetére
Mi a baj, a gázpalack zavar?
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
belaazallat #11849 üzenetére
Köszi.
Közben kaptam ajánlatot, 100 a munkadíj a két küszöbre és 20 az anyag. Festés csak rücsivel.
[link] Egy szép S80 V8
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
belaazallat #11847 üzenetére
Pfiii..
Az azért elég húzósnak hangzik.
Sajnos általában mindenki Budapest központú, innen Baranyából, nem nagyon fogok felmenni Pestre ezért.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
belaazallat #11751 üzenetére
Nekem az előadásmód nem tetszett. 3 hónapnyi "tesztelés" után azt mondja, hogy szerinte nincs benne android auto.
Meg, hogy nem villanyos az ülés. Mondja, hogy 18 millió mínusz 5Ft- az autó ára, utána meg mondja, hogy 20 millás autóba nem fér bele a tolatókamera.
Nincs meg az összehasonlítás, hogy más mit ad ennyiért, vagy nincs kiemelve az, hogy ebben a tesztelt példányban nem volt tolatókamera, se elektromos ülés, viszont x Ft-ért kérhető extra.
Esetleg összehasonlítás a magasztos BMW-vel, hogy ő mennyi pénzért milyen extrákat ad..
stb.stb. -
Veriakilis
senior tag
válasz
belaazallat #11637 üzenetére
Köszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #11375 üzenetére
Ha magad szét tudod szedni a váltót, akkor csapágy talán, és viszonylag olcsó történet. Felújító műhelyek drágák, akkor már bontott, de hátha találsz olcsóbban is kipróbálhatót (fb csoportok, jófogás...)
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
belaazallat #11351 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #11030 üzenetére
1.6D: kezdetben voltak problémák az egyik csőben lévő műanyag szűrőkosárral, ami eltömődött - gyári javítás az volt, hogy kiszedték, aztán el is hagyta a gyár
Ha nem volt turbó csere, akkor valószínű nincs baja a motornak, de érdemes ellenőrizni, benne van-e még a mumus. Injektor tűzkarika szokott még lenni, ahhoz részben kötődik, hogy a rögzítő csavar kilazulhat (emlékeim szerint váltottak nagyobb átmérőjű csavarra). Változat függvényében turbó lehet jobban/kevésbé tartós. Összességében szerintem nem egy rossz motor, legalábbis annyival semmiképp, amennyivel olcsóbbak
Csak eszembe jutott, ha már Volvo topik - a Ford tulajdonlás idejében átvettek pár öthengerest. Amúgy annyi előnye lenne, hogy kommersz és az értékvesztése elég meredek, így olcsón fiatalt kaphatsz. Ha szívó, akkor talán Avensis, vagy Accord jut eszembe, de inkább abba is fejezem az offolást
-
TrollBalint
addikt
válasz
belaazallat #11037 üzenetére
Én e-bay-ről akartam rendelni, de lusta voltam lemenni a kocsihoz lemérni (mert persze, ha a kocsinál vagyok nem jut eszembe) és rá akartam keresni, erre láttam, hogy van többféle méret, úgy hogy akkor hagytam is
Lackki: Már jelentkeztem is
-
TrollBalint
addikt
válasz
belaazallat #11034 üzenetére
sajna nincsen plusz kupakom hozzá, de én nagyon terveztem egy időben, hogy lecserélem, mert milyen dolog ez, hogy mitshubitshi felni van egy Volvon, aztán jött a felvilágosítás, hogy azért annyira nincsen távol ez a jel a kocsitól
Face-n csak a sima Volvo csoportról tudtam, de akkor oda bekéredzkedem.
A távirányító a riasztót is kapcsolja és csak 1 van belőle ( és kulcsból is)
ez a vezérlőelektronika merre található a kocsiban? Csak mert pár hete sikerült egy nagyobb pocsolyába bemenni, amiből kijöve a kocsi le is fulladt, de másodjára azért már elindult. A szervizes szerint ha utána el tudtam indulni és tudtam vele több, mint 50 km-t menni, akkor szerinte nem okozott gondot, de rá kb. 1-2 hétre halt meg a távirányító (vagy az elektronika)
ja, a felni meg a kupak, jött a kocsival, nem én vettem
-
Lackki
őstag
válasz
belaazallat #11030 üzenetére
uhh, benéztem kinek válaszolgatunk
azt hittem s80ról van szó facelift.
s40 facelift eleje más valóban, és a sárvédőn is van még a betétnek egy darabja. Lökösön meg körbe ér a betét.
Lengőkarok és a torony is más elől, de úgy alles zusammen az első felfüggesztés más. -
Lackki
őstag
válasz
belaazallat #11026 üzenetére
ott van fentebb a kép, fl előtti az övé
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #11023 üzenetére
Mondeo mk4 2.5T?
-
Veriakilis
senior tag
válasz
belaazallat #10469 üzenetére
Ennyire gyenge a motorja a 16-os felnihez?
Ha a 16-os felnin levő gumi külső átmérője egyezik a 15-ös felnin levő gumi külső átmérőjével, akkor miért nem jó a 16-os felni?Ezzel a kalkulátorral ezeket az eredményeket kaptam:
195/60 R15 :
Átmérő (mm) 615
Kerület (mm) 1932
Fordulat (/ km) 517.6205/50 R16
Átmérő (mm) 612
Kerület (mm) 1923
Fordulat (/ km) 520.02Van pontos megfelelője R16-os méretben a 195/60 R15-nek?
Ez eléggé tetszik, de nem tudom...
És ilyen gumit tennék rá.Igazából már nem akarom mindig átrakatni a téli/nyári gumikat,- ami ráadásul évente kb. 2 X 8000 Ft.
Eddig évente 2X átrakattam.
Ezért gondolkodom azon, hogy veszek 4 db felnit.
Jobban járok, ha veszek 4 db gyári acélfelnit?Köszönettel: Veriakilis
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #10469 üzenetére
Én alut sem, acél könnyebb
-
kadam93
csendes tag
válasz
belaazallat #10352 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszokat!
-
rbalint88
addikt
válasz
belaazallat #9852 üzenetére
Minimum 14 eves felig renault technikaju auto is tud trukkos lenni
-
BigBlackDog
veterán
válasz
belaazallat #9557 üzenetére
Az jogos lehet, de mivel vízpumpát is cseréltek, gondolnám, hogy már a második vezérléscsere volt.
-
belaazallat
addikt
válasz
belaazallat #9532 üzenetére
Na meg van a bűnös! A kipufogó védőlemezből elhagytam egy csavart. Ezért zörög.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #9530 üzenetére
Nem tudom milyen felnid van, de eddig a legtöbb Volvónál el lehetett érni simán a küllők közül. Illetve elöl megoldható kitekert kormánnyal is.
-
Def26
félisten
válasz
belaazallat #9528 üzenetére
-
Def26
félisten
válasz
belaazallat #9526 üzenetére
Lehet a féktárcsa mögötti védő lemez. Néha nekem is csinálja.
-
lorcsi
veterán
válasz
belaazallat #9520 üzenetére
+1
egy átlag embernek egy közepesen felszerelt 5-10 éven belüli volvó full elég
kényelem és kihasználhatóság szempontjából -
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #9046 üzenetére
Automataváltó olaj. Nem ír még valamit minősítést illetően?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #9040 üzenetére
Szervó folyadék: ha '99 óta ugynaz van benne, megkockáztatnék egy cserét
VW-nél egy ideig ásványi volt, majd váltottak, és a kettőt keverve gyönyörűen habzik a cucc. Fecskendővel mintát véve meg lehet állapítani a színét, hátha úgy be tudjátok azonosítani
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
belaazallat #9022 üzenetére
Passzolom az üzemanyagszűrőt. Akksi is 1 éves. Azzal szerintem nincs probléma.
Heteken belül megy műszakira, majd rákérdezek a szűrőre.
Napi használatban van, mindig beindult, sose hagyott ott sehol.. De azért érdekelne a miértje ennek a havi 1x való nehezen indulásnak. Illetve gyújtás le - fel után egyből pöccröff..
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
belaazallat #9013 üzenetére
Szia. Nem nem. Ez még 2002 es
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #8865 üzenetére
Kuplung és fék van inkább egy körön. Szervó 10 év 200 km érdemes.
-
aero.
veterán
válasz
belaazallat #8862 üzenetére
Az automatákhoz ugye 60e km az örök érvényű optimum, míg a manuális váltókhoz ez 90-120e.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #8862 üzenetére
Volvo manuálról nem tudok nyilatkozni. Nekem úgy volt beállítva a márkaszervizben hogy:
Évente olaj és szűrők, nagy átnézés mindenre rámérés szoftver frissítés ha van stb...
+ 2 évente hűtő és fék folyadék is
+ 4 évente kormány szervo, haldex, diffi és váltó is
Persze még egyik Volvóm se volt meg 4 évig, így csak egyszer történtek meg általában, amikor megvettem. Az S80 V8 van meg a legrégebb óta, olyan 3 éve.Persze van olyan ismerősöm aki nem érti hogy miért kéne ilyen gyakran, pénzkidobás, hülyeség meg ő jobban tudja, 5 éve ismerem, kb 20 - 25 alkalommal rohadt le eddig, én egyszer sem.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #8844 üzenetére
Egyenlőre semmi. Amiket néztem az használt Cayenne GTS 2011-es, meg Skoda kodiaq scout 2.0 DSG. De nemet mondtam magamnak. Skoda elveszítené az értéke felét az első 2-3 éveben, és nem lenne jobb semmilyen téren mint az XC, a Porsche meg egy pénz temető. Inkább több pénzem legyen, mint hogy még tegyek is hozzá. XC kb heti 3 napon futott, az S80 meg havi 2-3 napot. Ilyen adó és biztosítás árak mellett ez nagy luxus volt. Úgy hogy most S80 lesz a mindenes, meg jön egy céges fiesta kb 2 hónapon belül, az meg az ütni vágni lóti futi.
Egyébként szerettük annyira hogy amennyiben 2-3 éven belül feljön egy utolsó éves (2010) alacsony mérföldes barna bőrös V8 Executive, összes extrával, akkor lehet hogy újra vesszük, és bele megy az S80.
Minden esetre most a jelenben a 3 autó a cégessel együtt annyira sok lett volna, főleg hogy asszony jó ha heti 1x vezet.... és felesleges, pénz égetés, ennyi autót pakolgatni, mosni, takarítani szervizelni. Már egyszer eljátszottam mikor volt V50, V70 és S80, még egyszer nem akarom, egyiknek mennie kellett.
-
TiberiusX
tag
válasz
belaazallat #8562 üzenetére
Sajnos nem működik, vagyis nem fogadja el a kódot (1255).
Szerintem rossz menübe tévedtem (EEPROM) és valamit elszúrtam.
Valakinek valami ötlet? Vagy milyen 2din-es utódot vegyek?Üdv.
-
TiberiusX
tag
válasz
belaazallat #8559 üzenetére
Holnap rápróbálok, hogy kiszerelem.
Van valami memóriája ami áram nélkül pár perc és felejt?Üdv.
-
tikshow
addikt
válasz
belaazallat #8488 üzenetére
Köszi!
-
#17347328
törölt tag
válasz
belaazallat #8398 üzenetére
Ez eddig meg se fordult a fejemben
Tényleg van benne logika, hogy honnan vegye a levegőt.
Közben szétkaptam az autót egy kicsit, a ventillátor tranzisztora (2N3055) lett zárlatos, az okozta a hibát. 158 Forintba fájt
plusz a fél óra meló.Szerencsére megúsztam a klíma-panel javítást.
-
Rivaul
addikt
válasz
belaazallat #8392 üzenetére
A Roveremen volt, azt tettem rá amit a papír szerint írt.
-
tibor.sz
tag
válasz
belaazallat #8313 üzenetére
Oké, ezen már túl vagyok.
De akkor tudtok mondani olyan helyet, ahol tutira szépen és megbízhatóan fóliáznak? Nyilván ezer hely van Budapesten, ilyen is , olyan is, de akkor melyik, ami jó?
-
csabi94
őstag
válasz
belaazallat #8263 üzenetére
Köszönöm! Meg is lenne az első kérdés. Kell-e valamilyen speciális átalakító ahhoz, hogy az 1 dines JVC fejegységemet beszereljem? Illetve ha ki tudom szedni a gyárit, akkor a felső részébe passzol a rádió, alul meg lesz egy lyuk, oda kéne mondjuk ez?
-
Peti78
őstag
válasz
belaazallat #8245 üzenetére
2001-es s60 t5-ben van kettőstömegű?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #7642 üzenetére
Persze, pár ezerért nem éri meg a kockázat, igazából csak fekete péntek akcióban érné meg innét, mikor kb fél áron van a Magyar árhoz képest.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #7639 üzenetére
~16e körül a 3.8 és ~22e az 5.0 amazonon most ingyen postával. Én fekete pénteken vettem olcsóbban, akkor kb az 5.0 volt 3.8 árban, de nagy általánosságban itt olcsóbbak az elektronikai eszközök.
Rivaul
Spórolásnak sem utolsó hosszú távon, kitolja az akksi élettartamát 2-3-4 évvel. Meg nem egy utolsó dolog hogy télen egy hónap állás után pöcc röff a gép
-
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #7636 üzenetére
Lőttem neked 2 képet:
C Tek okos csepptöltő és rekondícionáló.
Nekem is így pihen néha az S80 ha hetekig nem használom, van mind a két kocsiba gyors csatlakozó, így csak gyorsba rádugom, nem kell akksit vagy burkolatokat leszedni.
Nekem MX 5.0 van, de akksi méret függvényében lehet kisebbet is venni, évente egyszer rá lehet küldeni egy rekondicionáló töltést, egyébként meg csak simán rádugod és csepp tölti. Így nincs ki be szerelési macera...
Nagyon jó kis eszköz, a rendes töltőmet el is adtam, ez sokkal jobb.
-
aero.
veterán
válasz
belaazallat #7636 üzenetére
Ilyen felhasználás mellett ajánlott havonta kivenni és feltölteni teljesen az akksit.
-
belaazallat
addikt
válasz
belaazallat #7410 üzenetére
Felni kupak igen trükkös dolog. Mivel ehhez a típushoz 56mm -es kupak kell, ami sehol sem kapható emberi áron, a régi kupakról leszedve a régi kopott Volvo jelet, majd az új 60mm -es kupakról leszedve az új, kis munkával fel applikálta Sógorom a régiekre.
-
válasz
belaazallat #7398 üzenetére
"A kisebb gumival jobban megy" Ezt a kijelentésedet nem értem. Minden autónak van egy gyári gumimérete. Arra a gyári méretre lehet számolni váltóméretet. Attól hogy az R kisebb lesz, attól a gumi mérete nem változik, ergo nem is mehet rosszabbul, meg jobban sem. R16 gumitól meg biztosan nem fog rosszabbul menni semmilyen autó, nem hiszem, hogy azon az 5kg többleten múlik. Kb. ennyivel lehet nehezebb a 4db 1 collal nagyobb felni
Kupakokat hol szereztél? Sajna az enyémről lenyúlták, pótolnom kellene.
-
aero.
veterán
válasz
belaazallat #7396 üzenetére
Nem fogná vissza az még annyira nagyon. Az ár az más tészta, én is 100-ért vettem gumit a félmilliót érő autómra, ez van, aztán pedig nekem 17-es kéne igazából, csak nem találtam felnit akkoriban. Amúgy jól néz ki a felni, nekem bejön, pont olyan régies stílusú, illik hozzá.
-
válasz
belaazallat #7394 üzenetére
16" jobban állna neki.
-
válasz
belaazallat #7391 üzenetére
15" jól látom?
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
belaazallat #7076 üzenetére
Szép lett! Mennyi volt, ha szabad tudni?
-
Louis
tag
válasz
belaazallat #6948 üzenetére
-
Peti78
őstag
válasz
belaazallat #6748 üzenetére
Ha már ülésről van szó. Melyik jobb/kényelmesebb? szövet vagy bőr?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #6745 üzenetére
Szett venni, felesleges eladni?
-
rbalint88
addikt
válasz
belaazallat #6745 üzenetére
Komplett belsore gondoltam jah, ulesekkel egyutt.
-
rbalint88
addikt
válasz
belaazallat #6743 üzenetére
Felejtos... mindket resze. Tuti itthon is lehetne hozza olcson jo belsot venni.
-
rbalint88
addikt
válasz
belaazallat #6698 üzenetére
akkor valószínűleg a felhúzógyűrűnél van a probléma. ha a váltózsák lebontható, akkor érdemes ránézni otthon, lehet csak ki van akadva valami.
A kulissza az, ami a váltóbot alatt van, ott dőlnek el a naaaagy dolgok -
rbalint88
addikt
válasz
belaazallat #6696 üzenetére
Jo esellyel a kulissza. Azon hogy van a ruki? Lenyomos vagy felhuzogyurus vagy nincs semmi extra?
-
Rivaul
addikt
válasz
belaazallat #6598 üzenetére
Az összes ilyen "szar" szivacsrétegre van fektetve. Az kiszárad, elporlad és hiába a ragasztó, elenged a kárpit. Széleit nézd meg, ahogy látom itt sem hajtották vissza így ha enged akkor ott látszik. Finoman meg is csípheted az anyagot, akkor észreveszed ha enged. Amennyiben igen úgy hamar kuka lesz ez is. Szétdohányzott vackot szintén felejtsd el, mire kisikálod addigra el is porlad a szivacs így van 2 garnitúra kuka ajtód
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #6598 üzenetére
Szövet ragasztása, cigi által kiégetett pöttyök, pöckök/patentok, mindennemű törés/repedés, kilincsek és fogantyúk, karcok, ablak mozgató elektromos vagy kézi.
-
Rivaul
addikt
válasz
belaazallat #6591 üzenetére
4 gyerekem van. Abból 2-és 1 éves a két kicsi. Ez nem kifogás
A türelmetlenség már inkább. Azért 160eft/4 ajtónál én elgondolkodnék, kell az pelusra, de rendicsek
-
Rivaul
addikt
válasz
belaazallat #6586 üzenetére
40 ajtónként
Aranyos... Miért nem próbálod meg te? Veszel műbőrt, mögé nem kell szivacs, beigazítod és megvágod. Palmatex vagy hasonlóval felragasztod azt kész. Én 1 éve cseréltem a lógó tetőm ugyan így pár ezerből. Bár egy komplett tetőre mondtak 40-et...
-
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #6586 üzenetére
-
rbalint88
addikt
válasz
belaazallat #6586 üzenetére
Fb volvo adok-veszek csoportban. Meg vatera es egyebek
-
Peti78
őstag
válasz
belaazallat #6513 üzenetére
És tényleg...
-
Peti78
őstag
válasz
belaazallat #6510 üzenetére
Köszi!
Egynek jó, de sajna németül nem tudok
-
lorcsi
veterán
válasz
belaazallat #6244 üzenetére
nem volt túl hangos?
egy általános nyárihoz képest? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
belaazallat #6244 üzenetére
Nekem is kb ez a tapasztalatom (205/55 R16). Szűzhó teljesen jó, latyakban erőltetve az esp fogott meg, hogy ne álljak keresztbe de azt forszírozott kikanyarodás volt. Amúgy teljesen ok, most ősök verdájára is ezt veszek.
Ha sokat padkázol akkor meg pláne jó hogy CC-t vettél mert XL-es, sokkal jobban bírja az ilyesmit meg a kátyúkat is.
Peti78: Ha használtan veszed mindegy honnan van akkor is lutri a vezérlés. Ne ezen spórolj vagy ha nem fér bele akkor olcsóbb autót kell venni. Én is használtan vettem a kocsit és még ugyan elvileg nem kellett volna de inkább lecseréltem minthogy elszakadjon és 500k-ért keljen adott esetben motor generált csináltatnom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Dolce Gusto
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Futás, futópályák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- Egyedi ékszerdobozka
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- PS Plus előfizetések