Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • person

    senior tag

    válasz person #9405 üzenetére

    Na ma voltam közvetlen annál a cégnél aki javította a generátort.
    13,36V-ot generátotnál mérve, terheléskor emelt fordulaton max 13.6 V-ot már ők sem tartották jó értéknek.

    Raktunk bele egy új fesszabályzót de a helyzet változatlan! (Diódasort már nem lenne ennyire egyszerű cserélni)
    Mellesleg ez nem a hagyományos fesszabályós generátor, ha jól tudjuk a motorvezérlőtől kapja a jelet LIN (zöld) vezetéken keresztül. Padon erre van külön eszközük amivel jelet adnak, hogy tesztelhessék a generátort.
    Rábeszéltem, hogy vezéreljük meg az autóban ezzel az eszközzel a LIN vezeték helyére csatlakoztatva.
    Így olyan értékkel töltött amivel akartuk, 14,6-ig feltekertük!

    Ebből talán következtethetünk arra, hogy jó a generátor csak valamiért nem vezérni meg a központi.
    Ma délután be fogok rakni egy másik akkut mert ezt még nem próbáltam, addig is ha valakinek van ötlete ne tartsa magában!!

    Egyéb infók:
    LIN vezetéket lehúzva és úgy indítva egyből bedobja a töltéshibát.
    Járó motornál LIN vezetéket lehúzva ~13,3 V-ról ~13.6 V-ra áll be a töltés.

    Ebből talán arra következtethetünk, hogy a LIN vezeték nem sérült, van kommunikáció.
    Illetve ha a vezérlőtől még alacsonyabb értéket kap ami már nem elegendő a működéshez akkor csak lehuzom a LIN vezetéket és ~13,6-V-al el lehet közlekedni tréler helyett..
    :O :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés