- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Rivaul #12493 üzenetére
A gyári ajánlást, amennyiben az 0W30 akkor azt. Castrol Edge Titaniumot 0W30 A5/B5 amit én használtam az összes Volvómba. Soha gondom nem volt, sőt a V8-al egy hónap alatt mentem 7000 kilométert, amiben volt hideg, forróság, sok pálya nagy tempó, versenypálya, Horvát országi 40+ fok, fél Európa, és tized milliméterre ugyan ott állt a jelzés mint mikor elindultam, pedig kapott rendesen.
Alapszabály hogy gyári ajánlás.
Illetve
Ami nincs elromolva azt nem kell megszerelni.Ennyiből az 5w-nek rosszabb a hideg kenése, és minden egyes indításnál rosszabb lenne, nehezebben épülne fel a kenő film. Gyárihoz van tervezve, azt tedd bele. Nem egy D5 volt nálunk gyári ajánlott olajjal 500e km feletti futással.
Szóval mindenképpen 0w30, pláne amire használni akarod. Akkor gondolkoznék el az 5w-n ha minden nap a Német pályán nyelezed órákig, vagy Mogyoródon töltesz fél napokat és az olajfok a 130-at verdesi. Egyébként nem.
-
ffodi
veterán
Ez jó mókának ígérkezik, én tavaly tisztítottam az EGR környékét. Nem is kell mondanom, de ráment egy délután mire azt a vastagon felrakódott kemény dzsuvát letakarítottam.
Lehet, hogy ez okozza egyébként a problémádat, de nekem akkor volt ilyesmi hibakódom az S60-on, amikor leköpte a turbócsövet. Menj vele egy kicsit és hallgatózz. Ha gázadáskor olyan hangot hallasz az utastérben, mintha fel-fel pörögne az utastér ventilátora, akkor telitalálat.
-
haxxika
senior tag
Valószínű a műszerfal hiba elérte a te kocsidat is, pedig eddig csak S60-nál jelentkezett ez általában. Tavaly télen ugyanez volt: Indítok, minden fekete, check engine sárgán telibe. Beindul a kocsi, még mindig fekete. Mentem 500 m-t, visszajöttek a műszerek, de valami csak állt 1 helyben (talán a fordulatszám), meg a km. sem esett vissza 0-ra állóhelyzetben.
Elvittem a pixelfixhez pesten, 25-ért javították, 1,5 óra volt a csere. Ha nem jársz a közelben, akkor kicserélik és visszapostázzák. 1 év garit adnak a munkájukra, nekem azóta is jó. Addig tekert előre hátra az óra, aztán egyszer csak minden fekete. -
FeRRaR1
őstag
Én nem kockáztatnám meg váltó téren akkor sem. Fater járt úgy egyszer hogy olajat cseréltek E Merci váltójában, és teljesen rossz lett, rosszabbul váltott, nagyon furán viselkedett, mert nem gyárit tettek bele, hiába egyezett a specifikáció, szóval vehetett bele egy gyárit is, azzal meg tökéletes lett. Egy váltó nagyon más mint a motor.
-
-
r.levente75
addikt
-
haxxika
senior tag
-
Peti78
őstag
A következő történt ma. Kb. 20 percet álltam a parkolóban alapjárat+ fűtés. Pont leállítás előtt (2-3mp) furán kezdett el járni a motor. Megérkezett akit vártam (anyukám). Az autó szépen elindult, de éreztem valami furcsát. 1-2 km múlva váltáskor elkezdett rángatni, ugrált az alapjárat. Piros lámpánál üresben le is állt. Beindult, azonnal leállt. Ezt kétszer megcsinálta, majd nem állt le, de ugrált az alapjárat, erőteljesebben rángatta a karosszériát is. Hibakódot nem dobott. Váltáskor mintha kicsit megtorpant volna az autó. Az uticélunknál megálltunk, majd két óra múlva ismét elindultunk és mintha mi sem történt volna, ahogy szokott, mint biztos alapjárat, sima váltás. 2001 s60 t5 man.
-
Rivaul
addikt
Összeraktam. Az anyámat is leszívtam vele. Már mikor vettem le akkor nehezen jött le a tárcsa de lejött. Mikor raktam volna össze akkor egy fél mm-el jobban nyitva voltak a pofák mint kellett volna. Agyon vannak már kopva de így sem ment rá vissza a tárcsa. A bovden állítását kerestem hogy ráengedjek de sehol nincs, végigbontottam az autót de nem állítható, pedig a neten sok kép van ahol látni az állítási lehetőséget, nekem nincs. Fél nap küszködés után elgurult a gyógyszer és nemes egyszerűséggel vagy törik, vagy nem alapon felütöttem a tárcsát gumikalapáccsal. Ahogy felment a bekoptatott perembe már szépen belefeküdt. 70km után sem melegedett föl így nem fog rá. Kéne cserélni azokat a pofákat de nem nagyon merem leszedni megint az az igazság. Nem tudom mi történhetett vele, pedig a fék minden része volvo emblémás gyári ate, szóval nem spóroltak rajta. Lényeg hogy a búgás megszűnt, már ami hátulról jött. De most hogy elmúlt, hallok elölről is
Gumik szarok voltak, kuka. Csapágy búgott, kuka. Egy lengő meg van hajolva, új megrendelve. Ma vettem át az olajat és szűrőket. Erre még mindig búg valami és még mindig ráz hegymenetbe, bár kevésbé de ráz. Pedig szerelőnél is volt de amit látott mindent kicseréltem. Hogy szakadna meg...
-
csabi94
őstag
Persze, egy szóval nem mondta a szerelő, hogy az a baj. Inkább csak hangosan gondolkozott, én meg egyből felkaptam a fejem. Most elhoztam, jó nagy szerviz volt (vezérlés, olaj, szűrők, és egy csomó más apróság), 2-3 hét múlva folytatjuk. Érzetre mintha jobban menne a kocsi, de mivel baja eddig sem volt, lehet, hogy csak placebo. 3 hét múlva leszek kíváncsi, megoldja-e a problémát, ha lecseréljük a bakokat.
-
FeRRaR1
őstag
Persze, nem kötekedésnek írtam én sem, csak nagyon megkönnyítette az életünket az, hogy nem kellett a gyerekeket kiszedni, csak a kocsi ülő rácuppant a babakocsira. maga az ülőke rögzíthető övvel is, iso fix base nélkül, de azt nem találtuk kényelmesnek, mozgott is valamennyire mindig, így meg szikla szilárd, rárakod a base-re bekattan, nyomod a gombot és kiveszed. Mi nem űztünk sportot belőle, mi a másik véglet vagyunk, terhes asszonnyal vagy 10 boltot végig jártunk, és kipróbáltuk mindet, ikres anyukákat szólítottunk le
Rengeteget olvastunk utána, ahogy egyre több opciót ikszeltünk be úgy szűkült a kör... Mikor megvolt a kiszemelt, megkerestük a legjobb árakat, aztán megrendeltük.
4 gyerek az nem semmi, néha a kettő is leterhel, hogy csak mi vagyunk, nincs nagyszülő vagy segítség csak évente pár napot látogatóba.
-
FeRRaR1
őstag
Nekünk mindenképp kellett, mert isofix base van bent, de rajta az ülés cserélhető, babakocsira rakható stb...
[link] & [link] & [link]Minden korosztály lefedve, mikor kinőtték a baba méretet csak eladtam, kiegészítettem és megvettem a nagyobbat ami 4 éves korig jó, egy kattanás a be és ki emelés. Utána rá a babakocsira, ennél jobb nincs, pláne ikreknél, főként ha csak egy szülő viszi őket. Itt az utolsó képen remekül látszik. Ez a rendszer így annyi kombinációt és egyszerűséget kínál, főleg ikrek esetén, hogy az leírhatatlan. Nézhet előre vagy hátra, kocsiban vagy babakocsiban... amit akarsz.
Abszolút nem gáz egyébként, a gyári helyre becsavarozod a gyári csavarokkal, a gyári nyomatékkal a gyári isofix base-t. Nincs benne semmi barmolás, mivel gyári megoldásról beszélünk, kialakított hellyel.
-
FeRRaR1
őstag
A legjobb ha ki tudod tisztítani a csöveket és műanyag csatlakozókat, mert ha csere, akkor a tető kárpit elejét is le kell szedni...
Nekem egy rutinos törpe növésű csinálta, aki vakon tudta hol van és hozzá fért, így nekem csak az A oszlop burkolatok lettek leszedve. Igazából 2 slag + 2 csatlakozó az egész. Érdemes félévente átporszívózni és kefélni nyitott tetőablaknál az oldalsó csatornákat, és mikroszálassal kitörölni. Így megelőzhető a dugulás. Látni fogod valószínűleg elég koszos lesz neked is.
Jó kis gép, mindig mosolyt csal az arcomra
csak elfogyott az egyenes, találnom kéne egy hosszabbat, ahol fel lehet küldeni 200-ra
Vagy késő este hajnali 1 után kivinni egy kamera mentes pálya szakaszra... ha nagyon nem tudok majd egyszer elaludni lehet megcsinálom
-
FeRRaR1
őstag
Nyitott napfény tetőnél láthatsz két apró lyukat az első felén a csatornába, ezek az A oszlopban vezetik el a vizet amennyiben eltömődnek (nekem is el volt tavaly) akkor a lábtérbe megy a víz, ha lehetséges akkor magasnyomással tisztítani, ha nem szétszedni és cserélni, esetleg tisztítani. Kapaszkodókat leszeded, utána lejön az A oszlop takaró panel és hozzá férsz.
-
person
senior tag
Rég nem voltam úgy gépközelben, hogy időm is legyen válaszolgatni..
Szerintem ez nem az a kategória ami autó függő, vagy jó vagy szar de akkor mindenhez.
Legutóbb SOS rendeltem egyet németbe ismerősnek mert kifele úton gondok voltak, neki elvileg ezt rendeltem, hogy mihamarabb (1-2 nap) ott legyen. Egyébként kár érte ennyit fizetni, kínából ez 2-3 dollár csak ott várni kell. Szerintem nézd az értékeléseket azzal talán nem nyúlsz nagyon mellé. -
lorcsi
veterán
ezt az autót néztem
minden stimmelne
de a szervizkönyv eléggé aggályos -
BBalu
csendes tag
Én úgy gondolom viszont, hogy ez csak a gyári ecu-ra igaz. Nem tudom írna-e akkor valamit ha lenne bent neked valami "box" vagy hasonló. A nálam jobban hozzáértők majd megcáfolnak vagy igazolnak, bár ahogy én láttam ha lenne olyan dolog az autódban ami nem gyári azt már észre vetted volna
-
molnarpeter
nagyúr
Totalcar erőmérőre nevezd be, hátha kiderítik neked
Illetve azt kellene tudni, hol csinálták, a gyári szoft visszarakása ingyen szokott lenni. Amúgy meg ha mérsz egy 0-100-at, abból is sejthető, én viszont a megnövekedett nymaték miatt félteném a váltót (ha jól rémlik 5 gang automata, ami amúgy is érzékenyebb fajta).
-
haxxika
senior tag
Szerelgetek én is, de jelenleg azt, amit te régen elkezdtél, és valamennyire érzem, hogy azért ezt a jövőben is kelleni fog. Messze van még nekem a 35, lehet a végén én is eljutok oda, hogy autószerelő leszek, bár még ez nem fogalmazódott meg bennem
Más: S80-ban múltkor a hátsó difivel volt gond, elkezdett búgni (2010 D5 AWD). Feltettem a kérdést a facebook csoportban, hogy mi lehet a probléma, tudnak-e tippet adni? El lettem küldve meleg éghajlatra, hogy majd az ivanics meg a többi nagyszerviz megmondja. Hát, ha kifizetik helyettem akkor mondják meg... Nagyon sok ember picit el van szállva ott magától. Otthoni szerelőnk szépen nekilátott, sok idő és alkatrész kellett, mert sajnos még a volvo féle rendszerrel nem volt dolga, de köszöni szépen, azóta is megy a kocsi. Valamit mondjuk még mindig kiír, hogy nem működik a hátsó hajtás + DSTC hiba. Valószínűleg valami kábel nem ment vissza a helyére. De még mindig megvoltunk negyedannyiból és nagyobb bizalommal, mintha elvittük volna a márkaszervizbe. Mikor ott tart az ember, hogy évente kell 3 olajcsere, mert használjuk az autót, szerintem nem éri meg a nagyobb többlet költség, plusz a vidék faktor nálunk is játszik. Környékünkön megjártuk mindkét márkaszervizt (Miskolc, Nyíregyháza), és idővel egyre hanyagabbul dolgoztak, ezért felhagytunk vele.
Másrészről ha eladásra kerül majd sor, akkor megint nem aggódok, mert szlovák rendszámos, tehát ott van minden története a neten, eredetiség vizsgáról készült képek is lekérdezhetőek, de még a rétegvastagság mérés is, ráadásul INGYEN. Ha kell szívesen bemutatom bárkinek. -
haxxika
senior tag
Jó és korrekt autószerelő mindig szükséges. Ha érzel benne erőt és fantáziát akkor hajrá
Nekem nincs sajnos lehetőségem (időm, helyem, eszközöm), hogy olajat cseréljek, stb (tudom ott a szereldmagad, de oda is kellene idő, hogy elvigyem, elsőre meg nem akarom elrontani az autót).
Inkább elviszem egy szerelőhöz, csinálja meg nyugodtan, ha nem úgy sül el, akkor tudom kit kell keresnem. Én is hallgattam a facebookos csoportban sok ember véleményére a diósdi szerelőről, elvittem, aztán engem mondhatni átvert, mint ahogy múltkor is írtam. Eddig vidéken volt az autó, megvolt a szerelője, de minden alkalomnál hazavinni Tokajba (240km oda) picit azért messze van. Amikor kiszakadt a porlasztócsúcs a 3. hengerből, akkor ismerős tanácsára elvittem egy szerelőhöz Kistarcsára, azóta voltam egy olajcserén is ott, és nagyon normálisan kezeltek. Utólag nem is tudom miért néztem mást...
Egyébként meg nyugaton rettenetes munkadíjakat kérnek el a szerelésre, rokon is azért hozza haza az autót javítani, majd visszamegy vele németbe, mert még mindig jobban megéri. Ha meg kitanulnál mellé még egy kis elektronikai diagnosztikát, valami speciálisat, azzal elég szépen meg lehetne élni. -
Rivaul
addikt
Pont pár perce Xc90 fórum.
Kérdés: Milyen olaj kell a 340e futott dízelbe.
Válasz: Miért kérded? Vidd be szervizbe majd ott tudják.Ez egy fórum b+
A sima Volvo csoportba is vannak vagy hat és fél ezren de van kb 5 állandó ember aki javítás ügyében hozzá tud szólni, a többi csak faxságot hord össze vissza.
-
bigobert
tag
rugózó kilengés
Miért nem sikerült ilyen szépen megfogalmaznom?
Örülök, ha ez így gyári, mert már lejátszottam magamban egy komolyabb összeesküvés-elméletet, hogy hogyan vertek át egy törött gépjárművel. Már csak a jobb* első ajtóbetét rezonálása, zörgése (magas hangerőnél) kell, hogy gyári legyen, nehogy laikusként én akarjam feltárni
Sajnos a bal és jobb első ajtóbetétek rögzítése, stabilitása valahogy nem azonos nyomkodásra. Mintha leszedték volna egyszer, és nem tudták volna jól visszatenni.
-
AMDFan
addikt
Nekem kb. 2 lityó megy el 10e km alatt. Azóta haverom is vett 2.0T-t, neki is eszi, elfogadom, hogy ez ilyen és nem érdekel. De az a jó, hogy kiírja ha kéri az olajat, akkor tudom, hogy pont min-max között van félen, olyankor még bőven van időm megvárni egy alkalmas időpontot amikor van +5 percem rátölteni, és ennyi. Azóta mondjuk nőtt a fogyasztásom is, mert jobban tolom neki
Meg most nyáron a klíma is rátesz egy lapáttal, nem emberi ez a 38 fok... A múltkor majdnem megégette a kezem a motorháztető amikor az udvaron állt a kocsi sokáig, és felnyitottam.
Ja és én évi 25 ezerre is benzinest vettem, nem bírom a dízelek rezonanciáját.
-
aneda
senior tag
Ezt a TOTAL-t használtam és is egy párszor, nem volt vele baj, ill. most jó az ára is.
Sokat használtam még a Castrol Edge Professional Titanium VOLVO Cars A5 0W-30 olajat is.
Egyes vélemények szerint nem való a régi D5-be, a márkaszerviz mégis ezt rakja. -
person
senior tag
-
Ezek a magyar facebookos Volvós csoportok a vicc kategória.
Ha egy egyszerű, értelmes kérdést teszel fel, akkor általában nem jön rá válasz, csak a kötekedés meg az okoskodás megy. Akinek nem D5-ös motorja van, az a szemükben már nem is ember, mindenre D5 a válaszuk, még a napi városi 10 kilométerre is, ha valaki tanácsot kérne. Mert az igénytelen, ezer éves fostalicska, 500.000-et futott S60-ában az van és minden más opció hülyeség.
Tipikus lenyomata a mai magyar társadalomnak.
Szerk.: Múlt heti sztori. Megkérdeztem, hogy méretre mekkora akkumulátort lehet egy C30/S40/V50-be rakni. Jött is a jóember, hogy ne balfaszkodjak, mérjem le. Nem véletlenül kérdeztem meg, mivel lemértem és 175 mm magas volt a gyári, de a neten mindenhol a 190 mm magas Exide Premium EA640-et hozta a kocsimhoz. Egy másik végre beírta, hogy ő 190 mm magasat rakott a V50-be pár hete.
Elmentem szépen az akksi boltba, ott meg kiderült, hogy a leszorító és a fedél miatt csak a 175 magas megy bele, de szerencsére megkaptam a netes kedvezményes áron a másik típust. -
wwhy
veterán
Köszönöm. A becsületesneppernél van egy jóforma, sajnos automata és az ára is kilóg a keretből
Illetve az új V40-ből is lehet már 7000 eurós példányt kifogni, az lenne az igazi (jó)fogás, ha valahol találnék egyet 6500-ért
jobbkormányost egyáltalán forgaomba lehet helyezni itthon -
AMDFan
addikt
Én általánosságban beszéltem. Igen, lehet hogy a városi taxinak használt 250 ezret futott autó rosszabb állapotú mint egy 500 ezret futott autópályás autó, de a világ nem fekete és fehér. El kell menni, megnézni az autót, aztán mindent mérlegelve be kell árazni. Az egy más kérdés, hogy a használtautó piac jelenleg túlárazott szerintem, mert nincs pénze az embereknek új autóra. Igazából konkrét eseteket lehet megvizsgálni, hogy megér-e annyit az adott autó. Én eddig 2x vettem autót életemben, mindig próbáltam olyat venni, ami valóban keveset futott ÉS jó állapotú. Ez eddig sikerült, igaz, hogy az első esetben nem volt olcsó, a második esetben meg sokat kellett utánajárnom és végül külföldről hoztam, de nem bántam meg az utánajárást.
-
AMDFan
addikt
Én is tudom a mantrát, hogy állapotot veszünk, de ettől még amit írtam az igaz, fél millió km-nél már folyamatos ráköltéssel kell számolni. És amúgy az, hogy itthon minden autó rommá van tekerve, az nem azért van, mert nem vennék meg az emberek 2x annyi km-el, hanem azért, mert kinn megveszi a nepper az autót valamennyiért, és hogy haszonnal tudja eladni megtekeri. Nem az a biznisz a külföldi autóbehozatalban, hogy húde olcsón vesznek ott autót, mert ami ott olcsó, azt itthon is csak olcsón lehetne eladni, csak hát behozzák, kitakarítják, ráköltenek 50 ezret, megtekerik és eladják horror összegért. Ami pedig külföldön jó állapotú annak ott is megkérik az árát.
Nézd meg hogy németországban mennyiért árulják a 150e km-es autókat, meg az 500e km-es autókat. Én egyetértek azzal, hogy az 500 ezrest is érdemes lehet megvenni, de az őszinteség még nem értéknövelő tényező. Össze kell hasonlítani az árakat, és annyiért megvenni amennyit ér.
-
Peti78
őstag
Szomorú. Az asszony F astrája mentette meg a napot, és a programot. A terv az volt, hogy leugrunk Tiszafüredre, onnan az egyik barátomékhoz szalonnát sütni, majd haza. Végül is még mindig jobb, hogy ez itt történt Debrecenben, és nem valahol a nyílt úton a semmi közepén, vagy Tiszafüreden, ahol nem ismerünk senkit. Ennek ellenére a bizalom ami eddig a kocsi iránt éreztem, megingott. Mint amikor a hűtlenségre fény derül egy párkapcsolatban...
Kicsit szomorú vagyok -
FeRRaR1
őstag
Fater is így van vele, hogy a 185 egyturbósat lecserélné a 2 turbós 205-ösre, a jobb gáz reakció miatt, de ő 50-60e körül megy évente, biztos marad dízel fronton, jövőre tervezi hogy a 2007-es se lux helyett vesz egy 12-körüli executive-ot.
Nekem más a helyzet, mert faceliftes, executive V8, én csak évben léphetnék feljebb, de nehezen találnék ilyen fullos V8-at, konkrétan mióta megvettem nem láttam eladót. Akkor is max az emblémám lenne hátul széthúzott meg kör alakú elöl
Ami tervben van, hogy megkapja a gyári sport kipufogó rendszert.
Illetve mindig csinosítgatok valamit, ami idénre tervben van az 4 új gumi és felni felújítás.
Most fújtam le a kilépőket, mert már sok helyen oxidálódott volt, meg húzott, karcos, csúnya volt.
-
FeRRaR1
őstag
Nagyjából egyet értünk, annyi kiegészítéssel, hogy rövid városi utakra nem vennék dízelt, ez 100%, meg alacsony éves futásra sem. A többi igaz, a kis benzines témához annyit, hogy az opel 1.0 - 1.2 - 1.4 mind hulladék pl, ott könnyen bele repülhet a kocsi ára, lánc nyúlás szakadás az elégtelen kenés miatt, csomó hengerfejes, konstrukció hibás, ez igaz sok kis benzinesre, lehet VW, PSA, BMW, teljesen mindegy, sok a rémálom sztori, a nagyobb motorok általában jobbak, ilyen szempontból is. Persze itt is vannak kivételek, de nagy átlagba én ezt tapasztaltam.
Akkor az előző hsz linkét ne nézd meg
-
#03969024
törölt tag
Kicsit lóg az ajtó. Nem a zsanér, rángattam, nem érzek semmit. Le-fel, ki-be lehet a zsanérnál állítani, de a másik fele hegesztve van a kasztnin. Gyakorlatilag a két zsanért függőlegesen kéne elfordítani. Van mindegyik alatt egy-egy hézagoló, kivettem a felső alól, jobb lett, de még mindig emelkedik az ajtó becsukáskor kb. 1 mm-t. A zsanértengely nem excenteres? Le van lapolva a vége, de nem sikerült elforgatnom.
Bármennyire is vizslatom, törve nem volt. -
FeRRaR1
őstag
Szóval dió héjban:
Hosszú úton alig eszik többet max 2-3 literrel. A hangja és sportossága eszméletlen. Amennyiben valaki megégette magát dízel fronton a turbó - porlasztó - magasnyomású Bermudában, lehet nem venne inkább újra. A D5 valóban megy ha elindul, nem is itt van a legnagyobb baja, persze azért a 12 körüli és a 6.X között van különbség rendesen 0 - 100-at majdnem a fele annyi alatt letudja, de ez nem mindennapi szituáció, viszont a besorolás, körforgalomba való elindulás már nagyon is mindennapi, és vannak olyan helyzetek, hogy mire a D5 kitalálja hogy pörgeti fel a turbót, addigra a benzines már besorolt, és a való életben vannak ezek, hogy D5 mellett meg sem próbálnám, eszembe sem jutna, még a V8 kétszer is besorolna, nem veszélyeztetve senkit. Ezekhez hozzá jön hogy akit ismerek mind költött már többet kevesebbet motorra a dízel dolgai miatt, nekem csak a gyertya és a lánc feszítők és görgők voltak, de nem lett volna muszáj, csak ajánlotta a szerelőm hogy így tíz év felett azért cserélni kéne. Lehet rengeteg indokot találni mellette, egyik ismerős mióta kipróbálta le akarja cserélni a D5-öt V8-ra. Ami még kimaradt az a szaga, te jó ég engem az kikerget a világból, mikor beindul, és nem is mögötte csak mellette állok, úgy érzetem hogy instant tüdő rákot kapok. Ugye nem véletlenül kezdik kiszorítani a dízeleket erősen itt nyugaton, és maga a Volvo is idén bejelentette hogy ennyi volt, több dízel motort nem terveznek 2020 után.
Még egyszer mondom tényleg nem akarok senkit megsérteni, nekem is volt dízel. Tudom milyen annak is vannak szerethető dolgai, amég ki nem próbálod a V8-at. Komolyan mondom hogy bárkit szívesen látok aki megnézné, illetve ha Magyarban leszek majd jelzem itt ha érdekel valakit.
-
person
senior tag
Én nem próbálom ki, 150 felett már sajnálom.
Jó, benne van az is, hogy mögöttem két gyerek, főként miattuk is vettem, nem versenyezni.Klímához, én nem veszem észre fogyasztásban, mondjuk csak minimálisan hűtök de ha utazunk akkor folyamatosan.
(#7834) ttower: Hol adtak 500-550-es ajánlatot full felújításra? Van padjuk? Szeleptömb új lesz vagy felújított/felújítják?
-
person
senior tag
Én is agyaltam rajt (chip), de a váltó miatt soha nem fogok belemenni, max mint optimalizálás.
Manuálba csak felfelé kell váltani, visszateszi ha lassulsz.
Álló helyből soha nem taposom, ha háromba felkapcsolt kihúzom manuálba és ha már zárt a lockup lehet taposni és feljebb löködni. Azért volt, hogy letapostam álló helyzetben is, meg tud az indulni de ha kicsit is óvatoskodsz akkor tény, hogy lomha. Városon kívül szinte mindig manuál, vissza ne rakja ha letaposom, felesleges.200-nál mennyit forgott?
-
ttower
aktív tag
Az én V70 D5-öm (2006 februári) 163-ról lett felhúzva 185ló/400nm-re és eddig rendben van a gép. Ami inkább problémás, hogy a geartronicos motorok 350nm-re szoktak korlátozva lenni mert kb annyit bír hosszútávon a váltó. Az enyémben most van 286e km és megy full váltó generálra mert a 3-4 közötti váltás már ránt ha sokat hajtom egymás után (300e körül ez akár normális kopás is lehet). Ha nem mész sokat nagy tempóval és/vagy megpakolva, akkor szerintem nem feltétlen éri meg a módosítás. Bár még olyat sem hallottam, hogy valaki a plusz teljesítmény miatt adta volna vissza a kocsiját
Ugrási időre nekem ami bevált az előzés előtt váltó manuál módba, egyet vissza és akkor kvázi azonnal ugrik.Szerk: 600-ból full felújításnak ki kellene jönnie. Nekem 500-550 ajánlatot mondtak az egészre.
-
FeRRaR1
őstag
Az a baj ezzel, hogy a motor tuningja nem javítana az egy turbó miatti viszonylag nagy késleltetésen, mire felpörög, erre még rá tesz egy lapáttal az inkább kényelemre mint gyorsaságra hangolt váltó is. Pl adott két XC90 D5, az egyik egy turbós 185 lovas alapból, de rajta van a polestar szoftver, így 215 paci talán. A gyárilag két turbós 205 lovas XC akkor is sokkal élénkebbek érződik. Alap 185 < tuning 185 < alap 205 két turbó < tuning 2 turbó.
Persze jobban fog menni, de a késleltetésen nem sokat változtat, ahhoz már mélyebben bele kéne túrni szoftveresen a motorvezérlőbe + váltóba, és úgy sem tudnál sokat nyerni.
Nekem 2 hatos geartronic van most, az S80 úgy működik mint egy gondolat olvasó, mikor vettem szoftveresen kitörölt mindent belőle az emberem, így az alapoktól tanult hozzám, néha azt hiszem gondolat olvasást is tud
-
aero.
veterán
Ha az erősebbikben is ugyanaz a váltó van akkor én úgy volnék vele miért ne? Gondolom ez az 5 sebességes, ami nem annyira tartós, mint a 6-os, de megfelelő karbantartással elmegy az még bőven. Én sosem arra használtam a tuningot, hogy lenyomjak vele valakit, előzéskor, esetleg ha kiakarsz lőni valahonnan akkor nagyon jó.
-
Peti78
őstag
Az enyém most lépte át a 400-at, az autokorbel adatai alapján az a 70 Nm nem kevés. Talán nem is ez vinne a chipelés felé, hanem a kiegyensúlyozottabb teljesítményleadás. A felhasználók szerint pörgősebb az autó minden fokozatban és fordulatszámon.
-
FeRRaR1
őstag
Kézifék pofáit és rugóit cseréltük pár hete az XC-n mert nem atom fizika, csak sokáig tart, ezért a szerelőm mondott rá 120 fontot, mikor a gyári Volvo alkatrészek 30-ba kerültek... Inkább neki álltunk, megcsináltuk, utána maxra tekertem az állítót is, jobb lett de nem estem hanyatt, lejtőn már megfogja üresben, de ha D-ben van még ugyan úgy elgurul, és ami furcsa hogy hátra menetbe még ha gázt adok se mozdul meg. Valamit még kell hekkerkednem vele, mert a bovden állító koppon van, pedig még kéne rajta egy fél centit húzni hogy igazán patent legyen, ne tudjam teljesen lenyomni, ha nem álljon meg és fogjon be tökéltessen pár kattanással a vége előtt, bár csak meredek helyen való parkolásnál használom, de azért legyen már teljesen jó.
Így én is 150 helyett 30-ból megúsztam, gyári Volvo minden, csak rá ment 4 doboz guinness meg két ember 3 órája
és még nem tökéletes
-
#03969024
törölt tag
A fényezésen én is gondolkodtam. Ha kozmetikázták, akkor egy polír nem jelenthet gondot, inkább arra gyanakszom, hogy gyenge minőségű fényképezőt használtak. Tény, élőben kéne megnézni. Az adatok a KEKKH adatbázisból vannak.
Bálint
A kéken nekem is feltűnt a csálé motorháztető, meg a rendszám. A másik fekete bőrös, mint az S60-as rosszul van fényképezve. 1.gen S80-as nehéz dió, mind sokat futott, s a kisöcsihez képest bugyuta forma. Már kezdek beletörődni a hátsó lábtér hiányába, évente 1-2 alkalommal ülne ott valaki. A 2009 utániak 4 millió környékén járnak, annyit felesleges lenne költenem, az öreg Lancer is csak kb. 1500 km-t ment idén. (Nem veszek benzinest!)
Az automata jó dolog, csakhogy az eladásra kínáltak ebben az ársávban bizony a megmakkanás határán járnak.
Van az Ivanicsnál "kitűnő" állapotú S80, csak ott derül ki, hogy hidegen 4 hengeres.
Lesz pár ősz hajszálam... -
#03969024
törölt tag
Az S60 a nyilvántartás szerint rendben lenne, a 131 lovas motor arra utal, hogy itthoni. Vagyunk páran, akik nem sokat használják az autót. Hétköznap én is elvagyok a cégessel.
Adat megnevezése Adattartalom
Gépjármű gyártmány megnevezése VOLVO
Gépjármű típusa S 60 2.4D
Gépjármű elsődleges színe BARNA
Forgalomban van-e A jármű forgalomban van
Km-óra állás és rögzítésének időpontja
146238 km, 2013.04.03.
146999 km, 2013.11.04.
147692 km, 2013.12.20.
157321 km, 2015.04.02.
180532 km, 2017.04.10.
Körözés ténye Nem
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- ÚJ Lenovo Yoga Slim 7 - 14.5" 3K OLED Érintő 90Hz - Snapdragon X Elite - 32GB - 1TB - 2,5+év gari
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest