Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23901) tomp válasza |AP| (#23899) üzenetére


tomp
félisten

Most kipróbáltam androidon és beállította a műsort
Próbálj meg kijelentkezni és újra be.

(#23902) |AP| válasza tomp (#23901) üzenetére


|AP|
veterán

csak be kellett írnom ide... most már megy :)

Valószínűleg csak nálam volt valami gebasz

(#23903) kovsol


kovsol
titán

Eddig Digi előfizető voltam, de költözés miatt váltanom kell UPC-re.
Olyan kérdésem lenne, hogy online megrendelem a szolgáltatást, akkor kb mennyi az átfutási idő a tapasztalatok alapján? Örülnék neki ha pár nap alatt be lenne kötve a net és a tv.

[ Szerkesztve ]

May the Force be with you!

(#23904) kabelmania27 válasza kovsol (#23903) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha nem saját beüzemeléssel kéred választhatsz naptárból dátumot, ha irodában (vagy telefonon) rendeled akár másnap bekötik.

[ Szerkesztve ]

(#23905) mlinus válasza kovsol (#23903) üzenetére


mlinus
őstag

nekem 3 nap alatt bekötötték, ilyen szempontból sokkal gyorsabb a upc mint a digi.

(#23906) kovsol válasza kabelmania27 (#23904) üzenetére


kovsol
titán

Neten gondoltam a rendelést, mert akkor 2 helyett 4 hónapig vannak ingyen az extra dolgok, mint pl a dupla net sebesség.
Köszi a válaszokat, akkor nem vészes.

May the Force be with you!

(#23907) Peltár


Peltár
aktív tag

Sziasztok!

Használ valaki Enternetes vagy valami nem UPC nem free e-mail kiszolgálót? Olyat amihez kérni kellett az UPC SMTP -engedélyezését az admin felületeden az adatforgalom beállításoknál. Ha igen, mennyi idő volt míg aktiválták?

(#23908) club1 válasza Peltár (#23907) üzenetére


club1
veterán

Nekem online-nak tűnt a 25-ös port kapcsolója, mert azonnal tudtam a saját (másik szolgáltatónál lévő) szerverem smtp-jét használni.

(#23909) hoby36


hoby36
senior tag

Üdv!Ha a modemet cseréltetem wifi routeresre,akkor mennyi idő mire a futár kihozza kb?A upc-nek mennyi ideje lehet rá hivatalosan a rendelés után erre?

A logikában semmi sem véletlen!

(#23910) Apollyon válasza Peltár (#23907) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Amikor anno aktiváltam pár percen belül megvolt.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#23911) Peltár válasza Apollyon (#23910) üzenetére


Peltár
aktív tag

Dub1 köszi!
Iscariah neked is!

Gondoltam rákérdezek mert 24 óra a hivatalos aktiválás, de az csúszhat.

Még nem kaptam visszajelzést 3 nap után sem, pedig az UPC ezidáig az Enternetes címemre küldi a hivatalos leveleket, sőt mondták is hogy nyugodtan használhatom azt, max ha az UPC- levelezőt nem használom majd azt lekapcsolják. Na mind 1 Marad a 1221 ha estére sem változik.

(#23912) Dió83


Dió83
tag

Sziasztok!
Váltottam net csomagot 30-ról 120-ra. Kérdés elég a Cat5-ös utp kábel vagy ajánlottabb egy cat6-os?

iPhone 5

(#23913) kabelmania27 válasza Dió83 (#23912) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Elég a cat5.

[ Szerkesztve ]

(#23914) club1 válasza Dió83 (#23912) üzenetére


club1
veterán

120 Mbps-hoz bőven elég a cat5e kábel. Főleg néhány méteres szegmensekhez.

(#23915) tomp válasza Dió83 (#23912) üzenetére


tomp
félisten

Nekem Cat5e kábellel megy a 120-as. Kb 10méteres nálam a kábel.

(#23916) Dió83


Dió83
tag

Köszönöm szépen!

iPhone 5

(#23917) kungzi


kungzi
veterán

(#23918) Tombi


Tombi
senior tag

Sziasztok! Technicolor 7200-as modemmel lógok 15-ös neten (ami már 30-as :)
Szeretnék jövőre mediacardos tv-t köttetni bronze csomagot és TV+NET 1év hűséget.
Net: 2590 TV: 3590 -> ~6200 Ft-ja jön ki jelenleg (elég volt a tré ip tv-s boxos hülyeségéből)

Ez a váltás modemcserével fog-e járni?
Várható valami év végi akció esetleg decemberben? Nem szokásom figyelni ezeket.

Előre is köszi. :R

(#23919) kabelmania27 válasza Tombi (#23918) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nincs szükség modemcserére, akciókról sajnos előre nem lehet tudni.
kungzi: Következő lépésben jöhetne a többi MTV zenecsatorna, VH1 és VH1 classic.

[ Szerkesztve ]

(#23920) kungzi válasza kabelmania27 (#23919) üzenetére


kungzi
veterán

:K jöhetne a FOX is, ha már a Discovery-hez tartozik :D

(#23921) tomp válasza kungzi (#23917) üzenetére


tomp
félisten

Meglepő, hogy nem hangulatcsatornákkal bővítenek. :C

(#23922) HofiZoli válasza kungzi (#23917) üzenetére


HofiZoli
senior tag

MTV Hits, végre valami zene is lesz. :)

A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

(#23923) MrRaszta


MrRaszta
csendes tag

Sziasztok! Van egy kis gondom. Remélem tudtok segíteni. Ma voltak kint az UPC-től, bekötöttek mindent, minden faja, van net meg tv. De én szeretnék rákötni a modemre egy wifis routert, de az nem akaraja az igazságot. Kaptam egy kis segítséget, elvileg rákéne dugnom a gépet a wifisre, beírni az IP-jét és átállogatni mindent. Na már itt bukott az egész mert nem hoz be semmit ha beírom az IP-t. Valaki tudna segíteni hogy mit csináljak? Vagy szóljak a családnak hogy dobálják ki a laptopokat a csába? :DDD

(#23924) Intruder2k5 válasza MrRaszta (#23923) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Először is kérdés, hogy milyen modemed van? Bár gyanítom inkább Ubee HGW lesz az, márpedig ha tényleg az, abban kell lennie WiFi-nek is, esetleg nincs bekapcsolva! Persze ettől függetlenül ráköthető saját router is!

(#23925) -=RelakS=-


-=RelakS=-
veterán

Gödöllőn mi lelte a UPC-t?
Egyszer csak minden leállt, amihez közük van.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#23926) Intruder2k5 válasza -=RelakS=- (#23925) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Lehet kábellopás történt! Valakik azt hitték, hogy leégetik a szigetelést, és lesz egy halom rezük belőle, amit majd jól leadnak, de majd rádöbbennek, hogy csak üvegszálakat loptak!

(#23927) MrRaszta válasza Intruder2k5 (#23924) üzenetére


MrRaszta
csendes tag

Zhone márkájú elméletileg :/ Én melóztam így nem tudtam beszélni a szerelőkkel, de jobb is nekik, mert majdnem lelökte a tv-met amelyik a tv-t kötötte be... Na a netes mondta hogy ez nem tudja a wifit. Ha itthone lettem volna jattoltam volna neki csak lőjje be a wifit :D

(#23928) Intruder2k5 válasza MrRaszta (#23927) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Zhone? Akkor Te 29-es körzetes vagy? Mondjuk mindegy is, a kérdés, hogy jelenleg a géped publikus IP címet kap, vagy pedig valami helyi, 192.168.1.x, vagy 192.168.2.x címet?

Illetőleg milyen routert szeretnél rákötni, annak mi a LAN IP címe?

Ezek azért lényegesek, mert ha helyi címet kapsz a Zhone eszköztől, akkor lehet azért nem sikerült az összekötésük, mert egy IP tartományban dolgoznak!

(#23929) kabelmania27 válasza MrRaszta (#23923) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

UPC egyfajta ADSL modemet ad 29-es körzetben, ami nem wifis, routereden pppoe kapcsolatot kell beállítani, bővebben itt.

[ Szerkesztve ]

(#23930) Zitronensaft válasza -=RelakS=- (#23925) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

A 21-es node egy részén van valami.

(#23931) -=RelakS=- válasza Zitronensaft (#23930) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Nna, megint van rencer :)

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#23932) citkar


citkar
addikt

Ma reggel arra ébredtem, hogy semmilyen (se TV, se telefon, se internet) UPC szolgáltatás nem működik nálam.
Valaki járt így esetleg?
A szolgáltatóval persze nem igazán lehet egyezkedni, nehogy a mai nap megcsinálhassa, mintha mindenki egész nap itthon lenne. Elmondása alapján éjszaka/hajnalban valamilyen fejlesztést hajtottak végre, ami ugyan jól működik, de nálam mégse :)

(#23933) Gubek-Einste válasza citkar (#23932) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Hol is vagy?

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#23934) citkar válasza Gubek-Einste (#23933) üzenetére


citkar
addikt

Bp. 8. kerület.

(#23935) balage25 válasza citkar (#23934) üzenetére


balage25
senior tag

Nagy valószínűséggel valamelyik erősítőben a kondi adta fel a szolgálatot. Hálózatfejlesztésnél, ha egy ideig nem kap tápot egy öt-tíz-tizenöt éve beépített erősítő, akkor nem indul újra. Szerintem nem kell otthon lenned, hogy kicseréljék az erősítőt, mire hazamész már működni fog.

(#23936) citkar válasza balage25 (#23935) üzenetére


citkar
addikt

Nem tudom mi lehet a probléma, az ügyintéző kérte, hogy itthon legyek, hát csak itthon leszek a megbeszélt időben, bár nem hiszem, hogy lakáson belül lesz a probléma (ha már a TV sem működik).

Persze örültem volna, ha a dobozt megnézi ma is egy szerelő, de gondolom nem szívesen jön, úgy ki, hogy nem tud a lakásba bejönni, hátha ott lesz a probléma...bár ebben az esetben mégis megpróbálhatták volna.

Nem erősödött bennem a "KELL" érzés a UPC irányába.

[ Szerkesztve ]

(#23937) Treck válasza citkar (#23936) üzenetére


Treck
aktív tag

Most mar az is baj, hogyha gyorsan es hatekonyan szeretnenek hibat elharitani, es esetleg az ugyfelnel is ellenorizni utana, hogy minden tokeletesen mukodik? Maskor meg az a baj, hogyha napokig az ugyfel fele sem szagolnak, vagy nem megy ki a szerelo... Semmi sem jo az embereknek... Ki erti ezt?

Ui: nem neked szolt szemelyesen, csak ugy altalanosaggban jegyeztem meg :)

http://google.treck.hu

(#23938) balage25 válasza citkar (#23936) üzenetére


balage25
senior tag

Ha mára kaptál időpontot az nem rossz. Ha nem mára kaptál, akkor azért mondta, hogy legyél otthon, mert a mai napon a több ügyfelet érintő problémákat megoldják, és csak akkor kell otthon maradnod, ha nálad még mindig nincs szolgáltatás, mert akkor egyedi hiba lesz valahol.

Bennem a gyors, átgondolt hibajavítás és a hálózatfejlesztés, inkább a "KELL" érzést erősíti.

(#23939) citkar válasza Treck (#23937) üzenetére


citkar
addikt

"Most mar az is baj, hogyha gyorsan es hatekonyan szeretnenek hibat elharitani"

Ha egyik nap reggel bejelentem és másnap délután jönnek, addig semmilyen szolgáltatásuk nem érhető el, nálam ez gyorsnak nem mondható, a hatékonyságukat már évekkel ezelőtt leírták, amikor az analóg adásról digitális TV adás-ra váltottam, ezt valamiért egy bő hónapig csinálták és a harmadik szerelőnél lett jó, persze akkor sem a lakáson belül volt a hiba. Meg sem említem hány alkalommal jött ki a szerelő, amikor a modemjük vacakolt, csak nem csípték el a problémát, vagy amikor közel két évig volt valami probléma, amikor kb 2-3 percre megszakadt szintén minden, elmondásuk alapján a körzetből egy "rossz" jelet visszaküldő eszköz miatt újraindult egy serverük és számukra ez nem is probléma, mert 5 perc alatt van a leállás, az hogy naponta akár 20-40 alkalommal az nem számít. Még skype-olni is szar volt, az online játékokról nem is beszélve.

#23938) balage25 :

Holnapra kaptam időpontot, a diszpécser annyit mondott, ő nem látja a probléma okát, csak megemlítette, hogy volt valamiféle fejlesztés az éjszaka vagy a hajnalban.

"Bennem a gyors, átgondolt hibajavítás és a hálózatfejlesztés, inkább a "KELL" érzést erősíti."

Bennem az az érzés erősödött fel, hogy végre lett egy szabadnapon, a többi elintézni valóm mellett szívesen leülnék internetezni,de nem tudok, hiába vagyok bő 5 éve az előfizetőjük, csak a mobilneten szüttyöghetek. Örültem volna, ha normálisan tudok internetezni, például ma este, de nem...majd holnap este...talán, addig marad szüttyögő mobilnet. Nyilván nem dől össze a világ, de gyorsnak nem mondanám a hibaelhárítást. Fejlesztés, hatékonyság ide, vagy oda, amikor használnám, azt amiért fizetek, nem tudom.

(#23940) poli27 válasza citkar (#23939) üzenetére


poli27
veterán

72 óra a hibaelhárítási határidő szval ha péntekre kapod az időpontot az is belefér.... Jha és egyik szolgáltatónál sem 100% a rendelkezése állás jelezném....

[ Szerkesztve ]

(#23941) Treck válasza citkar (#23939) üzenetére


Treck
aktív tag

Ha masnap jonnek, az mar gyorsnak mondhato... Ritka, hogyha aznap ki tudnak jonni...

http://google.treck.hu

(#23942) citkar válasza poli27 (#23940) üzenetére


citkar
addikt

Belefér, csak gyorsnak nem mondanám, a belefér szó épp lefedi a valóságot.
Tudom, hogy nem 100%, ezt nem állítottam. Az bosszant, hogy más szolgáltatónál lévő ismerősöm, akivel évek óta szinte nap, mint nap tartom a kapcsolatot, akinél szintén nem 100% a rendelkezésre állás, mégsem panaszkodik, valamiért nem az ő szolgáltatója miatt volt többször probléma skype-olnunk, ami nem lenne nagy elvárás.

Mondhatjátok váltsak és váltanék is, ha az a másik szolgáltató elérhető lenne nálam, de sajnos nem. Így marad a várakozás, a bosszankodás, mert ahogy mondtad belefér.

#23941) Treck:

Hát igen...

[ Szerkesztve ]

(#23943) blakey válasza citkar (#23942) üzenetére


blakey
titán

Abban az esetben ha a központban is látják és javítani is tudják a hibát akkor azonnal javítják, ez gyorsnak mondható, amennyiben nem lát semmilyen hibát akkor a helyszínre kell menni, ekkor jön az időpont egyeztetés, mert ugye nincs annyi alkalmazott ahány előfizető :), ha 24 órán belül kimennek akkor szintén gyorsnak mondható. Nem tudom elképzelni, hogy pl. ilyenkor mi megy végbe az emberek fejében, ha nekik nem jó akkor mindenki ugorjon, te is azonnal csinálod amit kérnek, akkor is ha mást csinálsz? Azért ez nem olyan rossz reakcióidő, hogy holnap du.-ra időpontot kaptál, pont olyankor beszéltél velük amikor már minden szerelő kint van és dolgozik, mondjuk ha valaki a közeledben van akkor szólhatsz és megpróbálják hozzád is kiküldeni, nálam már volt ilyen.

Megértem, hogy bosszantó, meg mindig akkor romlik el valami amikor kéne, de ilyen az élet, kibírható, múlthéten 3,5 órás hálózati karbantartás volt az áramszolgáltatónál, ezt előre jelezték, mindent úgy alakítottam, hogy még véletlenül se kelljen gép előtt ülnöm, elindítanom a mosógatógépet, stb. Felhívhattam volna őket és mondhattam volna, hogy ne, nekem pont akkor kell ez vagy az.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#23944) citkar válasza blakey (#23943) üzenetére


citkar
addikt

"ha 24 órán belül kimennek akkor szintén gyorsnak mondható"

Ha holnap az első pillanatban kiérnek, amikortól várhatom őket, már az is 28 órán túl lesz.

"mindenki ugorjon, te is azonnal csinálod amit kérnek, akkor is ha mást csinálsz"

Munkaidőben mégis mi mást kéne csinálni, mint a munkájukat végezni? Nem kértem mást.
Az azonnal és a mai nap folyamán valamikor (ezt reggel 7-kor mondva) közt elég nagy a különbség. Nekem más a szakterületem, van azonnali tevékenység az 15 percen, a ráér két órán belül értendő.

"múlthéten 3,5 órás hálózati karbantartás volt az áramszolgáltatónál, ezt előre jelezték"

Ha előre jelzik, úgy érthető, de ezt nem jelezték. Nálam jövőhéten lesz egy egész napos áramkimaradás, de már múlt héten is kint volt a papír (bár az sem egyszerű, hogy viszonylag rövid időn belül a fagyót ki kell takarítani, mert reggeltől estig kiolvadhat, de előre jelezték).

Valóban nem tragikus, hanem ahogy ahogy fentebb írtam: bosszantó.
Márpedig, ami bosszantó, azt nem szeretik az emberek.

(#23945) spider80 válasza citkar (#23944) üzenetére


spider80
őstag

Épp az ilyen esetekre van(hogy nem tudnak egyből ugrani,mivel nincs annyi helyszínre küldhető szerelő) a 99%-os rendelkezésre állás. Vagyis éves szinten 3,5 nap teljes leállás megengedett. Azért ez mégsem üzleti bérelt vonal,ott ugranak egyből,de meg is kérik az árát.

Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black

(#23946) blakey válasza citkar (#23944) üzenetére


blakey
titán

Ne haragudj, de a munkájukat végzik és nincs pl. 300e szerelő, hogy mindenkinek eleget tehessenek. Szerintem nagyon rosszul nézed a világot. Pl. ha én dolgozom, és új megrendelés jön akkor egyeztetem az ügyféllel ha nem tudom tartani a kijelölt határidőt, nem karba tett kézzel várom, hogy mikor jelentkezik és azonnal csinálom, már ne is haragudj, rengeteg más ugyanolyan fontos de hamarabb jött munkám van. A UPC sem rád várt és már a tegnap ugyanolyan gonddal küzdő emberekhez mentek ki. :)

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#23947) vg válasza citkar (#23944) üzenetére


vg
addikt

Szerintem annyi történt, hogy mikor bejelentetted a hibát, akkor lekérték a házban vagy a környéken ahová tartozol elosztó infóját, adatait, azt megkapták, majd látták, hogy az működik és így feltételezik, hogy otthonodban van a hiba mivel más nem jelentett hibát. Mondjuk lehet ezért nem sietnek annyira, de ha már többen jelentének hibát, és tényleg az elosztó lenne a hibás akkor pár órán belül ott lennének. :(

(#23948) citkar válasza blakey (#23946) üzenetére


citkar
addikt

Ne haragudj, de nem igazán értem, hogy jön ide a Te megrendelésed, az ügyfeled és a határidőd, vagy az, hogy karba tett kézzel vársz-e vagy sem, ki állította ezt egyáltalán? Meséljek én is a tegnapi, vagy a múlt heti munkámról? Kit érdekel ez itt?
Olvasd vissza kérlek, mert egyszer sem állítottam, hogy nem végzik a szerelők a munkájukat, ez csupán a Te agyszüleményed.
Én annyit mondtam, hogy egy nap alatt nem tudják megoldani a problémát és én épp használnám a szolgáltatásukat, így ez engem bosszant. Valamint ezt a hibaelhárítást gyorsnak sem nevezném. Ehhez a holnap kiérkező szerelőnek vajmi kevés köze lesz. Nem dimenzionálod kicsit túl ezt a dolgot?

(#23945) spider80 :
Lényegében ezt írta egy előző fórumtárs is, amire én azt írtam: tudom, de attól még bosszantó.

(#23947) vg :
Nem értek hozzá, nem is akarok találgatni és okoskodni, ezért is intézem úgy a holnapom, hogy a szerelőt fogadhassam.
Bár kíváncsi vagyok, ha a TV adástól kezdve a telefonig minden elérhetetlen, nálam milyen hiba léphetett fel, mert a TV és a lakáson kívüli doboz között csak a kábel van, aminek a meghibásodásának az esélye kicsi (persze semmi sem lehetetlen), mindenesetre holnap remélem kiderül és meg is oldják.

[ Szerkesztve ]

(#23949) blakey válasza citkar (#23948) üzenetére


blakey
titán

Egy példa volt arra vonatkozóan, hogy a upc-sek sem várnak karbatett kézzel a te bejelentésedre, dolgoznak, ennyi. Tudom, nehéz elhinni és elfogadni. :)

Bármikor elszakadhat a kábel és észre sem veszed, ne legyél abban biztos, hogy nem nálad van a hiba. Nálam egy rágcsáló rágta meg a kábelt és végig kellett menni a központi elosztótól a lakásig, mindez a pincében, stb. :D

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#23950) citkar válasza blakey (#23949) üzenetére


citkar
addikt

Nyilván a szerelő vagy a telefon túloldalán lévő diszpécser nem tehet a számomra jelentkező kellemetlenségről.
Mint, ahogy a dugóban is bosszankodik az ember, de eszébe sem jut az útépítőket vagy hasonló jó munkásembert szidni.

Előfordulhat a kábel sérülése is valóban, bár nálam a plafon közelében, jól látható helyen fut, rövid is, de a külső műanyag borításon én sem látok át, így már előkészítettem a nálam lévő végét, hogy a szerelő vizsgálhassa is, gondolom ezzel kezdi.

Az elégedetlenségem a UPC irányába tartom fenn, azaz ha lenne lehetőségem a másik szolgáltatóra váltani megtenném.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.