Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#123001) Grave_444 válasza Toth_Jani (#122999) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Viccesek vagytok. Online intéztem és mielőtt kiválasztottam a bekötés időpontját kellett utalni 18ezret, valami fizetőképesség ellenőrzése miatt és volt is egy dokumentum róla, hogy a legalább 1 évre kötött szerződés ideje alatt jóváírják, úgy értelmeztem elosztják 12-vel és havonta levonják a díjból.

(#123002) zzola válasza Grave_444 (#123001) üzenetére


zzola
félisten

3 hónap elteltével szokták visszaadni...

De mi az a többcélú utalvány vásárlás?
Mert az internet belépési díjat látom jóváírták...

[ Szerkesztve ]

(#123003) Toth_Jani válasza Grave_444 (#123001) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nálam mondjuk nem volt bekötés, egy meglévő hálózatott vásároltak fel, beadták az eszközöket, és mondták ha már a régi nem működik akkor oldjam meg.
A régi cég meg ingyen bekötötte a kábelét.

(#123004) Grave_444 válasza zzola (#123002) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Fogalmam sincs, nem értem miért így szerepel a számlán.
Ami még fura, hogy azóta nem találom az erre vonatkozó dokumentumot és a szerződésben sincs róla semmi. Tehát tudom igazolni, hogy kifizettem, de nem tudjuk mit. :U

Toth_Jani
Itt be volt már húzva a kábel, de új előfizetőként hozták nekem az eszközöket.

[ Szerkesztve ]

(#123005) labeda válasza Rage47 (#123000) üzenetére


labeda
aktív tag

:R

(#123006) Tomi881


Tomi881
tag

Ha saját routert szeretnék használni, éz bridge módba átállíttatom a jelenlegi Vodafonos modememet, akkor a boxot meg a PC-t hova kell bedugni? A saját routerembe vagy a Vodafonosba?

(#123007) zzola válasza Tomi881 (#123006) üzenetére


zzola
félisten

Saját routerbe.
Ilyenkor a szolgáltatói eszköz csak modemnként funkcionál.

[ Szerkesztve ]

(#123008) Tomi881 válasza zzola (#123007) üzenetére


Tomi881
tag

Köszönöm. Remélem működni fog majd úgy.

(#123009) gduck válasza tomp (#122981) üzenetére


gduck
addikt

Nálam szerencsére ez megszűnt, miután helyrerakták a hálózatot. Most is megy a frissítés óta folymatosan: 05 days, 14 hours and 34 minutes

(#123010) PeL


PeL
addikt

Pár napja nálam sem okés valami a nettel, éjjelente random elmegy pár másodpercre, amúgy meg mostanában random felugrál a ping játékok alatt. Tegnap mértem speedtestet mert lassúnak éreztem az oldalak betöltését, a letöltés akkor rendben volt, a feltöltés viszont ugrált folyamatosan a maximumról le. Ma 100 fölé ment a pingem több alkalommal játék közben, a normális 20 körül szokott lenni, megint rámértem, ezt kaptam:

Látható hogy a ping és a feltöltési késleltetés most rendben van, a letöltés meg 10-20 között szokott lenni, most az is véletlenszerűen felugrok 120-250 közé.

Egyik éjjel úgy elment a net pár napja, hogy az Arris modemen az összes led pirosan villogott több percen keresztül, ilyen hullám jelleggel, lentről fel, majd fentről le. Lehet épp akkor frissített firmware-t nem tudom.

[ Szerkesztve ]

(#123011) tomp válasza gduck (#123009) üzenetére


tomp
félisten

Most nekem is jó. 6. napnál jár az üzemidő.
Amúgy mindig éjjel 1-2 között indult újra.

(#123012) Nikaré


Nikaré
őstag

Jelenleg épp azon bosszankodom, hogy a médiabox ismét idétlenkedik.
Nincsenek meg a felvételek.
"Itt tudod megnézni és kezelni a felvételeidet"
de már sehol semmi!
:W

(#123013) kezo0 válasza Nikaré (#123012) üzenetére


kezo0
addikt

Áramtalanítás után meglesznek.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#123014) Nikaré válasza kezo0 (#123013) üzenetére


Nikaré
őstag

És tényleg!
Nem gondoltam volna!

(#123015) kezo0 válasza Nikaré (#123014) üzenetére


kezo0
addikt

Ennél a boxnál az áramtalanítás egy valóságos csodafegyver. :))

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#123016) KnightDave


KnightDave
tag

Sziasztok, a segítségetekre lenne szükségem, mert a Vodafone nem tudja megoldani a problémát (nem tudják mi okozza).
A sztori röviden annyi, hogy kb. 7-10 napja arra lettem figyelmes, hogy este 7-8 óra után folyamatosan meg-megáll az internet. Ez abban jelentkezik, hogy pl. kábelen is 30-40 sec amíg egy weboldal elkezd tölteni. Az Xbox nem is tudja értelmezni ha a Network Speed and Statistics-be belépek (nincs latency, le és feltöltési sebesség se stb.) Aztán magához tér 2-3 percre, ekkor a le és feltöltési sebesség (Speedtest) az elvárt mértékű (Xboxon is), majd ismét megáll az élet.
Ami különös, hogy kizárólag csak este jelentkezik, de akkor non-stop. (Home officeban napközben ilyen probléma nincs :B )

Felhívtam őket, kaptam IPV4 és 6 hoz DNS-t:
80.244.99.36
2a01:8f8:fe::1
80.244.99.37
2a01:8f8:fe::2

Az IPV 6 beállítások között alapból ez volt, az IPV 4-et le kellett cserélni. Nem oldotta meg.
Ha kikapcsolom a routeren az IPV 6-ot akkor sincs semmi változás.
Forwardoltam is az XBOX portokat, de a NAT Open (meg UPNP is be van kapcsolva), így ez biztos nem hibaforrás.

Egy TP-link Archer C80 routert használok már egy ideje problémamentesen, ahol a PC kábellel csatlakozik, minden más eszköz WiFi-n. Itt lakunk másfél éve és ilyen még nem volt a Vodefonnal, de meg vannak lőve, így pedig használhatatlan az internet, játszani pedig szó szerint képtelenség.

Azt mondta az ügyintéző, hogy ilyesmi problémákkal bő egy hónapja hívogatták őket, de nincs megoldásuk.
Köszönöm szépen előre is! :R

Burn the rubber, not your soul.

(#123017) qqzs


qqzs
őstag

Ha van Vodafon tv elofizetesunk, van olyan online felület ahol elérjük az összes csatornat? Telekomnal volt web nézője meg app is.

Eladó: GTS450

(#123018) kezo0 válasza qqzs (#123017) üzenetére


kezo0
addikt

Van Vodafone TV app Androidra és iOS/iPadOS-re is.
PC-n meg ott a tv.vodafone.hu weboldal.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#123019) pkaresz válasza gduck (#123009) üzenetére


pkaresz
senior tag

Szia!
Ezt az üzemidőt, hogy mióta megy folyamatosan , hol lehet megnézni?
Köszi!

Üdv: Karesz

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#123020) zzola válasza pkaresz (#123019) üzenetére


zzola
félisten

http://192.168.100.1/

(#123021) pkaresz válasza zzola (#123020) üzenetére


pkaresz
senior tag

Szia!
Itt keresném, de nem látom. :U

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#123022) zzola válasza pkaresz (#123021) üzenetére


zzola
félisten

http://192.168.0.1

(#123023) pkaresz válasza zzola (#123022) üzenetére


pkaresz
senior tag

Bridge módban vagyok, tehát az előbbi a jó.
Bejōn a felület, hálózat állapota klikk, mindent látok, csak az időt nem. Hálózati naplóban sem.
Vagy nem jól keresem.

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#123024) Toth_Jani válasza pkaresz (#123023) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Ha CB-d van, akkor az Admin fülön az Információ menüben.

(#123025) Petykemano válasza kabelmania27 (#122968) üzenetére


Petykemano
veterán

@kabelmania27

A router az egyik -7dB-es kivezetésre van rákötve.

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#123026) Petykemano válasza KnightDave (#123016) üzenetére


Petykemano
veterán

Szia,
nálam is hasonló a helyzet, de estemben napközben is tapasztalható.
Sem az oka sem a megoldás nem ismeretes számomra egyelőre.
Én eredetileg arra gyanakodtam, hogy energiatakarékossági okokból csökkenthették a jelerősséget. De a vodás technikus is és a topikgazda is azt mondta, hogy a jelerősség rendben van.

Nekem elképzelésem sincs, hogy hol, vagy mi alapján kéne tudni megállapítani, hogy hol keletkezik a hiba. Gondolok itt például olyasmire, hogy ha keletkezik a hálózatban egy pár másodperces jelerősség-ingadozás, akkor ha azt a modem nem logolja le, akkor azt nem fogjuk tudni lencsevégre kapni. Ez most persze csak egy általam kitalált dolog. Valójában még csak halvány gyanú sincs, hogy hol lehet a probléma forrása.

Csak azért írok, hogy ne érezd magad egyedül.

Nekem úgy tűnik, időről időre megjelenik ez a jelenség, de nem tűnik tömegesnek, amiért tömegek kapnának kaszára kapára. Kérdeztem szomszédokat is.
Egy jelezte, hogy ő 2-3 hete tapasztal hasonlót és egy másik, aki szerint mindig is nagyon szar volt és sajnálja, hogy nem tud másik szolgáltatóhoz átmenni.

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#123027) qqzs válasza kezo0 (#123018) üzenetére


qqzs
őstag

Appon, bongeszoben nezheto a spieler tv is?

Eladó: GTS450

(#123028) cocka válasza qqzs (#123027) üzenetére


cocka
veterán

Csak a Spíler 1.

(#123029) qqzs válasza cocka (#123028) üzenetére


qqzs
őstag

Azon van a premier league? Es melyik bongeszobol tudom nezni mobilon, google tv-n vagy fire sticken?

Eladó: GTS450

(#123030) pjen válasza qqzs (#123029) üzenetére


pjen
félisten

Böngészőből: Crome, Firefox stb. Pc n. Megoldható Pl egy HDMI kimenetes lapos+HDMI bemenetes Tv. Én így használom néha.

[ Szerkesztve ]

(#123031) pkaresz válasza Toth_Jani (#123024) üzenetére


pkaresz
senior tag

Köszönöm!
Meg lesem, bâr úgy emlékszem ott sem volt, csak jelszó módosítási lehetőség.
Köszi még egyszer!

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#123032) lm83


lm83
őstag

És amúgy működik is nálatok a vodafone tv?
Most néztem volna, de sem a telefonon, sem a gépen nem indul el az adás, csak valami hibát dob.

(#123033) Zoz válasza lm83 (#123032) üzenetére


Zoz
őstag

Működik.

(#123034) pjen válasza lm83 (#123032) üzenetére


pjen
félisten

Mobilon megy, most néztem.

(#123035) MarioAna


MarioAna
senior tag

VII. keruletben csak nalunk halt le a komplett vezetekes szolgaltatas? Nem lattam tervezett karbantartast s honlapon, de mar fel oraja nincs internet. :((

(#123036) ledgeri


ledgeri
nagyúr

Múlt vasárnap, és hétfőn nem állt össze a Downstream irány a modemen, jelzett is az ubee kék helyett zölddel (az azóta jó megint), de a net ment . Azóta fix az IPm ami előtte 2-3 naponta változott (és én örültem neki). (router áramtalanítás előtte is utána is naponta megtörtént)

Volt valami változás, vagy csak épp szerencsétlen vagyok? (Épp a változó IP miatt mertem valamit valahogy megcsinálni, amit egyébként lehet, hogy nem úgy csinálok, mint ahogy csináltam..., emiatt aggódok)

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#123037) tomp válasza MarioAna (#123035) üzenetére


tomp
félisten

Nálam tökéletes.

(#123038) Nikaré válasza lm83 (#123032) üzenetére


Nikaré
őstag

Mobilon megy, tableten nem = MV1803 hibát ír.

(#123039) MarioAna válasza tomp (#123037) üzenetére


MarioAna
senior tag

VII. ker/Budapest?

(#123040) pjen válasza Nikaré (#123038) üzenetére


pjen
félisten

Sony xperia tablet Z, megy gond nélkül.Bp 17.ker.

[ Szerkesztve ]

(#123041) tomp válasza MarioAna (#123039) üzenetére


tomp
félisten

Igen. Garay utca.

(#123042) cocka válasza kezo0 (#122882) üzenetére


cocka
veterán

Hihetetlen!
Valahogy sikerült (nálam is) az összes eddigi számlát a rendszerben kifizetettként elkönyvelniük. Mondjuk július óta már épp ideje volt.

(#123043) kabelmania27 válasza Petykemano (#123025) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Túl sok csillapítást kap a modem ezért kösd át a -4db-s kimenetre, az osztó bemenetéről vedd le a két csillapítót, a kék színűt feltekerheted a modem F csatlakozójához.

(#123044) MarioAna válasza tomp (#123041) üzenetére


MarioAna
senior tag

Köszi a pontosítást. István utcában látnak valami központi rendszerkiesést, azt mondta az ügyfélszolgálat... szóval elvileg azért van lehalva itt a net :(

(#123045) ledgeri válasza cocka (#123042) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Most kell képernyőmentést csinálni, gyorsan!

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#123046) qqzs válasza pjen (#123030) üzenetére


qqzs
őstag

sikerult bongeszoben laptopon elinditani, es mindent lejatszik de a spieler tv elő gigaszi epitmenyek dokufilmjere azt irja hoyg webkorlatozas miatt nem lejatszhato

Eladó: GTS450

(#123047) pjen válasza qqzs (#123046) üzenetére


pjen
félisten

Hát ez pech.

(#123048) kezo0


kezo0
addikt

Pont egy hete újítottam meg az előfizetésemet, azóta:
- még mindig nem jutottam hozzá az új szerződéses dokumentumaimhoz (sem e-mailben nem küldték el, sem a My Vodafone fiókomba nincs feltöltve a Dokumentumok alá), ami konkrétan törvénytelen, hiszen a 14 napos elállási idő fele már eltelt anélkül, hogy megismerhettem volna, hogy esetleg mitől is állnék el, ha elállnék;
- még mindig nem kaptam meg az előfizetésem részét képező FilmBox+ streaming-szolgáltatás használatához szükséges kódot/kupont;
- hibát dob a tv.vodafone.hu oldal, ha megpróbálok belépni ("Nem sikerült az azonosítás. A fiók jelenleg zárolva van. (WA104)"), holott eddig nálam mindig működött.
Már kétszer telefonáltam ezek miatt, ígéreteket kaptam, megoldás továbbra sincs.

A fentiek mellett teljes meghatalmazásom/hozzáférésem van a 82 éves anyám Vodafone-előfizetésének intézéséhez, mégsem tudom megújítani a holnap lejáró hűségét, mivel anyu régi típusú személyi igazolványát, aminek a száma jelenleg is szerepel a Voda rendszerében, most "nem fogadja el a rendszer".

Megyek be ügyfélszolgálatra, személyesen odacsapni az asztalra - aminek nyilván nem lesz semmi eredménye ezeknél a balf...oknál.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#123049) Nikaré válasza pjen (#123040) üzenetére


Nikaré
őstag

Valószínűleg nálam lesz a hiba mert épp Android 5 -ös a tablet, ami az induló alsó határ.

(#123050) ledgeri


ledgeri
nagyúr

Na tök jó!
Ma láttam, hogy szerdán küldtek egy SMS-t hogy van 8k (gyorsabb így, a részösszeg nagyságrendje számít) fizetési elmaradásom. Hívjam a 1750-et VAGY egy pesti központit.
Felhívom az utóbbit, mert az tűnt egyszerűbbnek, és 06 perc 57 másodpercig hallgatom az alap automata tájékoztatót, hogy mikor mit kell csinálni ami idő alatt elhangzik, hogy a csoportos beszedési megbízásosoknak nem kell csinálni semmit. Újabb 3 perc munkatársunk foglalt zene után kinyomtam, mert az más sok, legyen akkor a 1750.
A 1750 csak a mobilos résszel foglalkozik hívjam a vezetékes számot, ha vezetékes problémám van.

Mondom oké, akkorl egyen a 1270. Navigálok menüben, várok, kicseng, felveszik.
Egy olyan emberkét kaptam, aki -az alapján amit ő vissza mondogatott- még azt sem tudtam egyszerűen megoldani, hogy két lap legyen megnyitva előtte a böngészőben, hogy lásson 2 számlát...
Mikor rákérdeztem, hogy ez miért két színű, és mit jelent visszamondta, hogy igen, két színű, de nem tudja miért. Mondta: igen, ezek befizetetlenek, és a fizetendő összeg a 3 hónapra 13k.... mikor rákérdeztem,hogy miért 8k-ról kaptam SMS-t, megint error..., ezen és ilyesmiken ültünk 20 percig, mikor bólintottam a korábban felajánlott "beküldi kivizsgálásra" ajánlatra.
Erre kérdi, hogy akarok-e még valamit, vagy végesztünk... Rákérdezek, hogy mi fog szerepelni a kivizsgálási cuccban, erre Ő "hogy amit lediktál, uram".... Mondom oké... Elkezdi pötyögni amit alapból már beszéltünk. Rákérdezek, hogy kapok-e valami referencia számot a beküldésre, hogy azzal keressek bárkit is legközelebb? Erre ő: "majd látni fogja", kérdem:" Hol?" Ő: "hát majd, ha leveszik...." (mármint az összeget.) Na mindegy valahogy kaptam egy új koleginát.

Ő vele már fluidabb volt az egész, de ő sem tudott semmit: miért nem működik, miért más kategória a július, ha 13k a tartozás 3 hónapra, miért csak a kéthónapos 8k-ról kapok sms-t, és hasonlók.
Konklúziónk az lett: -be kellene fizetni a hátralékot mihamarabb, csak a biztonság kevéért.
- ha csoportos beszedési megbízás kell, akkor azt ajánlott újrakötni a számlán szereplő csoportos beszedési azonosítóval (amit még most nézek meg, hogy ugyanaz-e mint a most leadott... ez is errort dobot, amikor rákérdeztem, hogy mi van, ha ugyanaz)
A csoportos beszedési "ne változtass" már esélyes, hogy nem helyes, annak ellenére, hogy még ma is fut a felhívható rendszeren.
Valami gond volt, valami gond van, de senki sem tud semmit, de emiatt nincs annyira para.

Az lesz, hogy ráküldök egy nagyobb összeget arra a számlaféleségre, és akkor majd megoldják...

Birzalom.... és IT CÉG.

Kisupdate: persze, hogy a csoportos beszedési azonosító más a számlán, mint a régi.

[ Szerkesztve ]

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.