Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#122001) Toth_Jani válasza pjen (#122000) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Na igen csoportosnál is 2-3 nap mire lekönyvelik de a következő számlán mindig rajta van hogy pont a befizetési határidő utolsónapján vonták le, és köszönik a befizetést.
Jó persze rosszabb bankoknál akár 84 forintot is elkérnek érte, és mint mindenki tudja 84 forint több mint az az 1000 amit e-pack kedvezményként adnak.
(Igaz mintha az E-Pack megszűnt volna nincs rajta a számlán viszont 1000 forinttal olcsóbb lett a NET.)

(#122002) woodworm válasza Toth_Jani (#122001) üzenetére


woodworm
veterán

Korábbi ígéretük ellenére a csoportos sem működik rendesen. A friss számlát pedig letölteni sem tudom (Hoppá...). Most akkor utaljak el két havi számlát brahira, hátha levonják a folyószámláról is?

Tehát a sárgacsekkes apukának jól megmondtátok milyen maradi, csak jelenleg pont nem vele van a baj!

(#122003) Toth_Jani válasza woodworm (#122002) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Akkor ez véletlenszerű lehet, nálam a csoportos minden beavatkozás nélkül rendben teszi a dolgát, persze nálam a szüleimmel már nincs ilyen gond, sőt lassan én következem. :(((
Esetleg az is lehet hogy a csoportos hiba akkor a Bankon is múlik.

(#122004) jety91 válasza loulou (#121966) üzenetére


jety91
őstag

Nálam is ugyanez, de ma ráveszem magamat és felhívom az ügyfélszolgálatot. Nálam is kezd betelni a pohár. Kritikán aluli amit művelnek ezzel is meg a CH7465VF modem szoftverével is. Régebben míg nem vodafone-os brandelt FW volt hozzá semmi baja nem volt, mindig stabilan működött és elérhető volt. Most napi többször be sem tölt a 192.168.100.1-es címen, majd pár perc után megjavul... Modem módban van IPv4-es címmel tehát nem kéne neki nagyon magát megeröltetnie....

[ Szerkesztve ]

(#122005) loulou válasza jety91 (#122004) üzenetére


loulou
kezdő

Akkor majd légyszi mondd el mit válaszoltak, főleg a hibakód ügyben. Néha tényleg frusztráló mit művelnek.

(#122006) cocka válasza loulou (#122005) üzenetére


cocka
veterán

Elolvastad amit korábban írtam?

(#122007) ludla válasza tasp (#121964) üzenetére


ludla
őstag

Szia! Valahogy lehet portot nyitni? Nem akar működni a Qbittorrent :F

https://www.facebook.com/groups/blackPantherOS/

(#122008) pjen válasza woodworm (#122002) üzenetére


pjen
félisten

Mért foglalkozol a csoportossal, a bank elfogadta, intézi a vodával karöltve. Majd levonja csak legyen a számlán pénz.

(#122009) loulou válasza cocka (#122006) üzenetére


loulou
kezdő

Igen, de mivel nincs mobilszolgáltatásom, így csak egy email címem van, amivel be tudok (tudnék) lépni a tv.vodafone.hu-ba. Érdekes, a MyVodafone-ba beenged az új, módosított email címmel, de a PC-s tv szolgáltatás sehogyan nem érhető el.

(#122010) AtHoS válasza loulou (#122009) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Ügyfélszolgálattal beszélgettél már az ügyben? Lehet nem ártana :K

read-only mode on the forum

(#122011) loulou válasza AtHoS (#122010) üzenetére


loulou
kezdő

Lehet, hogy az lesz a vége.

(#122012) Medical válasza pjen (#122000) üzenetére


Medical
aktív tag

+1 :K

Huawei P20 pro, ASUS K52F, CPU:i5-450M, Samsung SSD 840 series 240GB +500GB külső vinyó, RAM:8GB, Lumia 640 XL LTE, Win 10

(#122013) AtHoS válasza loulou (#122011) üzenetére


AtHoS
nagyúr

GYIK-ben írva vagyon, ha nincs megfelelő TV BOX-od (mert BOX alól egy menüben lehet ám törölgetni, de az is lehet, hogy csak okosteló, tablet eszközöket :B ), akkor eszközök törléséhez az ügyfélszolgálatot KELL hívni. Ez nem lehet, hanem valóban így van a fantasztikus felhasználói élményt javító fejlesztés után....SAJNOS :(((

read-only mode on the forum

(#122014) cocka válasza AtHoS (#122013) üzenetére


cocka
veterán

De ugye eredetileg annak a résznek, amit elvettek a myvodkafon webes felületéről két funkciója volt:

1. Ott aktiválhattad a vodafone TV-t, ha jól emlékszem nem magát a TV boxot, hanem pont a tv.vodafone.hu-t illetve azzal együtt az appot is.
2. Törölhetted azokat az eszközöket, amikkel korábban már hozzáfértél a tv.vodafone.hu-hoz illetve az apphoz.

Most az új módi az, hogy ezt a két funkciót kompletten kivették a myvodka webes felületéről.

És gondolom aki korábban nem aktiválta a régi rendszerben a hozzáférést, az most sem fér hozzá. Illetve csak a vodka TV box Selfcare programján keresztül lehet törölni a mobilplatformos eszközöket. A PC-ket, laptopokat ki se listázza, mert úgy szól a fáma, hogy azokat használat után automatikusan kidobja a rendszer. Ezért van az, hogy nem lehet bejelölni sehol, hogy ha egy adott gépen korábban már használtad a tv.vodafone.hu-t, akkor emlékezzen rád.

(#122015) kavics válasza loulou (#122009) üzenetére


kavics
csendes tag

Ha webesen beenged a vodafon.hu (myvodafone) oldalra, de a tv-re nem, ugyanazzal az e-mail + jelszó kombóval, akkor vagy töröld a cache-t vagy próbálkozz egy új "szűz" böngészővel.
Ha ez sem segít, akkor tényleg ügyfélszolgálat

(#122016) AtHoS válasza cocka (#122014) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Emiatt írtam a "fantasztikus felhasználói élményt javító fejlesztés után..." szöveget.
Sajnálatos módon a fejlesztések legkevésbé a felhasználókért történnek. Mindig, mindenhol a költségoptimalizálás jegyében "alakítanak valamin", amit fejlesztés marketing dumával próbálnak lenyomni a felhasználók torkán.

Lásd a tegnap-tegnapelőtti port.hu TV műsor oldal "fejlesztést".
Vajon miért nem lehet egy klikkel látni egymás mellett a beállított kedvenc sport csatornákon éppen melyik bajnokság, milyen évadából adnak le mérkőzést és az mely csapatok között zajlik? Persze csatornánként plusz 2 kattintással megvan az infó -> nézd csak, 9 sport catorna szorozva két kattintással csatornánként, az bizony tizennyolcszoros reklám megtekintés...na ez így pont jó lesz. Valahogy így zajlik a "fejlesztés". Ez meg a felhasználónak plusz sok perc az értékes idejéből :(((

Vodát sem értem, mert a harmatos ügyfélszolgálatot - egy már készen lévő és ügyfélszolgálatot megkerülő közvetlen megoldás törlésével - még jobban megterhelnek. Ezek komplett hülyék gyülekezete....

MÁS: Médiakártyám azóta sincs, nem keresnek időpont egyeztetéssel kapcsolatban! Direkt nem hívogatom őket, mert 3k+egyebek/óra inkább melózom. Rájuk írtam weben panaszt téve, aztán várom, hogy számolgassák össze mennyi kötbért fognak fizetni a töketlenségük miatt július 26-tól számolva, mert a leadott médiabox helyébe nem képesek médiakártyát prezentálni. Legjobb, hogy 11-ével épp le is járt a hűségem náluk :B

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#122017) zzola


zzola
félisten

Ma bementem egy Vodafone irodába, hogy vezetékes szolgáltatás áthelyezését kérjem Balatonalmádiból Kozármislenybe. Az ügyfélszolgálatos 3/4 órát hegesztett valamit a gépén, majd jött egy e-mail.

"Tisztelt Ügyfelünk!
Sajnos az áthelyezési kérelmét nem tudjuk teljesíteni 7761 Kozármisleny címen a következő ok miatt: Az áthelyezés tiltott, mivel a célhelyszínen nem elérhető a szükséges hozzáférés típus."

Sikerült megállapítani, hogy az ügyintéző nem tudja berögzíteni a kért igényt, az alábbi probléma miatt:
Balatonalmádi: D3.0
Kozármisleny: D3.1
---------------------------------
Mindkét címen azonos szolgáltatások érhetőek el:
Internet L (500mbit)
TV HD PLUS (114 csatorna)
Nonstop S telefon

Egy ügyfélkérelmet kellett benyújtanom, amit majd a háttércsoport elbírál, hogy lehetséges-e a szolgáltatás költöztetése 3.0-ról 3.1-re.

Azt hittem hogy befosok, ez akkora vicc.
Eszem f@szom megáll!

:W :W :W

(#122018) jeni válasza zzola (#122017) üzenetére


jeni
félisten

Ha azt írnád-mondanád,hogy kértem/kéred a Kozármisleny címen a szolgáltatás bekötését,akkor biztosan már holnap bekötik.

[ Szerkesztve ]

(#122019) zzola válasza jeni (#122018) üzenetére


zzola
félisten

Nyilván.
Jöttek ott jobbnál jobb ötletek, hárman nézték az iPadot...
Szerződés bontás, majd új igény....
A probléma az, hogy van hűség az előfizetésen.
;]

(#122020) cocka válasza AtHoS (#122016) üzenetére


cocka
veterán

Miért az milyen, hogy egy kósza osztott díjazású hívás miatt felszámoltak 2.2 Ft-ot, de számlapénzzel fizet az ember általában, tehát nincs kerekítés, de ezek felkerekítették 3-ra.

Szóval szerintük kerekítés = felső egészrész számítás :C

(#122021) kezo0


kezo0
addikt

De jó lenne tudni, mit jelent, hogy "következő számla dátuma". Mert ugye aug. 14. vasárnapra esett, de ma, 15-én sem érkezett nekem új számla. (Öt perce készült a screenshot.)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122022) woodworm válasza kezo0 (#122021) üzenetére


woodworm
veterán

Miért nem töltöd le? Nekem a 13-án készült számlámat 09.05-éig kell befizetni, hétvégén készült, 3 hét van a rendezésre.

(#122023) kezo0 válasza woodworm (#122022) üzenetére


kezo0
addikt

???
Amit mutat, hogy 09.05. a fizetési határidő, az rég le van töltve, és csoportos beszedéssel lesz majd aznap leemelve a számlámról (ha minden jól megy).
A kérdés nem erre vonatkozott. Fent írja, hogy „Következő számla dátuma: 2022.08.14.” – na, ezt a „következő számlát” nem kaptam még meg, pedig aug. 15. van.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122024) wjbhbdux


wjbhbdux
veterán

de amúgy levonta és sms is jött a vodától hogy be lett fizetve.. :U

/s

(#122025) sz.j


sz.j
nagyúr

Szevasztok!

Tapasztalt valaki olyat, hogy kb. két hét óta lassan vagy egyáltalán nem töltenek be a különböző internetes oldalak, főleg a Google-hoz tartozók de a többi is, különböző hibára hivatkozva (protokoll ,hálózati, időtúllépés, stb)?

Ha ez a hiba a Voda miatt van, akkor hogy lehetne ezt megszüntetni?

Műanyag, alumínium és motoros redőnyök, valamint szúnyoghálók készítése, szerelése. www.szaboredony.hu

(#122026) kabelmania27 válasza sz.j (#122025) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
1270-es számon vagy my vodafone oldalon kapcsold ki az ipv6-ot.
Amennyiben használsz saját routert és a modem modem üzemmódban van, saját eszközön a dns kiszolgálókhoz beállíthatod a 1.1.1.1/ 1.0.0.1 vagy 8.8.8.8/8.8.4.4 párost.
Ha megírod a modem jelszint értékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.

(#122027) pjen válasza kezo0 (#122023) üzenetére


pjen
félisten

Mert lehet, hogy akkor lesz a számla zárás és pár nap amíg megkapod. Egyébként mi olyan sűrgős?

(#122028) sz.j válasza kabelmania27 (#122026) üzenetére


sz.j
nagyúr

Szia!

Először is köszi a válaszodat :K

Mivel nem vagyok járatos a javasolt dolgokba szeretném megkérdezni, hogyan értsem azt, hogy a "1270-es számon vagy my vodafone oldalon kapcsold ki az ipv6-ot."

Jól értem, hívjam fel az ügyfélszolgálatot és kérjem meg őket hogy kapcsolják ki az ipv6-ot?

Mivel még soha nem csináltam tudnál segíteni, hogyan lehet a my vodafone oldalon az ipv6-ot kikapcsolni?

Ha ez számít, akkor routert nem használok és egy régi Ubee EVW3226 píp. modemem van.

Műanyag, alumínium és motoros redőnyök, valamint szúnyoghálók készítése, szerelése. www.szaboredony.hu

(#122029) kabelmania27 válasza sz.j (#122028) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Böngészőbe írd be a 192.168.100.1 címet, admin párossal elvileg betudsz lépni a modem oldalára, utána nézd meg, hogy van-e a modem üzemmód, ha van modem üzemmód akkor ipv4-ben van a modem, ha nincs modem üzemmód akkor ipv6-ban van a modem, ekkor kell megnézni az előző hsz-ban leírtakat. Igen, jól érted, 1270-es számon csak internet hiba menüpontban a heldesk ügyintézőtől tudod kérni az ipv6 kikapcsolását.
My vodafone oldalon elvileg az internet szolgáltatásoknál van ipv6 kikapcsolás.

(#122030) kezo0 válasza pjen (#122027) üzenetére


kezo0
addikt

Mondjuk szerintem az csak rám tartozna, ha valami sürgős lenne, és ezért tennék fel itt egy kérdést. De speciel nem is arról van szó, hogy sürgős, csak szeretnék értelmezni egy szöveget, amit kifejezetten nekem jelenít meg a szolgáltató. Ha azt írják ki, hogy ez és ez a következő számla dátuma, az szerintem nem értelmezhető. Mert ez lehetne a számla kiállításának dátuma vagy a számomra elérhetővé tételének a dátuma is. Mindenesetre a jelzett időpontban nem kaptam meg, ahhoz meg nekem ügyfélként nincs közöm, hogy az ő rendszerükben mikor van a zárás. Engem nyilván az érdekel, hogy mikor kapom meg, és meddig kell majd kifizetni. Ha ezt nem képesek előre jelezni, akkor inkább ne jelezzenek előre olyat, ami viszont számomra nem tartalmaz értelmezhető információt. Vagy fogalmazzanak egyértelműen, érthetően.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122031) pjen válasza kezo0 (#122030) üzenetére


pjen
félisten

Bocs nem is személy szerint Neked szántam, csak rosszul sült el. Tele a fórum reklamációval, hogy például a csoportost még nem vették le, nem könyvelték stb. Nem értettem hová sietnek. :)

(#122032) cocka válasza pjen (#122031) üzenetére


cocka
veterán

Július 28. volt a határidô nálam. És még mindig nincs levonva. Ez különösen annak tudatában érdekes, hogy a határidô napján szokták vonni.

(#122033) pjen válasza cocka (#122032) üzenetére


pjen
félisten

De mért foglalkozol vele? Ha csoportos beszedésen vagy, majd a bank és a voda megoldja.

(#122034) sz.j válasza kabelmania27 (#122029) üzenetére


sz.j
nagyúr

Köszönöm az infót.

Műanyag, alumínium és motoros redőnyök, valamint szúnyoghálók készítése, szerelése. www.szaboredony.hu

(#122035) kezo0 válasza pjen (#122033) üzenetére


kezo0
addikt

Hát azért ez engem is zavarna. Van számla (ugye sokaknál még nincs is, vagy van, de nem tudják megnézni), van fizetési határidő, és van a Voda ígérete, mely szerint az átállással kapcsolatban nincs teendője a csoportos beszedéssel fizetőknek. Akkor miért nincs még levonva a díj két héttel a fiz. határidő lejárta után sem? És nehogy egyszer csak kikapcsolják a szolgáltatást, mivel nincs kifizetve a havidíj. Ez ugye náluk simán megtörténhet akkor is, ha miattuk nincs kifizetve, aztán cocka kolléga majd bizonygathatja nekik, hogy nem ő a hunyó. Abszurd lenne? Igen, és mégsem lehetetlen. :(

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122036) Toth_Jani válasza kezo0 (#122030) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Mármint erre gondolsz? " Következő számla dátuma: 2022.09.01" (Nálam)
Ja és az aktuális határideje: " Határidő: 2022.09.05"
Úgy érzem lesz egy kis átfedés a csoportos beszedés miatt, kíváncsi leszek az E-pack kedvezmény igy hogy jön ki?? :N

(#122037) pjen válasza kezo0 (#122035) üzenetére


pjen
félisten

Nem tudom, de szerintem mielőtt a voda kikapcsolja a szolgáltatást mindenféle felszólító leveleket küld.

(#122038) kezo0 válasza Toth_Jani (#122036) üzenetére


kezo0
addikt

Igen, arra, a #122021-ben mutattam róla screenshotot.
Szerintem ennek a hajcihőnek nincs kihatása az e-packra, feltéve, hogy időben elmegy mindig a pénz a bankszámládról (és ugye cocka esetében most ez is kérdéses)…

pjen: Na, cocka egy csomó levelet pont nem szokott tőlük megkapni. :)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#122039) woodworm válasza pjen (#122037) üzenetére


woodworm
veterán

Igen, - epack kedvezmény, + felszólítási díj. Most az ő hülyeségük miatt basszam el rengeteg időmet, mire ezt kompenzáltatom velük?

(#122040) gyemipapa válasza kezo0 (#122035) üzenetére


gyemipapa
senior tag

Csoportos beszedésnél a szolgáltató hívja le a díjat a banktól, az ő sara ha nem.
A gond akkor lenne, ha nem lenne a számlán fedezet, vagy alacsonyabb limit lenne beállítva mint amekkora összeget lehívna. Szóval felesleges pánikolni. Továbbá igaz, hogy szó nélkül (felszólítás nélkül) semmilyen szolgáltató nem szünteti meg a szolgáltatást.
Neki az az érdeke, hogy előbb-utóbb a pénzéhez jusson, és ne veszítse el az ügyfelet.

Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...

(#122041) pjen válasza woodworm (#122039) üzenetére


pjen
félisten

A voda mobil számlám befzetési határideje 0,8-12 volt. Én el is utaltam tizenkettedikén, csak ma irja, hogy nincs fizetendő számlám, van mikor csak egy hét múlva. Ez az Ő problémájuk, nekem semmi közöm hozzá.

(#122042) jeni válasza pjen (#122041) üzenetére


jeni
félisten

az a gond,hogy az egyik tag még aznap (a befizetési határidő napján) befizette a csekket melyet későn küldték el,többszöri jelzése ellenére és mégis késedelmi kamatot számolnak fel a következő számlán.

[ Szerkesztve ]

(#122043) woodworm válasza pjen (#122041) üzenetére


woodworm
veterán

De neked "csak" az utalásod könyvelték lassan. Nálunk közel 3 héttel a határidő letelte után sem vonták le az összeget, szerintem ez már le sem lesz. Ha visszaolvasol, akkor már a upc-nél is voltak hasonló misztikus esetek egyeseknél, és nem a fej homokba dugása volt a megoldás.
Mindenesetre én kifizettem az összeget és ha a következőt sem vonja le, akkor majd a bank felől intézzük az új megbízást.

(#122044) pjen válasza jeni (#122042) üzenetére


pjen
félisten

Vissza olvastam, lehet, hogy küldtek csekket és lehet, hogy a postás nem dobta be, véletlen ki lett dobva, bármi előfordulhat.

(#122045) pjen válasza woodworm (#122043) üzenetére


pjen
félisten

Nem tudom, hogy megy ez sosem volt csoportos befizetésem. Nővérem bement a bankba ahol a számlája van és megbízta a bankot, hogy a számlájáról a beérkező számlákat fizesse ki. Évek óta flottul működik.

(#122046) sz.j válasza kabelmania27 (#122029) üzenetére


sz.j
nagyúr

Át lett állítva ipv4-re és megszűnt a hiba ..
Annak van valamilyen "hátránya" nem ipv-6-al megy hanem "csak" ipv4-el?

Műanyag, alumínium és motoros redőnyök, valamint szúnyoghálók készítése, szerelése. www.szaboredony.hu

(#122047) AtHoS válasza sz.j (#122046) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Igen, van hátránya -> nem lesz gondod a weboldalak megjelenítésével ;]

read-only mode on the forum

(#122048) sz.j válasza AtHoS (#122047) üzenetére


sz.j
nagyúr

Bravó, ez egy "szuper" válasz volt ...

Gondolom nem véletlenül van ipv4-es és ipv6-os is, mert ha nem lenne köztük semmi különbség akkor feltételezem, hogy csak az egyik lenne ....

Ui.
Közben a témával kapcsolatban ezt találtam

[ Szerkesztve ]

Műanyag, alumínium és motoros redőnyök, valamint szúnyoghálók készítése, szerelése. www.szaboredony.hu

(#122049) Toth_Jani válasza pjen (#122045) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Az a csoportos beszedési megbízás, persze nem muszáj bemenni a bankba, ma már legtöbb banknak ki lehet adni Online is.
Nekem vagy 15 éve nem hozott a postás számlát csekket.

[ Szerkesztve ]

(#122050) pjen válasza Toth_Jani (#122049) üzenetére


pjen
félisten

Igen, erre gondolok. Nekem se jön csekk sehonnan. Az app ban megjelenik az összeg és ha nem kirívóan eltérő az átlagostól akkor utalom. Aztán vagy letöltöm a számlát vagy nem, inkább nem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.