Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#132301) Toth_Jani válasza F-ECT$ (#132299) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nálam a Win11 +Edge ezt minden hónap elején eljátssza, vagy akkor jár le a cookie, vagy valami biztonsági korlát van beépítve.
Például innét is kidob havonta egyszer, vagy a Voda személyes oldaláról is.

[ Szerkesztve ]

(#132302) F-ECT$ válasza Toth_Jani (#132301) üzenetére


F-ECT$
titán

Nálam ez Chrome volt, korábban nem csinált ilyet. De az is furcsa volt, hogy a weboldalak is dobálták a "biztos te akartál belépni?" figyelmeztetéseket.

Dive ever, work never.

(#132303) cocka


cocka
veterán

Taps! Kb. másfél év után a vodafone-nak sikerült eljutni odáig, hogy kiszürkítsék az extra adat vásárlása gombot a vezetékes telefon szekcióból. :C

(#132304) -=RelakS=-


-=RelakS=-
veterán

Van most valami majré Gödöllő környékén? 10 óra után pár perccel felszívódott az interweb, és a DS Scanning állapoton nem lendül túl a modem. Ranged Upstream channel fail-t is ír a network status-ban.

Lehet ez annak a mellékhatása, hogy múlt héten lett hosszabbítás lebeszélve?

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#132305) Intruder2k5 válasza -=RelakS=- (#132304) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nem hiszem, ez inkább úgy hangzik mint valami kábelvágás. Szomszédokról nem tudni semmit? Náluk működik?

[ Szerkesztve ]

(#132306) -=RelakS=- válasza Intruder2k5 (#132305) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Végülis tévé sincs :(

Na, ilyet sem láttam még :DDD A Vodafone alkalmazásban látom, hogy a szomszéd lépcsőházból műszaki hibát jelentettek, és dolgoznak rajta

[ Szerkesztve ]

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#132307) Toth_Jani válasza -=RelakS=- (#132306) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Pár hete már benne van, és ezek szerint működik is.

(#132308) gduck válasza cocka (#132303) üzenetére


gduck
addikt

Két hónapja nem tudják megcsinálni, hogy a mobilos csomagomnál látszódjon a DUPLA adat opció. :W :C

Lehet tovább kellene vinni az ügyet, mert agyon van reklámozva, aktiválni viszont nem lehet. :(

(#132309) cocka válasza gduck (#132308) üzenetére


cocka
veterán

Kérdezek egy nagyon triviálisat... SMS-ben nem lehet megrendelni? :D

Nálam a prepaidnél volt az, hogy egyenleg van elég, de weben azt írja, hogy nincs fedezet a csomagok megrendeléséhez. LOL Mondom akkor hogy a francba rendeljem meg... jó akkor marad az SMS. És azzal simán ment! :DDD

(#132310) gduck válasza cocka (#132309) üzenetére


gduck
addikt

Nem, sajnos ezt kizárólag a mobiltelefonos appban lehetne aktiválni, az ajánlatok résznél! :W

[ Szerkesztve ]

(#132311) cocka válasza gduck (#132310) üzenetére


cocka
veterán

Jajj az de korrekt. Meg amikor webáruház... (érted WEBáruház, nem APPáruház) kiírja, hogy a kedvezmény csak appos megrendelés esetén jár. Mer miért is?

Ráadásul ott még az sem játszik, hogy azért használd az appot, mert ott tudjuk a személyes adataidat elkérni, mivel a szállításhoz amúgy is meg kell adni a személyes adatokat weben is, rosszabb esetben lakcímet is.

Bár gondolom a reklámok felől fúj a szél, mert a weben, laptopon vagy PC-n sokkal egyszerűbb a reklámokat letiltani, mint mobilon. És ha már a füleden is reklám jön ki, akkor nagy kegyesen adunk 10% kedvezmény helyett 20-at, csak azért, mert hagytad, hogy betemessenek a reklámok.

Hogy valamennyire ON is legyen: Nemrég ugye teszteltem a VTV boxon azt a France24 appot és tényleg az van, hogy a megállításon kívül hiába van ott a többi vezérlőgomb, se előre, se hátra nem tudod a videókat tekerni, mert rögvest reklám jön, majd amikor vége, akkor meg vagy kezelhetetlenül megy előre vagy hátra vagy nem csavarja sehova, hanem ott folytatja, ahol a reklám előtt tartottál.

[ Szerkesztve ]

(#132312) Dan-szan válasza Palace701 (#132278) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Szia,
Igen, ki lehet alkudni még most is jobb árat. A héten hívtak engem, hűség már régen lejárt. Alapból kevesebbet mondott a jelenlegi csomagra, de még attól is sikerült jelentősen olcsóbbra kihozni.
Ami meglepett, a vonalas telefonhoz már nem ragaszkodnak, hogy benne kell legyen.

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#132313) gduck válasza cocka (#132311) üzenetére


gduck
addikt

Ez amúgy nem teljesen off téma, mert ha a vezetékes szolgáltatás mellett van mobilos szolgáltatás is, akkor havonta azért jó sok pénzt meg lehet spórolni. ;)

(#132314) cocka válasza gduck (#132313) üzenetére


cocka
veterán

Az parasztvakítás, mert ha nem éri el a 4 szolgáltatás havi díja asszem a 14.5k-t, akkor nem kapsz semmilyen kedvezményt. Abból is csak 20%-ot adnak, ami azt jelenti, hogy MINIMUM 11600-at kell havonta költened, ami iszonyat sok még a régebbi drágább havi díjakhoz képest is.

Valójában ennek úgy kéne működnie, hogy ha mindenkit bele akarnak kergetni ebbe az internet nevezetű csapdába, akkor minél olcsóbban kéne adniuk, hiszen drágán a kutya nem akar se netezni, se tévézni, se vezetékes telefonálni. Nyilván a másik kettőnek sem árt, ha olcsóbb.

(#132315) gduck válasza cocka (#132314) üzenetére


gduck
addikt

Miért lenne parasztvakítás? Fullos kábelTV csomag+4 mobiltelefon előfizetés simán 14,5k felett van ;)

(#132316) cocka válasza gduck (#132315) üzenetére


cocka
veterán

Röviden: ELSŐ mondat!

Csak azért nem fogok többet költeni, mert a vodafone ezt akarja!

Bővebben: Mert így minden olyan baromságot is megrendeltetnek az előfizetőkkel, amikre semmi szükségük (amennyiben tényleg van, akkor nyilván megérheti, de itt most... lásd ELSŐ mondat!), csak azért, hogy kaphassanak 20% kedvezményt. Hát azért nem fogok azon agyalni, hogy hogy tornázhatnám fel a saját havi díjam 14k-ra, hátha kapok ezért kedvezményt. :DD

[ Szerkesztve ]

(#132317) pjen válasza cocka (#132314) üzenetére


pjen
félisten

Van tv előfizum+3 vtv box+HBO MAX+film box+go super+500 as net.Bőven megkapom 20% ot. Hol a csapda...

(#132318) Toth_Jani válasza pjen (#132317) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Természetes hogy elégedett vagy, hiszen ezt 2020-ban éppen te kérted. :)
Itt nem az összegről van szó,legalábbis nálam.Amit UPC adni tud az megy nálam,csak a teló alap.Kifizetem.Viszont valamennyi kedvezményt én is kaphatnék,hiszen az én jövedelmem is csökkenhet.De ez csak elvi kérdés,egyáltalán nem érdekel,hogy ki mennyiért és mit kap.

(#132319) gduck válasza cocka (#132316) üzenetére


gduck
addikt

Én nem tornáztam semmit, ősidők óta volt UPC+Vodafone mobil. UPC-ből lett Vodafone és utána jött ez a Vodafone ONE 20-30% kedvezmény. :D

[ Szerkesztve ]

(#132320) cocka válasza pjen (#132317) üzenetére


cocka
veterán

Hát akiknek ennyi ideje van tévézni meg streaming szolgáltatók cuccait nézni. :U

(#132321) pjen válasza cocka (#132320) üzenetére


pjen
félisten

Ha elég sokaig Élsz nyugdíjas leszel és ha szerencséd van nem is leszel egyedül.

(#132322) F-ECT$ válasza Dan-szan (#132312) üzenetére


F-ECT$
titán

Ez mit jelent pontosan konkrét díjcsomagokkal és díjakkal?

Dive ever, work never.

(#132323) troland26


troland26
őstag

Sziasztok
Van egy otthoni vezetékes szolgáltatásom (tv+internet+telefon) Médiakártyával van igénybe véve a tv szolgáltatás. Múlt hónapig 3 kártya volt 3 tv be. Az egyiket vissza adtam , mert nem használtuk. Viszont abba a tvbe amiből kikerült a kártya szeretném nézni az ingyenesen fogható adókat, de az RTL és a TV2 valamiért nem jön be. A Duna ,M2, M1 , HD minőségbe jön csak a 2 kereskedelmi nem akaródzik ...azt írja nem találja a CI kártyát. A kérdés lényege az lenne ha pl az M1 nem kéri a kártya jelenlétét akkor az RTL miért ?

(#132324) ben11


ben11
őstag

Másnál is akadozik a net? (Budaörs)

(#132325) kabelmania27 válasza ben11 (#132324) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.

(#132326) pjen válasza troland26 (#132323) üzenetére


pjen
félisten

Mert kódólt. A mindíg tv n tudsz nézni.ingyen vagy 15 csatornát.pontosan nem tudom. Ott van RTL és Tv 2 is. Nálam 2 méter dróttal is működik.

(#132327) Ledi válasza troland26 (#132323) üzenetére


Ledi
aktív tag

Azért, mert a közszolgálatiak és ha van helyi tv az kódolatlan. Az összes többi kódolt.
Időnként van 1-2 kódolatlan csatorna ami mindig változik. Most pl. 14. csatorna Cool és a 15. csatin a Galaxy 4.

(#132328) gg72


gg72
veterán

Máshol sincs vezetékes net? Agárdon éjfél óta nincs, de a lányom azt mondja, hogy Balatonalmádiban szintén nem megy, de nem találok hírt róla, hogy központi hiba lenne...

(#132329) MasterDeeJay

Az egyik céges telefonszámhoz hozzá van rendelve az egyik korábbi dolgozó otthoni nete(TV, telefon meg nem tudom még mik), már nem dolgozik a cégnél 6 éve.
Ugyan ehhez a telefonszámhoz szintén hozzá van rendelve pár céges előfizetés is.
Havonta érkezik sms hogy havidíjat kell fizetni ami nem baj mert több előfizetést is kezelek vele, viszont az idegen előfizetést ki szeretném törölni mert bár nem fizetném be véletlenül de jobb a békesség. Meg amúgy sem szeretném másnak a dolgait nézegetni. Az illető csekken fizeti, soha nem is lépett be így ez csak ittragadt valahogy.

Most nagy nehezen beléptem az idegen myvodafone fiókba, elég ha kapcsolattartási telefonszámnál átírom valami random számra? Vagy van valahol fiók törlése gomb?

(amúgy valószínű ez okozta a korábbi fennakadást amikor a céges fiókokat kezeltem, de persze vodások cseszték megmondani hogy több előfizetés van ugyan azon számra így ez miatt nem tudtak beazonosítani, bár már mindegy mert a nagyobb részét az előfizetéseknek a telekomhoz viszem januártól, de szeretném rendberakni az esetleges jövőbeni megkeresések elkerüléséhez)

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#132330) LouiS22 válasza MasterDeeJay (#132329) üzenetére


LouiS22
veterán

Szerintem ez nem vállalati topic, van dedikált vállalati üfsz telefonszám is, de gyanítom, hogy a cégednek van egy kapcsolattartója is, akit pont azért tart a cég, hogy ezeket a problémákat azonnal kezelje.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#132331) pjen válasza gg72 (#132328) üzenetére


pjen
félisten

Bp, 17. ker. Itt van.

(#132332) gg72 válasza pjen (#132331) üzenetére


gg72
veterán

Kösz, aztán reggel itt is helyreállt, router restart után.

(#132333) MasterDeeJay válasza LouiS22 (#132330) üzenetére

Lehet rosszul írtam, én vagyok aki kezeli a cég(ek) dolgait. Az előző dolgozó a céges telefonszámra regisztrálta be a saját otthoni fiókját és azt akarnám törölni.
Ha lehet kihagynám ebből a voda ügyfélszolgálatot mert csak felcsesznek. (illetne nem is hiszem hogy idegen ügyfél nevében intézkedhetek, mert bár hozzáférek de nem én vagyok az előfizető és tényeg sok éve nem is szabadna hozzáférnem)
Én vagyok a kapcsolattartó és az én számom van megadva de a kérdéses előfizetés rajt marad a myvodafone fiókon (azaz telefonszámon nem a fiókon).
Otthoni szolgáltatásokról van szó, azaz azt akarom törölni a fiókról. A céges az más, itt most nem befolyásol semmit. (amúgy nem igazi céges, sima ugyan olyan otthoni net csak cégnévre van)

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#132334) Sanya válasza pjen (#132321) üzenetére


Sanya
nagyúr

:)

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#132335) JFlaherty89


JFlaherty89
friss újonc

Sziasztok!
Átnyálaztam már a téma összefoglalót, meg próbáltam kulcsszavakra keresni a topikban, de nem igazán találtam meg a potenciális megoldást a problémánkra. Ha mégis felmerült volna már korábban, akkor mea culpa...

Szóval két éve költöztünk be Zuglóba, sok alternatíva nem is volt a háztömbben, úgyhogy maradt a Vodafone, mint internetszolgáltató. Két évig semmi gond nem volt a nettel, pontosítva a Wi-Fivel, de aztán szeptemberben megkerestek minket telefonon, hogy megszűnik az a csomag, amiben addig voltunk (500 mbites talán?), és felajánlották a gigabites kapcsolatot helyettesítésként. Belementünk, miért ne.

Már napokkal utána felkerestük ismét a Vodafone-t, mivel a banki alkalmazások a telefonjainkon be sem engedtek minket wi-fin keresztül (mobilneten meg minden probléma nélkül be tudtunk lépni, ekkor vált gyanússá). Ezt akkor orvosolta valahogy az ügyfélszolgálatos, splitelték az SSID-t, és mondta is a srác, hogy ha a router (Aris TG3442) közelében tartózkodunk, akkor az 5GHz-es frekvenciára csatlakozzunk rá az eszközeinkkel, úgyhogy a laptopomat is erre csatlakoztatom, mivel kb. 1-másfél méterre van a router tőle.

Igen ám, de a Wi-Fi maga továbbra sem olyan "folyékony", mint annak előtte a kisebb sávszélességgel. Az oldalak 2-3 mp-be telnek, mire betöltődnek, legyenek azok egyszerű fórumok vagy kiterjedtebb híroldalak. Emellett egy filmes hírportálnak is szoktam cikkeket írni, de az admin oldal bizonyos pop-up gombjai vagy ablakai csak második vagy sokadik betöltés esetén jelennek meg (ezzel a problémával az egész szerkesztőségben csak én küszködök, és csak akkor, ha innen Zuglóból viszem fel az új anyagot az adminba, szülői otthonban nincs ilyen probléma). Ráadásul, bár a legtöbb banki tranzakció igazolása most már átmegy a wi-fin keresztül, de például a Tesco Online-ra való banki regisztrációnkat folyton visszadobta a Tesco oldala - aztán megint csak megpróbáltuk mobilnettel is a fizetés kezdeményezését, amivel már nem ütköztünk problémába.

A helyzet távol áll a katasztrofálistól, de olykor rendkívül frusztráló tud lenni (főleg amikor egy kiterjedtebb cikknél már-már a feltöltés annyi időbe telik, mint a megírás maga). Annak tükrében főleg, hogy ez a gigabites net bevezetése óta fennálló probléma, és előtte egyáltalán nem volt okunk a panaszra a wi-fit illetően. Esetleg van tippetek, hogy mi állhat a probléma hátterében? Van-e esetleg olyan router beállítás, amivel megpróbálkozhatnánk? Még arra tudok gondolni, hogy a házba bevezetett kábelek nem bírják el a gigabites sebességet, ezzel meg albérlőként sokat nem tudunk kezdeni :D

Köszi, és még egyszer bocsi, ha ez egy megismételt kérdés lett végül.

(#132336) Dan-szan válasza F-ECT$ (#132322) üzenetére


Dan-szan
senior tag

500-as net+ az alap 69 csatorna ez 5840 Ft , 8730 volt az előző bővebb csomagár. Lehet így nem tűnik szuper üzletnek de még azon is erősen hezitáltam,hogy elég csak a net , alig nézünk hagyományos csatornákat, de következőnek valószínű így lesz.

[ Szerkesztve ]

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#132337) kabelmania27 válasza JFlaherty89 (#132335) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Vezeték nélküli kapcsolatot nem garantálják a szolgáltatók ezért nézd meg vezetékes kapcsolattal javul-e a helyzet.
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot, amennyiben ez nem segít érdemes venni gigabites routert és az arrist modem üzemmódban használni mert modem üzemmódban stabilabb a modem. Modem fw frissítés óta nem lehet az Arris és a compal modemen wlan csatornát változtatni automatikusan a legkevésbé terhelt csatornák kerülnek kiválasztásra.

(#132338) boborján2 válasza kabelmania27 (#132337) üzenetére


boborján2
aktív tag

Vezeték nélküli kapcsolatot nem garantálják a szolgáltatók

Ez nem teljesen igaz.
Magát a sebességet nem garantálják mert az terep függő.
De pl. trékom ÁSZF szerint a hibamentesen működő wifi rádió jelet azt köteles garantálni, mert wifi képes eszközzel adja a szolgáltatást.
Szóval ha a wifi sebesség / szakadozás a szolga router miatt van (bizonyíthatóan), akkor köteles azt javítani!

Csak sokan úgy vannak vele , hogy a szolgáltató ezt a varázsmondatot elmondja , hogy wifire nincs garancia és ezzel majdnem mindenkit le tud rázni.

Ha a voda ÁSZF-ben is valami hasonló a helyzet , akkor érdemes egy kört futni velewifi hiba esetén.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132339) Toth_Jani válasza boborján2 (#132338) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Olyan meg nincs, a WIFI vagy működik vagy nem, ha fizikailag jó és van internet akkor az megy, különben cserélik a CB-t vagy kinél mi van azt.

(#132340) boborján2 válasza Toth_Jani (#132339) üzenetére


boborján2
aktív tag

Csak épp tud működni 1 megabittel meg 400 megabittel.Meg tud szakadozni is. Nem mindegy.

De ezért is írtam hogy nem tudom vodáéknák mi a hozzáállás ilyen esetben.

Nálam pl. a hűtőgép, egy samsnung mobil és egy tv nem szereti a vodafone sagem wifit.
A másik nem tudom hány eszköznek semmi baja vele.
Ugyanezen eszközöknek másik routerral szintén semmi baja. Nem ennyire fekete vagy fehér,hogy vagy megy vagy nem.

[ Szerkesztve ]

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132341) Toth_Jani válasza boborján2 (#132340) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Ez nálam is előfordul van hogy 100-al kapcsolódik meg van amikor 800-al, mostanában raktam át modem módban és vettem egy MESH routert ami ugyanezt csinálja.
Akkor érdemes lenne visszaküldenem még belefér a 14 napba??

(#132342) szabeska


szabeska
addikt

Modem csere esetén mindenképpen kell technikus, vagy üzletbe is el lehet menni érte, ha nagyobb csomagra váltanék? :R

F1

(#132343) kabelmania27 válasza szabeska (#132342) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

1270-es számon vagy ügyfélszolgálati irodában kérdezd meg.
Korábban még lehetett csomagot váltani saját beüzemeléssel de már csak technikus általi beüzemelés van.

(#132344) kenand


kenand
veterán

mai tapasztalat:

Tegnap hívtak, hogy hosszabbítsak vezetékes NET csomagot, más néven ugyan azt kaptam ugyan annyiért (szerencsére)
Még is minden beállítást felrúgtak, IPV4-et visszaállították, IPV6-ra, nem ment a port forwarding. Bridge üzemmódból vissza normál üzemmódba....

Szóval ha hosszabbítás van minden alapra állítanak, nem foglalkoznak azzal mi volt a beállítás sajnos. lehet majd telefonálgatni

(#132345) SzGee válasza kenand (#132344) üzenetére


SzGee
aktív tag

Ha ugyanazt kaptad ugyanannyiért, akkor mi értelme volt hosszabbítani? :F :F :F
Aláírtál egy év hűséget a semmiért?

If you leave me, can I come, too?

(#132346) Toth_Jani válasza SzGee (#132345) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Mert hívta az üzletkötő, és nem akarta elhajtani, hiszen neki is élni kell valamiből. :)

[ Szerkesztve ]

(#132347) mcll válasza SzGee (#132345) üzenetére


mcll
senior tag

Valószínű ha nem köti újra akkor megemelkedett volna a díja.

"Microsoft gives you Windows... Linux gives you the whole house."

(#132348) kenand válasza SzGee (#132345) üzenetére


kenand
veterán

Nem akartam, de azt mondták megszűntetik azt a csomagot ami az enyém, muszáj másikat választanom...mivel a fiuk lakása én 240km-re vagyok onnan, nekem is jobb ha nincs varia mert nehezen tudom távolról megoldani
Más névem naktam ugyan azt, de manapság ha az ár marad annak már lehet örülni (de az apróbetűs részben biztos benn van, így is emelhetik....)

[ Szerkesztve ]

(#132349) kezo0 válasza kenand (#132344) üzenetére


kezo0
addikt

Nekem még egyetlen hosszabbításkor sem piszkáltak hozzá a beállításokhoz, mindig maradt az IPv4 és a bridge mód. Szóval elhiszem, hogy előfordul, amit írtál, de nem egy általános érvényű szabály. (Persze jó lenne tudni, hogy mitől függ…)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#132350) kenand válasza kezo0 (#132349) üzenetére


kenand
veterán

A techikai embertől megkérdeztem, lehetne -e hogy legközelebb ne változtassák, azt mondta nem , minden automatán történik...(de elmentheték a beállításokat és visszatölthetnék)

Gond mert távolról tudok ránézni pl az Xpeology/Plex serverre és segíteni a fiúknak ha nem megy valami....

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.