Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#132651) zsoltip válasza boborján2 (#132650) üzenetére


zsoltip
őstag

:R

(#132652) arfer válasza boborján2 (#132650) üzenetére


arfer
aktív tag

Jó, jó, de az eredeti kérdés az volt, hogyan játsszon a szolgáltatói boxszal. Arra viszont még nem jött válasz :) ...

(#132653) akos4455


akos4455
újonc

Csak szeretném megköszönni a sok hasznos infót azoknak, akik itt hozzájártultak.

(#132654) boborján2 válasza arfer (#132652) üzenetére


boborján2
aktív tag

Gondolom senki nem tudja.
Én belenéznék van e mondjuk JTAG lehetőség és ha igen, akkor arrafelé keresgélnék.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132655) glaci válasza kezo0 (#132637) üzenetére


glaci
őstag

Cseles ... Ha mindenkinek azt mondják, hogy nem veszik fel hibára, akkor hivatalosan nincsen nyoma és így mindenkinek lehet csodálkozni, hogy de furcsa, eddig még senki nem is jelentette ... :(

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#132656) boborján2 válasza glaci (#132655) üzenetére


boborján2
aktív tag

Ebből soha nem lesz hibajegy, mert az alapvető működést abszolút nem befolyásolja.

(Ilyenkor meg főleg nem, mert szerver oldali a hiba és egyik fejlesztő sem fog karácsonykor ezen dolgozni ,hogy 72 óra alatt meglegyen)

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132657) cocka válasza boborján2 (#132656) üzenetére


cocka
veterán

A kérdés inkább az, hogy miért kell állandóan elcseszni vagy módosítgatni, ami normálisan működik? Csak azért, hogy a fejlesztőknek legyen munkája?

Ahelyett, hogy inkább azzal foglalkoznának, hogy

1. egy automata frissítés ne trollkodjon be egy visszanézős műsor kellős közepébe és ha épp kimész WC-re fél perc alatt automatikusan kiválasztja magának a frissítést, ha esetleg nem maradtál le róla, akkor meg egy kikapcsolásig időzíthetné a frissítés kezdését, hogy ne csak egyszer és ne csak 20 percre lehessen elhalasztani.

2. Lehetne működési mód választó, hogy koaxszal vagy ethernettel óhajtasz élő adást nézni, mert ami most van az egy káosz.

3. ne legyen az, hogy minden frissítés után a nem előfizetett csatornákat újra aktiválja és megint be kell állítani, hogy a nem előfizetett csatornákat ne mutassa.

4. amikor a menüben lépkedsz, ne legyen hang.

5. a felvehetetlen, műsorvisszanézőbe nem kerülő műsorok újrakezdésénél legyen legalább a lejátszás indításakor néhány másodpercre kijelezve, hogy a visszajátszást óra szerint mikorra kéne befejezni, hogy ne dobjon ki az élő adásba.
Vagy ami nálam volt legutóbb, hogy már a következő műsor ment, de még az előzőt néztem, és megpróbáltam a reklámot előretekerni, ami ment is, de amikor megállítottam, hogy most már inkább lejátszanám onnantól, ahová előretekertem, akkor kvázi lefagyott/megállt a kép, innentől kezdve nemcsak hogy nem ment tovább a lejátszás, de előretekerni sem engedte. Visszatekerés megnyomásakor meg egyszerűen kidobott az élő adásba, mintha azt akartam volna egyébként is visszatekerni.

Na ilyeneket kéne megoldani. De hát ez itt nem érdek. Szóval a VTV box reklámja kiváló, csak ezek az apró bosszantó turpisságok csak utólag derülnek ki. És természetesen mindig a user a hülye... gondolja a vodafone.

Egyszer majd könyvben megírom mennyi hibát számoltam eddig össze. LOL Elég lesz ha visszakeresem e témában a saját hsz.-eimet. :B

[ Szerkesztve ]

(#132658) cocka válasza cocka (#132657) üzenetére


cocka
veterán

Ja még egy kis kiegészítő:

Mielőtt még megkapnám, hogy ezek legyenek az életben a legnagyobb problémáid... itt ez irreleváns, mivel azért van ez a fórum, hogy többek közt bugokról, problémákról tárgyaljunk.

Arról meg én és még jó pár problémát tapasztaló user nem tehetünk, hogy a vodafone vagy nem képes saját rendszerét normálisan tesztelni vagy nem hajlandó.

Szerintem itt egyeseknek lassan már százalék járna a részletes bug reportokért. Kár, hogy ez az illetékes "tesztelőknek" nem tűnik fel.

És mivel ez egy nyilvános fórum, talán a vodkafonnak is szabad olvasgatnia.

Szerintem már az is érdekes kérdés, hogy ez a mostani bélyegkép-eltüntetős "móka" vajon feature vagy bug?

Másrészt az előfizetők előfizetési díja tudtommal magában foglalja a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges eszköz jól működését is.

Changelog hol a rákban van a VTV box szoftveréről? A variálásokat és javításokat, főleg ha a hibák és a feature-ök látványosak, illene dokumentálni és talán az előfizetők tudomására hozni.

[ Szerkesztve ]

(#132659) kabelmania27 válasza markknight (#132603) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.

(#132660) boborján2 válasza cocka (#132657) üzenetére


boborján2
aktív tag

1. Nálam soha nincs ilyen. De ezt asszem korábban megvitattuk.

2.Nyilván nem kívánság műsor. Amire a szerelő rápakolta / szereld magadban aktiválódott (ha van ilyen)azon kell használni. OTT esetén a szerverek kapacitása nem végtelen, talán ezért van a korlátozás.
Persze koaxra átmehetne OTT-ről , de valszeg nem megengedett a random oda vissza járkálás.

3. Biztos vagyok benne hogy az enyém is frissít valamikor (talán éjjel kikapcsolva?) de nekem soha nem aktiválódott egyetlen csatorna sem, egyik boxon sem amiket korábban elrejtettem(akár egyesével ,akár a nem előfizetett elrejtésben tömegesen)

4. Nálam egyik boxon sincs hang a menüben.
Bárhová lépkedek csak az éppen futó csatorna hanga megy a menü alatt.
Hogy ezt valamikor kikapcsoltam vagy soha nemnis volt az passz.Nem emlékszem

5. Paszolom, annyira keveset használom.

Én így bátran kijelentem ,hogy egyes bugok nem globalis hanem egyedi problémák. Mondjuk ettől még illene vele foglalkozniuk.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132661) cocka válasza boborján2 (#132660) üzenetére


cocka
veterán

1. Meg azt is megvitattuk szerintem, hogy te nem vagy fenn éjszaka és ezért nem tapasztalod. Kezo0 meg én már többször írtuk, hogy a szoftver tojik rá, hogy éppen mit nézel, hol tartasz, egyszer csak puff és ha mázlid van lemégsézheted kb. 20 percre. Utána automatikusan lefrissül, ha akarod, ha nem.

2. Pedig hány ember szeretné, hogy ne kelljen szétfurkálni a lakást kábelcsatornák miatt csak azért, mert az xedik szobába nincs még egy koax leágaztatva.

Amire a szerelő rápakolta / szereld magadban aktiválódott (ha van ilyen)azon kell használni.

Mi az, hogy ha van ilyen? Nekem tudod hogy lett VTV boxom? Ahogy talán még sokaknak... nem kértem. Egyik nap jött egy postás és beadott egy baxott nagy dobozt az ajtón, hogy nesze ez jött a vodkafontól, nem kell fizetni viszlát. Nem tudom mit értesz aktiválás alatt, az elején be kellett állítani, kutyát nem hívogattam miatta. Aztán működött is.

OTT esetén a szerverek kapacitása nem végtelen, talán ezért van a korlátozás.

Akkor talán itt lenne az ideje kicsit izmosabb szervereket beizzítani a háttérben.

3. Nálam csak azokat az elrejtéseket nem felejti el, amiket attól függetlenül is elrejtettem, hogy előfizetett csatornák. Minden ilyet megjegyez. De pl. az évszakos hangulat csatorna minden évszakváltáskor újra megjelenik. Szal. ezen is lenne mit vizsgálódni. Pedig a helye mindig 22-es. És ezek szerint van egy "felpromózás" script, ami egyes csatornákat ha kell, ha nem aktivál. Függetlenül attól, hogy pl. a 22-est tartósan rejtve hagynád.

4. Bárhová lépkedek csak az éppen futó csatorna hanga megy a menü alatt.

Pont ezt mondom, csak lehet nem volt egyértelmű. Nekem ne pofázzon egy csatorna se a háttérben, mert ha a menüben lépkedek vagy keresgélek nem a figyelemelterelő baromságot akarom hallani. Szóval valahányszor a menübe lépek automatikusan kussoljon és ne nekem kelljen mindig némítani. Ugyanez visszafelé sem lenne haszontalan, hogy ha kilépek a menüből, automatikusan adja vissza a hangot és a képet.

Én így bátran kijelentem ,hogy egyes bugok nem globalis hanem egyedi problémák.

Én ennyire nem vagyok bátor, főleg amikor kezo is megerősíti majdnem ugyanazokat a hibákat. És van jó pár tíz km köztünk (csak két megyével lakok errébb), szóval nem mondanám én ezeket olyan egyedi eseteknek.

Ezt a bélyegkép-eltüntetést kapásból hárman írtuk.

Attól, hogy sokan nem foglalkoznak a hibák feltárásával az még nem jelenti azt, hogy ezek biztosan egyedik esetek.

(#132662) boborján2 válasza cocka (#132661) üzenetére


boborján2
aktív tag

1.
Azért azt erősen kétlem ,hogy fél év alatt soha senki a családban ,egyszer sem látta ezt a frisítős "hibát"

Nem vagyunk egyértelműen éjjeli tévézősök , de azért nem törvényszerű ,hogy esti mese után mindig mindenki alszik reggel 8-ig.

2.
Ja ,mert az csak úgy van ,hogy lerakunk még 1 szervert ,meg veszünk hozzá sávszélességet,mert akad random 500 ember aki indokolatlanul dugdossa a boxot jobbra-balra :)

Nekem tudod hogy lett VTV boxom? Ahogy talán még sokaknak... nem kértem.

Ezt kifejtenéd ,mert nem értem.
Nyilván addig nem is tudok reagálni.

Nálam egyszer sem jelent meg szerelő ajándék boxokkal ,hogy csináljak amit akarok.
Ha nem voltam előfizető akkor minek hoztak volna :) ,ha meg előfizető vagyok , rendelés nélkül nem dobálják csak úgy ezeket. Főleg hogy havi fizetős/db.
Érdekel a sztorid.

3.

Valszeg más alapján azonosítjaa rendszer a csatornát és nem a neve vagy sorszáma alapján. Valami megváltozik még amikot cserélik.
Lehetne javítani de ha ez így marad ,szerintem kibírható kategória.Egy évben van négy évszak összesen.

4. Remelem írrál a többieknek is :K
LG tökömtudja milyen rendszer ,Samsung orsay os , tizen os és google tv -nél is a menübe lépbe továbbmegy a futó csatorna hangja.
Ezt nem gondolnám hibának, ahogyan azt sem gondolom ,hogy a menüben IQ teszt kitöltése zajlik vagy napi keresztrejtvény megfejtése,hogy ilyen szintű koncentrációt igényel amihez teljes csend kell.
Te vagy az első akitől én ezt olvasom, nem csak vtv oldalról , de sehol nem panaszkodtak még erre.

Végszóra....
Ha egyszer másik szolgáltatónál leszel , kérlek előre jelezd ,mert annak a topikjába azonnal ott akarok lenni hogy olvassalak. Ha meg telekom tv android boxal lenne nalad egyszer ,akkor oda vip páholy jegyet veszek meg egy szabit kiíratok ,és egy talicska popcornal érkezem read only módba:DDD

[ Szerkesztve ]

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132663) pkaresz


pkaresz
senior tag

:)

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#132664) kezo0 válasza kezo0 (#132637) üzenetére


kezo0
addikt

Mivel nem történt változás, és a tegnapi ügyfélszolgálatos ezt kérte tőlem, az imént újra bejelentettem, hogy gyorstekerés közben nem jelennek meg a megszokott kis indexképek a VTV boxon.
Nem várt fordulattal a mai ember azonnal rávágta, hogy „igen, ez a funkció ideiglenesen kivezetésre került”. Állítása szerint azért, mert a Telekomtól bérelt hálózaton történő szolgáltatásukban gyakori akadozások ill. fagyások voltak az élő műsorok megtekintése során, és „a kollégák átmenetileg úgy tudták ezt megszüntetni, hogy ezt a funkciót kivették az összes VTV boxból”. Előbb-utóbb visszakerül, de pontos időpontot nem tud mondani. Szerinte majd valamikor januárban…
Fel van véve a hibajegy, tudnak róla, hiszen ők okozták a hibát. :P

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#132665) boborján2 válasza kezo0 (#132664) üzenetére


boborján2
aktív tag

Látszólag ezzel mellényúltak, mert nálam tegnap pár óra alatt kétszer állt meg a kép.
Ez kb. átlagosnak mondható az én tévézési szokásaimhoz mérve.
(Telekom koax terület.)

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132666) cocka válasza boborján2 (#132662) üzenetére


cocka
veterán

1. Ez jellemzően inkább éjfél és hajnali 6 között szokott lenni.

2. indokolatlanul dugdossa a boxot jobbra-balra

Tudod mikor fogok én 2. boxot kérni, ha amúgy ezt az egyet is csak felváltva használjuk. És mivel baromi könnyű, valószínűleg a tervezéskor szempont volt a hordozhatóság, vagy inkább arról szól a sztori, hogy kispóroltak belőle mindent, amit lehetett és ezért lett ilyen kicsi? Nincs benne modem, nincs benne wifi antenna, nincs benne se SSD, se HDD, USB portja dísznek van, ahogy az összes eddigi boxnak is, kivéve talán a Horizon HD/Kaon cuccot. HDMI-n kívül semmilyen egyéb régebbi port pl. SCART vagy ha az nem, esetleg YPbPr stb.. Nincs koax kimenet és nincs rajta semmilyen audio kimenet sem, hogy garantáltan átalakító kelljen, ha a hangot mondjuk át akarod vezetni valami külső eszközre.

3. Nálam sem szerelő volt, hanem Magyar Posta MPL futár.

Ízelítő a témához: [link]

A lényeg, hogy elkezdték kvázi fenyegetni a jónépet, hogy adják le a boxokat, mert így polgári peres út meg amúgy meg jújj kötbér... és miközben elvárták az előfizetőktől, hogy foglalkozzanak a régi boxok visszaküldésével, közben már postázgatták az újakat. Gondolom minden olyan előfizető kapott, akinek volt műsorvisszanézős boxa. Mivel kiderült, hogy az új eszközök közül csak a VTV boxon lesz elérhető a műsorvisszanéző.

rendelés nélkül nem dobálják csak úgy ezeket.

De! Lásd mellékelt pdf! Ha eleve Kaonod volt, Horizon HD-d vagy kártyád, akkor valószínűleg nem küldtek "csak úgy". Gondolom biztosítani akarták változatlan áron a szolgáltatás folytonosságát. Ugyanis a régi boxokból jóval előbb kivették a műsorvisszanéző funkciót (Pace-en pl. ez jó vicc volt, mivel azzal felvenni sem lehetett) és mondjuk úgy, hogy pár hónapig nem volt helyette semmi. És tán még valami tájékoztatásféle is volt arról, hogy elkezdték az érintett előfizetőknek kiküldeni a VTV boxokat.

4. a menüben IQ teszt kitöltése zajlik vagy napi keresztrejtvény megfejtése,hogy ilyen szintű koncentrációt igényel amihez teljes csend kell

Nekem igen, de biztos csak egyedi eset vagyok. Majd max. némítgatok, ahogy szoktam.

kérlek előre jelezd ,mert annak a topikjába azonnal ott akarok lenni hogy olvassalak.

Ennyire érdekes lennék? Leszünk másik szolgáltatónál nemsokára, ne aggódj! Jönni fog a One! :DD

Ha meg telekom tv android boxal lenne nalad egyszer

Azt én is szeretném kipróbálni, hátha megér egy pár hét bosszankodást.

[ Szerkesztve ]

(#132667) boborján2 válasza cocka (#132666) üzenetére


boborján2
aktív tag

Nyilván egy ideig licencelték a horizon nevet meg a boxokat, és meg kell tőle most már válni ,mert lejárt az idő.

De mi a különleges abban hogy foglalkozni kell a visszaküldéssel? Persze hogy kell, egyik szolgáltató sem fog érte kifáradni. Ha trékomnál is bármit vissza kell küldeni ,azt magadnak kell intézni,ingyenes csomagként. De pl. amikor lemondtam a upc tányéros sz@rját , akkor is vissza kellett vinni a cuccot a legközelebbi hivatalos partnerhez.
Sőt még engem is megfenyítettek, mert követeltek egy smart kártyát ,ami soha nem is volt nálam.
Végül lezártuk azzal ,hogy mutasson a futárcégtől egy átvételi aláírást es egy csomagszámot ,amikor érkezett külön a kártya. Nem tudtak ilyet így elnézést kértek és mentek a levesbe.
(Utólag kiderült , hogy mutyizbak házon belül a kártyákkal, és az előfizető 2. 3. kártyáját osztogatják a haveroknak, mert a csóró szegényeknek biztosan nincs pénzük előfizetni)

Kimenetek szempontjából ez vitás helyzet lehet ,hogy nem tudod használni régi tv-vel. Ilyen esetben kíváncsi lennék a voda véleményére.
Hangimenetre nem tudok mit mondani, nekem tv-ből optika megy D/A konverterbe és onnan rca a stereo erősítőbe. Ezért is vettem olyan tv-t ami nem válogat a hangokkal ,hanem megeszi mindet és kitolja magából ahogy én szeretném.

Visszatérve a boxra....
Ha nem megy az új a régi helyére rakva ,akkor gondolom csak be kéne telefonálni ,hogy hogyan tovább , hiszen az előfizetőtől nem elvárható ,hogy kitalálja magától.
Ha ez megtörtént , én kizárt dolognak tartom ,hogy nem találtak megoldást vagy nem ment ki egy szaki megoldani a problémát.

Az semmiképp sem megoldás ,hogy elkezdek vakon tudatlanul barkóbázni és mérgelődöm ,hogy hú de sz@r mert nemnl indul.

(Pont iptv szereld magad csomagban volt ilyen esetem ,hogy nem indult a box. Telefon trékomnak, és pár perc alatt lőn világosság)

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132668) kezo0 válasza boborján2 (#132667) üzenetére


kezo0
addikt

Szerintem legfeljebb akkor várható el az előfizetőtől, hogy ő maga foglalkozzon egy régi eszköz visszaküldésével, ha ő maga kérte annak újra cserélését – de cocka esetében nem erről volt szó. Neki mindenféle előzetes értesítés nélkül egyszer csak kiküldtek postai futárszolgálattal egy új boxot, azzal, hogy küldje vissza nekik a régit. Ez így elég pofátlan dolog. Sokunk szerencséjére csak keveseknél éltek ezzel az erőszakos módszerrel. Pl. nálam és anyámnál is felvevős Cisco boxok voltak, és soha nem küldtek helyettük másikat. Anyámnál a mai napig az van, nálam pedig akkor lett mindkettő lecserélve (nem is egyszerre, hanem több hónap különbséggel), amikor én kértem a cserét. Mindkétszer technikus jött ki beüzemelni az új boxot, és el is vitték a régi boxokat.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#132669) cocka válasza boborján2 (#132667) üzenetére


cocka
veterán

Ha nem megy az új a régi helyére rakva

Én meg azt nem értem, hogy ezt honnan gondoltad.

(#132670) cocka válasza kezo0 (#132668) üzenetére


cocka
veterán

legfeljebb akkor várható el az előfizetőtől, hogy ő maga foglalkozzon egy régi eszköz visszaküldésével, ha ő maga kérte annak újra cserélését

vs.

amikor én kértem a cserét. Mindkétszer technikus jött ki beüzemelni az új boxot, és el is vitték a régi boxokat.

Érzek némi ellentmondást. Mivel ahogy írod, ha ő maga kéri a cserét, akkor jön a technikus. :D És méltóztatik elvinni. Gondolom ha el akarják vinni, akkor meg se lehet őket győzni, hogy de ne vigyék már el. Ha meg nem akarják elvinni, akkor kenőpénzért sem viszik el.

(#132671) boborján2 válasza cocka (#132669) üzenetére


boborján2
aktív tag

Ha jól emlékszem Te sérelmezted ,hogy mi az hogy nem megy lan-on ami pl koaxon kelle hogy lógjon.

Ebből felteteleztem ,hogy problémás a csere.

@kezo0
Ez így valóban véleményes. Ugyanakkor még mindig van rögtön két opció.
1. Nem küldöm vissza csak úgy saját terhemre , esetleg telefonálok vagy ők keresnek egy idő után és közölni velük hogy valaki fáradjon el érte.

2. Ha csomag érkezik a semmiből, úgy hogy nincs előre jelezve, nem veszem át. Egyszuer megunják és valaki meg fog keresni és tájekoztat mit akar a csomaggal.

Összességében egyik szolgáltató sem egy mátyóhímzés, de cocka esetében erősen fennál a veszélye ,hogy a hibátlanban is hibát keres unalmában.
Nem is olyan régen pl. azt vízionálta ,hogy a One esetében ha új box lesz azon csak displayport lesz ,hogy őt szándékosan szivassák majd.
Ugyebár mindenki tudja ,hogy ez nettó hülyeség.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132672) ballazol válasza F-ECT$ (#132446) üzenetére


ballazol
senior tag

na, akkor engem is ezért hívogatnak egy hete egy 70-es számról...
dehogy veszem fel :)
majd, ha lejár az egyéves hűségem tavasszal, felkeresem őket

"A könnyű is súlyos, ha jó és értékes." C.G. Jung

(#132673) cocka válasza boborján2 (#132671) üzenetére


cocka
veterán

Szerintem inkább azt írtam, hogy lehetővé kéne tenni, hogy választható legyen. Meg az sem érv, hogy na azért nem tesznek mindenkit át a netes élő adásra, mert összeomlana a rendszer. Tényleg?

De ha most mindenki egyszerre nekiállna visszanézőzni vagy felvételeket lejátszani, akkor is összeomlana a rendszer. Tehát érdekes módon ez úgy van megalkotva, hogy ők tudják, hogy ha mindenkinek csak a neten keresztül biztosítanák a TV adást, akkor összeomlana az egész.

Ebből felteteleztem ,hogy problémás a csere.

De nem volt csere, csak hoztak egy VTV boxot és ennek kezdettől fogva... (fogalmazzunk úgy, hogy) elég érdekes a működése. A rendelkezésre állása kb. 80%-os volt az elején, most már talán javult, de a sok apró bosszantó baromság összeadódik azért, főleg ha évekig tart, csak mindig más marhasággal szórakoztatják a kedves ügyfeleket. Kezo is meg tudja erősíteni ezt. :)

Ha minden boxos hülyeséggel a 1270-et hívtam volna, akkor már rég beköltözhettem volna az ügyfélszolgálati központba, hogy hívni se kelljen őket, csak amikor szusszannak egyet, akkor személyesen elmondani nekik a problémát.

nincs előre jelezve, nem veszem át.

Akkor se, ha látod, hogy a vodafone-tól jött? Biztos távirányítású bombát vagy vegyi fegyvert küldött, há hogyne..

(#132674) boborján2 válasza cocka (#132673) üzenetére


boborján2
aktív tag

Tehát érdekes módon ez úgy van megalkotva, hogy ők tudják, hogy ha mindenkinek csak a neten keresztül biztosítanák a TV adást, akkor összeomlana az egész.

Jól mondod!
Pontosan így van megalkotva, hiszen soha nem fog a teljes előfizető bázis neten tévézni és soha nem fog mindenki egyszerre visszanézni műsort.

Ahogy egy netflix sem fog szerver erőforrást a magyarország teljes lakosságára fenntartani, mert nem fog magyarország teljes lakossága netflixezni.
Pedig ha megtennék összeomlana az egész.

Esetleg még egy példa:

Nyiss egy balatonparti éttermet, amit napi 10 pincérrel üzemeltetsz nyáron és a beszállítód fix rendelésben hozza a napi 45kg húst , mert annyi elfogy.
Ugyanezzel a létszámmal és áruval fuss neki a télnek és meglátjuk mennyi idő mire kirakod a végleg bezártunk táblát :)
Így már világos , hogy a rendszert egyensúlyban kell tartani, külünben megszívtad??

Egyébként meg ha hirtelen letérdel a rendszer , akkor is MINDEN szolgáltatónál ott van az éves rendelkezésre állási idő , amit épp az ilyen váratlan ,de valszeg soha be nem következő eseményekre találtak ki. Magyarul nem baj ha leáll minden , van idő cselekedni és ebbe az időkeretbe nem számít bele pl. a vis maior.

Szóval pánikra semmi ok, ki van ez találva.

nincs előre jelezve, nem veszem át.
Akkor se, ha látod, hogy a vodafone-tól jött? Biztos távirányítású bombát vagy vegyi fegyvert küldött, há hogyne..

Nem , nem azért mert egészségre ártalmas a csomag , hanem ha mondjuk én vagyok Te és a tököm naponta tele van a vodával, akkor már csak elvből sem, mert

a; nem vártam csomagot tőlük, így tudható hogy indokolatlanul nincs rá szükség
b; már csak azért sem ,hogy méginkább sz...ssam őket

Ha minden boxos hülyeséggel a 1270-et hívtam volna, akkor már rég beköltözhettem volna az ügyfélszolgálati központba, hogy hívni se kelljen őket, csak amikor szusszannak egyet, akkor személyesen elmondani nekik a problémát.

Ezzel sincs gond , inkább írd be ide a heti hiba összefoglalódat és szórakoztass vele minket , biztosan javítva lesz a hiba. :K

Kb. 2x-3x hívtam őket valamilyen problémával, ha nem is azonnal , de mindenre lett megoldás. Szerintem okosabb ötlet volt ,mint ide beírni.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132675) cocka válasza boborján2 (#132674) üzenetére


cocka
veterán

soha nem fog a teljes előfizető bázis neten tévézni

Miért, nem pont ezt akarják elérni? A Trékomnak hogy sikerült átterelnie a teljes bázist IPTV-re?

soha nem fog mindenki egyszerre visszanézni műsort.

Ez igaz, de élő műsort jóval többen fognak nézni és ha már most sem kész erre a hálózat, akkor nem tudom hogy akarják a jónépet a netes TV adás irányába terelni. Rohadtul kéne már ide minden előfizetőnek az optika.

Nyiss egy balatonparti éttermet,

Előbb megpróbálok odaköltözni jó?

b; már csak azért sem ,hogy méginkább sz...ssam őket

Hülyeség, én nem szopatni akarom őket, hanem azt szeretném, ha a meglévő szolgáltatásaik normálisan működnének. Ez ilyen óriási elvárás?

írd be ide a heti hiba összefoglalódat és szórakoztass vele minket , biztosan javítva lesz a hiba.

Érzek némi cinizmust e mondatban.

de mindenre lett megoldás

Miután elég kiismerhetővé váltak a hibajelenségeik, azok természete, körülbelüli időtartama, valójában teljesen feleslegesnek tartom az ügyfélszolgálatot minden xarral hívogatni. Mire ügyintézőhöz jutsz, addigra okafogyottá válik a hívás. Mikor telenoros mobilnetet kapott a VTV boxom és azt írta, hogy "Szia!" mintha épp csak most konfigoltam volna be először a boxot, akkor is pánikszerűen hívhattam volna a 1270-et, teljesen feleslegesen. Végül az is megoldódott. Itt esetleg tét nélkül hülyét csinálhatok magamból, a 1270-en egy kicsit nagyobb a tétje, mivel lehet, hogy egy idő után nem vennék komolyan a bejelentéseimet.

És itt nem fogom minden problémámra azt a választ kapni, hogy "áramtalanítsd és indítsd újra a modemet, boxot, állítsd őket alaphelyzetbe". Elég komolytalan, hogy szinte mindenre ez a válasz vagy a "küldjük a technikust".

(#132676) boborján2 válasza cocka (#132675) üzenetére


boborján2
aktív tag

soha nem fog a teljes előfizető bázis neten tévézni

Miért, nem pont ezt akarják elérni? A Trékomnak hogy sikerült átterelnie a teljes bázist IPTV-re?

Értsd jól! Te írdad hogy összeomlik ha mndenki tévézik (neten) egyszerre. Erre írtam ,hogy ilyen nem lesz ,legalábbis nem máról holnapra és főleg nem váratlanul.

Egyébként meg IPTV vs OTT két külön káváház.
A trékom nem hülye , csak sokan azt gondolják.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#132677) bigdady


bigdady
nagyúr

Hali

Vodafone box létezik nem tud cec-et használni? Tv tudja de box nem kapcsolja ki be a tv-t :U Beállítást sem találtam a menüben

(#132678) pjen válasza bigdady (#132677) üzenetére


pjen
félisten

Az összefoglalóban benne van a beállítás. A boxot húzd ki a konnektorból amaddig párosítod a Tv t a távirányítóval.

(#132679) bigdady válasza pjen (#132678) üzenetére


bigdady
nagyúr

Ja azt kéne párosítani hogy a gomb kapcsolja ki be a boxot és tv-t egyszerre nem pedig a Hdmi cec kapcsolja ki-be? :Y

[ Szerkesztve ]

(#132680) bigdady válasza bigdady (#132679) üzenetére


bigdady
nagyúr

Megcsináltam. Zöld hosszan jelzi is hogy kész. Majd nem kapcsolja be.. :U

(#132681) pjen válasza bigdady (#132679) üzenetére


pjen
félisten

Kihúztam a boxot a konnektorhoz, a box párosított távja al gond nélkül ki- be kapcsoltam a Tv. Úgy emlékszem a sárgát és az Ok gombot kell nyomni meg a táv kettőt villan. Aztán a táv kezeli a Tv t. A hangját is.

(#132682) pjen válasza bigdady (#132680) üzenetére


pjen
félisten

Tehát a sárgát és az Ok t ameddig a táv kettőt villan zölden. Aztán a távon a belpkapcsolót nyomni ameddig be nem kapcsol. Egy perc is eltelte, de nyomni kell. Aztán már megy pikk-pakk.

(#132683) bigdady válasza pjen (#132682) üzenetére


bigdady
nagyúr

Igen rendben ki is kapcsolja a tv-t majd jelez hogy renebn tárolta majd ki be kapcs nem nem csak hang. Cserébe box hang sem megy már csak a tv. Inkább hagyom :)

(#132684) kabelmania27


kabelmania27
Topikgazda

(#132685) Dave567


Dave567
addikt

Sziasztok

Kellemes Ünnepeket mindenkinek!!

Üzletiről vissza álltam lakosságira, ott tudtam módosítani a sebességet, meg hát mindent.
Kaptam egy CH7465VF routert.
Azóta marha nagy a Packett LOST-om, PL COD, nem, nem a szerver miatt, ugyanazon a Városban, egy szerveren, ugyan úgy a Vodánál, barátomnak nincs semmi, nekem meg ki akad játék közben.
Lehet ez ellen kezdeni valamit?
500/30 a netem elviekben.
Azt honnan tudom, hogy Ipv 6 be van-e kapcsolva?

[ Szerkesztve ]

(#132686) kabelmania27 válasza Dave567 (#132685) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot be van kapcsolva az ipv6. Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.

(#132687) Dave567 válasza kabelmania27 (#132686) üzenetére


Dave567
addikt

Köszönöm a Válaszod.

Ez a fekete kábel jön az oszloptól, toldva van, ez nem gond? Biztos kevés volt a kábel, bár én nem voltam itthon és most vettem észre.


A 4.9 csati viszont itt el fogyott.

(#132688) Eliot Anders


Eliot Anders
aktív tag

Sziasztok!

Vodafone otthoni internet és tv előfizetésemet lemondtam október elején. (Hűségidőm évek óta nem volt, sem más kedvezményes eszközvásárlás) Aztán pár napra rá, érkezett a normál számla amit fel is adtam. Nem sokkal utána a Vodafone profilban megjelent, hogy túlfizetésem van. Kaptam újra egy számlát nulla forintról. Az oldalukon chaten írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy szeretném a fennmaradó összeget vissza igényelni. Mondta, hogy meg kell várni a zárószámlát de arról nem tudott több információt adni, hogy az mikor lesz kiállítva. A profilomban most azt látom, hogy következő számla ideje december 26. ez viszont a mai napig nem jelent meg a számlák között. De nem is értem, hogy ez milyen számla lenne ha csak nem tényleg a záró, mert nincs aktív szolgáltatásom tőlük.
Most már két hónap eltelik napokon belül a felmondás óta és szeretném visszakapni a pénzt. A rendszer szerint a következő számlámon jóváírják de semmi más előfizetésem nincs náluk. :F

Szeretném kérdezni, hogy ha járt már így valaki, akkor hogyan kapta vissza a pénzt?

(#132689) pjen válasza Eliot Anders (#132688) üzenetére


pjen
félisten

Szerintem meg kell adnod egy bank számla számot ahová vissza tudják utalni.

(#132690) Eliot Anders válasza pjen (#132689) üzenetére


Eliot Anders
aktív tag

Azt javasolta a chaten a Vodafone kollégája is, küldtem is egy emailt az összes beazonosításhoz szükséges adattal, plusz, hogy hova szeretném vissza kérni a pénzt, de ott is azt a választ kaptam, hogy csak zárószámla után indíthatják meg ezt a folyamatot. De a zárószámláról senki nem tud érdemit nyilatkozni.

(#132691) kabelmania27 válasza Dave567 (#132687) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rendben vannak a modemértékek, jófajták a csatlakozók (nem okoz problémát, hogy az osztónál nem kompressziós hanem krimpelt csatlakozó van) és az osztóval sincs gond.
Toldás nem okoz problémát.
Ellenőrizd, hogy a toldónál, az osztónál és a modemnél nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Osztónál nézd meg, hogy a bejövő kábel van-e az in bemenetre kötve.

(#132692) Dave567 válasza kabelmania27 (#132691) üzenetére


Dave567
addikt

Köszönöm.

És az IPV6, vagy nem abban vagyok?
Most tervezem őket fel hívni. :R

(#132693) kabelmania27 válasza Dave567 (#132692) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha látsz a modem oldalán üzemmód választási lehetőség akkor ipv4ben van a modem ha nem találod a modem üzemmódot ipv6ban van a modem.

(#132694) Dave567 válasza kabelmania27 (#132693) üzenetére


Dave567
addikt

Akkor Ipv6, mert nem találok ilyen beállításokat, Connectboxnál volt régebben, azt tudom.
:R

[ Szerkesztve ]

(#132695) Dave567 válasza kabelmania27 (#132693) üzenetére


Dave567
addikt

Meg is szűnt a jelenség, nincs packett lost. :R
Kikapcsoltattam a ipv6-ot.

(#132696) kabelmania27 válasza Dave567 (#132695) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Szuper. Ha megint problémát tapasztalsz állítsd át modemet modem üzemmódra, ilyenkor három vezetékes eszköz kap ipcímet, amennyiben szükséged van a vezeték nélküli átvitelre vegyél gigabites routert.

(#132697) Ledi válasza zsoltip (#132630) üzenetére


Ledi
aktív tag

Az ÁFSZ díjmelléklet szerint 8-108 ezer Ft között kérhet kártérítési díjat a Voda attól függően, hogy milyen típusú modemed van. Jó hackelést a te pénztárcád bánja. ;]

(#132698) Ledi válasza kezo0 (#132664) üzenetére


Ledi
aktív tag

Fel van véve a hibajegy, tudnak róla, hiszen ők okozták a hibát.

És ezért milyen kárpótlást fogunk kapni? Gondolom semmit. :(

Upc-s időkben amikor fél napra leállt az internet a fél országban minden előfizető kapott 2000 Ft videótár kedvezményt.
Ez a hiba országos ahogy a nyári több hónapos 5 napos felvétel lejátszás is. Arra se kaptunk semmit. Azt én is bejelentettem.

[ Szerkesztve ]

(#132699) G48 válasza kezo0 (#132637) üzenetére


G48
senior tag

A Cisco boxok még működnek? 😯 Minden funkció?
Tekerés közben 2, 3 percet ugrik előre, hátra időben?

[ Szerkesztve ]

(#132700) zzola válasza Eliot Anders (#132688) üzenetére


zzola
félisten

Mikor mondtad fel a szerződést, vagyis melyik nap volt a szolgáltatás utolsó napja? Havonta 1x készül számla, attól függetlenül, hogy mikor szűnt meg a szolgáltatás. Feltételezem 25-én van a számlazárásod napja, ezért van 26-az appban, de a 26-án generált számlák még nem látszanak...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.