Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#131151) Avayasoft válasza kenwood (#131139) üzenetére


Avayasoft
tag

Attól még, hogy egyes termékek ára emelkedik, nem szüksegszerű, hogy minden termék ára emelkedjen, vagy más mértékben emelkedjen. Sőt az is lehetséges, hogy ilyenkor egyes termékek ára csökkenjen. Ugye a verseny hiánya... megoldja az állam...

(#131152) AnonymusX válasza fokukac (#131147) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Neked kell kérni, szóval nem úszod meg a telefonhívást.

(#131153) walgud6


walgud6
tag

Sziasztok!

Arra mi lehet az orvosság, hogy a weboldalak nagyon lassan/ nem is töltenek be? Sokszor 4-5x kell frissíteni mire sikerül betöltenie. A képek is alig töltenek be az oldalakon. Legtöbbször a err_address_unreachable hibát dobja a böngésző. Az érdekes dolog az, hogy a torrent és a játékok gond nélkül mennek.

EDIT: legnagyobb internet csomag, TG3442DE router

[ Szerkesztve ]

(#131154) AnonymusX válasza walgud6 (#131153) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Szia!

Megnézném, hogy torrent nélkül is előfordul-e. Ha nem, akkor le kéne korlátozni a torrent kliensben a le- és feltöltési szálakat. A torrent a sok párhuzamos kapcsolattal képes megfektetni a hálózati eszközöket.

[ Szerkesztve ]

(#131155) cocka


cocka
veterán

Ha a konkurencia araira vagy kivancsi, akkor mehetsz barmelyik Voda uzletbe, egyik sem fog tudni segiteni.

Vodafone boltban egyedi árat nem tudnak adni, azzal csak telefonon lehet próbálkozni.

Korábban szó volt arról is, hogy nem lehet leadni az üzletekben eszközöket.

Plusz írta valaki nemrég, hogy csak új ügyfelek becsalogatására vannak, ha régieknek bármi panasza van, azokat is leszarják.

Akkor felmerül a kérdés, ha semmit se lehet elintézni a vodkafon üzletekben, akkor minek léteznek egyáltalán?

(#131156) walgud6 válasza AnonymusX (#131154) üzenetére


walgud6
tag

Anélkül is ez a helyzet, akkor is ezt csinálja, ha csak 1 telefon van a wifire csatlakozva és semmi más nem használja a netet kábelen sem. Eléggé zavaró a jelenség, mert egy online vásárlást nem lehet hajtépés nélkül megcsinálni...

(#131157) cocka válasza AnonymusX (#131154) üzenetére


cocka
veterán

Nekem torrenttel SEM fordul elő! :DDD

(#131158) kabelmania27 válasza walgud6 (#131153) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Amennyiben megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.
Böngészőből töröld ki a sütiket és az előzményeket, gépen indítsál el karbantartó programot wiseregistry, ccleaner, spyboot 1.6.2.
Vezeték nélküli kapcsolatot a szolgáltatók nem garantálják.
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot, ha nem javul a helyzet modemet állíttasd át modem üzemmódra ha úgy javul a helyzet vegyél gigabites routert.

[ Szerkesztve ]

(#131159) KBL001


KBL001
tag

Olvasgatva itt az emeléses hsz-eket.
Nem lehet,hogy ez leginkább azokat érinti,akik hosszú évek óta ugyan abban a "jó ez nekem" csomagban vannak,amik már rég nem is léteznek és hűségük sincs?

Haver is ilyenbe volt,aztán mondtam neki,hogy ez régi szar,kérdezzen utána. Most kevesebbért van gyorsabb nete és több hd adója,mint előtte. Cserébe aláírt még 1 évet.

(#131160) walgud6 válasza kabelmania27 (#131158) üzenetére


walgud6
tag

[kép]

[ Szerkesztve ]

(#131161) cocka válasza KBL001 (#131159) üzenetére


cocka
veterán

Bocs, 2 éve még létezett a csomag, és akkor 1 éves "hűség" lett fogadva, tehát.. Engem az hol érdekel, hogy közben kivezették, de átrakás vagy sebességemelés nem volt? (holott simán lehetett volna az ár megtartásával)

A neteknél annyi történt, hogy ugyanazt adják most is csak nem "Internet <háromjegyű szám>" a nevük, hanem "Net <ruhaméretek>". Meg a Gigabit Net, ami nem tudom miért ne lehetne ennyi erővel Net XL.

Meg a 300-at lefaragták 250-re, a 150-et meg feltornázták ugyanoda. De azt a soxart amit a "Net <ruhaméret>" nevű csomagokhoz adnak most sem kötelező megrendelni.

Tehát az átnevezéseket megoldhatták volna úgy is, hogy mostantól ez a régi csomagok neve. Egyik embernek kicsit emelnek, másik embernek kicsit csökkentenek a sebességen kész.

Ami a TV szolgáltatások részt illeti ott is ez van, hogy alig valamiben különböznek a régi és az új verziók, de nevet már legalább háromszor változtattak (ha a goldokat meg bronze-okat is ide vesszük). :D

Lássuk csak:

TV Comfort = TV HD Basic = TV HD Alap
TV Premium = TV HD Plus = TV HD Családi
TV HD Max = TV HD Plus + Filmbox extrák = TV HD Extra Filmbox Pro csomag
TV HD Extra HBO Pakk csomag, ami az előzőnek Filmboxok helyett HBO-kkal bővített verziója.

(mintha nem lett volna már eleve egy rahedli HD csatorna az első verziókban is)

Tehát itt is megtehetnék minden további nélkül, hogy mondjuk x időponttól a Comfortosok, Basicesek stb.. Alap vagy Családi csomagba kerülnek. Persze ugyanazért az árért, amit eddig is fizettek, meg azokért a nüansznyi semmi pluszokért, amiket az új csomagok biztosítanak a régiekhez képest. Mert annak semmi értelme, hogy régi csomagokat őrizgetnek évekig csupán azért, hogy legyen mire árat emelni, meg nőjön az előfizetők által fizetett díjak közti különbség, miközben lényegében ugyanazt szolgáltatják különböző neveken. De tudom, hogy ezt nem fogják meglépni, mert a vodkafon sosem a tisztességes üzleti gyakorlatáról volt híres.

Amúgy se értem, hogy mi értelme van ennek a káosznak, hogy megtartanak 10-féle csomagot legalább 50-féle áron. Átláthatóság nem számít se a GVH-nak, se senkinek? :F

[ Szerkesztve ]

(#131162) NoOne1976 válasza KBL001 (#131159) üzenetére


NoOne1976
őstag

Igen, kivezetett csomagok. Pont ezért is próbálják elérni, hogy váltsál vagy fizess többet. Én még a UPC idején kaptam nagyon jó ajánlatot, ami mindig ment tovább. A Vodafone megjelenése óta nincs hűségem. Új csomagot is csak drágábban adnának, mint amennyi így az emelés utáni ár. Tehát arra váltani még nem éri meg. Lehet hogy a következő infláció követő emelés után már megérné. Még a 1270 lehetőség. De már Digire se tudsz hivatkozni.

(#131163) kezo0 válasza NoOne1976 (#131145) üzenetére


kezo0
addikt

Vodafone boltban egyedi árat nem tudnak adni, azzal csak telefonon lehet próbálkozni.
Ezt cáfolnám. Mindig személyesen intézem a hűséghosszabbítást, és eddig még mindig tudtam kedvezőbb árat kapni a korábbinál. Utoljára két-három hete hosszabbítottam, és közel 1000 Ft-tal kedvezőbb árat kaptam a korábbival azonos szolgáltatásokra. Mindössze annyit mondtam, mikor leültem az ügyintézővel szemben, hogy szeretnék hosszabbítani, de csak akkor teszem, ha tud nekem valami olyan árat adni, amiért már megéri. És tudott. :)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#131164) fokukac válasza kezo0 (#131163) üzenetére


fokukac
nagyúr

Engem meg mindig csak olyanokkal találtak meg, hogy most 2 év hűséggel csak 9500 Ft..!
Én meg mondtam, hogy köszönöm, most 7100 Ft-ot fizetek, és hűség nélkül...   

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#131165) pjen válasza fokukac (#131164) üzenetére


pjen
félisten

Az mindig attól függ mennyit fizetsz van egy határ ami alá szerintem nem mehetnek.

(#131166) kenwood válasza kezo0 (#131163) üzenetére


kenwood
veterán

En a privat mobilomat akartam postpaidrol prepaidre valtani, mert mindent online intezek, es a ceges mellett szinte semmire nem hasznalom. Bementem egy kis partnerboltba,elmondtam, hogy mi a terv. A vege az lett, hogy felhivta a megtarto csoportot, atadta a telefont,es kaptam egy 1000 ft. koruli postpaid ajanlatot.
Szoval igen, lehet szemelyesen is alkudni.

Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

(#131167) kezo0 válasza fokukac (#131164) üzenetére


kezo0
addikt

Ja, hát ez van, amikor ők találnak meg téged, de erről már többször is volt itt szó. Neked kell kezdeményezned, ha jobb árat akarsz.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#131168) krokidili


krokidili
csendes tag

Úgy emlékszem hogy évente egyszer jogosult a szolgáltató árat emelni, az meg már januárban megvolt. A mostani áremelést mivel indokolják?

(#131169) cocka válasza kezo0 (#131163) üzenetére


cocka
veterán

Ez tényleg igaz, csak a személyes verziónál nem hajlandóak annyi kedvezményt adni, mint a 1270-en. Az 1000 Ft kedvezmény már 2-3 éve is szánalmas volt. 3000 Ft az már valami!

(#131170) modflow


modflow
veterán

Akinek HiSense TV-je van, azoktól kérdezném:

Hisense 50A6BG beüzemelése után az EPG ékezetek hibásak, mit lehet tenni, hogy jó legyen?

(#131171) pjen válasza modflow (#131170) üzenetére


pjen
félisten

Nincs olyan Tv m, de a régió átállítása segíteni szokott. A menű nyelvét hagyd magyaron.

(#131172) derkobals


derkobals
csendes újonc

Sziasztok!

Régi UPC-s ügyfél vagyok, akkoriban nem baxakodott ennyit a net. Most Internet XL csomagom van lassan egy éve, fél éve modemet cseréltek, állandóan szakadt a net, modemet cseréltek, átállították a központban (WTF?!), ugyan nem szakad, de estére úgy belassul, hogy az már tarthatatlan. A router wifije elér vmi értékelhető sebességgel a két kamasz távolabbi szobájába vhogy, de ez kezd katasztrófa lenni.

Múltkor már a modemről mért kábeles sebességmérő oldalon sem tudott connect-elni. A javaslat: hard reset. Na... most ilyeneket produkál a routeres wifit mérve:   [kép]

[ Szerkesztve ]

(#131173) zzola válasza krokidili (#131168) üzenetére


zzola
félisten

Rosszul emlékszel.

(#131174) kabelmania27 válasza derkobals (#131172) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Melyik netcsomagban vagy és milyen modem van nálad?
Vezeték nélküli kapcsolatot a szolgáltatók nem garantálják.
1270-es számon érdemes lenne kikapcsoltatni az ipv6-ot.
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.

[ Szerkesztve ]

(#131175) cocka válasza krokidili (#131168) üzenetére


cocka
veterán

Semmivel. Indok: csak úgy.

A bővebb verzió meg szerintem az, hogy a 9k közelébe kell tornázni az árakat, hogy "versenyképesek" maradjanak. :D

[ Szerkesztve ]

(#131176) krokidili válasza cocka (#131175) üzenetére


krokidili
csendes tag

A vodán kívül melyik szolgáltató emel árat évente kétszer? Én nem találom a számlákon az értesítést az emelésről. Azt hiszem most lett elegem belőlük. Úgyis sok a gond a szolgáltatással.

(#131177) modflow válasza pjen (#131171) üzenetére


modflow
veterán

Lehet hülye kérdés, de milyen régió?
Egy xbox-on oké van régió, de TV-n én még sose láttam ilyet. A legelején választani kell egy nyelvet az oké. De régióra nem emlékszem...

(#131178) Toth_Jani válasza krokidili (#131176) üzenetére


Toth_Jani
őstag

És hová mégy ahhoz az egyhez, ami még van, és alapból drágább??
modflow
A TV-ken is van már több éve, sőt némelyiknél az EPG ékezeteire is hatással van és nem a magyaron lesz jó.

[ Szerkesztve ]

(#131179) kezo0 válasza cocka (#131169) üzenetére


kezo0
addikt

Szerintem most, amikor 10 deka trappista sajt kétszer annyiba kerül, mint másfél évvel ezelőtt, semmilyen árcsökkenés nem szánalmas. Szóval tegye fel a kezét, aki az elmúlt évben 3000 Ft-ot tudott alkudni a korábbi előfizetési díjából – akár 6-7 ezret, akár 12 ezret fizetett addig!

Olyan felmérés, statisztika pedig nem létezik, ami bizonyítaná, hogy telefonon vagy személyesen lehet nagyobb engedményt kiharcolni. Ez sokkal inkább a konkrét ügyintézőn múlik, akivel az embernek épp sikerül beszélnie.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#131180) Intruder2k5 válasza krokidili (#131176) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Mostanában? Szerintem mindegyik. [link] [link] Mondjuk a DIGI-nél is vegyes a kép, mert akinek 2019-es csomagja van még, mint nekem is, azoknak már vagy 3 éve változatlan a díja, de amint látható, van akinek közben háromszor is emeltek már.

(#131181) pjen válasza modflow (#131177) üzenetére


pjen
félisten

Kezd teljesen előlről a beállítást, lesz ország választási lehetőség. Válassz valami körnÿékbelit, hogy az idő megmaradjon.

(#131182) modflow válasza pjen (#131181) üzenetére


modflow
veterán

Akkor mindent újra kell állítani. :(
Csak úgy a menüből nem lehet?

(#131183) pjen válasza modflow (#131182) üzenetére


pjen
félisten

Igy van. Mindent az elejéről.

(#131184) NoOne1976 válasza kezo0 (#131179) üzenetére


NoOne1976
őstag

Én a héten voltam bent személyesen egy Vodafone ügyfélszolgálaton. Konkrétan megmondtam, túlzás az emelés mértéke, ha nem tudnak jobb árat adni, lemondom. Sok számolás vége az lett, hogy nem tudott. Elmondta, megérti a problémát, és az ügyintéző maga javasolta, hivjam a 1270-et, mert ott van esélyem jobb ajánlatra.

(#131185) viktorhu válasza kezo0 (#131163) üzenetére


viktorhu
veterán

Az ügyfélmegtartónak több jogosultsága van kedvezményt adni, mint az ügyfélszolgálatosnak, legalábbis a Vodafone-os időkben így ment.

(#131186) nyesix


nyesix
senior tag

Pár napja a (volt) UPC connect box (fehér) hátulján lévő ledek is elkezdtek villogni. A box menüjében nem állítottam semmit, egy restart volt csak neki. Korábban hátul nem világított, csak elöl. Ki lehet ezt valahogy kapcsolni? :F

(#131187) cocka válasza krokidili (#131176) üzenetére


cocka
veterán

Elvileg a júliusi számlában volt, idézem:

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht.) 132. § (2) bekezdése és az Általános Szerződési Feltételeinek (továbbiakban: ÁSZF) 7.2.3. pontja alapján a jelen értesítésben megnevezett díjcsomag(ok)hoz tartozó Előfizetői Szerződése(inek) havi előfizetési díját/díjait 2023. augusztus 30. napjától a jelen értesítésben foglaltak szerint módosítja. A módosítást követően az Ön Előfizetői Szerződése(i) havi előfizetési díja(i) az alábbiak szerint módosul(nak):

A módosítást követően az Ön Előfizetői Szerződése(i) havi előfizetési díja(i) az alábbiak szerint módosul(nak):

(#131188) kezo0 válasza viktorhu (#131185) üzenetére


kezo0
addikt

Akkor bizonyára csakis a személyes varázsomnak köszönhetem, hogy személyesen mindig többet értem el, mint telefonon. :) Igaz, sosem füllentettem azt, hogy le akarom mondani, amikor valójában nem akartam.
(Nem most vannak a „Vodafone-os idők”?)

NoOne1976: mondom, sok függ attól, hogy milyen ügyintézőt fogsz ki. És ha tényleg szándékodban áll lemondani, ha nem kapsz engedményt, akkor ezzel valóban nyugodtan érvelhetsz a 1270 megfelelő menüpontjában. Ha viszont ez csak egy tárgyalási taktika, akkor eléggé kockázatos, mert simán azt is mondhatják, hogy jó, akkor mondd le. Volt már rá példa.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#131189) kezo0 válasza nyesix (#131186) üzenetére


kezo0
addikt

Ahova hátul be van dugva egy UTP-kábel, és van rajta működő eszköz, ami forgalmat generál, annak a lednek ott bizony villognia kell folyamatosan, veszettül. :) Ez minden modemen, routeren, switch-en stb. így szokott lenni.
Nem lehet, hogy eddig csak nem tűnt fel valamiért?

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#131190) Tikakukac


Tikakukac
titán

Zárásként a sztorira: ugye ott hagytuk abba, hogy ügyvéd és NMHH, zéró szolgáltatás, okédék ügyintézés, nem értik a srácok a problémát hiába egy tonna screenshot stb.

Megjött a hivatalos levés. Benne minden dátumos megkeresésre a leírás, hogy szerintük mi volt. Nem árulok el titkot: minden rendben volt, a hiba ami volt az nem is volt. Vagyis hát nyilván okos ember aki megírta a levelet, mert nem reflektáltak a hibákra semmilyen módon, csak azt írták le, hogy a diagnosztika lefutott, ezért zárták a hibajegyeket. Hogy amúgy pár helyen konkrétan hazudnak is, lásd modemcsere és ilyesmi, az már hab a tortán.

Úgyhogy vagy beleöl az ember még pár tucat órát és nem kevés pénzt, hogy bizonyítsa az igazát és felmondja ezt a raklap szemetet végre kötbér nélkül, vagy hagyja kifutni úgy a szolgáltatást, hogy egyébként 5 hónapja le van szerelve a modem is és közben élvezzük a hibátlan, DNS hibáktól és egyéb baromságoktól mentes T-s netet. Minden adóforintom jó helyre ment ebbe a cégbe, köszönöm innen is :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#131191) cocka válasza kezo0 (#131179) üzenetére


cocka
veterán

6-7 ezerből eddig sem lehetett 3k-t alkudni, ha mindhárom szolgáltatásod volt. De e fórumból az elmúlt években az látszik, hogy az emberek eleve nem is rendelnek vezetékestelefon-szolgáltatást vagy ha igen max. Nonstop S-et, aztán menőznek itt a 4500 Ft-os áraikkal 2 db szolgáltatásra. Hát úgy könnyű.

akár 12 ezret fizetett addig!

Attól függ, mi van abba a 12 ezerbe foglalva, mert aki eddig is kimaxolta az egészet plusz mindenféle extra csatornákat is rendelt, az a mobilszogláltatást nem számítva szerintem így sem úszta meg 8-9k alatt.

amikor 10 deka trappista sajt kétszer annyiba kerül

És miért az élelmiszereket érintette áremelkedést veszed alapul?

tegye fel a kezét, aki az elmúlt évben 3000 Ft-ot tudott alkudni a korábbi előfizetési díjából

OK, csak akkor nem fair, hogy egyeseknek 15-20-38%-okkal emelgetik a havi díját és mindeközben -1000-ekkel próbálják kiszúrni az emberek szemét és elvárják a hűséget. Mint említettem az 1000-es csökkentés már 2021-ben is nevetséges volt, főleg ha eleve 9k-nál is több volt az előfizetési díjad. Szóval ha izomból emelgetnek árakat, akkor izomból kéne a kedvezmények mértékét is emelgetni, hogy legyen értelme a hűségnek, legalább arányaiban tartani a kedvezmény mértékét az eddigiekhez képest, vagy ha az nem megy, akkor a régi kedvezmény %-nak vegyék mittomén a kétharmadát. Mert lassan az lesz, hogy a frissen összekattingatott új, hasonló elemekből álló csomagom árának közelében lesz az állítólag még mindig kedvezményesen kapott csomag. Ez pedig egyértelműen azt jelenti, hogy még mindig nincs értelme elmozdulni, mert az előző árcsökkentéskor (2021-ben) tudtam arra hivatkozni, hogy csókolom, tessék mondani az hogy van, hogy ha a honlapon ugyanilyen elemekből álló csomagot összelegózok magamnak, akkor 6-7k körül van a max., míg most már ez sem érv.

(#131192) cocka válasza NoOne1976 (#131184) üzenetére


cocka
veterán

Nekem is hasonló a tapasztalatom. Amikor még UPC-nél voltunk személyesen és próbáltunk jobb árat alkudni, akkor az volt a duma, hogy ez egy nagyon kedvező ár, nem tud jobbat ajánlani. Mondja ezt a telefon kivételével (mert az Nonstop L) a legkisebb szolgáltatáscsomagokra meg a több, mint 9k-s árra.

Akkor még be volt kapcsolva az automata "zaklatás", belementünk a "kedvezőbb árba" ami kb. 1000 Ft-tal volt kevesebb. De csak jelezném mindenkinek, hogy aki belemegy a zaklató hívásos, üzletkötős ajánlatba, semmi gond, hiába küldik el a szerződést meg stb.. mivel 14 napon belül vagy lemondhatod vagy kérhetsz jobb ajánlatot a 1270-en.

Utána hívtam a 1270-et, hogy legyenek kedvesek lejjebb préselni az árat, mert tudok róla, hogy egyesek a kimaxolt csomagokra is 6k-t fizetnek meg hasonlók. Így jött ki a 6490, amit azóta se volt pofám lejjebb alkudni, csak azt néztem, hogy itt bontásban egyeseknek pl. 500-as net is 1700 körül volt meg hasonlók. Szóval még legfeljebb 500 Ft-ot tudtam volna alkudni, de nekem nagyon úgy tűnt, hogy eszük ágában sincs 6000 alá menni.

(#131193) cocka


cocka
veterán

Amúgy azt tudja valaki, hogy lakossági csomagokhoz elérhető volt-e a Nonstop XL? Elvileg az az ahol a külföldi hívások is kedvezményesek. És ha igen, azt tudom, hogy később kivezették, de aki nem váltott el róla, az még használhatja vagy átrakták Nonstop L-be?

(#131194) gduck válasza cocka (#131191) üzenetére


gduck
addikt

Na akkor nézzünk mit fizettem 15 évvel ezelőtt egy fullos csomagra (2008-ban):

DIGITAL HD GOLD MOVIE - 9450 Ft
CHELLO GOLD 20/3Mbit - 8500 Ft

Hát nem két fillér volt és akkor még sokkal többet ért a Forint is. Csak hát ugye jött a konkurencia, jött az árverseny és az árak szépen lassan mentek lefelé. Európai viszonylatban pl. nagyon el voltunk kényeztetve sávszélesség/ár tekintetében. (Igaz ott a fizetések "picit" magasabbak)

Most meg ugye csökken a konkurencia, nagy az infláció, a szomszéd gyereken nincs sapka :D, stb.

[ Szerkesztve ]

(#131195) trec12 válasza Intruder2k5 (#131180) üzenetére


trec12
addikt

Nekem is ez van már a hűség utáni 5. számla is még a régi ár. Szerintem addig marad a 2019-es csomag amig nem jön az IPTV.

(#131196) Mozaart


Mozaart
aktív tag

A júliusi számlán tényleg benne az értesítés. De év elején külön smsben vagy emailben is kaptam értesítést róla. Most miért nem? Bevallom nem szoktam minden alkalommal minden egyes számlámat átnyálazni ha az összeg nem eltérő.
BTW az értesítésben 8 180,- a TV+NET bruttó összege, akkor miért mégis 8 725,-? Biztos megint kisbetűs rész. :D
.
Mielőtt felhívom őket alaposabban utána mentem. A vodánál írnak valami 2 jelerősítőt ami szükséges. De ez 3000,- +havonta amivel az 500as: 8600 + 3000
.
Míg Telekomnál az 500+TV 9 032,- (benéztem a korábbi 7900-at, az csak Magenta1 esetén van)
.
Kérdésem mennyire szívoznak ezzel a 2 jelerősítővel? Kicsi a lakásunk, vasbeton falak nélkül. Még a legkisebb csomaghoz is kiírják hogy szükséges. :R

[ Szerkesztve ]

AT-AT: https://flic.kr/s/aHsmWKTBXH

(#131197) kabelmania27 válasza Mozaart (#131196) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Szerintem jelerősítő nélkül is rendben lesz a vezeték nélküli kapcsolat.
Ügyfélmegtartó csomagnál nem az a havidíj mint ami a honlapon van.
Jelerősítő szvsz nem kötelező szolgáltatás.
1270-es számon jelezd, hogy nincs szükséged kiegészítő szolgáltatás.

[ Szerkesztve ]

(#131198) D1Rect


D1Rect
félisten

Másnál is problémázik a céges vpn?
Tegnap délután óta nem megy nálunk, gyakorlatilag minden Vodafone kolléga szív vele.

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#131199) weiss válasza D1Rect (#131198) üzenetére


weiss
addikt

Mienk jó.

I did nothing, the pavement was his enemy!

(#131200) cocka válasza Mozaart (#131196) üzenetére


cocka
veterán

A vodánál írnak valami 2 jelerősítőt ami szükséges

Mihez? Milyen esetben? Semmiféle jelerősítőm nincs, a SAJÁT router az egész lakást lefedi. Külön access pointom is csak azért van, hogy az aranyos kis vodkafon TV médiaboxuknak legyen wifiről konvertált vezetékes nete.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.