Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#131651) cocka válasza gduck (#131647) üzenetére


cocka
veterán

Ja az vicces volt. Olyat nekem is csinált, hogy jött a firmware update, lefrissült és utána átállt koax módra. Alig jött be pár csatorna neten keresztül, majd amikor kapott végre koaxot és nekiálltam lekerestetni, nem talált semmilyen csatornát. Szal. erről ennyit. :D Hangolás sikertelen meg hasonlók... aztán áramtalanítás után észhez tért és megint csak neten jön minden.

(#131652) MaXX81 válasza AnonymusX (#131645) üzenetére


MaXX81
tag

Mikor tavalyelőtt bekötötték, akkor pár napig 1Gb/s volt a sebesség, még szóltam is a szerelőnek hogy de én 500as netet rendeltem, erre válaszolta huncutan hogy örüljek :), szóval tudja nem a 775, hanem 900 Mb/s feletti fel/le töltési sebességet is(speed test-el nézve), de most nem ez a lényeg, hanem valamiért "beragadt" ez a 500 Mb/s letöltés, illetőleg abba maradtunk az ügyintézővel, aki mint valami dogmát, hajtogatta hogy de hogy a garantált minimum letöltési sebesség megvan sőt, meg is haladja, nem érti mi a problémám de átadja valami mérnökségnek a panaszomat. Jött is az email, részükről lezártnak tekintik az ügyet mert hogy megnézve a rendszert ők problémát nem látnak... Akkor most ők erre a kiskapura hivatkozva, hogy a garantált minimum sávszél. megvan ill. meg is haladja nem foglalkoznak azzal hogy a csomag szerint nem ennyinek kellene lenni a sebességnek?

(#131653) pjen válasza cocka (#131651) üzenetére


pjen
félisten

Tehát Neked nincs is koax dugva a boxba?

(#131654) cocka válasza pjen (#131653) üzenetére


cocka
veterán

Nincs.

(#131655) Voice24 válasza MaXX81 (#131652) üzenetére


Voice24
őstag

Ennek menj még utána, mert olyan nincs, hogy te fizetsz a gigabites netért, miközben max 500-zal jön az okosság. Erre nem magyarázat a garantált minimum elérése. Az nem jogszerű, ha olyan adatsebességet kínál a szolgáltató az előfizetőjének, amely az adott előfizetőnél sohasem érhető el. Vitás eljárásban pedig a szolgáltatónak kell bizonyítania, hogy az adott előfizetőnél elérhető a kínált sávszélesség. Ha pedig nálad 500-as van valamiért beragadva, a szerelő sem fog tudni gigabitet produkálni az ellenőrzése során. NMHH-t is említsd meg a reklamálás alkalmával.

(#131656) MaXX81 válasza Voice24 (#131655) üzenetére


MaXX81
tag

Éppen hívom, csak már 45 perce kérem tartsa a vonalat van... :W
Reggel megnéztem a Seedtest CLI-vel és ugyanaz az eredmény mint eddig.
Igen, engem is ez idegesít hogy többet kell fizetnem olyanért amit csak részben teljesítenek és ráadásul még lepattintanak ezzel a garantált min. sávszélesség sz@rral amire állandóan hivatkoznak és hülyének nézik az ügyfelet....
Már 56 perce foglalt minden kollega...

(#131657) rgeorge


rgeorge
addikt

Üdvözlet!
Hetek óta MV1830 hibával nem megy a VTV app Androidon. Néha segít a regisztráció törlése, néha nem, néha ki- és visszalépve az alkalmazásba segít, néha nem. Azonos hálózaton böngészőből megy. Összesen két eszköz látszik regisztrálva: a böngésző és az Android telefon. Mi lehet a gond?

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#131658) Adams84 válasza rgeorge (#131657) üzenetére


Adams84
tag

Próbáld meg, hogy a modem/router áramtalanítása, újraindítása segít-e.
Ennek a hibakódnak elviekben a DNS rebinding-hez van köze, ha saját routert használsz, akkor érdemes a beállításokat konfigurálni.

[ Szerkesztve ]

(#131659) cigam


cigam
félisten
LOGOUT blog

Véletlenül megnéztem a számlámat, és találtam egy fura bejegyzést:

Pontosan mit jelent az "e-Pack nem teljesítésének díja”?
Miért kerül ez nekem 1000.-ba?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#131660) blakey válasza cigam (#131659) üzenetére


blakey
titán

Határidőn túli fizetés. Nézz utána, hogy az adott időpontban mi történt.

"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#131661) cigam válasza blakey (#131660) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog

A vicces lenne, mert Ők hívják le a pénzt a számlámról. 09.14-én pedig rendben levonták az előző havi összeget. Amúgy sem világos mi történt 09.26-án, mivel a kiszámlázott időszak 08.26-tól 09.25-ig tart.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#131662) zzola válasza Voice24 (#131655) üzenetére


zzola
félisten

A vitára ÁSZF garantált sebesség része, ha eléri amit kell, nem igazán lehet vitába szállni...

(#131663) zzola válasza blakey (#131660) üzenetére


zzola
félisten

Majdnem.
Határidőn belül és elektronikus csatornán történő számlabefizetés. Ha ezek közül egyik nem teljesül, nem jár a kedvezmény...

(#131664) Adams84 válasza cigam (#131661) üzenetére


Adams84
tag

Nézd meg a számla összes oldalát, mert a tévesen kiterhelt díjakat általában a számla egy teljesen más részén szokták jóváírni (sok esetben automatikusan).
Ha nem találsz sehol sem jóváíró tételt, és szerinted jogtalan a terhelés, akkor reklamáld meg a 1270-es számon.
Amúgy az e-pack felételei otthoni szolgáltatás esetén: [link] mobil szolgáltatás esetén: [link] Mobilnál elviekben az is elvárás, hogy 1 vagy 2 éves hűségen belül legyen az előfizető.

[ Szerkesztve ]

(#131665) boborján2 válasza zzola (#131662) üzenetére


boborján2
aktív tag

A szolgáltatónak törekedni kell arra hogy az előfizetett sebességet adja. Tartósan nem maradhat alatta.

Ezt már egyszer lezongoráztam a trékommal, meghúzgáljatják őket ha a minimumon szolgáltat.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#131666) zzola válasza boborján2 (#131665) üzenetére


zzola
félisten

Sok sikert hozzá.

(#131667) Voice24 válasza zzola (#131662) üzenetére


Voice24
őstag

NMHH rendeletből: „A szolgáltatót érintő hatósági eljárásban a szolgáltatót terheli annak bizonyítása, hogy az előfizetői hozzáférési pont alkalmas a kínált sávszélesség elérésére. Ha egy ellenőrzéssel a szolgáltató megállapítja, hogy a szolgáltatás nem megfelelő, a minőség helyreállítását haladéktalanul meg kell kezdenie.” [8. § (2)]

(#131668) zzola válasza Voice24 (#131667) üzenetére


zzola
félisten

Értem. Sebesség eléri a minimumot, ami az ÁSZF-ben van?

(#131669) Adams84 válasza zzola (#131668) üzenetére


Adams84
tag

Szerintem Voice24-nek igaza van, már régen elmúltak azok az idők, amikor a minimum sebességre tudott hivatkozni a szolgáltató. A gyakorlatban sajnos az ügyfélszolgálat mai napig is folyamatosan azt hajtogatja, hogy a minimum megvan, tehát nem jogos a hibabejelentés/panasz. De ettől ez még abszolút törvénysértő és jogsértő magatartás a szolgáltató részéről.
A céltudatosabb (és a saját jogaikkal tisztában lévő) ügyfelek simán a hatóság elé tudják vinni az ilyen eseteket és vélhetően nyert ügyük lesz. Persze előfeltétel, hogy a sebesség "sohase" érje el a kínált (tehát maximális) sebességet.
Ez az infó az NMHH hivatalos sebességmérő oldalán található meg:
[link]

[ Szerkesztve ]

(#131670) boborján2 válasza zzola (#131666) üzenetére


boborján2
aktív tag

Trékomnál sikerre vittem egyszer ezt a vitás kérdést.
Ugyanúgy megrenném itt is ha kellene.

Nem szabad madárnak lenni és hagyni hogy megetessenek a kamuval.

Csak gondolj bele, csinálok egy kft-t ,veszek béreltvonalat , sokkal kevesebbet mint kellene és elkezdek ászf minumumon szolgáltatni óriás haszonnal, a rendes szolgáltatás helyett. Szerinted ez meddig lehetne életképes és mikor köteleznének arra hogy szolgáltassak rendesen.

[ Szerkesztve ]

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#131671) zzola válasza Adams84 (#131669) üzenetére


zzola
félisten

Érthető, csak fenti esetben nem a minimumon szolgáltat...

(#131672) zzola válasza boborján2 (#131670) üzenetére


zzola
félisten

Elhiszem, de egy NER szervezet egy NER céggel ugyan mit kezdene, plusz ahogy fentebb is írta fórumtárs, nem a minimumon mozog a sebesség.

(#131673) zzola válasza cigam (#131659) üzenetére


zzola
félisten

Hívd fel a 1270-et és tegyél panaszt az e-pack nemteljesülésére. Ha valóban nem te vagy a ludas, akkor jóvá fogják írni az összege(ke)t.

(#131674) Adams84 válasza zzola (#131672) üzenetére


Adams84
tag

Nem is kell a minimumon mozognia a sebességnek.
Pont elegendő, ha a sebesség sohasem éri el a kínált sebességet (tehát a maximumot). De az általam belinkelt NMHH-s infóban minden részletesen le van írva.
A lényeg: "A szolgáltató a kínált sebességre nem tud mindig garanciát vállalni. Az azonban nem jogszerű, ha olyan adatsebességet kínál az előfizetőjének, amely az adott előfizetőnél sohasem érhető el."

[ Szerkesztve ]

(#131675) zzola válasza MaXX81 (#131627) üzenetére


zzola
félisten

Nálam csak koax van, de amikor 1000Mbit-re váltottam, nekem ugyanez volt. A feltöltést megemelték, a letöltés maradt az 500-as csomagé. 3X kellett hibát jelentenem, mire megoldották a problémát. Érdemes pár kört futni ezügyben!

(#131676) zzola válasza Adams84 (#131674) üzenetére


zzola
félisten

Így legyen! :R

(#131677) zzola válasza Adams84 (#131674) üzenetére


zzola
félisten

De ha itt tartunk, van ilyen is:
"A tapasztalható adatsebesség valójában a garantált és a kínált sebesség közé esik, a szolgáltató mindenkori technikai állapotától, adatforgalmától függően, az internetkapcsolatunk sebessége lehet éppen a garantált vagy akár a kínált sebességgel is egyenlő"

(#131678) zzola válasza Adams84 (#131674) üzenetére


zzola
félisten

A legjobb az lenne, ha ügyfélnek nem a jogi szövegek között kellene keresgélnie, hanem tényleg tisztességes szolgáltatás lenne. Ha nem megy az 1000Mbit akkor adja csak az 500-at.

(#131679) blakey válasza zzola (#131663) üzenetére


blakey
titán

Gondolom egyértelmű, hogy az e-pack csak azoknak jár, akik elektronikusan fizetnek. Aki nem elektronikusan intézi a dolgokat, annak alapból nem jár az e-pack, tehát nem is lehet olyan számlázás.

"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#131680) zzola válasza blakey (#131679) üzenetére


zzola
félisten

Nem értem ezt miért írtad.
Lehet csekken is befizetni határidőn belül, akkor sem jár az e-pack kedvezmény.

Így van, e-számla , e befizetés határidőn belül és jár az e-pack.

[ Szerkesztve ]

(#131681) Voice24 válasza zzola (#131668) üzenetére


Voice24
őstag

Akkor én is kérdezek: panasz esetén, ha szerelő kimegy, hogyan tudja bizonyítani (NMHH rendeletnek megfelelően), hogy az előfizetői hozzáférési pont alkalmas a kínált (gigabites) sávszélesség elérésére, de valami tévedés miatt az ügyfélnél 500-as letöltési max van beállítva? Sehogy. Úgy nem adhatnak el valamilyen szolgáltatást, hogy az ügyfél a szolgáltatásban foglalt teljes tartalmat soha nem tudja használni. Senki nem a garantált minimum sebességre fizet elő, és ahogy írtuk, az sem jogszerű, hogy gigabites előfizetés esetén 500-nál gyorsabban soha nem tud letölteni.

(#131682) AnonymusX válasza MaXX81 (#131656) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Innen sima liba. Ahogy előttem írták, nyert ügyed van. Ne felejtsd el a kötbér igényedet jelezni, továbbá ha nem javítják, akkor hűségidő alatt is következmények nélkül fel lehet mondani: [link]

Ott a harmadik pont: 30 napon át nem szerződés szerinti teljesítés történt, azt írtad 3 hete szenvedsz ezzel a problémával, szóval lassan érik.

[ Szerkesztve ]

(#131683) zzola válasza AnonymusX (#131682) üzenetére


zzola
félisten

Nem lesz itt semmiféle kötbér…

(#131684) zzola válasza Voice24 (#131681) üzenetére


zzola
félisten

Ne feledkezzünk meg az ÁSZF-ről, és a garantált minimum feletti sebességről.

(#131685) boborján2 válasza zzola (#131684) üzenetére


boborján2
aktív tag

Neked nagyon beakadt az ÁSZF duma :K

Csak nem egy voda dolgozóhoz van szerencsénk ?

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#131686) cigam válasza Adams84 (#131664) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog

Megnéztem és összehasonlítva a régebbiekkel egy átláthatatlan katyvasz az egész. pl. az utolsó számlán mi ez a nullás tétel?!
Írtam nekik, hogy ez most mi?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#131687) woodworm válasza zzola (#131684) üzenetére


woodworm
veterán

Persze, ne feledkezzünk meg róla:

"A rendes körülmények között elérhető sebességnek naptári naponként legalább az idő 90%-ában az előfizető rendelkezésére kell állnia, kivéve a szolgáltatás korlátozásának, szüneteltetésének és felfüggesztésének esetét."

(#131688) zzola válasza boborján2 (#131685) üzenetére


zzola
félisten

Akár lehet az is, vagy nem. Én legalább elolvasom és nem a vak világba beszélek. De kíváncsian várom, hogy az NMHH mekkora büntetést fog kiróni az eset miatt.

(#131689) zzola válasza woodworm (#131687) üzenetére


zzola
félisten

Na ebbe már simán bele lehet kapaszkodni ÁSZF részről és lehet kérni a kötbérmentes bontást.
Egyébként is öngól lenne, hogy felfelé tudja a sebességet, lefele meg nem. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#131690) boborján2 válasza zzola (#131688) üzenetére


boborján2
aktív tag

Mint korábban írtam, a trével ezt már egyszer lefociztam és olyan szép vége lett, hogy nem győztek elnézést kérni.

Mivel ezek a szolgáltatók egy kutyák , már csak rutinból megcsinálnám itt is ha kellene :)

Az hogy neked egy ászf-et odadobnak,mint egy rágni való csontot és rágcsálod , az egy dolog. Az meg a másik hogy és teszek is érte, hogy a pénzemért azt adják ami jár. Ha meg nem, akkor az drágább lesz , mint meg hibát kijavítani. Eldönthetik melyik nekik a jobb.
(megsúgom: ahol kevesebbet buknak)

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#131691) MaXX81


MaXX81
tag

Köszönöm mindenkinek aki a témában segít és vagy javaslatot tesz! :R
Délelőtt sikerült egy normális ügyintézővel beszélnem, aki az elmondottak alapján és ránézve a hálózatra egyetértett azzal hogy ez így nem jó, sőt, ő is azt mondta hogy a garantált min. sávszélességre nem hivatkozhatnak hiszen a rendes körülmények között elérhető sávszélességet se tudom elérni mivel a plafon az 500Mb/s
Illetve ha a feltöltés, szinte a maximális elérhető sebességen megy (~950Mb/s) akkor hogy lehet 500Mb/s a letöltés?...
Szóval az ügyintéző is belátta, hogy itt valami nem frankó. Kíváncsi vagyok hogy mi lesz a vége :F

(#131692) cocka válasza Adams84 (#131669) üzenetére


cocka
veterán

a minimum megvan, tehát nem jogos a hibabejelentés/panasz.

Ha csak a minimum van meg te is rendszeresen annyi százalékkal fizess kevesebbet, amennyivel kevesebbet szolgáltatnak ők. :DD

(#131693) rgeorge válasza Adams84 (#131658) üzenetére


rgeorge
addikt

Köszönöm, egy-két hete átálltam cloudfare dns-re, valószínűleg az volt a gond.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#131694) maszibmw válasza kabelmania27 (#131391) üzenetére


maszibmw
tag

Modem hiba volt... Kicserélték 4 napja fekete új CB-re a fehér modemet, azóta minden rendben.

[ Szerkesztve ]

(#131695) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szűkségem. Adott egy CH7465VF modem, melynél kb egyik pillanatról a másikra beadta a kulcsot a vezetékes hálózat. Elképzelhető hogy valami beállítási gebasz van vagy az megadta magát? Köszönöm szépen előre is a válaszokat. :R

Sic Parvis Magna

(#131696) rita7107 válasza 30z.Samu (#131695) üzenetére


rita7107
aktív tag

Sziasztok.
Amennyiben szerződést bontok (otthoni internet), akkor mikor fog bekövetkezni a szolgáltatás megszűnése (mikortól nem lesz internetem), és mikor veszik le a vezetéket a házról (családi ház)?

(#131697) Intruder2k5 válasza rita7107 (#131696) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Üdv!

Ezt maximum 30 napra előre kérheted, és ha a szolgáltató betartja, akkor a megbeszélt napon kapcsolja ki a szolgáltatást. A vezetéket alapból nem veszik le, ezt tudtommal külön kell kérni, és lehet fizetős is.

(#131698) tPedro_ válasza maszibmw (#131694) üzenetére


tPedro_
őstag

Szia! Mire hivatkoztál mikor bejelentetted a hibát? Hogy a torrent hazavágja a modemet?

(#131699) rita7107 válasza Intruder2k5 (#131697) üzenetére


rita7107
aktív tag

Köszi.
Én levehetem a kábelt a falról? Azaz leveszem, feltekerem, felrögzítem a villanyoszlopra?

(#131700) Intruder2k5 válasza rita7107 (#131699) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Jogszerűen nem, mert te nem mászhatsz fel a villanyoszlopra, meg aztán az a kábel nem is a tied, hanem a szolgáltató tulajdona. Persze értem én, hogy az ingatlan meg igen, de ugye hozzájárultál a felszereléséhez, amikor be lett kötve a szolgáltatás.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.