Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Fogyásom története
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
cocka
veterán
Ja az vicces volt. Olyat nekem is csinált, hogy jött a firmware update, lefrissült és utána átállt koax módra. Alig jött be pár csatorna neten keresztül, majd amikor kapott végre koaxot és nekiálltam lekerestetni, nem talált semmilyen csatornát. Szal. erről ennyit. Hangolás sikertelen meg hasonlók... aztán áramtalanítás után észhez tért és megint csak neten jön minden.
MaXX81
tag
Mikor tavalyelőtt bekötötték, akkor pár napig 1Gb/s volt a sebesség, még szóltam is a szerelőnek hogy de én 500as netet rendeltem, erre válaszolta huncutan hogy örüljek , szóval tudja nem a 775, hanem 900 Mb/s feletti fel/le töltési sebességet is(speed test-el nézve), de most nem ez a lényeg, hanem valamiért "beragadt" ez a 500 Mb/s letöltés, illetőleg abba maradtunk az ügyintézővel, aki mint valami dogmát, hajtogatta hogy de hogy a garantált minimum letöltési sebesség megvan sőt, meg is haladja, nem érti mi a problémám de átadja valami mérnökségnek a panaszomat. Jött is az email, részükről lezártnak tekintik az ügyet mert hogy megnézve a rendszert ők problémát nem látnak... Akkor most ők erre a kiskapura hivatkozva, hogy a garantált minimum sávszél. megvan ill. meg is haladja nem foglalkoznak azzal hogy a csomag szerint nem ennyinek kellene lenni a sebességnek?
pjen
félisten
Tehát Neked nincs is koax dugva a boxba?
cocka
veterán
Nincs.
Voice24
őstag
Ennek menj még utána, mert olyan nincs, hogy te fizetsz a gigabites netért, miközben max 500-zal jön az okosság. Erre nem magyarázat a garantált minimum elérése. Az nem jogszerű, ha olyan adatsebességet kínál a szolgáltató az előfizetőjének, amely az adott előfizetőnél sohasem érhető el. Vitás eljárásban pedig a szolgáltatónak kell bizonyítania, hogy az adott előfizetőnél elérhető a kínált sávszélesség. Ha pedig nálad 500-as van valamiért beragadva, a szerelő sem fog tudni gigabitet produkálni az ellenőrzése során. NMHH-t is említsd meg a reklamálás alkalmával.
MaXX81
tag
Éppen hívom, csak már 45 perce kérem tartsa a vonalat van...
Reggel megnéztem a Seedtest CLI-vel és ugyanaz az eredmény mint eddig.
Igen, engem is ez idegesít hogy többet kell fizetnem olyanért amit csak részben teljesítenek és ráadásul még lepattintanak ezzel a garantált min. sávszélesség sz@rral amire állandóan hivatkoznak és hülyének nézik az ügyfelet....
Már 56 perce foglalt minden kollega...
rgeorge
addikt
Üdvözlet!
Hetek óta MV1830 hibával nem megy a VTV app Androidon. Néha segít a regisztráció törlése, néha nem, néha ki- és visszalépve az alkalmazásba segít, néha nem. Azonos hálózaton böngészőből megy. Összesen két eszköz látszik regisztrálva: a böngésző és az Android telefon. Mi lehet a gond?
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
Adams84
tag
Próbáld meg, hogy a modem/router áramtalanítása, újraindítása segít-e.
Ennek a hibakódnak elviekben a DNS rebinding-hez van köze, ha saját routert használsz, akkor érdemes a beállításokat konfigurálni.
[ Szerkesztve ]
Véletlenül megnéztem a számlámat, és találtam egy fura bejegyzést:
Pontosan mit jelent az "e-Pack nem teljesítésének díja”?
Miért kerül ez nekem 1000.-ba?
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
blakey
titán
Határidőn túli fizetés. Nézz utána, hogy az adott időpontban mi történt.
"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
A vicces lenne, mert Ők hívják le a pénzt a számlámról. 09.14-én pedig rendben levonták az előző havi összeget. Amúgy sem világos mi történt 09.26-án, mivel a kiszámlázott időszak 08.26-tól 09.25-ig tart.
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
zzola
félisten
A vitára ÁSZF garantált sebesség része, ha eléri amit kell, nem igazán lehet vitába szállni...
zzola
félisten
Majdnem.
Határidőn belül és elektronikus csatornán történő számlabefizetés. Ha ezek közül egyik nem teljesül, nem jár a kedvezmény...
Adams84
tag
Nézd meg a számla összes oldalát, mert a tévesen kiterhelt díjakat általában a számla egy teljesen más részén szokták jóváírni (sok esetben automatikusan).
Ha nem találsz sehol sem jóváíró tételt, és szerinted jogtalan a terhelés, akkor reklamáld meg a 1270-es számon.
Amúgy az e-pack felételei otthoni szolgáltatás esetén: [link] mobil szolgáltatás esetén: [link] Mobilnál elviekben az is elvárás, hogy 1 vagy 2 éves hűségen belül legyen az előfizető.
[ Szerkesztve ]
boborján2
aktív tag
A szolgáltatónak törekedni kell arra hogy az előfizetett sebességet adja. Tartósan nem maradhat alatta.
Ezt már egyszer lezongoráztam a trékommal, meghúzgáljatják őket ha a minimumon szolgáltat.
ignored users : snyper990 | SlayR0113
zzola
félisten
Sok sikert hozzá.
Voice24
őstag
NMHH rendeletből: „A szolgáltatót érintő hatósági eljárásban a szolgáltatót terheli annak bizonyítása, hogy az előfizetői hozzáférési pont alkalmas a kínált sávszélesség elérésére. Ha egy ellenőrzéssel a szolgáltató megállapítja, hogy a szolgáltatás nem megfelelő, a minőség helyreállítását haladéktalanul meg kell kezdenie.” [8. § (2)]
zzola
félisten
Értem. Sebesség eléri a minimumot, ami az ÁSZF-ben van?
Adams84
tag
Szerintem Voice24-nek igaza van, már régen elmúltak azok az idők, amikor a minimum sebességre tudott hivatkozni a szolgáltató. A gyakorlatban sajnos az ügyfélszolgálat mai napig is folyamatosan azt hajtogatja, hogy a minimum megvan, tehát nem jogos a hibabejelentés/panasz. De ettől ez még abszolút törvénysértő és jogsértő magatartás a szolgáltató részéről.
A céltudatosabb (és a saját jogaikkal tisztában lévő) ügyfelek simán a hatóság elé tudják vinni az ilyen eseteket és vélhetően nyert ügyük lesz. Persze előfeltétel, hogy a sebesség "sohase" érje el a kínált (tehát maximális) sebességet.
Ez az infó az NMHH hivatalos sebességmérő oldalán található meg:
[link]
[ Szerkesztve ]
boborján2
aktív tag
Trékomnál sikerre vittem egyszer ezt a vitás kérdést.
Ugyanúgy megrenném itt is ha kellene.
Nem szabad madárnak lenni és hagyni hogy megetessenek a kamuval.
Csak gondolj bele, csinálok egy kft-t ,veszek béreltvonalat , sokkal kevesebbet mint kellene és elkezdek ászf minumumon szolgáltatni óriás haszonnal, a rendes szolgáltatás helyett. Szerinted ez meddig lehetne életképes és mikor köteleznének arra hogy szolgáltassak rendesen.
[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
zzola
félisten
Érthető, csak fenti esetben nem a minimumon szolgáltat...
zzola
félisten
Elhiszem, de egy NER szervezet egy NER céggel ugyan mit kezdene, plusz ahogy fentebb is írta fórumtárs, nem a minimumon mozog a sebesség.
zzola
félisten
Hívd fel a 1270-et és tegyél panaszt az e-pack nemteljesülésére. Ha valóban nem te vagy a ludas, akkor jóvá fogják írni az összege(ke)t.
Adams84
tag
Nem is kell a minimumon mozognia a sebességnek.
Pont elegendő, ha a sebesség sohasem éri el a kínált sebességet (tehát a maximumot). De az általam belinkelt NMHH-s infóban minden részletesen le van írva.
A lényeg: "A szolgáltató a kínált sebességre nem tud mindig garanciát vállalni. Az azonban nem jogszerű, ha olyan adatsebességet kínál az előfizetőjének, amely az adott előfizetőnél sohasem érhető el."
[ Szerkesztve ]
zzola
félisten
Nálam csak koax van, de amikor 1000Mbit-re váltottam, nekem ugyanez volt. A feltöltést megemelték, a letöltés maradt az 500-as csomagé. 3X kellett hibát jelentenem, mire megoldották a problémát. Érdemes pár kört futni ezügyben!
zzola
félisten
Így legyen!
zzola
félisten
De ha itt tartunk, van ilyen is:
"A tapasztalható adatsebesség valójában a garantált és a kínált sebesség közé esik, a szolgáltató mindenkori technikai állapotától, adatforgalmától függően, az internetkapcsolatunk sebessége lehet éppen a garantált vagy akár a kínált sebességgel is egyenlő"
zzola
félisten
A legjobb az lenne, ha ügyfélnek nem a jogi szövegek között kellene keresgélnie, hanem tényleg tisztességes szolgáltatás lenne. Ha nem megy az 1000Mbit akkor adja csak az 500-at.
blakey
titán
Gondolom egyértelmű, hogy az e-pack csak azoknak jár, akik elektronikusan fizetnek. Aki nem elektronikusan intézi a dolgokat, annak alapból nem jár az e-pack, tehát nem is lehet olyan számlázás.
"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
zzola
félisten
Nem értem ezt miért írtad.
Lehet csekken is befizetni határidőn belül, akkor sem jár az e-pack kedvezmény.
Így van, e-számla , e befizetés határidőn belül és jár az e-pack.
[ Szerkesztve ]
Voice24
őstag
Akkor én is kérdezek: panasz esetén, ha szerelő kimegy, hogyan tudja bizonyítani (NMHH rendeletnek megfelelően), hogy az előfizetői hozzáférési pont alkalmas a kínált (gigabites) sávszélesség elérésére, de valami tévedés miatt az ügyfélnél 500-as letöltési max van beállítva? Sehogy. Úgy nem adhatnak el valamilyen szolgáltatást, hogy az ügyfél a szolgáltatásban foglalt teljes tartalmat soha nem tudja használni. Senki nem a garantált minimum sebességre fizet elő, és ahogy írtuk, az sem jogszerű, hogy gigabites előfizetés esetén 500-nál gyorsabban soha nem tud letölteni.
AnonymusX
senior tag
Innen sima liba. Ahogy előttem írták, nyert ügyed van. Ne felejtsd el a kötbér igényedet jelezni, továbbá ha nem javítják, akkor hűségidő alatt is következmények nélkül fel lehet mondani: [link]
Ott a harmadik pont: 30 napon át nem szerződés szerinti teljesítés történt, azt írtad 3 hete szenvedsz ezzel a problémával, szóval lassan érik.
[ Szerkesztve ]
zzola
félisten
Nem lesz itt semmiféle kötbér…
zzola
félisten
Ne feledkezzünk meg az ÁSZF-ről, és a garantált minimum feletti sebességről.
boborján2
aktív tag
Neked nagyon beakadt az ÁSZF duma
Csak nem egy voda dolgozóhoz van szerencsénk ?
ignored users : snyper990 | SlayR0113
Megnéztem és összehasonlítva a régebbiekkel egy átláthatatlan katyvasz az egész. pl. az utolsó számlán mi ez a nullás tétel?!
Írtam nekik, hogy ez most mi?
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
woodworm
veterán
zzola
félisten
Akár lehet az is, vagy nem. Én legalább elolvasom és nem a vak világba beszélek. De kíváncsian várom, hogy az NMHH mekkora büntetést fog kiróni az eset miatt.
zzola
félisten
Na ebbe már simán bele lehet kapaszkodni ÁSZF részről és lehet kérni a kötbérmentes bontást.
Egyébként is öngól lenne, hogy felfelé tudja a sebességet, lefele meg nem.
[ Szerkesztve ]
boborján2
aktív tag
Mint korábban írtam, a trével ezt már egyszer lefociztam és olyan szép vége lett, hogy nem győztek elnézést kérni.
Mivel ezek a szolgáltatók egy kutyák , már csak rutinból megcsinálnám itt is ha kellene
Az hogy neked egy ászf-et odadobnak,mint egy rágni való csontot és rágcsálod , az egy dolog. Az meg a másik hogy és teszek is érte, hogy a pénzemért azt adják ami jár. Ha meg nem, akkor az drágább lesz , mint meg hibát kijavítani. Eldönthetik melyik nekik a jobb.
(megsúgom: ahol kevesebbet buknak)
ignored users : snyper990 | SlayR0113
MaXX81
tag
Köszönöm mindenkinek aki a témában segít és vagy javaslatot tesz!
Délelőtt sikerült egy normális ügyintézővel beszélnem, aki az elmondottak alapján és ránézve a hálózatra egyetértett azzal hogy ez így nem jó, sőt, ő is azt mondta hogy a garantált min. sávszélességre nem hivatkozhatnak hiszen a rendes körülmények között elérhető sávszélességet se tudom elérni mivel a plafon az 500Mb/s
Illetve ha a feltöltés, szinte a maximális elérhető sebességen megy (~950Mb/s) akkor hogy lehet 500Mb/s a letöltés?...
Szóval az ügyintéző is belátta, hogy itt valami nem frankó. Kíváncsi vagyok hogy mi lesz a vége
cocka
veterán
a minimum megvan, tehát nem jogos a hibabejelentés/panasz.
Ha csak a minimum van meg te is rendszeresen annyi százalékkal fizess kevesebbet, amennyivel kevesebbet szolgáltatnak ők.
rgeorge
addikt
Köszönöm, egy-két hete átálltam cloudfare dns-re, valószínűleg az volt a gond.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
maszibmw
tag
Modem hiba volt... Kicserélték 4 napja fekete új CB-re a fehér modemet, azóta minden rendben.
[ Szerkesztve ]
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szűkségem. Adott egy CH7465VF modem, melynél kb egyik pillanatról a másikra beadta a kulcsot a vezetékes hálózat. Elképzelhető hogy valami beállítási gebasz van vagy az megadta magát? Köszönöm szépen előre is a válaszokat.
Sic Parvis Magna
rita7107
aktív tag
Sziasztok.
Amennyiben szerződést bontok (otthoni internet), akkor mikor fog bekövetkezni a szolgáltatás megszűnése (mikortól nem lesz internetem), és mikor veszik le a vezetéket a házról (családi ház)?
Intruder2k5
MODERÁTOR
Üdv!
Ezt maximum 30 napra előre kérheted, és ha a szolgáltató betartja, akkor a megbeszélt napon kapcsolja ki a szolgáltatást. A vezetéket alapból nem veszik le, ezt tudtommal külön kell kérni, és lehet fizetős is.
tPedro_
őstag
Szia! Mire hivatkoztál mikor bejelentetted a hibát? Hogy a torrent hazavágja a modemet?
rita7107
aktív tag
Köszi.
Én levehetem a kábelt a falról? Azaz leveszem, feltekerem, felrögzítem a villanyoszlopra?
Intruder2k5
MODERÁTOR
Jogszerűen nem, mert te nem mászhatsz fel a villanyoszlopra, meg aztán az a kábel nem is a tied, hanem a szolgáltató tulajdona. Persze értem én, hogy az ingatlan meg igen, de ugye hozzájárultál a felszereléséhez, amikor be lett kötve a szolgáltatás.
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!