Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#131401) kabelmania27 válasza xido (#131400) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nézd meg jól csatlakozik-e a koax kábel, mozgasd meg a kábelt oldalirányban vagy húzd kicsit kijjebb. Érdemes lenne a tévét elvinni szervízbe vagy tv szerelőhöz, lehet valahol elengedett a forrasztás.

[ Szerkesztve ]

(#131402) xido válasza kabelmania27 (#131401) üzenetére


xido
csendes tag

coax problémánál a kereskedelmi adók se jönnének be és az újrahangolás se találna csatornákat,nem?..esetleg ci adapter csere?

(#131403) kabelmania27 válasza xido (#131402) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Koax problémával is megtudja találni a csatornákat csak nem tökéletes a vétel.
Médiacard cserét érdemes lenne megpróbálni hátha segít.

(#131404) Remekelek28


Remekelek28
őstag

Üdv
Nálatok is jelzett a vodafone a sávos kedvezmény korlátozásáról? Bedobták,hogy a mobil egyedi előfizetéseim már nem tartoznak a 20% kedvezményhez,így ennyivel megemelkedik a díjam. Pedig épp emiatt,váltottam az xl csimagra a netnél,hogy elérjem a 14500 ft ot.. És még csak vissza se tudom mondani,mert hűségem van. Fasza ,hogy szerződésen belül ilyet megtesznek egy 20 éves ügyféllel.

(#131405) zzola válasza Remekelek28 (#131404) üzenetére


zzola
félisten

Sajnos megtehetik, mert ez egy egyoldalúan adott kedvezmény - mondhatni promóció - volt a szolgáltató részéről. Én mondjuk nem tartom fair-nek, hogy a hűségidősöktől elveszik. :(

(#131406) NoOne1976 válasza Remekelek28 (#131404) üzenetére


NoOne1976
őstag

Ez történik, ha gyakorlatilag megszűnik a piaci verseny. Mikor jött a Digi, a többi szolgáltató alá kellett mennie árban, mert piacot így tudott szerezni. A UPC/Vodafone emiatt szintén kénytelen volt (legalább Digis területeken) értékelhető árat adni, ha nem akarta kockáztatni az ügyfele elvesztését. A T meg mindig is drága volt.
Most azzal, hogy a piac két legolcsóbb szereplője egy kézbe került, bármi belefér, hiszen nincs olcsóbb konkurencia,nem tud hová menni az ügyfél. Addig, amíg a T árai alatt maradnak, az árérzékeny előfizetők nem mozdulnak. :((
Ezért mérgelődök én is, hogy egy év alatt sikerült 38%-ot emelni nekem. Még olcsóbb, mint a T, de a határra értek (nálam), mert az optikai net csak jobb lenne.

[ Szerkesztve ]

(#131407) Sanya válasza Remekelek28 (#131404) üzenetére


Sanya
nagyúr

Hidd el, hogy nem az ügyfél életkorát nézik! :)

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#131408) zzola válasza NoOne1976 (#131406) üzenetére


zzola
félisten

Semmi köze ennek a piaci versenyhez. Nem a sávos kedvezményt vették el, csak az amúgy is olcsó flottás mobil csomagok havidíjai nem képeznek kedvezmény alapot. Ha valaki vált publikus csomagra, akkor ismét jogosult lesz a sávos kedvezményre az adott előfizetés...

(#131409) zzola válasza Sanya (#131407) üzenetére


zzola
félisten

Nem az életkorra gondolt. :DDD

(#131410) NoOne1976 válasza zzola (#131408) üzenetére


NoOne1976
őstag

És akkor eddig miért képezték a kedvezmény alapját? Ja, és a T-nél is beszámít az olcsó flottás csomag is, hogy hány szolgáltatásod van.
Hidd el, nem véletlenül lépik meg a piaci szereplők, amit meglépnek.

[ Szerkesztve ]

(#131411) zzola válasza NoOne1976 (#131410) üzenetére


zzola
félisten

"promóció"...illetve idéntől új tulajdonosa van a szolgáltatónak.
Persze hogy lépnek, de ennek semmi köze a vezetékes szolgáltatásokhoz. Egyértelmű, hogy csökkenteni szeretnék a kedvezményezettek körét, hiszen boldog-boldogtalan kapott flottás csomagot. Covid idején pl. flotta igazolás nélkül vásároltak flottás díjcsomagot. Van, aki 2-3e forintos csomagban van, korlátlan beszélgetéssel minden irányba, esetenként adatkerettel.
Szerintem nincsen ezzel baj, hogy megszűntetnek egy közkedvelt kedvezményt, de legalább várnák meg a hűség végét... :W

Ha nekem lenne flottás csomagom és elvennék a kedvezményt, minden bizonnyal savanyú lenne a szőlő...

[ Szerkesztve ]

(#131412) szente válasza szente (#130967) üzenetére


szente
addikt

Na végre eljutottam odáig, hogy megnézzem, ki van kapcsolva az IPV6. :DDD Legalábbis a "what is my ip" oldal nem mutat csak IPV4 címet.

Emlékeztetőül:
Sziasztok!

Elég érdekes hibát produkál a kábeles Voda netem. Eddig azt hittem, hogy a router betegeskedik, de aztán kiderült, hogy nem annak van baja, mert az újjal is ugyan az a hiba jött elő:
Google kereséseknél rendszeresen kéri a Google, hogy igazoljam, hogy nem vagyok robot. Ezt egymás után többször is igazolnom kell, mire egy darabig elhiszi.
A másik pedig, hogy az előző routerrel a Disney+ szervereihez nem tudtam kapcsolódni, most pedig a Sky Showtime nem megy ugyan ezzel a hibával.
Se TV-n, se mobilon, se asztali gépen. Csak az segít, ha átváltok mobilnetre.

Szóval mi lehet a gond?

[ Szerkesztve ]

(#131413) kabelmania27 válasza szente (#131412) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Úgy sem működik ha a gépen a dns szervert átállítani 1.1.1.1/1.0.0.1 párosra vagy a google dns szervereire? Milyenek a modem értékek?

(#131414) szente válasza kabelmania27 (#131413) üzenetére


szente
addikt

Köszi, egyellőre megpróbálom ezzel a dns-sel. :R

(#131415) tobias40


tobias40
veterán

Hi all!
Adott 2 ingatlan telekom optokai területen.
Egyiken maradna a jelenlegi telekom net 1000/1000 miatt,a másikra köttetném be a voda 500-as netjét+tv ami most van felezős akcióban.
A kérdésem az lenne hogy az adott box működni fog mindkettő ingatlanon vagy csak ott ahova a vodanet lesz kérve?

(#131416) Ledi válasza xido (#131400) üzenetére


Ledi
aktív tag

legalább 5 éve van meg

Szerintem az a mediacard megéredt a cserére. ;)
Nálunk csak hetente 1x van áramtalanítva az a tv amibe a kártya van(Philips) és semmi baja nincs. Igaz ez még upc kártya.

A nyaralóban már új típusú Vodás modul volt és ilyen hiba ott se jelentkezett. Viszont érezhetően lassabban oldotta fel vagy nem mindig dekódolta a csatornákat, mint a tavalyi upc-s.

(#131417) Reactsan válasza simkoG (#131382) üzenetére


Reactsan
csendes tag

Nálunk is ugyan ez a helyzet.
Egy hónapja előfizetést hosszabbítottunk, ugyan arra a csomag méretre, csak más néven.

Azóta 6 technikus járt itt, holnap a 7ik.
Ha holnap sem oldják meg, az utolsó reményünk az lesz hogy váltunk nagyobb netre.

DE nálunk csak a Router működik és arról megy kábel a gépekre. Eddig másfél évig tökéletesen működött, most befosott...

Valakinek ötlet?

(#131418) cocka


cocka
veterán

VTV boxos EPG megint a helyzet "magaslatán" van. Visszafelé 7 napnál korábbi műsorokat is mutat, de hiába van ott a lejátszás gomb a műsorok mellett, ha rányomsz, nem történik semmi. :C

(#131419) kezo0 válasza cocka (#131418) üzenetére


kezo0
addikt

Lehet, hogy dolgoznak a 90 napos visszanézhetőség megoldásán, ha már a felvett műsorok 5 nap után nem játszhatók le. ;)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#131420) cocka válasza kezo0 (#131419) üzenetére


cocka
veterán

3 óra mittomén hánykor megjelent, amit úgy imádunk: Kérjük várjon! De most már végig fogom nézni, hogy mi történik ilyenkor, mert idegesít. EPG dátuma frissült és bekerült a TV2 app is. Még nem próbáltam ki.

(#131421) boborján2 válasza cocka (#131420) üzenetére


boborján2
aktív tag

A tv2 app nekem megjelent már vagy két hete.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#131422) tobias40 válasza tobias40 (#131415) üzenetére


tobias40
veterán

[link] Erre esetleg vki?
Fontos lenne hogy a másik ingatlanban is menjen a tv mert inkább ott lenne használva de a netet ott nem akarom lecserélni vodára... :U

(#131423) kezo0 válasza cocka (#131420) üzenetére


kezo0
addikt

Nálam így szokott menni:

1. „Kérjük várj…” (helyesírási hibával a kezdetek óta)
2. szürke Voda logo
3. homokóra
4. „Kérjük várj…”
5. szürke Voda logo
6. homokóra
7. Vodafone TV színes logo

Mindez kínos lassúsággal. És amikor megjelenik, hogy várakozik egy frissítés, csak egyszer utasíthatod el, hogy ne most hajtsa végre, mert ezt követően kb. 20 perc múlva már nem kérdez, hanem bármit csinálsz, szó nélkül elkezdi a frissítést.
És ez semmi más, csak az EPG frissítése. A TV2 app csak úgy megjelent nálam már korábban.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#131424) gduck


gduck
addikt

Mióta Go Midi+ csomagom van, azóta a weboldal és a mobil app nem tudja megjeleníteni az adathasználatomat. Pedig néha jó lenne látni, hol tartok. Ez a többi, "régi" fajta előfizetésnél simán megy.

Ez is megerősít abban az elméletemben, hogy "kifutó" rendszerben használjuk a Vodafone erőforrásait, fejlesztések nélkül...

(#131425) E.Kaufmann


E.Kaufmann
addikt

Másnál is átállítódott az elmúlt 24-36 órában a szolgáltatói eszköz router módra bridge-ből, vagy csak mi voltunk ilyen szerencsések?

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

(#131426) kabelmania27 válasza E.Kaufmann (#131425) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Előfordul, hogy fw frissítéskor átáll a modem router üzemmódban, 1270-es számon heldesk ügyintéző át fogja állítani a modemet bridge módba.

[ Szerkesztve ]

(#131427) E.Kaufmann válasza kabelmania27 (#131426) üzenetére


E.Kaufmann
addikt

Már megvolt, csak bosszantó, duplán is...

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

(#131428) zzola válasza gduck (#131424) üzenetére


zzola
félisten

Rossz az elméleted. A "rendszer" ugyanaz marad továbbra is. Ez egy hiba, amit javítani fognak...

(#131429) gduck válasza zzola (#131428) üzenetére


gduck
addikt

Vodás weboldala lesz a 4iG-nek? :) Nem hiszem...

(#131430) zzola válasza gduck (#131429) üzenetére


zzola
félisten

Ez hogy függ össze a nem látható adatkerettel? :F

(#131431) gduck válasza zzola (#131430) üzenetére


gduck
addikt

Úgy, hogy a jelenlegi Vodás rendszer hónapok óta "nem boldogul" egy új szolgáltatás megjelenítésével. Számomra ez azt jelenti, hogy senki nem foglalkozik vele...

De lehet csak én látok rémeket :DDD

UI: Továbbá a régóta fennálló VTV-s lejátszási probléma sincs még megoldva...

[ Szerkesztve ]

(#131432) balfek


balfek
tag

sziasztok! van egy Voda net+tv+tel csomagom - hűségidő hosszú évekkel ezelőtt lejárt, csomagot már nem is értékesítik).

gondom az, hogy ebben az évben 2x emeltek díjat - inflációra és "kötlségeik novekedésére" hivatkozva.
tudomásom szerint 1 évben (12 hónap alatt) nem emelhetnek a szolgáltatók ÍGY árat - inflációra hivatkozva.
jól tudom? esetleg van itt von. jogban jártas ember?

Vitatkozni csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes...

(#131433) gduck


gduck
addikt

TV2 appot VTV-n használja valaki? Mert nálam iszonyú szar, kb. a műsor 50% homályos, azaz tök kicsi felbontású. Így teljesen élvezhetetlen :(

[ Szerkesztve ]

(#131434) Adams84 válasza gduck (#131433) üzenetére


Adams84
tag

Pont tegnap jelentettem be a TV2Play apphoz kapcsolódó hibát webes felületen, egyelőre nem jeleztek vissza. Úgy vettem észre, hogy beletekerésnél romlik le a minőség ... :U
Te is jelentsd be, ha teheted, talán komolyabban veszik az ügyet... (vagy mégse?) :DD

Ui: ha már TV2Play Zéró előfizető is vagyok (499 Ft/hó), akkor elvárnám a TV2 és Vodafone oldaláról is, hogy megfelelően működjön

[ Szerkesztve ]

(#131435) [w]


[w]
őstag

az online tévéműsorok nézhetősége tévé-előfizetéshez kötött? :F

cmdr PETER W. VOLKOV

(#131436) Adams84 válasza balfek (#131432) üzenetére


Adams84
tag

Korábban már többször szó volt erről.
Egy évben akárhányszor emelhetnek árat, ha erről előzetesen értesítik az ügyfeleket és ezzel egyidejűleg biztosítják a szerződés felmondásának lehetőségét. (A legutóbbi emelésről szóló értesítések az augusztusi számlán kerültek feltüntetésre.)
Az "inflációkövető" díjemelés lehetősége valóban évente egyszer lehetséges, azzal a különbséggel, hogy az nem keletkeztet felmondási jogot az előfizető oldalán (akkor sem, ha még aktív hűségszerződése van valakinek).

Amit tenni tudsz:
1.) Betelefonálszt és a lemondás menüpontot választod, ahol a szerződés megszüntetését helyezed kilátásba. Ennek hatására felajánlhatnak neked valamifajta kedvezőbb árat (persze hűség vállalása mellett).
2.) Átmész másik szolgáltatóhoz, ha van ilyen lehetőséged (ott sem biztos, hogy jobb lesz a helyzet)
3.) Marad minden a jelenlegi formájában

[ Szerkesztve ]

(#131437) Adams84 válasza Adams84 (#131436) üzenetére


Adams84
tag

Egy fontos dolog lemaradt: sajnos jövő év januártól jön az újabb "inflációkövető" díjkorrekció a Vodafone-nál, ami várhatóan kb. 22%-os díjemelést eredményezhet.Az erről szóló hivatalos értesítések a novemberi számlán fognak szerepelni (ha a tavalyi gyakorlatot vesszük figyelembe), érdemes figyelemmel kísérni az elkészülő számlákat ...

[ Szerkesztve ]

(#131438) Supatron


Supatron
csendes tag

Sziasztok!

Van egy Vodafone 500-as net (plusz TV és telefon) csomagunk és egy cbn connectbox hozzá.
A problémám az, hogy mostanában borzasztó a net minősége. A weboldalak random módon csak sokadjára és lassan töltenek be, rengeteg a "Kapcsolódás sikertelen" time out hiba az összes eszközön függetlenül attól hogy vezetékkel vagy vezeték nélkül csatlakozok a connectbox-ra és hogy milyen böngészőt, programot vagy appot használok, VPN-nel vagy anélkül.
Ha indítok egy traceroute-ot pl. a Google DNS felé, akkor az első 6 hop-ból 2-3-4 az timeout a connectbox után.
Van valami ötletetek, hogy mit tudnék megnézni/ellenőrízni ami segíthetne mielőtt a felhívnám az ügyfélszolgálatot ?

Előre is köszönöm a segítséget.

(#131439) kabelmania27 válasza Supatron (#131438) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot, ipv4 módban stabilabb lesz az oldalak betöltése. Ha így sem javul nézd meg modem üzemmódban javul-e, amennyiben javul és szükséged van vezeték nélküli kapcsolatra vagy több mint három vezetékes eszközt használsz érdemes venni gigabites routert mert a saját eszköz stabilabb mint a cbn modem router része.

(#131440) gduck válasza gduck (#131431) üzenetére


gduck
addikt

Egyre jobb, most azt írja a Vodafone app, hogy új frissítése van. Ami nem látszik a Play áruházban, csak a linkre kattintva a Vodafone appban. Na akkor bejön a Play áruház és közli, hogy az alkalmazás többé már nem kompatibilis a telómmal... :W

[ Szerkesztve ]

(#131441) cocka válasza gduck (#131433) üzenetére


cocka
veterán

Na tudod mikor fogok én erre regisztrálni. Az sem egyértelmű, hogy a sima, zero és a prémium közül melyikhez enged hozzáférni.

Vagy ez is úgy működik, mint az RTL+, hogy ha Active-od van, akkor a boxon is csak az Active csomag tartalmai érhetők el?

Mert a cikkekből ez nem derült ki (mármint a TV2 kapcsán).

(#131442) Adams84 válasza cocka (#131441) üzenetére


Adams84
tag

A TV2 Play Prémium és Zéró csomag biztosan használható a Vodafone TV box-on (saját tapasztalat, nekem Zéró előfizetésem is van, és rendesen működik).

(#131443) amdboy


amdboy
senior tag

Sziasztok! kis segítséget szeretnék kérni. Megrendeltem a tv hd extra hbo pakk szolgáltatást amihez jár az hbo max streaming szolgáltatás. Ezt hogyan tudom használni? Kellene kapnom valamiféle belépő kódot? :DD köszi a választ :R

(#131444) viktorhu válasza gduck (#131431) üzenetére


viktorhu
veterán

Szerintem lehet benne logika, hónapok óta dolgoznak a vodás háttérrendszerekről való leváláson - lehetnek olyan funkciói az alkalmazásnak és a weboldalnak, amik valamilyen központi vodás rendszerről mennek, ugyanúgy, ahogy a Vodafone TV-ről is bejelentették a leválás terveit.

(#131445) gduck válasza gduck (#131440) üzenetére


gduck
addikt

Más is járt így? A VodaTV app és a Vodafone app is ezt írja. A telón Android 13 van, júliusi biztonsági szinten. Ugyan mi a fenéért lett hirtelen nem támogatott a telóm?! :W Remélem csak valami BUG...

[ Szerkesztve ]

(#131446) cocka válasza gduck (#131445) üzenetére


cocka
veterán

Mi az, amit csak itt lehet elintézni és a weben nem?

(#131447) gduck válasza cocka (#131446) üzenetére


gduck
addikt

TUTI100+ ismétlődő dupla adat ( mivel van vezetékes előfizetés is) aktiválás :DDD Csak az appban lehetséges :W

[ Szerkesztve ]

(#131448) cocka válasza gduck (#131447) üzenetére


cocka
veterán

Még szerencse, hogy ez a vezetékes topic. :DDD

(#131449) gduck válasza cocka (#131448) üzenetére


gduck
addikt

Hát speciel az app téma, az vezetékes is ;)

Ja és "természetesen" ez se működik benne, ma már többször sikertelenül próbáltam elintézni az ügyfélszolgálaton is. Még egy olyan új lehetőség, ami nem működik...

[ Szerkesztve ]

(#131450) cocka


cocka
veterán

De ha már így belefutottunk, megkérdezném a többieket is:

Tud a vodkafon weblapja több accountot egyszerre kezelni? Azaz ha mondjuk van egy vezetékes pakk+mobil postpaid előfizetés ugyanazon a néven, meg egy másik néven prepaid előfizetés, akkor megoldható, hogy mindkét accountba egyszerre legyen bejelentkezve és csak átkattintok aszerint, hogy mikor melyikre van szükségem? Á lá Google?

Vagy minden alkalommal ki-be kell jelentkezgetnem vagy inkognitóablak vagy másik böngésző?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.