Hirdetés

2024. május 25., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#130451) cigam


cigam
félisten
LOGOUT blog

Mitől lehet az, hogy a vezetékes telefon véletlenszerűen megszakítja a kapcsolatot. Van hogy felveszem, és engem nem hallanak, van hogy "kattan" egyet a vonal, és elnémul. Ilyenkor hiába hívom vissza, foglaltat jelez.
Már próbáltam másik készülékkel is, de nem lett jobb.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#130452) NoOne1976


NoOne1976
őstag

Volt már szó róla korábban, legalábbis úgy emlékszem, hogy az LG tv esetében mire kell állítani az országot, hogy a CI kártyával normális legyen a csatornák elnevezése? Illetve, hogy kell a keresést futtatni? Mert magyarra állítva elég sok karakter hiba van. Ebben az esetben frekvencia sorrendben rendezi be?

(#130453) gduck válasza NoOne1976 (#130452) üzenetére


gduck
addikt

Samsung esetén (LG-vel nem tudom) a TV nyelvét magyarra állítod, DE A RÉGIÓT pl. Észtország, Lettország és jók lesznek a karakterek. ;) Mellékhatás a szabadon állítható csatornasorrend, szemben a "magyar jogszabályos csatornasorrenddel" ;)

[ Szerkesztve ]

(#130454) kezo0 válasza cigam (#130451) üzenetére


kezo0
addikt

Ez ilyen, néha így viselkedik. A modem rövid áramtalanítása általában megoldja, oszt’ akkor egy darabig megint jó.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#130455) GoodSpeed válasza cocka (#130450) üzenetére


GoodSpeed
őstag
LOGOUT blog (1)

Az Arris sem tartalmaz Xiaomi komponenst, illetve az is CB, csak az ED3.1-re van kihegyezve.

be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

(#130456) LouiS22 válasza NoOne1976 (#130452) üzenetére


LouiS22
veterán

Szia! LG-nél: [link]

Arra figyelj majd, hogy a nyelvi résznél külön nézz rá arra is, hogy a csatornáknál mi a default nyelv (ezt célszerű magyarra állítani :D, ha nem akarod, hogy olyan csatiknál, ahol egész Kelet-Európára lőnek, szlovákul vagy másmilyen pozor nyelven induljon a csatorna/legyen felirat).

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#130457) druzil


druzil
tag

Hello! Lehet hogy volt már téma, de az összefoglalóban nem találom. A kérdésem, hogy hogyan tudnám megoldani, hogy egy okostévén (LG, web os) nézhessem a vodafone tv-t? Ha tükrözöm a mobilom képét, azt észleli az app, és letiltja. A szolgáltatás webes felüleltét pedig egyelőre nem találom a tv böngészőjében😕

(#130458) LouiS22 válasza druzil (#130457) üzenetére


LouiS22
veterán

sehogy

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#130459) cigam válasza kezo0 (#130454) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog

Ez nem túl jó hír, hogy általában ilyen. Köszi!
A modemben beállítható hogy időzítve, mondjuk hajnali 2kor induljon újra? Vagy csak az áramtalanítás segít?

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#130460) kabelmania27 válasza cigam (#130451) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Néha indítsd újra a modemet. Modemértékek rendben vannak?

(#130461) cigam válasza kabelmania27 (#130460) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog

Nem tudom, az összefoglalóban ajánlott admin/admin párossal nem enged be.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#130462) ugyes válasza cigam (#130461) üzenetére


ugyes
aktív tag

Ha fehér modemed van, akkor az alján van a gyári jelszó. Próbáld meg azzal.

(#130463) kezo0 válasza cigam (#130459) üzenetére


kezo0
addikt

Nem emlékszem ilyen lehetőségre a modem menüjében, bár most nincs előttem, ezért ezt nem mondom 100%-ra.
De lehet pl. egy időkapcsolós dugaljba dugni a modemet, és azon beállítani, hogy mikor szakítsa meg 1-2 percre az áramellátást. Mondjuk szerintem a napi újraindítás azért túlzás. Elég lehet havonta egyszer is, illetve nyilván akkor, amikor konkrét probléma lép fel.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#130464) cigam válasza ugyes (#130462) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog

Köszi! Ez segített.
kabelmania27
-2,-3, ill 53dB, ami rendben lévőnek tűnik.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#130465) ugyes válasza kezo0 (#130463) üzenetére


ugyes
aktív tag

Az ügyfélszolgálat szerint hetente javasolt újraindítani.

(#130466) kabelmania27 válasza cigam (#130464) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Lehetne kicsit alacsonyabb a feltöltés, nyáron előfordul, hogy 50 felett van.
Milyen osztó van a modem előtt?

(#130467) GoodSpeed válasza ugyes (#130465) üzenetére


GoodSpeed
őstag
LOGOUT blog (1)

Igen, az indokolt. ONT-nál ilyen probléma nincs, de kábelmodemnél ajánlott.

be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

(#130468) kezo0 válasza ugyes (#130465) üzenetére


kezo0
addikt

Úgy érted, az egyik ügyfélszolgálatos ember egyszer ezt mondta neked a telefonba. Nekem meg egy másik ügyfélszolgálatos ember mást mondott. De mutasd meg, hol van ez valahol hivatalosan leírva. Mert egyébkent egy baromság lenne, ha normálisan működnének az eszközeik… De felőlem aztán mindenki újraindíthatgatja naponta is, ha attól nyugodtabb lesz. :P

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#130469) Toth_Jani válasza kezo0 (#130468) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Köszi, nálam 7 éve van CB, és igen éjszakára kikapcsolom, utána sokszor csak másnap délután van újraindítva. De azt a 8-10 órát, amit naponta működik, hibátlanul lehúzza.
Akkor most megnyugodtam, hogy engedélyezted hivatalosan is. :)

[ Szerkesztve ]

(#130470) cocka válasza kezo0 (#130463) üzenetére


cocka
veterán

Nekem ha félévente egyszer "újraindul" sokat mondok, és az is a vodkafon karbantartása miatt történik.

Telefon meg abszolút nem szokott szakadozni. Tehát ez is modem bug! (már úgy értem az, hogy másoknak szakadozik a vonal vagy tárcsahangot sem ad)

Qrva érdekes, hogy ezzel a Cisco modemmel gyakorlatilag évek óta nincs probléma. SEMMI! Azóta sem, hogy Vodkafonék megvették a UPC-t.

[ Szerkesztve ]

(#130471) cocka válasza ugyes (#130465) üzenetére


cocka
veterán

Minek is? Memory leak miatt? És az mióta az előfizető hibája? És mióta az előfizető feladata a modemet újraindítgatni?! Röhej.

A jó eszközökből kellett volna bevásárolni, nem a hulladék szarokból. Ennyi.

Tizedennyi probléma se lenne szerintem, ha a jó eszközök működnének az előfizetőknél. Az eszükbe sem jutott, még a UPC-nek sem, hogy nem 5 percre kapják az előfizetők a modemet. Tehát minimum 10-20 évre előre kellett volna gondolkodni a beszerzéskor.

Ki nem szarja le, hogy nincs rá pénz? Ez befektetés, nem feltétlen költség, mert hosszú távon az ügyfélszolgáknak se ezekkel a baromságokkal kéne foglalkozni, hogy szar a net, mit csináljak, segítsenek, meg 3 percenként beesik ide is valaki, akinek az a javaslat, hogy kapcsoltasd ki az IPv6-ot és állíttasd modem módba. Mi a faszért nem érhetőek el ezek a modem felületén? Hogy ezzel is terhelve legyen az ügyfélszolgálat? :C

[ Szerkesztve ]

(#130472) ugyes válasza kezo0 (#130468) üzenetére


ugyes
aktív tag

Nem érdekel mi van leírva. Csak a valóság. Igen, ezt mondták, amikor visszakapcsoltak router üzemmódra modemről, mert senki sem olvasta el az aktuális adatokat a rendszerben.
Ezen a héten 2x omlott össze és nem kaptam ip címet. Így cseszhetem a Plexet és a fényképfeltöltést távolról.

@cocka: magam kapcsoltam modem üzemmódra és ipv4-re. Ez utóbbi talán már nincs a menüben, de 1 éve jártam ott utoljára.

[ Szerkesztve ]

(#130473) cocka válasza ugyes (#130472) üzenetére


cocka
veterán

Hát ez az. De miért kell elvenni?

Így cseszhetem a Plexet és a fényképfeltöltést távolról.

És ugye saját routert is használsz? Mert a szolgáltató bár kiszórja a homegateway-eket az előfizetőkhöz, de sem a router funkciókra, sem a wifi funkciókra nem vállal semmiféle garanciát. Tehát a saját router használata erősen ajánlott.

(#130474) kabelmania27 válasza ugyes (#130472) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.

(#130475) woodworm válasza cocka (#130473) üzenetére


woodworm
veterán

A modem mód sem garancia, napi 3-4-szer újraindul. Annak is jó a heti reset?

(#130476) GoodSpeed válasza woodworm (#130475) üzenetére


GoodSpeed
őstag
LOGOUT blog (1)

Annak inkább szerelő kellene, aki bevonja és kicseréli, mert naponta 3-4 újraindulás az minden csak nem természetes. Nekem havonta nem volt ennyi :D

be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

(#130477) cocka válasza GoodSpeed (#130476) üzenetére


cocka
veterán

nekem 3 évente is alig van ennyi. :DD

(#130478) woodworm válasza GoodSpeed (#130476) üzenetére


woodworm
veterán

Nem biztos, hogy készülék hiba, a településen mindenki panaszkodik az újraindulásokra. Ami maradt a csere után is.
Én valószínűleg sagemcomra cserélem. ;]

[ Szerkesztve ]

(#130479) Onderon válasza glaci (#130440) üzenetére


Onderon
senior tag

Köszönöm!

Fura az egész, de tegnap délután óta most már nálam is jó az oldal. Előtte igaz beszéltem az ügyfélszolgálattal, ahol egy teljesen értelmes szakemberrel sikerült beszélnem, fel is vette a hibát, másnap kaptam emailt, hogy javították, de nálam még akkor sem volt jó, írtam nekik választ, hogy még mindig nem jó, aztán délután-estefelé jó lett. Sosem fogom megtudni mi volt a gond, ők oldották meg, vagy magától megoldódott, de örülök, hogy most már jó :)

(#130480) kezo0 válasza Toth_Jani (#130469) üzenetére


kezo0
addikt

Remélem, az megvan, hogy nem veled folytattam beszélgetést. No, ha eddig eljutottunk, akkor az lenne a következő feladat, hogy szépen továbbgörgetsz, és nem reagálsz a hozzászólásomra - főleg, ha csak beszólogatásra futja. De egyébként is nyugodtan ignorálj mindent, amit írok, ha zavarnak a hozzászólásaim. Ígérem, én is így teszek majd mindennel, amit te írsz! Deal? :DDD

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#130481) kezo0 válasza ugyes (#130472) üzenetére


kezo0
addikt

"Nem érdekel mi van leírva. Csak a valóság."
Nekem mégis úgy tűnik, hogy amit egy balfasz ügyintéző mond neked telefonon, azt viszont szentírásnak veszed - lásd heti egyszeri újraindítás. Erre mondom én, hogy nekem meg egyszer egy másik ügyintéző havi egyszeri újraindítást mondott - de ez ugyanúgy baromság. Akkor javasolt újraindítani, ha valami probléma van, egyébként meg semmiféle ilyen kötelezettsége nincs az előfizetőnek, és nem is lehet. Röhejes is lenne, ha hivatalosan ilyen feladatot adnának ki az előfizetőknek, hiszen ez nyílt beismerése lenne annak, hogy szarok az eszközeik.
Egyébként meg ha egy hét alatt kétszer is "összeomlást" tapasztaltál (jelentsen ez bármit), akkor a heti 1 db újraindítás mit old meg? Na ugye.
Ha ennyi baj van vele, akkor ott hibás az eszköz, vagy a hálózat nincs rendben, és ezek mindenféleképpen tevőleges beavatkozást igényelnek a szolgáltató részéről, mert ezen nem fog segíteni, akármilyen sűrűn áramtalanítod.

Szerintem az IPv4-re váltás lehetősége sosem volt a HGW menüjében, ilyet csak az ügyfélszolgálat tud és tudott mindig is beállítani. A menüben akkor jelenik meg a router/modem (bridge) mód közötti váltás lehetősége, ha IPv4-en vagy. Ha nincs ilyen menüpont, akkor IPv6-on vagy.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#130482) kezo0 válasza cocka (#130470) üzenetére


kezo0
addikt

Egyértelműen modem bug, persze. Szerencsére nem gyakori. Nálam az szokott történni, hogy a beszélgetés megkezdése után kb. fél perccel bontódik a vonal. Kb. 2-3 alkalommal fordult elő egy év alatt, és mindig megoldotta egy áramtalanítás, szóval azért ezzel még együtt lehet élni.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#130483) kezo0 válasza kezo0 (#130371) üzenetére


kezo0
addikt

No, a hétfő este rögzített újabb két epizód A híd c. sorozatból mára lejátszhatatlan lett, csakúgy, mint a korábbi részek. Tegnap még ott volt ennél a két epizódnál a lejátszás gomb, most már nincs ott, és a VTV appban is ott a szöveg mindkét résznél, hogy „Ez a felvétel jelenleg nem elérhető”.
Szóval a helyzet változatlan. A lehetőségek az alábbiak:
a.) tudomást sem vesznek a problémáról,
b.) tudnak róla, de nem izgatja őket,
c.) tudnak róla, de nem képesek megoldani.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#130484) Nikaré válasza kezo0 (#130483) üzenetére


Nikaré
őstag

Nálam is megjelent ez a probléma.
Sőt!
A helyet is foglalja, de lejátszhatatlan (teljesen más) sorozat!!!!
Töröltem a lejátszhatatlan sorozatot, majd a sorozat rögzítését és lett hely, de értelmét nem látom mert a következő ilyen igényem is így végződik!??

Mit lehet tenni?

[ Szerkesztve ]

(#130485) NB2


NB2
aktív tag

És megint nem tudom lejátszani az éjszakai UFC-t... Elindul és a női meccs megy, ami a 4. meccs volt. GRRRRRRRRRRRRRRRRR!

(#130486) Submarine


Submarine
senior tag

Sziasztok!

A KAON PG2141N-en, hogy tudom kikapcsolni az 5GHz Wifit?
Nincs külön gomb a Status-nál:

Vagy csak a Band Steeringet kell kilőni?

[ Szerkesztve ]

(#130487) kezo0 válasza Nikaré (#130484) üzenetére


kezo0
addikt

Én már kétszer bejelentettem, jelentsd be te is a 1270-en!

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#130488) cocka válasza NB2 (#130485) üzenetére


cocka
veterán

Ez PONTOSAN melyik csatorna, melyik műsora milyen időpontban?

Elindul és a női meccs megy, ami a 4. meccs volt.

Az a kérdéses időpont előtt volt vagy után?

Amúgy tuti az is probléma, hogy még mindig nem igazodnak az EPG-hez. Mivel rengetegszer van olyan, hogy egy adott műsor eleje vagy vége köszönőviszonyban sincs az EPG infóival. Most konkrétumot sajnos nem tudok írni, de volt amikor simán az élő adásnál láttam, hogy még a közepén tartott a műsor, de az EPG szerint már vége volt. Vagy már vége volt, de az EPG szerint még tartott. És ez hónapok óta ilyen!

(#130489) lacalama válasza kabelmania27 (#129373) üzenetére


lacalama
csendes tag

Üdv!

A modem jelszintek jók voltak.


Csak a net sebsség ment le 0-ra, ezért nem tudott kapcsolódni.

It csak a Time out hibák látszanak

Azóta a szolgáltató álltal lett bridge módba kapcsolva és próbálgatom a különböző firmwareket az ax 3600-hoz.

A szerelő szerint nem kompatibilis, ezért megavarja a modemet és ezért veszíti el a hálózatot. Ilyet még nem hallottam, de a szaki szerint másik routerrel nem csinálná. A weblapok betöltésénél DNS hibákra hivatkozott.
Az okozhat gondot, hogy a korábbi firmware küldözgetett Kínai szerverekre adatokat? Ma is volt egy újraindulássa. Amit most feltettem abból már ez ki van írtva.
Egyenlőre tesztelem.
Amikor a sebesség mérés volt a kettő közé került egy speciális swich, ami a mérést végezte(logolta az adatokat). Addig tökéletes volt.
Most egyébként nincs lassulás, megvan a sávszélesség, csak filmnézés közben újraindult.

[ Szerkesztve ]

(#130490) kabelmania27 válasza lacalama (#130489) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Milyenek a feltöltési értékek?

(#130491) simpley


simpley
őstag

Üdv! Adathalász lenne a “vodás” üzletkötő? Nem szerepel a cím a voda adatbázisában, az üzletkötő szerint szerepel. :U (partnerhálózaton tudnák nyújtani elvileg, Telekom-GPON)

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#130492) vg válasza simpley (#130491) üzenetére


vg
addikt

Bemész egy voda üzletbe és megkérdezed, hogy ez valós e. Miért lenne adathalász, milyen adatot kért itt? :U

(#130493) simpley válasza vg (#130492) üzenetére


simpley
őstag

semmilyet. 🙃 csak mostanában elég sok az ilyen hogy szolgáltatók nevében hirdetnek vagy próbálnak adatot kikérni..

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#130494) NB2 válasza cocka (#130488) üzenetére


NB2
aktív tag

Elfelejtettem...
Éjjel 4-kor volt a Sport1-n a UFC és 6-kor szintén UFC és szerintem a második részt adta csak, nem tudtam választani a részek között. Persze most már vissza lehet nézni a délit, de reggel még nem tudtam. De ez nem először fordul elő!

(#130495) Voice24


Voice24
őstag

Látva a beszúrt képet, megakadt a szemem az 1000/40-es neten, telekomos optikai területen. Változtattak valamit a csomagon? Mert én gigabites vario csomagban vagyok május óta, de nekem 1000/1000-es a netem, most is 940 körül mérek felfelé.

(#130496) cocka válasza NB2 (#130494) üzenetére


cocka
veterán

OK, azt hittem lemaradtál róla.

(#130497) cocka


cocka
veterán

Továbbra is el van csúszva az EPG, kb. jelenleg az a helyzet, ha bármit vissza akarsz nézni a visszanézhetők közül, ha az ominózus műsor a lejátszás kezdetekor már a közepén tart, mindig meg kell nézni, hogy előtte milyen műsor volt, az visszanézhető-e (mert ha nem még a műsor elejét is bukod) és előre kell tekerni annak kb. a közepéig, ott fog kezdődni a műsor. Ez akkor cumi, ha RTL csoportos csatornán van, mert akkor végig kell várni legalább 35-40 percet mire elindul a műsor.

Aztán abból ha megnéztél valamennyit, természetesen random ki fog lépni a menübe és folytathatod azzal, amit eredetileg is le akartál játszani és amiben a műsor elejének is lennie kéne!

Plusz továbbra is az történik bizonyos felvett műsoroknál, hogy bár ott a felvétel lejátszása gomb, a lejátszás nem indul el, miközben a visszanézős verzió meg elindul.

Természetesen, hogy még nehezebb legyen bizonyítani, nem minden műsornál jönnek elő ezek a problémák.

Az ügyintézők meg feltehetően továbbra is hülyének nézik azokat, akik ezeket tapasztalják. Hát nem tudom hogy segíthet egy ügyintéző a két fenti esetben, ha még életében nem használt VTV boxot. Mert ha használt volna, tapasztalná a problémákat.

Nekik az a hozzáállásuk, hogy a kedves előfizető állított valamit, bizonyítsa, de csak úgy ex has nem hiszünk az előfizetőnek. Mindez roppant érdekes egy olyan szituációban, amikor maga a szolgáltató is meggyőződhetne arról, hogy bugosak a szerverei.
Hát egy idióta sem dolgozik ennél a trágya cégnél, amelyik magánemberként tapasztalja ezeket a hibákat? Ha saját magánál nem is, akkor rokonnál vagy ismerősnél?

Igen és akkor lehet itt azzal takarózni, hogy de csak a lineáris TV adás működését kell garantálniuk. Igen de ez megint az a mese, mint a garantált netsebesség. Nem hivatkozhat arra, hogy ha megvan a garantált, akkor nem panaszkodhatsz. Mert ha rendszeresen csak ez a garantált van meg és sosem a kínált az már másik kategória, mert te nem a garantáltra szerződtél és nem a garantáltat fizeted!
Ez a felvételek lejátszása mizéria is hasonló. Ha rendszeresen nem tudod a felvételeket lejátszani, talán merhetem azt gondolni, hogy élhetsz panasszal. Mert bár csak a műsorvisszanéző a csomag része, a felvétel elvileg csak ingyenes opció, de ezt mindenkinek eleve beaktiválják. És ha valami opcionális szolgáltatás "ingyen" (tehát a csomagdíjban ez is benne van), annak nem kéne szükségszerűen rossznak lennie.

Az EPG-s cirkuszból meg úgy mosakodják ki magukat, hogy mutogatnak a csatornákra, hogy de ha ők nem tartják az EPG szerinti ütemtervet stb... De ez rendszeres, több különböző csatornán és nem egyedi eset! Akkor aki szolgáltatja nekik az EPG-t az a hibás! De már megint ott tartunk, hogy ezzel miért az előfizetőnek kell foglalkoznia?!

(#130498) Nikaré válasza kezo0 (#130487) üzenetére


Nikaré
őstag

Oké!
Annyira bosszantó, hogy még mindig ilyen használhatatlan szinten szolgáltatnak.
A régi UPC rendszerű nem okozott ennyi bosszúságot.
Ilyen alap dolgokat kell panaszolni, hogy nem működik.
Csak azt nem tudom miért is fizetek?

(#130499) NB2 válasza cocka (#130496) üzenetére


NB2
aktív tag

Megoldottam máshogy :)

(#130500) Onderon válasza Nikaré (#130498) üzenetére


Onderon
senior tag

Én azért fizetek, mert itt nincsen más. A Telekomot várom már, mint a messiást, állítólag már csak arra várunk hogy valamelyik alvállalkozó végre rácsatlakoztassa a házat a hálózatra. Budapest, V. kerület.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.