Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#131382) simkoG


simkoG
csendes tag

Sziasztok! Gondolom sokszor előforduló kérdés itt, de ahogy látom, az itteni emberek jobban értenek hozzá, mint a VODA ügyfélszolgálat.

Hónapok óta elég nagy hiba van az itthoni nettel (csak az 500-as csomag). A hiba az, hogy naponta többször percekre csak, de elmegy a net. És ez óránként többször is, de nem szabályos időnként.
Ügyfélszolgálaton telefonon említik, hogy ők is látják, hogy naponta többször a MODEM a rendszerükbe (visszamenőlegesen hónapokra látják ők is, hogy baj van). Még évekkel korábban cserélve voltak az elosztók/erősítők is, mivel az akkori mesterember azt mondta, hogy amit a beköltözéskor az előző mester csinált az gány volt. A jelenlegi elosztásról kép: https://i.imgur.com/9sVEoPK.png; csatlakozókról képek: https://imgur.com/a/deGVnwM

Szerelő kijön, vakarja a fejét, átnéz „mindent” (kábeleket, csatlakozókat, elosztókat, utcai elosztót), „Hát de itt nincs semmi probléma”. Nem tud mit kezdeni vele, hibajegyet ő lezárná, jelezzek, ha újra gond van.

Újra gond, ugyanaz, mint korábban, de a szerelő legalább most már kicsomagolt egy új ROUTER/MODEM-et, felkonfigurálta, „ez majd talán megoldja”.

Hát meglepő, de a probléma ugyan úgy fenn áll. Naponta többször, percekre elmegy a net.

Egy ilyen csodálatos DOCSIS 3.0 router/modem kombó van nekem, BRIDGE módban és IPv4-re kapcsolva (ez a szolgáltató által). Erre van kötve egy TP-LINK Archer C1200-as router, ami mindent is elvégez ugye.

Jelszintek a következőek: https://pastebin.com/e4Z588CP

Mi a fenét tudnék mondani az ügyfélszolgálatnak/szerelőnek, amivel meg tudnák oldani ők is a hibát?

www.simko.me | poco f4 gt

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.