Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#131337) rita7107 válasza danzig61 (#131333) üzenetére


rita7107
aktív tag

Amit tegnap kaptam a Vodafone "szerelőtől" (?) az egy vicc kategória. Bejelentettem, hogy az 500-as net hetek óta kb. max 250 játék közben váltakozó időpontban naponta többször is kiugróan magas a ping érték, így akadoznak a játékok. A telefonos kolléga rendes volt, mert nem elsőre, de talált hibát így kiküldte a szervizt.
Szerelő ember kijön a házhoz gps-es autóval, majd reklamál, hogy az eszköz szerint nem ott kell lenni a háznak ahol van, hanem eggyel mellette. A házszám kint a falon a szomszédnál is, nálunk is. Tehát vizuális ellenőrzés az neki nem megy. :W
Nézi a kábel, majd megjegyzi, hogy a kábelnek nem ott kellene menni, hanem a ház túlsó oldalán, mert neki a rajzon ott van. Amióta bekötötték azóta senki nem nyúlt hozz a kültéri kábelhez. Utána kijelenti, hogy ez már egy elavult vezeték, ilyet nem szabad használni. (én tehetek róla hogy 5 éve ilyet kötöttek be?). Kb. 10 perc gondolkodás után, és bosszankodása után rátérünk a problémára. Kijelenti, hogy ő nem tudja ez miért lehet. Hozzá teszem csak a kábel külső szemrevételezése történt meg, tehát semmi egyéb. Majd talál egy vezeték szigetelés szakadást az ablaknál. Fogta kivágta, beillesztett egy 15 cm-es darabot és kijelentette, hogy megoldotta a hibát. Semmi mérés, semmi további vizsgálat, hogy van e net, van-e tv, kijelentette hogy megoldotta a problémát. A fiam (kommunikációs hálózatépítő technikumba) jár fogta a fejét, és azt mondta hogy ez az ember a szakma szégyene volt. Ha ő így dolgozott volna a nyáron ebbe a szakmában már az 1 hét után elküldték volna. Szóval nem csak a telefonos dolgozók közül kell kifogni a jót, hanem a szerelők között is.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.