Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-11-20 07:55:08

LOGOUT.hu

Samsung LCD és LED TV-k

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#75651) Nono76


Nono76
tag

A hang témával kapcsolatban én gondolkoztam egy ilyen megoldáson is: [link]
Kérdés hogy a TV BT-vel összecsatlakozna e, és milyen lenne a minőség. Nem kerül sokba!

(#75652) andaman


andaman
tag

Üdv,

Electronics Magyar Zrt. (által forgalomba hozott) hivatalos viszonteladóinak listája nyilvános, valahol megtalálható?
Én SSD-vel kapcsolatban képtelen vagyok egy listát kicsikarni tőlük.

The man is a snowflake on the river.

(#75653) RudY válasza andaman (#75652) üzenetére


RudY
addikt

Ez van: [link]

(#75654) andaman válasza RudY (#75653) üzenetére


andaman
tag

Üzletben lévő termékkategóriák
Televíziók
DVD házimozi renszerek és lejátszók
Blu-ray lejátszók
Házimozi Rendszerek
Mikro és Mini tornyok
Vezetéknélküli zenelejátszók és dokkolók
Hangprojektorok
Összetett keresés: ssd nél viszont nem ad fel boltot.
Amennyiben ez a hivatalos lista akkor nagyon sokan szívnak ssd ügyben, mert rengeteg bolt árulja 10 évvel akik itt nem szerepelnek.
Jelzem a Samsung erősen simlizik ez ügyben.
Velük történt levelezésem úgy tűnik a fogyasztóvédőknél fog kikötni.
Köszönöm.
Üdv.

The man is a snowflake on the river.

(#75655) RudY válasza andaman (#75654) üzenetére


RudY
addikt

Passz, de ha a Samsung bevállalja a 10 év (korlátozott) gyártói garanciát, akkor nekem teljesen mindegy, hogy rajta van-e egy kisker a listán, vagy sem. Gondolom a nagykerek sem feltétlenül adják le az ő kiskeres viszonteladói listájukat a Samsungnak...de inkább az SSD topik lenne alkalmas.

(#75656) andaman válasza RudY (#75655) üzenetére


andaman
tag

A Samsung alatt az anyavállalatot érted ugye...
Na ott hogy fogod érvényesíteni kis hazánkból a garanciát azért arra kíváncsi lennék.
A Tv-mre 5 év kiterjesztett adott Samsung Mo. Ugyanarra egy web áruház bevallotta, hogy igazán csak 1 év, bár ő is 5 évvel hirdette a Samsung Mo.-ra hivatkozva.
Na sz ssd-nél is ez van.
A Samsung anyavállalatnak az a lényeg, hogy fogyjon a terméke, nem enged semmi hivatalos listát boltokról...
de persze csak az kap 10 évet - vagy terméktől függően akármennyit - aki stb.
A Michelin gumigyár élettartam garanciához nem kér semmi számlát, garanciajegyet.
Be tudja azonosítani, hogy mikor hol és ki csinálta hány óra és perckor.
Ha Kanadába vettem és itt megy - gyártási hiba - tönkre akkor is kicserélik a gumit minden papír nélkül
.

Na ezért simlis a Samsung a nagy hírű 1, 3, 4 5 vagy a10 éves garanciájával. A helyi hivatalos képviselüknek is Michelin módra kellene cserélni garanciában.
Általános a Samsung simlizése a garanciával, végül is ezért írtam ide.
Üdv.

The man is a snowflake on the river.

(#75657) kali válasza andaman (#75656) üzenetére


kali
legenda

szia,

erős ellentmondásokat vélek felfedezni a problémában; A Tv-mre 5 év kiterjesztett adott Samsung Mo. Ugyanarra egy web áruház bevallotta, hogy igazán csak 1 év, bár ő is 5 évvel hirdette a Samsung Mo.-ra hivatkozva. - amennyiben adott webáruház a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készüléket árusít, úgy arra pont úgy érvényesíthető a kötelező 1 év felett adott minden többlet, akár a webshop kihagyásával, direktben a Samsung Electronics Magyar Zrt. irányába is.
magyarországon a kapcsolódó, hatályos jogszabály alapján - meghatározott termékre ár...stb. alapján - 1 év a kötelező jótállás, amit felette ad a Samsung Electronics Magyar Zrt., azt a saját maga által forgalomba hozott készülékekre adja, amennyiben egy weshop külföldről szerzi be a terméket, úgy arra - megfelelő számla..stb. ellenében - a hazai képviselet csak az 1 év kötelező jótállást köteles bevállalni, amit afelett külföldön adtak, azt az ottani jogszabályok alapján ott lehet érvényesíteni, de ez fordítva is igaz, ha a kötelező felett itthon a Samsung Electronics Magyar Zrt. ad többletet, azzal külföldön nem fognak foglalkozni, hiszen ott más jogszabályok alapján szerződnek és dolgoznak.
a nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalmazott készüléket árusító webshop nem hivatkozhat a hazai képviselet többletére, hiszen ha nem tőlük beszerzett készüléket árusít, akkor azt a szabályozást nem veheti figyelme, hanem csak azt, akitől ő beszerezte, de azt is neki kell - adott esetben külföldön - lerendeznie a beszállítóval, akivel ő szerződésben áll.
amennyiben a gyártó egy termékére direktben sok év (korlátozott) jótállást vállal, úgy azt nem a hazai "képviselet" adja, így nem is neki kell direktben intéznie, ellenben ha tőlük vásárolt az ügyfél és emiatt velük áll szerződésben, akkor természetesen rajtuk keresztül is intézhető.
a gyártó mindig konkrétan leírja a (global) honlapján, hogy a sok év korlátozott jótállás milyen feltételekkel és címen intézhető, és ez jellemzően a gyártó központi címe, nem pedig a különböző országokban a "képviseletek" - kivétel a fenti leírás, ha azt direktben a hazai képviselet adja, mert akkor egyértelmű a dolog.
semmi simlisség nincs, nem létezik olyan hazai - de sok más országban sem - jogszabály, ami előír világgaranciát, hogy a bárhol vásárolt terméket minden ország gyártói képviseletén lehet garanciáztatni, megteheti persze a gyártó, de nem köteles, nem is sok példa van rá.

(#75658) Angel2014


Angel2014
addikt

:R Sziasztok 5k-ért reális a H6400 as smart remote control távirányítója szerintetek ? Ennyiért szeretnék vinni.Sehol nem találok róla árat. :F

[ Szerkesztve ]

Csak a Weider ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#75659) RudY válasza Angel2014 (#75658) üzenetére


RudY
addikt

Ez lenne esetleg? BN94-07469A $67.00 ... külföli árakat találni inkább, amik (durván) 18-23 ezer ft körüli árakon mozgolódnak. Úgy rémlik a tiéd nem használt ugye? Akkor inkább 10 legyen, mint 5 ;)

[ Szerkesztve ]

(#75660) Angel2014 válasza RudY (#75659) üzenetére


Angel2014
addikt

Köszi!
A zacskóján RST 1182B van.

Csak a Weider ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#75661) Batib válasza Angel2014 (#75658) üzenetére


Batib
őstag

Megkérdezhetem, miért akarod eladni? Valamint Neked van 6203-as tv-d is, azzal probáltad esetleg, hogy működik-e?
A kérdésedre: Mifelénk a nem tiszta forrásból származók 5-6 ezerért mennek.

Az optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken

(#75662) Angel2014 válasza Batib (#75661) üzenetére


Angel2014
addikt

mert az idősek nem használják....nem néztem még meg.

Csak a Weider ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#75663) Flashget válasza Angel2014 (#75662) üzenetére


Flashget
félisten

Viszont a tv tartozéka, ha gariztatják kérhetik és ha nem lesz meg ugrik a gari (készülékcsere)

Realme GT Master Edition

(#75664) dethroner válasza kali (#75657) üzenetére


dethroner
veterán

Te ellentmondásokat vélsz felfedezni a fórumtárs problémájában, csak egy dolgot nem vagy képes (és sokan mások is innen) megérteni. Az általad leírt szép hosszú samu hungaroizé zrt maszlag nem más mint a kiskapuk kihasználása, felár megmagyarázása, amiben a samu ugye nagyon jó partnere ennek a magyar jányvállalatnak. De andaman írása nem igazán erről szólt.. Próbáld az említett Michelin gumis példát megérteni, és rávonatkoztatni a samura és az általa gyártott termékekre!

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#75665) zolapapi


zolapapi
csendes tag

Üdv!
Nagyon szemezek a h6400-essel 50"-es méretben, de sajnos ezt a méretet (magyarországon) nem forgalmazzák hivatalosan.
Visszatartó erő így, hogy csak simpla webshopok 1-2év garanciát adnak rá.
Szerintetek mennyire bevállalhatóak azok?
Mennyire jellemző, hogy (külföldről behozott) más nyelvű tv-t fogjunk ki, melyben nincs magyar? (Esetleg ékezetes hibák...)

55"-ös nem fér be, a 48-as kicsi', még a végén LG kell vennem? :O

(#75666) Angel2014 válasza Flashget (#75663) üzenetére


Angel2014
addikt

Nem vettünk erre kiterjesztet garanciát a Samsung adott 5 évet és amikor előtte lejár ismét vehetünk kiterjesztetett. Szerintem ha valami tönkre megy a samu nem fogja kérni mert van minden alkatrészük hozzá.

Csak a Weider ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#75667) Flashget válasza Angel2014 (#75666) üzenetére


Flashget
félisten

Nem azért kérheti mert tönkre megy és nincs hozzá, hanem azért mert le van írva minden tartozékával blablabla..aztán ha nálad hagyják az más kérdés.

Realme GT Master Edition

(#75668) Flashget válasza zolapapi (#75665) üzenetére


Flashget
félisten

Ha webshopból veszel akkor olyat válasz ami régi, megbízható bolt pl. PC alkatrész terén.

másik problémát egyszerűen kívédheteted, ha a hosszú UE50H6400blablablaH legyen a végén.
C végződés nem jó (portugál, spanyol)

[ Szerkesztve ]

Realme GT Master Edition

(#75669) gyeniko válasza dethroner (#75664) üzenetére


gyeniko
őstag

A gumi egy jóval egyszerűbb termék, rendeltetésszerű használat esetén nem nagyon tud lenni sokféle hibája. Ha nem rendeltetésszerű használat okozza a hibát (pl. megjárdázod, ezért elszakad benne az acél, vagy pl. kagylósan kopik a futómű rossz beállítása miatt ), nem érvényes a gari. Emellett, a Michelin egy kifejezetten drága gumi. A Samu anyacége is is adhatna 5 éves feltétel nélküli garanciát a termékeire, de ebben az esetben drágábban kellene adnia a termket, hogy az árakban legyen fedezete a garanciális hibák javítása költségeire. Nálunk nem ezt az üzletpolitikát követik. Nagy valószínűséggel egy nagyobb és "élesebb" piacon (pl. USA) más az eljárásuk. A magyar piacon így is tarolnak. Majd ha szükségét érzik, hogy erősítsenek a marketingen (mert pl. az LG, vagy Sony sokkal hosszabb garancia időt ad, stb.), akkor ők is változtatnak. Lehet rájuk haragudni, de ha pl. Te részvényese volnál a Samunak és a részvényeid értéke, illetve az éves osztalékod alapvetően függene a cég nyereségétől, másképpen látnád és nem örülnél annak, ha változatlan árbevétel mellett nőnének a költségek (pl. a nagyvonalú garanciális eljárás miatt).

[ Szerkesztve ]

Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!

(#75670) zolapapi válasza Flashget (#75668) üzenetére


zolapapi
csendes tag

Köszike!

Esetleg írnál pár boltot? Mall.hu dícsérik és ott a legolcsóbb. Atom-tv?

(#75671) dethroner válasza gyeniko (#75669) üzenetére


dethroner
veterán

Én nem a cég befektetői oldaláról közelítem meg a kérdést, ergo lesz@rom hogy a részvénytulajdonosok az év végén 2 dollárral többet vagy kevesebbet kapnak részvényenként. A tévé egy összetettebb árú mint az autógumi, elvileg. De ha gyakorlatban vizsgálod a helyzetet, a tévével mit tudsz tenni ami nem rendeltetés szerű használat? A fizikai sérüléseket nem számolva? A Michelin nem a legolcsóbb gumi, tény. De a samu sem a legolcsóbb tévé.
Addig amíg a népet elvakítják az olyan marketing dumák mint pl a 4K, hajlított kijelző, 4 magos proci, és a tömegek ettől teljesen lázba jönnek, ahelyett hogy normális áron, normális szavatossági idővel és átlátható fejlesztésekkel(fw nyilvánossága) vásárolható készülékhez ragaszkodnának, addig úgysem lesz érdemi változás. Sajnos a kereskedelmi viszony megváltozott, ma már a kínálat befolyásolja a keresletet, nem pedig ahogy normális lenne a kereslet alakítaná ki a kínálatot.

(#75670) zolapapi Nem ők a legolcsóbbak és garancia időben sem ők a legjobbak. Küldtem privátot, lesd meg!

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#75672) RudY válasza andaman (#75656) üzenetére


RudY
addikt

Felveszem velük a kapcsolatot és elküldöm nekik.
Michelin gumi élettartam garanciáról nem hallottam (ettől függetlenül nyilván létezhet), csak pár éve bizonyos típusokra, méretekre, valami 6 hónapos és regisztrálós garival.
Viszont az autós kiegészítők forgalmazásával úgy megkeverték a hazai forgalmazókat, ahogy más hasonló cég még soha. Így egy (éppen csődbe menő) osztrák cég forgalmazhatta Magyarországon, akinek volt itt képviselete, de "elfelejtették" lekötni a kizárólagosságot, így mindenki hozta, vitte, majd szép lassan mindegyik importőr levette a kínálatból. Ennek megfelelően alakultak a garis ügyintézések is. :(((

[ Szerkesztve ]

(#75673) gyeniko válasza dethroner (#75671) üzenetére


gyeniko
őstag

Hát igen, a marketing csúcsa az, amikor a gyártó irányítja, hogy mire legyen igény. A Samu ezt rendkívül jól, tanítani való módon csinálja, nézd csak meg a számaikat! Nem is gondolkodnak a TV üzletág értékesítésén (mint pl. a Sony)...
Ennek alapja pedig az, hogy a piac komálja ezt a marketinget és a termékeiket. Akkor is, ha Te pl. nem. A statisztikáik viszont őket igazolják. A Te szerencséd viszont az, hogy bőven válogathatsz a konkurens termékek között. :)
Minden gyártónak a saját szempontjait és érdekeit kell figyelembe venni, ehhez gondolják ki a stratégiát.

Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!

(#75674) petipetya


petipetya
nagyúr

Az UE22H5000AWXXH esetén normális, hogy kicsit hátrafelé dől a tévé? Stabil, csak fura.

"nincs rá lezsóidő"

(#75675) kali válasza dethroner (#75664) üzenetére


kali
legenda

amit én leírtam, azok a jogszabályok és szerződési feltételek szerinti felállás, így mást nem, hogy megérteni nem tudok - nem is lenne mit, ha nem nem szabályos -, hanem elfogadni sem.
inkább vagyok a trükközős webshop, üzlet...stb. ellen, akik kihasználják a kiskapukat, behozzák külföldről a terméket - néha kérdéses úton/módon -, ráadásul sokszor elfelejtik mondani a vásárlóiknak, hogy ugyan olcsóbban adják a terméket a jellemzőnél, de annak oka van, arra bizony itt nem feltétlenül lesz addicionális jótállás, prémium támogatás...stb.
a Michelin gumis példát adott esetben nem veszem figyelembe, mert nem ide tartozik, bármilyen verzióban lehetne még számtalan jobb és rosszabb példákat írni, attól még nem változik a helyzet.
más országokban is így működik, amire az ottani képviselet/viszonteladó ad a jogi szabályozásban előírt felett (korlátozott) jótállást, azt csak ott lehet érvényesíteni, vagy ahhoz másik országban megfelelő módon honosítani - akár külön díjtétel ellenében.

[ Szerkesztve ]

(#75676) andaman


andaman
tag

Szerintem változatlanul egyszerű a történet...
Amennyiben azt állítom, hogy a kütyüm rendeltetésszerű használat mellet 10 évig ketyeg, és ezzel telekürtölöm a világot, akkor az aktuális ország hivatalos márkakereskedése álljon jót bárhol is vásároltam a kütyüt.
üdv.

[ Szerkesztve ]

The man is a snowflake on the river.

(#75677) kali válasza andaman (#75676) üzenetére


kali
legenda

a vásárló szempontjából jó lenne, ha így működne, de több szempontból sem ilyen egyszerű - pláne jogilag -, és nem véletlenül nem erőltetik ezt a módit - de ez sok más gyártóra is igaz, sőt, még cifrább szabályozásokat is lehetne írni, hogy a külföldön vásárolt, vagy onnan behozott/behozatott termékekre milyen hátrányos feltételek vonatkoznak, az itthon hivatalos viszonteladónál vásárolthoz képest. (pedig világcég és világgarancia; apple)

(#75678) petipetya válasza petipetya (#75674) üzenetére


petipetya
nagyúr

User error. Fenét kell úgy állnia. Leszedtem, kicsit bejárattam a menetet majd visszacsavaroztam és most olyan egyenes mint a zászlórúd!

"nincs rá lezsóidő"

(#75679) BBéci válasza petipetya (#75678) üzenetére


BBéci
titán

Pár nappal ezelőtt böngésztem Samsung kezelési leírást, abban is benne van, hogy amennyiben ferdén áll a TV, le kell szedni a talpáról és újra összerakni. Feltételezem, hogy nem olvastad el figyelmesen.
Láttam már ferde zászlórudat is. ;]

Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!

(#75680) andaman válasza kali (#75677) üzenetére


andaman
tag

Feltételként szabják meg: Kizárólag az ő általuk forgalmazott etc. etc. jár az x év garancia.
Kértem adjanak egy olyan listát ami úgy kezdődik:
Kizárólag az alábbi üzletekben vásárolt... etc etc. jár az x év garancia.
Na ilyen listát nem hajlandó kiadni a kezéből a Samsung Mo.!
Inkább úgy kezdi, hogy Például az alábbi üzletekből...
Ügyes...
Haloványan feldereng a megtévesztés esete, de ennek eldöntését inkább rájuk bízom.
Üdv+

[ Szerkesztve ]

The man is a snowflake on the river.

(#75681) dethroner válasza kali (#75675) üzenetére


dethroner
veterán

Elmondtam már párszor, és lehet hogy még el is fogom, amit itt te és az általad írottakkal egyetértők írnak, az nem más mint pár ember extra profithoz juttatása. Az általatok szürke importnak nevezett termék ugyanabból a gyárból jön ki, semmivel nem rosszabb mint a nagy boltok által forgalmazott.
Kellene valami új eu szintűszabályozás, ami a fogyasztók érdekeit veszi elsődlegesnek, pl tartós fogyasztási cikkek esetén bizonyos összeghatáronként emelkedne a kötelező szavatosság. Akkor a samu hungari megcseszhetné magát.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#75682) kali válasza andaman (#75680) üzenetére


kali
legenda

igaz, ami hasonló esetre emlékszem - eltérő gyártó termékéről és egy külföldről beszerző üzletről volt szó -, az már nem mostanság volt, de ott az lett a vége, hogy a másik oldalról vizsgálták inkább, és az lett a mondás, hogy az üzlet köteles megfelelően tájékoztatni a vásárlót a feltételekről.
nem hiszem, hogy kötelesek lennének ilyen listát kiadni, de ezt csak saját kútfőből mondom most, később fogok csak pontosan utánanézni, már csak kíváncsiságból is.
félreértés ne essék, nem a samsung miatt, annyi közöm van csupán a céghez, hogy veszek néha ilyen gyártmányú telefont vagy tv készüléket.
azt viszont köztudottan nem titkolom, hogy nem szeretem a bolti garanciás, külföldről szürkén/feketén behozott...stb. termékeket, illetve azok árusítóit sem, de ez is csak szimplán a vásárlói hozzáállásom.
arról nem is beszélve, hogy ha csak szabadidőmben - sok van mostanság - ugyan, de pont szervizek, üzletek...stb. ellen irányul sok tevékenységem, segítek vásárlói/felhasználói panaszokat megfogalmazni, megbízásból eljárok ilyen ügyekben a panaszosok helyett, szóval ok nélkül pláne nem szoktam gyártókat, azok képviseleteit, szervizeket, szolgáltatókat, vagy bármilyen kereskedelmi egységeket védeni, mert pont nem szerethetnek engem... :))

(#75683) kali válasza dethroner (#75681) üzenetére


kali
legenda

továbbra sem a gyártótól vásárolsz direktben, hanem a kereskedelmi partnerektől, velük kerülsz elsődlegesen szerződéses viszonyba, az ő feltételeik alapján.
extra profit? amíg adnak is érte többletet a kötelező felett, addig nincs vele gond.
eu szintű szabályozás erre vonatkozóan?
nem egyszerű, nem nagyon merik/akarják piszkálni, nem véletlenül...
a kereskedelmi partnerek minden országban (legalább részint) eltérően szerződnek, mindig az országban adott, vonatkozó jogi szabályozás alapján, ami más és más az eltérő nemzetek esetén, így nem lenne egyszerű egy kalap alá hozni azokat.
biztos nem lehetetlen, de nem sok gyártó erőlködik rajta, a nagyobbak is világgarancia esetén is csak a kötelező minimumot adják meg mindenhol, az addicionálisat már nem feltétlenül.
jogszabályilag emelkedne a jótállás/szavatosság intervalluma?
nem a samsung hazai képviselete cseszhetné meg magát leginkább, hanem akik most eleve csak a kötelező egy év jótállást adják és nem lehet kiterjesztést vásárolni, vagy csak külön felár ellenében. (apple, lg, sony...stb.)
semmi akadálya, hogy alapíts egy céget és leszerződj a gyártóval olyan feltételekkel, mint a többiek is, de te külön anyagi ellentételezés nélkül is dolgozz (javítási munkaóra, alkatrész cseréje...stb.) azokon a termékeken, amiket más cégek hoztak forgalomba és ők profitáltak abból, szerintem senki sem fog tiltakozni, hogy meglépted, sem a gyártó, sem a végfelhasználó, de pláne az a cég nem, aki profitált a termék eladásakor, viszont az extra támogatás miatt beépített és megkapott felár ellenére sem volt azzal dolga, mert te ingyen megcsináltad. :)

(#75684) andaman válasza kali (#75682) üzenetére


andaman
tag

Akkor zsákbamacska a vásárlás?
Előírom, hogy hol 10 év, de nem adom meg ezeket a helyeket, mert akkor a többi több száz helyen ki a franc vásárolna, az anyacégnek meg az az érdeke - szerintem ő nem engedi a listát -, hogy adják bárhol ahol érik mivel az eladott darabszám a lényeg.
Ezen nincs mit magyarázni, annyira simlis, és nem biztos, hogy nem - jogtalan előny - törvénysértő.
A simlis(?) bolt azt mondja én ''hivatalos" kereskedő vagyok, igaz semmivel nem tudom igazolni, de mivel is tudná ha egyszer nincs lista...
Az Aqua-t mikor megpiszkáltam írásban, vissza is vette 10-ről 5 évre a jótállást a web boltjában, ezek szerint mégis van lista...?
4 éve mikor a TV-met vettem, még volt a Samsung honlapján lista pdf formátumban.

Itt tuti a 10 év, igaz 10 ezerrel többe kerül - jogtalan előny - az átlag ssd árnál...

[ Szerkesztve ]

The man is a snowflake on the river.

(#75685) kali válasza andaman (#75684) üzenetére


kali
legenda

nem teljesen zsákbamacska, én például mindig azt veszem alapul, hogy adnak hozzá korrekt gyártói jótállási jegyet vagy sem, hanem csak saját boltit, mert sok gyártó közzéteszi annak milyenségét a honlapján, és ha olyat adnak az üzletben a termék mellé - erre rákérdezek fizetés előtt, illetve sokszor már telefonon, hogy feleslegesen ne is menjek oda -, persze kitöltve, aláírva és lepecsételve, akkor nagy gond nem lehet.
a samsung jótállási jegyeked lásd itt; link
a boltkeresőt is használhatod; link

[ Szerkesztve ]

(#75686) Zsotyek


Zsotyek
tag

Üdvözletem mindenkinek.
Segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktől és azoktól akiknek tapasztalata van a dologban.
Nos a számítógépem úgy vélem elég erős ahhoz, hogy filmeket játsszak le rajta. Van egy Wifi rúterem (TP-LINK TL.WR1043ND) Valamint van a lakásban 2db Samsung Wifi képes Led TV. Letöltöttem a Samsung Allshare programot, feltelepítettem a számítógépre a hálózati beállításokban elvégeztem minden teendőt. Össze is jön, hogy filmeket játsszak le Wifin keresztül a TV-n de sajnos valamiért csak kép van a tévéken hang nincs. Ha valaki tudná az okát és megosztaná velem nagyon hálás lennék érte.
Előre is köszönöm a segítségeket.

Asus Maximus VI Hero, Intel Core i5 4670k, Samsung 840Pro SSD, 2db Seagate Barracuda 3TB 7200rpm 64MB ST3000DM001 merevlemez, 2x4Gb Kingston Hyperx 2400Mhz, Saphire radeon 6870, Chiftek nagytorony ház, FSP AURUM S 600 WATT.

(#75687) Zsotyek


Zsotyek
tag

Üdvözletem mindenkinek.
Segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktől és azoktól akiknek tapasztalata van a dologban.
Nos a számítógépem úgy vélem elég erős ahhoz, hogy filmeket játsszak le rajta. Van egy Wifi rúterem (TP-LINK TL.WR1043ND) Valamint van a lakásban 2db Samsung Wifi képes Led TV. Letöltöttem a Samsung Allshare programot, feltelepítettem a számítógépre a hálózati beállításokban elvégeztem minden teendőt. Össze is jön, hogy filmeket játsszak le Wifin keresztül a TV-n de sajnos valamiért csak kép van a tévéken hang nincs. Ha valaki tudná az okát és megosztaná velem nagyon hálás lennék érte.
Előre is köszönöm a segítségeket.

Asus Maximus VI Hero, Intel Core i5 4670k, Samsung 840Pro SSD, 2db Seagate Barracuda 3TB 7200rpm 64MB ST3000DM001 merevlemez, 2x4Gb Kingston Hyperx 2400Mhz, Saphire radeon 6870, Chiftek nagytorony ház, FSP AURUM S 600 WATT.

(#75688) Flashget válasza zolapapi (#75670) üzenetére


Flashget
félisten

Pont az a bolt amelyik eladta a portugál, spanyol piacra szánt modellt.
ha már webshop akkor aqua...de én tv-t a jövőben sem fogok webshopban venni.

Realme GT Master Edition

(#75689) Flashget


Flashget
félisten

(#75690) petipetya válasza BBéci (#75679) üzenetére


petipetya
nagyúr

A papír alapút egyáltalán nem olvasom el egy műszaki eszköz esetében sem. Mindig rákeresek a neten a PDF alapúra és abban keresgélés vagy a megfelelő helyen.

Az állvánnyal kapcsolatosan tegnap este itt a topicban rákerestem a dől szóra, aztán addig bogarásztam és kerestem, míg az egyik posztban láttam hogy valaki szapulta a csavarokat és a menetet. Ez vezetett a megoldáshoz. :)

"nincs rá lezsóidő"

(#75691) RudY válasza andaman (#75684) üzenetére


RudY
addikt

1. A lista titkosított, ezt most már el kell ismernünk és bevalljuk neked is. Mint Samsung TV topiklakók, egyesek hozzáférnek ehhez a listához, de nem adhatják ki. Ennek főként az az oka, hogy ha már túl vagy az SSD vásárláson, akkor miért itt kellett boncolgatni a problémát az SSD topik helyett.
2. Minden eddigit összefoglalva újra nekifutok: a hazai Samsung képviselet nagykereskedőkön keresztül is értékesíti a termékeit. Ennek megfelelően, nagyon sok kiskereskedelmi cég vásárol ezektől a viszonteladóktól, amiről a Samsungnak nincs listája. (Itt azonban érvénybe lép az 1. pont.) Másrészt a Samsung sem tudja befolyásolni azt, hogy egyes kereskedők hiánytalan pontosságal adják meg online felületükön a termékinformációkat (pl. Aqua vs. Ipon). Samsung 850 PRO 10 év (korlátozott) gari, ahol nem így van értékesítve, ott a kereskedők "hibásak" (legyen bármilyen okuk is a háttérben).
3. A magam részéről a fogyasztóvédelmi szerve(zet)khez fordulok, mivel a Michelin gumik élettartam garanciájára vonatkozó tájékoztatást (kvázi reklámot) tettél közzé nyilvános helyen, aminek nem látom a bizonyítottságát, így amellett, hogy félrevezettél, hátrányos helyzetbe hoztad a többi gumigyártót.
A végére pedig a komolyságot tekintve: ;)

[ Szerkesztve ]

(#75692) vatafakk


vatafakk
aktív tag

Hogyan tudnék playlistet lejátszani (m3u) a tv médialejátszójával? Samu H5000-em van, de csak az mp3at ismeri fel, a playlist fájlokat nem :(

(#75693) Headless válasza Zsotyek (#75686) üzenetére


Headless
őstag

Ha mindenképp használni akarod a pc-t akkor allshare helyett próbáld ki a serviio programot, ezzel nem szokott gondja lenni senkinek. De ellenben ha már van egy 1043ND routered az is kivitelezhető, hogy HDD-t kötsz a routerre és a filmek onnan mennek, anélkül hogy bekapcsolnád a pc-t. Erősen kérdés a TV-d típusa, mert ahogy itt volt róla szó nem is régen, hogy a H szériás TV-k már a router gyári FW-jében lévő média szerverrel is elboldogulnak, de régebbi tévék pl E series nem képesek ezzel együttműködni, ehhez 3rd party FW szükséges a routeren. lásd a topikjában a részleteket.

LEDE - R3G/DIR860l -> https://tinyurl.hu/Ntkb/

(#75694) Flashget válasza vatafakk (#75692) üzenetére


Flashget
félisten

csak rá jössz magadtól, hogy ez egy kijelző nem médiaközpont.

Realme GT Master Edition

(#75695) vatafakk válasza Flashget (#75694) üzenetére


vatafakk
aktív tag

azt hittem ez nem akkora feature, hogy kimaradjon a támogatott formátumok közül :F

(#75696) andaman válasza kali (#75685) üzenetére


andaman
tag

Akkor elérkeztünk a lényeghez.
3. oldalon:
SSD Pro kártyák................................+48 hónap
Az általuk favorizált boltban is ezt adják a 10 éves garanciához...
Újabb fejlemény, hogy hajlandók pótolni emennyiben igénylem a központban, be kell menni a számlával.
Csak zárójelben kérdezem a linkelt dokumentumot miért nem cserélik le?
Próbáltam segíteni szerencsétlen sötét ügyintézőnek, ha esetleg itt regisztrálom, akkor 10 évet igazol vissza. Szerintük nem lehet mert ez nem promóciós ennek helyből jár a 10 év....
Persze hogy lehet, csináltam egy kamu regisztráció tegnap: Garancia idő lejárata: 2025. 01. 29
Várom a válaszukat :Y

[ Szerkesztve ]

The man is a snowflake on the river.

(#75697) Angel2014 válasza Zsotyek (#75687) üzenetére


Angel2014
addikt

Szia ha elvileg mindent jól csinálsz elég ha a windows media playerben engedélyezed és támogatja a dlna-at próbáld ki,hogy így lesz e hang. [link]

Csak a Weider ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#75698) andaman válasza RudY (#75691) üzenetére


andaman
tag

Természetesen nem vagyok túl a vásárláson.
Ad több gumigyártó is élettartam garanciát!
A bibi az, hogy ezt írásba csak a Michelin adta nekem.
Látok némi párhuzamot...

[ Szerkesztve ]

The man is a snowflake on the river.

(#75699) zolapapi válasza Flashget (#75688) üzenetére


zolapapi
csendes tag

Üdv!
Mint írtad: "másik problémát egyszerűen kívédheteted, ha a hosszú UE50H6400blablablaH legyen a végén.
C végződés nem jó (portugál, spanyol)"

Ha szállításkor meggyőződöm róla hogy H végü, akkor elvileg minden rendben (ha nem törött a kijelző, és nem kiállított "agyonjáratott'" példány x üzemidővel.)?
A szériaszámot megtalálom a dobozon is/vagy csak a tv hátlapján?
A lényeg hogy a futár ráérjen (kap egy 500-ast)

(#75700) Bajzath


Bajzath
csendes tag

Üdv !
Smart távirányítót szeretném használni , de ez a képet kapom :

A kézikönyv azt írja , hogy párosításhoz kapcsoljam be vele a készüléket . Bekapcsolom , de ezután is ezt írja ki . Tudja valaki , hogy mit kell tenni ?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.