Hirdetés
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- gerner1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- talmida: My Art II.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Andras-G: Az internet veszélyei [2. rész] - Facebook Marketpalce
Aktív témák
-
mzx
senior tag
válasz
upszilon
üzenetére
A többség szerintem nem magamutogatásbol segit, hanem mert ez egy kölcsönös , ön- és egymást segélyező virtuális "téesz"

(lásd tsz-t: coccializzmusban TermelőSZövetkezet
)Alig akad , ami itt nekem kellemetlen számomra; inkább csak az, hogy amig kezdő vagyok, addig én kinek tudok itt segiteni ? ... Alig akad rá alkalom.
Pedig más módon nem akarom viszonozni , ami segitségeket kapok
(nem tudnám más módon)Nekem például inkább örömöt okoz a proharver forum.
Én is sokat köszönhetek itt sokaknak.Az is igaz ,hogy akadnak enyhén (vagy durvábban) furi emberek is itt, de hát senki sem tokeletes,
én se
... te se

Ha akad olykor konflikt (és az se a világvége
), akkor -egy bizonyos mélységig, se tovább, se kevésbé-, szerintem érdemes átbeszélni ...
... de minek leszólni másokat (pláne szakmai kompetenciájuk vonatkozásában), csak mert próbálnak segiteni?
Ezt mondjuk nem értem...
Aktív témák
- Xiaomi 17 Ultra - jó az optikája
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Házimozi haladó szinten
- Napelem
- Project Motor Racing-Straight4 Studios
- Milyen alaplapot vegyek?
- Itt a Galaxy S26 széria: az Ultra fejlődött, a másik kettő alig
- Autós topik
- További aktív témák...
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- The Elder Scrolls Online Imperial Collector s Edition
- Fallout 4 Pip-Boy Edition eladó
- Xbox / Microsoft Store feltöltőkártya kód (digitális, HU) több címlet, több db, azonnal, olcsón