Új hozzászólás Aktív témák

  • .OM.

    aktív tag

    Kicsit jobban kielemeztem az értékeket és persze utána olvastam és a DPS számítás kicsit sántít és kb semmit nem ér a kiírt érték.

    Alapjában véve az alapsebzés és a tűzgyorsaság a legfontosabb.

    A Crit és a HS bónusz valódi sebzésnövekedéssel jár.

    A pontosság úgy ad DPS-t, hogy több HS / lövés értéket ad az elméleti sebzéshez. Gyakorlatilag nem arányos, mert egy ügyesebb játékos sokkal kevesebbet profitál a pontossábgól, mert nélküle is gyakran betalál.

    Hatótáv, avagy az optimális távolság viszont fontos tényező, mert azon kíívül 30-40%-kal kevesebbet sebeznek a fegyvezek. (SMG-t ez sújtja a legjobban)

    összegzés:

    Tehát ha valaki az adott fegyverrel optimális távolságon belülről ügyesen fejen tudja tartani a teljes sorozat alatt a fegyvert, illetve nem fogy ki soha a lőszerből akkor a következők szerint alakul a tökéletes kiegészítő:
    1) Alapsebzés növelés
    2) HS sebzés (marksman rifle ++)
    3) Crit esély kb 30-40%-ig (SMG ++)
    4) Crit sebzés ami belefér
    5) tűzgyorsaság vs tár méret vs reload speed (ez a játékos stílusa és a pálya felépítésének a függvénye)

    Személy szeritnt a gyors SMG-ket preferálom közelről, mert alacsony HP mellett csak ritkán tudok kibújni, akkor pedig mehet az egységnyi idő alatt a legnagyobb sebzés. Mellette egy marksman rifle, ahol talán a reload ami fontos lehet.

    szerintem..

Új hozzászólás Aktív témák