Tegnap hívott egy illető, körbe is írta, hogy mit is szeretne (8perc) , majd jött a részemről egy illedelmes "ilyen készülékek javításával nem foglalkozunk", majd (az ügyf. kérdéseire válaszolva) további 5-8 perc, elmagyarázni, hogy miért nem, és hogy miket is javítunk akkor. Úgy tűnt megértette, elköszöntünk.
1perc múlva telefonál, hogy hát XY készüléke lenne konkrétan vállalnánk e a javítását. Újabb 3 perc volt elmagyarázni, hogy nem, és hogy miért nem.
De a lényeg: elköszönt, és az utolsó mondata az volt, hogy "Akkor törlöm magukat." ... megmondom őszintén kicsit félve aludtam el este, de reggel megnyugodtam, hogy sem én, sem a kollégák, sem az üzlet nem került törlésre.
Szerintem ma örüljünk annak, hogy tegnap egyikünket sem törölték.
"Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666