Hirdetés
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Garasoskodás
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Cybertruck Taipeiben
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CB
senior tag
válasz tomtrial #4790 üzenetére
Ha már örökölted, nyilván "ingyen" volt. Örülni kell ennek, és nem szabad azt a kevés pénzt sajnálni a szervizre. Épp a napokban volt az egyik szerviz magasztalva sokak által itt a fórumban.
Mindenkinek (az autónak is) jobb lesz.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
HÁZIGAZDA
válasz dethroner #4797 üzenetére
ahogy te sem gondolod komolyan, hogy kiforgatod a szavaimat és eltereled a mondandómat, ugye? benzinesből sem vesszük ki a katalizátort, mert az is a gyárilag tervezetthez képest sokkal szennyezőbb lesz.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
dethroner
veterán
Jelentem a kijelentés téves, van dízel autó, egész pontosan olyan talicska, mint a fórumtársnak, 2010-es Forester. De javaslattal nem tudnék előállni, mindössze alig 3 hónapja van nálunk.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Petester
senior tag
Nem lehet, hogy azért regenerál olyan sokat, mert az ECU-nak nem mondták meg, hogy új DPF egységet kapott? Vagy ez csak a VAG esetében van így?
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomtrial #4790 üzenetére
Nincs velük tapasztalatom de általánosságban egyáltalán nem javasolt a dpf kiütése.
Regeneráláskor normális, hogy füstöl. Ez a megváltozott befecskendezési kép miatt van (ez általános jelenség, nem típus specifikus). Ilyenkor akár több elő és utóbefecskendezés is lehetséges, mert a szűrőt fel kell hevítenie, hogy ki tudjon égni a korom belőle.
Amíg nem dob hibakódot én nem vetetném ki semmiféle képpen, mert ha kiveszik akkor állandóan füstölni fog nagyobb gázadásra (egyébként a gyakori regenerálás általában az eltömődött szűrő jele amit savfürdővel lehet tisztíttatni).
Nem mellékesen onnantól nem megy át műszakin legálisan. Mi több ha esetleg akár itthon akár külföldön beleszaladsz egy KPM-es ellenőrzésbe azonnal ugrik a forgalmid és még meg is büntetnek.Ha mégis kiütteted fontos, hogy azt az ECU-ban is lekövessék szoftveresen, mert nem elég fizikailag kivenni a szűrőt. A DPF szűrőhöz kapcsolódóan számos plusz beavatkozót és érzékelőt is rendszerbe állít a szoftver amik extrém üzemállapotokat is létrehozhat az égéstérben a szűrő regenerálása érdekében (korábban írt megváltozó befecskendezési kép). Ebbe az összetett szisztémába külsősként beavatkozni elég merész.
Az állandóan világító hibajelző a legenyhébb következmény, súlyosabb az pl gyújtás kimaradás ami motorleállást is eredményezhet.Ha mégis kiüttetnéd akkor olyanhoz kell menni aki már csinált ilyet és remélni, hogy kiírta rendesen az ECU-ból és nem halsz meg egy előzés közben a leálló motor miatt vagy pl nem ragadsz egy vasúti átjáróban miközben 100-al jön feléd egy több száz tonnás szerelvény aminek a fékútja kb 1 km.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz tomtrial #4790 üzenetére
Először is gratula az autóhoz! Másodszor, itt, a topicban nincs dízel autó, így DPF-fel szerelt sem. Amit tudni kell a kiiktatásról, hogy ugyebár illegális. A lebukás esélye csekély, de ha valahogy kiderül, akkor relatíve komoly következményei is lehetnek.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
tomtrial
tag
Sziasztok,
Örököltem egy Subaru Forester 2.0 TD gépsárkányt fateromtól aki 2010 év végén vette és azóta szinte hibamentesen használta (egy szervízbe hordta folyamatosan, totálisan megvan az előélete 2010-2018 ezidáig). Jelenleg 247000 km (90% autópálya) van a kecskében és 235000 km-nél volt benne részecskeszűrő cserélve. Viszont nem gyári ment bele hanem egy utángyártott amit sokan nem is ajánlottak de fater mégis berakatta. Most az a jelenségem van, hogy sokszor regenerál a motor és kékes füstben pompázok elég gyakran az autóval ami nem olyan rajos
Egyik ismerősöm azt ajánlotta, hogy iktassam ki a részecskeszűrőt egy olyan szervízben ahol ilyet csinálnak és ajánlott is egyet akiknél találtam is ilyen típust, szóval van referencia.
Őket ajánlotta: http://protechnic.hu/
Itt pedig egy Subarus DPF eltávolítás: http://protechnic.hu/chiptuning/Subaru_ ... kapcsolas/Kérdésem, hogy valaki szedette már ki? Mik a tapasztalatok, mire kell figyelni ezek után hogy nem lesz benne. Esetleg valaki ismeri a fenti szervízt?
Köszönöm
T -
Petester
senior tag
Az a baj, hogy jobban zavar annál... Az autó legtöbb része most már karcmentes, a rendszámról viszont ordít, hogy valami történt az elejével. De még a lököst is le fogom szedni egyszer, mert a bal első lámpa körül nekem nem tetszik, ahogy áll. Bogaras vagyok na, ez látszik az aláírásomban is...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
-
Petester
senior tag
Értem, köszi!
És a 16-os sarazós felnid alá be fog férni? Vagy az már nincs meg?(#4776) Qru
Akkor lehet jobban járok, ha azt mondom, hogy elhagytam, mert 12e Ft rémlik a legutóbbi látogatásomkor.
Szélvédő matricát meg nekem legutóbb a Toyotánál ingyen cseréltek. Vagy mivel biztosításra ment, lehet nem tudok róla, hogy forintba került.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
-
nagyúr
válasz Petester #4775 üzenetére
Szó szerint "faragni" szerencsére nem kell semmit, csak adapter kell hozzá. Ha engem kérdezel, szerintem a féknyereg egyik felfogatását kell kijebb tenni, legalábbis hasonló esetben bringánál így csinálnám. De majd jövő héten elmondja mi lesz a művelet, és akkor megosztom. Visszalakítani annyi, hogy kiveszed az adaptert, és visszarakod a gyári tárcsát/nyerget.
Normál esetben a fékerő ~75%-át az első fékek biztosítják, a maradék 25% jut hátra, nincs sok jelentősége a hátsó fékerőnek, amikor fékezel, az autó hátulja teljesen elkönnyül. Hátulra azért nem tesznek nagy féket, mert azt úgyis folyamatosan szabályozná az ABS, hogy az autó elkönnyülő hátulja ellenére se fékezze egyből állóra a kerekeket, mert akkor kitörne az autó hátulja, így hátulra sokkal kisebb teljesítményű fékek is elegendőek.
Tőkékre aszonta, hogy amikor szét lesz szedve, akkor megnézik, kell-e cserélni őket, ha igen, melyikeket. Mondta, hogy egy ilyen vezérlés meg tőke móka a gázos autóknál simán a duplája szokott lenni, plusz ott szinte mindig cserélni is kell a tőkéket. Az karaj lehet, biztos hamar megtérül a gázosítás...
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #4772 üzenetére
Bejelentettem, hogy elveszett és újragyártották 6k-ért. Kaptam egy igazolást amivel 30 napig első rendszám nélkül járhattam legálisan (veszélyes mert gyorshajtásra csábít). Aztán amikor megjött bementem érte, felpattintottam és go.
A matricát áthelyezheted, szélvédő cserénél is csak átragasztják többnyire (igényelhetsz abból is újat de az plusz költség). Érdemes megmelegíteni előtte (pl hajszárítóval) akkor meglágyul a ragasztó és óvatosan lehúzható.
mod:
Jorus: Ez a fékes dolog jól hangzik. Műszakin úgy sem szúrják ki az ilyesmit ha nem ordít, hogy nem gyári. Ha igen akkor viszont 100%, hogy leveszik a rendszámod és jöhet a szigorított NKH műszaki. De ennek az esélye kb 1%. Annyira hozzáértők, hogy az 5 ajtós hatchback-em pl kombiként vizsgázott le full legálisan.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
"egy kis féknyereg-felfogatás módosítással felmegy az OBK-ra a Tribeca komplett féke"
És mit kell faragni? A Tribeca nyergét vagy az OBK csonkállványát? Mennyire könnyen lehet majd visszaalakítani?
Ilyenkor a hátsó fékkel nem kell lekövetni az első tuningot? Vagy ilyenkor nem lesz rosszabb, hogy elől jobban harap a fék, a hátsó meg elengedi az autó farát?Én meg csütörtök reggel megyek vissza a Seibikoba olaj cserére, meglett az 1500 km, amit javasoltak. 40e Ft az olaj+szűrő+mdíj.
A vezérlés cseréhez meg az anyag 145e Ft volt.
A tőkéket majd megkérdezem, hogy cseréltek e nekem, szerintem nem. Amíg csendben van, addig nem kell velük foglalkozni, nem?(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Fékes macera baromi jól hangzik, lehet én is megkérdezem majd róla, hátha tudná kicsit bikábbra cserélni az elsőt, vagy a dobféket hátul száműzni..... Fékekkel nem vagyok kibékülve egyedül, elég masszívan taposni kell ha szitu van, jobban szeretem ha harap rendesen.
Vezérlés után örökélet, nekem is annyi van már csak rajta, 20k km addig még. Most fogja jövő héten átlépni a 180-atAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
Nah, most beszéltem Hárival a következő szerelgetnivalókról.
Jövő héten viszem a másik kerékcsapágyat cseréltetni, meg valszeg az egyik toronycsapágy is kukaérett, meg a lengéscsillapítókra is rá kell nézni (oké, nálam kap rendesen a felfüggesztés a dombokon ). Plusz cserélve lesznek a féktárcsák és betétek is, mert azok is a végüket járják. Azt mondja, hogy van egy elképzelése, ami alapján egy kis féknyereg-felfogatás módosítással felmegy az OBK-ra a Tribeca komplett féke, és ha gondolom, akkor kipróbálhatjuk. Így a kis 294 mm-es tárcsák helyett a Tribeca 315-ös tárcsái mennének fel, meg a Tribeca féknyerge nyilván. Aszongya ez elviekben sokkal többet hoz fékerőben, mint más anyagú tárcsa+pofa, és nem sokkal drágább, mint a gyári OBK szett. Mondtam, hogy próbáljuk ki, aztán majd szabadalmaztatja. A kövekező lépcső az a négydugattyús komplett STI rendszer felpakolása a 330-as tárcsákkal, ott tudja mit hogy kell módosítani ahhoz, hogy felmenjen, mert olyat már csinált, de az egy 4-500k-s mutatvány, szal azt inkább kihagyom.Úgyhogy jövőhéten megy majd hozzá vissza, kerék- és toronycsapágy cserére, fékcserére, ez olyan 200k lesz szumma.
Aszongya HF-fel nincs semmi gond szerencsére, váltó teljesen okés, a motor elején néhány tömítésen van némi olajpára, de minimális, így azokkal egyelőre nem kell foglalkozni, majd a vezérlés cseréjekor azok is cserélve lesznek, addig ezzel így el lehet járni. Katalizátor rendben van egyelőre, lengéscsillapítókra kell még ránézni elöl pluszban.
Merthogy említette, hogy lassan 200k-nál jár majd az autó, amikor is javasolja a vezérlés cseréjét, tömítések, feszítők, görgők, tőkék cseréjét, stb., az egy 400-500k-s művelet mindent egybevéve, de utána jó ideig nem nagyon kell majd vele foglalkozni. A 200-at jövő nyárra érem el kb., szal ez egy jövő évi sztori lesz. Utána viszont patika lesz az autó rendesen.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Az R4 seggén meggyűrtem, élőben nem szép, sőt randa, nekem nagyon bántja a szemem.
Egyszer már voltam okmány irodában miatta, de akkor nem volt nálam a szélvédő matricán lévő azonosító szám. Ennek már vagy 2 hónapja. Azóta lusta voltam vissza menni.
De a matricám is rossz helyen van, pont beárnyékolja a klíma érzékelőjét. Csak mikor felragasztottam, még nem tudtam mi az a púp a szélvédő tövénél. Ezzel már megvárom a szélvédő cserét. Vagy kérek egy igazolást valamelyik márkaszerviztől, hogy befolyásolja a működést. Máshogy gondolom nem megy a csere.(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz kitalaltnev #4768 üzenetére
ja, az csak példa volt korszerű és v8-as, nem amcsi kocsira (írtátok, hogy alig van ilyen), de sajnos olyan nem lesz itthon, pedig sunáznám
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz kitalaltnev #4765 üzenetére
ez nem rx, hanem valamelyik sedan. szóval nem, primitívebb. meg nem bézs+fa, hanem fekete+kamualu. can't have everything
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
dethroner
veterán
válasz outsiders #4662 üzenetére
Hamár V8 szóba került. Volt szerencsém utasként ülni a bnőm unokotesójának 5,5 literes AMG kompresszos merdzsójában. Na basszus, az odaver
Ja, és kombi jószág, családi autóként használja. Azt hiszem 2db van ilyen az országban.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #4757 üzenetére
Mai eső azért sokat rontott a políron, de szegény autón 12 év sérülései voltak.... Feldobtam oldalra délelőtt a védőcsíkot meg hátulra a csomagtérajtó és a hátsó lökös találkozásához a gumi védőt,tiszta gyáriasan néz ki
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4756 üzenetére
Nálam sajnos az elmúlt órában is összeomlott az oldal, nem t'om, mi van...
Remek! Örülök, h. elégedett vagy. Az adott elemek fényezését követően teljes átpolírozás is volt?
Ha lesz időd körbefotózod még a Forit? Jó lenne még nekünk is gyönyörködni benne.[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #4755 üzenetére
Nálam jó az oldal teljesen. Maximálisan elégedett vagyok a munkával, képzeld még nyugtát is adott a srác, ez azért a mai világban nem kis szó.... Corollát is viszem majd hozzá políroztatni szerintem.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
kitalaltnev
csendes újonc
-
nagyúr
Így-e. Motoros a napfénytető, 4 fokozata van, plusz van alatta árnyékoló, amit végállásból visszahúz.
Amit linkeltél, az Parcinak van, FL utáni.[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
CB
senior tag
válasz Petester #4748 üzenetére
A tiéd kb ez a verzió?
A tetőablakoddal kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy azt csak így kibuktatni lehet, vagy a mögötte levő nagyobb üveget is hátra lehet húzni?40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
nagyúr
válasz Petester #4748 üzenetére
Nagyon jó ez a szög, megjegyzem, mert nekem még sosem sikerült pont ezt eltalálni, pedig próbáltam.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
-
nagyúr
válasz blasko92 #4742 üzenetére
Nem feltétlen a bugeye-t nézek, mert a blobeye jobban tetszik, de azok 5-6 millióért vannak.
Amúgy igen, STI-t szeretnék egyszer.
Na igen, egy GC8 sem lenne rossz, nagy szárnyal hátul...
De néztem evo 8-cat is, igaz az már 6,5 milla. Azt is jó ideje árulják...
Valami hasonló kellene, mert kellene egy fun verda amit néha kiviszik póposkodn vele, meg élvezni az életet!"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz Petester #4741 üzenetére
Seibikoban legutóbb 65k volt az olajcsere, szűrőcsere, pollenszűrőcsere, futóműállítás, azt nemtom pontosan melyikük mennyiért méri a Motult. Rendszámtartó egyelőre marad. Váltóolajra aszonták, hogy olajcserénél a 30-40%-a jön le max és elvileg ~9.5 liter van benne összesen.
Jövő héten viszem majd megint a másik csapágy miatt, meg amit még kell csinálni rajta.[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Pont kérdezni is akartam, hogy mennyi és milyen olaj ment a váltóba. Seibiko is a Castrolt használja, allításuk szerint teljesen felesleges a Motul a váltónak.
Viszont a 300V-t drágábban mérik, mint Nyírőék, nem?
Mi lesz a Seibikos rendszám kereteddel? Marad?Outsiders:
Nekem csak annyi a bajom a Hace-szel, hogy piszok szar helyen vannak, ha ott kell hagyni az autót. Vagy taxi vagy segítség kell a haza és vissza jutáshoz.
Egyébként le a kalappal előttük, ennyire patika műhelyt nem minden látni.Amúgy ők családi vállalkozás? Vagy vannak alkalmazottaik is? Péntek délután csak Hári, Háriné és ifj. Hári voltak ott.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Komolyabb bajom van lehet hozzájuk megyek már nem a Seibikoba, de kopó fogyó alkatrészben Szépvölgyi a legolcsóbb továbbra is ahogy látom.
Más: végre 3 hét után látom bubut, baromi szép lett a kocsi, rá se lehet ismerni gyerekek... Kicsit poros, azt majd szépen leöblítem és jöhet a szeretgetés különböző kemikáliákkal Fogok venni egy méretpontos kiváló minőségű ponyvát rá, ha leteszem több napra, előtte meg elgurulok és lecsapatom a porszemek miatt mindig inkább ha van lehetőségem rá. Esélytelen lakás mellet olyan helyre állni, ahol ne lenne valamilyen fa felette, azokról meg hullik az áldás plusz a madarak is dolgoznak ügyesen. Volt a múlt héten egy eladó garázs 100 méterre tőlünk, egy beállós, lightos 5.6 milláért. Mondom köszi nem, ennyit azért nem ér, négyet adtam volna mert ha költözök el akkor is bukás nélkül tovább lehet adni ezeket simán.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz blasko92 #4738 üzenetére
Egyelőre ennyivel, mert a többit már nem találom. Amúgy meg egy 22B-re kellene majd egyszer rányúlni, mert az a gyengém.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz outsiders #4736 üzenetére
"A Füzetben" volt összeírva részletesen. De csak az alkatrészek, anyagok kerültek 130k-ba, szal onnan nem sok már a végösszeg.
Egyébként belement a füzet szerint:
- motorolajból Motul 300v 7 lityi, az 39k
- difiolaj Castrol 2 lityi 10k
- váltóolaj Castrol 4 lityi 20k
- fékfolyadék Motul 4k
- szűrők, stabpálca 10k
- kerékcsapágy FAG 52k[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
Nyugtát adtak legalább? Ez azért elég masszív ár szerintem ezért a pakkért, bár ha minden kenőanyag Motul volt meg gyári Subaru automata váltó olaj került bele akkor azért az meg tudja dobni a költségeket
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
kitalaltnev
csendes újonc
Jorus, Petester, köszi a beszámolóitokat, legközelebb (ősszel) nyilván a Hace-be viszem a vasat én is.
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem is ez a bajom vele. Előzéskor is ott a lag. Mondjuk ez megkerülhető ha átlököd S-be. Viszont lassan kapcsolja a R-t meg az 1-est ha pl gyorsan meg akarok fordulni.
De hogy on legyek:
Feljöttünk a Mátrába, nedves aszfalt és közepesen sz@r útminőség várt de mind 3 előttem menő lehúzódott, így volt egy kis örömautózás.
Jah és az egyik faluban mértek is, amin meglepődtem de még bőven tűréshatáron belül voltam.
Az M3 viszont úgy be volt állva mint a szög.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
Én megszerettem, de volt két idegesítő dolog a működéséből adódóan, amit nem tudtam megszokni, főleg úgy hogy előtte is egy automata Honda CR-V -m volt.
Mikor álltam egy kereszteződésben, ahol nagy volt a forgalom, és egy alkalmas pillanatban ki kellett lőni, akkor rá kellett számolni 1-2 tized másodpercet, mert miután a gázra léptem, annyit habozott. Nem sok ez, de mikor jön az autó mindkét oldalról, forgatod a fejed, és erzed, hogy most jött el a pillanat, akkor elég rossz volt, hogy az a pillanat csak egy gondolatnyival később volt.
A másik, mikor a garázsomba álltam be. Simogatni kellett a gázpedált. Ezekben az esetekben a crv hidrokuplungos váltója egy álom volt. Sajnos az meg csak 5 sebességes volt, annál meg előzéskor kellett meggondolni mit csinálok. Aztán az új crv-ben ezt megoldották a sport móddal és a váltófülekkel a kormányon.Csak cvt váltós autóm nem volt még soha. Kíváncsi vagyok rá. 1-2 alkalommal próbáltam az új forestert, akkor nem volt vele problémám.
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
nagyúr
Petester: akkor "majdnem" összefutottunk, mert én meg délelőtt hoztam el az autót.
A nagy része kész van, de nem kaptak / nem volt raktáron 2 db kerékcsapágy, csak 1 db, így majd jövőhéten még vissza kell menni kicseréltetni a másikat is. Ami most készült:
- motorolaj csere, szűrőcsere
- váltóolaj, szűrőcsere
- diffikben elöl, hátul olajcsere
- kormányszervoban folyadékcsere
- pollenszűrőcsere
- klímatöltés
- bal első kerékcsapágy, stabpálca csere
- fékfolyadék csere
- meg egy rakás átnézés, diag (futómű alkatrészei, csapágyak, katalizátor, kipuff rendszer, hibatároló, stb.)
Ez így volt mindennel együtt 176.500 HUF és igazából csütörtök reggel leadtam, aznapre kész volt.Az ucsó "tételről" majd még beszélünk Hárival, csak, amikor mentem az autóért, akkor punkt nem volt ott, de mondta, hogy jövő héten még beszéljük át, miket látott, miket kell előbb-utóbb cserélni az autón, meg hogy milyen "féktuningot" ajánl. Mivel a következő 2-3 évben nem szándékozom autót cserélni számba vehető alternatíva híján, így megcsináltatok rajta mindent szépen, amit kell. Ja, és szentem átszoktam Hace-ékhez.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Ó és majd elfelejtettem, tegnap volt lehetőségem végre egyedül kiautózni magam, Szilvásváradról mentem Egercsehin keresztül Bükkszenterzsébetre, majd vissza. Bár kicsit vizes volt az út, de így is nagyon jó volt. Pláne, hogy majdnem csukott szemmel is végig tudnék menni rajta. Az Ate tárcsák és betétek is jól bírták. El is rontotta a fogyasztásom, de így se rossz, 10,5 lett a vége.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ma én is meglátogattam a Hace műhelyt. Jöttünk az M3-on hazafele és egy tempósabb szakasz után minden karácsonyfa lett előttem. Seibiko szabin, ha jól emlékszek, nem is vették fel a telefont. Háriék természetesen fogadtak. Volt egy szegény keverékes tárolt hibám (akkor jött elő mikor egy bömbivel tempóztunk a belső sávban), de amúgy elvileg minden értéke jó volt. Megtakarították a légtömeg mérőt, törölték a hibát és egy forintot nem kértek el ezért! Kétlem hogy olvassák, de innen is köszönet nekik.
És valóban, teljesen más a környezet. Kiscsaládom beinvitálták az irodába, nekem meg kedvem lett volna lábat törölni a műhely bejáratánál.
Szóval remélem hogy ennyi nyűgje volt csak a motornak, de azért vannak kétségeim...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
"Nem rossz az a DSG váltó, addig amíg el nem romlik."
minden autós újságírónak beleverném ezt a fejébe. mert hogy igazából a lakosság jó nagy %-ának tök mindegy, hogy milyen "amíg el nem romlik". tök mindegy, hogy milyen jó nyomatékos a dízel, és milyen keveset fogyaszt, amikor józsika kigördül a szalonból. az én szememben például egy kocsi semmit sem ér, ami nem megbízható. amikor 4-5 éves kocsikban cserélik a dsg váltót, lehet tudni, hogy az egy szar.
abban viszont igaza van acheronnak, hogy a vw dolgok nagyon olcsón javíthatók a japánokhoz képest.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Acheron
őstag
Anno én is nézegettem autókat DSG váltóval, hasonló okok miatt tettem le róla. A VW még hagyján, nem azért mert kevésbé kotlik meg, hanem mert sok van belőle, van tapasztalat, alkatrész és úgy ahogy javítható, akár még emberinek mondható áron is - persze váltó viszonylatban nézve (ez sem két fillér, nyilván). De pl a Ford féle PowerShift már nem ennyire ismert, elterjedt, olvasmányos élményeim szerint előfordul, hogy nem javítják az alkatrészt, hanem cserélik, ami már belekarcol a milliós tételbe. (A PowerShift is jó váltó egyébként érzésre, bár ő is el tud gondolkodni néha, ha gyorsan kellene kilőni. Sport mód megoldja, ott gyorsabb)
A Mitsu duplakuplungosa még kevésbé elterjedt, szakszervizen kívül nem tudom, vállalná -e valaki - ők pedig biztosan nem fognak barkácsolni vele.[ Szerkesztve ]
-
CB
senior tag
Nem rossz az a DSG váltó, addig amíg el nem romlik.
Nekem volt egy Touranom DSG-vel, nem sokáig, talán 2 évig volt nálam, de az alatt nagyon megszerettem.
Viszont nagyon sokat hallom, vagy olvasom mostanában, hogy gyakran hibásodnak meg.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
nagyúr
+1
Bár, ahogy olvasgatom, elmegy a kedvem tőle... Hengerfejesedés stb... Nem szeretnék még egy 3-6 millás kocsira 1-1,5 milliót rávágni, hogy a motort rendbevágjam meg a bajait...
Lehet hogy evo lesz bőle...[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
CB
senior tag
Köszönöm.
Akkor engem a fotóitok, és a infóitok alapján megvettek.
Már csak egy Subaru kell hozzá.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
blasko92
őstag
Engem nem zavartak haza, ott helyben meg tudtam várni az olaj+szűrőcseréket. Közben beszélgettünk, nem zavartatták magukat.
Hozott anyaggal is dolgoznak, akkor csak munkadíjat számolnak fel, és nem húzzák a szájukat érte, nem fikázzák, hogy ők ettől jobbat adtak volna.
Engem simán lehúzhattak volna a kerékcsapágyakkal, de nem tették.
-
CB
senior tag
Mennyire engedékenyek, ha ott akarsz maradni a kocsid mellett pl. a kötelező szervíz ideje alatt, hogy lásd, mit tesznek a kocsival?
Mert a jövendőbelim szervizelését én is egy ilyen helyen szeretném végeztetni.
Dolgoznak-e hozott anyaggal, pl. motorolaj?A szervizes srácokkal mi a tapasztalat? Rögtön alkatrész cserével akarnak mindent javítani vagy gondolkodnak is? Itt most olyanra gondolok, hogy pl a CR-V - men volt a hátsó diffin egy szervo hiba, de a hibás alkatrész kiderítése folyamatos próbálkozásokkal történt. Megrendeltek egy alkatrészt, kicserélték, majd mikor kiderült, hogy a hiba továbbra is fennáll, megrendeltek egy másikat, stb, stb.Már vagy harmadszor voltam fenn BP.-en, akkor kezdtek el a hírlevelek között turkálni, és kiderült, hogy általános hiba van, amire a Honda felhívta a figyelmet, és azt is megmondta mit, mire kell cserélni. Na, negyedszerre alkatrész cserével megjavult a hiba.
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
kitalaltnev
csendes újonc
-
-
nagyúr
Nem volt semmi, fotózásra érdemes Fori, csak amiket Qru már meglőtt korábban, meg egy hófehér, bukócsöves STI. Majd délután hívnak, hogy mi van, a listát nagyon köszönte Hári, legalább nem kell körmölnie. Nagyon durva tisztaság, rend, fegyelem van ottan Seibikohoz képest, ami mindig ilyen őskáoszban leledzik kb. Ahogy odaértem, már vitték is be az autót, elvégre időpontra jöttem. Na, ilyen helyen se voltam még.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ekkor és itt mutatkozik be a Galaxy S25
- Üzleti vita és megbeszélés
- Ukrajnai háború
- TCL LCD és LED TV-k
- World of Tanks - MMO
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest