Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#49851) Volfram42 válasza Diopapa (#49841) üzenetére


Volfram42
senior tag

Nincs meg az Elite csak a videókat nézegettem. Szép ez tény.
Viszont felmerült bennem, hogy nem lehet, hogy azért tűnik üresnek (pozitívan), mert eleve ilyen mellé a körítés is. A zenék a felvétek és nincs sehol egy élőlény? SC videók általában karakter közeliek az a központ a háttér az űr és a zene is sokszor pörgős. Itt meg az űr a főszereplő és nincs semmi más mellé. Egy hajó kúszik lassan a háttérben feketeség vagy egy bolygó.
Én el tudom képzelni, hogy egy kevésbé lakott rendszerben az SC is produkál ilyet, de ehhez kell az, hogy ne legyen mindenhova elég az üzemanyag illetve eltüntessék azt a mocsok sok idegesítő hud markert ami jelzi mi van a lábunk alatt az égitest túloldalán.
Én remélem, hogy mind a két véglet elérhető lesz, mert imádom a nyüzsgő állomásokat. Szeretek úgy megérkezni Olisar-ra, hogy beszél az ATC és mellette látom ahogy le fel szállnak a járművek.
Engem a nagyon sok hud marker zavar, ezt nem győzöm hangsúlyozni. Pl. ha kijelölok egy kis hajót akkor már úgy is ott van a négy sarkat jelölő keret, minek marad a közepén az eredeti kör alakú jel? Semmit nem látni egy-egy hajóból csak a jeleket. Bár lesz radar meg hasonló dolgok szóval ez remélem csak el fog tűnni. no de elkanyarodtam.:D

Malibutomi: Azt hiszem most is külön van. A fej és a test az tuti. A fegyvert nem tudom már. Én mindig fejkövetővel játszom és úgy emlékszem, hogy így van, de ritkán lövöldözök majd ma letesztelem.
Viszont az nagyon nagy volt amikor egyik nap landolás előtt ittam flakonból és ahogy meghúztam kinéztem a Freelancer tetőablakán és megpillantottam az épp aktuális tájat. Nem is tudnék fejkövetés nélkül játszani. Nekem nagyon sokat ad az élményhez plusz ugye a gimbal-os fegyverek is kezelhetőbbek így joy-al. :D

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#49852) Szőrös  válasza Menthirist (#49849) üzenetére


Szőrös 
veterán

"És akkor majd le-fel kell venni?"
Passz, majd kiderül, hogy CIG boszorkány konyhájában mennyire tudják megcsinálni fps-re is.
De majd úgyis jól leteszteled nekünk. :D ;) (bár most már elérte azt az árküszöböt amennyiért megvenném de első az új konfig vásárlása lesz).

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#49853) Menthirist válasza Szőrös  (#49852) üzenetére


Menthirist
veterán

Ha lesz vr benne végül. De szerintem nem lesz :D Vagy nem lesz használható :D
Amúgy a feliratokat fullhd monitoron is nehéz elolvasni, mi lesz még itt vr-ban.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#49854) Volfram42


Volfram42
senior tag

Nagyonoff, de elkellene egy kis segítség és vannak itt szakértők. Hátha kapok tippet.:) Sajnos monitorgondom akadt.

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#49855) Mol3sz


Mol3sz
újonc

Citisen

Citisen Molesz,Liberumarm.
Majd vegyetek fel ha ráértek.Hátha az előző poszt nem jutott el sokáig.
Köszönöm.Szép napot - estét.

[ Szerkesztve ]

(#49856) Malibutomi válasza Mol3sz (#49855) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Done :)

(#49857) Mol3sz válasza Malibutomi (#49856) üzenetére


Mol3sz
újonc

Köszönöm :D
Igyekszem majd megszolgálni a vasalás témáját :D

(#49858) SkyS1gn


SkyS1gn
félisten

Gondoltam, hogy ebből is hasznot húznak ;]

[ Szerkesztve ]

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#49859) Szőrös  válasza SkyS1gn (#49858) üzenetére


Szőrös 
veterán

Mondjuk ez eddig is így volt szóval nem tudom mi ebben az újdonság. Csak most ki is írták és elhúzták a mézesmadzagot. :D

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#49860) SkyS1gn válasza Szőrös  (#49859) üzenetére


SkyS1gn
félisten

Hát semmi, a madzag :D

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#49861) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Frankfurt studio report a mai ATV-ben!

(#49862) duvi válasza Malibutomi (#49861) üzenetére


duvi
nagyúr

Az igen! Nagyon szép növényzet! :C Mennyi mindenen dolgoznak még a háttérben, amiről fogalmunk sincs...

(#49863) VikMorroHun válasza Malibutomi (#49812) üzenetére


VikMorroHun
senior tag

Én nem a várakozást untam meg, mert tudtam, hogy még évekig tart, amíg készen lesz. Az nem tetszett, hogy össze-vissza kapkodnak. Két és fél hónapig volt egy jól átlátható hibaszámláló rendszerük, aztán átalakították egy olyanra, amit kb. senki sem értett. Aztán pár hét múlva vissza az eredeti (amiből, ha valaki felrajzolta egy grafikonra az addigi adatokat, az következett, hogy a 3.0 kb. március-április tájékán lesz kiadásra kész állapotban, de ez részletkérdés), majd semmi/megint az átláthatatlan változat. Van némi tapasztalatom szoftverfejlesztés terén, és menet közben úgy tűnt, mintha az intenzív hibakeresés/tesztelés mellett folyamatosan dolgoztak volna a programon, egyre újabb dolgokat belepakolva. Ezt aztán valamikor decemberben ők maguk is elismerték az egyik heti e-mailben. Na most ez a fejlesztési módszer szerintem egyedül arra jó, hogy pazarolják az erőforrásaikat (kijavítanak egy hibát, közben gyártanak 2-5-10 másikat, mert egy ideje már olyan bonyolult a program, hogy minden mindennel összefügg, és nem lehet egyszerre mindent átlátni). Szóval úgy döntöttem, hogy ha pazarolni akarnak, akkor azt ne az én pénzemből tegyék. (Más kérdés, hogy azóta sikerült elpazarolnom a visszakapott pénzt. Nem így terveztem, így alakult.)

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#49864) Jack@l válasza VikMorroHun (#49863) üzenetére


Jack@l
veterán

Ugyanez az összevisssza ugrálás van a fejlesztésük minden területén, csinálnak valamit aztán rájönnek hogy ez nem jó, visszacsinálják,vagy átvariálják 3x. Ezért fog 3x annyi ideig tartani mire elkészül mert nincs egy rendes megtervezett koncepció, ütemezés.
Ad-hoc módon kapkodnak mindenfele, csak valamit fel lehessen mutatni a féléves bemutatókon.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#49865) SkyS1gn válasza Jack@l (#49864) üzenetére


SkyS1gn
félisten

Neked úgy tűnik, de ezt iteratív fejlesztésnek hívják, folyamatosan javul.

Sean Tracy meg pár tech csávó 1órás ez is jó

Épp ebben is mondják hogy eleinte az art-ot meg a tech-et mutogatták a demókban, most viszont áttértek gameplay fókuszba, mivel megvan a legtöbb rendszer és kezd összeállni a dolog.

[ Szerkesztve ]

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#49866) duvi válasza Jack@l (#49864) üzenetére


duvi
nagyúr

Tényleg elég kaotikus ez a fejlesztés, de itt nincs kitaposott ösvény. Túl sok a bizonytalan változó, amik folyamatosan borítják az előzetes terveket. Rengeteg új dolgot kell kifejleszteniük, amit még soha senki nem csinált meg. Másrészt a legtöbb játék fejlesztésébe nem látunk bele. Ettől még bőven lehet, hogy másoknál is előfordulnak hasonló esetek, csak nem nyilvános a fejlesztésük ;)

(#49867) Menthirist válasza duvi (#49866) üzenetére


Menthirist
veterán

Hát káoszról én is bőven tudnék mesélni, pedig mi "csak" mobilappot fejlesztünk (igaz terméket, tehát új feature-ök berakása a tervezéstől a release-ig, több verzió hibajavítása, release-elési ütemtervek, megoldások, stb). Most is megterveztek elvileg mindent a product ownerek, azokon a csapatok (köztük a miénk is) átment egy high level becslési fázissal, hogy nagy vonalakban mennyira bonyolult az adott feladat, hogy lehet szétdarabolni kisebbekre, látunk-e valami akadályozó tényezőt vagy problémás részeket, amiken elvileg lehet hogy lehet segíteni kis áttervezéssel... Ezen végigment minden csapat, ebből végül készült egy függőségi fa, melyik feladatunknak milyen előkövetelményei vannak pl szerver oldalról, stb. Vagy két hónapig tartott csak a tervezés. Ehhez képest a tervek már az előző verzió release-e után dőltek, jöttek extra igények, változások, módosítások, a UX-es csapat mégis máshogy szeretne valamit (mondjuk ők mivel nem annyira rég alakultak, így nem sok beleszólásuk volt a tervezésbe még), jöttek a késlekedések, mert ha a szerver csúszik valamivel, mi is csúszunk, stb stb stb. Pikk-pakk ott tartunk, hogy még semmi sincs kész a tervekből, még backend oldalon sem végleges minden, de nekünk 1-2 sprint múlva el kellene kezdeni a hardeninget, tehát amikor már a kód kész, csak hibákat javítunk. Ráadásul volt olyan feature-ünk, amit még két verzióval ezelőtt akartunk volna csinálni, meg akkora volt betervezve, fejlesztettük is ősszel, de közben változtak a prioritások, valami fontosabb lett mindig, ráadásul nem is haladtunk annyira amennyire kellett volna, úgyhogy azon a téren novemberben stop lett hirdetve, és decemberben vettük elő a release után. Most már mondjuk benn van a kódban, de ez azt jelentette, hogy október helyett majdnem fél évvel később megy ki olyan release, amiben már benne van.

Előfordulnak az ilyenek egy komplex alkalmazásnál.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#49868) Jack@l válasza SkyS1gn (#49865) üzenetére


Jack@l
veterán

Az iteratív fejlesztés nem a káoszból csinál egy másik káoszt, hanem van egy előre átgondolt megtervezett és nagyjából jól kivitelezett alap... :D
Bár lehet ők 2012-ben gigabites optikára, optane ssd-re és 32 giga ramos gépre terveztek.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#49869) SkyS1gn válasza Jack@l (#49868) üzenetére


SkyS1gn
félisten

Hát ezaz, anno ők se tudták mi a f lesz, mennyi píz lesz és mennyire részletesen mennek bele.

Ebben az évben alakul ki az arculata igazán, wait n see.

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#49870) Malibutomi válasza Jack@l (#49868) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Vagy az is lehet hogy ugy alkotsz velemenyt hogy nem tudod mi zajlik naluk csak talalgatsz...ja nem ez biztos nem csak lehetoseg.

(#49871) Vesa


Vesa
veterán

Annak alapján, amit eddig in-game mutattak illetve láttunk, már így is bőven egyértelmű, hogy irtózatosan sok munka van benne, és rengeteg tartalom. Az, hogy gond van a futásteljesítménnyel és még távol van attól, hogy kerek egésszé álljon össze, nem meglepő ebben a készültségi fázisban. Számomra az egyetlen kérdés az, hogy helyes volt-e jóformán a végtelenségig bővíteni a feature listát, mert a hosszú fejlesztési idő oka a "túl sokat egyszerre", elv, és nem az, hogy rosszul dolgoznak.

Az egyetlen pici hibának azt látom, hogy túlzottan meg akarnak felelni mindenkinek, bele akarnak pakolni minden ötletet a játékba _egyszerre_.

A tudomány a valóság költészete!

(#49872) SkyS1gn válasza Vesa (#49871) üzenetére


SkyS1gn
félisten

Úgysem lesz olyan hogy na kész és vége, az igért benne lesz de mindíg adnak hozzá tartalmat és simítgatják majd.

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#49873) SkyS1gn


SkyS1gn
félisten

Atévé

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#49874) Jack@l válasza Malibutomi (#49870) üzenetére


Jack@l
veterán

Nem is akarom tudni, én csak a végeredményt nézem. Pl azt hogy az idióta "swappelgetés" már az első hangár modulban is ott volt, miközben az égatta világon semmi nem indokolta. Azóta se változtattak rajta.
Ha olyan jó lenne a játék tehnikailag, mint ahogy próbálják bevédekezni magukat az ellen hogy ne derüljön ki milyen szar under the hood, semmi bajom nem lenne vele. (cryengine parancssorának, configjának lekorlátozása, TOS rémisztgetés bannolással ha netán offline játszanál stb...)

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#49875) Szőrös  válasza Jack@l (#49874) üzenetére


Szőrös 
veterán

"én csak a végeredményt nézem" egy folyamat kellős közepén. :W Gratula

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#49876) Jack@l válasza Szőrös  (#49875) üzenetére


Jack@l
veterán

Gyengébbek kedvéért végeredmény = amit kiadnak a pórnépnek minden verzióval

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#49877) Malibutomi válasza Jack@l (#49874) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Szoval nem tudod es nem is akarod tudni, de azert magabiztosan kijelentesz dolgokat mint:

"Ugyanez az összevisssza ugrálás van a fejlesztésük minden területén, csinálnak valamit aztán rájönnek hogy ez nem jó, visszacsinálják,vagy átvariálják 3x. Ezért fog 3x annyi ideig tartani mire elkészül mert nincs egy rendes megtervezett koncepció, ütemezés."

Koszonom nincs tobb kerdesem :)

(#49878) Szőrös  válasza Jack@l (#49876) üzenetére


Szőrös 
veterán

Gyengébbek kedvéért: live =! final release.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#49879) Jack@l válasza Szőrös  (#49878) üzenetére


Jack@l
veterán

Lesz olyan valaha? :)

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#49880) Szőrös  válasza Jack@l (#49879) üzenetére


Szőrös 
veterán

Nyilván lesz, ez sztem nem kérdés. Ami igen az a mikor és hogy milyen kompromisszumok árán.

Amúgy én leginkább attól "félek", hogy az emberek az alfa/béta alatt annyi időt beleölnek, hogy a megjelenésre megunják és/vagy annyira kiismerik, hogy utána már sokáig nem köti le őket.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#49881) Malibutomi válasza Szőrös  (#49880) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

En direkt nem toltok vele sok idot, az ujdonsagokat megneztem, de majd igazan jatszani akkor akarok ha mar legalabb beta lesz

(#49882) kraven54 válasza Szőrös  (#49880) üzenetére


kraven54
aktív tag

Én is ettől félek. Én a PTU alatt meguntam a 3.0-át.

Bár az content függő. Pl ott az EVE, aki játszott/ik vele komolyabban az hiába ölt bele már sok időt és unta meg mindig vissza-vissza tért :)

[ Szerkesztve ]

(#49883) SkyS1gn válasza kraven54 (#49882) üzenetére


SkyS1gn
félisten

Azt nem értem miért zárják más küldik mögé Ruto-t meg a másik mission givert amikor kb lehetetlen megcsinálni az elötte lévőket annyira bugos vagy kifagysz vagy más... így kb ki sem próbálhatod.

[ Szerkesztve ]

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#49884) Szőrös 


Szőrös 
veterán

Sajnos a kevés fps-en ez se javít. :(

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#49885) #45997568 válasza Szőrös  (#49884) üzenetére


#45997568
törölt tag

Az idei tervek alapjan lesz haladas, de a vege meg messze van. Sokan amikor indult a hype felultek a vonatra, aztan ahogy csuszott az egesz meg tologattak a hataridoket az sokaknal betette a kiskaput.

A bohockodas ami a 3.0-val ment (egy evig csuszott) az sok volt. El kell engedni ezt most legalabb egy, de inkabb ket evre, utana visszanezni, neha megnezni a trailereket/bemutatokat es hello.

A kritikusokat meg beken kell hagyni, nem azzal van a gond hogy all a zseton a projektben, hanem amit fentebb leirtam.

Ha kijon akkor meg majd amulunk egyutt :K

(#49886) Szőrös  válasza #45997568 (#49885) üzenetére


Szőrös 
veterán

Ehem, itt vagyok az elejétől, nem most fogom elengedni.
Amúgy meg hiába csúszott 1 évet a 3.0, közben azért pakoltak bele az eredeti scope-hoz képest némi pluszt.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#49887) Menthirist válasza Szőrös  (#49886) üzenetére


Menthirist
veterán

Egyáltalán minek elengedni? :D Ki kell próbálni mindent amit adnak, aztán ha még nem elég a 24/7-es szórakozáshoz, addig is van idő mást tolni :D Aztán majd megnézzük a következőt :D

A 3.0-val toltam pár órát, várom amikor végre lesz bőven fps, de leszarom, a nap 24 órája sem elég ahhoz, amit csinálni akarok, belefér hogy várjak :) Addig is pl jön a Kingdom Come: Deliverance, egy másik játék, aminek a megjelenését (feb 13) támogattam még elég korán. Szépen lassan érnek be a kickstarter befektetéseim :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#49888) Sokimm válasza Menthirist (#49887) üzenetére


Sokimm
senior tag

Én sem értem azt, ha valaki becsömöl a várakozástól...
Támogatni valamit, ész nélkül költekezni, elindítani valami értékeset, újat, nem azt jelenti, hogy hipp hopp kész.
Van ugye a szentháromság minden munkaterületen:
Van jó minőség, van gyors munka, és van olcsó munka. Ebből választhatsz kettőt! :)
Szerintem azért nem hal éhen senki a kezdő csomag árától (mondom úgy, hogy diák vagyok, diákmelóból élek), tehát az ár nem magas. A minőség (a tervezett) szerintem elég magas, tehát már csak várni kell.

Ha 3x ennyi lenne az ára (amikor kijön), nem csodálkoznék, elvégre elég komplex a játék (nem is lehet igazán egynek hívni (space sim, fps).

Akinek még nem dobott ki felesleges tízezreket értelmetlen dolgokra (hobbi, dohányzás, alkohol és társai, vagy felesleges informatikai cikkek (jobb android, újabb telefon előfizetés, kábeltévé előfizetés), az vesse az első követ a "nem várok tovább" szóharcban. (jöhet a flame ;] )

Aki meg (tisztelettel az igen kevés kivételre) nem hal éhen a TÁMOGATÓI hozzárájulás hiányától, az csak hisztizik, mint egy fürdős k...va gyerek...

Mintha politizálnánk. :D Panaszkodunk, de semmi nem lesz jobb tőle. :)

Békesség, türelem mindenkinek!

ui.: SENKIT nem akartam megsérteni, csak leírtam a nézeteimet a hisztiről. :)

(#49889) Mol3sz


Mol3sz
újonc

Én úgy vagyok vele már,hogy el vagyok vele így is,és élvezem.Mikor van valami újítás és + azt még jobban,szerintem nem unalmas.Aki annak tartja az az iphone 8 at is 2 hónap múlva megunja vagy bármit.Persze nem kell túlzásba vinni,de szerintem mindig lesz újabb dolog ,minél komplexebb lesz a játék,és egyre többen fognak aktív játékosokká válni.
Azért én is meg tudok unni egy valamit,pl:ha nincs kivel játszani egy idő után vagy ha nem jó a csapat,nincs összetartás.Mindegy hogy bukunk vagy nyerünk,persze nyerni jobb,csak együtt toljunk valami jót amit mindenki élvez.
Én már úgy vagyok vele ,nem szeretek egyedül játszani már,azt meg tudom unni egy idő után.

(#49890) Malibutomi válasza Mol3sz (#49889) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Ez amugy tok igaz, meg ha csak szerencsetlenkedunk es szivunk a bugokkal akkor is nagy elmeny SC-ben egyutt jatszani kiprobalni dolgokat.

(#49891) SkyS1gn válasza Szőrös  (#49884) üzenetére


SkyS1gn
félisten

Az a 3.1 lesz.

Nem értem miért sír mindeki amúgy :D

Ez csak egy hotfix, ennyi.

[ Szerkesztve ]

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#49892) Mol3sz


Mol3sz
újonc

Szerintem tök jól működik,bár még nem játszottam vele 1 órát,de nem vettem észre semmi különöset.Az fps meg a többi cucc ugyanolyan mint volt,nem lett se rosszabb se jobb.Legalább is nálam!

Inkább majd a 3.2 lesz olyan ami meghozhatja a változást,ugye áttették a hajókat meg a bányászatot,oda,azaz a felét áttették a 3.1-ből a kettőbe ,mert a 3.1 be még nem lesz kész.

Ha minden igaz év végére már egész kis birodalom áll majd a rendelkezésünkre,ha működni fog rendesen,nem lesz unalmas a csillag polgárok azaz a klánok élete :D

[ Szerkesztve ]

(#49893) VikMorroHun válasza Malibutomi (#49890) üzenetére


VikMorroHun
senior tag

Igen, emlékszem, amikor kijöttek a buggyk Area 18-en, és valaki teljes gázzal próbált repeszteni, ketten meg oda feküdtünk a kocsi elé, hogy "na, üssél el, ha tudsz!". Nem tudott, olyan volt, mintha oda ragasztották volna a kocsit. :) De hatalmas élmény volt. :)

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#49894) bladex73


bladex73
aktív tag

[link]

Ezt olvastam ma.:) Én kicsit sem bánom ha így lesz.:))

[ Szerkesztve ]

(#49895) Sokimm válasza bladex73 (#49894) üzenetére


Sokimm
senior tag

Sztm béna (mondom úgy, hogy nem kalózkodnék soha), mert az, hogy eltűnik logout után, elég tré.
Mert ha jól eldugja valaki, akkor mért ne maradhatna a hangárjában (outpost hangár)? (mégha nem is tudná beindítani másodjára, mert valami szuper retina dns írisz scan-er nem engedi, csak szétszerelni tudná, és használni, eladni az alkatrészeket)

Inkább lenne valami jó kis fejvadász küldetés ráépítve erre, vagy jó nagy fejpénz, esetleg ha visszahozod bónusz pénz, de így?

Ellopják, szidkozódom, majd gyártatok egy újat, és szinte semmi se történt?

Mekkora jó lenne a pvp rész, ha a klánok egymás hajóit lopkodva, egyre nagyobb fejpénzzel izgatná a nagyközönséget, hogy más is beszálljon a fejvadászatba?

(#49896) PhilBrick válasza bladex73 (#49894) üzenetére


PhilBrick
őstag

Tegyük fel, hogy én egy szörnyen goonosz kalóz vagyok: eddig érdekelt voltam abban, hogy használható állapotban szerezzem meg a hajódat a haszon reményében és ezzel a te túlélési esélyeid is nőttek.

Ezentúl csak felrobbantalak, aztán összecsipegetek némi hasznot a roncsok közül. Hogy ez neked miért jobb...

(#49897) kraven54 válasza Sokimm (#49895) üzenetére


kraven54
aktív tag

Persze és összeállok valakivel ellopatom naponta a kis hajómat mert a biztosító küldi az újat és ezt eljátszom újra és újra és ez csak egy alap biztosítási csalás. Az emberek ravaszsága határtalan bedőlne a gazdaság elég hamar. Nem azt mondom jó megoldás amit CIG kitalált, de valamit kell lépni.

(#49898) tom5598


tom5598
senior tag

új Port Olisar

(#49899) Szőrös  válasza bladex73 (#49894) üzenetére


Szőrös 
veterán

Pedig bánhatod, PBrick leírta miért.

Amúgy meg múlt heti RTVből:
"[Insurance and stolen ships, what can you tell us about that?] Chris’s high level vision is that he does want you to be able to steal ships and have the capacity to actually hold on to them for as long as you possibly can."
Ez alapján nem hiszem, hogy így lenne de majd kiderül.

Az biztos, hogy ez kényes téma és egy jól átgondolt rendszert kell ehhez kitalálni.

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#49900) Jack@l válasza tom5598 (#49898) üzenetére


Jack@l
veterán

10. áttextúrázott verzió fákkal...
Jó lenne már látni valami új űrállomást is.

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.