Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24601) Volfram42 válasza Eniral (#24600) üzenetére


Volfram42
senior tag

Még nincs mit látni, el se kezdődött a műsor. A másik streamer is ezért offline még szerintem.

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#24602) Yllgrim válasza Volfram42 (#24599) üzenetére


Yllgrim
őstag

Ne szorakozzunk mar, egy 4K-s elofizetes az smafu, vagy ami itt UK-ban divik a Pay as you go, dobaljak utanad, ha el tudtal menni a PAX-ra akkor... :) Erted? :)

Az hogy a PAX-on nincs infrastruktura az mar mas kerdes... :) Amerika...

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#24603) Volfram42 válasza Yllgrim (#24602) üzenetére


Volfram42
senior tag

Lehet, hogy smafu. Ettől függetlenül az ő dolga. Megtehetné, hogy nem közvetít és élvezi a műsort.
Közben el is kezdődött. A minőség is jobb most szerintem.

A késés oka ha jól tudom akkor ez.:
Just got word!
Chris had an issue with the presentation video and is downloading the new version. They will have it up as soon as the file is done. But the internet is terrible.
-Colby from Star Signal

Menthirist örülhet. sok kis részlet lesz ahogy nézem.:)

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#24604) Yllgrim válasza Volfram42 (#24603) üzenetére


Yllgrim
őstag

Felmentem es most nezem, jo ez, teljesen ertheto, lathato, ertheto :) Rendes gyerek ez persze, ezt nem is vitatom :)

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#24605) Menthirist válasza Volfram42 (#24603) üzenetére


Menthirist
veterán

jah egy fokkal jobb a minőség :)

Rewind!!! :D

Hű de szét lehet szadizni a hajókat :D

A damage state olyan pontos, hogy ráírhatjátok a másik hajójára a neveteket :) Lehet igazi "tea bagging" alázásokat csinálni :D

és jön a reti videó... csak ugye szar minőség, jóban majd hétfőn várhatóan.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24606) Yllgrim válasza Menthirist (#24605) üzenetére


Yllgrim
őstag

DRENADAR!!!!!! Nagyon ott van a cucc :)

RETALIATOR VIDEO!!!! :)

New Damage System is igen jo lesz :)

Rettenetesen fejlodik ez a jatek! :) Jo az FPS is :)

[ Szerkesztve ]

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#24607) Volfram42 válasza Yllgrim (#24606) üzenetére


Volfram42
senior tag

Pont írni akartam. Ahogy ígérték azonnal teszik fel a videókat.

Damage Design Post.:[link]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#24608) Menthirist válasza Yllgrim (#24606) üzenetére


Menthirist
veterán

megjött a damage state design doksi is

Nem picit javítottak az animációkon... de jól értettem hogy akkor emiatt késik az fps modul kiadása? mármint hogy mert újragyártják/újragyártották az animokat?

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24609) Yllgrim válasza Menthirist (#24608) üzenetére


Yllgrim
őstag

Kiadnak most egy jelenlegi allapotot ami van, de nem eleg jo nekik, mert mindenbol a legjobbat akarjak, uh atdolgozzak az egeszet es folyamatosan kicserelik a mar meglevovel.

De mi el tudunk kezdeni lovoldozni attol meg, a 2 arenat berakjak soon es a fejlesztesek jonnek menet kozben ahogy kesz vannak.

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#24610) Menthirist válasza Menthirist (#24608) üzenetére


Menthirist
veterán

két fps játékmód: 8v8 űrállomáson és zero-g 16v16

"everything needs to be at least same quality or better than anything out there" :)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24611) Yllgrim válasza Menthirist (#24610) üzenetére


Yllgrim
őstag

A bazisos tetszik, ami az urben van az nem lesz a kedvencem :) Kell majd dzsungeles meg mindenfele :)

Ez mekkora hozzaszolas :) "Damedrius: Americans do get excited very easily" es mennyire igaz :)

Ez azert eleg jo a fejlesztoknek hogy kiadnak egy kis modult es mi meg szetteszteljuk, eleg jol fel tudnak majd keszulni, latjak a hibakat, visszajelzeseket es jo kis jatekot fognak majd csinalni, minden fejlesztesnek igy kellenne lennie...

[ Szerkesztve ]

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#24612) Menthirist válasza Yllgrim (#24611) üzenetére


Menthirist
veterán

hát amcsi szokás hogy mindenre csak woohoo-znak, sosem értettem. Mi a túlsó véglet vagyunk :D

1.1.1: fps, 1.1.2 social modul... 2015 közepe AC 2.0, év vége első epizód sq42 és PU pre-alpha... Szóval kb amit tudtunk, bár az sq42-őt kicsit korábbra gondoltam (őszre, nem év végére, bár már az ősz is a vége felé van :)

de az fps-re és a social-ra is még mindig next few months-t mondanak. bár mondtak valamire hónap végét is.

Amúgy igen, mindenképp nagyon hasznos hogy soktízezres QA csapat van kb :) Meg ugye fokozatosan tudják a szervereket és terhelést is adagolni, nincs az hogy megjelenéskor nincs szerver senkinek :) Viszont az azért jó kérdés, hogy sokakban nem lanyhul-e így a lelkesedés. Mármint hogy tényleg fokozatosan kapjuk meg a cuccokat, és nincs egy nagy ütős élmény. Mondjuk én élvezem ezeket az apróságokat is, meg a technikai infókat, és nagyon jónak tartom tényleg hogy mindenről mondhatunk véleményt és figyelembe is veszik... de nem feltétlen mindenki :)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24613) Volfram42 válasza Menthirist (#24612) üzenetére


Volfram42
senior tag

Nekem is feltűnt, hogy next few months. Remélem nem.

A DM viszont lenyűgöző számomra. Megnéztem gyorsan a design dokumentum alján a videót. Ilyet nem is tudom, hogy láttam-e már más játékban.

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#24614) Yllgrim válasza Menthirist (#24612) üzenetére


Yllgrim
őstag

Na akkor elvonulok alukalni, de elotte megnezem megegyszer a Reti videot :) Jo hajo lesz ez, Varom hogy frissitsek az adatlapjat :) Baron-nak megkoszontem a forumon, jo fej volt es nem volt veszes a minoseg sem.

#24613) Volfram42: ez a damage system brutalis mar most is :) Kulonbozo fegyverek maskepp hatnak, fel lehet darabolni, levagsz rola darabkakat... nagyon jo cucc, latszik hogy sokat dolgoznak rajta, Crytek-nek eladhatjak majd a fejlesztett motort :)

Jo8 :)

[ Szerkesztve ]

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#24615) Volfram42 válasza Yllgrim (#24614) üzenetére


Volfram42
senior tag

Én is jó éjt kívánok. Megyek alszok egy jót.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#24616) Menthirist válasza Volfram42 (#24613) üzenetére


Menthirist
veterán

vagy csak igyekeznek óvatosan fogalmazni, mert ha konkrétabbat mondanának, akkor nagyon tartatnák az emberek hozzá :) Szóval minden soon, meg következő hónapokban, így egyszer csak majd beesik, de nem kell magyarázkodniuk 1-2 hét miatt mint az AC esetén.

Én még farmolok egy kicsit gw2-ben, elolvasom a doksit, aztán majd aztán fekszek :D
De jó éjt mindenkinek.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24617) Yllgrim


Yllgrim
őstag

A Retaliator 5 tornya: elol fent - es lent 1-1, hatol felul a ket szarny tovenel 1-1 es hatul alul 1, ezt aztan kostolgathatjak, kell legalabb 8-10 SH hogy jussanak valamire talan. Azok a torpedok meg szerintem nem fernek ra a Gladiatorra... :)

Ez egy csunya kep de a lenyeg rajta van :)

6 fos legenyseg, 188 tonna, 71m hosszu, fegyok egyeb adatok ott, nyami :)

[ Szerkesztve ]

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#24618) Menthirist válasza Yllgrim (#24617) üzenetére


Menthirist
veterán

Hát igen, nem is véletlen hívják flying fortress-nek :)

Csak bár tetszene a formája :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24619) Yllgrim válasza Menthirist (#24618) üzenetére


Yllgrim
őstag

4 torpedo elolre, es hatul is van amiben elfer 2 akarmi (talan aknakat telepiteni vagy dronok), meglatjuk mennyire lehet ez modularis, mert ha az elso pack-et at lehet szerelni rakternek, leeresztheto rampaval akkor oda elfer egy hover is akar, hatulra meg akarmi, na majd nemsokara be lehet jarni, akkor kiderul :)

[ Szerkesztve ]

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#24620) Menthirist válasza Volfram42 (#24613) üzenetére


Menthirist
veterán

Amúgy erről a darabolásról az eredeti crysis jutott az eszembe... ugye ott ott lehetett elvágni a fát gépágyúval, ahol meglőtted.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24621) Volfram42 válasza Menthirist (#24620) üzenetére


Volfram42
senior tag

Hát nem aludtam sokat. Biztos a délutáni szunyókálás miatt. Ami egy óra helyett hat órás lett.:)

Most, hogy mondod tényleg. Ott volt ilyen, de ennyire részletes sérülést nem kapott a fa. Biztos az az alapja.
Kíváncsi vagyok, mit fognak kihozni még a motorból a frankfurtiak.

Egyik srác aki kipróbálhatta az FPS demót azt írta, hogy van még mit csinálni. Vannak animációk amik még hiányoznak, de a dolgok megkapaszkodása elrugaszkodása és a grappling gun nagyon faja.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#24622) Eniral válasza Volfram42 (#24621) üzenetére


Eniral
tag

én is virradtam , aludtam 3 órát ! :D jöhet a kávé boost ! !! :C :W

(#24623) Drenadar válasza Yllgrim (#24617) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

ezt most nem értem... S6-os tornyok, és S1-es fegyverek? oké hogy sok, de azt sejted hogy a reapeterek nem fognak olyan nagyot harapni :|

(#24624) Volfram42


Volfram42
senior tag

Már került is fel jó minőségű videó az estéről. Senki se tántorodjon el CR nem a legjobb szögből van véve, de a bejátszások jók. Erre tessék.:[link]

Angol kivonat az eseményről az INN által.: [link]

Edit.: Nem minden bejátszás jó. Fene.

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#24625) SkyS1gn válasza Yllgrim (#24606) üzenetére


SkyS1gn
félisten

Kell ez a zeneee! :C

FPS részről nincs videó?

[ Szerkesztve ]

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#24626) PoeDameron


PoeDameron
aktív tag

Retaliator hátulról nagyon durva, de nyugtassatok meg hogy elől az a két csáprágó az repülés közben vízszintesben áll mer valami fegyver vagy mittudomén micsoda.

(#24627) Menthirist


Menthirist
veterán

nagyon brutális ez a damage model, csak azon gondolkoztam, hogy én általában azt sem tudom harcban megmondani a radarjel nélkül hogy milyen vanduul hajóval harcolok, vagy hogy eltaláltam-e, mert ugye sötét van, a hajó meg kicsi... Bár persze egy nagyobb hajón biztos jobban látni majd, de számomra látványos inkább akkor lesz, amikor a hangárban leteszem a kicsikét, és ott fényben látom hogy amortizáltak le :)
De mindegy, ahogy írták, ezzel legalább meg tudják csinálni a nagyon nagyon nagy hajók sebesüléseit is, lényegesen kevesebb munkával mint eddig kellett. És még teljesítményt is növel, ahogy írták hogy a gladius így negyedannyi memóriát eszik ezen a téren mint a többi hajó.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24628) KO2 válasza Menthirist (#24627) üzenetére


KO2
aktív tag

Gondolom ez csapatban lesz érdekes, mikor csata után összegyűltök és elcsodálkoztok egymás sérülésein. Meg mondjuk egy Bengal vagy Javelin, de még az idrisen is azért könnyebben észrevehető lesz a sérülés mint most egy töpörtyű vanduulon.

Szerk: Még valami, vajon ha a pilótafülkét találják el, akkor lesz egy paca ami miatt nem látok majd ki?

[ Szerkesztve ]

(#24629) Menthirist válasza KO2 (#24628) üzenetére


Menthirist
veterán

Jó ezért mondtam :) Mert az hogy külső nézetből látom hogy miért rángat a cutlass-om (mert leszakadt a fél oldala :D) az jó, különösen jó lesz ha majd beépítik normálisan azokat a killcam-eket meg kamera mozgásokat amiket mondtak, de számomra perpill hétköznapi harcban épp elég kihívás hogy eltaláljak valakit, nem szoktam tudni adott pontját célozni egy hajónak :) De ugye nagy hajón (pl ha egy 325-tel lövök egy redeemert) azért jobban lehet majd látni. Hát még egy masszív hajón :)
Közben elkezdtem nézni újra a mellékelt jobb minőségű videót...

Szóval fps még márciusban terveik szerint, social áprilisban, nyáron valamikor pedig jöhet az AC 2.0. Az a jó ebben az adagolásban, hogy így valamelyest könnyebben tudom egyrészt kivárni az év végét az sq42-ig, másrészt azt, hogy az amd is kiadja végre az új kártyáit :) Nincs nagy üresség hónapokig.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24630) Volfram42 válasza Menthirist (#24627) üzenetére


Volfram42
senior tag

Szerintem ez ilyen win-win helyzet ezzel a megoldással. realisztikusabb is és még kevesebb memóriát is igényel.

A nagyobb méretű sebzés tuti jó lesz, csak ott a lézerrel történt szépírás során emberalakok fognak kipotyogni a gravírozott betűkből. :)

Jövő héten SXSW és bemutatandó szociális modul. Nyam. Nincs üresjárat, ahogy mondod.

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#24631) Menthirist válasza Volfram42 (#24630) üzenetére


Menthirist
veterán

Hát az biztos hogy nagyon keveset vesztünk vele (mert azért persze nice to have dolog ha tényleg minden ki van modellezve, mint ugyanezeket megoldani csak textúrából (lásd gombok a műszerfalon, egyszerűen nem lehet gazdaságosan olyan felbontású textúrával ellátni hogy igazán jól nézzen ki), ugyanakkor mint mondták, csak a hornetnél minden darabkát ki kellett modellezni 100, 75, 50, 25 és 0%-os állapotban, és a hornet is állt már magában több mint tíz darabkából. Ezeket memóriában tartani súlyos, pláne egy nagyobb hajónál, ezeket kimodellezni szintén súlyos, pláne egy nagyobb hajónál, és még nem is lesz képes ott sebesülni ahol lövik (csak azon a darabon). Tehát az előnyök messze túlszárnyalják azt a kis hátrányt, amivel jár.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24632) mrfire válasza Menthirist (#24627) üzenetére


mrfire
őstag

"amikor a hangárban leteszem a kicsikét, és ott fényben látom hogy amortizáltak le"

Mikor azt hiszed ügyesen megúsztál egy izzasztó dogfightot, és a megmenekülésedre büszkén kiszállsz a hajóból és azt látod, hogy Mr. XY csak lazán beleírta a nevét a vázba és életben hagyott... :D

De komolyra fordítva, csak ámulok ezen is, milyen elképesztő dolgot műveltek megint. Nekem ez lenyűgöző, SP játékokban sem foglalkoznak ilyesmikkel. Talán az új Wolfensteinben láttam hasonlót videón, de ott azt egy játékelem kedvéért tették bele, nem a látvány miatt.

[ Szerkesztve ]

(#24633) Menthirist válasza mrfire (#24632) üzenetére


Menthirist
veterán

amit remélem még felhoznak (azaz hát igazából sejtem hogy fel fognak), azok az arcanimációk, a jelenlegi technológia többre képes, de nem véletlenül csinálták az arcra is a full performance capture-öket. Szóval Order 1886 vagy ryse szintű arcokat a népnek egy űrszimulátorba! :D

A másik ilyen pedig (bár erre rövid távon kevesebb esélyt látok) a már említett displacement mapos gombok és kapcsolók. Szerintem pl kapunyitó gombokra jobban nézne ki valami mesh. meg a pilótafülkére, elvégre azt többet nézzük mint a hajó külsejét.

Illetve elég viccesek ezek az Electronic Access és InterDimension Software :D Nem tudom hogy segít-e az immersionben vagy sem (gondolom azért is van benn, ha már az amd is benn van), de azért vicces :)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24634) PoeDameron válasza Menthirist (#24627) üzenetére


PoeDameron
aktív tag

Nem értek hozzá csak egy kérdés a témában: a mostani damage modellben lehetséges lesz, hogy ha átlövik a gépet akkor luk marad karosszérián amin szökik a levegő és tömíteni kell? Vagy mondjuk egy cutlass rakterét ha félig lebontják de mégis megússza, akkor utána ha kisétálsz a pilótafülkéből akkor belülről láthatod az óriási sérülésen keresztül az Univerzumot? :)

(#24635) Menthirist válasza PoeDameron (#24634) üzenetére


Menthirist
veterán

Azt mondták, a következő agyalnivaló pont ez lesz. Mármint hogy szép és jó hogy csináltak egy textúra layout-ot a burkolatra és a burkolat alatti területekre, és a lövések során ezeket mossák egybe egy kis procedurális mesh deformáció mellett, de ezzel még azért nincs meg az, hogy ha valahova látszólag lyukat is ütöttél (ott átlátszik a burkolat), ott valóban legyen egy lyuk. Ha lerobbantják a hajód hátsójának a felét, akkor már most is megoldott lenne hogy kiláss és kiugorj (elvégre onnan egy szép darab lerepül a valós modell mesh-ből), de ez még ennél kisebb mértékben (tehát csak lövés lyuk esetén) még nem.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24636) Yllgrim válasza Drenadar (#24623) üzenetére


Yllgrim
őstag

S6 gondolom majd a szerelhetoseg miatt egy jo tampont, h size S6-ig mit tudsz ratenni, akar S5 gimbalt (125mm-es loveg... csak tippelem, de jol hangzik:) ), de mehet scanner modul, tractor beak, banyasz lezer, konfetti szoro... :)

Az hogy S1-fegyverekkel jon az nem baj, modularitas... :) Meglatom mennyire lehet ezt a hajot majd alakitgatni, ha olyan lesz amilyennek akarom, akkor at fogom szerelgetni :) Nagyobb fegyverek, erosebb energia telep, esetleg atszerelek egy-ket fegyvert is valami masra, varjuk meg amig bejarhato lesz, erosen pancelozott kell legyen, uh elegge univerzalis tud lenni szerintem :)

Nagyon valoszinu hogy nalam nem Long Range bomberkent fog foleg funkcionalni :)

(#24626) PoeDameron: az is hajtomu, mind 2.

[ Szerkesztve ]

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#24637) PoeDameron válasza Menthirist (#24635) üzenetére


PoeDameron
aktív tag

Aham, tehát a régi sérülésmodell az volt, hogy csináltak 4 féle modellt a hajónak, attól függően hogy mennyire volt sérült. Ebben a változatban nyilván működött amit leírtam. Most megcsinálták, hogy csak a textúra változik, viszont így nincs luk a hajón. Viszont a régi modell se volt jó, hiszen egy nagyobb hajón akkor nem lehetett tetszőleges sérülést okozni, nem lehetett lukat fúrni az oldalába. Most lehet, de csak látványelem. Hogy fogják ezt összehozni, el sem tudom képzelni. Lehetséges hogy túl nagy kérés az, hogy egy nagyobb hajóba tetszőleges réseket vághassunk.

Ylgrim: Fú akkor egyelőre nem tetszik. Rontja a kilátást, és csúfítja az amúgy szép orrészt. De majd garázsban meg repülés közben meglátjuk.

[ Szerkesztve ]

(#24638) Menthirist válasza PoeDameron (#24637) üzenetére


Menthirist
veterán

Nem egészen... régebben minden darabból kimodelleztek minden fázist 100, 75, 50, 25 és 0%-os hp esetére, és ezeket cserélgették, illetve ezek a darabok repültek le. Most talán csak két fő állapot van, de ugyanúgy lerepülnek, tehát ugyanúgy lyukas tud lenni a modell ahogy eddig, ha lerepül egy darab ami mondjuk a hajód rakterét érinti. Tehát nem lett kevesebb darab, ezek a darabok ugyanúgy lerepülnek, viszont a darabok sérülését sokkal inkább shaderből oldják meg, mintsem minden egyes darabot kimodellezzenek minden állapotában, mert így egy idrist egy év lenne megcsinálni szerintem.

Szóval most részletesebbnek tűnik a sebesülés, annak ellenére hogy fizikai modellből kevesebb van, jobban ott van a sebzés ahova lőttek, sokkal több állapotot tudnak megcsinálni (a hőtől felhólyagzott festéstől egészen addig, hogy ha olyan helyen lövik meg a hajót amil az energia áramlott, az máshogy ég mint máshol, illetve a hajóra is nagyobb hatással van. 10x, 100x annyi részecskét tudnak generálni így gpu-ból mint prociból (több szikra, több füst, több kiáramló gáz).

Azt eddig is lehetett tudni hogy nem lehet majd egy hajót bárhol meglékelni. Ez érthető is, elvégre minden hajónak vannak vastagabb és vékonyabb részei... egy idrist pont nem célszerű olyan helyen bolygatni, ahol 4-5x több fal van, köztük csövek meg vezetékek, mert mire átrágnád magad, kifogy a fegyóból az energia, ellenben a zsilipkapu résszel ami azért vékonyabb. Tehát minden lékelhető hajónak lesznek olyan részei, ami jobban vágható, itt így is készülnek majd a lerepülő darabokkal. Kisebb hajókat meg lékelni eleve problémás, mert kb kettérepülnek, szóval egy Aurora-n amúgysem lehetne akkora lyukat ütni, hogy attól ne repüljön szét az egész.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24639) PoeDameron válasza Menthirist (#24638) üzenetére


PoeDameron
aktív tag

Idrisen is lehet egy óriási luk nem várt helyen, mondjuk egy torpedótalálat után. De hát nem lehet elvárni, hogy minden hajót a valaha volt legrészletesebb sérülésmodellel lássanak el. Egyébként el tudok képzelni olyan űrbéli robotszörnyeket, amik a Mátrixban felfeszegették a Nabukodonozor tetejét, aztán behatoltak és hajón belül kellett velük FPS vívni. Ha egy ilyen rágná a cutlass tetejét, nem lennél nyugodt. :)

(#24640) Menthirist válasza PoeDameron (#24639) üzenetére


Menthirist
veterán

Az idrisen több darab lesz ami ki tud lyukadni, de ott sem feltétlen fog minden torpedó automatikusan lyukat ütni oda ahova becsapódott. Egy közeli darabkáját lehet hogy kiüti, és akkor lesz rés ahol be lehet jutni, de ennyi.

Szóval amit érdemes erről megérteni, az az, hogy két sebződésfajta van, az egyik esetben csak a látvány sérül (de az egész addig hogy pl a szárnyon lévő lyukon egészen le lehet látni a padlóig, tehát teljesen átlátszó is tud lenni), ehhez tartozhat még némi látványszintű deformálódás (mondták hogy a vertexek normálvektorát már tudják a sérüléshez igazítani, tehát horpadásszerű hatást tudnak elérni, mivel a más normálvektor más fényvisszaverést okoz). De ezeknél maga a modell nem változik, nem lesz kevesebb polygonból, nem lesznek rajta lyukak csak látszólag. Szóval azért összetettebb és részletesebb dolog mint egy sima textúra csere, de a lényeg hogy a modell ugyanaz marad.
A másik fajta sebződés az, ami már konkrét modellváltozással is jár. Ez van akkor ha lelőnek egy darabot a hajóról, ott keletkezhet egy konkrét lyuk a modellen, ami nem csak egy átlátszó terület, hanem konkrétan nincs ott polygon. Ezeken már át lehet menni.

Erre van szükség ahhoz, hogy nagy hajók is megoldhatóak legyenek. Mint írva volt, egy hornet is több mint 10 darabból áll (ennyire lehet szétlőni), mindegyiknek le kell modellezni 5 állapotát (100, 75, 50, 25 és 0%-os), és mindegyikből kell 4-5 LOD szintet készíteni (attól függően hogy milyen messze van, úgy kevesebb polygonú változat töltődik be, innen a név, Level of Detail). Szóval ez 10 darab esetén 200-250 mesh, csak egy hornetnél, és mindnek a memóriában kell lennie, textúrával mindennel. Na most egy Reclaimer ami sokkalta nagyobb, pillanatokon belül ezres, tízezres nagyságrendben igényelné a modelleket, amiket elő kell állítani. Ezt pedig lehetetlen grafikussal bírni.

Szóval nagyon jól kinéző sebesülések lesznek, szökni fog a gáz és a füst, szikrák, égett foltok vagy golyó ütötte nyomok lesznek mindenfele. DE nem lehet majd bárhol valósan megtörni a modellt, legalábbis jelenleg úgy néz ki. Márpedig ha a modell mesh váza marad ép, akkor az ütközésdetektálás miatt át nem mész.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24641) PoeDameron válasza Menthirist (#24640) üzenetére


PoeDameron
aktív tag

Igen de a videóban bemutatja ahogy gépágyúval lenyírja egy kisebb hajó szárnyát. Tehát akkor mind a két sérülésmodellt fel fogják használni. És pont a nagyobb hajóknál kell a bonyolultabbat, amire írtad, hogy azt nem lehet grafikussal győzni.

(#24642) Menthirist válasza PoeDameron (#24641) üzenetére


Menthirist
veterán

mert ami lenyíródik, az az a darabka, amiről beszéltem. A hornet valamivel több mint 10 ilyen darabból áll, amit le lehet róla lőni... de ha megfigyeled a videót, 1:17 körül amikor a bal szárnyat lövi, kb eltallálja azt a területet, ahol a vágáspont van, így olyan, mintha a gépfegyverrel lenne elnyírva a szárny. de 1:22-nél látszik, hogy a másik szárny máshol törik, így hiába lövi egy helyen, nem ott nyíródik el.
Ezért mondom hogy megadott helyeken vannak töréspontok, ezek azok ahol a mesh le tud szakadni, ki tud nyílni, stb... a lövés maga csak kinézeti sebesülést ad, illetve ha elér a sebzés egy bizonyos szintet akkor letörik az az adott elem, de megadott helyeken.

Szóval továbbra is: a lövés maga alapból látványsebzést okoz (nem okoz lényeges fizikai deformációt), viszont ha a sebzés elér egy szintet, akkor az előre megadott vágópontok mentén leszakad az adott elem. Ez annyiban más mint az eddigiek, hogy ott ha lőtted az adott darabot, akkor amint bekapott 25%-nyi sebződést, lecserélték az adott modelldarabot egy 75%-os állapotúra (ahol a modell is megváltozott és a textúra is), majd 50%-ra, 25%-ra és 0%-ra. Valamikor pedig (nem biztos hogy 0%-nál) leesett az adott elem. Tehát a leesés ugyanaz maradt, ugyanúgy, csak nem 3 féle köztes, fizikai modellváltozást tartalmazó állapota lett, hanem nagyon sok köztes, de nem fizikai változást okozó. Az hirtelen nem rémlik hogy mondták-e vagy sem végül hogy lesz egy fizikai köztes állapot is (mondjuk 50%-nál), vagy simán amíg le nem esik addig csak látványbeli lesz a sebesülés.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#24643) Malibutomi válasza Yllgrim (#24606) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Vááá retaliator huhuuu

(#24644) Volfram42


Volfram42
senior tag

PAX videó amiben CR is szerepel.: [link]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#24645) Yllgrim válasza Malibutomi (#24643) üzenetére


Yllgrim
őstag

Eleg jo kis hajonak tunik, a modularitas adja meg a fo lenyeget, mennyire lehet alakitgatni, van par hajo ami elegge sokoldalu, a Constellationok ezert tetszenek peldeaul (Andromeda es a Phoenix is) raadasul atdolgozva biztos mesesek lesznek... :)

Retaliator es Constellation a ket kedvencem pont a sokoldalusaga miatt, tobb szemelyes legenyseg...

Persze meg varom hogy a ket masik kedvencemrol lehulljon a lepel, Vanguard es az Endeavour (Crucible is... :) )

[ Szerkesztve ]

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#24646) PoeDameron válasza Menthirist (#24642) üzenetére


PoeDameron
aktív tag

Oké, érthető, köszi szépen.

Ylgrim

Először cutlassel terveztem kalózkodni, aztán kijött a redeemer akkor azzal, most már a retaliátornál tartok :-D

Végén úgy is az lesz hogy a carrackot alakítom át csatacirkálóvá. :P

[ Szerkesztve ]

(#24647) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Végignéztem a videókat, mostmàr legalább sejtem hogy a repkedésen kivül az fps-ben is béna leszek :DDD

Damage state állat. Már elöre mérges vagyok ha valami kis pöcs egy gyenge lézerrel f*szt rajzol a retaliatoromra.

(#24648) vaakuum válasza Malibutomi (#24647) üzenetére


vaakuum
addikt

Az nálam még csak-csak elmegy, de amikor a végéhez rajzol majd egy nyilat, és még üzenetet is ír mellé :O :W

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#24649) Volfram42


Volfram42
senior tag

Accelerate Mass Design.: [link]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#24650) Yllgrim


Yllgrim
őstag

A forumon megy az IXM Scimitarert a szavazas, hogy valositsak meg, azt kell mondjam nekem bejon a cucc, remelem megcsinaljak.

szerk: ennyi szoismetlest... visszaadom az erettsegit a diplomaval :(

[ Szerkesztve ]

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.