- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
gV
őstag
-
Nálam a Subtle Matter-nél van vége,
öld meg az összes mutánst lent....4 kapucnis Yodát gyaláztam le, azt a fajtát, amelyik elszippantja a fegyvertaktiváltam az antennát, aztán X15 lab, .
Még 2 helyen mutatja ugyanezt a feladatot, de nincs több mutáns, másfél órát járkáltam, aztán visszatöltöttem egy, majd még egy annál is korábbi mentést, ugyanaz, nincsenek ott, de a PDA mutat még kettőt.
Csak ezzel majdnem 3 órát szarakodtam eredménytelenül.
Nem sikerült eljutnom Pripjaty-ba, pedig azért vettem meg a játékot, pedig innen már nem lehetett messze.
Én biztos, hogy nem fogom 4x is újrakezdeni ezt a quest-et, nagyon unom már.
Várok egy modot, ahol el lehet sétálni Pripjatyba és utána le is rakom a játékot. -
myckey
veterán
Volt erre egy katakomba...benézek, hatha...
Várt rám egy kamionnyi bantu patkány. Akár a hangyák...Mire lőttem kettőt a vadászpuskával, megraktak. Legközelebb gránáttal köszönök be. -
-
pandras83
őstag
A Steam szerint 55 óra eddig stalker fokozaton, de pár napja inkább hátrahagytam Zatont és az ottani főküldiket. Most hogy kóborlásba kezdtem, sokkal jobban élvezem. Egy side questnek köszönhetően bejutottam a Malachite bázisra, onnan indulok nemsokára egy munkára a nagy járműtemetőbe.
A játék a bugok és a fos ai mellett/ellenére szvsz élevezetes és stabilan fut: 1080p/1440p dsr epic settings / frame gen on 70-80 a hubokban 90-120 fps a szabadban. Párszor már térdelt meg 2 fps-re, de helyrejött. Egyszer volt crash-em, kétszer tűnt el a fél inventory és spawnolt be idegen fegyvert a kezembe/táskámba. Szóval 3,6. De lesz ez jobb is. Engem már nem ereszt, az biztos. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
juliensorel #2491 üzenetére
a nehezseg hullamzo, par mechanika pedig finoman szolva is inkonzisztens.
az a baj, hogy rookien konnyu, viszont par ellenfel meg ott is hiretelen nehez.
-
myckey
veterán
válasz
juliensorel #2491 üzenetére
Stalker & Veteran. isis.
Ebben a jatekban lehet pusztulni, semmibol nem tart...
Kapsz pár dögöt és npc-t, vége is. 1-2 " ütés" és fekszel, vagy egy-egy találat és elvérzel, pluszban. Anomáliak széttépnek, villám beléd csap, vagy melléd...AI megbolondul és agyonlőnek poénból, lemegy a nap és semmit nem látok.Vérszopó az egyből kinyir, ha kómásan szórakozok vele..de a többi dög is. aztan ott van a kontrolleres célzás is, az elején az érzékenység szar volt, semmit nem találtam el.
Probalok Stealtben, késsel is menni...ez sem életbiztositas. Eleg sokat kísérletezek is a környezettel.De hát ott a Save, azért van. Amúgy nem sok a halálom...valami 60-70 kb.( 18 órától már több van, bőven )
Önmagaban, NPC-k elleni tűzharcban...nem igen halok. Steril körülmények között, ha a gép és a prgoram is úgy akarja.
( tegnap, egymás után volt raklap halálom, vakartam a fejem, olyan dolgokat tolt a jatek, egy sűrűbb területen...irtam is rola )
*szrk
UI is kb. semmi...szoval segitseget kilottem. -
juliensorel
őstag
Milyen nehézségi szinten játszol, hogy ennyiszer meghalsz? A stalker meg veteran ennyire más ebben is, vagy csak még nagyon az elején vagyok? Igaz én az első vérszopó után átraktam rookiera, mert az annyira irreálisan op-nak tűnt
de most így 18óra után visszafogom tenni stalkerre, mert most már látom, hogy ez a rookie egy kicsit túlzás. A garbage területre átérve már vannak jó cuccaim és én eddig csak azért haltam meg párszor, mert véletlen leestem/leugrottam túl magas helyekről, ellenség més sosem tudott megölni, loot bőven van mindenhol, pénzt meg úgy oldom meg, hogy sűrűn járok vissza kereskedőhöz maxra felpakolva és vedelem az energiaitalt
.
Egyébként a sok hibája ellenére engem is eléggé beszippantott a zóna és jelenleg innen nézve nagyon sok tartalom van benne, nagyon komoly vibe-ja vannak a játéknak, és emellett kifejezetten lassú bár azért ez sajnos a rengeteg béna gyaloglásnak is betudható. -
myckey
veterán
ez érdekes volt... vegul, maradtam az egyszerubb megoldas hive.
-
Lac-coo
őstag
A pirosal jelölt kereskedőkkel mi a szitu .., Egyszer lőnek rám ha odamegyek ,egyszer meg nem ....
-
Már közel 30 óránál járok és még nem tudom hol a vége, teljesen beszippantott a zóna.
-
myckey
veterán
válasz
Laraxior #2484 üzenetére
Egybol kikapcsolnam a minimapot, ahogy kikapcsoltam mast is, ami zavart a kepernyon...
Praktikusabb térkép, 3D PDA, Tájoló ...ezek mind segitenek a beleélést és egyben a tájékozódást is, de helyette van ez az otromba PDA és az a szar indikator a kijelzo tetejen.Többi dologba bele sem megyek, mi és miért kellene...Ezeket a státuszokat is modositanam, alvas ki is maradt.
Most amúgy sok esetben próbálok reálisan tájolódni, mivel körülményes pár dolgo, amiket irtam...bar itt meg a környezet kirajzolasa bajos.
Jo van az, ha kell, copas.
De nem érdekel, mert sokkal nagyobb az élmény, HA elfogadok bizonyos játékszabályokat, amiket a program és a zóna állít fel, és probalok alkalmazkodni.
vagy marad a rage és az idegbaj... nem-nemYutani
Mire én bejárom ezt a mapot, és fullos helyismeretem lesz...addigra sztm DLC-t is kapunk és a peccsek is elérik a verziovaltast.
Nem célom a vegigjatszas, sokkal inkabb a vázolt játékélményre "gyúrok", ezt probalom egyre nagyobbra és szélesebbre kiterjeszteni a mapon, aprolekosan, időigényesen.Az a kérdés, mikor unok rá, vagy lesz elegem, egy-egy szájhúzós részletből.
-
Yutani
nagyúr
Nekem a helyismeret még nem alakult úgy ki, mint a régi Stalkereknél. Meg érdekes, hogy a régi játékokból ismert Dark Valley mapból a gyár (ahol Varan van) és a tőle délre lévő, a labort rejtő épület be lett illesztve a Garbage mapba. Megnéztem, a labor alagsori bejárata fix vaskapu, és nem tudom, később lesz-e itt valami, de gondolom nem.
-
myckey
veterán
Fasza ez a játékmenet. Elég klassz a környezet, jólesik szétnézni, feltérképezni. Akár ott lennék " katasztrófaturistáskodni " .
Kikapcsolatam pár dolgot ami rontja a beleélést, az immerziót...persze igy még nehezebb és többet is kell kotorászni a PDAval meg a táskával, de ez egyben körülményes is, pláne ha ide oda szaladgálok hogy be tudjam adni, meg tudjam nézni etc...
Mielőtt elindulok bárhová, a készleteket feltöltöm és probalom beosztani, az újabb érkezésig.
Kimegyek a terepre, feladatra...közben esetleg nem elhalalozni 50x. HA a hobo npc karakterek nem jönnek sokan, akkor szépen ki lehet őket iktatni, de rendre megtalálnak a monsta dögök is, ezek bajosabbak, meg az időjárás is faktor, illetve az ejszaka.Amúgy korrekt harcokat lehet vívni, a mozgáskultúrából egy-egy dolog hiányzik, de régebbi Stalkerek sem voltak eleresztve. Fegyverekkel is jól lehet bánni, van bennük ráció, mit miért és hogyan...Stealth dolgot eléggé erőltetem, de nem mindig jön be a Rambozas a bökővel, meg a mechanika is megtréfál.
Leginkabb elkerulom a durva akciókat, nincs kapacitas hozza, ez vagy az kifogy...szóval ha lehet taktikusan, sok mozgassal, esetleg egymasnak ereszteni a dögöket meg a többi npc-t, és még az anomaliakat is kihasznalva.
Ez tök jó, mert sokszor a Zóna és ami benne van, helyettem megoldja, így több marad a kasszában.Ami idegesito tud lenni, hogy kicsit körülmenyes, mert meg van kötve a kezem és jobbara a tuleles a lényeg, nem a henteles. De a jatek partner, csak irgalmatlan sokat baktatok, futok etc...Illetve hat a stilus es a mechanika mellett, a programmal is akad gond. Néha elveszti a fejét a gép és megzavarodik, leblokkol a karakterem, vagy épp fura dolgokat művel az AI.
De eléggé jó a játékélmény, és változatos a kihivas is. Előbb ugyan volt egy fagyásom, nem gaz... sokat mentek alapbol.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
WATERDACA #2478 üzenetére
A sztori egy pontján a
Nem tudom mennyivel később. Én talán 2-3 küldetést csináltam meg a fő szálból mire legközelebb visszamentem,Ward beköszön Slag Heap-be. Diode eltűnik egy időre, de ha később visszamész, újra ott lesz. és akkor már újra ott volt. Addig meg vagy Zalissya vagy Rostok, mindkét településen van tech. A Rostokban lévő képzettebb, komolyabb upgradeket is fel tud tenni. -
válasz
WATERDACA #2461 üzenetére
fhu nagyon adom.. tegnap beléptem BO6-ba, rendesen üdítő volt a gunplay. persze ez nem cod, ne is legyen, de lehetne hasonló úgy hogy közben nem rambó vagy
annyi hogy most xbox mentéseimet bemásolva a virágboltira ott vannak és egyáltalán nincs elveszve mint a gamepasson, gondolom valami xbox felhő szinkronizálás ronthat bele hogy crash után elvesznek az aznapi mentések, ha crashel, mert a lokál fájlok okésak
nem lepne meg ha steamen is jó lenne
mindenesetre azt hiszerm mégsem kukázom végleg, csak pihentetem, telítődtem most egy időre ebből a sok szívásból, aztán remélem tudnak javítani rajta
-
myckey
veterán
Jó volt a buli az egyik "húsfeldolgozó"/tehenészet körül
Jött jó pár ellennseges suttyó, több hullámban....sok lőszerem nem volt ( orvosoltam közben ), de fedezékről fedezékre, ide oda mozogva szépen ledaráltam őket. Eléggé jó a single a fegyvereken, lehet spórolosra venni a figurát a tűzharcban, ha kevés a lőszer. Egy-egy fejlövéssel is szerencsém volt azért. Egyik másik objektet pedig át is lőttem, szóval hiába bújtak, ment a peetration.
A végén tudtam Stealth-ben is operálni, mondjuk itt el is estem, de nem bírtak ramboval.Ez most klassz harc volt, de tegnap a feladatozás körül azért megszenvedtem.
-
A Scrapyard résznél van egy olyan pont, amikor a sztoriban a technikus helyett más fog ott ülni. Na az az ember nem szolgál ki engemet, bár gondolom mást sem, mert eltűnt a technikus.
Ilyenkor mi a fene van? Fast travel vissza lesser zoneba, vagy mi a megoldás?
-
nubreed
veterán
válasz
MasterDeeJay #2476 üzenetére
Köszi!
-
nubreed
veterán
válasz
MasterDeeJay #2474 üzenetére
Shader compliationt kikapcsoltam.
Azt hogy kell? Ez engem is érdekelne. -
2 óra játék után. Röviden elleszek vele de túl korán adták ki.
0 crash modokkal. Shader compliationt kikapcsoltam. Grafika felemás de nem is igazán érdekelt a réginél sem. A procit és a videókártyát sem hajtja meg igaz fix 60-fps fullhdben játszom de natívban mert a skálázás ocsmány. Epic-en ronda és rohadt nagy input lag van. AA-val is kell kezdeni valamit az is ronda. High-medium játszható.
Bugok vannak, de inkább viccesek, olyan stalkeresek.AI teljesen idióta, talán a leggyengébb pontja a játéknak.
Nappalok fájdalmasan rövidek (moddal megoldom).
Valamiért a malwarebytes blokkol folyamatosan tűzfalon ipket a játékból. (Steames eredetim van)
Eddig azt mondom nem rosszabb mint az eredeti stalker amikor kijött de nem is jobb. -
Yutani
nagyúr
Bug riport:
Küldetés: King of The Hill
Teljesítettség: megölve, a PDA-ját vissza kell vinniShah nakVaran
Bug: Az említett figura kiiktatása után a loottal betérve Slag Heapre, bármelyik kereskedőnek eladva a lootot a feladat teljesítetté állítódik át, eltűnik a trekkerről, és átállva a Deal With The Devil küldetésre, az sem jelenik meg a trekkeren. Konkrétan teljesíthetetlenné teszi a játékot, innen úgy látszik. -
juliensorel
őstag
válasz
WATERDACA #2461 üzenetére
Szerintem is iszonyat nehézkes a gunplay a megszokott modern fps játékokhoz képest, egyszerűen azt érzem egyfolytában, hogy nem fluid a mozgás, se az enyém se az ellenségé...pl amikor távcsöves fegyverrel cézok egy távolabbi enemyre konkrétan olyan mintha lassított felvételként futna...nem tudom, hogy micro stuttering meg a szar optimalizálás van egyfolytában vagy eleve ennyire rossz a mozgás de tényleg baromi kellemetlen.
Lopakodni kb egyálatalan nem lehet, két három fejes hangtompítós kispisztollyal, aztán már az épület másik emeletéről észrevesznek a falon át, pedig egy ideig használtam apipacsföldön talált weird flowert, valamelyest talán érezhető volt a hatása de nem adott annyit, hogy ne adjam el egy idő után, arról nem is beszélve, hogy mindig aludni kéne, hogy jól működjön, ami vicc mert alig van ágy a játékban.
Egyébként megint a Survariumot tudom felhozni példának, valahogy abban volt pontosan ilyen irritáló, szaggatott-akadozós a mozgás mechanika, főleg pl egy Battlefield vagy cod-hoz képest, de bármeilyik híresebb single player fps-t is mondhatnám az elmúlt 10 évből amiben sosem éreztem ezt. Az elmúlt két évben én is nagyon sokat warzone-oztam (főleg dmz és BR) de kb össze se lehet hasonlítani ezzel. A codra amugy nyár közepeén ráuntam most, azóta meg se nyitottam, ez a BO6-os frissités már nem is érint.
Én nagyon az elején vagyok (Garbage) és rookie-n játszom, így igazából annyira nagy harcokba még nem keverdtem (de mi lesz később azt nem tudom) szóval elvagyok inkább a felfedezéssel, gyűjtögetéssel, cuccaim fejlesztésével, a hangulat valamelyest kárpótól, de most már lettek jobb fegyvereim, így azért az ember már vágyna egy jó kis aprításra.
(A másik ami fura még nekem teljesítmény szempontjából, hogy igazából nem is izzasztja meg a gépemet hőfokok terén, mégse fut simán (1080p, r7 5800X, rtx 3060ti, 16gb ram, wd sn770 ssd), pedig amugy cpu és gpu is 90% fölött pörög. A stalker előtt közvetelen én most a Dead island 2-t nyomtam végig, ott azért a vga sűvített keményen sokszor, viszont nagyon szépen és simán futott a játék. Itt a Stalkernél már be se kapcsolom a plusz 3 házventit, csak az AIO 2db 120-asa megy, a tápom hybrid módban, meg nyilván a vga auto módban, és egyáltaln nem melegszik a gép, mindez egy mitx házban van.) -
sziasztok,
van olyan beallitas vagy mod ami kikapcsolja az automatikus 'kukucskalast' ha egy sarokhoz erek? meg 1.0-ban lattam valami olyan opciot controls-ban de aztan nem valtoztatott rajta -
rétisün
veterán
ez most megint mijaf****m ?
mit akarnak ezek a számlámtól? más is találkozott ilyennel?
nyilván esc-re folytatódik a shader bizbasz (q**a sokáig, má' megin) de akkor is, ezmiez? -
válasz
DeathAdder #2449 üzenetére
Én is most pihentetem a játékot, de más oka is van. 1.0.3-al nekem is jöttek a crashek, amik eddig nem voltak.
A fő oka viszont a gunplay, amitől sokszor már hánynom kell. Annyira egyszerű és bugyuta a játék ezen része, hogy Black Ops 6 után fájdalmas már 20 óra játék után. Nem lehet hasalni, csúszni-mászni, a fedezék sokszor bugos, az AI buta mint a föld, a lopakodás egy vicc és még sorolhatnám.
Egy ideig-óráig szemet tudtam e fölött hunyni, de már annyira irritál ez a totál lebutított és buta gameplay, hogy egy ideig szüneteltetem, hátha ez is élvezetesebb lehet idővel.
-
Én amennyire nézegettem a térképet, igen.
Ez teljesen szabadon megszerezhető, nincs semmihez kötve a többi exoskeletonhoz képest és ráadásul elég fain.A másik amihez nem kell a végéig menni az
az Orbita Stationnal van a leégett erdőben.(Egy Operator Exoskeleton) De az már egy küldihez van kötve. -
pandras83
őstag
A Malachite-tól nyugatra ez a torony
a Fromsoftware játékok ládáihoz hasonlóan zsákmánnyal kecsegtet, de halálos csapdát rejtbugos, mentsetek előtte. A létra csak felfelé működik, lefelé nincs meg vele a kémia és az ugrás(esés) a töltőképernyőre visz. Kis trükkel el lehet kapni esés közben a létrát. Good luck Stalkers -
CJ4567
nagyúr
válasz
B.Á.L.!.N.T #2453 üzenetére
Ez egy annyira tipikus Stalker-es megoldás, hogy még mérges se tudok erre lenni
Viszont gondolom ha nem így akarom megszerezni azt a páncélt, akkor kb. a játék végéig kéne várnom.
Proci985: A Saiga fejlesztések nélkül, buckshottal veteránon egy tárból képes leteríteni egy vérszopót, nekem a psi kutyákjal jobban meggyűlik a bajom, ha nem tudom az elején megölni az eredetit.
Köszi, ránézek akkor Yanov-ra.
Ami kicsit nemrég az "ezt hogy gondolták" kategória volt számomra, az két dolog volt egyszerre.
Az arénában ki kellett kapcsolnom a frame gen-t, hogy tudjak valamilyen szinten célozni, mert egy 5800X3D-vel volt 40-45FPS-em, mert olyan jó ötlet volt a 100 Rad bár alá betenni az egészet Azóta inkább vissza se kapcsoltama FG-t, jobb a békesség és az alacsonyabb input lag.
A másik pedig az,hogy a Chimera-t mégis ki balance-olta?! Mert hozzá képest a vérszopó fasorban sincs, kénytelen voltam felállni egy doboz tetejére, és néha előcsalogatni, így is 6 tárat kapott egy Dnipro-ból. Értem én, hogy két feje és két szive van, de akkor is túlzás. És miért tud fedezékbe menni? -
proci985
MODERÁTOR
-
CJ4567
nagyúr
válasz
proci985 #2452 üzenetére
Saiga-t hol lehet fejleszteni? Még
se tudtamMalachite-ban Én most Seva-D, Saiga + Clusterfuck + Rhino kombóval megyek, kb. mindenre válasz a játék közepén, és a Clusterfuck-ot számomra hatalmas élvezet használni
A Seva-D nagy kedvenc, hamar megtalálható, és egész jó statjai vannak alapjáraton is.
Dnipro-ra leszek kíváncsi, de előre félek a javítási ártól.
Én megjelenés óta maradtam veteránon, 1.00-n a játék elején azért néha megfontoltam, hogy oké akkor megyek Stalker fokozatra
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
B.Á.L.!.N.T #2453 üzenetére
Diamond 1.0.2ig bugos volt, jo latni, hogy javitottak
-
David888
tag
Délelőtt végig vittem a játékot, a Ward történetszálon. Ahogy elnéztem a befejezéseket, szerintem az a leghitelesebb. S nekem elég is volt egy életre ebből a fospermetből. Nagyon frusztráló volt az egész játék a rengeteg hibával, de a sztori nekem tetszett. -
proci985
MODERÁTOR
hat, en nekialltam masodik vegigjatszasnak, es eddig kb 860-> Saiga D12 + Skif + (Semmi) & Tourist suit tunik optimalisnak a jatek elejen. marmint ezzel a setuppal tul vagyok egy pseudogianton es legalabb 1 controlleren.
a 860 az egybetoltos tarral egyebkent lehet jobb, a D12 upgradeje kb 100.000 korul volt. au. jobb, de nem ennyivel.
de ugye en tovabbra is Rookie fokozaton cosplayelek, hogy
-
én most engedtem el, végleg
Zalissyába visszatérve alig lehetett elvégezni a questet, annyira nagyon tele volt buggal, már a yt is csak ilyen tartalmakat dobál fel annyiszor keresek rá hogy tényleg bugba vagyok-e vagy csak én vagyok ennyire hülye
1.0.3-al már crashel is, de úgy hogy vesznek a mentések, csak akkor maradnak meg ha kilépek, ha bent vagyok a programban és 2 óra után kidob akkor veszik minden amit azidő alatt csináltam.
ma délután 2 órát azért játszottam hogy a tegnapi crashben elvesztett dolgokat visszanyerjem, most este ismét bő 2 órám ment a kukába, manuál mentést, gyorsmentést is csinálok, de nincs mit tenni, elindítom és a legutóbbi mentés 18:47-kor volt
ott sétáltam el megjelenéskor a virágüzlet előtt, lehet azzal jobban járok mint a gamepassal..
(bár lehet megpróbálom kíváncsiságból hogy ugyan mit szól ha bemásolom oda a mentést ami a fájl szerint 22:42-kor volt)de ezt leszámítva is, ilyen bugos játékhoz még életembe nem volt szerencsém, és a gépet is izzasztja, csak nem igazán látszik mire fel
nem tudom mik voltak legendásan sok hibával indulók, talán CP, AC unity amik ehhez képest atomstabilak voltak, de hogy azok mi savat kaptak.. -
CJ4567
nagyúr
A Cuirass Exo-hoz van futás upgrade, vagy jobban járok, ha eladom, és maradok a SEVA-D-nél?
-
Lac-coo
őstag
Ebben a kamrában mi az istent kell csinálni ? Nem jövök rá....
-
myckey
veterán
-
Picco
addikt
most kaptam meg a mission SIRCAA-hoz, valaki tudna egy becslest mondani hany szazaleknal jarhatok? kb 25 oranal vagyok, kivancsi leszek mennyi lesz a vege
-
nubreed
veterán
Bármelyik fegyverre ha felteszek silencert, az csökkenti mondjuk a damage -et?
-
myckey
veterán
en csak XnView, mar ha egyaltalan...
eleg mokas szivasok akadnak a jatekban, jo esetben... ha igy fogja fel az ember. egyeb esetben agybaj lenne.
szerencsere gamebrake buggal meg nem talalkoztam, es az uj radeon software telepitese utani Crash is egyszeri volt. Igazabol in game, siman jatszhato, radásul a nagyobb fps Drop is elmult.
Most apro, micro fagyasok jottek elo...de ez nudli, es nem zavaro. meg a hang akad be neha, pillanatokra.Abszolute jatszhato es jo a jatekelmeny, tetszik is, az elejetol kezdve...de azert razom am a fejem es szivom a fogam, plane ahogy olvasok ezt-azt.
-
SaGa59
őstag
válasz
RobberBaron #2418 üzenetére
Bizonyos, a ShoC-ban nem szerepelt pályarészletek, anomáliák, relikviák. Az, hogy más, korábban megjelent modokban is benne vannak ilyenek, még nem teszi semmissé azt a tényt, hogy anno, már alig néhány hónappal a ShoC megjelenése után egy a magyar stalker fórumon megalakult csapat elkezdte tételesen felmérni, mi az, ami nem került bele a játékba, holott a kicsomagolható fájlokban ott van és dezowave „vezetésével” elkezdtek több olyan modon is dolgozni, amik ezeket visszahozzák. Kifejezetten azzal a céllal álltak neki, hogy azt a játékot próbálják felépíteni, ami a 2002 óta a neten elérhető infók alapján a ShoC-nak lennie kellett volna. Ezért Lost Alpha a neve. Ezek az infók terjedtek a modder csoportok között, tehát mindenki azt aktivált, használt amit akart.
A Lost Alpha annyival „több” ezeknél, hogy hivatalosan is támogatta a GSC a modot, mint már írtam, pl kapott egy másik motort is. Pontos részleteket ne kérdezz, mert én nagyon az elején kiszálltam a dologból, gyakorlatilag a CoP végigjátszása után egészen a Lost Apha 2013-as megjlenéséig nem is foglalkoztam a stalkerrel. Akkor fedeztem fel az orosz modokat és kezdtem lefordítani őket, illetve utána csöppentem bele a modfordítások közben a regények fordításába is. -
-
Én tegnap elakadtam, jön egy emission, át is vált a feladat, hogy keressek menedéket, 100m egy nagy betonépület, valami kémiai telep, nagy tartályokkal, de bemenni nem lehet, ajtók nem nyithatóak, tetőre fel lehet mászni, de ennyi.
5x elporladtam az emission miatt, aztán abbahagytam, folytatom inkább a Silent Hill 2-t.Adobe Lightroom-ba piszkálom kicsit őket.
-
myckey
veterán
Vicces...
Rámegyek feladatra. Párszor elhalálozom mert kutyukkal balfaxkodom, és közben a hobo npc-k hol a segitsegemre vannak, hol szetlonek a pcsaba. Ok.
Megyek másik feladatra...itt is elhalálozom, az indok pepitaban. Előtte persze a dögök is kinyirtak, volt ott barmi is.
Végre bejutok a helyre...gondoltam jot dumalok a karakterrel, mint maskor...hat nem, most kapasbol agyonlott. Persze elobb meg fetrengett egy sort, és mikor már kezdtem örvendeni hogy vegre megy a feladat, bumm a fejbe ! Ok.
Ezt követően megpróbáltam elhuzni a pcsaba...ismet halál parszor, jött vagy 3-4 fajta monsta + npc-k. Sokadjara levadaszom az összeset az ajtobol...majd kilepes utan a segito npc-k agyonlonek, pedig azt gondoltam hogy elsetalnak. Ok.hat jo...
Mikkel nyúlsz bel a kepekbe ? Pic. alkalmazasokkal ?
-
https://www.youtube.com/watch?v=g5dUtBxJSHw
Érdekes videó az UE5 motorról.
-
válasz
MasterDeeJay #2424 üzenetére
Köszi, még nem végeztem a sztorival, majd a későbbiekben kipróbálom.
MikeWazowski: néha frusztáló az egész game, ebben biztos az élen jár, de egyéb dolgok kárpótolnak azért. -
CJ4567
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #2424 üzenetére
A második mod visszahozza azt a játékba, amit a Call of Pripyat tudott
Ha egyszer majd másodjára végigjátszom a játékot, azt biztos, hogy modokkal fogom tenni.
-
Yutani
nagyúr
Az egyik stash-nél jön egy vérszopó, amire nem számítottam. Megijedtem, a játék is belaggolt, és egy másodperc alatt beleürült a jószágba a SPAS 12 teljes tára. El is feküdt a sarokban szépen, csendben, nyugalomban.
-
Ha már mindent bejártál és csak unalmas a séta:
Fast Travel Anywhere
Fast Travel with Anyone
Egyik sem bugmentes. -
válasz
MikeWazowski #2420 üzenetére
Elég vicces a fast travel system is.
Többször volt olyan, hogy egy adott pontból mondjuk délre kellett volna mennem, main quest miatt, de a tagnál mind a 3 vagy négy fast travel location északra volt....nevetséges.Legyen kép is:
-
MikeWazowski
veterán
Banyek, kicsit kezdem már unni a rohangálást...
Legends of the zone quest, és red forestből kell lefutni Cordonba... 3,3 km.... aztán gondolom vissza, mert ugye északon van a végjáték... -
sheep
addikt
Na sajnos nálam előjött egy gamebreaker bug és nem tudok továbbhaladni. Dvupalovnak kellene egy nyakörvet adni de nem lehet vele beszélni, csak szívja a bagót egymás után. Még a végén tüdőrákban meghal.
-
RobberBaron
tag
egy csomó mindent (pl földönkívüliek, űrhajózás, űrcsaták, földi járművek, stb…) egyszerűen ki kellett dobniuk a GSC-s srácoknak és gyorsan áthelyezni a területet a Lezárt Zónába. Rengeteg objektum benne is maradt, csak nem használta fel a kiadott verzió, ezeket aktiválja a Lost Alpha című mod
Lehet hogy lemaradtam valamiről, de ezek közül konkrétan mi az amit a Lost Alpha aktivál? Mármint a járműveken kívül, mert járművek más, korábbi kiadású modokban is vannak.
-
SaGa59
őstag
válasz
juliensorel #2408 üzenetére
Tudni kell, hogy a játék eredetileg nem ilyen lett volna, csak a THQ már nagyon a pénzéhez akart jutni 2007-re, ezért egy csomó mindent (pl földönkívüliek, űrhajózás, űrcsaták, földi járművek, stb…) egyszerűen ki kellett dobniuk a GSC-s srácoknak és gyorsan áthelyezni a területet a Lezárt Zónába. Rengeteg objektum benne is maradt, csak nem használta fel a kiadott verzió, ezeket aktiválja a Lost Alpha című mod, ami különálló, szabadon elérhető játékként elérhető, (szintén idő előtt, ez az átok úgy tűnik, minden egyes S.T.A.L.K.E.R játékra érvényes)és a GSC még egy külön X-Ray motor verziót is írt hozzá.
A regénysorozat meg azért született, mert a ShoC kiadása előtt kiírtak egy irodalmi pályázatot, az addig a netre feltöltött pályák alapján megírt novellákra. Ezek győzteseit a gyűjtői kiadáshoz csomagolva antológiaként megjelentették. A novellák és a kisregény (Agyar) magyarul is megjelentek (én fordítottam, fordítom őket) 2015 után. A novellák a Galaktikákban. A szerzők meg vérszemet kaptak, találtak egy kiadót, aki hajlandó volt vállalni a témát, a többi már történelem… -
myckey
veterán
-
Rony949
őstag
Bloodsucker-ök elég ijesztőek tudnak lenni szemből. Na de hátulról...
Te szemét, rád pazaroltam 2 medkit-et és egy valag sörétet. Hol is van az a síkosító a táskámban? -
juliensorel
őstag
Értem, én csak a Piknik az árokparton-t ismerem (meg nyilván a Tarkovszkij féle film az alap), a könyv meg is van, apósomtól kaptam jó pár éve aki nagy sci-fi könyv faló, de még nem nyitottam ki egyszer se :/
Ezektől függetlenül nem lenne ördögtől való, hogy új elemkkel előállnak, ebben a játékban érezhetően rengeteg helyen lehetne járművel közlekedni gond nélkül, egyáltalán nincs minden méteren anomália, ahol van is az nagyon könnyen kikerülhető mert nem széles kiterjedésűek csak foltok. -
myckey
veterán
feldobtam az új Radeon meghajtót...tádám, elindult a végetnemérő Compiling S.
-
SaGa59
őstag
válasz
juliensorel #2398 üzenetére
Itt ez pont fordítva van. A játék alapján készültek a könyvek. Kivéve a Sztrugackij testvérek féle Piknik az árokparton, de abból gyakorlatilag kizárólag a sztalker fofalmát, az anomáliákat, illetve azt meríti a játék, hogy a Zóna területére csak speciális engedéllyel szabad belépni, így minden ott tartózkodó gyakorlatilag bűnöző. Ja, meg a Kívánságteljesítőt és annak trükkös működését, hogy nem azt a kivánságoda teljesíti, amiről azt hiszed, az a leghőbb kívánságod. Az összes többi dolog mind a ShoC-ból ered, abban építették fel a világot, annak minden alkatelemével együtt. Az, hogy azóta már több mint 150 regén, többszáz novella és több száz mod készült hozzá, következmény.
-
SaGa59
őstag
válasz
WATERDACA #2391 üzenetére
Van olyan könyv, amiben a főhős vezet autót, de általában gyalog járank, mert a Zónában nincs egyetlen olyan útvonal sem, ami ne változna szinte folyamatosan. Alapszabály, hogy visszafelé nem ugyanazon az úton mész, ahol odafelé mentél, plusz folyamatosan figyeled az anomáliadetektort, a bioszkennert és dobálod a csavarokat. Szóval autókázni, de még akár biciklizni is életveszélyes.
Ennek persze az az alapvető oka, hogy az eredeti játékmotorban képtelenek voltak megoldani a járművek fizikáját kezelhetően, emiatt az egész „világot” úgy rakták össze, hogy nincsenek járművek a Zónában, csak helikopterek. -
myckey
veterán
válasz
MasterDeeJay #2399 üzenetére
kösz szépen !
-
CptAdamica
veterán
válasz
MasterDeeJay #2399 üzenetére
WOW, ilyen hamar lépett az AMD?
Köszi amúgy, már vártam.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Autós topik
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Battlefield 6
- Suzuki topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Garanciális Gamer Számítógép, PC (GTX 1070 8GB, I7-7700, 16GB RAM, SDD) Beszámítás Posta ok (32)
- iPhone 11 128GB fekete, gyárilag független, újszerű karcmentes állapot, 87% akku, legjobb ár!
- iPhone 12 128GB FEHÉR, gyárilag független, újszerű karcmentes állapot, 94% akku, doboz, legjobb ár!
- iPhone 12 128GB fekete, gyárilag független, karcmentes kijelző szép állapot, 86% akku, legjobb ár!
- Félkonfig Asus z690, i7-12700k, 4x8gb 4400mhz, 1tb Ssd,
- LG 24GQ50F-B - 24" VA / 1920x1080 FHD / 165Hz 1ms / AMD FreeSync Premium / Adaptive Sync / HDR 10
- Gombászkönyvek egyben
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 512GB SSD, multitouch
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3026, 91% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest