- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Okos Otthon kezdőknek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
Nekem a kémiai üzemben pont az volt a bajom, amikor a katonák letámadtak, hogy hiába lőttem őket fejbe, nem haltak. G36-tal osztottam őket.
Végül visszamentem egy korábbi mentésre,
, így remélem, újra átjutva a chemical planthoz, már nem fognak kint várni, ahogy bemegyek a főépületbe vásárolni vagy aludni.ahol megöltem Soldert, nem csak elütöttem -
proci985
MODERÁTOR
válasz
AsakuraDave #1696 üzenetére
el kell futni.
pandras83: kizarolag azok a buvohelyek, amiket a terkep ugy jelol. nem, szerintem sem logikus, hogy mi az es mi nem az.
nubreed: a jatek elso harmada (lesser zone es a kornyeke) meg rendben van, swamp meg valamennyire, aztan utana a "House of glass" achievment utan kezd a game state szetesni*. eddig jelenleg a jatekosok 8.9%a jutott el, es a reviewekereknek ennel tovabb kellett jutniuk.
namost, a 40%os ertekeles metacriticen VGCtol pontos, hogy a jatek szep lassan atmegy egy walking simulatorba Rostockrol eszakra.
---
* namost, reddit pl tele azzal, hogy nem nyilik ki az ajto adott bazison, majd utana mindenki hostile noclip utan. Ennek a hattereben tobb mechanika all
1. az A-life letezik, csak eppen az ellenfelek teleportalgatnak osszevissza.
2. a fejlesztok beraktak egy flaget (ezt irja pl a load-screen hint is), hogy ha valaki lat, hogy neutralisat losz, akkor korulotte mindenki hostile lesz.
3. ha valaki egy bazison hostile a kozeledben, nem nyilik ki az ajto
1. miatt zoval lehet olyan helyzet, hogy veletlenul belelosz egy stalkerbe, majd inkabb otthagyod lemeszarlas helyett. 2. ezekutan megtortenhet, hogy az adott stalker random bespawnol valamelyik bazisra. 3. miatt pedig nem nyilik ki az ajto, majd mivel az x stalker ellenseges mert ralottel, hirtelen mindenki mas a frakciojabol a kozeledben is ellenseges lesz.
szoval leadod a missziot, es megtamadnak.
nekem ilyenbe BARban sikerult belefutnom, hogy megtamadott egy random stalker, majd az egesz Bar azonnal lezart. a megoldas az volt, hogy guideval azonnal teleportaltam el, mert a kovetkezo spawnnal konzekvensen mindig megtamadott.
dolog iszonyatosan zavaro, mert egy ponton a sztori miatt elkezdenek rohamosan fogyni a bazisok, es gyakorlatilag igy el lehet veszteni a nagyobb bazisokat is.
---
ugyanugy gyanus, hogy gyakorlatilag komplett terkepreszletek teljesen uresek ellenfelektol. szoval tippre a spawn script ossze-vissza bugzik.
eredmenykeppen pedig a jatek neha uresebb, mint a Misery / Anomaly mod. vagy szo szerint annyira atmegy walking simulatorba, hogy egy jobb ecologist suit egy shotgunnal es egy makarovval kvazi tokeletes.
-
nubreed
veterán
Érdekes video: [link]
A Digital Foundry csapata itt arról társalog, hogy a review copy sokkal rosszabb és bugosabb állapotban volt (ezt mondjuk sejtettük) mint ami a megjelenés napján kijött. (Ilyen esetben nem szívesen lennék egyik tesztelő helyében sem ilyenkor.
) Ezért nem hibáztathatók azok a review -erek, akik emiatt nagyon negatívan értékelték a játékot. Még most is mennyi bug van benne ugye... van mit behozni a fejlesztőknek.
-
AsakuraDave
őstag
Az első chimerát sikerült amúgy valakinek megölni +időben biztonságba is jutni? Mert nekem csak addigra sikerülni levernem mire elkezd sebezni a kitörés ami elég fix, scripteltnek tűnik
-
myckey
veterán
válasz
proci985 #1681 üzenetére
csak a f.light is okes npc eseteben...a shadow reszt illetoen.
amugy meg mindegy is...ez meg az egyelőre nuku, sajnos.jah, sötetben hogy megy a boldogulás ? Loft Sem Latok, sok esetben...
masik dolog...sokszor az ellenfelet is alig tudom kivenni, a bozotosban vagy mert beleolvad a környezetbe. Tehat akad baj, ami a lathatosagot, es a celbefogast illeti. Nem hiba, csak egyszeruen nem egyszeru
Peace
Ezt kell szeresse az ember ! Csapatni kell , ahogy tetszik...nem kenyszerbol ül oda az ember ! -
pandras83
őstag
Tegnap egy kitörés elől 3 visszatöltéssel tudtam menedékbe bújni, nagyon izgalmas volt, ezt a részét imádom. Történt olyan is, hogy egy barlangot találtam az utolsó pillanatban és utánam szaladt egy bloodsucker, az nagyon durva volt. Viszont nem teljesen világos, hogy mik a pontos kritériumai a jó búvóhelynek, mert már haltam kitörés miatt olyan helyen, amit abszolút tutinak véltem és éltem túl olyan műhelyben pl, ahol egy csomó nyitott ajtó-ablak volt és simán elkolbászozgattam miközben néztem a vörös műsort odakint.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
proci985 #1688 üzenetére
Rosszabbul összepakolt SoC modoknál ez előjött, az Autumn Aurora 2.1-et konkrétan másfél év alatt tudtam végigjátszani, mert egyszer korrupt lett a mentésem, az 5 felvett mellékküldetéstől, pedig már annyi maradt a játékból, hogy kapcsold le az agyperzselőt, majd a Pripyat end-game rész.
A 1070 -> 3070 cserével életre kelt a játék, gyorsan leadtam minden mellékküldetést, majd Pripyat-ig semmi gond nem volt, de ami CNPP-nél várt... Néha egy halál, egy crash. Ha nem mentem be elég gyorsan az atomerőműbe, akkor a pályaváltás közben összeomlott a játék, és az a mentés is kuka.
-
AsakuraDave
őstag
válasz
MasterDeeJay #1689 üzenetére
Redditen olvasgatva valami moddal lehet úgy haladni küldetésekben, hogy a sor végén átírod true-ra az addig false-ot, ez konkrétan a misszió feladatát csekkolja, hogy kész vagy nem. De itt annyi a probléma hogy ilyen idióta megoldásuk van hogy itt pl az ajtó autómatikusan nyílik-záródik proximityhez mérten, tehát az NPC ott van ha csalással átmész az ajtón csak az ajtó nyitás nincs triggerelve.
De teljesen fos az egész mert olyan mintha fixen egy útvonalat, haladási irányt írtak volna meg… most másfelé mentem és amiről azt hittem hogy random vagy mellék küldi lenne kiderült hogy ez egy main küldi de a szövege értelmetlen volt, olyan arctól kellett volna kapjam akivel már rosszban vagyok és az előző küldi után kéne elvileg kapjam de mivel én letértem az “útról” mégis megkaptam előbb a küldit. -
válasz
AsakuraDave #1687 üzenetére
Ez azért gáz mert engem pont a mellékes érdekel, a fő szálat nem viszem csak ameddig feltétlen szükséges.
Az érdekelne majd hogy unrealnál hogy van ez megoldva azaz hogyan lehet questekbe menet közbe belenyúlni ha beragadnak.
pl: Skyrimnál ugye ott vannak quest state-k és kézzel lehet tekergetni őket konzolból (bár az sem veszélytelen). -
proci985
MODERÁTOR
válasz
AsakuraDave #1687 üzenetére
korrupt belso game state, szoval egy hiba (vagy nem vagy beallitas / nem vart user path) idovel egyre tobbet general.
-
AsakuraDave
őstag
válasz
MasterDeeJay #1686 üzenetére
A fő fő küldi vonalat 99%, hogy végig lehet vinni arra ügyeltek, de sok mellék és opcionális rész teljesen kuka jelenleg... és szerintem ezek fix bugok mert akik már végigtolták azok csak kb végig rohantak a játékon. Lehet a sok loot vagy akármi megtréfálja a kódot és meghülyül de azért durva hogy szinte mintha önállóan azt mondaná a kód, hogy nem nem engedlek be, nem csinálhatod meg a küldit, de ha mégis valami csalással megoldod akkor meg megölöm a karaktered...
-
válasz
AsakuraDave #1682 üzenetére
Szinte biztos voltam benne hogy lesz game breaking bug. A réginél is volt, bár a folyamatos crashek miatt sokkal később.
Aki szeretne idegeket spórolni az inkább várja meg a patcheket... -
MikeWazowski
veterán
válasz
AsakuraDave #1682 üzenetére
Jaja, ilyen ez. Most én is letettem, mert nekem
is bugos és nem akarom kihagyni. -
jimpo
senior tag
-
AsakuraDave
őstag
Fuuu gyerekek ez a játék átvált teljesen egy anomáliává miután eljut az ember kb a fősztori feléig
Minden quest bugol, nem nyílnak ki ajtók, nem spawnolnak vagy teljesen rossz helyre spawnolnak NPC-k, egy hatalmas nagy shitfest az egész második fele a játéknak... Azt mondanám oké cumi van meg kell csinálni előről a küldit egy korábbi mentéssel, de nem, folyamatosan ugyanaz a bug jön elő és sokan is írnak róla redditen, yt videók stb és ez nem virágbolti edition hanem eredeti....
*szerk.: k.va vicces olvasni, hogy modokkal átclippelnek a nem nyíló ajtón hogy leadják a küldit de utána megzabosodik az NPC és ellenséges lesz, elkezd rád lőni
ilyen nincs, ezt direkt baszták el, egyszerűen nincs az a logikai felépítés ami ezt eredményezhetné, nem tudsz olyan helyzetbe kerülni vele, hogy megtámadd, de mégis van nála egy fegyver amit Ő tud használni egy safe place-en belül(más safe place-en belül spawnoltak egymással ellenséges NPC-k de a safe place miatt nem tudnak/nem lőhetnek)
-
proci985
MODERÁTOR
az ejjellatot az eredeti stalker ha jol emlekszem egy filterrel oldotta meg, ami lehet egyszeruen nem mukodott az engine es az effektek tobbi reszevel. nekem is hianyzik.
a flashlight valoszinuleg reszben azert nem mukodik, mert a funek nincs fizikai geometriaja (sem). ezt egyszeru tesztelni, nagyobb bokrok / kisebb fak odebbhajolnak ha odamesz hozzajuk. ez sajnos ilyen, utoljara kb 15 eve volt ez feature mert zabalja az eroforrasokat.
-
Danecay
addikt
válasz
MasterDeeJay #1671 üzenetére
Nem tudom, hogy erre gondoltál e pl. total conversion MOD- alatt, de ezzel én nem rég találkoztam csak. Igaz nem vagyok akkora STALKER fanatikus. True Stalker, ha valakit érdekelne és nem hallott még róla.
-
jimpo
senior tag
Don't matter the game a headshot is a headshot. GrndpaGaming
Ezt a gránátos "trükköt" már én is eldurrantottam párszor. -
SaGa59
őstag
A törpe a burer. Telekinetikus, de látnia kell hozzá, hogy hatni tudjon rád. A Zóna történetével, lényekkel kapcsolatban ajánlom figyelmedbe az eddig magyarul megjelent majd húsz regényt a S.T.A.L.K.E.R. sorozatból.
Röviden: 1986-ban felrobbant a négyes reaktorblokk. A hadsereg lezárta az „elzárt zónát”, majd a helyreállitás, takarítás leple alatt telerakták mindenféle titkos laborokkal, ahol szuperkatonákat akartak létrehozni, meg az atombombánál is hatékonyabb fegyvereket. Pl képzeld el, mi van, ha egy kitörés végigsöpör valamelyik ellenséges állam fővárosán.
Az egyik ilyen, kissé félresikerült kísérlet eredményeképp 2006-ban bekövetkezett az első kitörés, ez a négyes reaktorblokkot lezáró Szarkokfágból indult ki. Mindenkit megölt az elzárt zónán belül, kivéve néhány kutatót és katonát a föld alatti laborokban.
Létrejött az anomáliákat és mutánsokat is tartalmazó Zóna. Minden kitörésnél néhány méterrel kijjebb tolja a határait. Az emberek azért mennek be, mert az anomáliákban keletkező relikviák sok pénzt érnek, ők pedig meg akarnak gazdagodni.
Érdemes végigjátszani a Csernobil árnyai című első részt, abból minden lényeges információ kiderül. A regények csak kiegészítik azt. -
Hubba12
senior tag
Azért na beszartam majdnem
-
Nincs jelentősége. Szabadon csináld amit szeretnél. Én amennyire lehet hanyagolom majd a fő küldetést.
Időben egy évtizeddel az előd után játszódik.
Az előd játékok is igen sikeresek lettek, hangulatban, grafikában de sokkal rosszabul indultak mint ez a mostani második kiadás. Vannak igen jóhírű és jól megcsinált total conversion modok is amik simán túlmutatnak az alapjátékon. Ha van rá lehetőséged akkor próbáld ki a régebbieket is mondjuk egy Oblivion Lost vagy stalkersoup modot. Hangulat pl egy elhagyatott laborban ahol azt sem látod mi öl meg háát az odaver rendesen. -
Peace
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #1666 üzenetére
Értem. És a dátum számít? Vagy ne foglalkozzak semmivel? Itt vagyok és csinálom, amit.kell, aztán kész.
-
MikeWazowski
veterán
Úgy néz ki belefutottam egy bug-ba, néztem youtube-on is, ott is páram írták h várják a patch-et. Ha valaki tudja a megoldást ne tartsa magában.
Szóval a Just like the old good days quest végén vagyok, amikor beszélnem kellene prof. Lodochka-val, aki már a bunkerben van, ahol anno találkoztunk vele. A gond az, h a bunker ajtaja nem nyílik... valakinek sikerült beszélni vele? -
Röviden:
Csernobili katasztrófa után ussr laborokat hozott létre a zónában. Ezek a laborok tovább folytatták a kutatást ukrán fennhatóság alatt is. Sokféle kísérlet volt, ezek kihatással voltak a zonán élő állatokra és magára a környezetre is.
Alakultak frakciók:
Duty: Ex katonák céljük hogy a zóna ne terjedjen és minden titka belül maradjon. Veteránok akik sok mindent túléltek. (leginkább orosz fegyverekkel)
Freedom: Duty-val ellentétesen a zóna titkait inkább kiteregetnék azaz a világnak látnia kell mindent amit a zóna rejt. (leginkább nyugati fegyvereik vannak)
Tudósok, na itt emlékeim szerint többféle irány volt, a kíváncsi zónán kívüli kutatóktól kezdve a zónán belül eredetileg is tudósokon át mindenféle, kormány megbízásából stb.
A sima stalkerek csak ereklyevadászok lényegében.
Zsoldosok pedig lényegében zsoldosok ilyen olyan feladattal megbízva.
Monolith agymosottak lényegében, őket a zóna egyik félresikerült kísérlete irányítja
A katonaság meg fenn akarja tartani a rendet a zóna határainál hogy se ki se be ne jusson semmi.
Van még több másik is de fejből ennyi jött össze.
A stalker2 történetét nem ismerem hogy mi is lesz a főhős a játék végére. -
hajbel
addikt
válasz
nubreed #1663 üzenetére
Nekem 5 game breaking bugom volt PC-n, az egyik végleges, úgyhogy ugrott egy achievement. Egyik utcai harc után beleolvadt a betonba a karakter, akitől fel kellett volna venni valamit a küldetés teljesítéséhez. Megvan a limited edition, de a várok pár hónapot, addig követem a fórumot, bár kicsit nyomasztó, hogy nem tudom miről van szó az esetek többségében, de a CP-ot azóta sem tudtam újrakezdeni... Talán majd most, amíg várom, hogy a Stalker kikupálódjon.
-
Peace
nagyúr
Amúgy vágja valaki a lore-t? Mit keresnek itt az emberek a zónában? A világ többi része él és virul? Mi a pontos dátum? Csak azért vagyunk itt, mert jó móka ereklyéket vadászni?
-
nubreed
veterán
Igen, a CP2077 nekem is jól futott a 0. perctől, PC-n. Pont akkor volt a konzol generáció váltásos korszak, ebből a szempontból a lehető legszarabb időszakban adták ki a játékot, nem kellett volna már ps4 -re meg az xboxra kiadni, de mindegy, ez már csak történelem. Viszont csomó embernek pc-n is szarul futott, úgy értem nagyon bugosan, én valahogy megúsztam ezeket.
-
válasz
nubreed #1660 üzenetére
Nem tudom....nekem a CP2077, a 0. perctől hibátlanul futott és fut azóta is.
Az, hogy ilyen vicc konzolokon nem ment, arról nem tehetnek....mondjuk nem kellett volna kiadni gyenge fos konzolokra, de arról meg nyilván nem ők döntenek.Persze reménykedni lehet.
Én azt várom, hogy eljussak az erőműbe és Pripjaty-ba, csinálok pár képet és onnantól én kész vagyok, nem érdekelnek a mutánsok. -
https://stalker.fandom.com/wiki/Burer
Az első részben pisztolyt nem rántotta ki, illetve gránátvetővel könnyű volt elintézni. Sima fegyverekkel háát eléggé szívás.
Nem tudom mennyire vették át az ilyeneket, de remélem sok a hasonlóság így veterán stalkeresként tudom mire fogok számítani. Mondjuk én a controllertől jobban fostam meg az egerektől, rohadt sok egér... -
válasz
nubreed #1656 üzenetére
Nekem az a véleményem, hogy ebből már nem lesz játék.
Túl sok olyan dolog van benne elb@szva, amit szinte lehetetlen javítani, egyszerűbb lenne a 0-ról kezdeni.
Mondom ezt úgy, hogy nálam 20 óra alatt zero fagyás vagy hasonló.
Ez egy sétaszimulátornak jó lenne, de minden másra alkalmatlan....és ebbe akarnak multiplayer módot rakni!
Én amúgy ellennék, ha tényleg sétaszimulátor lenne, szeretek nézegelődni, de annak sem jó, mert állandóan megzavar valaki/valami. -
nubreed
veterán
Szerintem holnap, vagy péntek. Remélem nem húzzák el hétvégéig. Nagyon sok mindenre kéne patch ebben a játékban.
Ez nekem rosszabb mint anno a CP2077, amire aztán tényleg ki volt akadva a net népe, de nem tudom hogyan, nekem alig voltak vele problémáim, pedig első naptól kezdve játszottam vele, igaz PC-n.
-
nubreed
veterán
Mindenki úgy játszik ahogy akar, ez alap. De akinek túl szivatós az inventory súly korlátja kipróbálhat egy ezt módosító modot.
-
Peace
nagyúr
válasz
MikeWazowski #1644 üzenetére
Én rátoltam ma reggel trainerrel mocskos sok pénzt.
Elég volt ebből a fegyvereladásos, leterhelve vánszorgásból. 20+ éve nem nyúltam ilyen cheathez, de ez már nekem is sok(k) volt.
-
jimpo
senior tag
válasz
4264adam #1641 üzenetére
Valahol elment a matek, Eddig a pillanatig még nem jött Update.
Dishonored director says negative Stalker 2 reviews are why developers now make “safe boring games” videogamer
-
Peace
nagyúr
Mi ez a tetvedés csuklyás törpe, ami kirántja a fegyvert a kezemből??!!!!!
De felba**ott korán reggel.
És most már láttam olyat, hogy földön heverő fegyvernél mutatja, hogy pirosra van törve. Jött valami frissítés sunyiban? Eddig ilyet nem mutatott a játék.... -
Juhasz27
tag
.
-
MikeWazowski
veterán
Azért az komoly, hogy viszem a cuccokat, hátha lesz lehetőségem eladni valamit, de sose jön szembe velem árus. Valamint kivagyok már attól is, hogy a küldi befejeztével rohanjak másfél kilométert. Persze full terhelve, mert hát pénz meg kéne javításra... de ha meg mindent el kell dobnom h javítom meg a ruhámat 30k-ért? Fura egy game ez nekem.... Tegnap elsétáltam 1,2 km-t miközben telefonon videót néztem.
-
myckey
veterán
válasz
4264adam #1641 üzenetére
Az a Patch nem hetfon jött, rosszul lett beirva asszem.
Heten erkezik majd, valamikor. [link]Elmeletben.
PROCI - 1629Hsz.
Ertem a levezetésedet.Jo.
De azok az eszkozok k ott csücsülnek az Npc-k fejen, es hasznosak is lennenek ide is...flashlight is tudja DynC. shadow es pl. a dögök reszei is ott voltak regiekben, volt drop.Elhető, csak ha maskor ment, megszokott volt...most is kerik paran.
-
4264adam
veterán
Tapasztaltatok bármi javulást a 25.-i javitástól?
-
myckey
veterán
It's a shame that they weren't added to the game as planned.
Jó kis iras, ami a játékból kihagyott dögöket illeti...Egesz eredekesek is akadnak ! -
jimpo
senior tag
válasz
BusinessGuy #1633 üzenetére
Attól hogy nem lát az ember a képernyőn semmit, az nem jelenti azt hogy nem történik semmi a háttérben.
Mondjuk azt sem hogy igen.
Valószínűleg a prioritási sorrend sem megfelelő, ami alapján a processzor a feladatokat kapja, elvégzi és elvégezteti a komponensekkel.Egyébként értem amit írsz.
Bár a felbontás lemaradt....mint apró információ Viszont azt tudom, hogy nekem is ~65 FPS-el fut a játék Natív 1080p felbontás EPIC / High vegyes beállítással. Mindez egy 5800X3D proci, RX 7800 XT kártya és 32GB memória társaságában.
Mondjuk sosem értem full polírozott játékot összehasonlítani egy frissen megjelent, ráadásul Open World játékkal mi értelme
Egyébként nem tudom az UE motor oldaláról mennyi "segítséget" infómorzsát kapnak, kaptak a fejlesztők.
Nem csak az számít milyen most, milyen lesz és lehet a jövőben.ne Ráadasul a Modderek bízom benne nem a fő közönség, akit kezdésként a GSC "kiszolgálni" készül.
A játékosoknak elsőbbségük van, még ha Modderek is... -
bobalazs
nagyúr
SAIGA D-12 sotit tudom ajánlani. Nagy tár, gyorstüzelés, és nagy sebzés és páncél áthatolás értékű.
-
AsakuraDave
őstag
válasz
AsakuraDave #1634 üzenetére
Mea culpa az AR416 az elviled Deluxe Edition-nel jár, bár akkor nem értem miért mutatja a helyét a térképen
Mondjuk a játék nekem Game Pass-os de az az alap kiadás kellene, hogy legyen.
Más, viszont mi ez a leírás, hogy "(transferable to multiplayer)"???? -
hajbel
addikt
Érdekes videó a DF-től. A játék Day 1-ra sokkal jobban nézett ki, mint a tesztidőszak elején, amit valószínűleg crunch-al értek el, de sokat javult. Az UE újabb verzióiban arra lehet számítani, hogy csökken a cpu terheltsége és normalizálódik a gépigény.
-
AsakuraDave
őstag
Első game breaking bug: egy adott sztori küldi után elkezdődött az ilyen menedék helyek támadása, kapom a rádiót, hogy Zalyssa támadás alatt, oda battyogok erre csak lövés hangok de sehol egy k.va enemy
Benézek a főépületbe és odabent tele van két féle NPC-vel akiknek egymás kéne ölnie
Ez a nyomorék játék képes volt bespawnolni őket egy safe helyre ahol nem lehet fegyvert használni ezért csak állnak és néznek, hogy mi a fax van
Idén ennyi volt ez a játék mert sztem ezt idő lesz mire rendbe teszik, ez ultra ciki és gáz, hogy ilyen egy KÉSZ játékban van... ezeknek akármilyen enginet adhat az ember, lehet saját vagy wishről kölcsönzött, NEM TUDNAK PROGRAMOZNI LÓFAXT SEM
+megnéztem honnan lehetne megszerezni a "színes" AR416 -ot mert sok gameplayt látok, hogy elég early szaladgálnak vele és nekem az egyik stash amit mutat is a térkép és már kerestem is de feladtam mert nem találtam, és a válasz arra, hogy miért nem találtam nagyon egyszerű: mert egy fos bughalmaz ez az egész gané és konkrétan nem spawnolta le a ládát a tetőre
-
BusinessGuy
őstag
Azért ez durván nevetséges, semmi nem indokolja ebben a játékban ezt a mértéktelen cpu és vga zabálást.... Nincs érdemben fizika, nincs iszonyat mennyiségü ballisztika, nincs interakció nincsenek irdatlan mennyiségü mozditható objektumok, semmi....
Egy CP77 Dying light és társai reggelire megeszik látványban úgy hogy ott RT nem kevés fizika és többezer objektum van egyszerre a a belátható terepen és mégsem futnak ilyen szarul. De még az 5 éves Exodus is komolyabb látványt tud eléd tenni töredék ekkora gépigénnyel...Felraktam én is a modot, aztán le is szedtem röhej. Attól hogy messzebbre kirakja az "Ai Life" dolgokat és több npc és egyéb van a környezetben, konkrétan megdöglik még a 7700x is a 4090-el és zuhanok bőven 60 fps alá.... Nem tudom ebből mit hoznak ki patchekkel de ennek a játéknak ezen a konfigon ezzel a látvánnyal és komplexitással mindenféle dlss és framegen nélkül bőven 100 fps fölött kellene szaladni gond nélkül..... Nem csoda hogy a látótáv nagyjából 80-100 méter maximum és bárhol nézelődünk nem látunk a távolban mutánsokat sem semmit. Amint sikerül egyszerre nagyobb mennyiségben és távolságban kitenni abban a pillanatban fekszenek alatta a csúcs hardverek.... Valószinü ezért sem rakták be végül a távcsövet és egyebeket miközben a fájlokban a nyomaik ott vannak, mert értelmetlen...
Konkrétan nyugodtan kijelenthető hogy az egyik legszarabb UE5 optimalizációt sikerült kirakni az asztalra nem is beszélve a látványról ami alapján a kutya nem mondaná meg hogy ez UE5... A külterek még csak csak pofásak a roncsokkal és egyéb tereptárgyakkal, a belső terek konkrétan 5-6 éves játékok szinvonalát is alig érik, az emberi NPC karakterek átlagosak az arcok azok komolyabb, a lényeg grafikája viszont nagyjából a ps4-es idők közepét idézi. Ráadásként még a modolás is szivás....
-
fejesg2
senior tag
Nemrég sikerülttalálnom egy SEVA-D ruhát egy pszichésen eléggé megterhelő "épületben". De legalább megvan és jó védelmet ad.
-
proci985
MODERÁTOR
ez egyebkent jatekfejlesztesnel teljesen normalis.
alapvetoen szamitogepes jatekoknal ket (harom) donto tenyezo van feature szempontokbol.
elso sorban a jatekmechanika, avagy mi mukodik es mi nem. itt gyakorlatilag egy tablas tarsasjatek szintjen vagyunk, avagy van par dolog, ami otlet szinten jo, de semennyire nem mukodik. pl a Prey eseten volt egy teljes serulesmodell leimplementalva, ami annyira macerassa tette a jatekot, hogy csak a DLCben engedelyeztek. adott esetben ez csak keson, valahol az alfa-beta alatt derul ki az utolso koros finomhangolaskor.
masodik indok jellemzoen szamitaselmeleti (computer science / software engineering). avagy az X feature jo lenne, de annyira bonyolult es annyira nem kepes par szelso helyzetet kezelni, hogy inkabb hasznalunk egy kevesbe jo, de szelsohelyzetekben is mukodo modellt. pl Stalkernel a CoP visszavaltott egy szalas feldolgozomodellre, es onnantol kevesbe crashelt. altalaban ez mar az alfara kiderul, de van, hogy a fejlesztok (sikertelenul) probaljak megoldani.
a harmadik indok a szokasos projekt management, avagy deadline, budget, meg a tobbi. ez jellemozen modern jatekfejlesztesnel visszatero elem.
-
Dr V
őstag
Éjjellátó mondjuk kéne, mert épületekben helyenként kokrétan koromsötét van, lámpával meg meglátnak és kiszednek.
-
Laraxior
titán
Van egy kuldi, ki kell nyitni ket fickot, shah meg roosevelt. Az elsot megoldottam, erre eltunt a kukdetes es ki van huzva a feladat
-
myckey
veterán
Ami a távcsövet és az éjjellátót illeti...de ez már kezd szokásossá válni, lassan.
Mármint hogy mit találnak, mit terveztek...és mit látunk viszont a játékban. De hátha ezt-azt implementalnak még. -
myckey
veterán
válasz
proci985 #1623 üzenetére
Egyelore elvagyok Stalker fokozaton...igy is eleg sokat szivatom sajat magamat, nehézségtől fuggetlenul, ráadásul még a jatek is probara tesz, neha...szoval meg hanyagolom a Veterant. Majd ha jobban beleszoktam es lesz valami epkazlab Gear...
De ez a nehezseg is vegyes...allitolag lesz balance is, ami a monstakat illeti.
Itt meg nem volt PseuGiant.
-
proci985
MODERÁTOR
avagy ahol a Clear Sky atvaltott egy kozepesen / kifezetten rossz corridor shooterbe.
igazabol en elvagyok "turist" fokozaton. normal esetben fpst kizarolag a legnehezebben jatszok elsore is, de itt igy a legenyhebb fokozaton is neha olyan nehezsegi tuskek vannak, hogy ihaj.
ja igen: vedd hozza, hogy anomaliakat kerulgetni meg mindig annyira tudok, mint amennyire pl a CS complete alatt kellett. szoval akinek ez az elso Stalker jateka, az nem tudom hogy fog elobbrejutni egy ponton.
a pseudogiantban pl 40-50 shotgun loszer kell.
-
myckey
veterán
válasz
proci985 #1620 üzenetére
Point of no return...ez megvan !
A "belsejeben" és a ...., még nem jártam. A kezdő és körülötte.
De azt tudom, hogy kevésbé frekventált, utánanéztem kicsit...A kaja az amúgy is a halálom...most hogy próbáltam allitani pár dolgot konfig, és többet időztem...szerencsétlen flótás meg is éhezett. Betyáros ez a day/night cycle.
Amúgy lehet pályát is tévesztettem, és az MGSD:Snake Eater lesz az én "platformom"...
Próbálom eladni a full Rambo Guerilla Warfare & Stealth mode-ot, de hát ennek az az eredménye, hogy az előrehaladás nem zökkenőmentes és kevésbé iparkodós, már -már öregapámos, vagy mondjuk úgy, " The Old Man "De ez is egy stilus, úgy is szó volt róla.
Eközben pedig a fejlesztők kipofozzák a gamet, remélem !
jimpo
Jól van, köszönjük -
jimpo
senior tag
Itt a kezelőfelület felállásával akad problem, de túl lehet elni a loading után...azért zavaro.
TénylegA GPU "kinek" a parancsára, utasítására dolgozik?
Nem tudom másnál van-e ilyen "hiba"...
De egy I5-6600K társaságában nem csodálkoznék ilyeneken. -
proci985
MODERÁTOR
egyebkent igy reflektalva:
- eszmeletlen, hogy emlekszem egy 17 eves jatekban mi merre volt
- eszmeletlen, hogy azon nosztalgiazok, hogy je, ez volt a CS point-of-no-returnje Limansk elottja igen, a belso teruletek kihaltak. ne a lesser zonebol indulj ki es vigyel valamennyi kajat, mert nem lesz elszorva 30 kilo kenyer.
-
myckey
veterán
válasz
fejesg2 #1615 üzenetére
A MAP felső részével kapcsolatban, "tetőpont" körüli régio...akad érdekesség. Később még lesz ez több is.
Bár az elmúlt 1-2 napban...pusztultam eleget, a sok gyönyörködésben.
Azért rajta vagyok !proci985
En meg ott nem tartok, hogy full gear set megfogalmazódjon bennem, vagyis inkább hogy elérhető legyen.
De tuti hogy nem fogok túlpakolni, és Maradok a Stealth Rambo Knife + Pistol, Shoti, SMG/AR/Sniper/Carb felállásnál. -
myckey
veterán
válasz
fejesg2 #1601 üzenetére
Mivel nem sietek a játékban, asbzolút lassú tempo és igy a séta sem idegel ki...
Elég sok dologra figyelek, ami a környezetet illeti, meg próbálgatom a dolgokat is finomhangolni. Több kevesebb sikerrel.proci985
Sztm nagyon szép tud lenni , eléggé jól felépítették, berendezték és sok részlet a helyén van. Van erőssége és kevésbé mutató része is, de én próbálok inkabb a jóra koncentrálni...
Éjjellátó egyébként akad a Távcsővel egyetemben, csak az NPC-k fején
De reménykedem egyelőre, fiatal még a játék.
szrk:
Más is szereti a maroklőfegyvert, helyes !jimpo
Itt a kezelőfelület felállásával akad problem, de túl lehet elni a loading után...azért zavaro.Laraxior
AHA ! a napszakokat kell majd módositani, mert kabaréM0ng00se
Egyetértek, jók a régi új dolgok....itt is... sok helyre bemegyek, elidőzök -
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
fejesg2 #1605 üzenetére
gyakorlatilag en eljutottam oda, hogy Saiga D12 + a signature Makarov pisztoly (amit a jatek legelsojekent kapunk meg), illetve melle egy sulykonnyitett VS Vintar / Vintorez utobbi toltennyel egyutt kb 4 kilo ha sniperkedni kene.
plusz SSP-100I Survey. van egy upgradelt Bulat melle ami ugyan ha lonek ram jobb, de az SSP-100I osszehasonlithatatlanul jobb siman a zonaban setalni es artifactokra vadaszni.
AK74 upgradelve volt bent, de egy ponton rajottem, hogy cipelem magammal, de kb sose hasznalom. kozelre ott a shotgun, kozeptavra a pisztoly, hosszabb tavra pedig a Vintar konnyebb es jobb.
-
-
-
fejesg2
senior tag
-
-
myckey
veterán
Bárcsak igy lenne ahogy irjatok...
Én walkingolok ide -oda, aztán hol emberek hol dögök hol valami zóna szarság, betalál.
Ez a megyek tudja a fene meddig, meg kilométerekig sehol senki és semmi...hát számomra ez az anomália. ( az időjárás pedig adja ! )Ha nem is lépten nyomon... de biztos hogy betalál valami fene. Olyan még nem volt, hogy ne lett volna. Ezt a Chil és vagyok a természettel, hát ezt nem érzem át.
De ezt már más is irta, mármint hogy valami történés azért akad...Az biztos, hogy kva sokat kell gyaloggalopp ! SZTM ilyen DeathStranding sétaszimulátor feeling. Ráadásul ez a fast travel is...hát van, okes.
Őszintén szólva, kissé elszoktam ettől a sok sétától in game. Pedig azért volt manapság OW cim...ha nem szippantana be a world building, már ejteném.
-
Laraxior
titán
Szerintem amugyis tul sokat van sotet, szebb lenne, ha hosszabb lenne a nappal. Igy viszont mar nem is csodalkozom, hogy szerencsetlen karakter allandoan ehes. 10 percenkent nappal ejszaka valtozas... en is 3x eszek minimum egy nap
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Battlefield 6
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xbox Series X|S
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- E-roller topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Gigabyte 750W
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest