- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- lacixtal: Laci XTAL - Emlékproffil
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Arc összefoglaló szerkesztés
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
pandras83
őstag
Stalker színek
-
myckey
veterán
Ácsibácsi, Arenabacsi !
En is zsinoron huzva muveltem...De beadta, hogy varjak a következo korre, ha okes lesz.
Azóta már aludtam párat, jártam itt-ott, feladatoztam, etc...Egyelore semmi hir a Zarena felol.
Rostok vége !*
A padon aludtam eleget, nem is enged tovabb, ha nem töltesz ott idot, alvassal...es neha kajaert ugrottam ki, a csaposhoz. -
Laraxior
titán
A német amazonon van még 12db Ultimate box eredeti áron, ha esetleg valakinek kell a lámpa, hatizsák, figura, könyv satöbbi
-
xFreex
aktív tag
-
DerStauner
senior tag
válasz
DerStauner #3174 üzenetére
Csak sikerült.
-
ULPIUS
őstag
" nem mostanában fogom elkezdeni, az biztos, egyelőre most elég volt"
Meg tudom érteni, én amúgy pont emiatt nem tudnék végig rohanni rajta, mert nem tudnám újrakezdeni ilyen hirtelen de közben a kihagyott dolgok érdekelnének, inkább az egészet minél jobban és lassabban bejárom elsőre, mert amúgy nagyon deprimáló hangulata van egy idő után a játéknak.
CP 2077 az pl más tészta volt anno, mert egyrészt más hangulatú a game, másrészt a különböző főhős típusok miatt tényleg más tud lenni egy-egy végigjátszás(nyilván nagyrészt azonos a story de mégis na). Én itt inkább majd youtube-on megnézem azt amit nem választottam, túl megterhelő lenne ezek miatt újrakezdeni nekem. -
ULPIUS
őstag
Milyen nehézségen? Ha nem megy, akkor csak addig tedd át rookie-ra, ha nem ellenkezik az elveiddel.
Lac-coo
Ha a jármű temetőre gondolsz, ahol rengeteg teherautó, tűzoltó, helikopter van, persze, bármikor odamehetsz amúgy, kerítés veszi körbe de az utak mentén mindenütt nyitott + van egy két random hézag is gondolom több helyen. Elég fontosszerepe van egy ajtónyitó kód szempontjából, de rádadásul olyan szintű, hogy nem tudom ki az aki magatól rájött arra, én teljesen véletlen találtam meg egy youtube videóban amikor valami másra kerestem rá...
Én nemrég jutott el rostokba így pont tegnap jártam végig azt a környéket, van pár jó loot is.myckey
Én az arénát természetesen egyhuzamban lenyomtam, ha már ott voltam, azért van a faszi szobájában egy pad ahol alhatsz mert azonnal végig lehet pörgetni.Szerintem 10ből 9 olyan hülye mint én pont így tesz.
-
Lac-coo
őstag
Nem tudom hol tartok a játékban..... De van egy nagy roncstelep a mapon... Oda be lehet majd menni egyszer?
-
BandiT85
aktív tag
Már pont akartam kérdezni, hogy normális-e hogy 10 percet tölt, ha meg nem áll, de akkor ezekszerint igen. Ma telepítettem, de lehet várok még pár hónapot, mire nem idegel ki annyira. Ha már megy, viszonylag szépen fut. Ja az se volt egyértelmű/egyszerű, ha beállítom a 4K felbontást, akkor az is lesz.
-
myckey
veterán
Ez rohadt jó ám, de mekkora eheézséget okozott volna, egy kicsit kreativabbnak lenni, a tervezőket tekinntve...
Pláne egy olyan game tekintetében, ho lekkroa szerepe van a fényeknek, láthatóságnak, sötétségnek, mechanikáknak etc..
*Szrk Nagy nehezen, találtam 9x39 -es Vintar loszert
-
Arénában hogy lehet lehozni az utolsó meccset?
Revolverrel 18 headshot és semmi. Abból kb 3 vérzős találat, többit mintha a páncél megfogná... -
pandras83
őstag
-
Lendova
őstag
válasz
CptAdamica #3178 üzenetére
A 45-ös tárat 2x találtam eddig meg, ami 2 fegyverre jó. Ezért vagy random loot miatt...akkor majd kiderül később vagy valaki megerősít téged
A térkép jól jött. Volt egy stash, aminél nem jöttem rá hogy kell megtalálni és így könnyű volt rákeresni, köszi!myckey: Átlagba nekem kb. 8-10 indítás után játszható.
-
myckey
veterán
Most harmadjára sikerült belépni, cask egy kijelentkezes es egy restart bánta, ez már valami. Redditen van, aki cask a Shader c. -ig jutott, mióta jöttek a peccsek. Az a faxa !
A Lumen sokat dob...egyébként szarul is tud festeni az anyag, az idojaras vagy a napszak is. Kettosseg itt is jelen van, akar a game egyeb szekcioibann. De ami a Map designt, Artot illeti, a reszleteket...az csillagos ötös !CptAdamica, PROCI
Kellene az NVG...éjszaka lofaxt sem latok. Egyéb világító alkalmatosság sem ártana, meg az erősséget esetleg növelni, tehát fokozatok megléte, applikálhatóság...
Gammat és fényerőt nem babrálom, mert az hazavagja az immersiot és a látványt is. Elég sokszor átalszom az éjszakakat.Meg a fegyokon, ballisztikán, tulajdonságokon is lehetne mit reszelni, meg még sorolhatnám a ziccereket, amiket elszabtak ! De akkor az ember csak törölné a picsába a játékot, ha ez érdekelne.
Még ez a Shader C. sem tántoritott el, Pedig Hatalmasat szívtam !
CJ4567
Well Done Comrade ! Jöhet a kövi game ?
Itt valami 175 halál van, már 100+ óra lett elrakva, de ugye az eleje ment a levesbe
( 15-25 óra sztm ). Benne vagyok már a tutiban, de továbbra is lépésről lépésre, feladattól feladatig, ráérősen és aprólékosan haladok...Hosszú még a vége, sokszor a Main Questet hanyagolom, egyéb is érdekel. -
Yutani
nagyúr
Hócipőm kivan az új 1.1 pöccsel! Az eddig nem kresselő játék alig akar elindulni és játék közben is kifagy. Kíváncsi vagyok, mit véltek javítani ezzel a bughalommal?
-
proci985
MODERÁTOR
-
Lendova
őstag
A fegyverek kiegészítői lehet random loot is? AKM szigszalagos tárakra fáj a fogam.
-
proci985
MODERÁTOR
Nehézségi szinttel nekem főleg az volt a bajom, hogy human NPCk ellen a játék jellemzően nekem könnyű volt nagyon gyors harcokkal. Értsd, Rhinoval gyakorlatilag InstaGibbe/Rail arenaba ment át a játék, de pl a Dniproval is általában másodpercekig tartott bármi. Emberi ellenfelek ellen a játék 95%a triviális volt, mutánsok ellen pont jó, aztán pár ponton meg vért izzadtam.
Viszont a szörnyek így is bullet spongeok voltak, még mindig. Kedvencem Jupiterben az Abadoned Science Campus (Texan fegyver lelőhely), ahol ha jól emlékszem két pseudogiant mellett egy harmadikba is belefutottam. Bloodsuckerek közvetlen közelről 3-5 shotgun shellt bírnak. A Chimeraba 1.10 alatt még ~150 lőszer kellett 5.56ból. Rookien. Vagy hogy a bloodsucker auto staggerel, ami az elején ijesztő, nade egy felszerelve 200+kilós, exot viselő Stalkernél ez a mechanika már érthetetlen. Persze, fellök servo upgradekkel, és ijesztő századszorra is a sikolya, aha. Ja, nem.
Anno CoPban is voltak keményebb szörnyek, de pl az egy szem pseudogiant mellékküldetés miatt volt ott, és oda kellett az RPG. Nem pedig open worldre volt kirakva párban. Ugyanúgy, egy bloodsucker az SPASsal max két lövés volt, és igazából nem jelentett veszélyt a játék végén. Burerek szintén haltak max 2-3 shotgun lövésből és mászkáltak is, szóval nem csak két különböző immunity phase között ugráltak. Snorkok egy lövésből mentek.
Értem én, hogy a zóna veszélyes, de gyakorlatilag a game balance el van szúrva. És akkor még a gun balancebe bele se mentünk, avagy hogy a Rhino jobb, mint a 9.39et használó ARek, vagy hogy az EMR konkrétan használhatatlan középtávra is.
Erre jön még, hogy nincs night vision, nincs highlight, a játék viszont töksötét.
-
CptAdamica
veterán
A Rhino hatalmas nagy fun volt, olyan fejeseket lehetett húzni vele még scope nélkül is, hogy ihaj, de a
előtt sokat segített az előző szobában hagyott fullos saiga is.Granite squad Tegnap végig néztem amúgy az összes endinget, nekem a
ending tetszett a legjobban.scar -
DerStauner
senior tag
Sziasztok!
A Garbage területen elkezdtem egy side quest-et, ahol valami szállítmányt kell megszerezni. Még előtte felvettem egy másik quest-et, hogy találkozzak valami bandavezérrel valami deal miatt. A szállítmányt megszereztem, de ekkor a másik quest átváltott arra, hogy öljem meg a banditákat (4-5). Ha pedig a szállítmánnyal a főhadiszállás felé veszem az irányt, a másik (banditás) quest-et elbukom. Közben meg rám esteledett. Hiába kapcsolom ki a lámpám, meg guggolásban osonok, ezek a banditák így is megtalálnak. Valami tipp, hogyan iktassam ki őket? Sötétben elég nehéz lövöldözni. Ill. megjelenik a fejük felett egy sárga halálfej is. Az talán azt jelzi, hogy nehéz ellenfél?
Köszi.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
proci985 #3172 üzenetére
Ehhez képest aStrelok harcnak kétszer kellett nekiugranom, először felidegesített, hogy most mégis mi az istent csinál, letett 600 anomáliát, és közelébe se tudtam érni, majd visszatöltöttem, és a brute force módszert alkalmaztam: Lerohantam egy Saiga-val, és Rhino-val Működni működött.
Granite Squad az egy lövésből megölő Gauss felhasználókkal sokkal rosszabb volt, mert Strelok-nál legalább meg tudod tanulni, hogy mit csinál, a távoli Gauss-osoknál meg annyit tudsz tenni, hogy lesed, hogy ki világít kéken, és arra koncentrálni. lezárásnál van javítás, mielőttWard átmész a generátorokba, és megkapod az X7-es ruhát, pont a ruha mellett van egy trader, és egy technician. Ez arra elég volt, hogy a Diamond Exo-m ~60%-os legyen a teljes granite squad leszámolás után, a Dnipro és a Rhino bírta a strapát bőven, a Saiga-t viszont lecseréltem Scar Gauss-ára, mert már nem volt jó állapotban, és kellett is a Gauss ellenük. Ja igen, minden, amit írtam, az az elejétől végéig Veteran fokozaton volt, mert szeretem a szívást
Megjelenéskor sokkal rosszabb volt szerintem a Veteran, mint most, és a játék ~közepétől kezdve teljesen vállalható fokozat, viszont addig elég nagy szívás tud lenni néha. 250 halállal végeztem, ebből kb. 40 csak az utolsó 2-3 órában jött össze.
-
proci985
MODERÁTOR
hogy tetszett? aStrelok harc squad szerintem ahhoz kepest egyszerubb volt. igaz most 1.12 alatt margranite nem teleportalt ki otszor a palyarol egyStrelok kozepen. igaz10-15 perces bossharc reszben en rookien voltam, reszben leszakadt rolam az osszes fegyver elsore mire granitehoz ertem, szoval egyetlen Rhinom maradt. ami mit ad isten ugy, hogy nagyon pontosan fejlovok, pillanatok alatt eleg volt lenullazni oket. vegek nagyon nincsenek kiegyensulyozva.
lezarasnal nincs javitas, migWard endingnel van.Strelok / Skiff a mark-1 emr konkretan a jatek egyik legrosszabb fegyvere. Skiff pisztolya konkretan jobb. probalgattam 5 percig mert nem hittem el, hogy ez ennyire rossz (AP loszerrel). aztan elokaptam a Whipet, hogy lehet csak en nem talalok el senkit, de nem, a Whip (SVU) tokeletesen mukodik.
a vegjatek egyebkent tenyleg egy
. kb valamiert a CS veget probaltak megismetelni, marcsak a teljesen stilusidegen helikopter elleni harc hianyzott.mediocre corridor shooter -
CJ4567
nagyúr
Na végeztem én is a játékkal, 58 óra van a mentésemen, Steam-en 111
Az 1.1 után két dolgot sajnáltam: 1. nem ilyen állapotban jött ki a játék, még ez az alapszintű A-Life is nagyon sokat hozzátesz a játékhoz, 2. nem 1.1-el kezdtem el, hanem kb. az utolsó 8-10 órámat töltöttem az 1.1-el
Meglepő módon az összes nagyobb bug elkerült,
Zalyssát 1.03 alatt meg tudtam menteni, csak akkor még Hamster sajnos meghalt azonnal, ha az ajtóhoz hozzáért. Röviden:
A játékkal elégedett vagyok, élvezetes volt, viszont az 1.1-es állapot sokkal jobb lett volna megjelenéskor, főleg az A-Life miatt, meg a jobban működő, de még messze nem az igazi stealth miatt. A játékot a mostani állapotában már sokkal hamarabb merném ajánlani, mint megjelenéskor, egy 8/10-et adnék a játéknak, a hibái ellenére is, mert ami működik, annak nagy része nagyon jól működik.És hosszabban:
Ami tetszett:
A világ, a sztori, a lore, a hangulat, a hangdizájn, tehát a játék nagyjába nem igazán tudok belekötni, ezek hozzák azt, amit egy Stalker-től elvár az ember, és ezek a dolgok számomra elvitték a játékot a hátán. A sztori szerintem meglepően jóra sikerült, és a döntéseidnek is van súlya. Erről tudok a legkevesebbet írni, mert ezek azok a részei a játéknak, amin nem tudok fogást találni.Ami tetszett, de van még mit csiszolni rajta:
Az ember vs ember harcok. Amikor működik az AI, és nem abból áll ki egy harc, hogy minden irányból jönnek agyatlanul, és már nagyjából normális fegyverek vannak nálad, akkor nagyon hangulatos, és élvezetesek a tűzharcok... de gyakran nem működik az AI rendesen, és libasorban mennek a fedezékig, és egy ponton túl elkezdődik az, hogy több irányból kapod az ívet, tipikus GSC módra, valahogy erről még mindig nem tudtak leszokni.
Az A-Life elsőre egy hatalmas előrelépés attól, ami eddig volt, viszont szerintem lehetne több, gyengébb mutáns a Zónában.Amit kifogásolnék:
A fegyverek kiegyensúlyozása, és ezzel együtt a traderek kiegyensúlyozása.
Egyes fegyverek kiegyensúlyozása mögött semmi logika nincs, főleg abban, hogy mikor kapod meg őket. Pl. a Mark-1 EMR-t mire meg tudod venni, vagy találsz eldobva, addigra már jobb fegyvereid lesznek, és semmi értelme azon kívül használni, hogy tetszik
Vagy ott a Rhino, konkrétan a játék egyik legerősebb fegyvere, többet ér, mint a VSS vagy az AS Val szerintem
Egyes lőszer típusokat konkrétan nem láttam eladóknál, pl. 9x39 SP6 (9x39 AP), és úgy egyáltalán 7.62x39 (RP-74-be kell, meg a Dnipro-t lehet erre átalakítani), ezt a kettőt csak stashekből találtam, szerencse, hogy a 9x39 AP-ból alig kell használni a Rhino-val
A mutánsok mennyisége, és kiegyensúlyozottsága, ezen az 1.1 rengeteget javított, ettől függetlenül lehetne kicsit több az alap mutánsokból, itt a Flesh-re, és a sima kutyákra gondolok, de végre nem minden második mutáns spawn egy vérszopónak érződik. Ja, a Gauss-t nem szereti se a Chimera, se a Pseudogiant
A stealth rendszer 1.1 óta használhatónak mondható, de még mindig nagyon nem az igazi.
A végjáték az sajnos tipikus GSC-s lett, bővebben spoileres, mert vannak nagyon jó, és nagyon rossz részei is.Végjáték spoiler start
Ward véggel végeztem, igazából kb. ami várható volt, az lett a vég, kontrollt akartak a Zóna felett, ezt meg is kapták, viszont mindenkit meg tudnak most már figyelni. A másik három véget valamikor meg szeretném csinálni, kíváncsi vagyok, hogy mit tartogatnak. Ami nagyon tetszett az egész utolsó pár órában, hogy nagyon sok minden meg lett magyarázva az eredeti trilógiából, elég sok lore el lett szórva, a Scar-os visszautalás a Clear Sky végére hidegrázós volt, és végre hivatalosan is játszható, és látható a Generators pálya. És Scar egy érdekes ellenség volt, ellene még élveztem a harcot. Ami nagyon nem tetszett, az a Strelok, és a Granite Squad elleni harc, ez egyszerűen nem jó játékdizájn, hanem idegesítő játékdizájn. És maga az, hogy tipikus GSC módra átmegy a játék egy lineáris hentelésbe, olyan ellenfél mennyiséggel, amit ők se gondoltak át. -
CJ4567
nagyúr
válasz
AsakuraDave #3167 üzenetére
Az end-game az valahogy GSC sajátosság, hogy átmegy egy lineáris hentelésbe a játék, az eredeti trilógiának ugyan ez volt a problémája. Pripyat a Call of Pripyat-ban volt a legjobban kidolgozva küldetés szintjén, de ott is a játék első kétharmada volt az odavágós.
-
myckey
veterán
válasz
AsakuraDave #3167 üzenetére
Kettőt bejelentettek...Várjuk a fejleményeket, jövőre. Terület adott, elfér bőven a content.
-
AsakuraDave
őstag
Mondjuk az endgame, főleg Pripyat az egy ilyen összetaknyolt valami, semmi mellék küldetés csak rengeteg stash lokációt összeszedsz mire odajutsz, de amúgy full üres csak main küldi van és azok is nagyon rövidek, kevés.... Remélem érdemi DLC-k jönnek majd a játékhoz, mert Yaniv+Pripyat nekem nagyon gyenge volt küldetés szinten, a barangolás stb az fasza volt de ezek csak önszorgalomból, semmi küldetés nem küldött azokra a helyekre, ha csak a main missziót tolom akkor a város negyedét se nézem át...
-
myckey
veterán
válasz
AsakuraDave #3164 üzenetére
A sztori és a lehetőségek sztm elég szépen össze lettek rakva, ügyesen megírták egyik másik forgatókönyvet...kihatása van az általunk választott döntéseknek. Jó dolog.
Van benne fantázia, diverzitás. HA már End Game-Free roam-NG+ hiányzik... legalább az "oda" vezető út színesebb.
SideQuest - Random Aktivitas is oke, sőt, igen jópofák akadnak ...de azért a véletlenszerű események, hát nem a csúcs.
RobberBaron
En probalom a végéig húzni AK + Vintar + S.pistol -valvel. Kieg + moddolas, meg HA lesz, Unikum darab. Vadaszpuska/söretes meg akad. -
AsakuraDave
őstag
Oh, akkor ez vagy valami olyan döntések után hoz ide a játék amit nagyon kevesen csináltak mert sehol nem találok csak bugolt videót, hogy ezen a területen vannak.
Én már második végigjátszást tolom, mások mellé szegődve és vannak azért teljesen más történések, más helyszínekre visz, úgyhogy amúgy ez nagyon jól meg lett csinálva, van értelme újrakezdeni sztem 2-3x -
Kellene valami benchmark. Nálam érzésre a régi skylake full folyamatosan fut. Ez egy szálon meg se közelíti ezeket az 5gen ryzeneket, nem játékra való de azért megállja a helyét.
1200p nincs minden epic-en mert úgy ocsmány, natív AA, nincs framegen. 60 fps nagyrészt megvan, ahol nincs ott framegent kapcsolok (de amíg lehet kerülök minden ilyesmit). Használok modokat nem is keveset, shader complie-t megcsináltam 1.1-nél legutóbb és nagyobb patcheknél ha nem indul megcsinálom amúgy ki van kapcsolva.
Bár nincs nagy igényem, ha fix 60 megvan onnantól nekem elég. Ha kikapcsolom a vsyncet akkor sincs sokkal több FPS-em. -
myckey
veterán
Hogy alakul a Shader C. problema ? Akit erint...Boldogultok ?
Most kb hatodjara bejutottam, crash es restrart etc...* Másik,
Kik már előrehaladottabb játékállásnál tartanak...Hasznaltok meg Classic Soviet fegyvereket ? En probalom ezeket vegig tartani, bár nem ez a legjobb, szoval stathuszarsag kilove. De a feeling & esztétika kártol, meg esetleg a Unique, Moddolas segit.
-
válasz
CptAdamica #3157 üzenetére
Ott haltam egy jó párszor én is, fel is qrta az agyam.... -
CJ4567
nagyúr
válasz
CptAdamica #3157 üzenetére
Én is azt vettem észre, hogy rohanni kell rájuk, nem szeretik a fejlesztett Rhino-t AP töltényekkel Nem tudom, hogy a GSC-nek miért fétise az, hogy a játékok végére olyan hentelést kell beletenni, amit ők se gondoltak végig
SoC, Clear Sky végjátéka ugyan ez, a Call of Pripyat talán átgondoltabb volt. Ma remélhetőleg befejezem, kíváncsi vagyok a végére, amit kapni fogok.
-
Végeztem én is 58 óra alatt. Összességében nekem nagyon adta mind a grafika, mind a játékmenet, be tud szippantani ugyanúgy mint az előző részek. Majd egyszer biztosan újra kezdem, ha agyon lesz moddolva.
-
jimpo
senior tag
válasz
shotika #3138 üzenetére
Nekem nagy szükségem nincsen rá, elég jól fut 1080p felbontáson a gépemen.
Itt már csak a platformcsere és egy 9800X3D javítana a helyzeten, mondjuk nem keveset... Igaz nem 4090 -em van de a minimum képkockákat ugyanúgy megdobná.
Azonos órajel 4.05 GHz és platform AM4, ugyanaz a memória és RTX 3080 Ti 12Gb.
AMD Ryzen 7 5700G 16 Mb vs AMD Ryzen 7 5700X 32 Mb vs AMD Ryzen 7 5700X3D 96 Mb - L3 Cache in S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl | AMD 3D V-CacheNatív (TAA 100) 1080p Epic adatok itt.
Látszik hogy az Átlag és maximum FPS esetén nincs nagy eltérés.
Viszont ami a röccenésért, akadásért felelős, azaz az 1% low és a 0.1% low képkockáknál már kijön a különbség. Mondhatni más dimenzió az egész, pedig az a GPU kérne erősebb procit is.Kevés a ~85% körüli kihasználtság....
Medium + DLSS Ultra Performance 1080p pedig még szembetűnőbb. Bár én rosszul vagyok a "képminőségtől"...Itt meg aztán "malmozik" a GPU, a kihasználtság a "fasorba" sincs.
-
ULPIUS
őstag
Aha, így már értem miért nem lehet járművünk a zónában csóró, gyüttment stalkerként...
-
CJ4567
nagyúr
válasz
AsakuraDave #3152 üzenetére
Saját kép, a Generators pályarészről,
a döntéseid miatt maradt ki. A Granite Squad-ot nem tudom, hogy ki találta ki, de szerintem reggelre se végeznék, ha most eröltetném tovább Sötétből 1 lövéssel meghalsz exo-ban.
-
AsakuraDave
őstag
[link] két hetes videó, először azt hittem, hogy csak az én "döntéseim" miatt maradt ki de elvileg a Generators "pályarész" nincs jelenleg ingame, csak bugolva lehet bejutni a területre... interesting
-
r4zer0919
tag
válasz
RobberBaron #3150 üzenetére
De ez miért ilyen? Nekem nem tűnik olyan megoldhatatlan problémának, hogy ne kapcsolgassa ki be a framegent, főleg átvezetőknél...
Vagy nem is tudnak róla a fejlesztők?
A PDA-t is már gyanítottam az is fura.... -
r4zer0919
tag
válasz
4264adam #3147 üzenetére
Nem, vagyis fogalmam sincsen...
Az elején amikor mennek a platós kocsival a zónába, akkor 70FPS (erre van lockolva nálam) Majd amikor kiszállnak a platósból akkor bezuhan 30-35-re.
Utána amikor átmegyek a kerítésen és indul a játék megint felmegy 70-re....
De több ilyen átvezetőnél is van, ahol ez a jelenség figyelhető meg, mintha kikapcsolná bizonyos részeken a framegent.
Erősen bugnat tűnik nekem ez a jelenség, csak akkor meg azóta ezt hogyhogy nem javították ki?
De olvastam több helyen a neten, hogy másnál is jelentkezik ez, nem tudom ezt miért nem orvosolják vagy mi ez... -
CptAdamica
veterán
Lepörgött a stáblista, kicsivel több, mint 90 óra lett a vége számomra.
A vége elég töményre sikeredett a sok bradőrszel és a helyenként esetlen designnal. Spawn rendszer elképesztően esetlen ebben a részben és annyira sötét van, hogy sokszor azt sem látom, hogy honnan lőnek, csak a felém tartó golyók látszanak. A boss harcok pedig elég egyszerűek voltak, főleg gaussal a kezemben. Én a Kaimanov ending kaptam, de majd megnézem a többit is. Összességében élveztem minden hibája ellenére is, nagyon rég játszottam ilyen játékkal, ahol ennyire erős volt az atmoszféra. Szépen ki van dolgozva a pálya, (elképesztő munka lehetett vele...) jók voltak a weird artifactok fejtörői is, jó a gunplay, a fegyverhangok elképesztően jók és a gauss pedig valami zseniálisan van megvalósítva. Azt hiszem kicsit mászkálok még Prypiatban, aztán majd újra játszás, ha alaposan kikupálták.
-
r4zer0919
tag
Azt tudja valaki mi az oka annak a jelenségnek, hogy az átvezető animációk FPS értéke bezuhan, majd amikor visszatér a gameplay hirtelen felugrik normál értékre?
Olyan mintha ki-be kapcsolgatná a FrameGent?!
Ez a jelenség már a megjelenése óta fennáll sajnos, és semmit nem módosult vagy javult a patchek által sem.
Erre van valami fix, vagy mod vagy akármi?
A gameplay alatt teljesen korrekt a frameszám, de az átvezetőknél mintha szándékosan kikapcsolná, érthetetlen és elég frusztráló sajnos.... -
-
ULPIUS
őstag
válasz
pandras83 #3140 üzenetére
Ez amit linkeltél jobb vajon, mint ez: [link]
Hogyan lehet ezeket törölni egyébként ha szeretném kipróbálni ezt is amit te linkeltél? Ami nekem fent van az 3db .ini fájl nem pedig .pak, de ugye azt írja, hogy más mod engine.ini -jével összeférhetetlenség lehet.
Ennél a modnál írja, hogy törléshez csak töröljem le a .pak fájlt, ok, de ami nekem fent jelenleg azt a 3db .ini fájlt is simán letörölhetem? Nem emlékszem már sajnos, hogy azok anno felül írtak e valami alap játékbeli fájlokat -
pandras83
őstag
frissült ma minden performance modok atyja
Optimized Tweaks S.2 - Reduced Stutter Improved Performance Lower Latency Better Frametimes
Még nem próbáltam az új verziót, de tegnap a patch után a Cementgyárba gyorsutazva meglepett, hogy mod nélkül is milyen baba lett a frametime, beltérben is. Azért teszek egy próbát vele. -
Viiktor1989
aktív tag
Próbáltátok már a shader disable modot?
[link]
Csak be kell másolni a paks mappába és kihadja a shader ellenőrzést. A játék elején várni kell kicsit,hogy betöltse a pályát, utána semmi gond sem lesz. -
emre
veterán
válasz
CptAdamica #3131 üzenetére
Tud valaki információt hogy mikortól lehet felpeccselve megvenni a játékot?
-
CptAdamica
veterán
Fú, a játék vége nagyon idegesítő lett.
Down below küldinél bradőrszéket konkrétan mellém/mögém rakja be, a csarnok másik végéből lő valaki a sötétből, csak a söréteket látom jönni, aztán, amikor lehúzom fent a kart berak még 5 brádőrszt alám és meghalok. -
ULPIUS
őstag
válasz
AsakuraDave #3127 üzenetére
Ritkán használtam eddig is de tegnap mintha nekem se működött volna ez a mechanika egyszer amikor pont úgy akartam beosonni valahova.
Új patch:
-belső terekben fps dropok vannak
-full random idióta, főleg friendly npc hordák spawnolnak erdőn-mezőn
-karakterek beszélgetés után ugyanúgy elkezdenek lebegni a székben vagy az ágyon
-továbbra is random felvillannak beszédfeliratok üres területeken-A másik amire rájöttem, hogy mennyire zavaró az, hogy a térképen azok a stashek is megjelennek amiket már korábban véletlen megtaláltam, csak akkor még pda-ból származó utalás nem volt hozzá de attól még ki lett rég üritve. Így ha később találsz meg egy pda-t ami stasht jelöl, akkor ráteszi a térképre akkor is ha már anno jártál ott.
-Továbbá egyre zavaróbb az is, hogy tök nehéz eldönteni, hogy ki friendly és ki enemy, csomó független amúgy friendly stalker messziről tök ugyanúgy néz ki mint a monolithosok vagy egy bandita stb...erre tényleg jó lenne ha valamit kitalálnának, ahogy valaki már egyszer itt említette. Az hogy a hipfire célkereszt zöldre vált nagyon halovány megoldás és amúgy se lehet egyfolytában azt figyelgetni mikor az ember folyton idegben van -
pandras83
őstag
válasz
RobberBaron #3124 üzenetére
Köszi az infót, akkor meglátogatom az atyát
-
AsakuraDave
őstag
1.1 óta ha csak kukucskálásra nyitom az ajtót akkor utána karakterrel mozgással nem tudom belökni az ajtót, ez nálatok is ilyen?
eddig tök jókat lehetett kommandózni, hogy szép lassan besétálva "löki" be az ajtót a karakter most meg csak résre nyitod aztán ujra rá kell nyomni hogy teljesen kinyissa, nincs "fizikája"
-
jimpo
senior tag
Ha valaki arra lenne kíváncsi javult-e a teljesítmény...
STALKER 2 Patch 1.1 Tested – Has Performance Improved?
Patch 1.0.3 vs Patch 1.1 - S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl | R7 7700 + RTX 3080 Ti
S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Patch 1.1 - RTX 3070 - 1440p - Benchmark
-
pandras83
őstag
Tudja valaki, hogy a Fire Whirl anomáliához (a nagy tűztornádó a hűtőtornyoknál) visz valami side quest? Ha csak elbandukolok megnézni, esetleg lemaradok valamiről és újra vissza kell mennem valami itemért? Úgy megnézném már, de szeretek céllal érkezni a jó helyekre...
-
myckey
veterán
válasz
CptAdamica #3119 üzenetére
A végén, vége...semmi más. Volt szó róla már. Legyen mentés, vagy térj ide vissza késobb.
Atvalt OW szabad bejarasbol , kuldetesorientaltra. Linearis. RobberBaron
Ezzel nem volt bajom, mikor napokig öltem oket a bazison, stealth. Odd dobom el a hajam, ha visszajöttek volna. -
CptAdamica
veterán
válasz
Fitzgerald #3120 üzenetére
Ja, már úgy értve, hogy ha végig nyomom a sztorit, akkor utána már nem folytathatom egyáltalán a barangolást a zónában? Bár lehet az lesz, hogy mentés, aztán majd visszajövök, ha letoltam a fő sztori szálat.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
CptAdamica #3119 üzenetére
Pont az ellenkezője. Csinálj meg minden mást, mielőtt ennek nekiugrasz.
-
CptAdamica
veterán
Tolmácsot kérek, ez már az utolsó misszió? Gondolom, ha ez kész, akkor utána folytathatom a barangolást szabadon, ugye?
-
RobberBaron
tag
A-life demonstráció - ilyen random eseményekre számíthatunk amikor végre rendesen elkezd működni:
A-Life Patch 1.1 Tested - Full Days of Activity Showcase (S.T.A.L.K.E.R. 2)
Az viszont továbbra sem szűnt meg, hogy alig lootolok ki egy leirtott bázist, a nyakamba spawnolja a következő turnust.
-
AsakuraDave
őstag
válasz
MikeWazowski #3116 üzenetére
Alap, azt hiszem az 90.
-
MikeWazowski
veterán
válasz
AsakuraDave #3115 üzenetére
Mekkora FOV-val tolod?
-
AsakuraDave
őstag
válasz
AsakuraDave #3114 üzenetére
*nincs minden kimaxolva, meg DLLS Q 4K -
AsakuraDave
őstag
Én minden patch után tolok az nVidia vezérlőpultba egy "Shader Cache Size" -> Disabled -et, utána a TEMP mappákat, D3DSCache stb is törlöm és tolok egy restartot a gépnek, majd nVidia vezérlőbe egy "Restore" és megint restart. Így kb fix, hogy teljesen tiszta shader cache compol minden játék. Pöcsölős de eddig bevált a játéknál.
Jah meg Steam verzió esetén a rejtett Stalker2 mappába mindent törlök a "STEAM" mappán kívűl mert abba a mentések vannak, a többibe meg ini fájlok amik bár megnyitásra nálam full üresek. -
-
nubreed
veterán
Igen, nálam hasonló volt, ha nem is ilyen mértékben esett le az fps, de az volt, hogy kinti világban a stabil 90 -ről (erre állítottam be driverben) leesett 55-60 környékére aztán néha felment 75-80 -ig de még belső terekben is. Ez előtt a frissítés előtt, nem voltak ilyen gondjaim, és fps dropok sem voltak vagy legalábbis jóval kisebb mértékben.
-
Nálam a legújabb patch-el bázisnál lemegy 25-re az fps, vga usage 50%...
Kint már jobb, 70% mellett van 50-60fps. Jó lett az új frissítés, bízták volna inkább a modderekre a dolgot. -
-
Fitzgerald
veterán
Nálam is merevre fagy peccs óta a shader compilation képernyőn, nem lesz ebből téli szünet. A saját céges fejlesztőink jutottak eszembe erről, akik minden egyes kijavított bug után két másik, korábban működő dolgot basznak el, és kreálhatom miattuk a bug ticketeket naphosszat.
-
myckey
veterán
Harmadik nekifutásra ,beengedett a ShadrC...Legalább nem kellett Restartolni. Csak egy UE crash volt. Ez is valami...
PR0JECTNR56
A javitas javitasanak, a javitasa...de most PC-re raktak be, extra bizt. mentest is, visszamenoleg. Biztos ami biztos.Legalabb latjak, hogy elegge el lett valami b...
* Irtak, hogy ezzel sem lett rozsas a helyzet, nekem sem feltetlen. De, hatha valakinek, megy igy pöccre !
juliensorel
Garbage körül ,de en nem igazan tartom feszesen a Main Questet, sot ! Artifactokat Side es Main Quest körül szereztem most, párat összekaptam. De elrakom oket tárolóba, semmit nem adnak értük, cserébe szeretem gyűjteni.
( pláne az általános megy, carehugye )RobberBaron
Reszeltek rajta, kell is. Érezhető is, pozitiv ! DE, az elobb...dobott ide olyan spawn-t, hogy becsokiztam.
A hiba kapcsan...olvass kicsit vissza...
Nem sokat irtam.
Fitzgerald
Üdv a klubban STALKER ! Hát fel a fejjel, ne add fel ! Kitartast ! Te is olvass vissza kicsit, ha gondolod...
-
attak79
tag
Feltelepült az uccsó két patch,a magyarítás már nem működik,más tapasztalt ilyet?
-
RobberBaron
tag
Nálam minden oké, pöccre indult, shader compile rendben lement. Simábban fut mint eddig, több az fps. Minden modom működik, amit nem frissítettek, kézzel mergeltem az új 1.1.1 fájlokba.
Nincs sok órám benne, de láttam már olyan új alife spawnokat, ami régen sohasem fordultak elő. Igaz, voltak hülyeségek is, pl. 4 bandita bespawnol a duty bázis kricsmijének ajtajába.Akiknek nagyon nem megy, nem indul, azok milyen kártyával nyomják, AMD/Nvidia?
-
ULPIUS
őstag
Te amúgy hol tartasz, most a Salakhegy környékén tevékenykedsz? Ha arra gondolok amit most kaptál egyszerű artifact kapcsán (ratking), csak egy tanács azt ne add el mert majd később valakinek pont olyat kell szerezni. Nem jár érte feltétlen több pénz mintha eladnád de legalább egy side mission letudva. (az elméletem persze megdől az esetben, ha a kereskedők side mission szinten random artifactokat kérnek és nem mindenkinél ugyanazt, ezt nem tudom biztosan
)
-
PR0JECTNR56
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen autót vegyek?
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen légkondit a lakásba?
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Xbox tulajok OFF topicja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- HMD Skyline - jó szerelés
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Új MSI Katana 15 Gamer FHD IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- ROBUX ÁRON ALUL - VÁSÁROLJ ROBLOX ROBUXOT MÉG MA, ELKÉPESZTŐ KEDVEZMÉNNYEL (Bármilyen platformra)
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest