Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-03-21 21:03:37
LOGOUT.hu
Hozzászólások
gerner1
Topikgazda
DonToni
aktív tag
pcnet
addikt
Telefonhoz kellet, hogy kapj egy microUSB-USB átalakítót gyárilag. Azzal megoldható.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
jeni
félisten
ugyanazt kapod majd ugyan olyan kondíciókkal.
inkább cserét kapsz majd mint,hogy kifizessen téged. gyorsan leráznak majd. amúgy miféle papírt adnak ők? ha elromlik oda kell vissza vinni? ha letiltják vagyis vállalnak garit arra is akkor oda kell vissza vinni?
miért kellett aluljáróban vásárolni (korábbi tulaj) ? azok a legrosszabbak.majdnem a West-End bejáratnál szemben vannak és két pultot tartanak fent. Azok az ARABOK. Mit vártál tőlük?
[ Szerkesztve ]
gerner1
Topikgazda
Ezzel nem segítünk, és nem lesz előrébb. Ráadásul nem "Ő" vette ott, hanem valaki más ... Bár én még nem voltam hasonló helyzetben sem, azért együtt érzek vele. Rendkívül kellemetlen lehet...
ShadowLac
addikt
Ha nem ad pénzt vagy olyan telot ami ok,rendőrség.Neki mindent dokumentálnia kellene tehát meg lehet tudni ki a hunyó.
Ha nincs dokumentálva akkor ő.De ez egyébként ne érdekeljen.A te károdat annak kel tériteni akitől vetted ,azza álltál jogviszonyban.
[ Szerkesztve ]
Xperia Neo, S Avance, S 2,3,4,5,6,7,8,9,Xiaomi MI8,Pixel 2XL,MI9,S10plus,Pixel 4A5G,MI11,S21plus,Pixel 6,S20 Fe, S21 Fe, S22 utra
jeni
félisten
tudom azért írtam,hogy a korábbi tulaj valami nagy úr rangú
én is vettem hasonlóan,de én személyi ellenőrzésével és adás-vételivel és benne foglaltak szerint vagyis letiltás esetén is köteles egy összegben kártérítést fizetnie.
én is estem ilyen dologba egy Nokia 930 esetében,ott nem volt adás-vételi de szerencsére -5000Ft bukóval kitudtam szállni belőle.
DonToni
aktív tag
#27154 - Hogy miért aluljáróban vásárolt az illető, erre csak azt a magyarázatot kaptam, hogy már sokszor vásárolt tőlük igen nagy tételben (telefont, fényképezőt, órát, stb.) és akkor nem volt gond.
Pontosabban ma kiderült, hogy volt már egy nagyon hasonló esete, de erről meg a vásárlás helyszínéről elfelejtett tájékoztatni vásárlás előtt....
#27156 - Akitől én vásároltam egy egy megbízható tagnak van itt titulálva, de ezek szerint ez sem mérvadó már... Ha minden igaz, akkor a bolt csak személyi, lakcím kártyával vesz telefont. Elmondták hogy valószínűleg holnap adnak másik készüléket, csak most épp nincs bent a főnök... Én jóhiszemű vagyok és eltudom képzelni hogy akitől én vettem erről az egészről nem tudott/nem tehetett, de pontosan ahogyan írtad, tőle vettem, ő felel érte.
Én ezek után már nem szeretnék onnan semmilyen telefont.... (érthető okokból) Amit adnak "blokk" hogy ez a "jótállás" is egyben meg a "letiltás elleni garancia" 1 év... na és mi van 1 év után tiltják le ??? akkor szétteszi a kezét, hogy lejárt a "garancia" vagy mi...?!
Holnap reggel ott kezdünk, meglátjuk mi lesz!
Nem akarom feltétlen bevonni a hatóságot, de ha nagyon akadékoskodnak egészen biztos ez fog következni!
Ami még "érdekes" az ARAB pultossal való beszélgetés közben felajánlotta, hogy "megoldja az imei szám cserét"....
-Anti-
OTG kábellel eddig minden külső billentyűzet ment, Magyar kiosztásra viszont nem tudtam átállítani, lehet külső app kell hozzá.
"Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"
gerner1
Topikgazda
LilProphet90
senior tag
Annyit megerősíthetek, hogy csak személyi/lakcímkártyával vesznek be telefont. Kb. 10 éve vittünk haverommal régi, már nem használt telefonokat, mondjuk csak egyet vettek be közülük, de kellett hozzá. Ez a Westend bejárata melletti kis bolt volt. Persze kell nekik is a biztosíték pont ilyen esetekre.
Sok sikert!
[ Szerkesztve ]
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
renee7
tag
Jelentsd fel őket, aztán hagy az egészet a francba.
Arab telefonnepperekkel - és úgy általában sufni GSMesekkel - sikeres ember nem áll szóba.
[ Szerkesztve ]
jeni
félisten
Persze nem minden sufni GSM-k vagy telefonnepperek rossz szándékúak,vannak köztük becsületes is. Érdekükben áll.
crane75
senior tag
Sziasztok, létezik már olyan app vagy beállítási mód, amivel az emlékeztetők vagy az aktuális naptári bejegyzések láthatók az always on display - n? Úgy tudom, hogy az edge és az S8 talán már tudja. Előre is köszönöm a segítséget.
[ Szerkesztve ]
"Az ég nem a csillagoknál kezdődik, hanem a fűszálak hegyénél."
gerner1
Topikgazda
Erre én is kiváncsi vagyok. Nekem edge van, de az AOD -on csak annyit látok, hogy ha a Samsung -os naptárban van valami bejegyzésem, és arról a beállítás szerint az értesítőt kirakja a zárolt képernyőre, vagy erről ikont az értesítő sáv bal szélére, akkor az(ok) egy kis kőrben, az AOD óra alatt ez(ek) is megjelenik, két kis ikon formájában. Ebből lehet következtetni, hogy van valami naptárba jegyzett esemény:
Más félét, ami direkt AOD... - még nem láttam. Az edg -re, AOD képernyőnél, mint "edge panel" léteznek különböző infó panelek, de nem automatikusak, mert az infók megjelenítéséhez a kijelző szélén kell elhúznom az ujjamat.
viewdetails
addikt
AOD beállításokon belül van olyan, hogy megjelenítendő tartalom: óra, naptár, stb. NAptárnak két nézete van, egyik sima hónap, másik pedig a következő bejegyzést mutatja.
Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O
kaciokos
őstag
Nem olvastam a törvényt, ha te igen, és tényleg nincs benne ilyen, akkor neked van igazad, én tévedtem, bocs.
A rendelet létezésének az oka az, hogy netes rendelés és kiszállítás esetén nem tudod megnézni a terméket, ezért ha nem tetszik, visszaküldheted. Ha a boltba mész be érte, és ott az eladó nyomja a kezedbe, akkor pont ugyanúgy megnézheted, mintha nem neten rendelted volna, tudtommal ezért nem érvényes ilyen esetben a 15 nap. De ismétlem, lehet, hogy tévedek.
fornettisuti
veterán
Én is így tudom.
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
matehajagos
tag
Sziasztok! Az miért van hogy sokszor így szétesik a kép videofelvétel közben? Egy pár ms-ig látszódik csak de akkor is zavaró hogy egy ilyen árkategóriás telefonnal ilyen probléma van. Belső tárhelyet használom nincs microSD-m. Ötletek erre? Kép itt
[ Szerkesztve ]
gerner1
Topikgazda
Tippelek : (?)Esetleg, a kelleténél több, másik app is fut a háttérben, miközben éppen felvételt készítesz. Kevés a szabad memória. Nincs elegendő hely a gyorsítótárazásra, mert a gy.tárban kevés a hely. A belső tárhely jelentős része már foglalt ( ~85%, vagy annál több). Esetleg, bekapcsolt video-javító opció (?) ...
[ Szerkesztve ]
Akidobos74
aktív tag
Én egy monitort vettem webshopban és a boltban vettem át, pixelhibás volt, visszakaptam a pénzt. Érvényes a 15 nap akkor is, ha a boltban veszed át. A rendelés a neten történt, ez a lényeg, az hogy a boltban vettem át és nem a futártól, mindegy.
" A fogyasztó a monitor előtt ülve, a vállalkozás internetes áruházában az egérrel történő kattintások vagy e-mail útján rendeli meg a kiválasztott terméket. A virtuális bevásárlás folyamata az esetek többségében magában foglalja a honlapon történő előzetes regisztrációt, a honlap kínálatának áttanulmányozását, a termékek kiválasztását és kosárba helyezését, a kosár tartalmának frissítésének és törlésének lehetőségét, a teljesítési és szállítási feltételek (cím, időpont, egyéb különös feltételek) kiválasztását, valamint a megrendelés elküldését is. A fogyasztó megrendelése után a szolgáltató köteles arról egy elektronikus visszaigazolást is küldeni." Klikk
[ Szerkesztve ]
crane75
senior tag
Köszönöm szépen, ezt kerestem! 👍
"Az ég nem a csillagoknál kezdődik, hanem a fűszálak hegyénél."
kaciokos
őstag
Köszi a tisztázást, nem igazán értem, miért van így, ettől függetlenül ez nekem is jobban tetszik, mint az általam ismert verzió.
vader108
tag
Sziasztok!
S7 edge-hez és S8+-hoz keresnék Tempered glasst. Tudtok ajánlani jó márkát? köszi!
[ Szerkesztve ]
gerner1
Topikgazda
Olyat, amivel ne volna valami kifogásolható, zavaró dolog (?) ... -Ilyet sajnos nem tudok. Nem igen van megfelelő védőüveg, erre a készülékre.
ShadowLac
addikt
Imei szám átírása nem törvényes ne bonyológy bele.
Pénz vissza és ok.
[ Szerkesztve ]
Xperia Neo, S Avance, S 2,3,4,5,6,7,8,9,Xiaomi MI8,Pixel 2XL,MI9,S10plus,Pixel 4A5G,MI11,S21plus,Pixel 6,S20 Fe, S21 Fe, S22 utra
pethYeti
addikt
Legújabb BTU romban ha bevan kapcsolva az NFC másnak se jelenik meg az iconja? Lehet ez csak nekem új.
gerner1
Topikgazda
Nálam sincs kint, az értesítősávon (XEH) .
pethYeti
addikt
Köszi. Beaktiváltam ezt a Simple by OTP appot bankkártyámra, és nem tudtam eldönteni, megy-e az nfc vagy sem.
gerner1
Topikgazda
😃 Értem. Nekem a redőny legfelső sorában, a jobb szélre van húzva az ikonja. Tehát, teljes redőnynyitás nélkül, ott gyorsan rá tudok nézni erre (is) .
Akidobos74
aktív tag
Mivel NFC-s a bankkártyád és ha megy az NFC, beolvassa a kártyáról az adatokat a Simple, nincs szükség bepötyögni. De már ezen túl vagy úgyis, viszont, ha megy az NFC a telcsiden és a hátuljára odaérinted, csippan egyet. Amúgy nagyon zsír, nagyokat lesnek, mikor a telcsivel fizetek Koncert jegyet is vettem már a Simple-ön keresztül, hibátlanul múkod.
[ Szerkesztve ]
appel
őstag
Szerintem a 7-es android óta van csak így.
Kispocok2
csendes tag
Sziasztok!Az lenne a problémám,hogy vettem egy Samsung s7-et,és egyik pllanatról a másikra történt valami a kijelzővel:reggel bekapcsoltam,és a bal szélén elkezdett kékülni.De úgy,mintha lassan folyna alá valami tinta.Kb 3 óra múlva ellepte ez a jelenség az egész kijelzőt!Nem ejtettem le,nem esett rá semmi,ahogy megvettem,abban a pillanatban üvegfólia lett rá téve,plussz összecsukós tokban tartottam.A boltban ahol vettem azt mondták,hogy kijelzőcsere!!!!!Ami ugye nem 2 ft.Plussz elvesztette a jótállást,tehát nekem kell kifizetni.Történt már ilyen valaki telefonjával?Bármit meghallgatok,mert nagyon kétségbe vagyok esve!
Az élet nem habostorta!
gerner1
Topikgazda
Mi az érdemi alapja a hivatkozásnak, hogy elvesztette a garanciát? ... -mert szerintem ez szervíz, és amennyiben hivatalos Samsung garanciás a készülék, akkor cserélni is fogják.
[ Szerkesztve ]
Kispocok2
csendes tag
Hát szerintük én "sértettem" meg!
Az élet nem habostorta!
gerner1
Topikgazda
Akkor külsérelmi nyomnak kellene lenni. Akkor lehet alapja, egy ilyen elutasításnak. Hivatalos Samsung garanciás, vagy ilyen bolti "megoldjuk okosba" ?
Kispocok2
csendes tag
Végül is én arra lennék kíváncsi,hogy mi lehet a probléma?Mert ha kijelző,akkor 45-50 ezer,de ha szoftver probléma,akkor lényegesen kevesebb.A kijelzőt rámverheti,nem tudom bizonyítani,hogy nem csináltam vele semmit,de a szoftver nem.
Az élet nem habostorta!
Kispocok2
csendes tag
Használt telefonosnál vettem,de hivatalos,és adnak garit amugy,csak én "elvesztettem"ha én rontottam el.De ez minden üzletben így van.
Az élet nem habostorta!
gerner1
Topikgazda
Megpróbálhatod OS alól, a tárcsázóba ezt beütni *#0*# , és megnézni a kijelzővel kapcsolatos tesztek, hogyan futnak le. Vagy, amennyiben tudsz ...→ csinálsz egy gyári visszaállítást (FR). Ettől többet, Te, az otthoni körülményeiddel nem tudsz tenni, egy esetleges szoft hiba kiderítéseért. A hivatalos Samsung szervízben a kijelző csere ~63e körül van, és ez a javasolt meder, amennyiben a készüléked hivatalos Samsung garanciás, mert így marad meg a gar. Amit írtál, hogy "minden üzletben így van" ez nem igaz. az igaz, hogy a sok helyen bepróbálkoznak ezzel (is). Hivatalos garancia esetén, a kezedben kell lennie a hivatalos garjegynek, amit adtak a készülék mellé. Azt fogd meg, és a készülékkel együtt, sétálj be egy SES -be, és add le javításra. Amennyiben hivatalos 1+1 év garanciás a készülék, és beregisztráltad, akkor online felületen lejelented a hibát, és jön érte a futár.
De, ha nem hivatalos S. garanciás, akkor más a helyzet. Nemrég írta valaki (talán az edge topikban (?)..), hogy az ALLE -ban valahol, pont ilyen ~40-45e körül cserélnek kijelzőt. Szóval, ha minden kötél szakad, akkor valami hasonló lesz a verdikt.
[ Szerkesztve ]
Kispocok2
csendes tag
Köszönöm!Az a baj,hogy nem látszanak a betűk,olyan sötét lett,ha rákötöm laptopra ott meg tudom csinálni?Ott látok betűket?Amúgy a boltos azt mondta,hogy 45 ért kicseréli,és ebben nincs munkadíj,de én kíváncsi vagyok a másik verzióra.Mármint,hogy nem-e szoftver hiba.Nagyom köszönöm a segítséged!Irok,hogy mi lett a "sorsa".
Az élet nem habostorta!
gerner1
Topikgazda
Nem tudok ilyenről. Amennyiben a kijelző le van térdelve (nem biztos, mert lehet alaplap hiba is..), azzal nem lehet mit kezdeni. Gyári box -szal annyit tudnak csinálni ilyenkor a szervízben, hogy lementik az adatokat, ha az alaplap egyébként működik..
[ Szerkesztve ]
#54715584
törölt tag
Nem tudom mennyire lehet hasznos, van olyan a telóban, hogy adapt sound, ami segíthet egyeseknek javítani a hangzást / élményt fülessel: [link]
DonToni
aktív tag
Nos a történet úgy záródott, hogy kaptam egy másik készüléket...........
Mivel hajthatatlanok voltak, pénzt vissza nem adtak, ezért kaptam egy másik, szintén független, korrektnak tűnő készüléket (imei szám valid mindenhol, minden része működik, knox 0-ás).
A "blokkra" vagy "garanciajegy" vagy nevezzük, aminek akarjuk, ráírták az előző készülék imei számát meg azt hogy letiltották és ezért kapok egy ugyan olyan készülék cserét. (imei szám, típus, ár) ennyi.
Mivel erről már van írásos bizonyítékom is, így ha megismétlődne a szituáció, akkor már a hatóságokkal fogok vissza látogatni...!
Az imei szám átírás eszembe sem jutott volna, mivel az már akár lopott teló is lehetne ennyi erővel... néztem is, mikor bepróbálkoztak ezzel...
Egyébként is, telefon vásárlásnál ez az első, amit csekkolok, hogy a szám mindenhol stimmeljen. (bár ugye sokszor még ez sem garancia, de ez az alap)
Az eset tanulsága nem tudom hogy mi lehet ez esetben... Minden esetre nagyon remélem, hogy nem kell még egyszer vissza látogatnom a westend aluljáróba ilyen "garanciás ügyintézésre"...!
-Anti-
poero
aktív tag
Szia! Nem akarlak elkeseríteni, de nekem hasonló problémám volt, csak egy Lumia 930-as telefonnal. Annyi még, hogy az a telefon leesett pont a sarkára. Szerencsére nem lett baja a kijelzőnek, aztán 1-2 nap múlva a sarokból indulva elkezdte beteríteni a feketeség a kijelzőt. Mikroszkóppal megnézve látszott hogy az érintő alatt az amoled panel repedt meg. Kb 3 hét alatt teljesen elfeketedett a kijelző és használhatatlan a telefon mert semmi nem látszik rajta.
Csinálj egy képet a hangjáról!
gerner1
Topikgazda
Sok sikert, és hibamentes üzemelést a továbbiakhoz ! Remélem, hogy mindezek megvalósításában, jó társad lesz neked is a készülék.
jeni
félisten
Ha a Rendőrbácsival mentél volna oda lehetséges,hogy a pénzt kaptad volna vissza,így ha a boltoska elköltözik akkor futhatsz a pénzed után! Természetesen ezeknek is van valami hivatalos bejegyzett irodájuk vagy székhelyük!
Reménykedhetsz benne,hogy ezzel már nem lesz gondod, és megkapod rá a 2év regis garit? Tényleg,most erre mennyi bolti garanciát kaptál? Majdnem mást akartam írni. Az IMEI tiltásról kaptál valami megerősítés,ha megint előáll az eset akkor mit tudnak felajánlani? Megint cserét? Levásárlást?
Mindenhol stimmelnek az IMEI és a gyári számok?
Dobozon,garancia jegyen,adás-vételin,a készüléken belül,stb...
[ Szerkesztve ]
A.K.
tag
itt elég jól leírják: [link]
lap alja
jeni
félisten
A teló meglesz 2év múlva? Ők is ott lesznek még akkor?
Amúgy a Vodafone sem makulátlan,pedig nála is volt gondom és panaszkönyv írás! Arra még nem is válaszoltak azóta.
Nem letiltás volt hanem függetlenítés és ezt tagadták meg,lévén lejárt a 2év hűségszerződésem a telóval a szolgáltatónál!
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !