Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Gurulunk, WAZE?!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Szerintem nem érdemes. Baromi nehéz ugyanis. Lehet, hogy csábító az 50 gold,
de bőven többet el lehet tapsolni drive újratöltésekre, meg gyorsszervizre - ha az
ember úgy rendesen nekifekszik. Persze lehet, hogy csak én vagyok túl béna, de
ha már ennyire erőltetem, rendszeresen eldobálom. Gyorsan elfogy az 5 drive.A kocsi is hamar besz*rik egy hosszabb körön, így ha sokat akarsz egyfolytában
próbálkozni, akkor tolni kell bele a goldot. Persze van amikor az ember annyira
rágörcsöl, hogy jobb pihentetni, később könnyebb lesz javítani: bosszantó, mikor
tudod, hol van még benne pár tized (fél másodpercek), de nem tudod összerakni.
Ellenben a sok kihagyás után egy két kör jellemzően gyengébb nálam. Elfelejtem
a belőtt féktávokat, meg ilyenek. Szóval szerintem nem éri meg. Túl nehéz.Van ahol a manuális gáz trükköt is bevetettem, van ahol Top1000-ben bőven, de
ezeket összeadva, még mindig sok a különbség. Nem is tudom, mi az A csoport,
mivel külön-külön az összes időm beleesik, összeadva meg csak egy (erős) B. -
Sordoran
addikt
Mostanában nincsenek elszaporodva a csalók szerintem, vagyis elérhetőek az A csoportba kerüléshez szükséges idők is, de kell a full tuning hozzá (bár anélkül is mehet talán), és ügyesség, sok gyakorlás. Te tudod, hogy minden autód fullos-e és vagy-e elég ügyes hozzá. Én B csoportba kerüléssel megelégedek mindig, mert az autóim se fullosak és én se vagyok annyira profi.
Ez nem mai kép, megszenvedtem míg bekerültem, és az A-hoz még 20 sec kellett volna. Igaz az utolsó pályán nem volt meg a Bugatti, hanem Venenoval mentem, és az is nulla tuningos volt.
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
F-ECT$
titán
A weekly tournamentet mennyire nyomjátok, érdemes az A-ba kerülésért hajtani, vagy annyi a csaló, hogy elégedjek meg a B-vel?
Dive ever, work never.
-
Milka 78
nagyúr
válasz Tibcsi21 #2495 üzenetére
Nem tudom,hogy mennyire érint de a TF103c ami ugyan az az soc-ra épül mint a 181c még telepíteni sem enged.Ez a 3-ik gép a környezetemben amiről tudok,tehát nem egyedi,de lehet más Intel soc-kon megy.
-
Tibcsi21
csendes tag
Szia(sztok)!
Esetleg valaki próbálta már a játékot az
Asus ME181C/CL-el valamilyen beállítással??
esetleg "high" beállítással is fut?csak ME176CX-re találtam frissebb verziót...
https://www.youtube.com/watch?v=GRjz4vLp054
ez október 23-ai videó
ezen szépen fut a Real Racing 3, és a tükörben is láthatók a hátul érkező autók.. :-)korábbiakban nem volt tükörkép..
Ha az előzővel nem, akkor esetleg Asus ME572C-vel?
Választ, válaszokat előre is köszönöm! :-)
üdv. Tibi
Real Racing 3 :-)
-
thrill
tag
A Need for Speed: No Limitsen a Real Racing 3-at is jegyző Firemonkeys csapata dolgozik és iOS-es és androidos mobilokon, valamint tableteken lát napvilágot.
:/
amúgy a RR3 Ferrari F1 megvolt mindenkinek?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
10. napon egy csomó TSM ellenfelet adott. Mind rémgyenge volt.
Hogyaszondja: legyél a Top10-ben! Megnyertem... Körözz le 12-t!
Leköröztem mindet. Kormányrángatást kellett egyszer újráznom,
mert 3x belecsapott a falba, és 4. lettem elsőre. Utána figyeltem...Az 1:27-es körök továbbra sem rosszak ott. Utsó futamon 1:26.5?
Nem TT-ben csiszolódott kör, már csak a levágás miatt sem, de...Nyilván az, hogy ilyen körökkel mennyit lehet lekörözni az AI-tól is
erősen függ, pl. az első kör ennél 1:33 volt - pikkpakk előre törtem.
Elég, ha csak az elején 10-15 másodperccel jobban feltart, necc.Btw. egyik F50-es Le Mans Endurance-ban volt nehéz a ~11.3 km
TSM AI befogása. Egyszerűen buktad, ha kicsúsztál. Oké, a végén
feltoltam 12 fölé, és a végén HA egy jó húzással körbe is érek...
De hát nincs HA: csak mondom, hogy NÉHA vannak nehéz esetek.Szerk: Le Mans +90 másodpercet ad az új körért... Ha bejött volna
a végén egy előzés, eljutok a célig, onnan még jópár km belemegy:
nem irigyeltem volna mondjuk, aki olyat kap megdöntendő távnak.[ Szerkesztve ]
-
thrill
tag
válasz DigitXT #2480 üzenetére
Lehet rosszul fogalmaztam, de nem az 1:27 volt vért izzadós, hanem a próbálkozások előtte, nem full tuninggal. Mindenesetre az 1:27 is odafigyelős volt, nem fért bele rontás (nekem azokkal az AI-kkal).
A többi felvetődött dologra (mielőtt újra hozzászólás gyűjtéssel vádolnak meg, így egyben):
- levágást ismerem, pont így csináltam én is
- nekem is kb. ilyen előny (2000 valahányszáz) gyűlt össze a végére a másodikhoz képest
- a végén ugye csak a legjobb időt látni, így arra nem esküszöm, hogy mind a három tiszta kör annyi volt, de kb. a környékén. így lehet eltérés az össz időhöz nézve
- low/low segítségekkel megyek igen. azért egy BH-s körön nézve csalóka, meg egy ember teljesítménye alapján. de a weekly TT-ben az elsőhöz képest egy átlagos pályán 4-6 mp-cel maradok le így.
- én is elsőre csak pénzes tuninggal mentem, és már akkor kemény volt az AI
- a 8. nap nekem is pite volt, kb. bruttó 15 perc alatt megvolt egyhuzamban. külföldi fórumokon meg azon rinyáltak mások, hogy milyen nehéz és egy csomóan postoltak képeket nagy büszkén, hogy megcsinálták csalás nélkül. szóval volt itt WTF másnak is, máshol
- nem idegeskedem a dolgon, köszi mindössze zavart, meg bántam a sok goldot amit beleöltem. de a maseratis széria miatt úgyis fel kellett volna tuningolni majdnem maxra, úgyhogy így utólag már nem sajnálom annyira.
- nekem még egy olyan elmélet jutott eszembe, hogy mivel viszonylag hamar kezdtem, lehet azért volt kemény - elsőkként teljesíthettem a challenge-et. arra gondolok, hogy vagy nem volt még más (human) idő, amihez viszonyíthatott a rendszer és azért volt kemény, vagy esetleg menet közben kicsit könnyítettek rajta. ugyan nem online toltam, de az új challenge nap megnyitásához ha rövid időre is, de fel kellett engedni a játékot netre. -
Kronok
tag
próbálgattam több nézetet, a sebesség érzet, h halad a kocsi és gyors is csak a lökhárítós nézetben jött át nekem a legjobban
Shelby 1966 Cobra 427 az egyedüi aholl tetszik a belső nézetNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
DigitXT
nagyúr
Az Agera pl. tényleg egy lőrés. De az is szokható: nem volt para.
Nekem kell a kormány is, csak úgy érzem az autót, belső nézetből.Biztos többet látni pl. lökős nézetből, de az túl árkád, nem hiszem,
hogy meg tudnám szokni. Minden autós játékot belsőből játszok.
Már ha van benne. Régi NFS-ekben hol volt, hol nem volt, lol. -
DigitXT
nagyúr
Eegen, de ezt általában el lehet kerülni, mert a gép nem kifejezetten kamikáze,
noha nagyon bosszantó, hogy gátlástalanul CSAL: minden egyenesben gyorsul
el, mert csak úgy tud "komoly" ellenfél lenni, kanyarban viszont "gyökkettő"?S ilyenek ellen versenyezz úgy, hogy ne csússz meg, és ne menj le a pályáról.
Éjszaka. 2 körön. Persze nyerd meg! Amúgy nem volt nehéz, de azért az elsőt
csak eléggé a végén sikerült megelőzni, mert ugye te sem lehetsz "kamikáze",
de kigyorson meg a csalás miatt jobb: mondjuk érdekes futam volt, annyi szent.
Sokszor egyszerűen vissza kellett engedni, ha melléd ért, mert ha koccantok... -
-
Edebácsi
csendes tag
válasz DigitXT #2480 üzenetére
Maserati 9/3: A pálya végén a sikánt és az az előtti jobbos 90 fokost ki lehet hagyni. Előre ki kell menni a két gumifal között, egy lezárt pályarészre és már kész is. Persze a kormányrásegítést ki kell kapcsolni, vagy egy kicsit megfékezni mert különben behúz a gumifalba. Bár én nem ezzel a módszerrel csináltam meg hanem levágás nélkül 18/28 tuninggal, kb 5 autót lekörözve.
-
DigitXT
nagyúr
Még mindig ugyanarról. Maserati 9/3. A lekörözéses.
1:27-hez segítséggel ugye "vért izzadsz", anélkül meg
egy viszonylag (!) laza idő. Töltőn volt a telóm, és a
kései órára tekintettel füles = halmozottan hátrányos:
ha így is ment elsőre - full tuninggal -, nem túl gyilkos.A kolléga inkább aziránt érdeklődött, hogy valaki hogy
körözhet le 8-at, minimál tuninggal. Gyengébb ellenfél,
ő a Schumacher? Nem is volt az 8? Bármi lehet LOL.
Mondom, csak köridőből derülnek ki a viszonyok.Amivel felbosszantottam, az az, hogy a segítség lassít,
csak hát ez tényszerű. Ha az adott feladvány úgy nem
jó, ki kell kapcsolni. SpeedRushTV-ben amikor csináld
meg fék nélkül? Oda hasznos volt a manuális gáz. Írta.
Különben folyton nyomná, ergo tuti vért izzadós lenne. -
DigitXT
nagyúr
Úgy látszik ez a célja ennek a futamnak. Az 1:27-es kör nem túl szar,
bár levágással nem is tökéletes. Én is vágtam, ilyen köröket hoztam.
Persze elsőre meglett, mert rajta az összes tuning. (6:05 a teljes idő.
A második kapott a befutókor 2300 métert, amúgy 52 másodpercet.)Utolsó AI legjobbja 1:58.8, összideje 8:12.8. Ezt pite volt megenni.
Te erősebb utsóról írtál. Mondom én, hogy direkt szívatott. Amúgy a
segítség és nem segítség közt leginkább az lehet nagy(?) különbség,
hogy belepofázik az első körödbe, az előzésekbe. Ott is elmehet sok
másodperc. 1:27-es körökkel ugye a 3 kör 4:21-et ad. (A maradék az
első... Én úgy emlékszem 1:49 volt, de akkor nem jön ki a matek.)
Szóval arra nem esküdnék meg. De ez van. Az összidő számít, és az,
hogy ad-e nehezebb/könnyebb ellenfeleket, vagy ez mitől függhet.Teszem hozzá az utsó előtti 1:57.2 legjobb 8:02 össz.: az is megvolt!
De még ennél is erősebb ellenfelekről írsz, mondjuk 1:54-ekkel már a
8 perc körüli összidő kezd borulni. LOLOLOL ilyennel 7:49-et ment.Lehet 1:43 volt az első? Most az rémlik: nagyjából kiadja a 6:05-öt.
Amúgy az 1:27-eim is inkább 1:27.5 körüliek voltak, nem jobbak.[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
Ekkora különbség nincs a help és nem help közt, itt valami más van.
Tegnap lefutottam 3 brands hatch versenyt az m1-es bmw-vel (mivel újra kezdtem, most nincs gyorsabb autóm ), mindet másféle beállításokkal.
Segédek nélkül legjobb köridő: 41.363
Brake/sterring low, traction on: 42.585
Brake/sterring high, traction on: 48.560Ha low segítséggel játszol, akkor nem kéne, hogy nagy hátrány érjen, viszont ha high segítséggel, akkor bizony hatalmas a különbség.
-
DigitXT
nagyúr
Szerintem ezeken a Special Eventeken direkt nem is rak be TSM ellenfelet.
Így tud kellőképpen szívatni, hogy mindenképp tuningolni kelljen, és ha már
megvan a tuning, akkor könnyebb ellenfeleket ad, hogy azt hidd megérte.
Ez is csak egy (összeesküvés)elmélet, de nekem elég gyanús.Speed Rush TV lekörözős is mókás volt. Sima liba, DE CSAL a gép, hogy
legyen minimális esélye, a kanyarokat viszont úgy veszi, mint beteg csiga.
(Értsd: mindegyik ellenfél jobban gyorsult, pedig full tuningos az R8-am.) -
l4ci
tag
Elsőre nekem sem ment ez a lekörözős történet, még csak nem is láttam az utolsó versenyzőt a 4. kör végén. Ez offline történt 19/31-es tuninggal, tehát volt benne némi gold tuning is, de azért nem olyan sok. A második próbálkozás már online történt, ott viszont simán utolértem, és megelőztem a 4. kör végén az utolsó kanyarokban egy autót és a másodikhoz közel kerültem, de az már nem volt meg a célvonalig. Amúgy sokszor észrevettem, hogy online könnyebb ellenfeleket sorsol néha, mint offline, de még nem jöttem rá a logikájára, hogy melyik eventnél mi a jobb választás: offline vagy online lenni...
-
Kronok
tag
Ki ne találd, hogy míg én max tuningggal vért izzadva nagy nehezen lekörözök két kocsit, addig más csak pénzes táppal nyolcat lazán (nekem ugyanazen a szinten meg 40-45 mp-es hátrányom van az utolsóhoz képest - mindez négy körön) az reális. Ekkora különbség nincs a help és nem help közt, itt valami más van.
11/28 fejlesztéssel csináltam végig a Marquis event-et, (Steering, Brake: Low, Traction On) beállításokkal, az említett előzős dolgot elsőre sikerült megcsinálni, semmilyen 3x szarul megyek megbutítom a többieket okosságot nem alkalmaztam , jó kérdés mi van a képletben ami ezt dobja
[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
DigitXT
nagyúr
"Welcome to the... adaptive difficulty."
---
A 8. nap pite volt. Utsó H2H-ben fél kilit kapott.
Egy körön. Rövid körön. 1:03-as idő ellen 1:14?
(Neten mindig fent vagyok, de itt kifejezetten a
gépi ellenfeleket nyomatja - fix balance miatt?)Időmérőfutamokat a damage feltétel miatt elég
óvatoskodva bőven hoztam elsőre. Tuning van,
de én abban nem hiszek, hogy az ennyit számít:
lehet, rá akarja venni a népet a tuningra*, aztán
ha megvan, ad gyengébb ellent, hogy azt hidd...*: mert jó esetben gold kell, azt meg jó esetben,
ha nincs igazi pénzből veszel. (Nekik jó eset!) -
Djuree
félisten
mi történt ezzel a 4 körös ferraris lemansi versennyel? eddig alig tudtam nyerni, most meg másfél kilométerrel nyertem. azt hittem rossz versenyt indítottam. eddig is offline mentem.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Gyurma_13
aktív tag
Lassan fel megyek online-ra, mert több mint két hónapja offline vagyok. 230. szinten tartok, de 250-nél visszatérek.
Csak most nincs időm játszani, örülök ha napi egy szint megvan
Aranyat gyűjtöttem[ Szerkesztve ]
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz DigitXT #2464 üzenetére
Igaz, lusta voltam elolvasni az összes előzményt, most látom, hogy Thrillnél nincs kikapcsolva az összes segítség, úgy meg nehéz a legjobb időkhöz odaférni. Akkor meg pofára megy
Minden esetre át tudom érezni, mert én is így jártam.
De mondok egy példát, a ferraris le Mansi futamokat úgy kezdtem, hogy a startnál rögtön le tudtam gyorsulni és előzni a megszűnő betonfalig jó pár autót, most hogy közelítek az 500. futamhoz, már elhúznak tőlem mint az állat a startnál ugyan ezen a részen.
Az egyenesekben gyorsabbak, pedig Maxon van az F50-n. Annyi, hogy alkalmazkodott az AI és megunta, hogy 4000-4500 méterrel győztem mindig az elején. És a második helyezett az elején 14:30 körül volt ha jól emlékszem, amikor meg 13:26 körül mentem, bejött a második 14:00 alá, akkor is ha én pl kicsúsztam, és épp, hogy vissza tudtam előzni.
Én minden esetre valami ilyesmire gondoltam, amikor engem szívatott az AI a speedrush challengen[ Szerkesztve ]
-
Gyurma_13
aktív tag
Én ugyan így jártam nyáron a cabrio Audi challengen. Szerintem te is oda tetted magad az időfutamokon és most iszod a levét mint én is anno. Ahol "A" kategóriás időt futottam, ott alig bírtam, vagy egyátalán nem bírtam lekőrözni az autókat, pl. a Suzukai pályán. Más meg azt mondta, a vége előtt már egy körrel mindenki megvolt neki. Én meg atom idővel sem tudtam megelőzni az utolsó kettőt. Az a gyanúm, neked is van pár nagyon jó időd és hogy kihívás legyen a játék a mesterséges intelligencia kicsit rálicitál pár %-al. Csak azt nem tudja, hogy nem mindegy, hogy 82%+5% vagy a 97%+5%, mert az utóbbi az már a tökéletes +2, ami értelmezhetetlen. Na, mindegy, ne idegeskedj
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Ekkora különbség nincs a help és nem help közt, itt valami más van.
Lehet, hogy bugos, és belefutottál egy permanens "erős" AI-ba.
De amúgy én kíváncsi lennék a sétagaloppos player köridejére is...Szerk: a 2000 futamra egyenként nem emlékezhetek, de azért rémlik,
hogy találkoztam már máskor is baromi nehéz futammal: 1-1 2000-ből!
Hogy miért? Nem tudom. Én sem hiszem, hogy arra az egy futamra
fakezűbb lettem volna, mint a többinél. Egyszerűen így dobta a gép.[ Szerkesztve ]
-
thrill
tag
válasz DigitXT #2460 üzenetére
Tisztában vagyok vele (sajnos) hogy miként "működik" a játék. Mindössze annyit írtam, hogy a koncepció az lehetett, hogy segítség nélkül is lehessen boldogulni (kellő tuning után). Az hogy a design és a kód ezer sebből vérzik nyilvánvaló, de "némi" játékfejlesztői múlttal eléggé szakmai szemmel tudom nézni a dolgot.
Nekem is jóval a kiírt szint alatt sikerülni szoktak az egyes pályák, mint ahogy Te is írtad.
Egy valamit azonban nem akarsz megérteni. Nekem nem az a bajom, hogy van egy verseny, ami nagyobb (szinte lehetetlen) kihívást hoz (elbaszták a fejlesztők a balance-t van ilyen), hanem hogy vannak játékosok, akiknek ilyen, mint írtam, és vannak akiknek meg nem. Ez a probléma és kíváncsi lennék mitől függ.Ki ne találd, hogy míg én max tuningggal vért izzadva nagy nehezen lekörözök két kocsit, addig más csak pénzes táppal nyolcat lazán (nekem ugyanazen a szinten meg 40-45 mp-es hátrányom van az utolsóhoz képest - mindez négy körön) az reális. Ekkora különbség nincs a help és nem help közt, itt valami más van.
-
DigitXT
nagyúr
A linket azért nézd meg - meg amit még hozzászerkesztettem, a végére.
Én sem akarok a szükségesnél több energiát belefeccölni, szóval az tuti,
hogy nem fogom bekapcsolni a segítségeket ennél a szériánál, magamat
szívatva. De ha amúgy adott kocsi, adott pálya, akkor egy ilyen tesztet
külön meg lehet rendezni - ha amúgy a játékban máshol is elérhető ez.Szerk: vagy tulajdonképpen akárhol, akármelyik TT-n lehet mérni időket...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Igen, sejthető, hogy annál az egynél nem stimmel valami - írtam, nem?
Ez ki fog kiderülni, hogy ha lefutom. Ha nehéz, akkor azért, ha könnyű,
akkor azért, de leginkább az 1:27-es kör a nem mindegy... Abba, hogy
ez a játék hogyan van megdizájnolva, ne menjünk bele. Vannak súlyos
hibái, de ezek közismertek. (Többek közt az adaptív nehézségi fokkal.)Azt értsd meg, hogy lehetsz ZX Spectrumon cseperedett Schumacher,
ha egyszer a "segítségek" ebben a játékban akadályok. Lassítanak, és
ha adott futamon egy kicsit is "nehezebbre" vették a figurát a fejlesztők,
akkor ez már fokozottan kijön: én csak ennyit állítottam, nem többet.Amúgy én C64-en "kezdtem", bár saját gép belőle sosem volt...
Annyi a megfigyelésem, hogy zsigerből 10%-kal meg lehet verni az AI-t,
különösebb erőfeszítés nélkül. Mondjuk egy Autocross Event-en 55 a "jó
idő", akkor én 50-et fogok futni saccra, és ez általában így is van: sajnos
vagy nem, a játék megköveteli (PR), hogy feltuningold az autót... ha meg
feltuningoltad, akkor sétagalopp. Kihívás akkor lenne, ha gyengébb lenne
az autód az AI-nál, vagy egyszerűen jobban vezetne az AI. 10%-kal, LOL.Szerk: és a lényeg lemaradt! A nagy sétagalopp közben NÉHA, sajnos
csak ritkán, de NÉHA azért mégis beesik egy nehezebb futam. Amikor
az AI meglepően jó, esetleg könyörtelenül kihasználja a durva hibákat...
Ezért szokott fájni, amikor egy ilyen után nem hagyja, hogy "rágyúrva" a
feladatra erőből megverjem, hanem - harmadikra - lebutítja a feladványt...[ Szerkesztve ]
-
thrill
tag
válasz DigitXT #2456 üzenetére
Szerintem egy kicsit vonatkoztass el ettől a help nélküli dologtól.
Az egész játék úgy van megdesignolva, hogy segítséggel is végig lehet tolni nehézség nélkül segítséggel is (kivéve ezt).Adott valaki (én), aki elvan a saját szintjén (leginkább lustaságból) és 2000+ eventet letolt gond nélkül (köztük azokat is, amiknél ki volt kapcsolva a segítség), de aztán egyben gondja akad. Azért sejthető, hogy esetleg annál az egynél nem stimmel valami. Ráadásul nem vagyok fakezű, nem akarok kérkedni, de kb. 30 éve játszom, ZX Spectrumon kezdtem az ipart és autós játékból is megvolt jópár.
Inkább az a kérdés miért jelentkezik mindez csak pár embernél, másoknál meg nem.
Ui.: Kíváncsi leszek mire jutsz, de az a baj, ha simán végigtolod, akkor nem leszünk okosabbak.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Akkor azon a futamon feljebb tolták a lécet AI szinten is: előfordul...
Más futamokon direkt kikapcsolnak segítségeket: lehet, ez volt a jel.Na, ha az A csoport esélytelen, akkor azok nem hűdegyors körök, és
ahogy az már számtalanszor bebizonyosodott, a segítség lassít...
Most már kíváncsi leszek arra a futamra: nehéz, könnyű, köridő, stb.Majd beszámolok.
Tuningok rajta vannak, azon nem fog múlni.[ Szerkesztve ]
-
thrill
tag
válasz DigitXT #2454 üzenetére
No de erre írtam, hogy kezdettől fogva (a maserati szériában) a "gyári" AI-k ellen mentem (LOLLOLOL és társai). S nem csak retry volt, hanem kilépés (kellett ugye javítani ennyi próba után), de app bezárás és tablet újraindítás is. Sőt online is toltam, hogy hátha ha nem gépi ellenfeleket kapok, hanem más "ghostokat" akkor könnyebb lesz - de nem lett (és maradtak a gyári AI-k).
A csoport esélytelen így, de nem is cél számomra.
-
DigitXT
nagyúr
Én nem kérdőjeleztem meg, hogy "segítségekkel" is végigjátszható a játék,
de ha besorsol ellened olyanokat, akik segítség nélkül mentek, és mondjuk
másodpercekkel gyorsabbak emiatt, ott lehet próbálkozni. Aztán ha sokáig
próbálkozol, hát visszabutítja az ellenfeleket, nehogymár ne nyerjél... Ennyi.Érdekes amúgy amit írsz, mert nem hiszem, hogy nagyobb energia lenne a
féksegítség kikapcsolásával "manuálisan" fékezni: okés, a manuális gáz az
már "PITA", ahogy az angol mondja, azzal nem is élek... mivel így is eléggé
gyilkos a játék, főleg egy 217 grammos készüléket forgatva a levegőben...Valóban nem komoly szimulátor. Arra ott van a PC, mondjuk Assetto Corsa:
jelenleg egy DFGT-m van csak + a Clubsport pedálom... Mégis azon kapom
magam, hogy inkább az ágyban döglök, és a One Maxot pörgetem. LOL.
Ez ilyen "teljesítménykényszer" dolog: a versenyeket meg kell nyerni.Ui: TT-ken így segítségekkel be lehet kerülni az A csoportba? Top1000?
-
thrill
tag
válasz DigitXT #2452 üzenetére
Azért végig nyomtam a játékot már párszor 100%-ig, mint mondtam nem jelentett problémát eddig semmi.
Itt valahogy az AI sorsolással van/volt a gond. Másoknál is előjött. Nem hinném, hogy annyira szarul tolnám, ráadásul csaltam is levágással, ami kb. körönként 4-6 másodpercet jelent. Tuti nem bennem volt a hiba.
De kíváncsi leszek Nektek hogy megy (aki még tolja). Köridőket, adatokat pont azért írtam, hogy lehessen hasonlítgatni.Amúgy meg direkt játszom így. Tudom, hogy gyorsabb lenne helpek nélkül, de már írtam korábban is, hogy nekem így kényelmes. Nem akarok annyira nagy energiákat fektetni a dologba. ha komolyabb szimulációt igénylek, arra ott vannak a játékkonzolok.
[ Szerkesztve ]
-
thrill
tag
Nem voodooztam senkit, esetleg én is meg lettem átkozva.
Viszont nekem nem ment full tuning nélkül, pedig nem csak retry-jal próbáltam, hanem az ellenfelek újrasorsoltatásával (sőt mi több, az alap, zászlós AI-kat rakta be, mivel offline toltam).
Gyakorlatilag majdnem egyesével toltam a tuningokat, hogy hátha elég, de a végén meguntam és rátoltam indet (ekkor már csak vagy 3 volt még hátra).
Ahogy fentebb írtam, így is nehezen lett meg, köridőket írtam. Mondjuk én segítségekkel megyek, de csak low-n van a steering meg a fék is + a kipörgésgátló. De azért elég gyors köröket toltam, s az előtt nem volt ilyen nehézség sehol.Ui.: Jah és a maseratis szériához valóban kell a (majdnem) full tuning (PR miatt - 62 az utolsó), szóval nem ment pocsékba azért.
[ Szerkesztve ]
-
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #2447 üzenetére
És ez az ilyen special challengekben is így van? Mert thrill kollega állítása szerint vagy 15x megpróbálta és nem jött össze:
"Vagy 15x tuti nekifutottam (kevesebb tuninggal soha nem jött össze)."
Feel Good Inc.
-
DigitXT
nagyúr
Sajnos cáfolom. Harmadik alkalommal, nem kilépve is gyengít. Nem kicsit:
szarul van megcsinálva ez az alkalmazkodás, és drasztikus különbség van.Épp ezért szoktam néha érdekességként lőni a köridőket, hogy visszavesz,
és nyertem volna-e harmadikra a nehéz ellenfelek ellen. Pl. egy Endurance,
ami nem volt könnyű, kétszer második voltam 10.4/~11: 11.3-as első ellen.
Harmadikra hiába futottam 12.3-at, az addigi elsőt egyszerűen kivette.
Az addigi harmadik lett így a második ugyanazzal a rém gyenge 8.1 km-rel.Szerk: tudom, ez nem köridő, de pont olyan durva "alkalmazkodás".
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Egy módon lehet megtudni: köridő a verseny végén...
Sajnos a mai napig csinálja, hogy ha 2x nem nyered meg,
kvázi VAN kihívás, akkor a harmadik próbálkozásodra már
drasztikusan visszabutítja az ellenfeleket. Hiába nyernél a
nehéz ellenfelek ellen is, mert pl. az első kettőnél hibáztál.[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #2441 üzenetére
4 körös verseny, nyerni kell, úgy, hogy legalább 1 ellenfelet le kell körözni.
A különbség a random ellenfeleknek és a szarul skálázott nehézségi szinteknek köszönhető vagy én nem is tudom minek, de van aki azt írta, hogy csak pénzes fejlesztésekkel megcsinálta, ami 11/28-at jelent, nekem 22/28-ra kellett feltornásznom (PR 58.9), mire meg tudtam csinálni (amúgy azt gondolom nem terelgetem rosszul a kocsikat a játékban).Feel Good Inc.
-
rumos14
nagyúr
válasz fatorzs #2442 üzenetére
ez "vicces", én most 53,3-ra fejlesztettem...
2x szkippeltem a maserati challenge-nél, az egyik az első lekörözős móka volt, látótávolságon belülre sem kerültem 2 próbálkozást követően. a másik a random kormányrángatás volt, semmi kedvem nem volt hozzá, a balra húzós játék is kb. tizedszerre sikerült. -
Pompi
MODERÁTOR
Engem a 9/3 körözz le 1 autót szivatott. Elég erős versenyzőket kaphattam, mert csak erős gold áldozatos fejlesztésekkel sikerült megcsinálni. Biztos thrill megvoodoozott
Onnantól viszonylag egyszerű volt az egész, és talán még így is "megérte", jött közben is arany, meg a végén is. És nem tudom mi az ára a felturbózott Maseratinak egyébként, de megvan, és elég jól fel is van húzva, talán majd már nem kell a szériájának a letudásakor PR-re gyúrni.Feel Good Inc.
-
l4ci
tag
Na, a Maserati széria is letudva. Nekem ugyan nem pörgette le a 40 aranyat, csak a kocsi volt a garázsban, igaz az már jóval az utolsó pár küldetés előtt. Az egyik legszivatósabb kihívás az összes közül, a random kormányrángatós volt - szerintem. Már csak egy szintlépés és a LaFerrarira is lesz pénzem és megint ott leszek, ahol a frissítés előtt: 99%...
-
DigitXT
nagyúr
válasz callmeakos #2228 üzenetére
Nem maradtál le semmiről: egy szar az egész. Én felmásztam wifire, erre az üzenetre: ugyanaz a 3G net van mögötte, de hát ezt nem tudja. 5-ből 4x kivág. Hiába nyerek amúgy. Lagos az egész, és 3 (három!) pálya váltogatja egymást (a C ligában). Még egyet kéne futni a B-hez, de Laguna Secán kb. 1 kört nem bír ki disconnect nélkül. Ne kérdezd miért. Melbourne és Silverstone "stabilabb", de uncsi így: kilépkednek az ellenfelek, vagy őket is kivágja, nem lehet tudni.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Milka 78 #2435 üzenetére
Nekem nem kifejezetten a GFX-szel volt bajom, hanem egyáltalán nem tudtam a programot telepíteni a marketről (bocs, Play áruházból) a gariban lecserélt telefonomra. A GFX tkp. csak kényelmi megoldás: fájlmásolással le lehet butítani a grafikát, és némi "csúnyaság" fejében pörög, mint a csocsóbábu. 60 FPS körül biztos megvan, rengetegszer vajsima, egész más érzés, mint a One X-en volt.
[ Szerkesztve ]
-
Kronok
tag
ez is úgy lesz mint a Miura-nál, adott időpontokban az első x akinek sikerült kattintania az megtudja venni, ha nincs kedve végig tolni valakinek a 10 állomást akkor így is hozzájuthat
mondjuk olyan még nem volt, h egy szériában 2 autót is csak úgy megkapunk ingyéMiura-t még lehet amúgy vásárolni? vagy az már lezárulhatott?
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Kronok
tag
válasz rumos14 #2429 üzenetére
lepörgeti a 40 aranyat, és mutatja a kocsit és gratulál hozzá, a garázsba belépsz és ott a kocsi
az utolsó futam egy mezei 5 körös futam semmi extra, miután meg lett a futam nem szervizeltem a kocsit nehogy vmi oknál fogva ha esetleg jár a kocsi ingyen alapon gondoltam én, nehogy ne adja meg mint az előző szériákban volt ilyen eset, nem szervizeltem meg kaptam a kocsit. a visszaszámlálás meg eltűnt a kocsi limitált felirata fölött, gondolom akik nem csinálják meg a szériát azok 14 nap múlva megvehetikNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Kronok
tag
Stage 10 - Catalunya
Challenge 1: 1 kör
Challenge 2: Endurance - meg kell előzni 14 autót
Challenge 3: 2 kör - a kormány nem egészen tökéletes, balra húz
Challenge 4: 1 kör - a kormány nem egészen tökéletes, rángatózik random
Challenge 5: 4 kör - 12 autót kell lekörözni
Challenge 6: 5 körjutalom: 40 arany, Maserati Granturismo MC Stradale Limited
Challenge 3: a féket kell előszeretettel használni mikor megindult a kocsi, akkor meg lehet fogni és nem dobál le az aszfaltról, a célegyenes előtti és a célegyenes végénél van egy bizonyos pont ahol nagyon beindul a kocsi alattunk ott kell figyelni, de a második kanyarban is figyelni kell, a pálya többi szakaszán nem olyan vészes
Challenge 4: ez rosszabb az előzőnél mert váratlannál váratlanabb helyzetekben úgy ki dobja a kocsit az aszfaltról a fűre, h esélyed nincs megfogni, ezt én online tudtam csak megcsinálni mert a gépi ellenfelek ellen esélytelen volt
Challenge 5: 4 kör - 12 autót kell lekörözni - 18 autót sikerült és a 19 éppen, h áthaladt a célon a 4 kör végén , pénzes fejlesztést öltem még csak a kocsiba úgy sikerült ez, a 3. kör végefelé kezdtek megjelenni a kocsik de nagyon lassan haladnakNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
hmgeri
csendes tag
Version 2.7 - Android Crash On Startup While Offline – Firemonkeys
Hi Racers,
The Team are currently investigating a crashing issue that is affecting some Players when you attempt to load the game while offline.
If you are currently experiencing this, you will need to load the game while connected to the Internet, and then sign out of Facebook from the Settings menu. You will then be able to access the game while offline.
Ez most akkor most mit is jelent valaki forditsa le nekem legyszi! -
Kronok
tag
válasz rumos14 #2421 üzenetére
a 2 perc alatti nyerés annyira nem nehéz olyan 1:40 - 1:45 között lehet hozni az 1 kört, pénzes fejlesztésekkel nekem aközött volt az időm
igen az utolsó 2 körös egy sima versenyaz utána következő etappon 0,75G-s úttartással kell nyerni, ez nem nehéz
ezt nem értemNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
rumos14
nagyúr
csináltam egy felhőmentést előzetesen, de úgy döntöttem, inkább szkippelem a lekörözős feladatot, mert elsőre nem sikerült, és még csak látótávolságon belülre sem kerültem.
az utána következő etappon 0,75G-s úttartással kell nyerni, ez nem nehéz, most sikerült. sztem a 2 perc alatti kör is meglesz.
az utolsó 2 körös challenge egy sima verseny ahol nyerni kell? -
Kronok
tag
Stage 9 - Catalunya
Challenge 1: 1 kör
Challenge 2: 3 kör - az első körben a mezőny végén kell kullogni, aztán a top 10-ben kell végezni
Challenge 3: 4 kör - az utolsó autót meg kell előzni
Challenge 4: 1 kör - a kormány rásegítés nélkül kell győzni
Challenge 5: 1 kör - 2 perc alatt kell teljesíteni a kört
Challenge 6: 2 körjutalom: 25 000 pénz 30 arany
Challenge 3: 4 kör - az utolsó autót meg kell előzni - ez lehet egyszerű de nehéz is, nekem csak pénzes fejlesztésem van és sikerült első próbálkozásra, ez függhet a kapott ellenfelektől is
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
DigitXT
nagyúr
válasz Edebácsi #2417 üzenetére
Próbáld meg levenni a grafikát Low-ra, tök felesleges pl. a tükör (annyira nem erősek a gépi ellenfelek, hogy érdemben védekezni kellene ellenük, feltartásra meg ha muszáj, ott van a lemaradásjelző ikon, hány méterre van, melyik irányból próbálkozik), viszont ha be van kapcsolva, jelentősen lassítja a játékot.
-
Edebácsi
csendes tag
Sziasztok!
Sikerült feltenni a telóra (THL W200S) a játékot. 4.2.2 android van rajta. 8 magos elvileg elég erős teló. A játék mégis elég idegesítően akad rajta. Élő háttérkép van a telefonon, és amikor visszalépek a főképernyőre azt veszem észre, hogy ha fut a rr3 folyamatosan cseszteti a mozgásszenzort, mintha jobbra balra rángatnám a telót, olyan a háttérkép.
Valaki tapasztalt már ilyesmit?Köszi,
Ede[ Szerkesztve ]
-
thrill
tag
"fébukba be vagyok lépve nem hiszem sok köze lenne a dolognak ehhez"
nekik talán jobban hiszel
https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/articles/203387464-Version-2-7-Android-crash-on-startup-while-offline -
thrill
tag
Hát nem tudom, akkor ezek szerint béna vagyok. Vagy más ellenfeleket sorsolt Neked.
Arra emlékszem, hogy kb.1:27-es köröket mentem már a végén, a leggyengébb ellenfél meg 1:54-eket és kb. 8 perc volt az összideje. Vagy 15x tuti nekifutottam (kevesebb tuninggal soha nem jött össze).De ahogy láttam más is küzdött vele, többeknek is csak full tuning után sikerült. Valakik meg a 8. nappal szívtak, amit viszont én nem értek, mert emlékeim szerint 15 perc alatt lenyomtam az egészet.
-
hmgeri
csendes tag
Stage 9 3.etap körözz le 4kör alatt legalább 1autot letudva! Nem is volt nehéz simán nyolcig jutottam ja és nincs fulra tuningolva a verda! 😃
-
thrill
tag
Akkor ajánlom a 9. nap 3. etapját szeretettel.
A feladat "egyszerű": négy kör alatt lekörözni legalább egy autót a katalán pályán.Akinek nincs elég goldja a full(!) tuninghoz, vagy gyengék az idegei, az inkább válassza az olcsóbb(!) megoldást és skipelje az egészet 40-ért. A teljes tuning arra elég, hogy az utolsó kör utolsó kanyarban meg tudsz előzni 1, vagy 2 autót (persze úgy, hogy csontra nyomtad mind a négy kört és hiba nélkül vetted a kanyarokat). Én még csaltam is, mert az utolsó sikánt mind a négyszer levágtam fullra.
-
Lirion
addikt
Abban a dragben annyi a lutri, hogy szar autókat kell kifogni ellenfélnek. Nekem extra tuning nélkül is 4-5. próbára meglett. Belépsz a versenybe, nyomsz egy retiret, akkor láthatod, hogy az ellen milyen autókat kapott, ha megfelelően rosszak, akkor mehet a retry, ha erősek, akkor nyomsz egy continue-t és újra kezded.
-
hmgeri
csendes tag
Sziasztok meg tudná nekem valaki irni miket kell csinálni a stage 9-nél?
-
Pompi
MODERÁTOR
Nekem ment rá némi goldos upgrade hogy menjen az a drag, de közel sem fullra, annyit nekem sem ért volna meg. Told végig, ne nyirvákolj , mert innentől az összesről le fogsz így maradni. Ez a Maseratis challenge vissza is fog termelni aranyat.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Djuree
félisten
van benne egy gyorsulás, asszem a 6. szériában, még a legelső versenyzőt se tudom lenyomni, pedig minden kredites upgrade megvan. olvasgattam neten, egy srácnak kb. huszadjára lett meg full! goldos upgradel.
nekem nem ér annyit hogy feltoljam, főleg hogy meg se akarom venni a gépet.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
DigitXT
nagyúr
válasz Edebácsi #2403 üzenetére
Pompi nemrég linkelte az aktuális apk-t. Azt letöltöd, telepíted:
az ismeretlen forrásból származó programok telepítését addig
engedélyezni kell, utána kikapcsolhatod megint. Kb. ennyi.Első futtatáskor párszáz megát leránt, utána (mondjuk) FB-vel
visszatöltöd a profilodat, aztán jöhetnek az assetek (+sok MB). -
Edebácsi
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem.
Samsung táblagépen játszom, de az új frissítés óta leáll folyamatosan a játék ha nem vagyok netre csatlakozva. Régebben elég volt naponta 1x netre csatlakoztatni, és akkor megkaptam a napi bonuszt meg mentett.
Most szeretném inkább a telóra tenni a játékot, de a teló nem támogatja. A teló gyártója szerint feltehető, de nekem nem megy. (THL W200s, nem rootolt.) Elvileg file-bol fel lehet tenni, csak Play Áruházból nem. Valaki meg tudja mondani hogy tudnám feltenni rá?Köszi,
Ede[ Szerkesztve ]
-
Kronok
tag
egy álom a Maserati-t vezetni mint a Lamborghini frissítés 2 kocsiját, azok egy elbaltázott semmirevalók
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Poco F3 5G 8/256 Ocean Blue
- Zalman ZM650-EBT (hibás) eladó
- Újszerű ASUS OLED Zenbook! Csak 1 kg! 13,3 coll/i5-1135g7/512SSD/16GB 4267Mhz RAM
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest