Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5022) Nert


Nert
csendes tag

Szervizelni akárhányszor lehet. Ilyen nincs, hogy két-három vagy X javítás után kérhetsz cserét. Aki nem hiszi járjon utána, ez törvény. Olyan sincs, hogy X napon belül kell megjavítani. Sajnos többféleképpen lehet értelmezni az idevonatkozó törvényeket és ez a forgalmazónak kedvez. Stresszes az eljárás és még neked kell bizonygatni, hogy rossz a telefonod, több hónapon keresztül ráadásul. Ki kell keresgélni az idevonatkozó jogszabályokat, ez sem olyan egyszerű, mint amilyennek tűnik. Sok múlik például egy-két szón, hogy elhangzott-e a reklamációnál vagy nem. Ezt egy "másik oldalon" dolgozó ismerőstől tudom és bizonyságot szereztem róla, hogy tényleg. Kezd egyre több ügyfélszolgálat emberi hangot megütni, de ettől még nem leszel előrébb, ugyanúgy teszik a hülyét, hogy ők nem tapasztalják a hibát. Még ha kiveri a szemüket akkor se. Azt várják, hogy mikor fáradsz bele. Nem az észt akartam osztani, sajnos végigjártam nem egyszer és nem is kétszer. Ne add fel!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.