Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5001) djstavross válasza Skynet258 (#5000) üzenetére


djstavross
tag

Hidd el, képzeletben minden érintettet megöltem...2X. :DD
Egyébként még1 érdekesség a prospektus kapcsán: "Alapjellemzők Op.rendszer Android 2.2 Froyo (Gingerbread frissítési lehetőség)" Erre hol van lehetőségem????????? :DDD

(#5002) Sca válasza Skynet258 (#5000) üzenetére


Sca
csendes tag

"Azt azért tegyük hozzá, hogy "még remekül funkcionál"... Nálam is hetekig jó volt, aztán hopp, meghülyült"

Nem várok csodákat. Természetesen előfordulhat a 3 hónap után is, hogy megdöglik. De leszámítva a saját hülyeségemet, hogy a kitakart szenzor miatt nem tudtam lerakni a telefont ( :)) )idáig semmi problémám nem volt: Reggel bekapcsolom, használom, újratöltöm és este kikapcsolom. Szuper.
Ha meg megdöglik egy évnél korábban, akkor a lábammal szavazok az LG-ről.

[ Szerkesztve ]

(#5003) tome.jr válasza djstavross (#4998) üzenetére


tome.jr
addikt

kijelző miatt vagy cserét kérek a 2x-ből, vagy másik készüléktípust és elállok ettől

Ilyen opciód sajnos nincs ha 3 napon túl vagy a vásárlástól (ekkor is max cserét kérhetnél) ha meg neten vetted akkor 8 napon belül elállhatnál a szerződéstől indokolás nélkül, gondolom ezen a határidőn is túl vagy már. Marad a szervíz, ahol első körben javítani fogják a készüléket (kijelzőt + szoftvert?). Ha a javítás után is előjönnek a szoftveres hibák valószínű még egy kört kell fussál, utána viszont kérhetsz cserét. Ha az is hibás akkor zseton vissza. Sajnos ezt végig kell járni. Persze ha kivered a balhét akkor lehet már az első sikertelen javítás után visszaperkálják a zsét, de elvileg nem kötelesek.

Egyébként örülök, hogy végre eljutottál oda, hogy leadd a készüléket szervízbe. Ezt másnak is javaslom, hogy a fórumbeli izmozás és anyázás helyett válasszák ezt az opciót. Ez volna amúgy a normális. Attól, hogy valaki naponta 5x leírja ide, hogy szar a telefonja senkinek nem lesz jobb, a készülék sem fog megjavulni. Max hangulatkeltésnek jó, de ez már kezd kicsit unalmas lenni. Kb 1-3 hét mire kijön az új szoft (remélhetőleg) addig meg elvan a telefon a szervízben. Vegyetek elő a fiókból egy másikat és addig használjátok azt vagy kérjetek cserekészüléket a szervíztől. Minden meghibásodott műszaki cikk esetén végig kell járni a szervizes kálváriát, ebből a szempontból a 100 ezer forintos telefon sem kivétel, ugyanígy elromolhat a 200 ezres videókártya stb. Attól mert valaki 100 pénzért vett telefont sehol nem fogják összeszarni magukat se a kereskedésben se a szervízben. :R

[ Szerkesztve ]

(#5004) killer2 válasza jooker82 (#4951) üzenetére


killer2
tag

Nem, sajnos ezen már nincs fólia, használtan vettem és akkor nem találtam rajta semmit. Elég idegesítő a dolog, de ez van. Azt nem értem, hogy anni iPod Touch-ot, amin elvileg ugyanez az üveg van, miért nem sikerült egy év alatt megkarcolnom, pedig arra nem vigyáztam ennyire.

#4877: Tegnap végigpróbáltam vagy 4 lejátszót, de sajnos mind torzít. Nem értem, hogy mi lehet. Vezetékes fülessel tökéletes, csak BT headsettel csinálja. Az a fura, hogy nem fogható a BTre, mert pl youtube-ról tökéletesen szól minden. Videót még nem néztem, ami alatt értékelhető zene lenne, de pl amit a telefonnal vettem fel, azon se hallottam, hogy torzítana.

[ Szerkesztve ]

(#5005) djstavross válasza tome.jr (#5003) üzenetére


djstavross
tag

Szeva Tome!

Tisztában voltam vele, hogy olyan opcióm nincs, de egy próbát megért. Egyébként félreértés ne essék, nem adtam le a készüléket, csak kiváncsi voltam mennyire működik a környéken a bürokrácia, illetve, hogy mennyire lesznek készségesek úgy, hogy a céggel van vagy 20-30 efizes szerződésünk. A vélemény megvan. A lényeg, hogy Budaörsre fogom bevinni, mivel néhány éve pest környékén lakom. Azért annyi még történt az elmúlt pár percben, hogy felhívtam a fogy.védelmet, ahol egy ügyvéd nagyon segítőkészen elmondta, hogy azért próbáljam meg első körben a forgalmazóval és a gyártóval leboxolni a dolgot, aztán nagyon szívesen rárepülnek a témára. A félrevezető prospektustól meg egyenesen megindult a nyáltermelése. :) Nah jó nem viccelődök, tényleg rendes fazon volt és a mai nap max őt lehet pozitív karakterként megemlíteni.

Azért az a kérdés még fenn áll, hogy mi lehet ez a Gingerbread frissítési lehetőség??? Illetve van-e lehetőség valamilyen más Androidos rendszerre átállni? Vagy várnunk kell?

szerk.: egyébként már betettem a telót az étkészletek közé...jó lesz tortalapátnak. :DDD Szép, nagy, vékony és csillog is. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#5006) Skynet258 válasza djstavross (#5005) üzenetére


Skynet258
veterán

Szimplán beleírták, csak kifelejtették azt a szót, hogy "hamarosan". Persze még úgy is kamu lenne, így meg főleg. :D Váráson kívül mást nem tehetsz. illetve de, süthetsz sütit, hogy felavasd az új tortalapátot. :DDD

https://geekpulse.hu

(#5007) SBMke


SBMke
tag

Sziasztok!

Ritkán irok ilyet, de csak hogy ne csak anyázás és negativ legyen, én teljesen elégedett vagyok a teloval a tudásával, valamint ugy ahogy van az egésszel.
Tény 1x nekem is volt olyan hogy hivtak és nem jelezte, de ahogy eddig feltünt nekem az eddigi beszélgetések ( inkább nevezném anyázásoknak ) valamint a saját tapasztalatbol, ha neponta egyszer vagy 2 naponta egyszer ujra van inditva a masina, akkor semmi baja nincs az ég világon és nem csinál ilyesmiket. Tudom nem szabadna hogy igy legyen, bár én azt mondom ennyi böven belefér még a legjobb cuccoknál is. ( csak mellékesen jegyzem meg hogy egy windowos gépet is folyton ujra kell inditani mert valami baja mindig van ... ) jo tudom, ez linux alapu .. node akkoris.

Amit eddig észrevettem hogy napi 1 restart, és semminek semmi baja.

Szoval összességében én TÉNYLEG elégedett vagyok vele.
És ha ajánlanom kellene akkor csak a sok anyázás miatt nem tenném nyugodt szivvel.

Gyári stock rom 10c asszem, eddig nem éreztem szükségét frissiteni. Megvan már egy honapja és nem rootolt.

-- SBM --

(#5008) tome.jr válasza djstavross (#5005) üzenetére


tome.jr
addikt

A 2 gb-os sd kártya jó fogási pont, de ezzel nem fog megoldódni a szoftveres hibád. Fogyvédelemmel már jártam úgy, hogy telefonban baromi jókat mondtak aztán mikor kértem tőlük írásban egy állásfoglalást, akkor pont az ellenkezőjét írták le. :)

Mindenképp várni kell ha hivatalos szoftot akarsz. Én továbbra is javaslom az általam használt romot, immáron 16 napja fenn van, nem volt vele gondom. A ram hack miatt van pár probléma, ezek mondjuk engem nem izgatnak:
- nincs full hd videó felvételi opció és nem is játsza le azokat, 720p felvétel működik
- képek nagyításakor az alsó részük helyén üres fekete rész látható

Ezen felül a telefon tökéletesen működik, hívások ki vannak jelezve, sms-eket megkapom, beszédhang tiszta, érthető, wifi egyből csatlakozik, soha nem dobja el, 3g stabil, mindig talál jelet.

Egyébként a napi restartot én is támogatom biztonság kedvéért azoknak akiknek problémás a készülékük, bár nekem nincs rá szükségem.

[ Szerkesztve ]

(#5009) Rotate válasza killer2 (#5004) üzenetére


Rotate
veterán

esetleg ha kikapcsolod az EQ-t a lejátszóban?

(#5010) killer2 válasza Rotate (#5009) üzenetére


killer2
tag

Nincs bennük EQ, ha van, akkor azzal max javítani tudok a hangon. PowerMP3ban (remélem ez a neve) nem kapcsoltam be egyáltalán, PlayerPro ban meg dierk DSP packet kell elszedni hozzá. Ezt meg is tettem, de csak próbálkozni, hátha el tudom tüntetni a torzítást. Sajnos nem jött össze.
Teljesen tanácstalan vagyok, hogy mi lehet. Az a kár, hogy a CM7ben még nincs BT lejátszás, így 2.3 alapon nem tudtam tesztelni.

(#5011) mycso válasza tome.jr (#5003) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

Már leírtam nagyjából, hogy mi a bajom az add le a szervizbe projektel, de akkor mégegyszer részletesebben: ugye beviszem és hülyének néznek mint a kollégát ez az első, majd 2-3 hétig ide-oda postázgatják és frrissítenek rajta egy szoftot...szupi ugyan ott leszek mint most...vagy kicserélik és szintén ott leszek mint most, szoftvert én is tudok frissíteni másik telefonra pedig nincs szükségem, tehát amíg ilyen opciók vannak minek vigyem szervizbe?

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#5012) Zlika


Zlika
aktív tag

Sajnálatos ez a sok hiba/gond amit itt olvasok.Lassan úgy érzem én vagyok az egyedüli akinek nincs baja a telóval.Az elején nekem is voltak gondjaim főleg fagyások,de (talán) a uk v10d megoldotta.Annyi mod-om van hogy launcher pro-t használok,meg rootoltam a biztonság kedvéért.Ezen kívül minden hivatalos.És mondhatom hogy remekül működik,villám gyors semmi fagyás,nem kell újraindítgatni és ha nem használok 3g-t akkor az üzemidő is rendben van.Én voltam talán az egyik első hozzászóló a topikban de egy ideig nem jelentkeztem pont azért mert nem volt miért.Mindenesetre akiknek nem okés a szerkezet azoknak kívánom hogy oldódjon meg,akinek jó az használja egészséggel,az enyémnek ajánlom hogy maradjon így,az lg-nek meg... ...hmm toll a fülébe! :D Haladjanak a gingerbread-el!!!
Jah az igazsághoz hozzá tartozik hogy nekem is van azért két probléma:az egyik hogy max hangerőn recseg a csengőhang,a másik meg a már-már természetes bevilágítás.Bár az is olyan szinten hogy ha anno nem írja valaki talán a mái napig nem veszem észre.
Kitartás srácok!Ne dobáljátok ki a telokat mert akkor nem lesz support! (jah hogy most sincs???Akko bocs...) :D

(#5013) tome.jr válasza mycso (#5011) üzenetére


tome.jr
addikt

Akinek jelenleg problémája van a telefonnal annak 4 lehetősége van:

1. Szervíz
2. Eladás
3. Custom rom + bb cserélgetés
4. Várakozás

Lehet ragozni a témát de végső soron ezek közül kell/muszáj választani.

(#5014) KonzolKartel

Én teljesen megvagyok elégedve a telefonnal. Tudom, hogy mik az android hátrányai, milyen hibák lehetnek benne.

szerk.: az üzemidőm fos, de én extrém júzer vagyok. Napi 20-25 hívás, 4-5 email, 15-20 sms, 2,5-3 óra 3G. Ez így konkréten egy napot nem bír, de vettem még egy töltőt:).

[ Szerkesztve ]

Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007

(#5015) jooker82 válasza mycso (#5011) üzenetére


jooker82
nagyúr

Hivd fel az LG központi szervizét,h szoftveres gonddal ők mit tennének.....Milyen szoftverziót javasolnak....
A gt540 -t repedt aksi miatt,nekem 5 napon belül visszaküldték a szervizből,pedig a vodához vittem be...Ők felküldték az LG-hez és 5 nap múlva jött az sms,hogy mehetek érte...és kaptam rá plusz egy hét garihosszabbitást....
Annyit kell tenni előtte,hogy felhivtam az LG ügyfélszolgálatot és elmondtam,h megrepedt az aksi....igy gyakran újraindul stb..(ami nem igaz) :N és kérte az IMEI számát,mondta,hogy vigyem be onnan ahonnan vettem és megoldják...
5 nap múlva új aksival megis kaptam...
De mikor vittem a vodához,a repedtsarkú szőke cica nézi,h mibaja a telefonnak,mondom aksirepedés.....ja ez külső hiba ilyennel nem foglalkozunk....mondom :W kissé ideges mosollyal,h én már lebeszéltem az LG-vel és irjad megfele azt a szar papirt és küld fel....
Elált a szava és felküldte...szóval nem ezekkel a szőke ciklonokkal kell az ilyet megbeszélni.... :N :(

[ Szerkesztve ]

LG G2 32 GB 4.4 AOS

(#5016) Tesztelo.hu


Tesztelo.hu
senior tag

Na, rájöttem, hogy a tegnapi problémát, hogy nem jön fel a billentyűzár és nem kapcsol készenlétire a Handcent SMS okozza. Legalábbis amíg nem jön SMS-em, addig jó, után meg nem. Be van kapcsolva a Popup, de az is, hogy 30 mp múlva kapcsoljon készenlétibe, mégsem teszi. Lehet, hogy áttérek Go SMS-re...

(#5017) manoska


manoska
tag

3 hétig volt a szervizben a telom bevilágittás miatt,kicserélték az előlapot meg az érintőplexit.Gondoljátók jó lett csunyábban látszik mint elötte! :W :W

(#5018) C.Brigante válasza djstavross (#4998) üzenetére


C.Brigante
veterán

nem semmi sztori!!! konzekvencia: "Magyarország" ppfffff

(#5003) tome.jr: öööööö és most jobb a helyzete, h elvitte a szaros szervizbe?? hm?

(#5011) mycso: ott a pont!

[ Szerkesztve ]

uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ / 

(#5019) jooker82 válasza C.Brigante (#5018) üzenetére


jooker82
nagyúr

Ha megsem próbálja,akkor azt hiszem,még nincs ott a pont.....sirni én is tudnék itt,de inkább tennék érte,h jobb legyen.....
Nekem a boltigarisat is szervizelte volna az LG,pedig az nem az ő saruk......Irták,h küldjem közvetlen hozzájuk....Tehát az ő hozzáállásukkal nincs gond...az ittenieknek kellene változtatni...

LG G2 32 GB 4.4 AOS

(#5020) C.Brigante válasza jooker82 (#5019) üzenetére


C.Brigante
veterán

figyuszkamigyuszka :) nem érted a lényeget, ha visszaviszed tegyük fel még ki is cserélik egy "újra" 95% hogy ugyanolyan moslékot kapsz! Utána kezded előről?? Ha már ilyet kiejtenek a szájukon, hogy bukott típus a 2X, onnantól kezdve nemigen van miről beszélni csere ügyben!

uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ / 

(#5021) jooker82 válasza C.Brigante (#5020) üzenetére


jooker82
nagyúr

Addig ezt nemfogom tudni elhinni,amig pl nekem jól működik másfél hónap után is és még itt sokmindenkinek....
Azért van a garanciapapir....nem zsebkendőnek..... :N

LG G2 32 GB 4.4 AOS

(#5022) Nert


Nert
csendes tag

Szervizelni akárhányszor lehet. Ilyen nincs, hogy két-három vagy X javítás után kérhetsz cserét. Aki nem hiszi járjon utána, ez törvény. Olyan sincs, hogy X napon belül kell megjavítani. Sajnos többféleképpen lehet értelmezni az idevonatkozó törvényeket és ez a forgalmazónak kedvez. Stresszes az eljárás és még neked kell bizonygatni, hogy rossz a telefonod, több hónapon keresztül ráadásul. Ki kell keresgélni az idevonatkozó jogszabályokat, ez sem olyan egyszerű, mint amilyennek tűnik. Sok múlik például egy-két szón, hogy elhangzott-e a reklamációnál vagy nem. Ezt egy "másik oldalon" dolgozó ismerőstől tudom és bizonyságot szereztem róla, hogy tényleg. Kezd egyre több ügyfélszolgálat emberi hangot megütni, de ettől még nem leszel előrébb, ugyanúgy teszik a hülyét, hogy ők nem tapasztalják a hibát. Még ha kiveri a szemüket akkor se. Azt várják, hogy mikor fáradsz bele. Nem az észt akartam osztani, sajnos végigjártam nem egyszer és nem is kétszer. Ne add fel!

(#5023) jooker82 válasza Nert (#5022) üzenetére


jooker82
nagyúr

Ez mind cégfüggő......
De aki nem próbálja meg,az nem is fog sikerrel járni...

LG G2 32 GB 4.4 AOS

(#5024) tome.jr válasza C.Brigante (#5020) üzenetére


tome.jr
addikt

Próbálj már meg kicsit konstruktív lenni a jópofizás és kötözködés helyett. Szerinted mi a megoldás? Adja el mindenki akinek gondja van az apróban bukóval hibátlanként? Ez lenne a nagy ötlet? Vagy van esetleg valami olyan meglátásod is ami kicsit előre viszi az ügyet? Az, hogy egy noname szervízben egy noname szervizes ki tudja milyen indíttatásból azt mondta, hogy a 2X megbukott, szerinted jelent bármit is? Hadd sz@rjam már le, hogy Nyír1 főparaszt szervizese mit nyilatkoztatott ma ki. Honnan veszed, hogy a cseredarab 95%-ban hibás lesz? Olyan dolgokat közölsz tényként amiről lövésed sincs. Lehet az egész nem is szoftveres hanem hardveres hiba miatt van. Jópáran leírták ma is, hogy semmi gondjuk a telefonnal a gyári rom mellett. Eladtad a telefonod, örülj neki, használd egészséggel amit vettél helyette.

Akinek gondja van a telefonnal írja le, próbálunk segíteni, van is megoldás, kicsit mókolni kell vele, de használható lesz a telefon némi kompromisszummal.

Komolyan elegem van ebből ami az utóbbi napokban itt folyik. Ha ez így megy tovább kérni fogok modkerben egy nagytakarítást.

(#5025) tothl válasza tome.jr (#5024) üzenetére


tothl
addikt

Ja es hadd ne menjunk bele ezeknek a nyikhaj szervizeseknek a minositesebe...

(#5026) Skynet258


Skynet258
veterán

Nekem most filmézés közben (mármint a tévén néztem a filmet nem ezen) egyszercsak restart-olt... hallom ám az induló zenét... kesernyés mosollyal beütöttem a PIN kódot, és mentem vissza filmet nézni. :D

C.Brigante:hagyd el a topikot, szítod a feszültséget, meg a stresszt, haggyad abba... :( :DDD

[ Szerkesztve ]

https://geekpulse.hu

(#5027) C.Brigante válasza tome.jr (#5024) üzenetére


C.Brigante
veterán

na látod, le is írtad mi a megoldása, vagy minél előbb megszabadulsz tőle vagy simogatod és várod a messiást!
Komolyan hagyd már ezt a rendreutasító viselkedést, ha nem tetszik amit írok, akkor válaszolsz hasonló stílusban vagy nem írsz semmit. Szerintem tök egyszerű! Topik felügyelő vagy, vagy mi a tököm? Közel a 35-höz ne mond már meg mit tegyek és mit ne! Köszi szépen!

ja, akkor más lenne a szájízed ha éppenséggel nem mondtam volna, h eladtam, csak ugyanúgy leírnám a véleményem? Persze, h más lenne.

Skynet258: dehogy hagyom :DDD

[ Szerkesztve ]

uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ / 

(#5028) C.Brigante


C.Brigante
veterán

na jó, elnézést mindenkitől aki esetleg úgy érezte, h nyers voltam! Ígérem nem írok többet ide! :)

uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ / 

(#5029) tothl válasza C.Brigante (#5028) üzenetére


tothl
addikt

Szerintem nyugodtan.
En 110ert vettem a cuccot ha fos lenne kurva merges lennek, teljesen jogos a felhaborodas. Ami szar nem kell dicserni es az ujonnan jotteknek segithet. (pl. nekem mondjuk nem mert kb. ahogy olvastam utana mindegyik uj kutyu szar de csak megvettem ezt bizva benne, hogy hatha, mert kisebbel nem ertem be.)
Addig jo mig minden velemenyhez van ellenvelemeny is.

(#5030) mycso


mycso
veterán
LOGOUT blog

CM7-es romokkal mi a helyzet, konkrétan a ginger 2.3.4-es cm7-ekkel, ezekkel próbálkozott már valaki???

Ma jelent meg belőle valami [link] örül neki mindenki, szerintem mindjárt felpattintom. Csak még azt nem tudom, hogy azt rakjam-e, vagy az eredetit: [link] ?

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#5031) Bagoly81 válasza tothl (#5029) üzenetére


Bagoly81
aktív tag

nekem volt már okos telefonom 2004 ben. azota tartom a szintet, nehogy azt higgyétek, hogy régen jobb volt sosm lesz jó teljessen egy telefon sem, tul bonyolultak már, plusz állandóan fejlődik a hardver ,szoftver , nemtudnak az alkalmazkodni rendesen. ez ilyen , kell még néhány hónap mire lesz itt jobb rom nekünk. ez mindig is igy volt.

akiszentségel menjen vegyen egy kifortt készüléket és azt használja, jogos a felháborodás, de a fejlődésnek ára van

(#5032) Balázs1986


Balázs1986
addikt

<kifakadás>
Szidhatjátok a szervizet, ahogy akarjátok. Oszthatjátok azt, aki azt mondja, vigyétek be. Vagy, mióta ez a nagy e-lázadás elkezdődött, most először elgondolkodhattok 30sec-re: Mit akartok elérni?
Vissza akarjátok kapni a pénzeteket? Akkor menjetek a fogyasztóvédelemhez. Tudjátok, mit fognak mondani? Semmit. Elküldenek a szervizbe, mivel ha valami hibázik, akkor azt oda kell vinni. Mondhatjátok, hogy "úgyis szar lesz", a kutya se fog vele foglalkozni. Ha megvan a szerviz és utána is sz*r lesz, legalább lesz egy papírotok, hogy ezt már egyszer eljátszottátok. Innentől fognak tudni kezdeni valamit veletek. És ne higgyétek, hogy ez csak nálunk van így.
Vagy esetleg ezt a telefont szeretnétek normális állapotban használni? Azt akarjátok, hogy megjavítsák a hibáit? Akkor megint csak szervizeltetni kell. El lehet gondolkodni, hogy honnan a p*csából értesül egy cég arról, ha /széria/hibája van a termékének. Egy lépésnek tényleg jó a levél, de ezt talán valamivel nyomatékosítani is kellene. Pl. hogy számszerű adatokat kapnak (gy.k. leadott telefonok). Ők se hülyék, hogy x ezer telefont egyenként cserélgessenek akár többször is, holott egy update, vagy hw probléma esetén a hibás alkatrész újragyártása és cseréje megoldhatja. Nekik is az az olcsóbb (ha korrektségből nem is, de emiatt lépniük kell).
Vagy az a cél, hogy minél előbb megszabaduljatok tőle? Akkor valóban el lehet adni. Akár így is, ahogy van, szervizelés nélkül. Mit értek el? Azt, hogy a leendő új tulajdonost megfosztjátok attól, hogy egy TALÁN jó / valamivel jobb telefont kapjon. Ráadásul amit tőletek vett, ő már garantáltan nem ingyen javíttatja. Korrekt hozzáállás ez is.
Nem hiszem el, hogy ennyire nem értitek, hogy akkor történik valami, ha az ember megmozdul érte. De kényelmesebb a székből fórumokban anyázni, igaz...és akkor beszélhetünk a mentalitásról. Nőjetek már fel. Ettől az "ez a tipikus magyar mentalitás" szövegtől amúgy is mindig kiráz a hideg...itt nyilván mindenki körbejárta a világot és nagyon jól látta, hogy bárhol máshol minden mindig csillog, nincsenek ugyanúgy korrekt / bunkó hozzáállású emberek vegyesen.Csak nehogy egyszer meglepődjetek.
</kifakadás>

[ Szerkesztve ]

(#5033) Balázs1986 válasza Balázs1986 (#5032) üzenetére


Balázs1986
addikt

Elnézést, a "Ráadásul amit tőletek vett, ő már garantáltan nem ingyen javíttatja. Korrekt hozzáállás ez is." rész hülyeség, -nemszóltam- kategória. Az erős hangnemért szintén elnézést. Csak ez már kezd nagyon fárasztó lenni.

[ Szerkesztve ]

(#5034) KonzolKartel válasza Balázs1986 (#5033) üzenetére

+1. Már ha lehet:).

Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007

(#5035) szikla


szikla
csendes tag

Sziasztok!

Én az elsők között vettem 2X-et. Az enyém német Vodafone-os kártyafüggetlen, GSM boltban vettem. Nincs rajta task killer, nincs rootolva, gyári szoftverből a v10d van rajta.Esténként kikapcsolom és felrakom a töltőre, reggel leveszem és bekapcsolom. A típushibákon kívül, pld. a kamera gyengeségei, egyik hiba sem jelentkezett nálam, tökéletesen üzemel. A kijelző ragasztása is tökéletes, lehet hogy az első szériára jobban odafigyeltek. Akkor sikerült fejreállítani mikor a task killert felraktam, hogy több memória legyen. Állandóan leálltak az alkalmazások, újraindult a készülék és lemerült. Levettem róla azóta semmi baja. Azért írtam, hogy ne csak negatív példa legyen a készülékkel kapcsolatban.

[ Szerkesztve ]

(#5036) Oberthur


Oberthur
tag

Én is szeretnék csatlakozni a pozitív táborhoz! Nekem sincs semmi problémám a készülékkel!
A kamera nálam is pocsék, de én nem is használom, azért van fényképezőgépem, hogy normális képeket készítsek vele! Én is minden nap újraindítom, ez nálam minden telefonnál bevált. Nem használok semmilyen task progit semmilyen hekkelt okosságot. Sima gyári rom van rajta és ennyi! Nem frissítem naponta, hetente teszi a dolgát, azt csinálja amit kell! 3g folyamatos szinkronizálás, gps, emilezés, sms telefonálás simán megy rajta hibátlanul. Az akku reggeltől estig bírja 6-23 ig kb. A HC Desirem, a Galaxy 3-am sem bírta hosszabb ideig! Ezt meg kell szokni! Üdv.

Oberthur (HP 15.2/8GB/240GB SSD + Oneplus 6T + Gear Fit 2 + XBOX One S)

(#5037) tome.jr


tome.jr
addikt

Na a végén többen leszünk akiknek hibátlanul működik a telefonjuk :)

(#5038) tome.jr válasza Balázs1986 (#5032) üzenetére


tome.jr
addikt

Egyébként a melegedő SGS2-vel rendelkező "jó fej" tulajok is szépen adogatják el a telót apróban. Valóban ez a korrekt megoldás :O

(#5039) AMG válasza tome.jr (#5037) üzenetére


AMG
tag

annyira azért ne örülj magadnak... én 2 hete vettem a telefont és már a 2 kezemen nem tudom megszámolni hányszor indult újra és hányszor fagyott meg töltés alatt. v10c van rajta, ha ez egyáltalán számít valamit! Olvasgattam a hsz-eket, fogalmam sincs mit ajnározzátok ezt a telefont annyira?

(#5040) Rotate válasza AMG (#5039) üzenetére


Rotate
veterán

attól mert neked nem működik jól, az övék lehet jó... és miért ne szerethetnék a 100k-s telefonjukat... elhiszem, hogy bosszantanak a restartok, de most nehogy már az legyen a rossz akinek jól működik...

vidd szervizbe, ha olyan gyakran restartol és fagy, akkor valószínüleg a szervizben sem lesz nehéz reprodukálni a hibát... ennyi...

ha meg visszakapod megint szarul, akkor megint visszaviszed... minél többször kapod vissza hibásan annál jobb, jó támadási felület az LG felé, vagy ha visszakapod és jó, akkor örülsz és használod...

[ Szerkesztve ]

(#5041) Balázs1986 válasza AMG (#5039) üzenetére


Balázs1986
addikt

Lehet, hogy egyszerűen csak arról van szó, hogy akinek rendesen megy, az a két szép szemetekért nem fogja azt hazudni, hogy az övé is vacak ;)
Add le javíttatni. Tudom, hogy semmi kedved várni, de ha belenyúltál egy vacakba, sajnos ez a megoldás. Aztán reméljük, hogy amit visszakapsz, az már jó lesz :)
Téged még senki sem piszkált emlékeim szerint ebben a témában itt, nem tudom, hova ez a hangnem.

tome.jr: Igen, a "szívjon más" általában a jófejség jele :D

KonzolKartel: Aláírom, hogy erős volt, de ez a véleményem, szerintem kb így kellene hozzáállni. Az jó ha egyetértesz, legalább nem egyedül engem fognak anyázni :D

Rotate: Na megelőztél :D

[ Szerkesztve ]

(#5042) djstavross válasza Rotate (#5040) üzenetére


djstavross
tag

Amúgy baromság, amit mondotok. Nem az a jó reklám egy multinak, ha a hibás készülékeik miatt vagyunk velük folyamatos kapcsolatban, hanem pont az, ha nincs semmiféle visszajelzés feléjük, mert akkor az azt jelenti, hogy minden szuper, kiadtak valamit, ami jó, max itt jöhetne képbe a gyári tuning. Sajnos azonban én még mindig úgy látom, hogy több ember akad, akinek baja van vele, mint elégedett felhasználó. Mióta itthon vagyok öcsém folyamatosan a telefonon lóg és meg is látszik. Nem bírja a kiképzést. Rá aztán nem lehet mondani, hogy nem aktív felhasználó. Játszik, kilép, youtube, rise fm, google, stb...aztán megint játék, meg film, meg videó meg zene, és a telefon ugye egyrészt le is merült, másrészt belassul, aztán fagyás és restart, meg a szokásos apróságok.

Viszont annak örülök, hogy legalább ő örömét leli benne így viszont meg tudom érteni azokat az embereket is, akik nem panaszkodnak, mert az ilyen előnyökkel amiket a telefon produkál alapból, kompenzálni tudják a sok hibát. :)

(#5043) Balázs1986 válasza djstavross (#5042) üzenetére


Balázs1986
addikt

Most tényleg írjuk le 25-ödjére is, hogy aki azt írja hogy az övé működik, az azért teszi, mert tényleg működik? :F
Isten ments, hogy megint belemenjünk egy "aszervizbensemcsinálnaksemmitvele" vitába, de juttasd el valahogy a központi szervizbe. Hátha te is jót kapsz vissza. Most már tényleg csak arra tudok gondolni, hogy több szállítmány jött, és volt köztük egy selejt. Erőltesd, hogy vizsgálják be. Ha be akarod adni, be kell, hogy vegyék. Tényleg jó szándékból írjuk ezeket, nem idegesítésből meg ilyenek.

[ Szerkesztve ]

(#5044) tome.jr válasza djstavross (#5042) üzenetére


tome.jr
addikt

Hát ha valaki észnélkül elindít 5-10 alkalmazást amiből ki-be lépked és hagyja őket a háttérben szaladni akkor nem kell csodálkozni hogy belassul a telefon (elfogy a ram) és végül lefagy. Gondolom az hogy lemerült az akksi az már csak nem a telefon hibája lesz :)

(#5045) Rotate válasza djstavross (#5042) üzenetére


Rotate
veterán

mi pont az ellenkezőjét mondjuk, ha nem lehet otthon megoldani a gondot, akkor vissza kell vinni, és nem fórumokban szemetelni, másképp nem fogják tudni megoldani, nem fognak neked idejönni kommentet olvasni...

a másik dolog meg az, hogy attól, hogy neked azt csinálja amit, másnak attól még működhet jól... amikor beírtuk a hibákat, én konkrétan csomó olyan hibát írtam ami kb 1x fordult elő... de pl most már 3 napja megy úgy, hogy öröm használni... 0 lassulás, nincs sms/hívás gond, se restart se semmi... és lehet valami ebben a mindennap inditsuk ujra a telefont dologban, mert mind3 nap valamiért ki kellett kapcsolnom, sim kártya csere okán, és hirtelen minden gond megszűnt, aksi meg simán bír 24 órákat...

nem az a rossz akinek jól működik a telefonja... lehet útálkozni, de ez van, többször is le lett írva, hogy mi a megoldás... ha az nem tetszik, akkor marad a siránkozás, de akkor légyszives otthon a barátaidnak, és most tényleg nem bunkó akartam lenni, de már unom, hogy mindig az a rossz, akinek nincs gondja...

Balázs1986:
csak beírtam 25ödször is :D

[ Szerkesztve ]

(#5046) djstavross


djstavross
tag

Persze, tudom, be is fogom adni, csak jussak el addig. Ugye nemigazán megy 7köznap a dolog főleg úgy, hogy reggel 7-től este 8-9-10-ig dolgozom. Szóval ahogy lesz rá időm bedobom a szervízbe és remélhetőleg én is csatlakozni tudok a "jólműködikatelefonom" táborhoz. Az a része már nem tud megérinteni a dolognak, hogy nem jó a telefon, tudom mik a hibái, lehet kezdem is megszokni, aki el akar érni, az íron mailt vagy küldjön galambot. :DDD Az viszont feldühít, hogy ha itt én vagy valaki más kifakad a fórumon akkor le vagyunk oltva, hogy ne panaszkodjunk szerviz-szerviz-szerviz. Tudjuk ezt mi is, csak ugye nem minden az ár-érték-használhatóság aránya. Ha egy 10.000 forintos telefonról lenne szó akkor vennék egy újat azt meg valamikor beadnám szervizbe és ennyivel le van rendezve, de egy percet sem pörögnék a rám váró tortúrán mert az a 10-es nem vágna a földhöz. Viszont a 60-80-100.000 forintos deficit (kinekhogy) azért igen, főleg úgy hogy még tegyem ki magamat felesleges idegeskedésnek tortúrának úgy hogy időm nincs a telefonnal foglalkozni. :S Tehát ugye alapjába véve szerintem ez a probléma.

(#5047) djstavross válasza tome.jr (#5044) üzenetére


djstavross
tag

Ez a lassulás-fagyás téma már ram takaritás után töltés alatt volt.

Rotate:

Én egy szóval nem mondtam, hogy az a rossz, akinek jól megy a telefon. A hozzáállással van probléma. Hogy ugye elmondja az ember a problémáit a telefonnal kapcsolatban (ne adj Isten még segítség is lehet azoknak, akiknek bajuk nincs a készülékkel) aztán kapja az ívet, hogy ne itt siránkozzon, ne itt vergődjön, stb... arról nem is beszélve, hogy alapból akinek baja van a telefonnal már egy felfokozott "lelki" állapotban van. Nem kell megérteni a másik problémáját, mert ugye nem kell, nem is akarnám "kisírni" magam valaki vállán, mert annyit már nem ér az egész, csak arra számít az ember, hogy hátha monotok valami olyan okosságot, ami mindenkinek jó. Ja szerviz-szerviz-szerviz, viszem is majd, csak már unalmas ez a papagájoskodás, mert kb a forgalmazó is ennyit tud bökni. Ellenkező esetben biztos levenne egy másikat a polcról az eladó és meg van oldva a problémája.

[ Szerkesztve ]

(#5048) Rotate válasza djstavross (#5047) üzenetére


Rotate
veterán

nem a beírással van a gond, hanem azzal, hogy többször ugyanazt, anélkül, hogy a két beírás között változott volna valami... érted? nekünk se jó olvasni ugyanazokat a hibákat ugyanazoktól az emberektől, közben meg semmit nem tettek ellene... 1-2x elég beírni, aztán ha szerviz, vagy romolás után is olyan akkor jöhet megint...

mint ahogy titeket is zavar, hogy akinek megy, az mindig azt válaszolja a hibáidra, hogy neki megy... ennyi a gond :)

(#5049) tome.jr válasza djstavross (#5047) üzenetére


tome.jr
addikt

Nem tudtad szoft frissítéssel megoldani a hibát, majd kb 5x leírtad, hogy rossz a telefonod, mi meg 5x leírtuk, hogy vidd be a szervízbe. Mint az egyetlen lehetséges megoldást javasoltuk ezt és nem azért hogy szívassunk vele. Sajnos a szervizelés macera de akkor is végig kell járni. Abból van többeknek elege, hogy a megoldási javaslat ellenére szajkózzátok ugyanazt. Nekem is hibás volt gyári szofttal a teló, addig próbálgattam a custom romokat (kb 10-et) amíg ki nem lyukadtam az fr17-nél. Azóta happy van.

Amúgy azt nem értem, hogy kb 20 ember leírta, hogy gondja van a telefonnal, de eddig egyik sem jutott el vele szervízbe? Akkor mégis mi a szarnak van kitalálva a garancia? :U Ezért nem tud a hibáról az LG sem mert mindenki ül otthon a "hibás" készülékén.

[ Szerkesztve ]

(#5050) tamasgal


tamasgal
senior tag

Szent isten, hogy hová fajult itt a helyzet!

Én pont azt szeretem az okostelefonokban, hogy mindig van valami javitani való rajtuk!

Amig HD2-m volt addig is minden olyan nap amikor hibát produkált az android (direkt írom hogy android és nem a telefon), karácsony volt nekem, mert megint játszhattam romozóst, kerestem valami megoldást.

Nekem ez egy jó szórakozás, újabb romokat keresni, kiprobálni!

FR17 sem tökéletes (hála az égnek), igy megmarad a játszóterem.

Már régen meguntam volna a 2X-et ha tökéletes lenne és eladtam volna, igy pedig imádom és minden napra ad valami kis feledatot!

Ezeket a sorokat nem ironikusan írtam, én tényleg igy gondolom.

Aki majdnem tökéletes átlagmobilt szeretne vegyen Galaxy S-t, ott már régen megtörténtek ezek a dolgok, uncsi is lett a teló!

Lehet köpködni, 2X a király!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.