Hirdetés
- Cseppino: Windows 11 25H2 frissítés – Újdonságok, AI-funkciók és rejtett beállítások.
- mefistofeles: A furcsa hobbi.....
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- potyautas: Idővándor
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- SzDavid99: Van 20 perced? Akkor tanulj meg koreait olvasni!
- Pajac: PassMark - Intel Core2 Quad Q9400
-
LOGOUT
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kocsó
aktív tag
Na meguntam a várakozást és írtam a cégnek:
"Tisztelt Olcsomobil.eu Kft.!
2014.04.16-án azzal a problémával fordultam Önökhöz, hogy a 2013.04.17-én (210.990 Ft-ért) vásárolt telefonom kamerája nem működik megfelelően.
A készüléket munkatársuk a jelzett időpontban átvette és szóban tájékozatott arról, hogy a készüléket a hivatalos HTC szervizbe fogják küldeni és a várható javítási idő körülbelül 2 hét. Ennek elteltével Önöktől értesítést a telefon elkészültével kapcsolatban nem kaptam. Többszöri érdeklődésemre 2014.06.16-án (a leadást követően 2 hónappal) munkatársuk jelezte, hogy elkészült a telefon. 2014.06.18-án személyes átvétel alkalmával tapasztaltam, hogy a készüléken a javítást követően olyan sérülések tapasztalhatóak, amelyek a leadás pillanatában még nem voltak rajta, továbbá a készüléket csak nagyon nehezen, a bekapcsoló gomb erőteljes nyomására lehetett csak bekapcsolni, illetve a SIM kártya PIN kódjának megadása után 8 jegyű hálózatfeloldó PIN-t kért. Kérdésemre, hogy így hogyan tudnám a készülékemet használni, a jelen lévő kollégája nem tudott érdemleges magyarázatot adni.
Fent leírtak miatt a készüléket nem vettem át, Önök újabb garanciális javításra vették át 2014.06.18-án (az általam 2014.04.16. dátummal Önökhöz leadott készüléket).
Szeretném kérni hivatalos, írásbeli válaszukat az alábbi kérdésekre:
1, Miért nem készült el a telefon javítása a jelzett határidőre, és miért nem kaptam tájékoztatást a késedelemről?
2, Hogyan keletkezhetett sérülés a telefon kamerájának javítása közben a telefon egyéb részein, miért nem lehetett bekapcsolni?
3, Miért nem fogadta el a korábban benne használt SIM kártyámat?
Tekintettel arra, hogy 2014.04.16-tól nem tudom a telefonom használni ezúton szeretném bejelenteni kártérítési igényem.
6:174. § [Kártérítés kellékhibás teljesítés esetén]
(1) A kötelezett köteles megtéríteni a jogosultnak a hibás teljesítésből eredő kárát, kivéve, ha a hibás teljesítést kimenti.
(2) A hibás teljesítéssel a szolgáltatás tárgyában bekövetkezett károk megtérítését a jogosult akkor követelheti, ha kijavításnak vagy kicserélésnek nincs helye, vagy ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. E kártérítési igény a kellékszavatossági jogok érvényesítésére meghatározott határidőn belül évül el. A jogosult kártérítési igényét az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kártérítési igény elévült.Ha kapok választ, itt jelzem!
Új hozzászólás Aktív témák
- BONTATLAN Új iPhone 17 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Samsung S21 Plus 6 hónapos Akkucsere!
- Samsung Galaxy S25 Ultra 256,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Macbook Air M1 2020 // 13" // 16/512GB // Számla+Garancia /
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 0% THM 6 havi részlet, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 i5-6GEN I 8GB I 256-512SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest