Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
-
LOGOUT
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cigam
titán
válasz
Archttila
üzenetére
A helyi háló sebességét mérd meg ne azt, hogy a torrent, vagy valamelyik távoli szervert milyen sebességgel érde el. Van egy ügyes program ami megméri mit tud az eszköz kapcsolata: iPerf
Raspbian-ra a sudo apt install iperf parancsal telepítheted. A másik gépre, meg ugye oprendszerfüggő, a fenti linken vannak a letölthető programok Windows-ra, OS X-re,...
Az iperf -s parancsal "szerver"t készítesz az adott gépből. pl. a Pi-ből. A másik gépen pedig ki kell adni a z iperf -c pi.ip.cime parancsot.Miért telefonon keresztül kapcsolódsz rá?
Ezekiell
Mi köze a sambanak meg nfs-nek a torrent sebességéhez?
Új hozzászólás Aktív témák
- Arc Raiders
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Robotporszívók
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Socket AM4
- Tőzsde és gazdaság
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Path of Exile (ARPG)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart