- gerner1
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
infectedmann
őstag
válasz
proof88 #11592 üzenetére
Kösz kösz
Előre gyártott Setup max addig kell amíg ráérzek a dologra és megtanulom mi micsoda a telemetria progiba.
Köszi a kormány segítséget, a játékra már kezdek ráérezni, csak az F1-es autókhoz nem igazán passzolt a kormány beállítása.
rfactorcentral-on fent vagyok, csak az F1RFT 2009 mod ott egyáltalán nincs fent, de lehet kipróbálom az FSOne2009-et mert ahhoz van elég sok, meg lehet jobban is fog tetszeni a fizikája. Kinek mi fekszik
-
proof88
addikt
válasz
Csabee. #11591 üzenetére
attól még a trackpack felmehet
InfectedMan: profilerben rakd az ffb erősségét 105%-ra, a spring meg a damper effectses csúszkát pedig kicsire! A centering force-ot húzd le 0-ra, de maradjon bepipálva. Az hogy mennyire legyen forgatható a kormány attól függ milyen kocsival mész, F1-hez kb 360°. És legyen bepipálva, hogy allow game to adjust settings.
rFactorban pedig az FFB erősségét vedd le valamennyire, tehát ne 100%-on legyen. Kezdetnek próbáld ki a 75%-ot. De ne is 75, hanem -75 legyen, logitech kormányoknál negatív ffb-t kell beállítani rfactorban, különben teljesen fordítva lesznek majd az erőhatások. Nézd meg még a holtjátékokat, deadzone, minden tengelynél érdemes 0-nak lennie de asszem annyi is alapból, habár sok játékban sajnos nem 0. Egyelőre elég ennyi, szokj hozzá a játékhoz.
Bővebb olvasgatásra itt van két cikk: link1, link2. FFB beállításokról találsz bennük hasznos dolgokat! Setupot pedig rfactorcentralról tudsz egy csomót letölteni, mod és pálya alapján, csak regelni kell.
-
infectedmann
őstag
Sziasztok
Kérnék egy kis segítséget.
Egy G25 kormányhoz szeretnék kérni beállítási segítséget (Logitech Profiler + rFactor beállítások)
A Google segítségével sehol sem találtam F1-es setupot, amit meg találtam az nem igazán illik F1-es autókhozElőre is köszi a segítséget.
-
proof88
addikt
válasz
Csabee. #11587 üzenetére
hát, asszem rfactorhoz alapból van néhány pálya... de ha lite verzió akkor max 1. fsone09-ben nincs 1 pálya sem, ezért trackpackot szerezni érdemes. itt van ez, múltkor állítottam össze.
jelszót csak olyan embernek adunk ki aki tervezi hogy beszáll a fizetős ligánkba -
proof88
addikt
válasz
Csabee. #11582 üzenetére
ha vki csinál szervert és tudod a szerver nevét, akkor megkeresed a szerver listában (név oszlopra kattintva név szerint rendezi). Szélsőséges esetben, ha nem találod meg, akkor a szerver ip-jét kell beírnod, porttal együtt, úgy hogy felül a kis + gombra kattintasz. IP:port formátumban. a port általában 34300.
elvileg ha sp-t felrakod felülírja az mp-t. de lehet hogy külön modként lesz mellette.
hamachi nem kell, ahogy macy is mondta. aki a szerver, annak kell a routerben megcsinálni a portforwardingot, portforward.com-on kiválasztja a routerét meg az rfactort és kap leírást hogyan és mit kell állítani a routerben (amikor azt írja hogy töltsd le a programot nem kell letöteni, jobb felül skippelni lehet a program letöltését). -
Csabee.
nagyúr
Üdv!
Hamachin össze van kötve két gép, két rfactor fsone 2009 feltéve, de szervereknél hogy találjuk meg egymást? MP mód van feltelepítve, vagy single playert kellett volna feltenni?Egymás mellé fellehet tenni a multi meg a single részt Fsone-ba?
-
macy
addikt
válasz
Iron Funeral #11578 üzenetére
Én asszem megváltoztattam a texturákat 5 megásra.
-
proof88
addikt
Mégsem az RFT08-as Monaco lesz a szezonban, cila segített rájönni hogy mégsem jó. Úgyhogy az RFT09-es Monaco lesz.
-
válasz
Iron Funeral #11578 üzenetére
csak amiatt biztosan nem raknám fel.
-
válasz
Iron Funeral #11576 üzenetére
én kérek elnézést...
az sokkal jobb mint az fsone09 ?
-
válasz
Iron Funeral #11573 üzenetére
próbálja azokkal a dolgokkal amikkel mi játszunk.
-
manutdzoli
senior tag
Az FSONE09-el tökéletesen működik,de az RFT09 jobban tetszett.
-
válasz
manutdzoli #11567 üzenetére
azzal a géppel ami neked van repülnie kell az rfactornak.
felejtős,hogy kevés a ram.
nálam 2x512 DDR400 van most,hibbbátlanul megy vele.
egy régi X1650 vga-val.
tuti nem a game vesz el annyit a gépedből.
a vista hamarabb lehuzza a géped mint az rfactor.egyébként csak az rfactorral csinálja ezt ?
-
ervin33
tag
válasz
manutdzoli #11567 üzenetére
milyen vga van a gépben? nekem akkor volt hasonlo mikor notebookal nyomtam és a vga gyenge volt hozzá.
-
macy
addikt
válasz
manutdzoli #11569 üzenetére
És a géped milyen?
Most néztem, ahhoz a géphez bűn 32bites Vistát használni. Dobj fel egy Win7 64bitet, meg még 2GB RAM-ot.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Iron Funeral #11568 üzenetére
Na megnézem az FSONE09-et milyen
-
Iron Funeral
őstag
válasz
manutdzoli #11567 üzenetére
Nekem nem volt ilyen problémám, de könnyen előfordulhat, hogy kevés neki a 2gb memória. Próbáld ki csak az alapjátékot, ha az is szaggat akkor passz, de ha az nem csinálja akkor a memória kevés valószínűáleg
Egyébként meg tessék FSONE09-el pörögni inkább -
manutdzoli
senior tag
Sziasztok!
Feltettem az 1.255-ös verziójú rFactor-t,+ F1RFT2009-es modot.Update1-et is felraktam,de állandóan szaggat.Futam közben is,2-3mp-re megakad,és már ki is csúsztamMeg amikor lépek ki a játékból,legalább 2percet kell várnom,hogy betöltsön rendesen a Vista,egyszerűen nem hiszem el,hogy ez a játék ennyit elvesz a gépemből.
Más is tapasztalt hasonlókat?(vga driver:197.77,Vista 32bit SP2) -
macy
addikt
válasz
Iron Funeral #11562 üzenetére
Valamelyik nap volt egy riport a rádióban egy bennfentessel. Azt mondta, hogy eredetileg a Velencei-tó mellé tervezték a ringet. Már kint voltak a gépek mikor feltűnt Czinege "elvtárs" és megtiltotta a munka elkezdését, mivel a közelben volt egy erdő, ami honvédségi vadászterület volt.
-
macy
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz
akoska07 #11550 üzenetére
ilyen nincs hát ugyanaz az rfm van benne mint a szerveren
most is total commanderrel összehasonlíttattam a szerveren lévő rfm-et a csomagban lévővel meg ami rfactorom rfm könyvtárában van és megegyezik a 2 fájl... de egyébként sem kéne odaadnom az rfm-et mivel a mod telepíti fel... csak azért van benne mert másnál is volt valami probléma, mert másfél hónapja kb Farkas kavart valamit
de hallod... ugye tudod, hogy FSone2009-cel toljuk? ugye az is van beállítva a játékban?
gdb-t külön nem kell bemásolni mert a csomagomban már a friss van ...
-
proof88
addikt
tavaly Q2-ben 1:20.3 volt a legjobb idő a ringen, Webber már most ment egy 20.8-ast ...
2008-ban 1:19.0 volt a legjobb Q2-es idő, kíváncsi vagyok azt mennyire közelítik meg ... -
proof88
addikt
válasz
JColee #11547 üzenetére
igazából ezeket nem kell mindig jelezni felénk mert ritkán előfordul ... én is amikor atw-re feltöltöttem e107-et, néhány napig szórakoztam vele, kb 2-3 hibaüzenet volt ilyen téren, szintén sql connection-nel kapcsolatban, lehet a szolgálgató nem reagál mindig időben mármint sql szerver nem reagál időben és timeout van vagy mittomén
persze ha sorozatban nem működik valami az más tészta ... -
JColee
őstag
Megmurdelt az oldal (legalábbis nálam):
CRITICAL_ERROR:
Line : generic, class2.phpError reported as: [6]: Unable to form a valid connection to mySQL. Please check that your e107_config.php contains the correct information.
-
proof88
addikt
Na feltöltöttem megauploadra ... őőő természetesen teszteletlenül, szóval egyrészt nem teszteltem le, hogy tényleg minden pályára okés-e ... de mivel a saját rfactor telepítésemből másoltam ki a dolgokat, ezért feltételezem hogy jó... viszont van egy másik aprócska bibi...
az, hogy kicsit ellámultam a dolgot... és ha valaki ezt kitömöríti, pl az Rfactor mappába, akkor még nem lesz jó a dolog, ugyanis az rfactor mappában lesz egy PH-rF-F1-team-FS09-Update-0731 mappa ... kicsit elrontottam de ez még úgysem a végleges csomag, igazából csak azért csináltam hogy megnézzem mennyibe tömöríti be.
De végeredményben nagyon egyszerű a dolog: kitömörítés után azt a 2 mappát, ami benne van, ki kell vágni (kijelölés, ctrl-x), és az rfactor mappába kell beilleszteni (ctrl-v), és a kérdésre, hogy felülírja-e a dolgokat, a válasz igen, mindent felül kell írni. Természetesen a kicsomagoló magától fogja ezt megcsinálni csak kiment a fejemből hogy most rosszul csináltam mert külön mappába rakja őket sry.
van néhány hang is benne... szóval a boxhoz közel meg a lelátókhoz hallható "kurblizós" hangot is javítja, tisztességes szurkolós hangra ... illetve box utca bejáratnál riasztós hang is van, ha valaki jön be a boxba, 1-2 pályán hallható és fílingesebb így. Na de hangsúlyozom, nem ez a végleges változat, ha valami probléma lesz vele akkor javítom, ill. már most van amit fentebb írtam. Csak azok a pályák vannak benne amiket a szezonra összeraktam, később bővítve lesz egyéb pályákkal is, pl kanada, meg miegyéb, csak olyan pályákat akarok belerakni amik tényleg hasonlítanak az eredetire rázókövek meg stb tekintetében.
-
proof88
addikt
-
-
proof88
addikt
válasz
JColee #11539 üzenetére
hol voltál? amúgy jah, amúgy az oldalirányú erőkre érzékenyebb az ember ... én azért sem akarok menni, mert bal lábbal kéne nyomni a féket ... amíg megszokom addigra este lesz
legalábbis ... úgy volt hogy nyáron áttérek a bal lábas fékezésre, csak lusta voltam
nem tom hova tőccsem fel a trackpackot!!!
-
proof88
addikt
szóval egyelőre a szezon pályái ezek:
09_Melbourne //callvote event 09/01 Australian GP
09_Sepang //callvote event 09/02 Malaysian GP
09_Shanghai //callvote event 09/04 Chinese GP
09_Sakhir //callvote event 09/03 Bahrain GP
09_Barcelona //callvote event 09/05 Spanish GP
RFT_Monaco //callvote event 08/06 - Monaco GP
F109_11 //callvote event F1 2009 Rd 07: Turkish GP
F109_07 //callvote event F1 2009 Rd 08: British GP
F109_09 //callvote event F1 2009 Rd 09: German GP
09_Hungaroring //callvote event 09/10 Hungarian GP
Valencia_FS09 //callvote event Valencia Street Circuit
F109_14 //callvote event F1 2009 Rd 12: Belgian GP
09_Monza //callvote event 09/13 Italian GP
F109_15 //callvote event F1 2009 Rd 14: Singapore GP
09_Suzuka //callvote event 09/15 Japanese GP
Interlagos_GP //callvote event GP Brasil
F110_19 //callvote event F1 2010 Rd 19: Abu Dhabi GPFent vannak a szerveren, chatbe beírva a // utáni részt lehet adott pályára ugrani. Talán még nem mindenkinek van meg mindegyik pálya, nos ezeket visszakeresgélve a topikban linkek alapján lehet megtalálni.
No amúgy már összeraktam a trackpackunkat is, csak fel kéne tölteni. Majd az is megtörténik este vagy holnap.
-
proof88
addikt
visszaraktam ausztrálhoz az eredeti gdb-t... már nem azért, de eddig hallucináltam, hogy aszerint változnak a fák, stb. vetett árnyékai, hogy mennyi az idő?
mert most ott volt mindig... akkor is ha éjjel volt, ha reggel, este, mindig ugyanott voltak, nem változtak... na mindegy. Akkor múltkor biztos beképzeltem ...
szerk.: ja és mostantól újra van SC, eddig 100-on volt az érték, most 20-ra raktam az érzékenységet (minél alacsonyabb érték, annál több az esély hogy bejön a pályára), 1 a minimum. Meglátjuk, hogy így mikor fog bejönni és mikor nem. Illetve az AI-k erősségét visszaraktam 120-ról 100-ra.
-
proof88
addikt
válasz
Iron Funeral #11535 üzenetére
pedál?
-
proof88
addikt
sorry kicsit nézek valami szerveren nemsokára fle lehet lépni
-
JColee
őstag
válasz
proof88 #11531 üzenetére
Nos, akkor mondom az álláspontomat. Én próbáltam az első-hátsó hőmérsékleteket közelíteni egymáshoz, ahogy a jobb-bal oldalit is. Természetesen ettől még túlmeéegedhet a gumi, ha túl lágy keverékkel megyek olyan pályán, ahol sok a gyors kanyar, vagy az aszfalt maga zabálja a gumit. De ennek leginkább a keverék az oka. Tehát be lehet állítani úgy, hogy a differencia minimális (egy-két fok) legyen. Én setupolásnál erre törekedtem. Én nem akarlak kihozni a sodrodból, de ezek szerint megy magától is.
Tényleg visszaolvasva, így értelmesebb a visszakérdezés. Ki mondta, hogy mindenkinek ennyivel melegebbek voltak az első gumik? -
proof88
addikt
válasz
JColee #11530 üzenetére
zárjuk le a témát, mert elbeszélünk egymás mellett, de szerinted én nem vagyok tisztában azzal hogy ha növelem a szárnyat akkor nagyobb terhelés lesz a gumin?
a tc-t meg pont azért hoztam fel, mert ha nincs akkor kevésbé tűnik fel hogy melegebbek az első gumik.
Viszont most akkor túlmelegedtek vagy nem az első gumik, mert először azt írod hogy igen, utána meg nem. Meg most a túlmelegedés alatt azt érted hogy melegebbek mint hátul vagy tényleg túlmelegedésről beszélsz?Azért kérdeztem vissza, mert nem igaz, hogy mindenkinek ennyire túlmelegedtek az első kerekek. - akkor azt kellett volna visszakérdezned, hogy Ki mondta, hogy mindenkinek ennyivel melegebbek voltak az első gumik?
folyton ki akarsz hozni a sodromból, pedig élőben jófej vagy
no offense
rESET: igaz, hogy nem azonos setuppal megyünk, de ha kipróbálnád a setupomat ... akkor féktávokon a telemetriában összehasonlíthatnád hogy mikor milyen ütemben váltok vissza, mert sokat számít
-
JColee
őstag
válasz
proof88 #11529 üzenetére
TC nélkül kevésbé melegedtek az elsők, és a hátsók jobban melegedtek (hőmérsékletek közeledtek egymáshoz), ezt mondtam is akkor.
Spa-ban sincs nagyon sok lassú kanyar mégis a súlyeloszlásnak megfelelően melegednek a gumik, az most mindegy hogy ballaszt vagy a leszorítóerő csinálja a plusz súlyt.
Persze, ha ugyanolyan szárnyállással állítgatod a ballasztot, akkor tényleg változik a gumik melegedése. Azonban akkor is változik, ha a súlyeloszlás marad, és a szárnyakon változtatsz.
Nekem nem volt olyan problémám, hogy az elsők túlmelegedtek, mert próbáltam a hőmérsékeleteket közel tartani egymáshoz, ahogy a két oldal különbségét is minimalizálni próbálom. Azt viszont nem mondtam, hogy nem melegedtek túl. Szuzukában nekem is nyaldosta a 115öt a lágy keverék pár kör után.
Azért kérdeztem vissza, mert nem igaz, hogy mindenkinek ennyire túlmelegedtek az első kerekek. -
proof88
addikt
válasz
JColee #11528 üzenetére
A súlyeloszlás mindenképp befolyásol, ha lassú, ha gyors a kanyar. Mert az egyensúlya a kocsinak a gumikon üt vissza nagyon, a gumik hőmérsékletéből lehet visszakövetkeztetni az egyensúlyra. Spa-ban sincs nagyon sok lassú kanyar mégis a súlyeloszlásnak megfelelően melegednek a gumik, az most mindegy hogy ballaszt vagy a leszorítóerő csinálja a plusz súlyt. A lényeg az, hogy már te is TC nélkül mentél emlékeim szerint Szuzukában és nem elhanyagolható a hátsó gumik plusz melegedése a kipörgetések miatt. Azért magas TC-vel biztosan máshogy melegednének a gumik ... Egyébként meg, ha te is azt mondod hogy a gyors kanyarokban természetes az első gumik kicsit jobban melegedése, akkor nem tudom minek kérdezel vissza, hogy ki mondta?
-
JColee
őstag
válasz
proof88 #11527 üzenetére
Én általában úgy próbáltam belőni a dolgokat, hogy a melegedés egyenletes legyen. Persze a gyors kanyarokban természetes, hogy az elsők kicsit jobban melegednek. Egyébként attól, hogy hátrébb tolod a súlyt, nyugodtan melegedhetnek jobban az első gumik, ugyanis leszorítóerőnek is sok szerepe van a melegedésben. Súlyeloszlás a melegedés szempontjából szerintem inkább csak a lassú kanyarokban számít.
-
proof88
addikt
válasz
JColee #11523 üzenetére
senki... feltételezem mivel én egyébként is hátra tolom a súlyt szóval nekem is melegedett elöl nagyon ... ja és nem utolsó sorban annak idején csak ezt hallottam sok embertől ... szóval nálad tökéletes volt, mi?
rESET: oké nekem m1, de a valóságban a lágy és a kemény keveréket is vitték, a keményet meg egyébként sem kis idő felmelegíteni ... de mindegy, itt sem már a 2. körben meleg a gumi... de azért remélem érthető, hogy ha ausztrálban így melegszik, akkor mit várok szuzukától ...
-
Iron Funeral
őstag
válasz
proof88 #11521 üzenetére
Megnézegettem a telemetriákat amiket küldtél, hát kiábrándító. A 3. szektorban simán 30-50%-al nagyobb féktávjaim vannak, azért nem sikerül nekem nagyon 26 alatti kört menni...
Előbb kezdem a fékezést és mégis mélyebbre sikerül mint kéne, onnan meg a kigyorsításkor GG
nézegetem továbbra is őket, remélem nem kell sírva fakadnom -
Szabesz
őstag
Megcsináltam az aktuális összesítőt. Kicsit -.
-
proof88
addikt
válasz
proof88 #11520 üzenetére
viszont a 0.3-as Spa ami jó lesz ha kész lesz most már 0.4
Végül is, ha még augusztusban elkészül és jó akkor az lesz. De nem én csinálom szal nem tudom mikor lesz kész.
-
proof88
addikt
válasz
ervin33 #11519 üzenetére
1-2 apróság miatt az rft-set preferálom malayból ... amúgy az oldalon kiírtam hogy miket gondolok jónak, azt láttad?
szerk.: összességében szingapúr a legszarabb és spa. túl sokban eltérnek a valóstól. főleg ezekhez kéne valamit ajánlat. Amúgy láttam gphungary-n egy 2009-es spa-t, de ott valszeg a tömörítés volt rossz vagy megsérült a fájl a szerveren vagy nem tudom de kitömörítve már a readme.txt is krixkraxos volt és be sem töltötte a pályát a játék ...
-
proof88
addikt
10 körre tankolva mentem szuzukában, dee csak 8 kört mentem mert meguntam hogy már nem melegednek jobban a gumik ... 104-106 fokosak voltak elöl, igaz hátul is... most azon gondolkodom, hogy lehet hogy egyszerűen csak SZAR súlyeloszlással mentünk mindannyian tavaly és azért is melegedtek annyira az első gumik vagy nem tudom
de azt hiszem, hogy más keverékhez más súlyeloszlás kellhet. Pl felraktam a szuperlágyat és ott már sokkal jobban melegedtek elöl a gumik mint hátul, ott 120 fölé is ment simán és hát le is csúsztam aktívan az ívekről ... hátrébb kellett volna tolni a súlyt hogy a hátsó gumik jobban terhelve legyenek ... amúgy meg a keményebb felfüggesztés jöhet mondjuk ennek a pályának a gyors kanyarjaihoz, és akkor még jobban melegednek a gumik... de az a helyzet, hogy akkor nem tudom lejjebb engedni már a kocsit ahhoz hogy jó legyen, ja és őszintén szólva ez a pálya tartogat meglepetéseket a rutintalan pilóta számára, úgyhogy nem árt ha ad némi tapadást a lágy rugózás
végeredményben sztem lassan akár kezdhetjük is a szezont ... mármint én hagynám a gumikat így, ahogy vannak ... taktikázás így is megy majd szerintem, legalábbis az én részemről biztos ... meg hát pályafüggő a dolog. Meg sofőrtől is függ.
A 2x-es kopást meg azért hagynám, mert ... nincs kedvem tesztelgetni 1x-es kopással mi mikor hogy bírja ...
-
proof88
addikt
A múltkori hsz-emhez kapcsolódva:
Megnéztem ausztrál 2 kiállással is. Csak lágy gumit használtam, szóval szuper lágyat utolsó etapra most nem raktam fel, mert igazából előtte megnéztem és 3-4 kör alatt már túlmelegedett, szóval nem erőltettem most egy hosszabb etapra ... mondjuk egy olyan pályán ahol kevésbé kopik a gumi, pl kanada, ott lehet jobb lenne hosszabb etapra is de most nem érdekel.
Szóval negyedik eset: 2 kiállás, telemetria.
1. etapra 40 liter, aztán 37, végül 26 liter. Tehát 13-13-9 körök.
Extrém módon voltam elégedett, nyilván mint azt korábban elmondtam, ehhez a setuphoz a kevés benzinnel van a legjobb az egyensúly. 26-os köröm egyáltalán nem is volt. Mondjuk kicsit összeszedettebb voltam, egyszer sem pörögtem meg vagy ilyesmi. Igaz kisebb hibák voltak, de igyekeztem hiba esetén a 3. szektort megnyomni, a legrosszabb időm 1:25.943 volt. Most hazudtam, mert volt 2 db 27-es köröm, de azok a boxból kivezető körök voltak, szóval kiváló az is. 14 24-es időm volt, kb 10 25-ös, 1 23-as.
105-109-111 volt kb a bal első max hőmérséklete. Gumik boxolás előtt: 57%-os bal első, 69% jobb első, hátul meg 77-80. A 2. boxolás előtt 61-71%-ok elöl.
Összidő: 3016 mp (35 kör) kb 1-2 mp hibával 3014 mp.Ez 11 mp-cel jobb idő, mint az 1 kiállásos múltkori taktikás. Igen ám, de ne feledjük el, hogy ez a setup kevés benzinnel gyors. Ahogy már múltkor is írtam: hátrébb tolva a súlyeloszlást, csökkenthető az első gumik kopottsága. Mivel nekem a hátrébb tolt súly általában előny, mert kényelmesebbnek találom az autót, azt mondom, 35 kör alatt lehet, hogy ennyivel össze lehet hozni 11 mp-et.
Szóval szerintem az 1 vs 2 kiállás versenyben van egymással. Ma mondom sztem elég jól autóztam szóval kiautóztam kb azokat a köröket, amiket leront összidőben egy 2. boxolás.
szerk.: mondjuk lehet, hogy a múltkori 1 kiállásos dolog gyorsabb lett volna közepes keverékkel ...
-
válasz
proof88 #11506 üzenetére
ugy emlékszem volt talán más pálya is ahová nem tudtam bemenni.
utána érkezett emilen az ami fent van a honlapon is (asszem Kleroo küldte)
azt kicsomagoltam bemásoltam.
amikor hazajöttem melóból ujra felülirattam azzal a cuccal.
este lehet felmegyek megnézem.kérdés:
mi csak a köv pályára tudjuk átrakni a szerót ?
nem tudjuk neki megadni melyiket töltse be ?
igy nem kellene végig lapozni a pályákat -
proof88
addikt
válasz
akoska07 #11505 üzenetére
hmm fura mert akkor sztem más pályánál is szólnia kéne ... vagy nem értek hozzá ... 1 db rfm fájl van modonként, szóval nem pályánként van. Pedig azt hittem, hogy egy monaco-s fájl nem tetszik neki. A héten összerakom az önkicsomagolós trackpackot, de abban az rfm is benne lesz, mert már volt vele másnak is gondja, ami nem tudom miért lehet mert van akinek nincs gondja vele ...
addig is, itt van az rfm fájl, ami a szerveren is fenn van, másold be az rFactor\rFm könyvtárba, ami ott van azt írd felül! Aztán reméljük jó lesz.Más: újabb videó F1 2010-ről, szó van benne arról is, hogy milyen profin oldották meg állítólag a hangzást, állítólag teljesen jól verődnek vissza az autók hangjai az épületekről stb hogy még élethűbb legyen a hangzás is... mondjuk amikor Spa-t mutatták, nekem az jutott eszembe hogy jó lenne ha fps-mód is lenne a játékban és be lehetne menni a házakba enni meg lövöldözni
-
ervin33
tag
válasz
proof88 #11501 üzenetére
tegnap este keresgettem,ezt találtam meg hungaroringet meg monzát ha gondolod belinkelem majd öket talán a monza a jo de kb olyan mint rft09 . teszteltem az rft brazilt meg ezt amit küldtem alap setup pár kör mindegyiken 90 liter benzon. szinte egyforma idöket mentem.1.15.000 körüli volt mind 2-nél a leg jobb 3körböl. de amit küldtem azon vmiért jobb menni élvezetesebb szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- gerner1
- Spórolós topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- FlexStrike lesz a neve a Sony arcade jellegű kontrollerének
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- OLED monitor topic
- PlayStation 1 / 2
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!