PlayerUnknown's Battlegrounds
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/sagem.gif)
sagem
addikt
"inkább a red zone-k mikéntje, illetve a térkép nerfelése hogy működik?"
Random és random, szóval véletlenszerű a bombázás helye és a szűkülés is arra történik, amerre éppen a játék gondolja. Eleinte még elviselhető a körön kívüli sebzés, de minden szűköléssel együtt nő a sebződés is, tehát ahogy halad előre a játék, úgy kell egyre inkább figyelni arra, hogy időben benne legyél a körben
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”