Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz IG55 #48411 üzenetére

    Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
    Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:

    A telefonszámot azt nagyon ajánlják hogy aktuális legyen, változást azonnal átvezetni.

  • IG55

    senior tag

    Üdv!

    Nem férek hozzá az autentikátor appomhoz, így nem tudok belépni. A megadott telefonszámom pedig már nem elérhető, így nem tudok oda sms-t küldetni. Tudom a 2 db biztonsági kérdésre a választ, de az sajnos nem elég. Hogy tudok személlyel kapcsolatba kerülni, aki tudna segíteni?

  • V/

    Topikgazda

    válasz szpal17 #48409 üzenetére

    Nem vonta le, ilyenkor csak lefoglalja, zárolja, ha sikertelen lesz a fizetés és itt most az akkor majd a bankod feloldja, ez Net elérési probléma vagy böngésző probléma lehetett.
    Vársz. A banktól függ hogy ez mennyi idő.
    Ha kell a dolog akkor az Alzánál pontosítani hogy náluk mi az állapot, ha nincs fizetve akkor az újbóli próbálkozás független lesz az előzőtől és a bankkal is lehet egyeztetni, de ez csak zárolt tétel náluk is, nem kifizetett.

  • szpal17

    őstag

    Sziasztok,

    Alzás vásárlást szerettem volna kivételesen Paypal-al fizetni, de a ,,köszönjük, hogy a paypalt használja,, szövegnél nem ment tovább és csak tekert, tekert. Nyilván egy idő után kénytelen voltam bezárni az ablakot. A webkártyámról levonta az összeget, látszik, hogy Alza/Paypal, de a Paypal-ban semmi nyoma, és a webáruházban sincs. Mi szokott ilyenkor lenni?

    Köszi! :R

  • prtvlogan

    aktív tag

    válasz V/ #48407 üzenetére

    Köszönöm, és innentől már tényleg nem a paypal topikba tartozik.
    Viszont ezzel kapcsolatban még csak annyit:
    "A Google Pay hozzáférésnél ha vásárolsz ott is van hozzáférés védelem, a beállításokat te adod meg."
    Két telefon esetén, ha ugyanazt a fizetési (paypal) adatokat adod meg, akkor sem látod az "A" készülék előfizetés/ fizetés menüjében azt, amire a "B" telefonon fizetsz elő/vásárolsz. Pedig ugyanaz a fiók, paypal minden.
    Köszönöm mégegyszer a türelmet, segítséget, és további jó fórumozást! :R :R

  • V/

    Topikgazda

    válasz prtvlogan #48406 üzenetére

    Nézd Google Pay-os fizetés volt, innentől szétválik a PayPal téma, nem a PayPal-nak kell jelszót kérnie, átadtad ezt a jogosultságot a Google Pay-nek.
    A Google Pay hozzáférésnél ha vásárolsz ott is van hozzáférés védelem, a beállításokat te adod meg.
    Én nem látok olyan PayPal visszatérítési lehetőséget amely érvényesen használható lenne erre a szituációra.
    Van ez a rész a PayPal könyvelési tételnél (Report a problem)

    Itt lehet kezdeményezni valamit, ha a linkre kattintasz akkor egy gomb az elfogadó helyre irányít hogy elsőként ott próbáld meg rendezni és van a Continue filing with PayPal link ott meg ezek vannak:

    Az eladó nem volt hajlandó segíteni nekem
    Gyanítom, hogy a PayPal számlámon jogosulatlan tevékenység történt

    Ezért írom már sokadjára akinek fizetve lett ott kell reklamálni. Ha nem segít akkor jelölheted az első gombot.
    A második gomb nem használható mert olyan nem történt.

  • prtvlogan

    aktív tag

    válasz V/ #48404 üzenetére

    Igazad van, bocsánat!
    Nem a paypal a hibás, de nem csúsztatok. A "Pay" áruházban a google one előfizetés miatt el vannak mentve a fizetési adataim. Sokáig nem volt ez így, csak ugye 1-2 évvel ezelőtt eszébe jutott ott valakinek, hogy a fotók, dokumentumok, fájlok feltöltésére hozzanak egy korlátozást. Ugye nagyon sokáig, ha nem ragaszkodtál pl a fényképek esetén az eredeti minőséghet, mérethez, akkor a tárhely korlátlanul rendelkezésedre állt. Aztán jött a feketeleves, 15 GB az ingyenes tárhely, a többi kuka. Nem olcsóbb így, de egyszerűbb a családban is inkább az előfizetést használni, mint nas szerverrel szórakozni.
    És igen, google pay áruházon keresztül történt az említett feliratkozás, ami esetében rögtön levonta a majdnem 15.000 Ft-ot, és (nyilván rá kellett nyomni) és beállította ismétlődő fizetésként. Arra nem tudom, hogy érdemes-e akkor kitérni, hogy ilyenkor a fizetés/előfizetés gomb a telefon 3/4-ét lefoglalja, kéken, zölden vagy valamilyen egyéb biztonságot sugaló módon villog, a lemondás vagy visszavonás pedig egy kis pipa apróbetűvel valamelyik sarokban elrejtve, amire ha rányomsz átirányít egy másik oldalra,
    Tudom, hogy hibás vagyok, nincs ezzel gond. De ne haragudj, topikgazdaként biztos tudod ezeket a folyamatokat. Menj fel az Ebay-re, rendelj valamit paypal fizetéssel. Kérni fogja az email címed, és a hozzátartozó jelszót. Ha esetleg túl gyorsan megadod, akkor feldob 15 képet, hogy válaszd ki azokat, amiken bicikli látható. Miután ez sikerült, jelez a netbank, hogy jóváhagyandó tranzakciód van, engedélyezd a pin kódoddal/jelszóddal.
    Nálam legalábbis így működik, és nincs is bajom vele.
    Ezzel szemben a Pay áruházban a paypal, gombnyomásra tud pénzt levonni, illetve beállítani, hogy ez havonta ismétlődjön. Ismétlem, ha nem lépek be a netbankba, számomra ez ki sem derült volna.
    Nincs itt baj szerinted?
    Mivel gyerekről van szó, youtube megvan? Nézne rajta egy mesét, ami megáll, hogy "fizess elő a youtube prémiumra" Érti, és tudja, és az X-re kattint, de ha egyszer véletlen az előfizetésre, akkor jön az én esetem...

    Pay áruházi rendelés, vagy előfizetés esetén nem kér a paypal jelszót, ha el van mentve szóval ez szerintem nem volt csúsztatás. KH bank esetén meg nincs tudtommal digitális netbankos "virtuális" kártya, mert állításuk szerint elég biztonságos a rendszerük. Tehát még csak az sincs, hogy beállítok egy 1000 Ft-os limitet, aztán csókolom.
    Na mindegy, köszönöm az információkat, a paypal-ban látom a levonást, csak ezért itt kezdtem az érdeklődést..

  • fjudors

    aktív tag

    olyan, mintha a google play-ben lenne beállítva a paypal, és azon keresztül történt volna a fizetés

  • V/

    Topikgazda

    válasz prtvlogan #48402 üzenetére

    Már rég fel kellett volna venned velük, az ügyfélszolgálatukkal a kapcsolatot, legtöbb esetben van lehetőség a fizetést sztornózni és visszaadják a pénz. Nem azonnal kapják meg a pénzt ezért is kell azonnal lépni hogy tudjanak ők is mihamarabb reagálni.
    Nehogy már a PayPal legyen a hibás.
    A fizetés nem a PayPal-on lett kezdeményezve hanem az adott oldalon, nem random nyomogatással történik az hogy valaki valamire előfizet, több adatot meg kell adni.

    előfizetes esetén a PayPal nem kér jelszót, semmit. Ez csúsztatás, eleve nem lehetsz állandóan belépve, így van azonosítás a használat során, a PayPal biztosít két lépcsős belépési azonosítást, aktiválni kell és akkor nem tud más fizetni a nevedben. Miután belépsz azután fizetsz, így van jelszó, jóváhagyó sms vagy a egyéb azonosítás meg minden.
    Ne keverd ide a banki bankkártyás kettős hitelesítéses fizetést, mert annál ugye nem kell belépni sehova, de hasonló az elv. Mindkét esetben azonosítás után lesz érvényes a fizetés, már ahol ezt alkalmazni kell.

    [ Szerkesztve ]

  • prtvlogan

    aktív tag

    válasz V/ #48401 üzenetére

    Na, köszönöm! Akkor az előző hosszú levelem már tárgytalan is. De miként lehet az, hogy ilyen előfizetes esetén a PayPal nem kér jelszót, semmit. Egy 3 éves gyerek simán atkattintja, és atlepi a biztonsági színvonalat.?? Kutyatapot szoktam meg rendelni, amit paypallal fizetek ki. 1, meg kell adnom a jelszót. 2 a netbankban jóvá kell hagynom a tranzakciót. 3 kapok róla emailt, és netbanki értesítést, hogy az xy számú kártyámmal tranzakciót végeztek xy összeg ertekben
    De Ezek szerint Rá kell csodálkozni arra, hogy ilyen feltételek mellett. Virágzik az online csalás... Nem nézegetem a banki egyenlegem, mert nincs R szükségem. Pusztán a véletlen, hogy ezt most kiszurtam. Viszont ismétlődő előfizetes volt, tehát elvipeg a végtelenségig szivhattak volna le a pénzem. Köszi mindenkinek, azért minden lehetséges fórumon jelenteni fogom a céget, mert szerintem nonszensz, ahogy jelenleg ezeket az előfizetes éket kezelik, a elmondásuk meg megint egy gyötrelem.
    Bocsánat a helyesírási hibákért, telefonról potyogtem.
    Köszönöm meg egyszer. Mindenkinek,

  • prtvlogan

    aktív tag

    válasz slice14 #48400 üzenetére

    Igen, ebben igazad van!
    A céget, ahol dolgozok, nyáron feltörték a gonosz hekkerek. Az egyik informatikus rendszergazdai jelszavával jutottak be, majd mindent titkosítottak, és töröltek. Irreális összegért visszaállítottak volna mindent, viszont ennek nem engedett a cég, ezért több 100 milliós kiadással új hálózatot, rendszert telepített. Azóta mi van? Bérpapírodad meg akarod nézni, 12 karakteres jelszó, + email kód, a jelszavad 3 havonta megváltozik, és nem lehet az előző 6 havival egyező.
    A számítógép jelszava ugyanez. 3 havonta meg kell változtatatnod, nem lehet az előző, tartalmazzon kis betűt, Pí számot, és egy két ismeretlenes egyenlet harmadik ismretelnes tagját.
    Nem tudom, hogy mennyire hihető, vagy hihetetlen, de ezért nem akartam kamu profilt létrehozni, olyyat, amit nem használok, aktívan, és egyszer csak töröl a google.
    A sztorit mostmár nagy vonalakban ismeritek, a gépet ki kell kapcsolnom, mert muszáj lefektetni a gyerekeket.
    De, a kérdésem még mindig az, hogy ezt a pénzt van-e esélyem visszaszedni ettől cégtől.
    Ha nincs, akkor lehet, hogy elgondolkoznom azon, hogy nyitok egy ugyanilyet. Két kattintással lehúz egy gyerek 15.000 forinttal, ha ez 1.000 ember esetén bejön, akkor köszönöm szépen! :-) Törvényt biztos nem sért, az meg hogy a számlavezető bank sem tudja, hogy hova kinek ment az összeg, csak még inkább bizakodásra ad okot. ...

  • V/

    Topikgazda

    válasz prtvlogan #48399 üzenetére

    A kártyás fizetés esetén nem lehet leállítani, tiltani. Annál a cégnél kellene sztornóztatni a fizetést ahova ment a pénz, azzal hogy téves előfizetés vagy rendelés.
    Itt a PayPal-on van ugyan olyan hogy lehet jelezni a jogtalan fizetést, levonást, de nálad ezt nem fogják elfogadni mert hiába kiskorú gyerek, a saját eszközödről, a saját azonosítóiddal lett kifizetve valami. Ezt nem veszik jogtalannak.

Új hozzászólás Aktív témák