- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Dany007: Kiakasztó frissítések
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szia!
Írtam ma segítségkérést
#48299
Viszont azért vissza is olvastam...
Nálam az a gond SMS nem érkezik meg...
Próbáljam meg a sim kártyát egy
sima nyomógombos alaptelefonba tenni?
Ez lehet akkor a gond nálam?
"A telefonod spam üzenetnek veszi, szokott ilyet csinálni amikor az Android vagy iOS szűrőket frissítik, nem PayPal hiba."(Volt vodafonos vagyok számhordozás történt már jó pár hónapja, SMS közbe azért megjött régebben, maikor bekérte... Most yettel-es vagyok)
-
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
Pár napja újra telepítettem a gépemet azóta a paypal nem enged be…
Google Chrome
We’re having trouble making sure it’s you
Problémánk van, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy Ön az
Firefox
Ott eljutok addig, hogy küldi a megadott mobilszámomra a kódot…
Csak az a baj, hogy a kód nem érkezik meg sms-be…
Ez egy pár napos dolog többször is néztem próbálkoztam…
Egy alkalommal megjött az sms, akkor egy ebay-s tételt kitudtam fizetni
07. Nov. 2024 telepítettem a gépemet újra…
08. Nov. 2024 még egy tételt ebay kitudtam fizetni de azóta nem tudok belépni a paypalba…
Mai napon nézte ismerősöm hol lehet nekik E-mailt írni…de nem talált semmi olyan lehetőséget…
Jobban mondva amit talált…ahhoz be kellene jelentkezni, amit nem tudok…
Esetleg tud valaki elérhetőséget hogyan lehet nekik írni…?
06 1 777 7944 , megtaláltuk de pl én angolul nem tudok…
Azért van jó pár paypal felhasználó, aki nem tud angolul…
Legrosszabb esetben X ismerősöm tud velük beszélni, aki informatikus és jól beszél angolul…
Csak nem kötnek bele, hogy nem ő a számlatulajdonos…
Mert paypalnáál ahol van a mobilszám egy ilyen van írva:
„A számlainformációkat csak a számlatulajdonossal beszéljük meg.”
Ugyanez volt facebook ott is új regisztrációt kellett csinálnom, ez azért egy 10 éves paypal fiók…
Az meg a szolgáltató hibája, hogy az sms nem érkezik meg, de írásban nem találtuk meg hol lehet nekik írni. -
válasz
Peter1955 #48297 üzenetére
Telefonon fel kell hívni őket, hétvégén nem biztos hogy le tudod rendezni, persze ez nem adat egyeztetés, hanem jogtalan belépés intézése.
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatókAzzal kezdik hogy a kétlépcsős védelem miért nem volt aktív, illetve hogy valami kamu oldalon nem adtad meg az adatokat.
-
Peter1955
friss újonc
Hogy lehet a Paypaynál adat ellenőrzést kérni ? Valaki bele lépett az enyémbe és módosította az adataimat ! Igy most nem tudom használni , mert nem tudok be lépni sem !
-
ace05
senior tag
Sziasztok!
Kaptam visszatérítést Szerdán a Paypalon. Látom is az oldalon. De mikor jelenik meg a számlámon? A levélben azt írták, hogy legkésőbb 6-ig megjelenik. OTP-s vagyok.
-
Már régen megváltozott a banki váltás téma.
Most is két lehetőség van.
1. Fizetéskor a kártyakibocsájtó váltását választani, ez ha a kereskedőnél a PayPal gyors fizetésre van állítva akkor nem jön elő.
2. A bankkártya alapértelmezett devizáját lehet állítani és akkor ha abban a devizában fizetsz akkor a PayPal váltása nem jön elő, az adott devizás összeg megy a kártyakibocsájtó, a bank felé és majd az váltja át.
Pl a kártya EUR alap értelmezett ez esetben az összes EUR fizetés esetén nincs PP váltás. Ha USD-re állítod akkor meg az USD fizetés esetén nincs PP váltás.
Ez az állítgatás havonta 5-6 alkalommal lehetséges, ha az alkalmak elfogytak akkor "beragad" az utolsón a hónap végéig.
Ha az alapértelmezett devizától eltérőben kell fizetni akkor viszont jön az 1. módszer.Nekem van több virtuális kártyára lehetőségem és most 3 kártya van hozzáadva a fiókhoz, egy USD, egy EUR és egy HUF alapértelmezett és fizetéskor azt választom amilyen devizában kell fizetni és nincs PayPal váltás a láthatáron, ha véletlenül GBP-ben kell fizetni akkor meg valamelyiknél a kártyakibocsájtó váltást választom ki.
Az OTP mai elszámolási árfolyama 411,65 Ft/€, de ma már volt náluk 412,4 is.
Pénznem kalkulátor, ha van 1 EUR a PP egyenlegeden akkor ők adnak érte 388,32 Ft-ot, ha fizetsz valamit PayPal árfolyammal akkor most egy EUR az 437,34 Ft
-
VGYke
addikt
Egyébként ez mi?
-
VGYke
addikt
Sziasztok! Biztosan van a kérdésemre legalább 1000 válasz, éppen ezért nem tudom kikeresni a megfelelőt.
Ft - € ($) váltás. Addig tiszta, hogy jobban járok € ($)-ban fizetni, hogy a számlavezető bankom (OTP) váltsa át € ($)-t Ft-ra.
Talán ezt egyszer be is állítottam a PayPal felületen.
Amikor fizetek, már választási lehetőségem nincs, csak e-mail, jelszó, telefonra érkezett kód és kifizettem.
Legutóbb 10,19€, 4 369 Ft-ba került, azaz 428,75 Ft/€. Szerintem ezt nem az OTP váltotta, ennyire még nem szar a Ft.
Mit csinálok rosszul? -
-
mexel
veterán
Köszönöm szépen a kimerítő infót, de ez a szöveg nekem kínai
Röviden ha otp forint számla van hozzáadva akés euróban vagy dollárban vásárolok akkor melyik árfolyamot kell nézzem? Deviza vagy valuta és eladási vagy vételi vagy közép.De azért elolvastam többször és a legjobb értelmezésem szerint deviza eladási-t kell nézzek. Persze ez nem azonnali szokott lenni, mindig eltelik pár nap. Akkor nem sokkal volt rosszabb a revolut ma, 2 ft kb.
-
-
Blackhole13
senior tag
válasz
Blackhole13 #48285 üzenetére
Egyébként most kért a Xoom egy ID scant a tranzakcióhoz, amit emailben vár, ezzel nem vagyok teljesen komfortos, elég amatőrnek tűnik.
-
mexel
veterán
Sziasztok! PAypalhoz hozzáadtam egy revolut virtuális kártyát. EUR-ra állítottam a pénznemet. A revoluton forint van.
Fizettem a kártyával, a revolutról levonta az euro-t. Ilyenkor a revolut vagy a paypal váltotta az összeget? ( mert elég sok volt a váltás)Ha otp kártyáról megy a fizetés akkor az otp milyen árfolyamot számol ilyenkor?
Valuta közép-vétel-eladás, vagy deviza közép -vétel-eladást? Ezeket soha nem tudom -
válasz
Blackhole13 #48283 üzenetére
A rossz árfolyam az nem díj.
Milyen EUR devizaszámlára akarod utaltatni, mert annak kell lenni.Pl. nekem Wise EUR számlám van és a bankszámlaszám belga bankos, ezért Belgiumba utalom a pénzt.
Az EUR egyenlegen lévő összegből 1,49 €-val kevesebb összeg indulhat ki. Ha van 200 € akkor 198,51 lehet a maximum, mert fizetni kell valamiből a költségét is. -
Blackhole13
senior tag
Igazad van, de jelen esetben mindegy, hogy rossz árfolyam vagy konverziós díj a lehúzás.
Köszi szépen, végigjátszottam Xoom-on a dolgot, de csak nem akar megjelenni a paypal egyenleg, mint forrás. (PP-n az EUR az alapértelmezett). Gyanítom, ezen a képernyőn kellene legyen:
Hol mehet félre a dolog? -
Sziasztok!
Ha hitelkártyát csatolok a PayPal accounthoz, akkor egy esetleges számla felosztás kifizetésnél a PayPalon keresztüli hitelkártyás fizetés készpénz felvételnek, vagy vásárlásnak fog minősülni?
Köszönöm a választ
.
-
válasz
Blackhole13 #48277 üzenetére
Milyen konverziós díjra gondolsz, mert nincs. Már kezdedektől az van hogy forintos számla adható hozzá pénzkiutaláshoz és ezért forintra váltva lehet a devizákat kiküldeni ingyenesen. Ez nem fog változni addig amíg forint a fizetőeszköz nálunk.
A forint árfolyam meg náluk lehet rosszabb mint a piaci árfolyam, de van olyan magyar bank amely esetében a PP jobb.
Ki lehet juttatni egyébként minimális költséggel a Xoom-al úgy hogy a PP EUR egyenleg a pénz forrása.
Keress rá a topikban a Xoom szóra, több alkalommal írtam a költségét és módját. Én Wise EUR számlára küldöm és működik -
Mire vársz még azzal hogy a dispute- tovább léptesd, ez a 20 nap arra van hogy egyezségre juss azzal aki ellen indítottad, ekkor még ők nem csinálnak semmit bármit is chat-elsz. Itt nincs mit kérdezni tőlük. Már ma léphetnél tovább az ügyben, hogy elkezdődjön az ő részük és majd értesítenek, amit vársz.
-
Blackhole13
senior tag
Sziasztok,
Tovabbra sem lehet verlazito konverzios dij nelkul paypal egyenlegrol eurot kivenni magyar szamlara? -
LÁZ
addikt
tudom hol megy, 10+ éve használom én is, (de sajnos 3-4 évente 1x belefutok egy ilyenbe bármennyire is elővigyázatos vagyok) de az azért terelés, ha 2x leirják, hogy le van zárva, közben meg még under review, meg még 1 hetet hozzádobnak a határidőhöz, és igen, szóvá lett téve, hogy akkor én, mint sértett, erről miért nem kaptam semmilyen értesitést, és miért under review még mindig...a 6 csetelésből 3x nemes egyszerűséggel 'rámzárták' a csetet ezek után, mert válasz nem érkezett.
a 14nap pont lejárt, remélhetőleg a jövő7en már történik vmi (azt én sem gondoltam, hogy a 7végén fognak bármit is csinálni).
ps. a resolution centerben nem tudok rákérdezni, hogy mi a helyzet, mert ott csak plusz infot lehet hozzáadni, ami az ügyhöz tartozik (amit szintén megtettem már), igy csak a cset marad, ha bárkinél is rá akar kérdezni az ember, hogy mi a helyzet...
-
Hétvégén én nem várnám hogy csinálnak valamit.
Van időrendje a reklamációnak, az a lényeg hogy neked legkésőbb a dispute indítása után a 20. napon kérni a közbelépésüket, addig neked kellene egyezkedni az "eladóval". A dátumot megírták, nem tudom hogy ez a lépés megtörtént-e mármint hogy te kérted a közreműködésüket.
Ekkor a PayPal általában 10-14 napon belül dönt, 30 nap a maximum idő, ha bonyolult lenne a tényállás.És nem chat, hanem dispute és a Resolution Center ahol megy a téma
-
LÁZ
addikt
egyértelmű, hogy csak ismerősöknek küldök ff-el pénzt, természetesen for goods küldtem
, a kötelező kört is kivártam, amig ők megkérdezik a másik felet, hogy "öcsém, te tényleg átverted az xy-t", de gyanitom semmilyen válasz nem érkezett, ezért sem értem, hogy mit tökölnek vele, és kamuzták be 2x (chatben nyoma van, irva vagyon, ráadásul az is, hogy ha mégsem történik semmi, irjak, és manual lezárják), hogy már case closed az én javamra, erről azért csak kéne értesiteni engem is, de ez semmilyen formában nem történt meg a mai napig, szóval vki vmit nagyon nem csinál náluk, ezért lesz jó legalább hivatkozni pl az ECC-re, ha hétfőig se történik semmi.
-
Ha egy kereskedő visszaadja a pénzt, refund az azonnal megjelenik a könyvelésben. Ha a pénzforrás a PP egyenleg akkor jóváírják ha pénz meg is érkezik. Ha bankkártya volt a pénzforrás az megy vissza arra a bankszámlára amihez a kártya tartozik, a banki könyvelés az több nap.
A felajánlás kevés a pénzt el is kell küldeni, ha az nem történik meg az nem a PayPal hibája. Ha nem kereskedelmi tranzakció volt nincs refund, ott vagy küld neked az illető pénzt vagy nem, ez a pénz az egyenlegen jelenik meg, de nem refund hanem pénz fogadás. Ennek is ott kell lenni a PP egyenleg könyvelésben, ha nincs nem kaptál semmit, nem PP hiba. A nem kereskedelmi tranzakció esetén egyébként semmi kártérítést nem adnak, akkor sem ha valaki becsapott és úgy küldted el pénzt.Ha nem elégedett a panaszkezelés eredményével…
Ha a panaszfelterjesztési folyamat végrehajtását követően a szolgáltatásainkkal kapcsolatos valamely panaszának a kezelése nem jár kielégítő eredménnyel az Ön számára, a panaszt az alábbi független szervezetek valamelyikéhez fordulva terjesztheti elő:
Európai Fogyasztói Központ (ECC-Net) (ha Ön fogyasztó). Az ECC-Netről, illetve a kapcsolatfelvétel módjáról a következő címen talál további információt: (https://commission.europa.eu/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint/european-consumer-centres-network-ecc-net_hu).
Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF). A CSSF felelős a hozzánk hasonló luxemburgi pénzügyi szektorban működő vállalatok prudenciális felügyeletéért. A CSSF-fel a következő címen veheti fel a kapcsolatot: 283 Route d'Arlon, 1150 Luxembourg, Luxemburg. A CSSF-re, illetve a kapcsolatfelvételre vonatkozó további tudnivalókért látogasson el a https://www.cssf.lu webhelyre, vagy keresse fel az EU online vitarendezési webhelyét a következő címen: https://ec.europa.eu/consumers/odr. -
LÁZ
addikt
ok, kihámozom onnan
ps. semmi xtra, 'standard' átverés, csak már 2 hete 'ülnek' rajta, és már 2x hazudta be az ügyfélszolgálat, hogy lezárták és visszakapom a pénzem (legutóbb tegnap előtt), de erről semmilyen értesitést nem kaptam, és ami a vicces pluszba, hogy én látok egy felajánlott refundot is az ügymenetben a másik fél részéről (a supportos saját bevallása szerint semmi ilyen nem történt, nem lát semmit), ami úgy néz ki, egyáltalán nem volt annyira fontos nekik, hogy velem is tudassák...szóval nem igazán tudok hatni rájuk, és a türelmem már rég elfogyott...
-
Az Összefoglaló elején ott a magyar nyelvű felhasználói szerződés linkjét, abban benne van. De ez nem magyar cég, mi magyarként az EU-s PayPal-goz tartozunk és nem egészen van ez a felügyeleti dolog. A problémától is függ az intézése lehet hogy a szerződés kizárja a reklamációt. De mi a gond?
-
LÁZ
addikt
üdv, azt tudjuk, hogy pontosan ki a paypal felügyeleti szerve, akinél kilincselni lehet, ha problémám van velük.
-
Igen, visszautalhatod ha van bankkártya a PayPal fiókodhoz hozzáadva. Annyit célszerű beállítani hogy az legyen az elsődleges fizetési eszköz és majd később ha devizában kell fizetni akkor azt a devizát megadni a kártyán alapértelmezettnek, a kártya adatok közt a Pénznem. Ekkor a kártyakibocsájtó végzi a devizaváltást, nem a PayPal, náluk rosszabb lehet az árfolyam.
-
mis69
tag
A pénztárca menüre gondolsz? Mert ott van az egyenleg és a kártya. Ez úgy történt hogy akinek akartam fizetni az oldalán volt két lehetőség. Vagy bankkártyával fizetek vagy PayPal-al. Vagy beírom a kártya adatokat és úgy fizetek vagy PayPal-al ahol az email címet kérték. Nem én nekem kellett egy email címre utalnom a PayPal-ból. Most a pénztárca menüben mind a kettő van (egyenleg, kártya) és mind a kettőnél azt írja Beállítás elsődlegesként online vásárláshoz. Mivel még nem használtam ilyenekkel nem foglalkoztam. Most visszautalhatom a saját számlámra a 2000 ft-ot mert tudok kártyával is fizetni ha kell?
-
Ha a fizetési oldalon megjelenik a bankkártya használati lehetőség a PayPal felületen. Mindenképp célszerű hozzáadni bankkártyát és akkor nem kell az egyenlegre töltögetni. Ha bekapcsolod a kétlépcsős belépési azonosítást akkor nincs nagy valószínűsége hogy hozzáférnének a fiókodhoz és használják a bankkártyádat fizetésre, mert magához a kártyához nem lehet hozzáférni és persze ha nincs rajta pénz akkor sem lehet fizetni.
Ha pedig egy PayPal fizetésnél a kártya a pénzforrás akkor az akinek fizetsz semmit nem tud róla.
Egyébként az elmúlt 10 évben nem került elő olyan hogy valakinek a PayPal fiókját feltörték, amikor megszerzik a belépési azonosítóit valamilyen csalás keretében , azt nem fiók feltörésnek vesszük, azért van itt védelem is, hasonlóan mint a bankoknál. -
mis69
tag
Sziasztok,
Most akartam előszőr használni a PayPal-t (végülis nem kellett mert megoldódott a probléma amire használni akartam). 5 $-t kellett volna fizetnem egy tanácsért és nem akartam a bankkártyámat használni hogy ne férhessenek hozzá később ezért a PayPal-ra gondoltam hogy feltöltök rá 2000 ft-ot így csak annyit "láthatnak". Mivel 0 ft volt az egyenleg rá akartam tölteni ezt a 2000 ft-ot és követtem az utasításokat hogy a bankszámláról utaljak a PayPal-nak. Meg is tettem és röpke 2 nap alatt (nincs megfelelő hangos röhögős szmájli) a PayPal-on volt a pénz. De most olvasom itt (#48237szivacs1987) hogy nem is kell feltölteni az egyenleget, a PayPal-on keresztül lehet fizetni a bankkártyával 0 ft egyenleg mellett? -
válasz
Ghostman78 #48264 üzenetére
Nincs magyar nyelvű és a fiók törlését csak a belépés után tudod kezdeményezni. Ha az működne hogy valaki ír, telefonál hogy töröljék a fiókját abból káosz lenne.
De ha van valaki aki tud angolul és a fiókkal kapcsolatos azonosítási kérdésekre tudsz válaszolni így tolmácson keresztül akkor a telefonszámot átírathatod egy mostani élőre azzal az indokkal hogy az a másik már nincs meg. Nem feltörik a PayPal fiókot hanem a belépési azonosítóidat szerzik meg, ha feltörték volna akkor sem az e-mail, sem a jelszó nem élne, mert azok cseréje lenne a fontosabb. -
A freemail.hu címes 100 éve nem használt paypalemet feltörték.
Gmailest használom.
A freemailesbe szerettem volna bejelentkezni tök véletlenül, a log és a jelszó stimmelt, de egy olyan végződésű telefonszámra akart kódot kiküldeni, ami nem az enyém.
Ezt átírni nem tudom,mert nem tudok belépni.
Értetlenül állok a dolog előtt, mert a jelszavat akkor miér nem változtatták meg. Illetve hogy a gyíkba írták át a telefonszámomat ?freemailes paypal fiókom törlését kéne elérnem.
Nincs magyar helpdesk felülete a paypalnek ?
1 mákom van, az adott kártya már lejárt rég.... -
prannk
őstag
Üdv. Már 5 éve nem léptem be. Van valami mód sms nélküli belépéshez?
Már nem az a telefonszámom... -
ledgeri
nagyúr
Én is ilyet kaptam, és egy féléves huzavona volt mire 100%-osan visszajutottam. (Rámkeresve az egész átfutható itt).
Mindenen átmenve azután lett jó, hogy valaki újra hozzáadta (de talán más mezőbe) a már hozzáadott telefonszámomat a fiókhoz, így a rendszer újra ki tudta küldeni az SMS 2fa-t. Hogy emiatt lett-e jó -a többi "jaj ettől megoldódik" javaslat nem működése miatt, már nem tudom, de ajánlom ezzel kezdeni!Hívd fel őket (elérhetőség az előző oldalon vastaggal) és kérdezz rá, hogy az aktuális telefonszámod jó helyen mezőben van-e, és hogy szeretnéd megerősíteni ugyfélszolgálat-triggerelt ellenőrzéssel!
Ha nem segít, akkor van esély hónap-hossznyi próbálgatásra. Lehet hogy egy alternatív pénzmozgatási mód -még ha költségesebb is- használata megéri, különösen ha SOS!
-
mexel
veterán
Sziasztok! A Paypal nem enged be a fiókomba, azt írja igazoljam hogy én vagyok. Átirányít egy oldalra ahol semmit nem tudok csak súgót nyitbi. Mit csináljak? Fizetnem kellene S.O.S és nem tudok
Ezt írja:
"Nem tudunk megbizonyosodni arról, hogy valóban Ön-e a számla jogos birtokosa."Eddig miért, most miért nem?
Ráadásul csak úgy tudnék írni nekik ha jól látom hogy be kellene lépjek. Így nehéz lesz.
Talán egyszerűbb lenne újat regisztrálni?
-
Lehet társítás nélkül fizetni, de semmi értelme, mert nem minden fizetési felületen jön elő, illetve megjelenik az hogy eltárolja-e a későbbi fizetéshez és hozzárendeli a PP fiókhoz, ha nem teszed meg akkor ajánlgatja folyamatosan. Másik az hogy ha nincs kártya hozzárendelve akkor pénzküldési és fogadási limitjeid vannak.
Szerintem jobb hozzárendelni a fiókhoz. Én most három virtuális kártyát rendeltem hozzá, egynél USD, egynél EUR és egynél HUF az alapértelmezett deviza és fizetéskor azt választom amiben kell fizetni, így semmiféle devizaváltási gond (rosszabb a PayPal árfolyam) nem jön elő, mert a PayPal az adott deviza mennyiséget továbbítja a kártyakibocsájtó felé és az váltja a devizát. Ráadásul akitől vásárolok az semmi kártyainformációt nem kap, csak azt az értesítést a PP-tól hogy ki van fizetve.
Mivel a kártya egy bankszámláról kapja a pénzt a PayPal-on semmit nem kell feltölteni. -
Đusty
addikt
Paypallal tudok virtuális kártyával fizetni társítás nélkül, azaz csinál olyat, hogy csak átirányít? Vagy fel kell tölteni valami egyenleget vagy legalább csatolni kell hozzá a kártyát és akkor jó lesz azonnali fizetésnél?
-
válasz
envagyok #48248 üzenetére
Mert nem úgy szól a szabályozás, de a DAC 7 az nem egészen PayPal, az eBay az már igen. A PayPal-ra a pénzügyi szabályozás keretében vonatkoznak kötelezettségek. Erre az előbb nem figyeltem, pedig elolvastam hogy a DAC feltételeit említed.
Ennek értelmében jelentendőnek minősül minden olyan értékesítő, aki ingatlan bérbeadási, személyi szolgáltatási, áruértékesítési vagy közlekedési eszköz bérbeadásával kapcsolatos tevékenységet végez egy online platformon. Kivételt csak közigazgatási szervek, tőzsdén jegyzett társaságok és kapcsolt vállalkozásaik, valamint azon értékesítők képeznek, akik kevesebb mint 30 áruértékesítést teljesítettek egy év alatt, ezek együttes értéke pedig nem haladta meg a 2 ezer eurót. Ingatlanbérbeadás esetén nem jelentendő továbbá az az értékesítő, amelynek a platformüzemeltető több mint 2 ezer ingatlanközvetítést tett lehetővé.
-
válasz
envagyok #48244 üzenetére
Az is pénzmozgás, a banki utalásnál sem nézik hogy a rokonod vagy valami külsős küldi.
Csak a PayPal-on belül van jelentősége hogy kereskedelmi vagy személyes tranzakció, mert az utóbbinál nem számolnak fel jutalékot. De az is egyértelmű hogy üzleti bevétel nem lehet személyes tranzakció. -
envagyok
veterán
Sziasztok!
Paypalre ha barátként küldenek nekem pénzt, azt is jelenti a NAV-nak, ha rlérek 30 küldést, vagy 600000ft-ot, mint a DAC-7-es fizetéses törvénynél?
Köszönöm! -
A fő mobilszámot is lehet változtatni, de az szükséges mindenképp, emezt meg kérheted törölni ha már nem élő és nem tudsz másikat megadni, ha ezt mondod akkor miért hagynák meg?
Nincs értelme új fiókot csinálni, mert akkor minden újra indul, erről a régiről le kell választani a bankkártyát, bankszámlát, nem érdemes az esetleg élő mobilszámot sem benn hagyni, nem azonnal törlik és vannak dolgok amelyek nem lehetnek egyidőben két fiókhoz kötve. Az otthoninak megadott szám egyébként inkább biztonsági elérésnek tekinthető, nem fognak hívogatni, ha te nem kezdeményezel. -
Ha már hozzáadtál egy mobilszámot, egy otthoni számot sajnos nem törölhető, csak úgy hogy abból a fajtából adsz egy újat, azt teszed meg alapértelmezettnek és törlöd a régit.
Nekem is eltérő az mobil (ez az alap) és az otthoni szám, eleve nem lehet azonos. Lehetne kérni az otthoni törlését ha már nem élő és nincs másik, ez ügyben telefonon fel kell hívni őket és lebeszélni.
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók: -
Đusty
addikt
Sziasztok!
Két különböző telefonszám van megadva egy otthoninak és egy mobilnak, fogalmam sincs, hogy sikerült. Mindkettő elsődleges így egyiket sem tudom módosítani. A cél, hogy csak egy telefonszám legyen de törölni nem enged, módosítani sem.
Már arra gondoltam, hogy törlöm a fiókot persze azt se tudom hogyan, ennyire szar felületet én még nem láttam.
És utána engedne újra regisztrálni? Ott mit figyel email vagy tel szám vagy mindkettő?
Hogy lehetne ezt megoldani? -
válasz
szivacs1987 #48237 üzenetére
A bankszámládon keresd, de banktól is függ hogy mikor könyvelik le, 2-6 munkanap szokott lenni, október 7-től indul. Mivel bankkártyával fizettél ne keresd a PayPal egyenlegen. A bankoddal kell a kapcsolatot felvenni, a PayPal továbbította az összeget, 23:27-kor Refound complete
-
szivacs1987
aktív tag
Sziasztok,
Az alábbi problémámban szeretnék segítséget kérni.
Paypalhoz a bankkártyám van csatolva. Paypal egyenleg 0 Ft.
2024. október 05-én vettem az ebayon valamit.
Ki is fizettem Paypalon keresztül. (le is vonódott a bankkártyámról)
2024. október 06-án írt az eladó, hogy ide nem szállít, így visszatéríti a vételárat.
Ez 2024. október 06-án meg is jelent a Paypalban 23:22-kor, majd 23:27-kor Refound complete lett.
Azonban a mai napig nem jött vissza a bankkártyámra vagy a Paypal egyenlegemre.
Bankkártya nem járt le, nem lett eltávolítva a paypalból.Még várnom kell, vagy érdemes valahol felvennem a Paypalall a kapcsolatot?
Előre is köszönöm a segítséget.
-
válasz
jolti05 #48234 üzenetére
Tévedett a postáskisasszony, Olaszországba pont lehet kérni Posta weboldal országlapok része)és kell is mert ott is csak leteszik a küszöbre ha nem nyitnak ajtót. Nem véletlenül írtam. Van persze olyan ország ahol nem lehetséges ez a szolgáltatás, csak épp ott jobb a közbiztonság.
-
jolti05
őstag
Köszönöm!
A mai napon levélküldeményként feladtam a visszárut.
Szerencsére segítőkész volt a hölgy, akihez kerültem.
Tértivevényt nem lehet kérni levélre, így csak nyomkövetett, ajánlott a "csomag".
5460 forintot fizettem, első körben véletlenül a csomagosztályra fáradtam be, csomagként ~14000 forintba került volna a szállítás. -
Az inaktivitási bünti nem újdonság, több éve van.
A kétfaktoros belépési módot neked kell aktiválni.
Kérdés az hogy miért nem tudsz belépni? Hol akad meg a belépés? Ha az adataid jók, -a telefonszám a lényeges- és mondjuk a böngésződ jól van beállítva akkor tudnod kellene belépni, gondolom a jelszavadat és a biztonsági kérdéseidre is tudod a választ.
Hiába írsz, telefonon egyszerűbb a belépési problémát megoldani és azután vagy belépsz évente egyszer vagy kéred a fiók törlését. -
bat1
csendes tag
Sziasztok, Van egy olyan problémám, hogy volt egy paypal account-om amit nem használok már több éve és be sem tudok lépni, mert áttértek "2 factor authentication"-re. Most meg azzal fenyegetnek, hogy kb. 8 eurót rámterhelnek, ha nem lépek be legalább egyszer évenként a fiokba. Írtam válaszlevelet nekik, de egy robot válaszol.
-
válasz
jolti05 #48230 üzenetére
Kell majd egy ajánlott levél nyomtatvány és egy tértivevény nyomtatvány kitöltése előtte a tied és a címzett adataival és azokkal együtt adod át a "csomagodat", levélküldeményt, 2 kg-ig nem kell csomagként küldeni, az drágább.
Ha lenne ÉnPostám regisztrációd akkor lehetne online csinálni és olcsóbb is lenne egy kicsit. -
jolti05
őstag
Nagyon köszönöm!
Ahhoz, hogy igénybe vegyem a ~6500 forintos szolgáltatást (feltételezem, hogy ez a Magyar Posta), elég bemennem a postára, azt mondani, hogy ezeket kérném,
"nyomkövetett, biztosított és a címzett által átvételnél aláírandó levélküldemény", megadom az ott dolgozónak a cimet, kifizetem, és végeztünk is? -
jolti05
őstag
Sziasztok!
Tudnátok nekem abban segíteni, hogy ha PayPal-en a vitarendezési központban létrehoztam egy esetet, és most nálam ketyeg az óra, mert vissza kell küldenem a terméket, akkor hogyan/miképp érdemes feladni?
Mit kérhetnek később, mik lehetnek esetlegesen majd bizonyító erejűek? Készítsek videót a becsomagolásról? Fotózzam le a csomagot feladáskor?
Ha már én állom a visszaküldés díját, milyen összegre számíthatok?
PayPal-en ez az első ügyem/panaszom, és sosem postáztam még külföldre.
Minden féle és fajta segítséget köszönök! -
válasz
gyulaszu #48220 üzenetére
Nincs gyakran. Az hogy amikor frissül a spam szűrő és abban van valami gond nem igazán lehet látni. Illetve a számhordozottak esetén ezidőtájt szokott gond lenni hogy a szolgáltatói adatbázis nem szinkronizál normálisan.
A Telekom-ra egyébként sem jellemző, bár amikor német számról jön az sms és az illető letiltotta a külföldi számokat akkor persze nem kapja meg, de most +3630555... ismert számról jön 2 mp-en belül az sms nem hordozott -
atty_hor
tag
Sziasztok!
Évek óta használom, de most falba ütköztem. Szeretnék belépni a paypal fiókomba, a jelszó után SMS-ben akar küldeni kódot. Sajnos az SMS-t nem kapom meg. Mit tudok ilyenkor tenni? Ti tapasztaltatok ilyet? A Telekom nem találja meg, mivel nem tudja a küldő számát. Előre is köszönö a segítséget, ha valaki ezt már végigjárta. -
válasz
norrberth #48216 üzenetére
Igen lehet beállítani, benne az Összefoglalóban, de röviden a lényeg: mielőtt fizetnél USD-s árat akkor előtte a kártya alapértelmezett devizáját állítsd USD-re, így nem kell variálni a váltással, mert a PP egy az egyben a USD összeget küldi a kártya felé és majd váltja a kártyakibocsájtó.
Vagy ha nem gyors fizetéssel fizetsz az adott helyen akkor ott a váltási választási lehetőség. Az első módszer az egyszerűbb.
Még mindig rosszabb a PP árfolyama a legtöbb banknál, néha viszont az Erste esetén meg jobb lehet.
De a hozzászólásod előtt kettővel már írtam erről. -
norrberth
addikt
Sziasztok.
Rég vásároltam már PayPal al.
Dollárba akarok majd fizetni.
Mostanában hogy van a váltás?
Felfogja kínálni a PayPal hogy ő váltson?
Vagy a bankom?
Vagy be lehet állítani valamit a PayPal fiókba előre? -
válasz
stellaz #48213 üzenetére
Egy kicsit más sorrendben válaszolok.
1. Igen, de csak kereskedelmi tranzakcióval, nem ismerősnek, barátnak törénő sszemélyes tranzakcióval.3. Akkor a bankkártya a pénzforrás és a devizát a kártyakibocsájtó váltja, ilyenkor a bankkártyának a PayPal-on alapértelmezett devizának azt érdemes beállítani amely devizában fizetni kell, akkor semmiféle PayPal váltás nem jön elő, egyszerűen a PayPal az adott devizás összeget továbbítja a bankkártyán keresztül a kártyakibocsájtó felé.
A bankkártya használata, hozzáadása a javasolt.2. Ha nincs bankkártya akkor a PayPal egyenleg a pénzforrás, amit neked forinttal kell feltölteni, ez esetben csak a PayPal tudja váltani a devizát.
Két lehetőség van,
1. a fizetés pillanatában vásárlási árfolyamon váltja a devizát.
2. a fizetés előtt valamikor az egyenlegen lévő forintot (amikor erősebb a forint akkor több devizát kapunk érte) az egyenlegek közt váltva, nem a vásárlási, hanem kedvezőbb árfolyamon váltva arra a deviza egyenlegre átrakni a szükséges pénzt, mint amiben fizetni kell, ezt az egyenleget megtenni alapértelmezettnek és azután már mehet az egyenlegről a fizetés. Ekkor nem az aktuális vásárlási árfolyammal történik váltás, mert azt nem kell már, mert van megfelelő mennyiségű deviza. -
stellaz
veterán
Sziasztok!
Hifigo.com oldalról szeretnék rendelni. Tudtommal megbízhatónak számít az oldal, de van náluk paypal fizetési lehetőség is.
Három kérdés:
- Összességében érdemesebb inkább paypallal fizetni?
- Paypal kalkulátora szerint több, mint 2000 Ft-al többre jön a konverzió, ha rajtuk keresztül megy. Az összefoglalóból most nem teljesen egyértelmű, ha jól értem, ez akkor van, ha forintban fizetek és ez a drágább megoldás, de ha dollárt állítok be fizetésként, akkor a kártya kibocsátó konvertál?
- Ha beregisztrálok egy kártyát a paypal oldalra, akkor nem kell utalnom semmit a paypal számlámra, hanem használja a bankkártyámat?Előre is köszi
-
válasz
nepszter1 #48211 üzenetére
Rákattintasz az egyenleg részre, a megjelenő egyenleg listánál a 3 pontra és elsődlegesnek választod
Make primary
Ha a bankkártyánál akarod állítani akkor meg az adott kártyára kattintasz és a Change-el, ennél havonta korlátozott az alapértelmezés átállítása, 5-6 alkalom.
-
nepszter1
addikt
Sziasztok az alapértelmezett pénznemem a HUF de nekem EUR kellene ezt hogy tudom beállítani?
-
Dr Smoke
aktív tag
Sziasztok!
Be kellene adnom egy reklamációt PayPal-on, mert nem azt a terméket küldte az eladó, amit rendeltem és nem tudok kommunikálni vele, nem válaszol.
Az a probléma, hogy a vásárlásnál van egy 0,00 USD tétel (tip/borravaló) és nem tudom kiszedni a reklamációból. Hiába írom be, hogy 0-t kérek abból vissza, nem enged továbblépni. Ha 0-nál nagyobb összeget írok be, akkor sem enged továbblépni. Mit tudok tenni? Hol a hiba? -
válasz
bucihost #48204 üzenetére
Ha kereskedelmi tranzakció akkor ennél is van védelem, bár ha "nem tiszta a forrás" lopott, akkor dönthetnek másképp is. Akkor is ha kifizeti, a pénzt átveszi majd később törli a fiókját, így a PP nem valószínű hogy saját kontójára visszaadná. De ha elkezdi használni és egy idő után már nem tudja, arra is nehezen húzható már rá, mint vásárlói védelem. Ugyan mennyivel olcsóbb mint a valódi előfizetés? Ér annyit a rizikója?
-
bucihost
senior tag
Nem közvetlen a steamtól menne a vásárlás. Magánszemély - Magánszemély között. Egy steam account (emailcím - jelszó páros). Ugye normál esetben a legtöbb EULA tiltja az accountok adásvételét. (érthető okokból mert így olcsóbban lehet digitális tartalmakhoz jutni). A kérdés az, hogy ilyen esetben a PP buyer protection-ja érvényes-e.
-
bucihost
senior tag
Sziasztok! Van e valakinek tapasztalata, az alábbival kapcsolatban?:
Öcsém venni akar egy steam accountot. Paypalon keresztül menne a biznisz. "Goods and services"-ként menne a pénz. Megkapná az emailhoz való hozzáférést is. Szóval elvileg le tudja védeni, hogy ne vegyék tőle vissza. De mi van ha mégis? Ilyen esetekben a PP hogyan jár el? Foglalkozik vele, vagy "így jártál, legközelebb ne vegyél accountot"?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- Nintendo Switch 2
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autós topik
- AliExpress tapasztalatok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával