Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Toomy: FOXPOST régen jó volt, de ma már jobban jársz ha elfelejted.
- laca223: A civilizáció mint bugos operációs rendszer
- hege8888: Retro Kocka Kuckó harmadjára Hódmezővásárhelyen
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bollokcs80
Korrektor
Végül az alternatív telefonszámon bejutottam, köszi a segítséget mindenkinek!
Kellemes Ünnepeket! -

-
válasz
bollokcs80
#48842
üzenetére
A yetinél addig verd az asztalt amíg nem kapsz egy műszakist és nézesd meg vele, hogy az SMS központba megjön-e az SMS.
-
válasz
bollokcs80
#48840
üzenetére
Ezek számok valamelyike volt? Ehhez tartozunk
A PayPal nem tilt telefonszámot.
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók: -
válasz
bollokcs80
#48840
üzenetére
A szolgáltatód nem végezteti a hívást/sms-t. Volt hordozva a számod?
-
bollokcs80
Korrektor
Futottam egy harmadik kört az ügyfélszolgálattal, egy kedves indiai hölgy próbált segíteni (rettenetes akcentussal). Az MFA-t nem kapcsolhatja ki, megpróbáltuk a telefonhívásos-kódbemondós azonosítást (miután bekérte az e-mail címem, a telefonszámom és a bankkártya szám egyes részeit), de ez sem működött.
Annyit sikerült elérni, hogy hozzáadtuk a céges mobilom számát, a 24 órás kitiltás után majd megpróbálok azzal bejutni. Továbbra se értem, mi a baj az eredeti számommal, a vírusírtót is leszedtem telóról, de így se jön meg se az SMS, se a hívás tőlük.
-
válasz
bollokcs80
#48837
üzenetére
Csak így lehet megoldani a belépési problémák esetén, többeknek így lett megoldva. A másik dolog esetén is amikor a telefoncsere, újra telepítés után nem működik a hitelesítő alkalmazásos megerősítés mert nem lett tartalék eszköz megadva, a kód elmentve.
Gondolom a Bitdefender nem fix adatbázissal működik és esetleg téves adatokat tartalmaz a frissítés. -
válasz
bollokcs80
#48835
üzenetére
Pedig a PayPal rendszere elküldi. Gondolom a telefonjaid nem veszik spam üzenetnek ezeket, engedélyezve kell lenni a kéretlen sms-nek, bár nálam a Xiaomi átengedi akkor is a PP sms-t ha a tiltás működik.
Annyi a megoldás hogy ki kell kapcsoltatni ezt a fajta 2 lépcsős azonosítást és akkor át lehet térni a hitelesítő alkalmazásra. -
bollokcs80
Korrektor
válasz
Truman
#48816
üzenetére
Én is ezzel szenvedek, csak én be se tudok lépni. Egy-két hete Paypal-os fizetésnél nem jött SMS, de nem foglalkoztam vele. Most viszont a fiókban akartam módosítani valamit és nem tudok belépni, mivel nem jön meg az SMS. Áttettem másik telefonba is (OnePlus 13 -» Iphone 15) de ott se jön meg (Droidon mondjuk külön agyrém ez az RCS-es, online fiókos Google Messages
). Már kétszer is kitiltott a többszöri kódkérés miatt, kétszer beszéltem a PP ügyfélszolgálattal, egyszer a Yettelével, de egymásra mutogatnak. Másik azonosítást (Authenticator) csak a fiókba belépve lehet beállítani. Tudtok még javasolni másik megoldást? Több online streaming szolgáltatásom fizetései rajtuk keresztül mennek, szükségem lenne a fiókra.
-
válasz
Pro Koryak
#48833
üzenetére
Függőben azért szokott lenni mert lehet hogy akitől szedik vissza annak nincs annyi pénze, vagy el kell fogadnod a visszatérítést, másrészt ahova utalnák az számla valamiért nem fogad pénzt, a kártyás fizetés visszatérítése arra bankszámlára megy amelyhez tartozik a bankkártya és a fő számlára, nem a kártya alszámlára.
A chat felületen is rá tudsz kérdezni ahogy miért van függőben. -
Pro Koryak
addikt
Helló,
nov. 29-én fizettem paypal-on keresztül bankkártyával.
2 hiányzó termék árát visszatérítették dec.7-én(elvileg), azaz paypal-on a Tevékenységek között látszik is, de Függőben van dec.7. óta. Általában 4-5 nap mire elfogadásra kerül, de ennek már lassan 10 napja.Valami ötlet?
-
atua
aktív tag
válasz
kalapacsolok
#48830
üzenetére
Korábban lehetett eurót is utalni, gondolom, most is lehet. De előtte nézz utána, hova és hogyan kell, mert erre volt külön számlaszám.
-
válasz
kalapacsolok
#48830
üzenetére
Ennek nem sok köze van a PayPal-hoz, de ha EUR-os az Erste számla és fogad pénzt "kívülről" akkor arra elméletben EUR utalható egy másik EUR bankszámláról konverzió nélkül, az Erste szerződési feltételeket kéne megnézni.
-
kalapacsolok
senior tag
Hali! Erstenel van értékpapír számlam. Lehetséges, h ne forintot utaljak be és ott váltsam át, hanem alapból eurót utaljak pl revolutrol?
-
Sziasztok!
Paypal Cardot használok elég régóta netes fizetésre. Ma megjött a fizikai kártyám, de a cvc száma más mint a virtuálisnak volt. Most át kell írnom mindenhol az elmentett kártyát, vagy megy tovább minden ahogy eddig is? A kártyaszám és lejárat nem változott.
-
Truman
senior tag
-
válasz
Truman
#48824
üzenetére
Az elérhetőséget beírtam az Összefoglalóba is és angol a kommunikáció nyelve náluk a szerződés szerint annak ellenére hogy magyarított a felületük, de lehet úgy is beszélni velük hogy valaki tolmácsol helyetted.
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók: -
Truman
senior tag
"Nem tud bejelentkezni? Ha nem tud bejelentkezni PayPal-számlájára, telefonon kérhet tőlünk segítséget. A számla biztonsága érdekében e-mailben nem tudunk bejelentkezési támogatást nyújtani."
Találtam egy 06-1-7777-944 -es számút, csak csak angolul magyaráztak, pedig elvileg ez egy Budapesti szám.
-
Truman
senior tag
Most nincs kéznél másik telefon. De nem is mutatja azt az ablakot, mint régen, ahol látszott a telefonszámom utolsó néhány számjegye, csak egyből beadja nekem ezt az üzenetet. Ha rányomok a segítség gombra, egy angol oldalra irányít, ahol nem kapok segítséget, mert mindenhova be kell jelentkezni, amit meg nem tudok.
-
válasz
Truman
#48821
üzenetére
Az a próba megvolt már hogy másik telefonba teszed a SIM kártyát? Most beléptem és 2 mp alatt jött az SMS a 06 30 555 5418 számról.
Az sms-t küldi a rendszer a fiókhoz társított telefon számra. De ezt a kétlépcsős azonosítást (ha az van aktiválva mert valami kell) ki tudják kapcsolni és akkor bejutva lehet változtatni a beállításokon. Viszont ha nem a kétlépcsős azonosítás sms-e mert az nem volt aktivált akkor biztonsági blokkolás is lehet, mert ez már kötelező elem.
De azt is fel tudják oldani ha van ilyen blokkolás. -
Truman
senior tag
Eltelt egy nap, és most olyan böngészőből jelentkeznék be, ahol nincs felugró ablak se semmi letiltva, de mégsem enged be. Fel sem ajánl semmit, hogy mit tudnék ezzel kezdeni.
Akkor ennek most reszeltek? Kezdjek keresni másik szolgáltatót, vagy van még remény, hogy valamikor beenged?
Update: Felraktam a telefonra is a PayPal app-ot, de ott is ugyan az van. -
válasz
Jan1992
#48819
üzenetére
A telefon operációs rendszerének is van spam szűrő rendszere, Telekomnak is van központilag, de általában a telefonos rész szokott bekattanni, ha a Google Messages-t használja a telefonod no annak is a saját beállítása kavarhatnak. Alapból bekapcsolt a Spammel szembeni védelem és ha nem engeded meg hogy értesítsen, akkor csak ha belépsz a Spam és letiltott szekcióba akkor látod.
Más esetben meg a telefonon engedélyezni kell a kéretlen sms fogadást, ha az kezeli az üzeneteket.
Még hordozott számoknál fordulhat elő hogy ideiglenesen nem kapod meg, valami központi szinkronizáció pontatlan működése van a háttérben.
De nem Telekom függő az sms meg nem kapása, bármely szolgáltatónál előfordulhat.
Nálam szintén Telekom és az elmúlt években nem volt ilyen gondom hogy nem jön meg a sms kód, ugyan két alkalommal (2 óra és 45 perc kiesés) a 6 év alatt (nem mostanában) volt olyan hogy tényleg náluk volt a hiba de amikor megjavult értesítettek. -
Jan1992
újonc
Közben látom, hogy 3 hónapja Horvátországban is szenvednek:
Reddit: [link]
A telekom vajon beépíett egy spamszüröt, ami miatt nem jönnek az SMS-ek, és hívást sem kapunk, ahogy az egyik hozzászóló írta?
Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak engem spéciztek ki. -
Jan1992
újonc
Paypal nem küld SMS-t.
Második opcióként felajánlja, hogy felhív, de azt sem teszi.
Nincs letiltva a telefonomban semmilyen telefonszám. Másik telefonnal (értsd készülékkel, ugyanazon SIM-mel) is próbálkoztam, semmi.
Be tudok jelentkezni a fiókomba, hogy megnézzem az üzeneteimet esetleg cseteljek az AI vagy ügyfélszolgálatossal, de semmilyen változtatást, és fizetést nem tudok végrehajtani.
2008 óta vagyok Paypal-os, általában csak az E-Bay miatt. Egyszer már cserélnem kellett fiókot, mert a menet közben hozott törvények miatt a vásárlásaimmal túlléptem egy bizonyos összeget, és ezért köteleztek az igazolásra. Nem sok kedvem volt hozzá, ezért azt javasolta, az ügyfélszolgálatos, hogy csináljak új paypal-t, ha úgysincs pénz a fiókomban.
Azóta minden jól ment. Aztán két hónappal ezelött kezdödött, hogy az új bankkártyám regisztrálása és 0Ft-os tesztje után nem tudtam fizetni az áruért amit vettem, hibát írt a fizetéskor. Szokásos néhány nap várás után magához tért a rendszer és elintéztem.
3 héttel ezelött akartam fizetni, de nem küldött SMS-t. Hanghívás sem ment. Telekomos vagyok egyébként. Gondoltam ha nem tudok belépni, akkor írok nekik. Igenám, de a Paypal nagyon gondosan eltávolította mindenhonnan az ügyfélszolgálat E-Mail címét, tehát nem éred utol öket.
Aztán amikor sikerült véletlen belépni (pont nem kért SMS kódot, ha törlöd az elözményeket). Írni akartam az ügyfélszolgálatnak. A mesterséges intelligencia nagyon ki tudja az embert borítani, mert nyilván nem érti mit akarok. Aztán beírtam párszor, hogy "Customer service", végül szerencsére azt írta, hogy írjam meg, hogy mit továbbítson. Megírtam mi a helyzet. Vártam pár órát a válaszra.
Nagyon bunkón azt mondták, hogy nem náluk van a hiba. A szolgáltatómnál vagy a telefonomban keressem. A legegyszerübb, ha megadom egy családtagom telefonszámát. És szerintük nincs is hiba, hiszen épp most küldtem üzenetet, tehát be tudtam lépni.
Cseteltem a Telekom oldalán, ott is AI fogadott. Amikor "ügyfélszolgálatot" kértem, néhány "nem értem mit akarsz" szerü mondat után lerázott, elbúcsúzott. Újra kellett kezdenem, és behazudnom valami hálózati hibát, hogy ügyfélszolgálatossal beszélhessek. Ez is megér egy misét, hogy mennyire el akarnak hajtani, de hagyjuk.
Elmondtam mi van, és rákérdeztem, hogy van-e náluk valami tiltás. Küldött nekem egy teszt SMS-t. Mondtam, hogy milyen számokról szokott a Paypal küldeni kódot. Az egyik közülük ugyanaz mint az egyik magyar bank netbankja, ahol fiókom van. Látta a rendszerben, hogy onnan kaptam SMS-t pont tegnap.
Aztán abban maradtunk, hogy a Telekom nem blokkol semmit. Ha nem a telefonom teszi, akkor a Paypal-nál lehet a gond.
A Paypal második opcióját a hanghívást nem tudjuk ellenörizni, sajnos a telefonhívásokat az ügyintézök nem látják.
Természetesen a Paypal továbbra sem ment. Mérgemben aztán többször kértem SMS kódot, de van valami szabály, hogy 5 után tilt (értsd néhány napig nem küld SMS-t). A Paypal ügyintézö szerint 2-3 napig nem férek hozzá.
Arra kérésemre, hogy vizsgálatot kérek, azt mondta nem kell vizsgálat, mert náluk minden jó, várjam meg a pár napot, idézem: "Hüljön le, majd néhány nap mulva beléphet."
Korábban is azt mondta, hogy náluk biztosan minden rendben van, és hogy csináljam meg amit javasolt, hogy más családtag telefonszámát vegyem fel.
Aztán azt elfelejtette mondani, hogy új telefonszám felvételéhez a régi telefonszámra kapott SMS-sel kel bejelentkezni.
Nagyon csúnyán bánnak velünk ezek Paypalosok.
Ebay egyébként felajánlja nekem a Klarna-t is, mint fiezetési opciót. Ki is próbáltam, de külföldre nem lehet vele fizetni, úgyhogy halott opció, töröltem is magamat.
Azon gondolkodom, hogy kérek a bankomtól egy virtuális kártyát, és direkbe azzal fogok fizetni az E-Baynek. Csak annyit teszek rá, amennyit épp fizetnem kell. Ami visszatart, hogy nem tudom milyen egyéb költséggel jár.
A Paypal viszont a szememben nagyon zuhant. A technikai hibák az egy dolog, de hogy ennyire nekem kell futnom minden után. 2 óra várakozás után kapok választ. Csak akkor válaszolnak, ha az ország amibe be vannak jegyezve, reggel 8 és este 17 óra van.
Lehet, hogy a kezdetek óta ilyen ótvaros volt az ügyfélszolgálat, de eddig legalább nem voltak ilyen durva technikai problémák.
Biztosan nem választanám a Paypalt arra, hogy eladóként pénzt kapjak vevöktöl, mert ha akármi van, még nem is lehet velük felvenni a kapcsolatot. Sok negatív sztorit olvastam, hogy az eladó nem jutott hozzá a vevöktöl gyüjtött pénzéhez.
Most legutóbb amikor fizetni akartam az Ebay-en, az eladó kérdezte, hogy miért kérek bankszámlaszámot, ez nem szokás, nem szívesen ad. El kellett mesélni neki novellában, hogy miért van ez, hogy ilyen velem még sosem történt. És végül szerencsére megadta az adatait. Szepa átutalást csináltam 1-2 nap volt.
Nekem az az érzésem, hogy Paypal-nak leáldozott. Egy ilyen után nekem semmi kedvem nincs velük foglalkozni. -
válasz
Truman
#48816
üzenetére
Van még egy olyan ellenőrzés néha ezekhez hogy ember vagy-e, van amikor az nem teljesül akkor jön ilyen. Általában ha a böngészőben nincs engedélyezve a felugró ablak akkor fordul elő. De ma megint volt globális Internet probléma, esetleg az is kavart valamit.
Várni egy kicsit, törölni a böngésző sütit, a böngésző vagy a mobil app gyorsítótárat és újból próbálkozni, vagy ha böngésző volt akkor mobil app-on belépni vagy fordítva. -
Truman
senior tag
Sziasztok!
Ilyenkor mi van?
Tuti jól adtam meg a jelszót, mobilos azonosítás is be van állítva.
-
Oké, nem a Paypal. Megint összeomlott a Cloudflare... most nézem Redditen, spanyoloknál is, franciáknál is, lengyeleknél is, stb.... gratulálok....
-
Paypal megnyitásakor ez fogad: "500 Internal Server Error", mobil applikációnál is. Másnál is ez van?
-
válasz
kw3v865
#48809
üzenetére
Vagy úgy is lehet, hogy Revolutos kártyát hozzáadok a PayPalhoz és arra utalom?
Magyar fiók esetén csak saját magyar bankos forintos bankszámlára lehet kiutalni, más opció nincs.
Xoom verzió megy, de csak EUR esetén éri meg, mert akkor olcsó és biztos működik, az USD-s utalások egy kicsit nem működnek.
Ha USD-d lenne akkor azt érdemes a PP egyenlegek közti váltással EUR-ra váltani és azt kiküldeni, akkor nincs nagy árfolyam veszteség, a forintra történő váltási árfolyam a rossz.
Fontos hogy az EUR egyenleg legyen az alapértelmezett és az utalási díjjal növelt összeg meg legyen rajta. Többen lukra futottak mert a teljes egyenleget adta meg 150 € és mondjuk az 1,49 €-t nem vette figyelembe és nem ment a dolog mert 151,49 € kell hogy legyen az egyenlegen.
B terv, nem utalod ki, hanem levásárolód az adott devizában, ez a teljesen veszteségmentes opció.Egyébként a topikban is volt erről szó.
-
kw3v865
senior tag
Sziasztok!
PayPal-ról szeretnék pénzt kiutalni Revolutra. EUR-t. Ez a leírás alapján működik még a Xoom-os megoldás?
Vagy úgy is lehet, hogy Revolutos kártyát hozzáadok a PayPalhoz és arra utalom? -
Caldera
senior tag
Mi lehet az oka, hogy a pénzküldés, mögötte Wise virtuális kártyával (és OTP-sel is) elakad? A kifizetés EUR volna. Mindkét kártya pénzneme PayPal-ban EUR-ra van állítva, mögötte HUF fedezettel. Így a kártyakibocsájtó váltana.
A végén kiírja, hogy "Sajnáljuk ... próbálja meg később", de hogy mi a gond azt nem. -
Telefonon egyszerűen lerendezhető, annyi gond van hogy hétvégén ez nem megy.
Bizonyos adatok nem ismétlődhetnek két fiókban pl. bankkártya szám, a telefonszámok is ilyenek.
Milyen német oldalon fizetnél, mert legtöbb csak kártyás fizetéssel is biztonságos és ha céges üzlet vagy ilyesmi akkor van vásárlói védelem is, illetve a kártyakibocsájtó is segít a pénzvisszaszerzésben ha gond lenne. -
t.imi
addikt
Sziasztok!
2020-ban használtam utoljára a Paypalt. Most fizetnék német oldalon, de rögtön a Pay belépési oldalára dob. Természetesen nem frissítettem a fiókot 2020 óta, jelszóra már senki sem emlékszik.
Arc ID, személyi igazolvány, aztán fotózzam le a szig elejét, hátulját.
Itt áll meg a tudomány, nem fogadja el. Hívjam az ügyfélszolgálatot.
Ha elkezdek szenvedni járok jobban, vagy ha készítek új fiokot? -
lalakov
senior tag
Belépési hiba, update.
Több mint két hét kellett ahhoz, hogy az ügyfélszolgálattal eljussak oda, hogy be tudjak lépni. Ehhez meg kellett adnom egy barátom számát.
Mivel alig használtam már a fiókot és ez az incidens nem erősített meg abban, hogy tovább kéne használnom, így eldöntöttem, törlöm. A pénzemet visszautaltam (az egyenlegem 0), kitöröltem a bankszámlaszámomat és mivel beállítottam egy hitelesítő alkalmazást a belépéshez (kikapcsolni a kétlépcsős belépést nem lehet), kitöröltem a barátom számát. Majd megpróbáltam az adattörléses fiók megszűntetéssel kilépni. Szerintetek sikerült?
A hitelesítő alkalmazás helyett, megint a nem működő tel. számomra akart sms-t küldeni. Erre visszaállítottam a barátom számát és azt jelöltem ki elsődleges számnak. Hiába, mert újra az én számomra akarta küldeni az sms-t, nem lehetett másik számot választani. Ezután megpróbáltam kitörölni a saját számomat, de ezt nem engedte a rendszer.
Így megpróbáltam a sima számla lezárást. Itt nem kért semmit, végre megszabadultam tőlük. Vajon ebben a formában mikor törlődnek a benn lévő adatok? A kiküldött levelükben semmit nem írnak erről. -
Abrion
senior tag
kösz az üzeneteket, a baj az volt hogy nem volt a raiffeisenben beaktiválva az online fizetés
-
válasz
Orbiteric
#48800
üzenetére
Értelmezhetetlen a kérdés, minden cég, bank saját árfolyammal dolgozik és naponta többször változik az árfolyam. Van árfolyam kalkulátor az egyenleges résznél ott megnézhető.
Ez nem egy valutaváltó és nem is Wise, Revolut ahol úgymond piaci árfolyam van, ezeknél rosszabb. Nem érdemes forintra váltogatni, kiküldeni, EUR-ban fizetve valamit nincs veszteség és ott akkor nem is jön szóba a HUF-EUR árfolyam. Én egyébként többször jártam úgy hogy az Erste árfolyamánál jobb volt a PayPal árfolyam, ugyanis ha az Erstére EUR érkezik akkor nem csak árfolyam hanem átváltási díj is van, ami fix összegű és az nagyon megbolondítja azt hogy az X EUR-ért mennyi Y forintom lesz ( a forint összegből levonod a díjat és maradványt visszaosztod az EUR mennyiségre és ketté áll füled amikor meglátod)
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Gitáros topic
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kellemes karácsonyi ünnepeket!
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Tesla topik
- Horgász topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 100%
- 174 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5070Ti (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5600 XT 6GB Zalman S2 TG Cooler Master 650W
- Eladó Xiaomi Redmi 10 64GB / 12 hó jótállás
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3453
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

). Már kétszer is kitiltott a többszöri kódkérés miatt, kétszer beszéltem a PP ügyfélszolgálattal, egyszer a Yettelével, de egymásra mutogatnak. Másik azonosítást (Authenticator) csak a fiókba belépve lehet beállítani.

.

