Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz krikka #35278 üzenetére

    Nem beszélünk el. Én értem a helyzetet. Te ragaszkodsz ahhoz hogy az neked volt címezve.
    Nem jól lett indítva a dolog, a Paypal-on akkor indíts, ha ott van ténylegesen a lehetőség dispute indításra.
    De csak úgy hogy ha van az adott vásárlási helyen vásárlói védelem és ott a lehetőségek kimerültek, nem rögtön PayPal.
    Jelen esetben az eBay vonalán én úgy látom, hogy nem volt megfelelően intézve. Innentől kezdve tényleg elbeszélhetünk egymás mellett.
    De megnézted hogy a PayPal-on most mi olvasható a vásárlási sort lenyitod? De szerintem már csak egyéni döntés alapján kapnád vissza a pénzt és az esetleg a telefonos egyeztetéssel meg is oldódik.
    Te döntesz, belenyugszol a 9000 Ft elvesztésbe, vagy áldozol rá úgy 700 Ft-ot és rendeződik, vagy vársz január 8-ig és ha szerencséd van indíthatsz nem érkezett meg requestet, ha mégsem érkezik meg vagy nem lesz szerencséd és annyi. Egyébként egy időben a két helyen nem lehet case, dispute ugyanarra a tételre. Vagy az egyik, vagy a másik helyen. Ez lenne a lényege az idézett szöveg mögötti tartalomnak.

    Ha valóban csak rossz követési számot kaptam, akkor minek jött ide a helyi postára a csomag?
    Ha te mereven ragaszkodsz ahhoz, hogy az a tied volt, akkor a posta miért adta oda másnak?
    Kérsz igazolást, a címzett vette át lesz rajta -> nem a tied volt.
    A küldeményen van név, cím, telefonszám. Ha a cím hibás, akkor felhívják a telefonszámot, ott felveszi az akinek a neve szerepel rajta, azt mondja az övé és még az is kiderül, hogy nem kamu a cím, hanem pontatlan, ilyenkor az átvételkor egyeztetik a nevet, a telefonszámot nem kell, mert az már egyezett aláíratják és kész.
    Ha engem felhív a posta hogy mi van csomagomban elhajtom őket a francba, mi közük hozzá, bár ha te nem matricát vettél akkor ez is azt bizonyítja, hogy az nem a tied volt.
    Hidd már el, hogy előfordul, nem csak én jártam már úgy, hogy másnak küldött csomag nyomkövetési száma volt hozzám is megadva, és volt olyan hogy a városunk is egyezett. Itt is és az AliExpress topikban is többen meg tudják ezt erősíteni.
    A te helyzetedtől eltérően volt amikor meg is érkezett és volt olyan is hogy a mivel a kézbesítés a posta igazolása szerint másnak történt, simán elfogadták azt, hogy az a szám nem az én csomagomé volt és nem lett kézbesítve számomra.

    Részemről a téma lezárva, lehet szidni a a Paypal-t az elutasító döntés miatt, de minden dispute-t elutasítanak, amiben nem illetékesek még vagy már.
    Ha a szerződési feltételek és szabályok alapján járok el és úgy is elutasítanak, akkor reklamálok, ha kell keresek egy angolul tudó ismerőst és felhívom őket, ha jogos lesz a reklamáció a telefonköltséget is elkérem kártérítésként.
    Bár a folyamatok indítása előtt is megtudtunk volna beszélni egy csomó dolgot, a vége után már nem sok értelme van agyalni. Legfeljebb másoknak tanulság lesz.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés