- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- kraftxld: Untappd lista
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bitpork: Malac java, új kuMpi, káposzta sali
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
-
LOGOUT
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Phvhun
őstag
Értelemszerűen pontosan, valós adatok alapján specifikált terméket kap, előzetes egyeztetéssel fotókkal, stb..
Tehát itt pusztán arra az esetre kérdezek rá, hogyha ő akar rosszindulatú lenni, és megkapja ami jár neki, és visszakéri azt ami nekem jár.
Ezesetben milyen anyagok, dokumentumok kell rendelkezésemre álljanak, hogy "be tudjam védeni" magamat?
-
válasz
Phvhun #35298 üzenetére
A vásárlói védelem igénybe vétele nem károsítás. Ha nem kapja meg, vagy nem azt kapja (más a minősége) akkor a vásárlás napjától neki is jár a 180 nap védelem. Ugyan az amit te is igénybe vehetsz vásárlóként.
Ha meg van elégedve azzal amit kap akkor nem kéri vissza a pénzt. Persze ha olyan jellegű a probléma, akkor először neki vissza kell juttatni a dolgot.
Úgy kell az állapotot leírni, hogy egyértelmű legyen, ne zsákbamacskát vegyen.
Attól is függ még hogy hol adod el, ott van-e valami eladói és vásárlói védelem.
A PayPal-on is van eladói védelem. -
Phvhun
őstag
Ha egy külföldinek el akarok adni egy használt cuccot, és paypalon fizet érte előre, utána kiküldöm a cuccot, akkor utána van valami módja hogy megkárosítson (visszakérje paypaltól a pénzt amit nekem fizetett) ?
-
Nordik
őstag
Lassan 1 hónapja, hogy töröltem a PP fiokomat és még mindig kapok olyan emailt, hogy hiányoznak bizonyos adatok ami miatt csak korlátozottan hasznalhatom.
Kell egy kis idő míg végleg lezárják a fiókot és ez még nem ment végbe ezért kapom ezeket az emaileket?
-
válasz
XboxGamePass #35291 üzenetére
Tévesen fordítod. Az más, ha tévesen adsz meg utalási adatot akkor annyi a bünti. Ingyenes a pénzkiküldés.
Az Összefoglaló, 5. PayPal pénzküldés az egyenlegről saját bankszámlára a Withdraw funds menüponttal, B-rész leírja a folyamatot -
XboxGamePass
senior tag
Sziasztok! Kezdő vagyok a témában. PayPalra kaptam pénzt, amit a bankszámlámra szeretnék utalni. Most adnám hozzá a bankszámlámat, de 1500 Ft-ot le fog vonni. Ezt vissza fogom kapni, vagy ez a paypalnak járó díj? Illetve érdemes átutalni egyáltalán, ha még fogok fizetni paypallal a jövőben? Mi történik akkor, ha az összeg magasabb, mint a paypalomon levő összeg, levonja azt mellé a hozzáadott bankkártyáról? Köszi előre is!
-
A belépéshez használt e-mail címet kell megadni.Ezenkívül írni neki, hogy úgy küldje hogy neked ne kelljen jutalékot fizetni, annak összegével növelt pénzt (3,4%+0,3 $ a visszatérítendő összegre) küldje, vagy küldje barát, családtag formában és akkor senkitől nem vonnak jutalékot. Send payments, Sending to a friend
-
atees
őstag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Eddig a paypalt csak online fizetésre használtam. De most az alin aláfutottam egy rossz vásárlásnak és az eladó vissza adná a pénz egy részét, de paypal adatokat kér. Mit kell neki megadnom, hogy tudjon nekem utalni?
Köszi! -
válasz
SirCirus #35285 üzenetére
Sajnos a magyar nyelvű oldalról az angol nyelvű aloldalak meghívása gondot okoz
Viszont nem értem ha regisztráltál és azután a megerősítő e-mailre is kattintottál és élő a fiók akkor minek kér telefonszámot, stb. amiket már eddig megadtál. Mindegy.
A telefonszámot ugye így írod 30577.... nem kell a +36.
A születési idő helpje is azt a formát adja ami be van írva?
Viszont törlöm a hsz-t a személyes információk miatt.
Én azt javaslom hogy legyen a nyelv vissza állítva angolra és úgy beírni az adatokat. -
válasz
SirCirus #35283 üzenetére
Másik böngésző és hirdetésblokkoló, vpn meg egyéb szuper huncutságok nélkül. Képek kellenének, nem szöveg, (én legalábbis csak a lakcím kártyát magyaráztam röviden és angolul) és nem hatalmas felbontásúak, csak olvashatóak.
Ugye jól értelmezem, nem magyar nyelvű felületet használsz? -
SirCirus
újonc
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. PayPal fiókomon van 190 USD-m, de nem bírom kiutalni a számlámra, mert arra kér a PayPal, hogy igazoljam a személyazonosságom. Ezzel nem is lenne baj, tölteném is ki az adatokat, viszont mikor beírok mindent és rákattintok a NEXT gombra, homokórázik egy pillanatra és nem történik semmi.
És ezt mindhárom résznél eljátsza (Personal information, proof of address, proof of identity).
Tudtok erre valami megoldást? -
cof
veterán
Igen ez lenne. Ügyfélszolgálattal az a problémám, hogy magyarul még nem érhető el ahogy olvasom, na de talán van remény, most megnéztem a T-mobile oldalát és 4500Ft-ért lehet kérni új kártyát a régi telefonszámmal elvileg, majd holnap bemegyek személyesen egy üzletbe, talán sikerül visszakapni, amíg nem lesz újra forgalomban.
Köszi.
-
cof
veterán
Nem foglalkoztam már jó ideje a paypal-al, és közben új telefonszámom lett. A fiókon be volt kapcsolva a 2FA, de a kártya már nem aktív, bár én tavaly december közepén (12.21) töltöttem fel a régi kártyát 3000Ft-al és úgy emlékszem, hogy 1 év a rendelkezésre állási idő (T-mobile), de gyanítom a rendszer miatt bevezetett adategyeztetést már előbb meg kellett volna csinálni ami elmaradt, és ennek köszönhetően ledobtak a hálózatról. A telefonszám nem él, nincs még újra forgalomban (ezen a számon előfizető nem kapcsolható), van megoldás, hogy paypal-on leváltsam a telefonszámot esetleg, vagy meg kell próbáljam újra ezt a telefonszámot igényelni? Bankkártya nem volt hozzárendelve, esetleg csináljak új fiókot?
-
válasz
krikka #35278 üzenetére
Nem beszélünk el. Én értem a helyzetet. Te ragaszkodsz ahhoz hogy az neked volt címezve.
Nem jól lett indítva a dolog, a Paypal-on akkor indíts, ha ott van ténylegesen a lehetőség dispute indításra.
De csak úgy hogy ha van az adott vásárlási helyen vásárlói védelem és ott a lehetőségek kimerültek, nem rögtön PayPal.
Jelen esetben az eBay vonalán én úgy látom, hogy nem volt megfelelően intézve. Innentől kezdve tényleg elbeszélhetünk egymás mellett.
De megnézted hogy a PayPal-on most mi olvasható a vásárlási sort lenyitod? De szerintem már csak egyéni döntés alapján kapnád vissza a pénzt és az esetleg a telefonos egyeztetéssel meg is oldódik.
Te döntesz, belenyugszol a 9000 Ft elvesztésbe, vagy áldozol rá úgy 700 Ft-ot és rendeződik, vagy vársz január 8-ig és ha szerencséd van indíthatsz nem érkezett meg requestet, ha mégsem érkezik meg vagy nem lesz szerencséd és annyi. Egyébként egy időben a két helyen nem lehet case, dispute ugyanarra a tételre. Vagy az egyik, vagy a másik helyen. Ez lenne a lényege az idézett szöveg mögötti tartalomnak.Ha valóban csak rossz követési számot kaptam, akkor minek jött ide a helyi postára a csomag?
Ha te mereven ragaszkodsz ahhoz, hogy az a tied volt, akkor a posta miért adta oda másnak?
Kérsz igazolást, a címzett vette át lesz rajta -> nem a tied volt.
A küldeményen van név, cím, telefonszám. Ha a cím hibás, akkor felhívják a telefonszámot, ott felveszi az akinek a neve szerepel rajta, azt mondja az övé és még az is kiderül, hogy nem kamu a cím, hanem pontatlan, ilyenkor az átvételkor egyeztetik a nevet, a telefonszámot nem kell, mert az már egyezett aláíratják és kész.
Ha engem felhív a posta hogy mi van csomagomban elhajtom őket a francba, mi közük hozzá, bár ha te nem matricát vettél akkor ez is azt bizonyítja, hogy az nem a tied volt.
Hidd már el, hogy előfordul, nem csak én jártam már úgy, hogy másnak küldött csomag nyomkövetési száma volt hozzám is megadva, és volt olyan hogy a városunk is egyezett. Itt is és az AliExpress topikban is többen meg tudják ezt erősíteni.
A te helyzetedtől eltérően volt amikor meg is érkezett és volt olyan is hogy a mivel a kézbesítés a posta igazolása szerint másnak történt, simán elfogadták azt, hogy az a szám nem az én csomagomé volt és nem lett kézbesítve számomra.Részemről a téma lezárva, lehet szidni a a Paypal-t az elutasító döntés miatt, de minden dispute-t elutasítanak, amiben nem illetékesek még vagy már.
Ha a szerződési feltételek és szabályok alapján járok el és úgy is elutasítanak, akkor reklamálok, ha kell keresek egy angolul tudó ismerőst és felhívom őket, ha jogos lesz a reklamáció a telefonköltséget is elkérem kártérítésként.
Bár a folyamatok indítása előtt is megtudtunk volna beszélni egy csomó dolgot, a vége után már nem sok értelme van agyalni. Legfeljebb másoknak tanulság lesz. -
krikka
csendes tag
Kicsit úgy érzem hogy vagy elbeszélünk egymás mellett, vagy csak nem értjük a másikat
Ha valóban csak rossz követési számot kaptam, akkor minek jött ide a helyi postára a csomag? Plusz a posta elmondása szerint akinek át lett irányítva, ő sem azt várta amit így kapott. Október végén rendeltem a cuccot, tehát nem 1-2 hete.
Szerintem ehhez nem kell sok kommentár:
"e-mail"-t meg igen, tudtam küldeni, de már bemásoltam, hogy mi a válasz rá. Én valami olyan e-mail címet keresnék, ahol egy emberrel tudnék beszélni.
Szerinted tehát Január 8.-án fogok tudni reklamálni az eBayen? A support azt írta, hogy nem.
"...eBay system will not allow to open case even after January 07 as members can't open two different disputes on two platforms for single common transaction." -
válasz
krikka #35276 üzenetére
Össze volt linkelve a két rendszer nálad?
Valójában a vásárlásnál a PayPal-on ezt kellett volna látnod:Ha ehhez hasonló látható akkor lehet (és célszerű) a Paypal-on dispute-t indítani:
Akkor csak tudtál küldeni e-mailt eredetileg is.
EU-s a telefonszám szolgáltatótól függően a perc díj 100-140 Ft közt. Maximum 5 perc alatt lehetne tisztázni.A meg nem érkezett request az eBay-en megadott várható szállítási idő vége utáni követő naptól indítható.
Ha te leigazolod a megérkezést vagy valamiért a rendszer lezárja a vásárlást akkor hamarabb is. It te ugye nem zárhattad le mert nem neked érkezett meg, így csak a rendszer zárás maradhatott. Ez esetben megy a request az eladónak, ha az nem válaszol rá pár napon belül akkor megnyílik az eBay közbeavatkozási lehetősége és ott is lehet rendezni a problémát.
Arra próbáltam ráirányítani a figyelmedet hogy mivel egy olyan nyomkövetési szám lett beírva (feltételezhetően tévedésből) ami egy másik csomagé, a tied állapota valójában szállítás alatt lévő, még meg is érkezhet.
Hivatalosan a fenti időben reklamálhatsz. -
krikka
csendes tag
Szia!
Az eladóval kezdtem természetesen, aki vissza nem írt. Azóta amúgy eltűnt az összes hirdetése, és beszedett vagy 35 negatív értékelést, amiknek a láthatóságát privátra állította.
A paypalon a csomag nem érkezett meg ügyet nyitottam, kisregényben leírtam mindent pontosan. Annyi idő alatt amíg lezárták az ügyet, kb végig sem lehetett volna olvasni.
Ezt írták az ebayen kb. a negyedik üzenetváltás után, amikor szóltam nekik hogy nem kérek több ctrl-c ctrl-v választ:
"Upon further researching, I got to know that a dispute is already filed by you for this transaction on PayPal. Please allow me to share that eBay system and PayPal system is inter-linked and for this reason, eBay system will not allow to open case even after January 07 as members can't open two different disputes on two platforms for single common transaction.Here as the dispute was already filed, the best I can recommend is to contact the PayPal Customer Support as they are the adjudicating authority for this transaction now. The dispute decision is taken over by them for this transaction and as a result we can't intervene."
Szóval az eBay és Paypal rendszere össze van kapcsolva, nem lehet két helyen ügyet nyitni.
A contact us-ig meg én is eljutottam, leírom a gondom-bajom, erre küld egy automata üzenetet, hogy refunddal kapcsolatban telefonon tudok érdeklődni:
"We prefer that you don't need to wait for an answer, so we've replied with this automatic message. Every dispute is unique and we often need to ask you questions to understand the details of your case, so we prefer to discuss these queries by phone. If there are specifics you would like to discuss, please call us on the numbers listed at the end of this email. " -
válasz
krikka #35274 üzenetére
De kezdjük azzal hogy esetleg neked nem a te küldeményednek a nyomkövetési számát adták meg, amely egyértelmű, mert azt a számút más valaki átvette. A tied még szállítás alatt lehet.
Ezt a problémát az eladóval kell elsőként tisztázni.
Ha nem tied volt az a csomag, akkor várni kellett volna.Mivel az eladó a dispute megkeresésre azt is válaszolhatta, hogy szállítás alatt van, a PayPal felé megadott egy másik nyomkövetési számot, vagy azt írta hogy kézbesítve a csomag, így a nem tudom milyen indokú dispute-t le is zárhatták.
Az eBay rögtön azt írta hogy még a szállítási idő nem járt le és várjál? Ha nem akkor nem értem ezt: onnan meg elhajtottak, hogy beszéljek a PayPallal, mert náluk már nem fogok tudni ügyet nyitni.
Ha nem nyitottál előzőleg requestet akkor miért ne indíthatnál?
Mindig az eBay-en kell kezdeni, de te nem kaptál semmit sem, az hogy tévedésből másnak a nyomkövetési száma lett neked megadva, az nem request vagy dispute ok.Nem világos ez sem: e-mailt írni nem lehet, mert refunddal kapcsolatban csak telefonon lehetne kérdezni
Ha belépsz 3 lehetőség van a kapcsolat felvételre alul Contac Us.
Call us, Ask the community, Email us ez utóbbira van ez a lehetőség, elküldöd az e-mailt és azután majd az Üzenetközponton (Message Cenete) keresztül levelezel velük.
Szerintem lehet e-mailt küldeni. -
krikka
csendes tag
Sziasztok!
Hogyan tudnék a PayPallal valahogyan kapcsolatba lépni (pl. e-mail)?
Volt egy eBay rendelésem ahol nagyon megszivattak. 8-9000 forintért rendeltem valamit, el is küldték tracking numberrel. A csomag megérkezett a településemre, ahonnan továbbküldték egy másik városba. Itt valaki szépen át is vette.
Miután kérdőre vontam a postát, elmondták, hogy a csomagon valamilyen kamu cím volt, csak a településnév volt kb jó. Ezért felhívták a csomagon szereplő telefonszámot (ami persze nem az enyém volt), és odairányították.
Mivel már több éve eBayezek, nem nagyon estem kétségbe. Rögtön akartam egy ügyet nyitni, de mivel a megérkezési határidő Januárban van (!), ezért mentem a PayPalra. Itt sikeresen nyitottam egy ügyet, majd kb. 2 perc múlva érkezett egy e-mail, hogy sajnos nem az én javamra döntöttek. Fellebbezni nem lehet, e-mailt írni nem lehet, mert refunddal kapcsolatban csak telefonon lehetne kérdezni, de ahhoz meg egy írországi telefonszám van megadva.
Visszatértem az eBayre, onnan meg elhajtottak, hogy beszéljek a PayPallal, mert náluk már nem fogok tudni ügyet nyitni.
Mi a sz.rt lehet ilyenkor csinálni? Ennyire egyszerű átverni valakit, feladok egy szaros matricát (mert az volt a csomagban amit küldtek, a posta megkérdezte a csávótól) ajánlottan, valaki más átveszi, a PayPal meg b.szik mindenre amit én leírtam nekik, simán lezárják az ügyet?
Biztos hogy ezért is van ilyen hosszú szállítási határidő megadva, hogy az emberek a PayPalhoz menjenek, ahol meg kapnak egy nagy ló....valamit. -
válasz
nyuszi123456 #35272 üzenetére
Téves a következtetésed. 2,2 % körüli ami egy elfogadható piaci árrés. Hasonló az arány a banki vagy pénzváltói jutalékokhoz. Van azért olyan magyar bank aki ennél jóval nagyobb árréssel dolgozik.
Az hogy sok vagy kevés az relatív.
Ha sokallod ezt az árfolyamot akkor nem használod a PayPal-t magát, majd ha küldeni kell a pénzt akkor utalsz a bankod költségével.
Ha sokallod, akkor nem használod a PayPal-t az egyenlegről való fizetéssel, ezért szoktuk a bankkártyánkat a fiókhoz rendelni és azzal fizetni. Nekem most ha az Erste Visa kártyával fizetek akkor 1 $ 286,1 Ft-nak van számolva, ez az egyik legjobb árfolyam, valójában ennél kedvezőbb nincs.
Ez a PayPal vásárlási árfolyamhoz viszonyítva 4,15%-al kedvezőbb az Erste Visa kártya esetén, a többi banknál is 1,8 - 4% közt a kedvezőbb.
A PayPal-on ott a lehetőség ha kártyát adtál hozzá hogy válassz PayPal konvertálja a devizát vagy a bankodé legyen használva.
Mit veszít a vásárló ha csak a PayPal egyenleget használja fizetésre? Semmit, mert nincs viszonyítási alapod. Ezzel az árfolyammal tudod megvenni, nincs másik. Ezért a megvett terméked forintban annyiba került, egy ugyanolyan dolgot kell megvenni itthon és külföldön és a két végösszeget összehasonlítani.
Nem veszít, mert nem kényszer a külföldön történő vásárlás, ki is hagyható. és az veszteségmentes lesz.
Soha nem számolod ki hogy a magyar boltokban pofátlan vagy nem pofátlan a termék árrése, van itt 800-1000%-os is. -
válasz
nyuszi123456 #35270 üzenetére
Attól függ hogy vásárlási árfolyam vagy egyenlegek közti váltási árfolyam (ez megegyezik a pénzkiküldési árfolyammal withdraw esetén)
Ahogy már a másik topikban is írtam naponta változó.
Az Összefoglaló, GYakran Ismételt Kérdések PayPal-al kapcsolatosan
4. Kérdés: Ezen az új PayPal felületen nem találom az átváltási árfolyamot? Hol tudom a PayPal egyenlegen lévő devizákat konvertálni?Most a vásárlási árfolyam 1$ = 298 Ft, az egyenleg konverziós meg 1$ = 293 Ft
Ha egyenlegek közt konvertálod és a $ egyenlegről fizetsz akkor 5 Ft-al olcsóbban tudsz fizetni. -
nyuszi123456
aktív tag
Ha forintom van a paypalen, milyen árfolyamon váltja át nekem a paypal?
-
válasz
balint77777 #35268 üzenetére
Oké. Akkor meg ha nem volt PayPal fiókod akkor előbb létrehozni és azután fizetni vele.
Akkor most van egy PayPal fiókod, amely érvényes is, mert a megerősítő e-mailt azt megkaptad és aktiváltad a fiókot?
Ha igen akkor holnap a Paypal fiókban kellene akkor a kártyát hozzárendelni elsőként. Úgy hogy a böngészőből előtte PayPal sütik törölve lennének. -
válasz
balint77777 #35266 üzenetére
Ezen az oldalon a PayPal címszó alatt látható, hogy 2 módon használható.
De annyi gond van hogy mint írtam bankkártya, PayPal és csekk a fizetési lehetőség, nem csak PayPalEgy kicsit kavarodtak a dolgok.
-
válasz
balint77777 #35264 üzenetére
El kellett volna olvasni amit a PayPal fizetési kliens oldalon írnak, ahhoz hogy fizess kártyával nem kell a PayPal regisztrációt megcsinálni, szokott ott lenni ilyen kérdés.
Ha ezelőtt volt PayPal regisztrációd, akkor meg fizetéshez be kellett volna lépni és nem kártya adat megadással fizetni.
A másik fiók az az előző kártya hozzáadás ehhez a fiókhoz.
De melyik lenne ez oldal, hogy a PayPal fizetés feltételekre rá tudjak nézni? -
balint77777
újonc
Sziasztok! Segítségeteket kérném.
Online oldalról szeretnék egy terméket rendelni, de csak paypalos fizetés lehetséges. Egyből bedobott a paypalos felületre meg is történt a kártya adatainak a bevitele majd a regisztrációnál kiadta h az email címemmel már regisztrálva vagyok paypalra. Igen be is tudtam jelentkezni majd megint kérte a kártya adataimat amit ismét megadtam, de most már ez a hiba lépett fel ,,Ezt a kártyát már hozzáadta egy másik PayPal-számlához. Először távolítsa el a kártyát a másik számláról, vagy próbáljon meg egy másik kártyát." Én más accounthoz biztos nem adtam hozzá a kártyámat a pénz se került levonásra mit tudnék tenni ilyenkor?
Segítségeteket előre is köszönöm!
-
-
Game-over
aktív tag
Sziasztok!
A PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítése esetleg vonatkozik a garis visszaküldésre is?
Mert ahogy olvastam csak simán vásárlástól elállásra vonatkozik, de inkább megkérdezem, hátha.
-
Lacc
aktív tag
Isten kiraly vagy! Ma tortent hogy nem engedte a paypal kivalasztani vasarlaskor hogyan konvertalja a devizat (eddig volt ra lehetoesg, hogy az ove vagy a bankkartya alapjan), utana probaltam ezt atallitani rakerestem google-ben de sehogy sem jutottam el a konverzios beallitasig, magam is probaltam, de nem talaltam meg az "utvonalat" hogyan jussok el hozza.
-
spammer
veterán
Kártyát vajon hogyan lehet törölni, mert nálam nincs rá opció, csak szerkesztés (edit). Megszűnt a kártya, ráadásul a múltkori vodás mizéria után másik fiók + másik kártya lett regelve, ezért a régi fiókból törölném a megszűnt kártyát, de nincs remove opció, hiába írja a help oldaljuk is. Balance 0-án áll, tehát nincs negatívban és fizetés sincs folyamatban, utoljára majdnem 1 hónapja volt vele fizetve. Tipp?
-
Nincs. Látod a webshopnál. Néhány közülük az általuk fizetendő PayPal jutalékot (az eladó költsége) kifizetteti veled, azoknál ne vásárolj PayPal-al. Komolytalan cég az ilyen, mert biztos hogy az eladási árban benne van az összes költsége (alap dolog a kereskedelemben), ezt ugyan miért kéri külön?
-
66zio
aktív tag
Sziasztok!
Láttam pár magyar webshopban, hogy már lehet fizetni Paypal-lal is pl.: Alza, edigital. Létezik valami lista a magyar elfogadóhelyekről? -
Értem, itt a túl késői indítás miatt bizonyítani a dolgot és bizonyítékot elfogadni az eléggé necces dolog. Valójában mennyi idő telt el a konkrét Mo-ra érkezés és a dispute indítása közt?
Azt is vedd figyelembe hogy téged arról nem tájékoztatnak hogy a dispute-ra feléjük mit reagált az eladó, mit írt nekik. A döntés során azt is figyelemenbe veszik. -
UHHH
őstag
Nem került hozzám ebay reklamáló időn belül. Van ez így. Nyár volt. De nem ez a lényeg, hanem, hogy hiába küldtem a kopott zsanérokról meg a csereérett ssd-ről a fotókat, pont nem érdekelte paypalékat. Továbbá írtam neki először ebay-en, hogy nem stimmel a dolog, és még akkor is vártam két hetet, hátha nyaral... Aztán jött a paypal.
-
Már hogy járt le? A várható érkezés utolsó dátumától számított 30 nap, vagy ha ilyen nem volt a vásárlás napjától számított 30 nap után a követő 30 nap a védelem ideje.
Ami ezután van reklamálási idő azt azért nem igen szokták tolerálni. 30 napig ki tárolta a dolgozót hogy csak azután kaptad meg?
Az hogy a Paypal-on 180 nap a vásárlás napjától számít a védelem azért nem azt jelenti hogy 120 nap után reklamálunk hogy hibásan érkezett. -
UHHH
őstag
UK volt, és sajnos az ebay gari már lejárt, amire eljutott hozzám HU-ba a cucc. A paypal is láthatta az eredeti hirdetést, ebay levelezés meg nem volt, mert ignorálta az eladó sajnos. Mindenesetre fura, hogy így leszarta a paypal, amikor lehet, kicsit "fontosabb" usere vagyok a paypalnak, mint az eladó (pár eladása van ebayen).
-
Mi van az eBay védelemmel, ott kell kezdeni a reklamációt mivel ott vásároltál.
Majd a végső eszköz a PayPal. Nem véletlen ez a sorrend.
Lehet kritizálni a PayPal.t, de az eBay van veled és az eladóval kapcsolatban, ők látják a hirdetést, a levelezést. Milyen garancia vagy visszaküldési opció volt megadva? Nem német eBay vagy német volt az eladó? Ha igen ott egy kicsit más a PTK szabálya az vásárlások esetén. -
válasz
nemesmari #35245 üzenetére
Igen ez egy, a szerződési feltételekben is szereplő eljárás.
A bankokra vonatkozó törvények rájuk is vonatkoznak, így nem lehet "anonim" számla, okmányokkal kell igazolni a személyes adatainkat.
Mert egyébként nem tudnák a Pénzmosási törvényt, a számla adatok NAV felé történő bejelentését megtenni. A felhasználóknak szintén kötelességük az adatok megváltozását bejelenteni, de mivel ezt nem igazán szokták megtenni, inkább ők kérik be.
Nincs ezzel gond, az adatok védve vannak és ez az eljárás a használathoz tartozik. -
UHHH
őstag
A paypal védelem és az én esetem:
Ebay-en vettem egy laptopot, new állapotot hirdetett. A leírásban is ott volt, hogy new, sosem használt, satöbbi. Megkaptam a csomagot, de elutaztam és csak később bontottam csak ki.
Kibontás után 71%-os SSD smart health volt és reallokált szektorok, az ssd analizáló mondta, hogy cseréljem ki azonnal az ssd-t. Továbbá a zsanéroknál jelentős kopásnyomokat láttam, mintha táskába rakták volna meg szedték volna ki naponta a laptopot.
Reklamáltam eladónál, de nem foglalkozott velem. Indítottam paypal case-t, melyben lefotóztam a problémáimat, hogy ez bizony szignifikánsan eltér a "new, never used" állapottól. Nem akartam visszaküldeni, csak jelezni, hogy ez nem teljesen fair dolog: Újként hirdetni kopott és hibás terméket.
A paypal lezárta később az ügyet, hogy nem tér el jelentősen a meghirdetettől, így így jártam, viszlát.Ennyit a paypal védelemről.
-
nemesmari
újonc
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy lehetséges-e az, hogy a paypal 3 évente megerősítést kér emailben? Emailre reagálva fiam megtette egy ideig csend volt és most jött egy újabb email, hogy 2 csatolt pdf-et töltsön ki mert különben korlátozzák a paypal használatot. A paypal magán nem üzleti, de ki és befizetések is történnek. Köszi a választ előre is! -
válasz
blountex #35243 üzenetére
A VAT number az adószám szerintem, nem az áfa mértéke és nem neked kellene megadni, legtöbb heylen automatikusan hozzáadja az ország alapján.
Az címedet nem kell megadni? Ha igen azt úgy add meg ahogy a PayPal-on van írva.
Hogy érted hogy visszadob? Nincs hibaüzenet?Ha magyar a fiókod a mobil szolgáltató körzetszámával kell indítani, mert a +36 az alapból benne van.
A regisztrációnál is eleve feladja a képernyőre, nem tudod írni. Szóval ami variációkat írtál az egyik sem jó.
(20xxxxxxx, 30xxxxxxx, 31xxxxxxx, 70xxxxxxx).
Ha nem megy a PayPal akkor fizethetsz sima kártyával is. -
blountex
senior tag
Előfizetnék a adguard-ra, ha már akció van, csak az a gond, hogy nem megy Paypalon keresztül. Gondoltam az a gond, hogy nincs a Paypalon pénz, így raktam rá, de nem, mert jártam már így egyszer.
Ha rámegyek a Paypalra akkor vissza dob.... elvileg alul valamilyen VAT Numbert kér, de hiába írom be hogy 27 vagy HU 27, egyik sem jó.
Valakinek valami ötlet?Illetve Paypal oldalon a mobil számot hogy lehet megadni úgy, hogy el is fogadja?
Mert a +36 nem működik vagy csak simán 36, de még a 06-ra se jön sms.... amivel vissza tudnék igazolni hogy igen én vagyok.köszönöm
-
válasz
toga75 #35241 üzenetére
Eddig a hold, pending szövegnél írta hogy mikor ha ilyen volt, van még olyan, hogy ha bankszámláról vagy csekkről lett a pénz utalva, akkor azt írják hogy később lesz konkrétan hozzáférhető és ők még csak könyvelték a tranzakciót. Az értesítők amit küldenek konkrétan tartalmazzák az információkat. De ez független attól, ha valami adatod hiányzik vagy nem pontos.
-
válasz
toga75 #35239 üzenetére
Akkor az van amit írtam. Vételár kategória és nem biztos hogy szándékosan de átvert ek, mert lehet úgy küldeni, hogy te a ténylegesen járó pénzt kapd meg levonás nélkül, csak neki a barát, családtagnak való küldést kellett volna választani. Ez esetben azonnal hozzáférsz a pénzhez.
-
toga75
csendes tag
-
válasz
toga75 #35237 üzenetére
Melyik külföldi bolt? Ha rossz "címkével" küldték akkor a PP valaminek a vételárának tekinti és ahhoz a pénzhez csak 21 nap múlva férsz hozzá mivel új fiókod van.
A hiányos személyes adat az nem hiba, hanem nem lett minden adat megadva. Nem ellenőrizned kell, hanem megadni ami hiányzik, azt is írják. A telefonszámnál ugye nem írtál +36-ot vagy 036-ot számkezdetnek?
Ugye megkaptad az aktiváló e-mailt és a fiókot megerősítetted?
A bejövő pénzből van-e levonva fee vagy díj? Olyasmi mint ami 5 hsz-el feljebb látható.
Esetleg pontosítsd a dolgokat az Összefoglalóban lévő leírások alapján. -
toga75
csendes tag
Most csináltam PayPal accountot,mert az egyik külföldi bolt ide utalt nekem vissza pénzt.A pénzt látom a listában de fel van függesztve.Hogyan tudok hozzáférni?Van egy értesítésem:Észleltük, hogy számlája létrehozásakor hiányos személyes adatokat adott meg. Számlája biztonságának megőrzése érdekében számláján egyes funkciókat korlátoztunk. A teljes körű hozzáférés visszaállításához adja meg a kért adatokat.De semmi hibát nem találtam.
-
Én sem igazán ezt támogatom, ha majd mi is fizethetünk PayPal-al AliExpress-en akkor ez megoldódik, de van amikor azért ez is elfogadható, ha a teljes összeget megkapjuk. Ha nem vállalja a pénz megfelelő módon történő küldését, akkor minek tegyek neki szívességet azzal, hogy valójában az AliExpress-en kívül intézem a dolgot? Ő kéri, én leírom az ajánlatomat, ha nem fogadja el akkor megy minden a szokásos úton.
-
Ghard
őstag
Ha egy ali-s eladó eljátsza ezt 100 vásárlóval, akkor az ali rendszerében 100 sikeres eladás egy termékre, amit el sem küldött valószínűleg. Esetleg 20 vásárló ad neki 5 csillagot, mert milyen jó fej volt, hogy kártalanította. Az már egy igen torz képet ad. Mert konkrétan ez az eladó semmit nem csinál, csak a vásárlók idejét vesztegeti.
-
A PayPal-nak ehhez panaszkodás szempontjából semmi köze. Nem minden esetben van költség a pénzt fogadó félnek.
Úgy menjen bele valaki az ilyen vételár visszaküldésbe hogy közölje az eladóval, hogy ha nem "barátnak, családtagnak" címkézve küldi a pénzt, akkor fizetni kell a 3,4%+0,3 $ jutalékot,mert a PayPal akkor úgy tekinti, mintha eladott volna valamit az illető és vételárat kap, ami jutalék köteles, tehát ezzel a z összeggel megnövelt pénzt indítson el. Így a bruttóból a nettó az meg fog egyezni az eredeti vételárral.
Ha nem megy bele, akkor pedig marad az AliExpress dispute és ott az AliExpress döntése.
Ha a fentieket figyelembe veszi valaki, akkor én azt továbbra sem zárnám ki, hogy így küldjön vissza pénzt.
Azt azért célszerű észben tartani hogy bizonyos országokból lehet a PayPal-al is fizetni, ha ilyenkor van refund, akkor ott természetesen a teljes összeg jutalék nélkül jön, de adott esetben az eladó nem tudja, hogy Magyarország viszonylatában ez nem működik, mint ami egy német vásárló esetén természetes. -
Ghard
őstag
Egyre gyakoribb, hogy aliról paypallal akarják visszautalni a pénzt. Ne menjetek ebbe bele, felesleges köröket futtok. A paypalnál költsége is van az utalásnak. Egyszer én is engedtem a kis kínainak, hogy paypalozzon
Vagy újraküldi, vagy alipay refund, ilyen egyszerű.
Paypalon így küldött vissza 49 centetPaypal vitarendezési központjával mi a helyzet? Egy hete írtam nekik egy nyitott vitával kapcsolatban, azóta se reagáltak. Látom, hogy karbantartanak, de még meddig...
-
-FLY->
őstag
"Arról is értesített a PayPal, hogy ez neked szóló pénzküldés volt?"
Nem!
Köszönöm a segítséget, biztos vagyok benne, hogy működik, mert utaltunk egymásnak már barátokkal, azonnal megjelenik az összeg. Ezért nem is értem ez az egészet, ez egy pofon egyszerű fiókok közti utalás lenne. Rágom kicsit még a kicikínai fülét, hátha, de esélyes, hogy az van amit mondasz, kamu, a számsor meg egy teljesen más tranzakcióhoz tartozik. Aliexpresshez fordulok, ha nem sikerül szót érteni az eladóval.
Köszönöm még egyszer! -
válasz
-FLY-> #35230 üzenetére
Arról is értesített a PayPal, hogy ez neked szóló pénzküldés volt? Mert előfordul amit írtam, hogy másnak vagy más dolognak a tranzakció azonosítóját küldte el neked.
De a PayPal úgy működik, hogy megadod nekem a PayPal azonosító e-mail címedet, beírom a pénzküldéshez, beírom a pénz összeget, a küldés gombra kattintok, a következő mp-ben a PayPal fiókodban ott a könyvelési tétel arról, hogy kaptál tőlem pénzt. Nem percek, órák, napok.
Egy 100 Ft-os tétellel tesztelhetjük is, jöhet az azonosítód privátban. -
-FLY->
őstag
Igen, a paypal-nak elküldtem a számot, ők ellenőrizték.
Aliexpresses vásárlás, internetkártyáról, csomag nem érkezett meg, nem küldi újra, inkább visszautal (itt jött képbe a paypal)
Nem akartam a paypal-t bevonni, gondoltam iban utaltatom vissza, közölte neki ez nem jó, csak a paypal (wtf!?),
mivel van paypal-om, ezért belementem.
Most ott tartunk, hogy az eladó szerint ő már elutalta, paypal support szerint létezik a dolog, nálam viszont nincs pénz. Töröltetem, és újraküldetem az eladóval. -
válasz
-FLY-> #35228 üzenetére
El küldted a PayPal-nak a tranzakció számot hogy ellenőrizzék amit az eladó megadott neked és arra kaptad a választ?
Ez a válasz nem jöhet olyan vásárlás visszatérítésre ami a te szavaidat idézem: nem paypalos fizetés volt,
Ha a PayPal ügyfélszolgálat látja, az akkor PayPal fizetés volt.
Ha a PayPal kliensen keresztül fizettél az adott helyen bankkártya adat megadással, akkor a te részedről PayPal kihagyásával is vissza tudja küldeni a pénzt a bankkártya mögötti bankszámlára, nem kell a te PayPal fiókod, azonosítód.
Lényeg az hogy amikor gy PayPal vásárlás történik akkor lesz egy tranzakció azonosító magára a vásárlásra, ha az eladó vissza adja a pénzt -refund- akkor lesz egy másik tranzakció azonosító a visszatérítésre.
2 különböző tranzakció azonosító "születik" refundos dolog esetén.
Pl: ez a vásárlásom Transaction ID 8TS514106L178730P, visszakaptam refundként Transaction ID 38A96195T30400531.
Akkor szaladjunk neki újból a dolognak. Hogyan fizettél konkrétan? A vásárlásról van bejegyzés a PayPal fiókod számlatörténetében? -
-FLY->
őstag
Köszi.
Mr. xy, I can see that this transaction is real. But is showing that it has not been claimed, the status of the payment is Unclaimed at this time.
If you received the email, can you please follow the instructions to claim it, if you can't, please ask the merchant to cancel the transaction and send it again.
Most ott tartok, hogy az eladónak elküldtem, hogy törölje és küldje újból. Rakétatudomány. -
válasz
-FLY-> #35226 üzenetére
Ezt írtad abban amire válaszoltam: de nem listázza a fiókom
Most akkor ezt honnan vetted: PayPal szerint létezik a tranzakció száma,? Ha ott van a fiókodban, akkor más a helyzet, de azt is írtam.
Ha nincs a PayPal számlatörténetedben, akkor ez neked nem létező dolog, másnak lehet hogy van.
Ha el kell fogadni utalást azt nem e-mailben kell megtenni, ilyet nem küld a PayPal, a fiókodban a számal történetben az adott tételnél szokott ilyen lenni, ha eladó lennél és annak az árát amit eladtál azt kellene elfogadnod.
Ha küldenek pénzt, azon neked nem kell elfogadni semmit. -
válasz
-FLY-> #35224 üzenetére
Ha nem PayPal-al fizettél akkor ne várd ott a refund-ot. Az hogy majd küldenek a PayPal fiókodra a vételárral megegyező összeget az nem refund.
Nem is fog a PayPal egyenlegről a bankszámládra kerülni automatikusan, azt neked kell majd kiküldeni róla.
Ha van igazi tranzakció szám akkor azon a számon neked is látnod kell a PayPal fiókodban a bejövő tétel könyvelését, ha bankszámláról küldené a PayPal fiókjára akkor a pénz pár nappal később lesz ugyan hozzáférhető, de ezt a könyvelési sorban olvashatnád is.
Szóval ha kaptál egy tranzakció azonosítót viszont nincs könyvelve a te PayPal fiókodban akkor az átverés. -
-FLY->
őstag
Hali!
Olyan létezik, hogy egy refundot nem látok, vagy van átfutási ideje? Az eladó szerint már visszatérítette az elveszett termék árát (kaptam egy tranzakció számot is, amivel nem tudom, hogy mit kezdjek), de nem listázza a fiókom és a netbankomban sem látom.
UI: nem paypalos fizetés volt, mivel nem támogatott, de a visszatérítéshez mindenképp paypal-t akartak. -
válasz
harenje #35222 üzenetére
Itt legtöbbünknek magyar fiókja van, néhányan rendelkeznek német fiókkal, de nem egyformák a használati feltételek.
Szerintem addig amíg nem érvényesíted a bankszámlát, a személyazonosságodat, lakcím adatokat adig gondod lesz. De mindezekre írják a szövegeket, igaz németül, de hát az osztrák fiók használathoz német nyelv ismeretet feltételeznek. Lehet írni is nekik, ha nem tiszta a dolog. Át kellene nézned a szerződési feltételeket.
De osztrák fióknál sem lehet bankszámlát használni fizetőeszköznek csak kártya vagy az egyenleg. A képen az is látható hogy Maestro kártya pl. nem.Ez meg a magyar:
A bármely oldalra azért enek nem kell igaznak lenni, ha pénz a fizető eszközödön, de ez a szöveg (Sorry, we can’t complete your purchase at this time Please return to the merchant.") az eladóhoz irányít, ott lehet valami feltétel, ha van pénzed egyébként.
Bár kártya nélkül csak akkor tudnál fizetni ha az egyenlegeden van pénz a fizetendő devizában. -
harenje
újonc
Sziasztok!
Nem nagyon találtam rá eddig választ illetve alkalmazható megoldást,így tőletek szeretnék segítséget kérni.
1 hete nyitottam egy új paypal fiókot eurós valuta miatt,osztrák lakcímmel stbstb.De csalódottan szembesülök mindenféle idegen problémával amikkel eddig a régi magyar paypal felh.fiókomon nem találkoztam.
Az első problémám az volt,hogy nem tudtam direktbe a bankszámlámról végrehajtani a tranzakciót mivel kredit kártyát kért mindig.Ennek utánajártam és feltehetőleg a paypalnak szüksége van arra,hogy a banki folyószámláról párszor utalást hajtsak végre a paypal fiókomra,hogy megbizonyosodjon bizonyos identitásomról.
A másik probléma amire nem tudok rájönni,hogy bármilyen internetes felületen próbálnék online ügyletet lebonyolítani azaz vásárlást,folyton folyvást 1 hiba üzenettel utasít el az oldal. "Sorry, we can’t complete your purchase at this time Please return to the merchant."
Forumon talaltam rá egy topicot de nem igazán juttatott egyről a kettőre.
Esetleg valaki járt már így?
Köszi -
-
Helsing
aktív tag
Nem. Évek óta használom a PP-t, már nagyon rég hozzáadtam a kártyám. Ami a hónapban fog egyébként lejárni, de miért indítana a PP egy ellenőrző tranzakciót egy hamarosan lejáró kártyára? És ha indít akkor miért sikertelen? Mindenesetre beállítottam sms-es megerősítést a netbankomon keresztül a kártyás fizetésekre.
-
válasz
Waloron #35213 üzenetére
Nem tudom miért gondolod hogy PayxíPal probléma, nem náluk fizetsz hanem velük. Ahol fizetni szeretnél nézd meg a fizetési feltételek, ez az üzenet nem PayPal probléma, hanem a az adott kereskedő által használt PayPal kliens üzenete mert a banki rendszer azt igazolta vissza hogy a valami gond van a bankkártyáddal vagy ezen a helyen a Mastercard nem elfogadott vagy jelenlegi beállításaiddal nem tudsz fizetni. Pl: a PayPal cím, nem egyezik meg a másik helyen megadott címmel
Ha karbantartás van a bankodnál akkor is lehet ilyenbe belefutni.
Vagy a Mastercard rendszerében volt probléma, mert szokott ilyen lenni, ekkor később kell a fizetést megpróbálni.
A kártyádon 10 $-nak megfelelő 2862,1 Forint van, de ez a minimum összeg csak akkor elegendő, ha a PayPal-on a bankodra van átállítva a deviza konverzió.Lényegi információt hagytál ki (fizetési hely és a bankod) nem ez a lényeg: ... sok helyen olvasott hibaüzenettel nem teljesül a fizetés: "Sorry, but your MasterCard x-xxxx was declined."
A legtöbb ok erre az üzenetre nem PayPal téma. -
válasz
Helsing #35214 üzenetére
Nem hozzáadtad a kártyát és azután jelent meg? Nézd meg a kártyahozzáadás leírást, akkor is van egy próba terhelés ha valahol a kártya adatok megadásával fizetsz, ellenőrzésként 1 $ levonási kérés megy, ha a bank visszaigazolja -ami azt jelenti hogy helyesek a kártya adatok- rögtön sztornó, van amelyik bank ezzel a 2 mp alatt lejátszódó folyamattal könyvelésileg nem foglalkozik és van amelyik, a tied, is feljegyzi.
A banki sms meg akár tévedhet is. -
Helsing
aktív tag
Ez mi lehet? Bankomtól jött egy sms:
Sikertelen kártyás vásárlás/zárolás: -1USD, Paypal, LU 35314369001Valaki vásárolni próbált a kártyámmal vagy a paypal ügyködik valamin?
Paypalra belépve nem találok semmi infót erről a próbálkozásról.
-
Waloron
újonc
Sziasztok!
2012 óta használom a PayPal-t (bár nem túl gyakran) és eddig nem is volt vele problémám, egészen mostanáig.
OTP virtuális Mastercardot használok (időnként a normál kártyát is)
Október elején használtam utoljára, sikeresen. Semmi nem módosult a beállításaimban.
a kártyák 2020 és 2021-ig érvényesek, minden más helyen működnek, nincsenek letiltva, a vásárlási limitek megfelelően be vannak állítva, pénz is van a számlán. 10$ lenne a fizetendő, tehát nem egy nagy összeg.
A fiókomon nincs beállítva a két lépcsős védelem.
Most novemberben próbáltam vele fizetni és az alábbi sok helyen olvasott hibaüzenettel nem teljesül a fizetés:
"Sorry, but your MasterCard x-xxxx was declined."
Próbáltam rákeresni, de eddig használható megoldást nem találtam rá. Valakinek esetleg ötlet? -
-
válasz
frenk1 #35208 üzenetére
Egyik bank sem középárfolyammal számol, a deviza eladási árfolyam a jellemző. Nézd meg a bankod kártyás vásárlásokra vonatkozó deviza elszámolási szabályait. A nagyobb bankok elszámolása a topikba benne van a néhány hsz-ben a kereső feladja.
A PayPal és mondjuk a nekem Erste bank közt 10-14 Ft a különbség deviza fajtánként, 2-3 Ft sosem volt, még a 6-7 évvel ezelőtt sem, úgy 10 Ft körül szaladgált a PP és banki árfolyam közti különbség, kivéve a ha a bank kért sokat. -
Beni2360
félisten
Azért csendben megírom, hogy most jött 4 SMS-s a feleségen vodás telefonjára , egy 02, egy 06.-i és 2 mai. A Nov.02.-ban 15 perc ingyen beszélgetés a 05 a lejáratról szól. Nov 01 volt feltöltés arra még akkor megjött az sms. És akkor ma kérdezik, hogy a tapasztalataimat és 3 kérdésre kérik a választ. Hogy a megvagyok-e elégedve az elmúlt héten tapasztaltakkal a mobil hálózaton.......
-
válasz
frenk1 #35201 üzenetére
1. Dispute indítás leírás az Összefoglalóban. Nem azt kaptad amit kifizettél lehetne az ok
2. Ha be van állítva és magas akkor a bankod árfolyama a sok. ilyen hiba hogy elfelejti már 2 éve nincs.
De új kártya, lejárt kártya frissítés esetén az adott kártyához be kell állítani.A GB a vételár kijelzés az $ legyen, mert ellenkező esetben az ő árfolyamukkal küldik át a devizát a bank felé
-
frenk1
aktív tag
segítségeteket kérem. Garbesten rendeltem, és a megrendelt termék vételárából akarok némi pént vissza igényelni a gearbesttől, mert megtévesztett. Paypalon kerezstül hogyan lehet igényelni visszatérítést a kifizetett vételárból, összegből ?
A másik problámám dollárt nagyon magasan váltotta a paypal pedig be van állítva azaz opció, hogy banki árfolyamon váltson.Ötlet ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Jövedelem
- Xbox Series X|S
- Steam Deck
- WWDC 2025: Nagy változásokat hoz az iOS és iPadOS 26
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Hobby rádiós topik
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A5 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Xbox One 1TB Halo 5 Guardians limitált kiadású konzol
- ASUS Zenbook UX3405M (i7 ultra 155h, 16GB, 1 TB, 3k 120Hz) ! AkciÓÓ!
- Újszerű Lenovo Thinkpad X270 laptop (12,5FHD/I5-G7/16GB/256SSD/Magyar/Win11)
- Lenovo Thinkpad X1 Yoga laptop-tablet (12,5 3K/i5-G7/8GB/256SSD) + ceruza
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900KF 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged