Hirdetés
- Egy korszak vége
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AuraSync kibeszélő topic
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
-
LOGOUT.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pulyka jocó
senior tag
Sziasztok!
Ne haragudjatok ha hülyeséget kérdezek, eléggé kezdő vagyok
Az lenne a problémám, hogy megcsináltam a paypal accountomat, hozzárendeltem a bankkártyát, majd sikeresen tudtam vásárolni.
Ezután megcsináltam még egy ellenőrzést, ekkor levont 400ft ot, amit azóta se kaptam vissza, és vásárolni se tudok paypalon keresztül. Elrontottam volna valamit? -
Topikgazda
válasz yusukee #26497 üzenetére
Nem is azért írtam, csak nálam is egyik napról a másikra "megszűntem" Csodálkoztam is hogy nem keres senki, nem jön sms, addig, amíg vezetékes vonalon fel nem hívtak, hogy kapcsoljam már be a telefont, nézem müxik, akkor kezdtem keresgélni a hiba okát, ellenőriztem a PP-n a belépést és nem kaptam sms-t.
A mobil szolgáltató is kavarhat, erre gondoltam. -
Topikgazda
Nem, az Üzenő falon
Mindent ott kell. Írom az elérését:
Belépsz.
Alul Help & Contact
Alul a következő sorban:
Help Center | Call us | Message center | Resolution Center
Jobb szélen Create New Message gomb
Ezután
Choose a topicChoose a sub-topic
Azokat választani amit a linkelt képen látsz.
Message. Please be specific részhez beírni egy rövid indoklást.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A PayPal bevezetett egy új funkciót a PayPal.Me link néven.
A link segítségével - megosztásával, nagyon könnyen tudnak nekünk pénzt küldeni.
(Példa: paypal.me/kovacspistike)