Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Path of Exile (ARPG)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:39:27

LOGOUT.hu

Path of Exile topic

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8251) Rizseslescó válasza Mirman (#8250) üzenetére


Rizseslescó
aktív tag

Az a baj nagyon óvatosan kell vele játszani,mert amikor már azt érzem,hogy én vagyok "Krull a rettegett" és beleállok egy pofonba fekszik mint..... , a másik része,hogy nem tudok messze állni a pofozógépektől, mert nem működnek és sokszor kicsi ez a táv ahol még biztonságos. Nem úgy mint, PL. a flame blast totemnél ahol kis túlzással leraksz egyet a pálya elején és ha nem raksz többet a végéről még hallod ahogy pukkangat. A lényeg hiába futsz... :DDD

(#8252) Mihawk


Mihawk
újonc

Üdv, kezdő vagyok, az alábbi build-et követem, de néhány dolog nem világos.

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1609862

- Hogy tudja az Artic Armour, Herald of Ash és Hatred aurákat egyszerre használni? Nekem így 0 manám lesz és nem tudom használni a skilljeim.

- A Herald of Ash miért van bent kétszer is kül. itemekben?

- A build Flame Golem-et is ír, de ha jól számolom ez már több skill lenne, mint amennyi egyáltalán használható.

Köszönöm.

(#8253) Melorin válasza tocsek18 (#8225) üzenetére


Melorin
addikt

Single targetre mivel támadok? Gondolom ne cleave-vel.

(#8254) tocsek18 válasza Mihawk (#8252) üzenetére


tocsek18
senior tag

igen 0 manád lesz de az uniq Soul Taker 1hand axe miatt tudsz skillezni
azért van kétszer mert passz :D gondolom lvlingeli másikat
harmadik kérdést nem értem, golemet összekötöd blood magic gemmel és tudod idézni
olvasd el lentebb a LINKS AND GEMS részt

(#8253)
2hand Earthquake-al lvlingelsz majd amit megvan lvl38 Increased Area of Effect mehet cleave mellé és mehet a dualwield dara single targetre bossoknál cseréled Increased Area of Effect gemet Concentrated Effect-re