Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- urandom0: Mégsem számőzöm az AI-t az életemből :(
- Hieronymus: Rosszindulatú tevékenységek ellenőrzése IP alapján
- Torda: Így lehet fillérekből prémium okosotthon rendszert építeni 2025-ben
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lalikiraly: Asus Gaming V16 - RTX5050
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
-
LOGOUT
EA Origin
Új hozzászólás Aktív témák
-
XaraX
addikt
válasz
Agyzuzo
#1511
üzenetére
Szerintem pont egy ilyen full hülye supportosba futottam most bele, aki az emailre válaszolt. Pozitívumként fel lehet hozni, hogy a kései / hétvégi időpont ellenére is viszonylag gyorsan pörögtek a válaszok, aztán ebben ki is merül a dolog. Először közölte, hogy egy másik accounton van a key aktiválva és lépjek be arra, ha játszani akarok.
Aztán amikor felfogta, hogy pont ez a baj, akkor egyből a bolthoz akart küldeni; amikor pedig mondtam neki, hogy a bolt az EA supporthoz küldött, akkor közölte, hogy lépjek kapcsolatba a garanciákkal foglalkozó ügyosztállyal, ahol vásárolhatok magamnak egy új kulcsot. Arra a kérdésre, hogy miért kéne új kulcsot vennem, amikor nem én hibáztam, az volt a válasza, hogy olcsóbban megkapom, mintha egy új játékot vennék. ^^ Aztán ennyiben is maradtunk, még váltottunk vagy két üzenetet de már csak ezt hajtogatta. Holnap megpróbálom a boltban elintézni a dolgot, aztán ha nem sikerül, akkor maradnak az újabb körök. Mindenesetre kiábrándító ez az egész dolog, ennél valahogy többet vártam az EA-től minden téren.
Új hozzászólás Aktív témák
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- iPhone topik
- Kritikát kapott a Nintendo konzolgyilkos felhasználói szerződése
- Mini-ITX
- Kábel nélkül a Sapphire VGA-val
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- sziku69: Szólánc.
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! AMD Ryzen 7 9800X3D 64GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5090 32GB GDDR7 1200W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 64GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 32GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 32GB 6000MHz RAM 1TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R5 5500 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1060 6GB Zalman T3 Plus 400W
- Keresünk iPhone 13/13 Mini/13 Pro/13 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman T4 Plus ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB DeepCool CC560 Thermaltake 730W
- Eladó Xiaomi Redmi 10 64GB / 12 hó jótállás
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B650M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 7900 XTX 24GB Fractal Design Pop Air RGB 850W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Aztán amikor felfogta, hogy pont ez a baj, akkor egyből a bolthoz akart küldeni; amikor pedig mondtam neki, hogy a bolt az EA supporthoz küldött, akkor közölte, hogy lépjek kapcsolatba a garanciákkal foglalkozó ügyosztállyal, ahol vásárolhatok magamnak egy új kulcsot. Arra a kérdésre, hogy miért kéne új kulcsot vennem, amikor nem én hibáztam, az volt a válasza, hogy olcsóbban megkapom, mintha egy új játékot vennék. ^^ Aztán ennyiben is maradtunk, még váltottunk vagy két üzenetet de már csak ezt hajtogatta. Holnap megpróbálom a boltban elintézni a dolgot, aztán ha nem sikerül, akkor maradnak az újabb körök. Mindenesetre kiábrándító ez az egész dolog, ennél valahogy többet vártam az EA-től minden téren.
