Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz 2ozzmexy #10328 üzenetére

    Én egyedül a Hondához nem tudom egy helyen megvenni a dolgokat, bár csak a gyári olajszűrőt az, amit külön szerzek be. Ha nem ragaszkodnék hozzá, akkor jöhetne minden egyszerre.

    A Suzukihoz mindent a győri Olajcentrumtól szerzek be, a Lanciához a fiatalkatreszek.hu-ról, a Hondához meg az olaj szintén Olajcentrum, olajszűrő Bárdi (nagyjából fix áras minden boltban, itt legalább megspórolom a szállítást), a légszűrő meg mosható K&N. :D

    Bár a Lanciában most ki akarom próbálni a Mobil 1 TD 0W40-et, azt majd kénytelen leszek máshonnan keríteni.

    Amúgy a Jazz is kolompol hidegben minden egyes gyorsításkor, sebességváltás után is, ilyenkor a dugattyúk tudnak lötyögni valamelyest és a hengerfalhoz csapódásukat lehet hallani, de ahogy melegszik be, úgy halkul el fokozatosan, majd végül is meg is szűnik. Talán ehhez az is közrejátszhat, hogy amikor a dugattyú FHP-n van, a hajtórúd nincs egészen egy vonalban a főtengely merőlegesére, több a vizszintes irányú erő. [link]
    Vagy talán a dugattyúszoknyákról lekopott már a DC2-es Integra Type R-ben is használt molibdénréteg, és annyival keskenyebbek lettek. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák