Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • concret_hp

    addikt

    céges sztorik újabb epizód: nyáron nagy dirrel durral beharangoztók, hogy ha bármire szükségünk van az otthoni munkához, akkor szóljunk és küldi a cég. aztán persze a process tartalmazta azt a részt, hogy egy brit nénivel beszéljél, hogy ez neked kell (irodai köznyelvben ő lett a székes néni), aki persze az emberek 90%ának megmondta, hogy hát neked nincs is szükséged székre, teljesen jó a setupod :C
    aztán novemberben eltört a székem, megírtam, hogy overusage, mert heti 40 órával többet ülnék rajta, mint amúgy, úgyhogy akkor plz most. mindezt sikerült is berendelni dec 17-én, persze egy brit beszállítótól. nyilván kitalálható, hogy sikerült-e feladni brexit előtt. úgyhogy most ott tartok, hogy a székhez van egy tracking szám, ami szerint még nincs is a fuvarozónál az áru, és van egy notitartó, amit feladtak 8án, eljutott frnakfurtba 15én, ma meg küldtek egy emailt, hogy akkor a vámeljárás az 5000ft + áfa (kb 16 font). a cucc amúgy 25 font, szóval áfát is kell rá fizetni (6.75 font), szóval be kéne csengetni 22.75 font adót, és amúgy a 2. naptól felszámolnak még 1 kis aprót, mint tárolási díj (1200 + áfa szóval kb. 4 font / nap). ugye vagy az van, hogy a cég elutalja (2 nap alatt pontosan 0% eséllyel intéződik el), vagy én kifizetem a futárnak kp-ban (bankkártyával nem lehet) +2.5% fee fejében és talán egy röpke 2-3 hét múlva küldenek egy számlát (ha szerencsém van, akkor hozzám és nem a céghez), amit a belső rendszerbe feltölthetek és ha szerencsém van / sokat basztatom a megfelelő embereket, akkor egy 4-5 hét múlva visszautalnak nekem :))

    az egészre csak én eddig olyan 4-5 órát basztam el, és a szék még belátható távolságra sincs. könnyen ki lehet számolni, hogy mindez megérte :DDD

Új hozzászólás Aktív témák