Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-03 13:32:02

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5051) 9950es válasza 7600 GS (#5050) üzenetére


9950es
aktív tag

Elég necces hogy kell még egy revízió amire kellő mederbe kerülnek a dolgok. A híresneves g92 sem g80 leszármazott hanem g84.

120 fps or GTFO :D

(#5052) TESCO-Zsömle válasza DemonDani (#5035) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Hiába csak CU+Alu, a HDT miatt jobb a hatásfok. ;)

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#5053) citrom904


citrom904
tag

Hát én a kiinduló árakra is kíváncsi leszek! Gondolom elég izzasztó lesz :Y

Lepd meg a májad : Igyál VIZET!!!

(#5054) danati válasza citrom904 (#5053) üzenetére


danati
senior tag

Mire elér hozzánk... 150k+ ra tippelek.

(#5055) ToBeY válasza citrom904 (#5053) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Valamelyik oldalon ezt olvastam,nem tudom mennyi benne az igazság.... Az már más tészta,hogy nálunk mennyi lesz ugye...

A GeForce GTX 470 ára 300 és 400 euró míg a GeForce GTX 480-é 500 és 600 euró között fog alakulni.

(#5056) Crytek válasza caizzz (#5028) üzenetére


Crytek
veterán

Ez a video szerintem a Single verzióból volt az meg Ue3-as.A multija lesz Frostbite-al!

Next PC Upgrade: 2022

(#5057) GuB3Ra válasza Crytek (#5056) üzenetére


GuB3Ra
aktív tag

Nem akarom/tudom elhinni, hogy 1 játékot 2 különböző motorral csinálnak meg. :B

[ Szerkesztve ]

Daark minimalism

(#5058) TESCO-Zsömle válasza ToBeY (#5055) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Akkor SOK... :O

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#5059) citrom904


citrom904
tag

Tuti mire ideér akártya ráraknak vagy 30000-et!

Lepd meg a májad : Igyál VIZET!!!

(#5060) Abu85 válasza 9950es (#5043) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Bármit lehet bővíteni. A DX11 egyelőre kimerül a compute shaderekben, és a karaktertesszellációban.
Az AA az analitikus ez még a scan konverziónál egy egy pixel vékony gradienst von a poligon köré. Ez növeli a képminőséget. Maga az eljárás szuper mintavétel alapú, de a fill-rate igénye kisebb. A fő szempont pedig, hogy kompatibilis a Deferred Shadinggal.
Az AA-t jelenleg ebbe, vagy az AMD compute shaderes irányába lehet vinni. Mindkettő képminősége hasonlóan kiváló, és tökéletesen működnek Deferred Rendering mellett. A különbség, hogy az Analitikus AA nagyobb erőforrásigénnyel rendelkezik, viszont nem kell hozzá DX11-es GPU. Az AMD algoritmusa nagyon kevés erőforrásba kerül, de compute shader 5.0-ban van írva, így a DX11 támogatása elengedhetetlen hozzá.
Van még esetleg a Multisample Acces, amit a DX10.1 vezetett be, ez jár a legkevesebb erőforrással, de a textúrákon nem működik.

proci985: Remélhetőleg ez csak pletyi, mert ha a Tesla kártyák TDP-jét az utolsó pillanatban 50 wattal megemelték, akkor búcsút mondhatnak az eddigi megrendelőknek. Hasonlóan járhatnak, mint az első generációs Tegra esetében. Bekamuzták az alacsony fogyasztást, és mire odaért a lapka, rögtön dupla annyit mértek a gyártók. Szerintem többet ezt nem játsszák el. Egyszerűen felesleges magukkal kibaszni, a rendszereket TDP keretre készítik fel, a megrendelőknek egy utolsó pillanatban befutott +50W/Fermi maga a pokol.

GuB3Ra: Mivel a single és a multi részt két külön csoport készíti, így kivitelezhető, minden probléma nélkül. A grafika más lesz. Nem először látunk ilyet. Ott az új Wolf.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5061) Angel1981 válasza Abu85 (#5021) üzenetére


Angel1981
veterán

Én személy szerint inkább vagyok a linearitás híve.
Általában hosszabb, és jobban kidolgozott történetet kapunk.
És nem feltétlenül lesz attól egyszer végigjátszható, ott van pl. a Left 4 Dead!
Már vagy 300 kampányt végigjátszottam, mégsem untam meg, imádom! :)

(#5062) 9950es válasza Abu85 (#5060) üzenetére


9950es
aktív tag

Köszi a kimerítő választ. Számomra ez volna rövidtávon a dx11 legnagyobb előnye, átlagon felüli AA. Szabvány SSAA-ra gyakorlatilag mindkettő gyártó épp olyan jó? Elvégre kicsusszant egy 32x akármi már az nV marketing gépezetéből nemrég, viszont nem átallnék crossfiret építeni a frame kedvéért pl.

Mindenesetre rossz belegondolni, hogy nézhetne ki a ME2 (3 :O ) ha nem lennénk megkötve az aktuális konzolgeneráció miatt.

120 fps or GTFO :D

(#5063) Abu85 válasza 9950es (#5062) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Csak az AMD támogatja normálisan (autoLOD) az SSAA-t, de ők is csak a DX9 esetén. Nem igazán szeretnék ha erre menne el a fejlődés. Nem is lenne jó, hiszen sok teljesítményt zabál az eljárás.

A 32x-es TAA az MSAA alapú, nem fog sokat érni. Az MSAA-bak már nincs jövője, nem lehet megoldani a megfelelő működését. A fejlesztőknek kell gondoskodni a motorra szabott szabványos AA-ról.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5064) janos666 válasza Abu85 (#5063) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Ha már így szóba hozod, én még nem tudtam kiigazodni a CCC-ben lévő SSAA-n. :DD
Nv-nél ugye egyértelműen lehet állítani (már vagy 6-8 éve) 1x2, 2x1, 2x2, 4x4, 8x8, stb SSAA módokat (sőt, keverni is lehet, hogy 2x2 SSAA + 2xMSAA, stb.), de a CCC-ben csak annyit látok, hogy 2x, 4x, 8x, és még a CFAA filterezési módok sem szürkülnek ki, sőt, írja is, hogy hány mintavételnek felel meg, ha rárakok egy edge detect filtert. Akkor most:
1: Tényleg működnek a CFAA szűrők SSAA mellett is? (Vagy legalább is próbálnának, és eszik a GPU-t, ha benyomja az ember?)
2: A 2-8x lépcsők milyen SSAA módnak felelnek meg? Rendre 2x2, 4x4, 8x8, vagy van itt egy kis átverés, és a 2x a 2x1 vagy 1x2, a 4x a 2x2, stb...?
És mi történik, ha SSAA módban felejtem a csúszkát CCC-ben, forced 2x-el, és elindítok valami DX10.1+ játékot (pl. BC2, AVP), aminek a menüjében is van AA állítási lehetőség, és ott kérek 4x-et? Akkor driveres SSAA-t vagy a motor által definiált szűrést kapok?
Csak ha már így mondod, hogy "normálisan támogatja". :))

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#5065) Abu85 válasza janos666 (#5064) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az AMD nem definiál olyan játékokhoz AA profilt, amelyek esetében a menün belül lehet az AA-t állítani. Ezek egy általános rutinnal működnek, ez azt jelenti, hogy nem biztos, hogy működik a kényszerített AA, ha a menün belül va ilyen opció. Ezért javasolják azt, hogy ha a játékon belül van AA, akkor ott állítsák be, és a driverben kapcsolják alkalmazás vezéreltre az opciót.
A driverben az AA résznél akkor is ki lehet választani a szűrési módokat (Box, Wide-tent, Narrow-tent, Edge Detect), ha az AA alkalmazás vezéreltre van állítva. Ezek akkor működnek, ha a játék profilja engedélyezi. Általában minden MSAA-t használó, nem deferred renderingre épülő játékhoz lehet használni. Az AA mintákat is lehet külön állítani. Ugye van az Multisampling, az Adaptív Multisampling, és a HD5000 esetén a SuperSampling. Az MS az alapbeállítás, míg az Adatív kérhető. Ez szintén működik minden MSAA-t használó, nem deferred renderingre épülő játék esetén. A játékban az AA menüpontja a driver beállításai szerint lesz alkalmazva, tehát ha te kiválasztod az Edge detect-et, és az adaptív módot, akkor a játékban beállított 4x mintavétel adaptív lesz Edge detect szűréssel (feltéve ha a játék AA-ja MSAA alapú, és nem deferred render a motor). Ha mindenképpen kényszeríteni akarsz, akkor arra való a Catalyst AI Advanced állása. Ilyenkor viszont képhibák keletkezhetnek, és az sem biztos, hogy tényleg működni fog, ha nem kompatibilis az eljárás, akkor nem tehet semmit a driver. A Catalyst AI Off beállítása minden profilt megszüntet, és a szabványos megoldások alapján futtatja a játékot. Mivel szabványban Box filter és normál MSAA létezik, így minden beállítás érvénytelen a driverben.
A Supersampling sok megkötést kíván. Először is DX10 és afelett nem működik. Ez egy szimpla tiltás, amit az AMD csinál, hogy a fejlesztők saját AA-t írjanak. A vállalatnak tucatnyi algoritmusa van az MSAA problémáira, ha csettintenek a fejlesztők, akkor be is építik a játék DX10/10.1/11-es kódjába.
Az SSAA azokban a DX9-es és OpenGL-es játékokban működik, ahol a profil engedélyezi. Az SSAA-t is tesztelni kell, mert az sem egy egyszerűen használható dolog. A 10.2-es driverben már elég szépen használható, elég sok játékot támogat.

Az NV SSAA-ja teljesen más, az egy szimpla OG megoldás mindenféle LOD optimalizálás nélkül. Az AMD autoLOD-ot használ az SSAA-ra jellemző homályosítás elkerülésére, továbbá Rotated Grid alapú az effekt.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5066) viktor82


viktor82
őstag

Lassan megszünik az osztozás és a találgatás!még 2hét! :DDD

”A történelmet mindig a győztesek írják.” ...és mindig ők a felszabadítók

(#5067) pitbull93


pitbull93
tag

Sziasztok!Bebizonyult hogy a Fermi Kb annyit tud mint a 5870:D Szóval szerintetek mennyi lesz majd a 4gb-os HD-5970 ,???Mire elér hozzánk?Köszi üdv :C :C

(#5068) Laraxior válasza pitbull93 (#5067) üzenetére


Laraxior
titán

hol bizonyult az be?

"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

(#5069) pitbull93 válasza Laraxior (#5068) üzenetére


pitbull93
tag

(#5070) Laraxior válasza pitbull93 (#5069) üzenetére


Laraxior
titán

ne nevetess már ember...
1. oda sincsen írva melyik Fermi volt az elkövető.
2. még a catalystot sem tudják helyesen leírni.
3. ez nem hivatalos.

"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

(#5071) viktor82 válasza pitbull93 (#5069) üzenetére


viktor82
őstag

Nem semmi,ha ez igaz lesz akkor az ati árak bizony megugranak mint anno 4870-nél! :K

De azért már várjk a FERMIT!

[ Szerkesztve ]

”A történelmet mindig a győztesek írják.” ...és mindig ők a felszabadítók

(#5072) priti válasza Crytek (#5017) üzenetére


priti
addikt

Ehehh, lassan? Már rég itt figyel a gépemen [link] ;] Igyekezhetnének a töréssel, mert mire ez a steam-en beindul...

[ Szerkesztve ]

Hardverlesen

(#5073) rumkola válasza Laraxior (#5070) üzenetére


rumkola
veterán

forceware-ból sincs olyan verzió :D

(#5074) ToBeY válasza rumkola (#5073) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Lehet hogy még is van? :) Persze simán lehet fake....

Czech technology website PCTuning confirmed a few details about NVIDIA's upcoming performance graphics accelerator, the GeForce GTX 470. It was found out that a beta driver by NVIDIA, GeForce 196.78 supports GeForce 400 series accelerators, and was able run a qualification sample of GeForce GTX 470.

The card was using A3 revision GF100 silicon. The driver's System Information dialog revealed that the card indeed has 448 CUDA cores (SIMD units). Further, it has 1280 MB of memory, and a 320-bit wide memory interface. NVIDIA also changed the way it represents memory clock speeds. Since it is using GDDR5 memory, while the memory has an actual clock speed of 1000 MHz, the data rate (DDR speed) is represented first, as 2000 MHz, and "effective speed" next, which is 4000 MHz.

Read the entire article in TechPowerUp.

[ Szerkesztve ]

(#5075) rumkola válasza ToBeY (#5074) üzenetére


rumkola
veterán

érdekes driver ez:

GeForce 196.78

mindegy

[ Szerkesztve ]

(#5076) citrom904


citrom904
tag

Az előző driver sem lett valami jó!

Lepd meg a májad : Igyál VIZET!!!

(#5077) janos666 válasza Abu85 (#5065) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Ez aztán bőséges válasz. Kár, hogy tele van olyannal, amire azért nem kérdeztem rá külön, mert azt már tudtam, illetve még így is kimaradt pár dolog. :DDD
- Szóval a 2x, 4x, 8x csúszka állás mit takar? 2x2, 4x4, 8x8, vagy...? (Vagy az AMD-nél eleve nem is definiáltak tetszőleges számú mintavételt külön a vízszintes és függőleges recékre?)

Most csak a Borderlands-ben használom a forced SSAA módot 2x álláson (így általában simán fut, de az egyik pályán még is belassult, 4x-et még nem próbáltam most frissebb driverrel, de 10.1-el még nem bírta).
De végül is ez érdekelt, hogy akkor nyugodtan hagyhatom is így a CCC-t, nem kell mindig átállítanom adaptív MSSA-ra, és alkalmazásvezéreltre, ha valami más játékot akarok indítani, mert ezek szerint így pont jó, hogy a DX9-esekre ezt pakolja (ha tudja, és azok valószínűleg úgy is deferrend techesek manapság...), a DX10+osokat pedig nem zavarja, hogy itt marad-e a csúszka...

az egy szimpla OG megoldás mindenféle LOD optimalizálás nélkül
Na jó, de már időtlen idők óta ott van a driverben, mint lehetséges opció. Én használtam is a 2x2-est, mikor 8800GTS-el játszottam végig újra a Half-Life 2-t, ami MSAA+AF mellett istentelenül tudott akkoriban "gyűrődni", és egész jól használható volt. (Még épp elbírta a G80 1440-es felbontáson a 2x2-t egy olyan játékkal, ami még az FX5800-on is el-el futott AA nélkül DX9-ben. :DDD)

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#5078) janos666 válasza janos666 (#5077) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Ezt elfelejtettem:
Általában a laptopomon szoktam házikat csinálgatni, de most itthon is megnyitottam egy rajzomat AutoCAD C3D 2010-ben (D3D10 renderert használ), és mikor kértem egy 3D Realistic nézetet, akkor keményen belassult , pedig a 8600GT-s kis notin egész tűrhetően lehetett babrálni. (Egy szintvonalakból generált terep felület, rajta egy közút földmunkatervével, nem túl nagy és nem túl bonyolult -még- a modell...) Áttettem 3D wireframre, és így is több időbe telik egy zoomolás vagy pan-olás.
Emiatt is gondoltam rá, hogy talán ki kéne kapcsolni az SSAA módot, mikor épp nem Borderland-ezek, de lehet hogy simán csak szarok az AMD driverek, ha CAD software-ekről van szó. :))

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#5079) Abu85 válasza janos666 (#5077) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az SSAA-nál a 2x, 4x, és 8x módban ugyanúgy lehet Box, Wide-tent, Narrow-tent és Edge-detect szűrést kérni. A vizszintes és függőleges részre a wide-tent és a Narrow-tent van definiálva.

Elméletben nem zavarja a DX10-es játékokat. Nyugodtan maradhat force.

A CAD alkalmazásokra FirePro-t kell venni. A Radeon játékra való.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5080) danati válasza priti (#5072) üzenetére


danati
senior tag

Az asztalt hogy csináltad megy ilyenre? Azok igazi ikonok vagy csak egy szerkesztett háttér? :D

(#5081) janos666 válasza Abu85 (#5079) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

A CAD alkalmazásokra FirePro-t kell venni. A Radeon játékra való.
Nyilván, itt most csak a notebookal állított kontraszt zavar. (És még csak nem is OpenGL-es, hanem D3D10-es.)

Az SSAA-nál a 2x, 4x, és 8x módban ugyanúgy lehet Box, Wide-tent, Narrow-tent és Edge-detect szűrést kérni.
Megint nem ezt kérdeztem. :DDD
De végre megtaláltam azt a 10 éves cikket, amit valamikor réges régen olvastam, mikor megláttam az Nhancer-ben az SSAA módokat. Page 5 - RG-SSAA - Itt az első ábrán látható, hogy 4 eltolást végzett, mire meglett a 2x2-es, elforgatott minta, amiből interpolálta a megjelenítendő pixelt. Ez az, amit nem tudok összepárosítani a csúszka 2x, 4x, 8x állásaival, hogy ilyenkor mi is történik (vagyis hány mintavételt tesz valójában).

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#5082) priti válasza danati (#5080) üzenetére


priti
addikt

Igazi ikonok, 3D asztalnak hívják, ingyenesen letölthető. Egyébként mégcsak nem is újdonság, már régóta létezik. Egy erősebb VGA nem árt hozzá, viszont ha megfelelő szögben állítod be a kamerát kb. akkora a felhasználható terület, mint a 2D-s asztal esetén. A jó az benne, hogy változtatni lehet az ikonok méretét tetszés szerint, így kényelmesen egymásra lehet pakolni dolgokat és oldalt a minialkalmazások nem takarnak ki értékes felületet. Ha érdekel írd be a gugliba, hogy 3D asztal és ki fogja dobni a segédprogramokat, többféle megoldása van, szubjektív, hogy melyik a jobb. Egyébként meg kell szokni, elsőre picit zavaró lehet, hogy nem mindig az történik amit szeretnél.

[ Szerkesztve ]

Hardverlesen

(#5083) Crytek


Crytek
veterán

(#5084) DeckardCain


DeckardCain
senior tag

(#5085) Bluegene válasza Abu85 (#5079) üzenetére


Bluegene
addikt

5890-es lesz?

hogy visszavágjon az Ati a GTX 480-ra :U

Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!

(#5086) Crytek válasza DeckardCain (#5084) üzenetére


Crytek
veterán

120-ezer meg mire elér hozzánk :(

Semmiképp nem éri meg! Remélem azért a középkategóriás nv-k nem lesznek ennyire drágák majd és legalább ott szereznek a pc-s játékosok között vevőket!

Next PC Upgrade: 2022

(#5087) Bluegene válasza Crytek (#5086) üzenetére


Bluegene
addikt

120 ezerért nem éri meg?

és az 5870 megéri 100 ezerért?

van akinek igen :K

Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!

(#5088) Lauda válasza Crytek (#5086) üzenetére


Lauda
félisten

Honnan veszed, hogy nem eri meg annyiert, amig semmit sem tudunk a teljesitmenyerol? ;)

(#5089) Crytek válasza Lauda (#5088) üzenetére


Crytek
veterán

Már mindent tudni róla.Előzetesek bőven elmondták amit kb a dobozra is ráirhatnának "csak nv fanoknak" ajánlott!

Minek adnál ki valamiért 30-50 ezer ft-al többet ami csak 10 max 15%-al jobb mint a másik?
Jó ha te kiadsz az a te dolgod.
És majd csak akkor váltok DX11-ra ha meghal a jelenlegi VGA-m vagy látom hogy egy game klasszisokkal szebb/gyorsabb dx11-be mint dx9/10-be!

Next PC Upgrade: 2022

(#5090) Lauda válasza Crytek (#5089) üzenetére


Lauda
félisten

Mutass egy hiteles tesztet rola legyszives. ;)

(#5091) Crytek válasza Lauda (#5090) üzenetére


Crytek
veterán

Jó te nem hiszed el ezeket!Akkor majd a te napod még odébb van de megsúgom a hivatalos tesztek is ezt fogják dobni sok atis nagy örömére!

Next PC Upgrade: 2022

(#5092) Lauda válasza Crytek (#5091) üzenetére


Lauda
félisten

Mit kene elhinnem?

(#5093) rup1u5 válasza priti (#5082) üzenetére


rup1u5
nagyúr

jaj de jó! Láttam már ezt pár éve de elfelejtettem.
Most kipróbálom. :)

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#5094) rumkola


rumkola
veterán

ez a tuning dolog már nekem is eszembe jutott....
ha a magon meg a ccore-okon lehet lökni 2-300Mhz-t vagy utóbbikon még többet, az nagyon durvulens teljesítménynövekedést hoz

(#5095) Corsa1 válasza priti (#5082) üzenetére


Corsa1
tag

BumpTop-ot használsz?

(#5096) zuchy válasza Crytek (#5083) üzenetére


zuchy
őstag

Mondjuk azt nem értem, hogy mért kell következtetni egyből, ha lehet állítani a feszt arra, hogy übertuningos lesz... Én kétlem, hogy ez lenne, de talán a B2-s revízó már nagyobb távlatokat nyit. Meg eleve sokat eszik, az viszont hátrány a komoly tuningnál, ha léggel van hűtve. Viszont azt jó dolog, hogy lehet csökkenteni a feszt, így kisebb hőtermelése és fogyasztása lesz. :) De szerintem egy ilyen kaliberű kártya elég sok játékot elvisz fullHD-ban szűrőkkel... nem kell azt tunigolni.

[ Szerkesztve ]

PC-STYLE.hu

(#5097) rumkola válasza zuchy (#5096) üzenetére


rumkola
veterán

az eddigi találgatások szerint azért lesz visszavéve a fesz és az órajelek, mert túl sokat fogyasztana....
ebből az jön le, hogy elvileg bír ez jóval többet is, mint amennyi benne van

meglátjuk

(#5098) proci985 válasza Crytek (#5083) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

kizárt. légen teljesen, vízen talán.

az extrém hűtéssel felszerelt változatok azért kellenek, mert valószínűleg a Fermi lesz az eddig valaha megjelent legmelegebb egychipes VGA. tetejébe "leak"el a chip, ami miatt feszemelésre méginkább melegedni fog. szóval, ha gyári órajeleken terhelve épeszű hőfokokat fog mutatni, már akkor öröm lesz.

rumkola: ja, csak a kérdés az, hogy megöli e közben az elektronmigráció a chipet az emelt feszültség miatt. illetve, kibírja e az áramfelvételt a PCB. illetve, hogy a fenébe lehet elvezetni a keletkező hőt úgy, hogy ne melegedjen be a környezet.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#5099) priti válasza Corsa1 (#5095) üzenetére


priti
addikt

Nem, ez egy sokkal "butább" cucc, Real Desktop a neve. Én nem szeretem ha rögtön az egész életemet látja valaki az asztalon, csak a játékokat szoktam kitenni, video-, zenelejátszót, ilyesmit, ahhoz meg elég ez. Igazából csak unatkoztam, jópofának tűnt, kipróbáltam és rajtamaradt. Úgy amúgy sok értelme nincs, a BumpTop legalább jó valamire. Én ha rátalálnék egy 64 bites file-kezelőre ami egy az egyben olyan, mint a Norton annak jobban örülnék. Régebben volt az a Far Commander, ami ilyen Norton utánzat volt, de mára elhalt az is :O Nem tudom miért, de ha lenne egy tesztben egy kérdés, hogy mi volt életed legszeretettebb programja én azonnal rávágnám, hogy a Norton Commander, valaki készíthetne egy ingyenes 64 bites klónt...csípném, hiányzik, néha úgy megcsömörlök ettől a sok szartól, linuxra kéne menekülni, de lusta vagyok rendesen megtanulni. :B

Hardverlesen

(#5100) Abu85 válasza Bluegene (#5085) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Termékszinten egyelőre a HD 5870 2 GB lesz az ellenfél. Egy esetleges HD 5890 nem fog kelleni még. Az AMD tudja, hogy a GTX 470-480 nem jelent veszélyt. Hiába jelenik meg, alig fognak belőle gyártani. A gyártók szelekciója is erre megy ki. Egyelőre az EVGA, a Gigabyte, a Colorful, a Zotac, a Galaxy és az Inno3D van a termék forgalmazása mellett. Az XFX erősen gondolkodik, míg a BFG tárgyal az AMD-vel.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.