Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-03 13:32:02

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4601) eXodus válasza zuchy (#4600) üzenetére


eXodus
őstag

Lejjebb írnak játékteszteket(crysis, dirt2) is. 470 vs 5870 (csak nem emberi nyelven van)
Itt igen csak elmarad a 470...
Unigine-ben jobb .. :DDD

Next to no time to think GTX470 and the 5870 explosion of the comparison of results i7 3.2G, 6GB RAM, Win7 Ultimate x64, all drivers updated

Crysis Warhead DX10 / 19 × 12 / Enthusiast / 4 × MSAA:
Max FPS AVG FPS Min FPS
5870 41.41 30.22 19.60
A card 30.60 25.53 18.62

Crysis Warhead DX10 / 19 × 12 / Enthusiast / 8 × MSAA:
Max FPS AVG FPS Min FPS
5870 37.87 23.44 4.96
A card 29.21 23.03 15.63



DiRT2 DX11 / 19 × 12 / Ultra / 8 × MSAA:
AVG FPS Min FPS
5870 59.2 51.9
A card 53.8 41.6



Unigine DX11 / 19 × 12 / High / 4 × MSAA 16 × AF:
FPS Source
5870 27.1 683
A card 29.2 734

[ Szerkesztve ]

(#4602) GuB3Ra válasza keIdor (#4599) üzenetére


GuB3Ra
aktív tag

Sztem meg igen sovány
Ez a kínai szöveg google translate-el:

Guwahati Ha ha ha ha, you little gods who hastened to come to worship me, the NB through individual channels, I came up a NV of the GTX470! ! ! ! ! ! ! Now, I released a little message for all to worship, readily ran twice 3dvantage, basically hovering around in P16600, this is the engineering samples I do not know the official version of listed sub-Can high. Well played game on the play crysis, 24 deposit veryhigh +8 x aa where only 24fps, ft! But if there is aa closed 53fps, and with almost hd5850, there are enough disappointing ,,,,,, Oh, nv ah

Daark minimalism

(#4603) Bluegene válasza eXodus (#4601) üzenetére


Bluegene
addikt

disappointing :(

cudar idők lesznek itt ha csak ati lesz

modnjuk ez nem reális: [link]

crysis warhead: ahol az 5870 33-at dob a GTX 285 dob 24-et

ezzel a beállítással az 5870 30-at dob tehát rápakolt még, akkor a gtx 285 adhat kb 21-et, és az új kártya csak 25,5-öt? ennyivel lenne erősebb a gtx 285-höz? kötve hinném

[ Szerkesztve ]

Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!

(#4604) zuchy válasza eXodus (#4601) üzenetére


zuchy
őstag

Pedig már kezdtem megörülni... :(
Azt nem értem mért ennyire gyenge, teli van tömve CC-vel. GTX285-ben van 240 SP, ebben van 448CudaCore, de gondolom csak nem fejlődtek visszafelé a coronkénti teljesítménnyel.
Kevés a textúrázó? Nem jó még a driver? Ennyire kevés lenne az a 625/1296-s órajel?

Ejj, így nem lesz árverseny.

[ Szerkesztve ]

PC-STYLE.hu

(#4605) Abu85 válasza zuchy (#4604) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mivel a tervezett órajel 700+/2000+ volt, így sejthető hol csúszott el a dolog. :(

Sonja: A problémák után nyilván nem várt senki csodát, de az NV ezt a chipet, és a rá épülő termékeket a csúcskategóriába tervezte, a HD 5970 ellen kellene küzdenie. Persze az eredeti tervek nem mindig válnak be.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#4606) Sonja


Sonja
veterán

Nem igazán értem, hogy mit vártatok. :F GTX 470-et a HD5850 és HD5870 közé számolták, míg a GTX 480 kicsit gyorsabbnak a HD5870-től. Ez kb. így is lesz, ha lehet hinni ezeknek a légbőlkapott (nincs screenshot, nem hiteles. :DDD) teszteknek. :)

Szerk: Ezen a képen kicsit elmosták az órajeleket, de én 625MHz-es GPU órajelet és kb. 1296MHz Shader órejelet látok. :B

[ Szerkesztve ]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#4607) Thom! válasza Abu85 (#4605) üzenetére


Thom!
veterán

Dual Cypress nem fogható, NV meleg és hiány várható kőkeményen..közben az ATI játszik majd az árakkal, mire jön az NV A4 rev, addigra jön az ATi nexgen/refresh :R

nem sajnálom JHH ;]

[ Szerkesztve ]

(#4608) eXodus válasza zuchy (#4604) üzenetére


eXodus
őstag

Sok oka van. Driver, HPC területre tervezték és azt hitték h elég lesz a játékoknak is (hát nem...), ezért tele van felesleges funkciókkal, amik ráadásul drágítják is. Ráadásul a CudaCore-ok biztosan nincsenek agyonterhelve. Lehetne még sorolni az okokat.
Ha ez igaz akkor 5870 a általában a 470 és 480 között lesz de akár még a 480-al is egy szinten lehet itt ott. Az 5870 árát csökkentik a megjelenéskori árra :DDD akkor semmi esélyes sem lesz a gf-nek....

(Egy modot megkérnék az előző hszemben a táblázatot kicsit kiigazítaná. thx)

[ Szerkesztve ]

(#4609) Abu85 válasza Thom! (#4607) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem lesz A4. Az infók szerint B1 lesz. Az A3 sem hozott komoly változást ... komolyabb módosítás kell.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#4610) Bici válasza Abu85 (#4609) üzenetére


Bici
félisten

Reálisan, mikorra várható a köv. AMD széria, és sacc/kb. milyen fejlesztéseket jósolsz bele? És a Fermi B1?

Ja, és erről / erről mi a véleményed? Tévedek? De hol?
Köszi! :R

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4611) schwartz válasza Abu85 (#4609) üzenetére


schwartz
addikt

B1 mikorra varhato?

If he dies, he dies.

(#4612) Abu85 válasza Bici (#4610) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Attól függ, hogy ki fogja gyártani. A TSMC 28 nm-es HP technológiája év végére elérhető lesz, de az általános problémákat beszámolva 2011Q2 a reálisabb dátum a tömegtermelésre.
A GF 32 nm-es SHP-je, ami hamarabb kész lesz, arra is dolgozhat az AMD. Ezesetben még idén lehet frissítés.
Nem tudom pontosan merre akar létni az AMD. A shader tömbök felépítését megtartanám, mert ennél láthatóan nincs hatékonyabb.

A GF100 B1 még csak pletyi, de nyilván reális és logikus elképzelés egy silicon spin. Nyárra kész lehet, ha kell egy B2, akkor augusztus.

Nem mindig igényel a 3D dupla teljesítményt. Nyilván két kamera van, így jelentősen több a számítás, de a jelenet azonos, így a leképzés egy része összevonható. Nem látom értelmét az AFR-es 3D-nek. Extra számításokat eredményezne, rengeteg probléma lenne a megfelelő kezeléssel. Persze elméletben kivitelezhető, csak többet vesztenél, mint nyernél, így teljesen felesleges foglalkozni vele.
3D-ben mindenképp nagyobb valamennyivel az input lag, mert a monitorok válaszideje is nő. Persze nem igazán lehet észre venni. Multi GPU-nál is csak három vagy négy GPU esetén látható, ha megfelelő a rendszer kihasználása. Persze sokan nem veszik észre. Ezért nem foglalkozik vele senki. Pedig kéne. :)

schwartz: Heló doki. :)) Rég láttalak. :R Amúgy nyárra. Addig az A3 megfelel, legalább lesz termék.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#4613) zoltanz válasza eXodus (#4601) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Igaz, de amíg csak az NV félpályás letámadással operál nem lesz árcsökkenés, talán a 2-3 negyedévben...

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#4614) Bici válasza Abu85 (#4612) üzenetére


Bici
félisten

Köszi! :R

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#4615) D.Orion válasza Sonja (#4606) üzenetére


D.Orion
veterán

Normál méretben én is 625/1296-ot vélek felfedezni, de az emberi szem és agy csodás dolgokra képes. Részletekből képes megalkotni egy olyan képet ami abszolút nem felel meg a valóságnak. :N Pixel-re szétrobbantva a képet a homály mögött nem is látok semmi adatot. :F Remélem tényleg a vélt órajelek a valósak(vagy a felettiek :) ). Engem csak azért érdekel a Fermi, hogy végre olcsóbbak legyenek a Radeonok. :U

(#4616) rocket válasza Abu85 (#4612) üzenetére


rocket
nagyúr

"A GF 32 nm-es SHP-je, ami hamarabb kész lesz, arra is dolgozhat az AMD."

Ez SOI.
Attol fuggetlenul a tavalyi platform Roadmapon az Northern Islands mellett 32nm (es 2011)szerepel erre csak akkor van esely (akkor raadasul meg volt remeny a 32nm-es BULK processre), ha a GPU tervezesenek elkezdesekor mar ugy gondoltak SOI gyartastechnologiat alkalmaznak a BULK helyett. (magyarul nem lehet a GPU-t kedvuk szerint probalgatni SOI es BULK processen.)
Szerintem kizarhato, hogy anno igy gondolkodtak volna, a CPU-n kivul a Fusion lesz az elso SOI termek, ami ugye nem GPU hanem egy CPU+GPU kombo (APU).

A jelekbol ugytunik gyartastechnologia oldalan jo ideig stagnalas lesz, ami kihatassal lesz a GPU-kra, igy a meglevo dolgokkal kell gazdalkodni, az NV-nek ott az uj szilikon revizio eselye, hogy javitson az orajeleken, az AMD meg hizlalhatja tovabb a jelenlegi architekturara epulo GPU-kat.

Mivel az ATi maniaja volt mindig is az uj gyartastechnologiak uldozese (amibol az esetek tobbsegeben nem profitaltak semmit orajelek, es fogyasztas kapcsan (meretben se mindig sikerult), de cserebe hosszu honapokat csusztak), igy oket biztos rosszabbul fogja erinteni, hogy megint kimarad a BULK full-node (32nm), es helyette a GF es TSMC is a BULK half-nodera (28nm) koncentral, amibol meg jo esetben is legalabb 12 honap mire nextgen performance GPU-ra epulo VGA-k lehetnek.

Nextgen GPU-t felesleges iden varni az AMD-tol, helyette realisan "oldgen" refresh johet 40nm-en, kisebb modositasokkal, tobb aktiv SIMD egyseggel es/vagy magasabb GPU orajellel, gyorsabb memoriakkal.

Persze majd mikor elkezdodik a nextgen GPU koruli szappanopera, akkor az abban szereplo pletykak biztosan nem ezt fogjak sugalni, mert ugye azok mindig a "best case scerariora" epulnek, ami a hype generalasra valo, de nem ez lesz az elso ilyen eset :)

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#4617) Abu85 válasza rocket (#4616) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Eleve kell GPU-t tervezniük SOI-ra, mert a procikban lesz az IGP. Nem kizáró tényező a 32 nm-es SHP. A kellemeset akár össze is lehet kötni a hasznossal.

Minden cégnek a miniatürizálás az érdeke. Az NV is ezerrel üldözi az új gyártástechnológiákat, csak a 40 nm-nél az AMD jobban mérte fel a terepet.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#4618) D.Orion


D.Orion
veterán

Ha valaki nem látta volna még.

(#4619) Oliverda válasza Abu85 (#4612) üzenetére


Oliverda
félisten

"...de az általános problémákat beszámolva 2011Q2 a reálisabb dátum a tömegtermelésre."

Úgy érted hogy a váratlan problémákat beleszámítva. :) Az komoly probléma lesz ha csak 2011Q1-re vagy Q2 lesz kész a 28nm. Bukta lenne nem kicsit. Itt már nem csak az AMD-re kell gondolniuk most már ott van az ARM is.

Global Foundries to start pumping out 28 nm ARM Cortex A9 processors in 2H 2010

rocket:

"(amibol az esetek tobbsegeben nem profitaltak semmit orajelek, es fogyasztas kapcsan (meretben se mindig sikerult)"

Szerintem ennek érdemes lenne kicsit alaposabban utána nézned.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#4620) Abu85 válasza Oliverda (#4619) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ja igen-igen a nem várt problémákra gondoltam. Úgyis lesznek, a TSMC manapság nincs a toppon. :D

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#4621) Oliverda válasza Abu85 (#4620) üzenetére


Oliverda
félisten

Ja, én meg a GF-re gondoltam azzal kapcsolatban amit leírtam. A TSMC más tészta. :D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#4622) rocket válasza Abu85 (#4617) üzenetére


rocket
nagyúr

Az is gond a SOI-val, hogy nem szokott half-node lenni, igy nem lesz optikai kicsinyitesre lehetoseguk, attervezni meg nem fogjak a half-node BULK processre a GPU-t.

Persze, hogy erdekuk, de nem mindenaron, pl. az R300-nal elony lett, hogy maradtak a 150nm-en, es nem eroltettek a 130nm-t, viszont mondjuk az R520/R600-nal a nagy akarasnak, nyoges lett a vege.
Ezen kivul ugye minnel kisebb lesz a csikszelesseg, annal nagyobb az esely a buktatokra, TSMC 40nm-el rengeteg problema volt, raadasul ugye a TSMC nem ma kezdte a szakmat (ezzel nem azt akarom mondani a GF a foldbol not, de GPU-k gyartasaban nincs tapasztalatuk, az meg, hogy fut-fat osszevasarolgattak meg nem egyenlo a sikerrel) igy van nemi tapasztalatuk.

Szoval szerintem nem lesz 32nm-es SOI AMD GPU, es a TSMC 28nm BULK kapcsan prioritast fog elvezni az AMD-nel a GPU-k eseteben, tehat ha lesz is valami 28nm-es GPU amit nem a TSMC fog az AMD-nek gyartani, az a kicsi beleposzintu nextgen GPU(k) lehet(nek).

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#4623) biggamer


biggamer
veterán

Fermi hűtés készül az Arctic Coolingnél : [link]

Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN

(#4624) syberia válasza biggamer (#4623) üzenetére


syberia
veterán

:C

Nagyon jó vga hűtőik vannak AC-nek,elég csak a Twin Turbot említenem :R

Minimális zaj mellett "fagyoskodó" videokarik ;]

[ Szerkesztve ]

https://howbad.info/

(#4625) Sonja


Sonja
veterán

Weitere Bilder und Infos zur GTX 470/480 3 kép is van a GTX 470 nyákjáról és a leszedett hűtésről! ;) Bizony, hogy más a GTX 470 és GTX 480 nyákja.

[ Szerkesztve ]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#4626) Sonja


Sonja
veterán

http://www.heise.de/newsticker/meldung/Nvidias-Fermi-Leistung-der-GeForce-GTX-470-enthuellt-946411.html

"Nvidia's Fermi: performance of the GeForce GTX 470 unveiled

Nvidia graphics cards still have Fermi end of March in coming, but heise available online exclusively first benchmark values of a prerelease version of the GeForce GTX 470th Accordingly, the DirectX-11 graphics card in 3DMark Vantage is more powerful than 5870th between the Radeon HD 5850 and HD To reach the GTX 470 in 3DMark Vantage (X-Mode) 7511 points, a Radeon HD 5870 with 8730 points, more clearly. , A HD 5850 stood at 6430 points, which reached GeForce GTX 285 in the same test system, 6002 points. The Performance preset shows a similar picture, however, is the Radeon HD 5870 (17303), only slightly ahead of the GeForce GTX 470 (17156). A Radeon HD 5850 reached 14,300 points.

Especially interesting are the results of the Unigine benchmarks, based on DirectX 11 and uses tessellation. Nvidia announced in advance, would be the Fermi-enabled graphics cards, the HD-Tessellation 5800er cards significantly outperform. This we were able to adjust the preliminary benchmark results on the CeBIT in Hanover. Thus achieved at a fourfold anti-aliasing, the GeForce GTX 470 averaged 29 frames per second (fps), a Radeon HD 5870 around 27 fps, the HD 5850 only 22 fps. At eight times the anti-aliasing, however, the performance of the GeForce GTX 470 breaks strong. Then reached only 20 fps, a Radeon HD 5870 is just under 23 fps faster, the Radeon HD 5850 (19 fps) is subject only slightly.

Also in the BIOS of the preliminary test card, we were able to take a look. The shader cores were running with 1255 MHz, the GDDR5 memory, with only 1600 MHz (read-write clock). Nvidia seems much slower than AMD's memory tact, which is similar but by the higher number of data lines again. However, the specifications of the card are not yet final, therefore the test results can also enjoy with caution, in the 3D performance, however, no major changes more likely.

Currently, even rumored to be that the graphics chip, the GeForce GTX 480 will not have the full 512 shader cores. Even Nvidia would not confirm to us in conversation that the GTX 480 actually has 512 cores. Thus, it was pointed out that it had presented in January, although the GF100 at full expansion (ie 512 cores), but had never explicitly announced that the GeForce GTX 480 actually has this number of cores. In fact, Nvidia has for some time after the architectural idea in January, only the names of the first two high-end graphics cards announced.

Clarity, it will be until the 27th Give in March, when Nvidia said it will officially launch the card. Nor even appear to board partners are not much about the upcoming cards to know what some manufacturers were upset. So Nvidia will inform his partner until next Monday on the final specifications, the first cards to arrive two weeks later in their camps. While some partners were already confident that quite sufficient quantities of the new cards from the 29th March will be out of stock. Concerned about them, but the price / performance ratio."

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#4627) jozsi


jozsi
tag

Nagyon szép eredmények, engem már meg is győztek:DDD Csak tudnám, hogy miért nem játékokkal tesztelték ezeket a karikat, vagy a jövőben mindenki 3déjmarkkal meg unidzsinnel fog játszani??

Keresek: e6600 dobozos, számlás, garós processzort. Van egy inno3d 6600-osom 256 mb-os AGP-s by ''razor91''

(#4628) proci985 válasza jozsi (#4627) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

mert bizonyos eseteben a benchek és a játékok között nincs sok átfedés.

X2900XT pl isteni kártya volt trémárkozni, aztán a gyakorlatban nemhogy az ultra és a GTX, de még a GTS640 is rendesen verte. attól meg nem mentek jobban a játékok, hogy a hardver többre is képes lett volna.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#4629) jozsi válasza proci985 (#4628) üzenetére


jozsi
tag

Ebben azért vitába szállnék, a 2900 xt elég sok játékban elpáholta a gts-t, továbbá a uniginben mint tudjuk azért lehet gyorsabb a 470gtx mint az 5870 a mert tesszalációban erősebb, ellenben a crysis, dirt2-ben lasabb az előzetes tesztek alapján, bár várjuk meg a hivatalos teszteket, na meg az árakat:D

Keresek: e6600 dobozos, számlás, garós processzort. Van egy inno3d 6600-osom 256 mb-os AGP-s by ''razor91''

(#4630) proci985 válasza jozsi (#4629) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

igen, a Call of Juarez kivétel volt, általában viszont a gts320 és 640 között volt.

"továbbá a uniginben mint tudjuk azért lehet gyorsabb a 470gtx mint az 5870 a mert tesszalációban erősebb" igen?:) szerintem inkább a felépítés miatt, az 5870nek van külön tesszalátora, a Fermi meg általános célú CUDA egységeket használ a célra. az unigine heaven ezért jelen esetben nem mérvadó (ha tesszalálás mellett mást is kell aktívan csinálni, akkor a Fermi mindjárt nem lesz olyan gyors).

pontosan, játék alatt meg meglátjuk:)

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#4631) rocket válasza Sonja (#4626) üzenetére


rocket
nagyúr

Szintetikus benchmarkok lesznek a zaszlovivok ugytunik :)

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#4632) Abu85 válasza proci985 (#4630) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A GF100-nak CUDA magonként van egy dedikált tesszellátora. :) A setup oldalon nincs baj. A textúrázókapacitás ami visszafogja.

rocket: Ez nem meglepő. A tesszellálást semelyik játék nem használja úgy, ahogy az Unigine Heaven, míg a 3Dmarkok kedvelt fícsőre a Jittered Sampling, amit a Fermi vektorosan dolgoz fel, így nem jelent komoly problémát a kevés textúrázó.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#4633) rumkola válasza Abu85 (#4632) üzenetére


rumkola
veterán

Eddig nem az volt, hogy a textúrázó egységek nem fontosak, hanem hajrá ATI? :U
A másik meg, hogy a DX11 legjobb ficsőrje amire mindenki a mellét veri az a tesszelláció. Erre most előjön valahonann, hogy a fermi ebben erősebb lesz, már jön is a magyarázkodás, hogy úúúú ugysem fog semmi úgy tesszellálni mint az unigine.
ez röhej, komolyan mondom :DD

[ Szerkesztve ]

(#4634) Abu85 válasza rumkola (#4633) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Eddig a DX10/10.1-ben nem volt tesszellátor. Ez rengeteg kis háromszöget teremt, amiket azért szépen fel kell textúrázni.
A GF100 csak Setupban erős, amit ott megnyer azt elveszti a textúrázáson. Két Cypress ebben sokkal erősebb, nem is tudja megfogni.
Egyébként igen a DX11 húzófícsőre a tesszellátor, nekem is tetszik, de nézd meg a játékokat mennyire használják. Eléggé gyengén. Ugyanez volt a DX10 húzófícsőrénél. A Geometry Shadert is eléggé gyengén használják. Az hogy nekünk mi tetszik lényegtelen, a fejlesztőknek kell használni.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#4635) TESCO-Zsömle válasza rumkola (#4633) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Az egyensúly a lényeg. Csak a tesszelálás önmagában szart sem ér, max Unigine féle bench-ekre lehet répázni... Teljesen mindegy, hogy a láncban melyik folyamat menyire jó. Annyit ér az egész, mint a leggyengébb láncszem, és a ferminél ez a textúrázás.

Az tény, hogy a DX11 egyik legnagyonn újítása a tesszeláció, ez vitathatatlan, de önmagában nem fogja megváltani a világot. Ezt pedig tudni lehetett előre.

Bármelyik oldalt lehet pártfogolni, és lehet döngetni a melleket mindkét oldalon, mert a Fermi a legerősebb 1 GPU-s megoldás a világon, a Cypress meg a leghatékonyabb.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#4636) subaruwrc válasza Sonja (#4598) üzenetére


subaruwrc
félisten

e8190 vs gtx 470 vs 3d06? elég vicces és értelmetlen kombináció

(#4637) Abu85 válasza TESCO-Zsömle (#4635) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Hát azért lehetet reménykedni benne, hogy valamilyen szinten megváltja a világot. Függetlenül attól, hogy értem a fejlesztők problémáit a rendszerrel kapcsolatban, simán használható annál jobban is, mint amennyire a mostani játékok dolgoztatják. Jelenleg az AVP használja a rendszert a legjobban, de még ez a játék is alig terheli az egységet. Igazából simán lehet Heaven minőséget használni, hiszen van a rendszerben számos beépített optimalizáció, amit a benchmark csak azért nem használ, hogy nagyobb legyen a terhelés.

Amúgy a GF100-on a leggyengébb láncszem az órajel. A 2 GHz-es Hot Clock-kal nem lenne semmi gond ... most, hogy a közelébe nem jutnak a tervezett órajelnek baj van. Eleve látható, hogy nem így tervezték, hiszen a Core órajel fele a Hot clock-nak, na most ilyen értelemben mi értelme a textúrázókat a hot órajel felével hajtani. Az egész stratégia itt bukott el. Ha minden terv sikerül, akkor most ott van a GF100 a dupla Cypress mellett, ahogy azt tervezték.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#4638) ADAM1337 válasza subaruwrc (#4636) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

szokásos pre-fake tesztek.

(#4639) rumkola válasza TESCO-Zsömle (#4635) üzenetére


rumkola
veterán

oké persze, én nem esek hasra a technikai hablatytól, kihagytam az egész dx10-10.1 bohóckodást, és most is tudom hogy nagyobb a dolgok füstje mint a lángja...

linkelgették itt az avp meg stalker tesszes képeket, mindenkinek csorgott a nyála, aztán mi lett belőle? nagy büdös semmi :P

(#4640) TESCO-Zsömle válasza rumkola (#4639) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Én már tavaj megjósoltam, hogy a Crysis-t csak a Crysis 2 fogja letaszítani a trónusról... Eddig bejött. Még a Merto 2033-at kell átvészzelni, aztán már sima az ügy... :DDD

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#4641) Bluegene válasza TESCO-Zsömle (#4640) üzenetére


Bluegene
addikt

meg a vanquish-t

Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!

(#4642) Abu85 válasza TESCO-Zsömle (#4640) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Szerintem a Battlefield: Bad Company 2 már szebb a Crysis-nál. Lessétek meg. :)

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#4643) tzsolesz válasza Abu85 (#4642) üzenetére


tzsolesz
nagyúr

Maximálisan egyetértek veled. :K (ráadásul elég szépen hasít egy 4850 1Gb-on is. ;] )
Tényleg az alapból DX10.1-ben megy WIN7-en egy DX10.1-es karival?

(#4644) rumkola Belőled meg most úgy meginnék vagy 10-et hogy csak na. Mindig megszomjazom mikor meglátlak. :K :D Hiába messze van már a múlthét péntek. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#4644) rumkola válasza Abu85 (#4642) üzenetére


rumkola
veterán

szebbnek talán nem szebb, de majdnem egy szinten vannak ez tény,, meg is lepődtem

(#4645) TESCO-Zsömle válasza Abu85 (#4642) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Hááát, határeset.... ;)

És akkor most jön az adu, hogy "De a krájzisz több, mint 2 éves..." :P

Veretlen 2007-ben, 2008-ban és 2009-ben. Idén veszti el a címet, amit még év végén vissza is vesz a folytatás...

tzsolesz: LOL! :DDD

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#4646) GuB3Ra válasza tzsolesz (#4643) üzenetére


GuB3Ra
aktív tag

Ugy tűnik én más játékkal játszottam . :DD

[ Szerkesztve ]

Daark minimalism

(#4647) tzsolesz válasza TESCO-Zsömle (#4645) üzenetére


tzsolesz
nagyúr

Szerintem szebbek a textúrák, szebbek az emberek, szebbek a fegyverek. Fizikában meg alulmúlja. Fák, növényzet nem igazán mozog stb... Arra is kíváncsi leszek, hogy most melyik gyártó kártyáit fogja jobban favorizálni. Vagy ennek is GTX480, HD5970 kell majd a 1280x1024 8XAA, 16AF ultrahigh-hoz. :U

Amúgy téged meg éppen ma ettelek meg. :DDD

(#4646) GuB3Ra Miért, te mivel játszottál? :)

(#4648) D.Orion válasza biggamer (#4623) üzenetére


D.Orion
veterán

Ezek szerint, jó madarakat hallgattam ki. :DDD

(#4649) smkb válasza Abu85 (#4642) üzenetére


smkb
őstag

Nem mondanám szebbnek. A víz és víz alatti dolgok pl sokkal gyengébbek, és erősen megy a trükközés a játék folyamán. Vannak területek ahol csak egy taknyolt textúra van, elvan sumákolva a növényzet stb... Crysis még mindig komolyabb.

(#4650) DemonDani


DemonDani
addikt

FERMI RÉSZLETESEN A CEBITRŐL

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.